انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد سکسی

صفحه  صفحه 18 از 22:  « پیشین  1  ...  17  18  19  20  21  22  پسین »

سكس در سفر

Streetwalker

نوروز 2 سال قبل با کسی که یک سال بود باهاش درگیر رابطه عاطفی و...قوی بودم دوتایی رفتیم کیش.به آقامون گفتم با چندنفر از خانمهای همکار قرار گذاشتیم با هم بریم کیش.خوشش نیومد ولی نمیتونست هم جلو من رو بگیره.اونم که شغلش سفر بود و به خانوادش گفته بود سر کاره.
خلاصه رفتیم کیش هتل آ....یه ویلای 4 نفره نزدیک ساحل گرفتیم.مدیر هتل میشناختش و ازمون شناسنامه و مدرک شناسایی نخواست.
صبحها که تو هتل صبحانه میخوردیم و بعد با سرویس هتل به بازار میرفتیم.باید اعتراف کنم اینجاش رو خیلی دوست داشتم چون تو بازار بم میگفت هر چی دوست داری بخر! خیلی خوبه که مرد حساب بانکی پر و پیمون یا حقوق بالا داشته باشه! باور کنید هیچ چیز مثل فقر و ناداری و بدتر از اون بیکاری دشمن عشق و زندگی زناشویی نیست.خلاصه اینکه با یه چمدون رفتم و با سه تا چمدون برگشتم!
ظهر میومدیم هتل و نهار میخوردیم و استراحت میکردیم و عصر بازار و ساحل و قایق سواری و...
شب هم بیرون شام میخوردیم و برمیگشتیم هتل.
شب ها هم که شبهای داغ عشق بود...
از ثانیه به ثانیه و از وجب به وجب بدن هم لذت میبردیم...
نمیدونم آب و هوای بهاری هتل چکارمون کرده بود که انگار ویاگرا خورده بودیم!(البته اون میخورد).
آب و هوای بهاری جزیره عالی بود.هوا اغلب ابری بود و گاهی بارندگی های شدید و رگبارگونه ای میشد.من قبلا باران جنوب رو ندیده بودم.واقعا از دیدن بارانهایی با اون شدت غافلگیر شدم!
تو جزیره سکس فوق العاده ای رو تجربه کردم.البته نه بهترین.
هر مردی در درونش یک دیوث درون و هر زنی در درونش یک جنده درون دارد چرا که خیانت قوی ترین مسکن دنیاست.

تو ماشین سفر رو بیشتر دوس دارم

سکس زنم تو هتل با یه پسر غربی

↓ Advertisement ↓
مرد

Streetwalker: تو جزیره سکس فوق العاده ای رو تجربه کردم.البته نه بهترین.
خیلیم عالی...

سکس تو چادر باید خیلی بامزه باشه

narges1372: سکس تو چادر باید خیلی بامزه باشه

حرف نداره...

Streetwalker
سلام .. تجربه باشكوه ديگري رو با يه سفر خارجي خوشحالم ميكنيد
Ooom

Streetwalker: به نظرم بهترین سکسم با همین آدم بود.وقتی برای اولین بار با هم بودیم.مثل گرگ گرسنه بم حمله کرد و حتی فرصت نداد به تخت بریم و من لباسهام رو کامل در بیارم! به طرز وحشتناک و عمیق و شدیدی سکس کردیم و تمام بدنم رو خورد و لیسید.هرچند زود ارضا شد ولی چون اولین بار بعد از یک رابطه عاطفی شدید بود خیلی خاطره انگیز شد.
نوش جونتون سرورم

خیلی خوبه.مخصوصا تو بیابون

سفری که توش سکس نباشه بدرد نمیخوره

صفحه  صفحه 18 از 22:  « پیشین  1  ...  17  18  19  20  21  22  پسین »
گفتگوی آزاد سکسی

سكس در سفر

رنگ ها List Insert YouTube video

?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites