انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مذهب
  
صفحه  صفحه 44 از 47:  « پیشین  1  ...  43  44  45  46  47  پسین »

Aisha | عایشه (ام المومنین) و پیامبر (توسط مدیر بسته شد)


مرد

 
م از آخر نفهمیدیم ما به عایشه اهانت میکنیم یا شما که همچین روایات وحشتناکی رو از عایشه نقل میکنید

Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
  ویرایش شده توسط: ametis   
مرد

 
بنام خدا

یکی از احکام معروفی که در تاریخ اسلام فقط از عایشه نقل شده و بواسطه او انجام میگرفته است

حکم رضاع کبیر است

رضاع یعنی شیر دادن و به این معنی که اگر طفلی نامحرم را زنی ۵ نوبت شیر بدهد ان طفل به هر آنکس که زن شیر دهنده محرم باشد محرم میشود

عایشه اما این حکم را در مورد مردان بزرگسال هم عملی میداند

عایشه میگوید که زنی پسری را فرزند خوانده خود کرد و بعد از نزول ایات حجاب متوجه شد با ان پسر نامحرم است اما با وجود دلبستگی که در سالها بوجود امده بود نمیتوانست از ان پسر بچه که حالا بزرگسال شده و ریش و سبیل دراورده جدا شود

به پیامبر مراجعه کرد و پیامبر به او گفت که به ان مرد شیر بده تا به تو محرم شود ....زن خجالت میکشید اما با توجه به این دستور علنی و حکم پیامبر به ان مرد شیر داد و محرم شد

در مباحثه با اقای رستم ایشان گفتند که منظور شیر دادن است و لازم نیست از پستان زن باشد اما کلا معنی رضاع دقیقا شیر دادن از پستان است و در اثبات این حرف کلیپ های زیر را مشاهده کنید


طبق فتوای عائشه هر مردی در هر سنی میتواند با ۵ بار شیر خوردن از پستان یک زن به او و خانواده اش محرم شود




اینهم فتواها و دروغهای اساتید و بزرگان اهل سنت

باورتون میشه این شیخ به این خانم خوش تیپ میگه سینه ات رو بده بهمه همکارانت بخورن

[/align]


تازه این اقای حیدری با ۵ یار شیر خوردن راضی نمیشه و میگه ده بار از نوک پستان زن و خوب هم باید بمکد

اون شیخ دیگه میگه سر سینه زن موجب شهوت نمیشه چون تیره است و شوهر ها نباید غیرت کنند چون همه پستان شهوت انگیزه

اون مفتی دیگه که آخرشه و میگه زنهایی که تجار هستند و بیرون کار میکنن به همه همکاران شیر بدن تا محرم بشن


خوشبحال این برادران اهل سنت ....این دیگه ربطی به وهابی ها نداره ماله کل اهل سنت است

خدایا یک نفر ادم منصف این ویدیوها رو ببینه خودش نظر بده

آقا رستم میشه جواب بدید ...یا به اینجا که رسید به شما مربوط نیست

چطور فتوای یک مرجع شیعه مثل خمینی نظر همه اونها حساب میشه و عمل چند صد تا ایرانی معرف فرهنگ ایرانه .....اما نظر این چند مفتی سنی و محترم نظر اهل سنت نیست ؟؟؟؟؟
Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
  ویرایش شده توسط: ametis   
مرد

 
داشتم سایت وحید خراسانی رو میدیم توش این روایت بود!
صفوان بن یحیی گفت: عبیدی به من گفت ، که زن من ، اهل من ، گفت من آرزوی زیارت جعفربن محمد را دارم ، گفتم من چیزی در بساط ندارم ، گفت من همه زیورم را می‌دهم ، خرج سفر را آماده کن ، مرا ببر به زیارت امام ششم . گفت حُلیّ و زیور این زن را وسیله سفر کردم. وقتی رسید نزدیک مدینه، به حال احتضار درآمد، من سراسیمه رفتم نزدِ امام ، پرسید حال تو چطوره؟ گفت آمده ام با اهلم برای زیارت شما. اما ماجرا این است. فرمود: تو برای این قضیه غمگینی ، بله یابن رسول الله! ، فرمود: الآن برو زن تو نشسته و آن زن خدمتکار دارد فلان غذا را به کام او می گذارد.

ای قلب عالم ! و ای روح پیکر هستی ! گفت سراسیمه حرکت کردم ، رفتم دیدم زن در کمال سلامت نشسته است، همان طوری که گفته بود زن خدمت گزار هم همان غذا را به او می داد گفتم ماجرا چیست؟ گفت ماجرا این است: حال مرا دیدی ؟ عزرائیل آمد روح مرا بگیرد ، ناگهان دیدم یک آقایی وارد شد ، گفت وقتی نشانه ها را بیان کرد دیدم همان کسی که من الآن از خدمت او آمدم لباسش را گفت ، خصوصیاتش را گفت . گفت وارد شد تا وارد شد عزرائیل سلام کرد ، وقتی سلام کرد آن آقا به عزرائیل فرمود مگر تو مأمور نیستی به اطاعت ما ، بلی أیها الامام ، تعبیر عزرائیل هم این بود گفت بله ای امام ، من مأمور به طاعتت هستم فرمود من به تو امر می کنم تا بیست سال دیگر به سراغ این زن نیا ، این است خودش ، این است مذهبش .

روز شهادتش باید این مملکت یک پارچه جعفربن محمد بگوید ، و باید حق این مذهب و رئیس این مذهب را به قدر میسور اداء کند ، آن زن ، زیورش را فروخت که به زیارتش بیاد ، این جور جزایش را داد.

ای عزادارها در سرتاسر مملکت ایران ، اگر روز شهادتش دسته های عزا را در بیارید برای غربت او، قبر خراب شده اش به سر وسینه بزنید آیا دعای او با شما چه خواهد کرد .اللهم ارحم الصرخة التی کانت لنا .
http://wahidkhorasani.com/web/index.php?option=com_content&view=article&id=6408%3A1391-06-19-14-15-29&catid=591%3Anokteha&Itemid=638&lang=fa

اینو که دیدم با خودم گفتم اینا دیگه کین
اولا اینها که زن رو اهل بیت مرد نمیدونن و برای همین زنان پیامبر رو اهل بیت پیامبر حساب نمی کنن ولی یه روایت تو سایتش گذاشته که صفوان بن یحیی از زنش بعنوان اهلش نام برده
دوما عجب روایاتی این ائمه تو کار خدا هم دخالت میکردن وقتی خدا عزرائیل رو میفرسته سر وقت اون زن ائمه به عزرائیل میگفتن شما مامور اطاعت از ما هستید بهت دستور میدم تا بیست ساااال دیگه جون این زن رو نگیری!!!!!!!
     
  ویرایش شده توسط: rostam91   
مرد

 
rostam91: روز شهادتش باید این مملکت یک پارچه جعفربن محمد بگوی
از وقتی وهابی ها دست به تخریب قبر ایشون زدن شیعیان شروع به راه اندازی دسته هاس عزا در روز شهادت ایشون زدن

از وقتی شهادت زهرا س رو انکار کردن در سالروز شهادت ایشون دهها دسته در سراسر کشور راه میندازن

چراغ لطف حق دائم بسوزد ...هرآنکی پف کنمد ریشش بسوزد

هر چه دشمنت بخواد اینها رو محو کنه ما کاری میکنیم که بیشتر یادشون زنده بشه


rostam91: اولا اینها که زن رو اهل بیت مرد نمیدونن و برای همین زنان پیامبر رو اهل بیت پیامبر حساب نمی کنن ولی یه روایت تو سایتش گذاشته که صفوان بن یحیی از زنش بعنوان اهلش نام برده
برداشت شما اشتباهه

هر زنی اهل بیت مردش هست

ولی همنجور که پیامبر با بقیه مردم فرق داره اهل بیتش هم فرق داره

پیامنبر دو اهل بیت داره

یکی اهل بیت عام که همون زنانش و اهبلش و بچه هاش هستن

یکی اعل بیت خاص که از اونها گاهی به عنوان الهل بیت و گاهی به عنوان عترتی نام برده

در جریان مباهله و حدیث کسا هم ایشون وقتی صحبت از اهل بیت است فقط علی و زهرا و حسن و حسین روئ میبره و زنانش رو نمیبره

همچنین در کسا میگه اینها اهل بیت من هستند و تاکید میکنه گوشت اونها از گوشت من و خونشان اتز خون من است حالا کدوم زن پیامبر از خون پیامبر بوده است

لذا علی و زهرا و حسن و حسین اعل بیت خاص پیامبر هستند که از اونها به عنوان اهل بیت و عترت نام برده

زنانت و اهل پیامبر هم بصورت عام اهل بیت نامیده میشن

rostam91: دوما عجب روایاتی این ائمه تو کار خدا هم دخالت میکردن
دخالت نیست همونجور که خدا به فرشتگانش وکالت انجام خیلی کارها رو داده به افراد خاص و برگزیده هم قدرتهای خاص میده

ضمنا حرف اون زن در حد خواب بوده ...چی حرفها میزنی شما

منم خواب دبدم سوار جبرئیل شده دارم ویراژ میبدم

راستی پاسخ رضاع کبیر رو ندادی

شما که یک فتوا از خمینی رو به همه شیعه نسبت میدی

شما که عمل چند ایرانی رو در قبال مسی به فرهنگ و تاریخ ایراتن ارتباط میدی

شما که از ایرانی بودن خودت شرم داری و خجالت میکشی

وقتشه از مسلمون بودن خودتون هم شرم کنید ...علمای خودتون میگن عایشه هم به نامحرم شیر ((رضاع ...رو برخی به پستان در دهان گذاشتن معنی کردن و گفتن مراد شیر دادن هم نیست )) داده هم دستور داده دختران خواهر و برادرش به مردهای گنده که میخواستن عایشه رو ببینن شیر بدن


فکرش رو بکنید چه صف عریض و طویلی برای دیدن عایشه بوده

لطفا پس از مشاهده پاسخ رو مرحمت کنید

https://www.looti.net/11_5820_84.html#msg142804534
Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
  
مرد

 
ametis: از نظر شما علی ع هم تو محراب نبوده وقتی شهید شده

بلکه عمر تو محراب شهید شده
دقیقا!
علی ابن ابی طالب هنگام نماز صبح وقتی می رفت داخل مسجد توسط ابن ملجم مرادی که پشت در مخفی شده بود به شهادت رسید
ametis: دروغ محض داری میگی
......
من دروغ میگم تاریخ که دروغ نمیگه
امام علی که دروغ نمی گه من با توجه به سخنانی که ازش تو نهج البلاغه دارین گفتم
نامه ۶ نهج البلاغه
اگه من دروغ میگم پس علی هم دروغ میگه
ametis: بعد هم مگر علی ع خلافت کرده بود که کسی بداند چگونه خلافت میکند
مگه هر رئیس جمهوری که انتخاب میشه از سوی مردم قبلا هم رئیس جمهور بوده؟ مردم با توجه به خصوصیات اخلاقی و کارهائی که ازش دیدن قضاوت می کنند و رای میدن
ametis: مکا اگه مشکل داشتیم باید با همه شون مشکل داشتیم ...ببین این دوتا چه کار کردند که شیعه اینقدر از اونها شاکیه
اولا با همه مشکل دارین چون باقی زنان پیامبر رو هم جزء مرتدین میدونین که خلافت علی رو نپذیرفتن
دوما گفتم که چون این دوتا دختران شیخین بودند مشکلتون باهاشون بیشتره و اگه باقی همسران پیامبر هم مثلا دختران عثمان بودند مشکلتون مثل این دوتا بود
ametis: عزیزم اگر عایشه میخواست احکام مساحقه رو بگه باید خودش این کار رو میکرد؟؟؟؟؟
قرار شد جواب سوال رو بدی ، از پاسخ به این سوال ساده عاجزی اونوقت ادعای بحث در مورد عایشه رو داری
ametis: خوب معلومه که نجسه خصوصا منی که نفوذ در پارچه میکنه
عجبا! شما مگه مفتی و فتوا دهنده هستی؟
شما اینو از کجا فهمیدی؟ از کجا فهمیدی نجسه؟ از کجا برات معلوم شد نجسه ؟ باید یه روایتی چیزی باشه یا نه؟اون روایت کجاست؟؟؟؟؟؟
ametis: حلیه المتقین لبریز از این احکام با ذکر سند هست

نوشته علامه مجلسی
خوب بیار همه ببینن ! مگه نمی گی زیاد از این روایات هست خوب روایت مطلبی که من پرسیدم رو بیار ببینیم چگونه از پیامبر به ما رسیده و کی اونو روایت کرده؟
ametis: بله ائمه همه اینها رو عنوان کردند اون هم با حیا و با رعایت عفت کلام و نه مانند عایشه

من چند نمونه رو برات میگم که نه لازمه اسم برده بشه نه حتما شخص اون عمل رو انجام داده بشه



ـ از امام صادق (ع) نقل شده است كه مردى را نزد امير المؤمنين (ع) آوردند كه با آلت خود بازى كرده بود. امير المؤمنين (ع) روى دست او زد بطورى كه سرخ شد، سپس از بيت المال براى او همسر گرفت. (25)
من چکار به ائمه دارم این امام صادق مال صدها سال بعد پیامبره بین پیامبر و امام صادق هزاران نفر اومدن و باید این مطلب رو شنیده باشن
مسلمانان دین رو از خدا و پیامبرش میگیرن و قبل از امام صادق دین کامل شده
این احکام بایئ از پیامبر به ما برسه نه از امام صادق صد سال بعد!
مگه اینکه امام صادق از کسی نقل قول کرده که میرسه به زمان پیامبر
ametis: هنگام جماع کاملا عریان نشوید و همسر خود را ببوئید و ببوسید و با سنان محرک و عشق آمیز او را به شوق آورید

پیامبر اکرم محجه البیبضا جلد ۳ ص ۱۱۰
الآن همین روایت رو با ذکر رجال بیار ببینیم چه کسانی از پیامبر نقل قول کردن ؟ شاید راویش عایشه باشه یا علی یا دیگر صحابه
همینو بیار ببینیم کی گفته
ametis: پسچرا میگی عایشه مجتهده است

اگر قبولش دارید لازم نیست که اینجوری مثال بزنه
ما کی گفتیم عایشه مجتهده؟
این مطلب منو که گفتم عایشه مجتهده نقل قول بزن!
گفتم عایشه کارهای پیامبر رو بعنوان سنت برای مردم بازگو میکرد عایشه یزی از خودش نساخته که بشه مجتهد
ametis: عایشه بخواد دروغ بگه همون رو هم دروغ میگه ....اگر هم راستگو باشه همون روایات رو میتونه مودبانه و با حیا بگه
الآن من میگم این روایتی که آوردی ametis: از امام صادق (ع) نقل شده است كه مردى را نزد امير المؤمنين (ع) آوردند كه ....
امام صادق از خودش بافته و پیامبر اینطور نظری نداره شما ثابت کن این رای پیامبره
عایشه اگه می گفت فلانی یا فلانی اینکار رو کردن میشد مجتهد دقیقا چیزی که میگی ولی میگه پیامبر این کار رو کرد تا همه بدونن شخص رسول الله این کار رو انجام داده و جایزه
     
  
مرد

 
rostam91: امام علی که دروغ نمی گه من با توجه به سخنانی که ازش تو نهج البلاغه دارین گفتم
نامه ۶ نهج البلاغه
اگه من دروغ میگم پس علی هم دروغ میگه
برداشت ضعیف شما از روایات سابقه داره

شما فرمودید علی ع گفته خانه ما اهل بیت نه در دارد نه سقف ....بعد هم گفتید خوده علی ع میگه خونه اش در نداره پس چرا شیعه معتقد است که عمر در را آتش زده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وقتی برداشت شما از این روایت اینگونه است نامه علی ع را ا هم اینجوری معنی میکنید

اگر ادم نهج البلاغه رو بخونه متوجه میشه

علی ع بارها نامه به معاویه نوشت و معاویه از قبول خلافت علی ع خودداری میکرد با بهانه های مختلف

حضرت علی برای بستن بهانه های معاویه به او گفتند


شورا اماله مهاجر و انصار است و ا.......گفتن همونجور که عمر و عثمان و ابوبکر انتخاب شدن منهم همونجوری انتخاب شدم پس تو که از اونها متابعت کردی از منهم بایدمتابعت کنی که البته متابعت نکرد ولی علی ع راههای بهانه را بر او بست

rostam91: علی ابن ابی طالب هنگام نماز صبح وقتی می رفت داخل مسجد توسط ابن ملجم مرادی که پشت در مخفی شده بود به شهادت رسید

علی ع در هنگام نماز و در حال برخواستن از سجده ضربه خورد و ضربه به سر حضرت خورد وتا پیشانی شکافت

عموما اگر در حالت ایستاده بود ضربت به بالای سر میخورد و به پیشانی نمیرسید ......پس روایت شما دروغه و

اما در مورد عمر ضربه ااز لای پا و نزدیک مخرج وارد شد و تا بالای ناف خنجر رو کشید و پاره کرد ....ممکنه بگید کجای نماز و از کدوم طرف ضربه باید زده بشه که همچین پاره گی ای ایجاد کنه ؟؟؟؟

rostam91: اولا با همه مشکل دارین چون باقی زنان پیامبر رو هم جزء مرتدین میدونین که خلافت علی رو نپذیرفتن

نپذیرتند؟؟؟؟سند دارید ......تا حالا از یمک شیعه حرف نا محترمانه نسبت به ام سلمه و سایر همسران جز این دو فتانه شنیدید

rostam91: شما اینو از کجا فهمیدی؟ از کجا فهمیدی نجسه؟ از کجا برات معلوم شد نجسه ؟ باید یه روایتی چیزی باشه یا نه؟اون روایت کجاست؟؟؟؟؟؟

تو رساله هست و اگر چیز نجسی در چیز پاکی نفوذ کند و یا رطوبتش به ان برسد آن شی پاک را هم نجس خواهد کرد

تازه این استنباط هم نمیخواد و.......عقل میخواد اونهم یک کم


منی نجس است .....میریزه روی یک پارچه و در اون نفوذ میکنه چون خیسه ........حالا ایا اون پارچه نجس شده یا نه

اگر با ناخن باقیمانده های منی را بتراشیم اون پارچه پاک میسه؟؟؟؟؟

راههای پاک شدن مشخصه و تراشیدن با ناخن توش نیست

تازه همون براده های تراشیده شده هم باز نجس هستند

rostam91: اگه باقی همسران پیامبر هم مثلا دختران عثمان بودند مشکلتون مثل این دوتا بود
کاملا بستگی به رفتاره اونها داشت حالا پدرشان عثمان باشد یا ابولهب فرق ندارد

ما به یک پسر ابوبکر و یک فرزند عمر هم که ز روش پدرانشان را نداشتند و محب و مرید اهل بیت بودند احترام میزاریم

پس مشکل اصلی ما خوده فرده نه بابا و ننه اش

rostam91: خوب بیار همه ببینن ! مگه نمی گی زیاد از این روایات هست خوب روایت مطلبی که من پرسیدم رو بیار ببینیم چگونه از پیامبر به ما رسیده و کی اونو روایت کرده؟
چند نمونه گذاشتم که احکام چه جوری بیان میشده و ......این بازی شما قدیمیه ...ما رساله داریم و یقین داریم که علما احکام رو از گفته معصوم استخراج کرده اند برای همه اش هم دلیل کافی وجود داره یک مطلب رو بصورت کلی عنوان کن جواب بکیر

اینکه برای هر ریزه کاری یک روایت یخواهید بازی قدیمی ای هست برای فرار از مناظره rostam91: الآن همین روایت رو با ذکر رجال بیار ببینیم چه کسانی از پیامبر نقل قول کردن ؟ شاید راویش عایشه باشه یا علی یا دیگر صحابه

باز بازی قدیمی رجال و متن عربی و ......برادر محترم شیعه از عایشه روایت نمیکنه چون اون رو راستگو و صادق نمیدونه

ادرس دادم برو پیدا کن اشکال بگیر

من دوساعت وقت تلف کنم برم روایتی رو که قبول دارم بیارم که شما ببینی ماله عایشه هست یا نه......

من یقین دارم ماله عایشه نیست

چون عایشه اینجوری نمیکه و روایت نمیکنه

اگر روایت بود که

مثلا پیامبر هنگام جماع با من همه لباسهایمان را در نمکیاورد و و مرا میبوئید و فلان و فلان را میبوسید و من را با کلمات محرک مانند .......و.......تحریک میکرد که با او جماع کنم


این شیوه روایتی عایشه است دوست گرامی ...خودتون بروید ببینید


rostam91: ما کی گفتیم عایشه مجتهده؟

شما نگفتی بزرگان اهل سنت گفتن فکر کنم باباش هم گفته

rostam91: امام صادق از خودش بافته و پیامبر اینطور نظری نداره شما ثابت کن این رای پیامبره

اولا امام صادق ازخودش نگفته و پشت در پشت از پدرانش میگه تا حضرت علی ع

دوما برای اثبات راستگویی یا دروغ گویی هر نفر باید به سوابق و اعمال او پرداخته بشه مگر در تاریخ و علم رجال چگونه صحت و یا عدم صحت و اعتبار افراد بررسی میشه


ضمنا بحث دروغ و راست عایشه نبد .....دقت کن


شما گفتی عایشه اسم پیامبر را به این دلیل در اون روایات سکسی اورده که مکردم بدانند این فتوا ها مورد تایید پیامبر هم هست و عایشه از خودش نگفته

من گفتم

اگر بخواهیم بگیم از خودش گفته ...همون رو هم میتنونیم بگیم از خودش گفته و همچین اتفاقی بین او و پیامبر نیفتاده

پس اوردن نام پیامبر دلیل صحت حدیث نیستو دلیل راستگویی گوینده

rostam91: عایشه اگه می گفت فلانی یا فلانی اینکار رو کردن میشد مجتهد دقیقا چیزی که میگی ولی میگه پیامبر این کار رو کرد تا همه بدونن شخص رسول الله این کار رو انجام داده و جایزه
این مربوط به ادب میشه


ما هینه این روایت را که پیامبر در زمان پریودی از عایشه در غیر از فرج و دبر کامجویی میکرده رو داریم منتها مودبانه


امام صادق فرمودند ((در حلیه المتقین))

در هنگام عادت ماهانه زن لذت جویی از او مباح است به غیر از فاصله زیر ناف تا رانها


ادب و شخصیت یک انسان رو در روایت بالا مقایسه کمن با روایت عایشه

عایشه میگوید

وقتی من عادت بودم پیامبر نیم تنه ای ((آزار = پوششی که از ناف تا رانها را میپوشاند شبیه شلوارک ))
بر من میپوشاند و از سرم کام میگرفت



خداوکیلی روایت امام صادق هم جامع تر است هم کلی تر

روایت عایشه در نهایت بی ادبی و بی سلیقگی کلیت هم نداره چون فقط به سر و دهان اشاره کرده

اما روایت امام صادق به هر جایی جز اون منطقه ممنوعه اشاره داره
Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
  
مرد

 
پیشنهاد منو جواب ندادید

یک مناظره فقط در یک موضوع برای شما و یک موضوع برای من با استفاده از کتب مورد اعتبار طرفین فقط


دوست گرامی اینجوری بحث کردن و فرار کردن فایده نداره

در اثبات ایمان یا کفر عایشه در هر باب یکبار بیا با هم بحث کنیم و بحث رو تموم کنیم بریم سراغ بعدی

من اعلام میکنم میتونم اثبات کنم مادر مومنین اهل سنت جناب عایشه الحمیرا کلا کافره است

حاضری در همین مورد فقط و فقط بحث کنیم بعد بریم سراغ بحث های بعدی

Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
  
مرد

 
ametis: شورا اماله مهاجر و انصار است و ا.......گفتن همونجور که عمر و عثمان و ابوبکر انتخاب شدن منهم همونجوری انتخاب شدم پس تو که از اونها متابعت کردی از منهم بایدمتابعت کنی که البته متابعت نکرد ولی علی ع راههای بهانه را بر او بست
اینم در دنباله داره که میگه " و انتخاب آنها بر راه درست و ثواب است" یعنی انتخابشون درسته یعنی هر چهارخلیفه که انتخاب شدن درست انتخاب شدن
همانا كسانى با من بيعت كرده‏ اند كه با ابا بكر و عمر و عثمان، با همان شرايط بيعت كردند، پس آن كه در بيعت حضور داشت نمى‏ تواند خليفه‏ اى ديگر انتخاب كند، و آن كس كه غايب بود نمى ‏تواند بيعت مردم را نپذيرد. همانا شوراى مسلمين از آن مهاجرين و انصار است ، پس اگر بر امامت كسى گرد آمدند، و او را امام خود خواندند، خشنودى خدا هم در آن است، حال اگر كسى كار آنان را نكوهش كند يا بدعتى پديد آورد، او را به جايگاه بيعت قانونى باز مى‏ گردانند،
در نامه واضح توضیح داده که هر گاه کسی رو امام انتخاب کردند خشنودی خدا در آن است
در ادامه میگه هرکی غایب بود نمی تواند بیعت مردم را نپذیرد ، این خودش گواه اینه که علی که در سقیفه نبوده بعدا خودش بیعت کرده
ametis: حضرت علی برای بستن بهانه های معاویه به او گفتند
علی برای بستن دهان معاویه و بهانه هاش دروغ که نمی گفته عین واقیت رو برای معاویه شرح داده
ametis: علی ع در هنگام نماز و در حال برخواستن از سجده ضربه خورد و ضربه به سر حضرت خورد وتا پیشانی شکافت
برات از ویکی پدیا مورد اعتمادت می زارم که به قول خودت نه سنی هست و نه شیعه بلکه سکولاره:
....... عبدالرحمن نیز از فردی به نام شبیب بن بجره از قبیله بنی اشجع درخواست یاری نمود. شب قبل از واقعه، قطام با این سه تن در مسجد اعظم کوفه دیدار کرد و سینه هایشان را با حریر بست. (در منابع، شرح بیشتری بر این کار عجیب ارائه نشده است.). این سه تن که شمشیرهایشان را در زهر خوابانیده بودند، کنار در مسجد منتظر ماندند تا علی به منظور اقامه نماز صبح به مسجد وارد گردد. به محض پدیدار شدن علی، شبیب به وی حمله برد و شمشیرش را زد که به بازوی در خورد که فرار کرد و در میان جمعیت گم شد. وردان نیز فرار کرد اما وقتی به خانه رسید، پسرعمویش وی را دید که حریر از سینه باز می کرد و به وی ظنین شد و وردان را کشت. تنها ابن ملجم باقی ماند که در حالی که فریاد می کشید حکمیت خاص خداست نه تو و یارانت، ضربتی به فرق سر علی زد و می خواست فرار کند که ابوادما همدانی وی را به زمین افکند.
http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A7%D8%A8%D9%86_%D9%85%D9%84%D8%AC%D9%85

ametis: .تا حالا از یمک شیعه حرف نا محترمانه نسبت به ام سلمه و سایر همسران جز این دو فتانه شنیدید
گفتم اگر اونها دختران خلفا بودند سرنوشتشون رو مثل عایشه و حفصه تعبیر می کردید
ametis: تازه این استنباط هم نمیخواد و.......عقل میخواد اونهم یک کم
عقل انسان به تنهائی نمی تونه فقه رو تعریف کنه و فتوا صادر کنه
اگه اینطوره چرا ما برای شستن نجسی دهان سگ از لیوان باید لیوان رو یک با با خاک و ۶ بار با آب بشوریم؟ عقل اینجا چی میگه و چه دلیلی براش داره
ametis: اگر با ناخن باقیمانده های منی را بتراشیم اون پارچه پاک میسه؟؟؟؟؟

راههای پاک شدن مشخصه و تراشیدن با ناخن توش نیست

تازه همون براده های تراشیده شده هم باز نجس هستند
کجا اینها گفته شده ؟ اینو من می خوام پیامبر باید گفته باشه یا نه ؟ ما سر خود که نمی تونیم فتوا بدیم ، عقل میگه نجاست رو میشه با آب و صابون پاک کرده چرا شرع میگه بیش از ۳ بار با آب بشورید؟
ametis: ما رساله داریم و یقین داریم که علما احکام رو از گفته معصوم استخراج کرده اند برای همه اش هم دلیل کافی وجود داره یک مطلب رو بصورت کلی عنوان کن جواب بکیر
یقین دارین که مملکت روزگارش اینه گفت پول نفت رو مجانی میاریم دم خونه و آب و برق مجانی، همین یقین به این حرف نتیجه اش شده این روزگار!
ametis: اینکه برای هر ریزه کاری یک روایت یخواهید بازی قدیمی ای هست برای فرار از مناظره
ولی خودمونیم پاسخی نتونستی بدی بیخیال میشم
ametis: ادرس دادم برو پیدا کن اشکال بگیر

من دوساعت وقت تلف کنم برم روایتی رو که قبول دارم بیارم که شما ببینی ماله عایشه هست یا نه......
تمام مطالبی رو که می ن.یسی قبول داری همینطور مطالبی که می نویسم مورد قبولمه
شما که نمیائی اینجا برای خودت حرف بزنی برای من میگی که فانع بشم همینطور من برای تو
پس من باید مطالبی که برات می زارم با دلیل و مدرک باشه و شما هم مطالبی با دلیل و مدرک
تو هوا راحت میشه هر حکمی رو به پیامبر نسبت داد
بله ، من میگم امام صادق گفته پیامبر فرمودند : متعه حرامه ولی شما انجام میدین ، حالا من باید مدرک بیارم امام صادق گفته یا شما ؟ مسلما من که مدعی چنین حرفی هستم باید مدرک بیارم که آیا واقعا پیامبر اینو گفته که امام صادق نقل قول کرده یا نه
شما اگه وقتت با مطالعه و تحقیق تلف میشه کلا سر زدن به این تاپیکها و انجام بحث مذهبی هم وقت تلف کرده بهتر می تونی از وقتت استفاده کنی
ametis: شما نگفتی بزرگان اهل سنت گفتن فکر کنم باباش هم گفته
این ادعا رو هم ثابت کن!!
کدوم عالم یا بزرگ سنی گفته عایشه مجتهد بوده؟
ametis: اولا امام صادق ازخودش نگفته و پشت در پشت از پدرانش میگه تا حضرت علی ع
ولله شما ننوشتی پشت در پشت بلکه نوشتی امام صادق میفرماید:......
حالا میگی گفته روایت رو با ذکر رجال بیار که امام صادق گفته که از پدرم ، از پدرش،...همینطور تا علی از پیامبر شنیدکه:...
ametis: دوما برای اثبات راستگویی یا دروغ گویی هر نفر باید به سوابق و اعمال او پرداخته بشه مگر در تاریخ و علم رجال چگونه صحت و یا عدم صحت و اعتبار افراد بررسی میشه
آفرین ! پس وقتی میگم رجال و سند حدیث یا روایت رو بیار در جوب نگو "این شیوه ها قدیمی شده باز متن عربی و رجال" ametis: باز بازی قدیمی رجال و متن عربی و ......
من برای صحت و سقم گفته شما به این رجال و سند نیاز دارم روایت بدون سند و رجال کاغذ پاره آی بیش نیست حتی اگه بگن مربوط به پیامبره
ametis: امام صادق فرمودند ((در حلیه المتقین))

در هنگام عادت ماهانه زن لذت جویی از او مباح است به غیر از فاصله زیر ناف تا رانها
منم میگم امام صادق با توجه به گفته عایشه این حرف رو زده الآن هم بری از آخوند شیعه و سنی بپرسی حکمش چیه نمیان بگن عایشه گفت یا امام صادق گفت، میگن معاشقه در زمان پریود حلاله
چرا چون قبلا حکمش توسط عایشه بیان شده و اگه شما از آخونده بپرسی از کجا این حرف رو میزنی میگه امام صادق گفت یا عایشه گفت....
ametis: یک مناظره فقط در یک موضوع برای شما و یک موضوع برای من با استفاده از کتب مورد اعتبار طرفین فقط
اول برو یه بار قرآن رو با دقت بخون و بدون چی نوشته ، اون وقت ادعای مناظره کن
در حال حاضر اطلاعات دینی و قرآنی شما رو بسیار ناچیز می بینم مطالبتون در حد کپی پیست بیشتر نیست و تحلیلهاتون آبکی و بچه گانه
کاربن نمیدونه چی می نویسه فقط چیزی رو که روش بنویسن کپی می کنه
     
  
مرد

 
rostam91: در ادامه میگه هرکی غایب بود نمی تواند بیعت مردم را نپذیرد ، این خودش گواه اینه که علی که در سقیفه نبوده بعدا خودش بیعت کرده

خوب حضرت اقا گفتم داره محاجه برای معاویه میکنه

وعاویه ایراد گرفته بود به انتخاب علی ع و علی ع بنوشت که تو که قبلی ها رو قبول داشتی الان هم حق اعتراض نداری چون من همونطور انتخاب شدم که اونها شدن

اما اگر علی ع انتخاب رو مقدس و با ارزش میدونست

نمیگفت ......این حکومت بر شما نزد من از پارچه ای که با ان آب بینی بز را پاک میکنند بی ارزش تر است


rostam91: علی برای بستن دهان معاویه و بهانه هاش دروغ که نمی گفته عین واقیت رو برای معاویه شرح داده

احتجاج رو متوجه میشی یا نه .....احتجاج کرده


rostam91: گفتم اگر اونها دختران خلفا بودند سرنوشتشون رو مثل عایشه و حفصه تعبیر می کردید

بستگی به رفتار خودشون داره

شیعه به عبدالله عمر احرام میزاره چون مثل پدر و خواهرش منافق نبود و دنباله رو پدر نشد

تهمت نزنید

rostam91: عقل انسان به تنهائی نمی تونه فقه رو تعریف کنه و فتوا صادر کنه

فقه رو نمیتونه اما میتونه بفهمه که مثلا اگر اب دهان سکگ در پارچه نفوذ کرد نجس میشه من از فقه نگفتم از استنباط اون گفتم

که وقتی میگن فلان جا نجس هست یا نه بتوانیم بفهمیم تا بعد برم سراغ فقه برای حکم اون

rostam91: کجا اینها گفته شده ؟ اینو من می خوام پیامبر باید گفته باشه یا نه ؟ ما سر خود که نمی تونیم فتوا بدیم ، عقل میگه نجاست رو میشه با آب و صابون پاک کرده چرا شرع میگه بیش از ۳ بار با آب بشورید؟
با اب کر یکباره و شرط به کر بودنه ابه

بابا بحث من سر فقه نیست بر سر فهم اینه که مثلا اگر ادرار بریزه روی یک محل نجس هست یا نه ....یا بره تو پارچه نفوذ کنه نجسه یانه .....این رو هم باید شرع بگه یا فهم

rostam91: ، من میگم امام صادق گفته پیامبر فرمودند : متعه حرامه ولی شما انجام میدین ، حالا من باید مدرک بیارم امام صادق گفته یا شما ؟ مسلما من که مدعی چنین حرفی هستم باید مدرک بیارم که آیا واقعا پیامبر اینو گفته که امام صادق نقل قول کرده یا نه
خوشحالم این قاعده رو یاد گرفتید .......


rostam91: کدوم عالم یا بزرگ سنی گفته عایشه مجتهد بوده؟

تاوان بی حواسی شما رو من باید بدم ...یعنی به چیزی که یقین دارم و قبلا اوردمش برم دنبالش دوباره پیداش کنم و بیارمش خوب مقصر منم که شما حافظه نداری

همه اینها رو تو این تاپیک بارها اوردم

همه شما اهل سنت معتقد هستید عایشه مجتهداست و اجتهاد کرده و قبول هم دارید

چون هم فتوا داده و هم اجتهاد کرده

۱۲۱۰ روایت از او نقل شده که ۳۰۰ تا در صحیح مسلم اومده

یک فیلم گذاشتم در مورد رضاع کبیر




دقیقه ۲و پنج ثانیه این اقا که از علمای معتبر اهل سنت است اذعان میکنه که عایشه فقیه بوده و ابوبکر هم طبق فتاوای او زندگی میکرده

البته اجتهاد هم داره نمونه اون در مورد نمکاز است

rostam91: یقین دارین که مملکت روزگارش اینه گفت پول نفت رو مجانی میاریم دم خونه و آب و برق مجانی، همین یقین به این حرف نتیجه اش شده این روزگار!

شما متاسفانه استنباط های اشتباه میکنید برو یک تحقیق بکن تا متوجه بشی خمینی هم این حرفها رو چرا زده و منظور چی بوده وزیر نیرو اون زمان گفت طرحی داریم برای مجانی کردن اب و برق برای مستضعفان و خمینی داره به او اشاره میکنه و میگکه به اینها دلخوش نباشید ما در پی انسان سازی هستیم که البته جز لباس شخصی چیزی نتونستن بسازن

ضمن اینکه خمینی یک سری بزن ببین علمای بزرگ چند تاشون خمینی رو قبول داشتن و چند تاشون قبول نداشتن و حتی چون فلسفه میخونده اون رو کافر میدونستن

همدوره های خمینی

خویی.....میلانی.....عبدالله شیرازی....قمی.....مرعشی نجفی.....روحانی..... گلپایگانی

غیر از خویی که نجف بود و میلانی که قبل از انقلاب مرد بقیه این اقایان همگی در دوران انقلاب و تا اخر عمر درحصر خانگی بودند برای رفت و امد باید کمیته شناسایی میکرد و اجازه میداد بری اقا رو ببینی و تو اتاق کارش و تلفنهاش همه شنود میشد

خوب فکر میکنی پس خمینی از چه کسی درجه اجتهاد گرفت؟؟؟؟

خامنه ای از چه کسانی گرفت

علمای ردیف اول دوره او سیستانی....روحانی.....شیرازی.....وحید خراسانی.....

هیچکدوم از اینها حتی او رو قبول ندارن که لمکعه تدریس کنه یعنی سطح متوسط حوزه رو تو حرفاشون هم هست

rostam91: آفرین ! پس وقتی میگم رجال و سند حدیث یا روایت رو بیار در جوب نگو "این شیوه ها قدیمی شده باز متن عربی و رجال"

قصه شما اخه این نیست بهانه جویی است

اگر مشکلتون این بود اینهمه روایت اوردم با رجال و همه چیز قبول میکردید

شما کافیه یک شیخ مجهول به یکی از رواه اشکال گرفته باشه تا یک حدیث رو رد کنید در حالیکه برای رد حدیث این کافی نیست اگر حدیق تواتر داشته باشه حتی خبرر واحد رو هم اینجوری رد نمیکنن


rostam91: من برای صحت و سقم گفته شما به این رجال و سند نیاز دارم روایت بدون سند و رجال کاغذ پاره آی بیش نیست حتی اگه بگن مربوط به پیامبره

چرا پس شما هر روایتی بر علیه شیعه میاری بدون بررسی مقبول میدونی و تاکید داری شیعه باید اون رو بپذیره چون مثلا در فلان کتابه

rostam91: منم میگم امام صادق با توجه به گفته عایشه این حرف رو زده الآن هم بری از آخوند شیعه و سنی بپرسی حکمش چیه نمیان بگن عایشه گفت یا امام صادق گفت، میگن معاشقه در زمان پریود حلاله
همه دستورات لعن بر عایشه از امام صادق است و امام نمیاد از او چیزی رو نقل کنه

ضمن اینکه در نظر شیعه اسناد بعد از امام بررسی میشه و خوده امام مرجع حدیث است حالا به هر واسطه ولی حرف امام سند همونطور که حرف پیامبر سنده
Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
  
مرد

 
rostam91: اول برو یه بار قرآن رو با دقت بخون و بدون چی نوشته ، اون وقت ادعای مناظره کن
در حال حاضر اطلاعات دینی و قرآنی شما رو بسیار ناچیز می بینم مطالبتون در حد کپی پیست بیشتر نیست و تحلیلهاتون آبکی و بچه گانه
کاربن نمیدونه چی می نویسه فقط چیزی رو که روش بنویسن کپی می کنه
فرار شما واضح است

شما تمایل به پراکنده گویی دارید تا هر جا خواستید با عنوان کردن مسائل مختلف فرار کنید

برای همین از تعیین موضوع و پرداختن به یک مبحث هراس دارید

شما چکار به بیسوادی من دارید مباحثه کنید و مرا شکست دهید و هدایت کنید تا دیگر عایشه را ملعون ندانم


دوست گرامی اینجوری بحث کردن و فرار کردن فایده نداره

در اثبات ایمان یا کفر عایشه در هر باب یکبار بیا با هم بحث کنیم و بحث رو تموم کنیم بریم سراغ بعدی

من اعلام میکنم میتونم اثبات کنم مادر مومنین اهل سنت جناب عایشه الحمیرا کلا کافره است

حاضری در همین مورد فقط و فقط بحث کنیم بعد بریم سراغ بحث های بعدی

Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
  
صفحه  صفحه 44 از 47:  « پیشین  1  ...  43  44  45  46  47  پسین » 
مذهب
مذهب

Aisha | عایشه (ام المومنین) و پیامبر (توسط مدیر بسته شد)


این تاپیک بسته شده. شما نمیتوانید چیزی در اینجا ارسال نمائید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA