تالارها ثبت نام نظرسنجی جستجو موقعیت قوانین آخرین ارسالها   چت روم
مذهب

Aisha | عایشه (ام المومنین) و پیامبر (توسط مدیر بسته شد)

صفحه  صفحه 47 از 47:  « پیشین  1  2  3  ...  45  46  47  
#461 | Posted: 29 Jul 2014 01:00
rostam91:
الآن یعنی عایشه با این حرف داره به پدرش که قرآن رو جمع آوری کرد اعتراض می کنه که قرآنی که آوردی تحریف شده هست؟

شما حرف عایشه رو توضیح بده بقیه مطالب روی چشم بهش میرسیم ....فرار نکنید از پاسخ

rostam91:
باز خوبه که امام معصوم شما هم میگه این آیات بوده و نسخ شدهاگه نمی گفت چی می گفتین لابد زمین و زمان رو بهم می دوختین

به حرف امام معصوم هم میرسیم فعلا بحث و تاپیک عایشه است نه امام صادق

rostam91:
ولله از امام معصوم بپرس که حرف مادرش ام المومنین رو تصدیق کرده

امام صادق عایشه رو صدها بار لعن کرده .....اون رو از اهل اتش میدونه و مخلد در عذاب میدونه

ماده ایشون حضرت زهرای صدیقه است

نه عایشه هتاک .....جاعل ....کافر....منافق


اغلب روایات و دستوران به لعن عایشه از امام صادق ع نقل شده


rostam91:
رضاع کبیر دستور پیامبره نه عایشه

عایشه ولی اون رو توصیه میکرد و برای محرم شدن مردان بزرگسال رو میفرستاد پیش خواهرش و دختر های خواهرش تا ده بار به اونها از پستان شیر بدهند و اونوقت میگفت محرم شدن و قبول میکرد با اونها مراوده داشته باشه



شما پاسخ یک بحث رو بدهید و طفره نروید


عایشه در حدیثی که نمیتونید به سند اون اشکال وارد کنید گفته

ایات رجم و رضاع کبیر در قران بوده و تا پیامبر بوده اون رو تلاوت میکردن

این ایات کجای قران

اگر نسخ شده چرا عایشه باز هم به رضاع کبیر توصیه میکرده و عمل میکرده

اگر هم نه این ایات کجاست

بجای طفره رفتن همین سئوال رو جواب بده

اینکه امام شیعه چند ده سال بعد گفته یا گلینی گفته فقط فراره


این ایات در قران هست یا نه

اگرنیست و بز این ایه ها رو خورده ....ایا عایشه قائل به تحریف قران هست یا نه


گفتم که او جواب این سئوال رو بده بعد هر موردی شما اوردید قابل بحث است


من برای اینکه شما فرار نکنی هر چه غیر از اینها بگی فرض کن میگم درسته ....جواب بدهید فقط جواب این سئوال در مورد عایشه


اینکه امام صادق هم گفته رجچم از قرانه ......چه ارتباطی به جحرف عایشه داره


این فرار شماست که میخواهی بگی اگر عایشه گفته ....خوب امام شما هم گفته ...این چه پاسخی است


مثل اینکه من بگم مثلا اقای فلانی تجاوز به عنف کرده باید مجازات بشه

اونوقت شما بگی .....خوب اقای زد هم تجاوز به عنف کرده

خوب که چی

هر دتاشون باید مجازات بشن


حالا هم شما اول چون هم از نظر زمانی و هم از منظر طرح سئوال در تاپیک ابتدا نوبت عایشه است جواب بده


بعد در مورد امام صادق و یا هر کس دیگه رسیدگکی میکنیم من در خدمت شما هستنم

Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
#462 | Posted: 30 Jul 2014 09:08
ametis:
شما حرف عایشه رو توضیح بده بقیه مطالب روی چشم بهش میرسیم ....فرار نکنید از پاسخ

من الآن سه دفعه در سه پست اینو توضیح دادم موضوع اینه که شما نمی خواهی بپذیری و با اینکه جواب رو گرفتی خودتون رو به راه کج می زنی
ametis:
به حرف امام معصوم هم میرسیم فعلا بحث و تاپیک عایشه است نه امام صادق

جواب شما همون گفته امام کعصومه
ametis:
امام صادق عایشه رو صدها بار لعن کرده .....اون رو از اهل اتش میدونه و مخلد در عذاب میدونه

اگه اینجور باشه که خود امام صادق از اهل آتش می شه چون به ام المومنین توهین کرده و توهین به ام المومنین توهین به پیامبر و در نتیجه به خداست( البته به گفته قرآن)
ametis:
شما پاسخ یک بحث رو بدهید و طفره نروید


عایشه در حدیثی که نمیتونید به سند اون اشکال وارد کنید گفته

ایات رجم و رضاع کبیر در قران بوده و تا پیامبر بوده اون رو تلاوت میکردن

این ایات کجای قران

اگر نسخ شده چرا عایشه باز هم به رضاع کبیر توصیه میکرده و عمل میکرده

اگر هم نه این ایات کجاست

بجای طفره رفتن همین سئوال رو جواب بده

اینکه امام شیعه چند ده سال بعد گفته یا گلینی گفته فقط فراره


این ایات در قران هست یا نه

اگرنیست و بز این ایه ها رو خورده ....ایا عایشه قائل به تحریف قران هست یا نه

برای بار آخر برات واضح توضیح میدم و دیگه بهش نمی پردازم چون ادامه دادن بیشتر از این زیاده گوئی و حرفهای تکراری خواهد بود
- حدثنا أبو سلمة یحیى بن خلف . حدثنا عبد الأعلى عن محمد بن إسحاق عن عبد الله بن أبی بكر عن عمرة عن عائشة . وعن عبد الرحمن بن القاسم عن أبیه عن عائشة
: - قالت لقد نزلت آیة الرجم ورضاعة الكبیر عشرا . ولقد كان فی صحیفة تحت سریری . فلما مات رسول الله صلى الله علیه و سلم وتشاغلنا بموته دخل داجن فأكلها
عایشه میگوید ایات رضاع کبیر و رجم در صفحه ای نوشته بود و نزد من بود تا هنگام وفات رسول خدا که بزی داخل خانه شد و انها را خورد

روایت بالا صحیح است.
جریان هم اینه که در جنگ یرموک تعداد زیادی از قاریان قرآن به شهادت رسیدند و عمر فاروق و تنی چند از صحابه خدمت ابوبکر صدیق رسیدند و گفتند که اگه اینطور پیش بره و تمام قاریان شهید بشن یا وفات کنند دیگه قرآنی باقی نمی مونه بهتره کهیک قرآن واحد گردآوری بشه تا برای همیشه باقی بمونه بهمین منظور خلیفه دستور داد که همه کاتبان وحی آیاتی رو که نوشته بودن ،بیارن تا پس از بررسی یک قرآن جمع بنویسن و از روی اون همه بتونن بخونن و برای همیشه باقی
عایشه هم یکی از کسانی بود که آیاتی رو که بر پیامبر نازل میشد رو می نوشت
در موقع جمع آوری عایشه اومد و گفت آیه رجم و رضاع کبیر هم بود که اونو بز خورد صحابه گفتند که اون آیه از سوی پیامبر نسخ شدعایشه گفت ولی تا زمان پیامبر ما این آیات رو می خوندیم و بهش عمل میکردیم
این ماجرائی هست که معاندین عایشه در بوق و کرنا کردند که عایشه معتقد به تحریف قرآنه!
در حالی که عایشه همچین اعتقادی نداشته بلکه عایشه از نسخ آیات در زمان رسول الله با خبر نشده بوده مثل خیلیهای دیگه از صحابه که ممکن بود در زمان نزول آیه ای حضور داشتن و نوشتن ولی در زمان آیه ای دیگه غایب بودن و ننوشتن
برای همین هم از کاتبان متعدد خواستن که آیاتی رو که نوشتن رو بیارن تا آیه ای از قلم نیوفته
پس دوباره خلاصه مطلب رو میارم که جواب جناب آمتیس رو دوبار در یه پست داده باشم
بطور خلاصه:
اما در رابطه با این روایت باید گفت که حدیث فوق دلالتی بر تحریف قران ویا اعتقاد به تحریف قران ندارد
بلکه از جمع بین روایات و احادیث این نتیجه استنباط میگردد که ایه رجم و رضعات عشره ابتدا در در قران بود و سپس نسخ میگردد.اما این بدین معنا نیست که همگی اصحاب از نسخ ایه خبر داشته باشند و ان ایات را از مصاحیف خود پاک کنند به همین علت ایات در بعضی از مصاحف وجود داشت.یکی از این مصاحف،مصحف سیدتنا عایشه رضی الله میباشد
اگر هم تصور کنیم چنین ایه ای نسخ نشده باشد باید گفت که در زمان پیامبر چندین مصحف وجود داشت.اگر مصحف عایشه نابود شده باشد بقیه مصاحف هم وجود داشتند و ما باید شاهد این ایه در قران بوده باشیم
برای همین ابوبکر در زمان جمع اوری قرآن از کاتبان وحی خواست تا همه آیاتی رو که نوشته اند رو بیارن و تنها به یک کاتب وحی بسنده نکرد چون ممکن بود یک کاتب در موقع نزول آیه حاضر بوده و نوشته و یکی دیگه حاضر نبوده
درباره آیه رجم هم عایشه نسخ شدنش رو نشنیده بود و فکر میکرد هنوز موجوده ولی دیگر کاتبان وحی شنیده بودن و اونو از مصحفشون پاک کرده بودند


حتی خود علمای تشیع هم به وجود این آیات اذعان دارنند که ابتدا بوده ولی بعدا منسوخ شده و تلاوتش حذف و حکمش باقی مونده:
اما عناد و دشمنی مانع دیدن این روایت از سوی اونها میشه
این هم تایید حرف عایشه به روایت از امام معصوم:
1. کلینی می نویسد: « عَبْدِ اللَّهِ بْنِ سِنَانٍ قَالَ قَالَ أَبُو عَبْدِ اللَّهِ ع الرَّجْمُ فِي الْقُرْآنِ قَوْلُ اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ إِذَا زَنَى الشَّيْخُ وَ الشَّيْخَةُ فَارْجُمُوهُمَا الْبَتَّةَ فَإِنَّهُمَا قَضَيَا الشَّهْوَة»(الكافي ،ج‏7، ص: 177 ، دار الکتب الاسلامیه _تهران)
یعنی: « امام صادق عليه السلام فرمود: «سنگسار كردن در قرآن فرموده خداوند عز و جل است: زمانى كه پيرمرد و پيرزن زنا كنند، آن دو را قطعا سنگسار كنيد؛ چرا كه اين دو شهوت را سپرى كرده‏اند».
مجلسی در مورد این روایت می نویسد: «الحديث الثالث‏: صحيح. و عدت هذه الآية مما نسخت تلاوتها دون حكمها، و رويت بعبارات أخر أيضا، و على أي حال فهي مختصة بالمحصن منهما على طريقة الأصحاب، و يحتمل التعميم كما هو الظاهر.»
(مرآة العقول في شرح أخبار آل الرسول، ج‏23، ص: 267 ، اسلامیه _تهران،ط2)
پدر مجلسی یعنی محمد تقی مجلسی مشهور به مجلسی اول نیز می نویسد: «و روى هشام بن سالم عن سليمان بن خالد» في الصحيح- و روى الشيخان في الصحيح، عن عبد الله بن سنان قال: قال أبو عبد الله عليه السلام: الرجم‏ في‏ القرآن‏ قول‏ الله‏ عز و جل: إذا زنى الشيخ و الشيخة فارجموهما البتة فإنهما قضيا الشهوة»
(روضة المتقين في شرح من لا يحضره الفقيه ، ج‏10، ص: 19 ،مجلسی اول، مؤسسه فرهنگى اسلامى كوشانبور _قم،ط2)


2.شیخ طوسی : « حَمَّادٍ عَنِ الْحَلَبِيِّ عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ ع قَالَ: إِذَا قَذَفَ الرَّجُلُ امْرَأَتَهُ فَإِنَّهُ لَا يُلَاعِنُهَا حَتَّى يَقُولَ رَأَيْتُ بَيْنَ رِجْلَيْهَا رَجُلًا يَزْنِي بِهَا وَ قَالَ إِذَا قَالَ الرَّجُلُ لِامْرَأَتِهِ لَمْ أَجِدْكِ عَذْرَاءَ وَ لَيْسَ لَهُ بَيِّنَةٌ يُجْلَدُ الْحَدَّ وَ يُخَلَّى بَيْنَهُ وَ بَيْنَ امْرَأَتِهِ وَ قَالَ كَانَتْ آيَةُ الرَّجْمِ فِي الْقُرْآنِ وَ الشَّيْخُ وَ الشَّيْخَةُ فَارْجُمُوهُمَا الْبَتَّةَ بِمَا قَضَيَا الشَّهْوَةَ قَالَ وَ سَأَلْتُهُ عَنِ الْمُلَاعَنَة......»
(تهذيب الأحكام ، ج‏8، ص: 195 ، دار الكتب الإسلاميه‏_تهران ،ط4)
محمد با قر مجلسی در مورد سند روایت می نویسد: « الحديث الثالث و الأربعون: صحيح.»
(ملاذ الأخيار في فهم تهذيب الأخبار، ج‏13، ص: 379 ، مکتبة مرعشی _قم)
پدر مجلسی می نویسد: « و روى الشيخ في الصحيح عن الحلبي عن أبي عبد الله عليه السلام قال: إذا قذف الرجل امرأته فإنه لا يلاعنها حتى يقول رأيت بين رجليها رجلا يزني بها، و قال إذا قال الرجل لامرأته لم أجدك عذراء و ليس له بينة يجلد الحد و يخلي بينه و بين امرأته، و قال كانت آية الرجم في القرآن (و الشيخ و الشيخة فارجموهما البتة بما قضيا الشهوة)»
(روضة المتقين في شرح من لا يحضره الفقيه ، ج‏9، ص: 185 ؛ مجلسی اول، مؤسسه فرهنگى اسلامى كوشانبور _قم،ط2)


پس جواب برای بار سوم اینه:
حداقل آیه سنگسار بنابر تایید امام معصوم و با توجه به روایت عایشه در قرآن بوده و تلاوت هم میشده اما بعدا نسخ شده و دستوز نسخش به گوش عایشه نرسیده بودو عایشه اطلاعی نداشت تا زمان جمع آوری قرآن ، اما حکم اونها باقی مونده و هنوز هم اجرا میشه

در پایان این مطلب یکبار دیگه شهادت خداوند در مورد پاکدامنی و با ایمان بودن عایشه رو که در آیسات مربوط به افک نازل شده میارم
سوره نور آيه 23

إِنَّ الَّذِينَ يَرْمُونَ الْمُحْصَنَاتِ الْغَافِلَاتِ الْمُؤْمِنَاتِ لُعِنُوا فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ وَلَهُمْ عَذَابٌ عَظِيمٌ ‏


‏كساني كه زنان پاكدامن بي‌خبر ( از هرگونه آلودگي و ) ايماندار را به زنا متّهم مي‌سازند ، در دنيا و آخرت از رحمت خدا دور و عذاب عظيمي‌دارند ( اگر توبه نكنند ) .‏

این آیه افتخاریست که بر تارک پیشانی عایشه صدیقه می درخشد کسی که خداوند به پاکی و ایمانش گواهی می دهد چه سعادتمند است در هر دو جهان
     
#463 | Posted: 31 Jul 2014 16:09
مانند چند پست گذشته باز هم برای اینکه موضوع رو لوث نکنید فقط در مورد عایشه رو جواب میدم و باز سئوالی رو که بی پاسخ مانده رو خواهم پرسید


rostam91:
من الآن سه دفعه در سه پست اینو توضیح دادم موضوع اینه که شما نمی خواهی بپذیری و با اینکه جواب رو گرفتی خودتون رو به راه کج می زنی

دوست گرامی شما هیچ پاسخی ندادید فقط یک داستان تعریف کردید بدون هیچ سند و مدرکی مانند تعریف کردن یک خواب خوش

rostam91:
گه اینجور باشه که خود امام صادق از اهل آتش می شه چون به ام المومنین توهین کرده و توهین به ام المومنین توهین به پیامبر و در نتیجه به خداست( البته به گفته قرآن)

عایشه ...امام صادق یا هر کس دیگر اگر حرفی بر خلاف قران گفته باید رسیدگی کنیم به دور از تعصب

حرف شما مانند اینه که من بگویم


شخصی از اشناهای شما مرتکب تجاوز شده و من میخواهم محاکمه اش کنم .........شما هم بگوئید یک فر از اشناهای تو هم مرتکب تجاوز شده پس بهتره سکوت کنیم تا گندش در نیاد و ابرو ریزی نشه

پس دین و ازادگی و حق کجا رفته ....هر کس در هر مقامی دچار خلاف شده باید به اون رسیدگی کرد و به جزا رساندش

الا نوبت عایشه است چون هم قدیمی تره و هم اول من این سئوال رو عنوان کردم و تاپیک هم مربوط به عایشه است ....بعد از رسیدن به یک جواب منطقیو مستدل به هر مساله ای که شما بخواهی رسیدگی میکنیم


rostam91:
ه همه کاتبان وحی آیاتی رو که نوشته بودن ،بیارن تا پس از بررسی یک قرآن جمع بنویسن و از روی اون همه بتونن بخونن و برای همیشه باقی

همه رو نه ...چون علی ع که یکی از کاتبان اصلی قران بودند رو دعوت نکردند

rostam91:
در موقع جمع آوری عایشه اومد و گفت آیه رجم و رضاع کبیر هم بود که اونو بز خورد صحابه گفتند که اون آیه از سوی پیامبر نسخ شدعایشه گفت ولی تا زمان پیامبر ما این آیات رو می خوندیم و بهش عمل میکردیم

جالبه که افقه الفقهای شما خبر از نسخ نداشته

در حالیکه بقول شما کاتب وحی هم بوده گرچه طبیعتا عایشه هر ۹ شب یک شب خدمت رسول خدا بوده نه بیشتر

ضمنا خدا وند میفرماید

ما نَنْسَخْ مِنْ آيَةٍ أَوْ نُنْسِها نَأْتِ بِخَيْرٍ مِنْها أَوْ مِثْلِها أَ لَمْ تَعْلَمْ أَنَّ اللَّهَ عَلى‏ کُلِّ شَيْ‏ءٍ قَديرٌ........بقره ۱۰۶

و خدا هیچ ایه ای را نسخ نمیکند جز با ایه ای بهتر ویا همانند ان ایا نمیدانستی خدا بر همه چیز تواناست



مثلا در مورد رجم در قران و در سوره نور ایه ۲و۳ امده است

الزَّانِيَةُ وَ الزَّاني‏ فَاجْلِدُوا کُلَّ واحِدٍ مِنْهُما مِائَةَ جَلْدَةٍ وَ لا تَأْخُذْکُمْ بِهِما رَأْفَةٌ في‏ دينِ اللَّهِ إِنْ کُنْتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَ الْيَوْمِ الْآخِرِ وَ لْيَشْهَدْ عَذابَهُما طائِفَةٌ مِنَ الْمُؤْمِنينَ

در این ایه زناکاران به صد ضربه شلاق مجازات مکیشوند

این ایه چه در معنا و کلمات و چه از لحاظ
rostam91:
حداقل آیه سنگسار بنابر تایید امام معصوم و با توجه به روایت عایشه در قرآن بوده و تلاوت هم میشده اما بعدا نسخ شده و دستوز نسخش به گوش عایشه نرسیده بودو عایشه اطلاعی نداشت تا زمان جمع آوری قرآن ، اما حکم اونها باقی مونده و هنوز هم اجرا میشه

وجود تنبیه مرتبط با ایه مورد ادعا هست


اما در مورد خمس رضعات و عشر رضعات مورد ادعای عایشه خداوند کدام ایه را جایگزین کرده که در ان اشاره ای به رضاع کبیر شده باشد ؟؟؟؟؟؟؟



rostam91:
حداقل آیه سنگسار بنابر تایید امام معصوم و با توجه به روایت عایشه در قرآن بوده و تلاوت هم میشده اما بعدا نسخ شده و دستوز نسخش به گوش عایشه نرسیده بودو عایشه اطلاعی نداشت تا زمان جمع آوری قرآن ، اما حکم اونها باقی مونده و هنوز هم اجرا میشه

این واقعا جالبه

بر اساس ابر این اساس و بخاطر فتوای عایشه چندین هزار مرد بزرگسال از پستان زنان شوهر دار شیر مکیدند و به حرام به آن زنها و دخترانشان محرم شدند و هنوز هم این فتوا در بین اهل سنت به قوت خود باقی است

به این میگن غیرت دینی

یک دختر بیچچاره رو به صرف دوستی با یک پسر که حتی ممکنه به نیت ازدواج باشه میکشند و مثله میکنند

اما خودشان با اختیار همسرانشان را مجاب به شیر دادن به مردان بزرگسال میکنند و شیوخ انها هم میگویند نباید مردان غیرتی شوند چون نوک پستان شهوت انگیز نیست و ضمنا بعد از شیر خوردن ان مرد مانند پسر انها میشود


rostam91:
ین آیه افتخاریست که بر تارک پیشانی عایشه صدیقه می درخشد کسی که خداوند به پاکی و ایمانش گواهی می دهد چه سعادتمند است در هر دو جهان

کاش معنی افتخار رو متوجه بودیم


برای هزارمین بار

زنا ندادن برای یک زن پاکدامن کجا مایه مباهات و افتخار است

اولین الفبای پاکی و نجابت زن ندادن زنا است


فرض کن مرد بزرگی مانند یک مقام عالی دینی

بخاطر عملی که انجام داده متهم به سرقت شود و بعد از مدتی در دادگاه و با شهادت دیگران قطعا از دزدی تبرئه شود


ایا این تبرئه شدن مایه مباهات و افتخار است یا تا اخر عمر سایه شوم ان بر پیشانی وی خواهد ماند


زنا ندادن کجا مایه افتخار است

همانگونه که بر عایشه لکه این ننگ علیرغم تبرئه شدن هنوز بعد از ۱۴۰۰ سال باقی مانده که همسر پیامبر چرا خود را در موقعیتی قرار داده که برای مردم احتمال زنا دادن او مطرح شده است

Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
#464 | Posted: 7 Aug 2014 10:52
ametis:
شیعه که معتقد ه پیامبر معصوم و اسوه حسنه است

این اهل تسنن هستن که هر روز یک عمل زشت رو به پیامبر نسبت میدن

اینکه زن پیامبر رو زنی منافق و بی عفت نشون بدین کجاش اسوه بودن پیامبر رو می رسونه؟
هر مرد با غیرتی دو یا سه بار یه عمل شنیع مثل اعمالی که شما به عایشه صدیقه نسبت میدین از زنش سر بزنه اونو اگه طلاق نده لا اقل کتکش می زنه اما پیامبر در کمال خونسردی این نفاق ها و اعمال نسنجیده رو می بینه ولی دم بر نمیاره اگه این نشونه معصوم بودن و اسوه بودنه پس همه مردانی که بی عفتی زنانشون رو تحمل نمی کنن کار بدی انجام می دن که خلاف رفتار پیامبر عمل می کنن
     
#465 | Posted: 7 Aug 2014 23:50
rostam91:
از کجا در آوردی که در زمان جنگ جمل این کار رو میکرده؟

تهمت زدن هم که اضافه شده به جهالت

از انجا که در روایت امده عایشه هر گاه میخواست با نا محرمی مراوده داشته باشد وی را نزد خواهر و خواهر زاده هایش میفرستاد تا بات خوردن شیر از پستان انها به عایشه محرم شده و به نزدش مراجعه کنند

و در این میان در زمان جنگ جمل بیش از سایر مواقع در مراوده و ارتباط با مزدان نامحرم بود

ی
rostam91:
نمی تونی وصله تن پیامبر رو ازش جدا کنی

وصله تن ؟؟؟؟بله ولی چه وصله ناجوری که پیامبر او رو تا اخر عمر تحمل کند

زنی توطئه گر و سیاس که بر علیه پیامبر ۲ بار دسیسه کرد و توطئه کرد

زنی که بارها به پیامبر دروغ بست و ایشان را فردی گنه کار و گنه دوست معرفی کرد

زنی که بارها با پیامبر جنگید و انچنان دعوا کرد و فریاد بر سر پیامبر زد که حتی پدرش معترض به وی شد

زنی که پیامبر خانه او را محل دسیسه شیطان معرفی میکند

rostam91:
عایشه صدیقه هست اگه ۳۰۰ میلیون شیعه بهش توهین می کنن در مقابل بیش از یه میلیارد مسلمون هم بهش افتخار می کنن

عایشه کذاب است و در پست های بعد نمونه دروغهایی از او را بیان میکنم

از تهمت به پیامبر و افشای خصوصی ترین لحظات زندگی با پیامبر و توضیح سکس دهانی

تا افترا برای ساختن فضیلت جهت عمر و تهمت به پیامبر که همراه او و در حالیکه پیامبر او را بر دوش خودش سوار کرده مدتها به تماشای زنان رقاصه ای که موسیقی میتواختند میپزداخت هست



ضمنا اگر منزلت به تعداد است که بابانوئل از عایشه خیلی محبوبتره چون چند برابر مسیحیان اونه رو تقدیس میکنن

منزلت به رفتار است که رفتار عایشه حتی در حد یک زن معمولی هم نیست

عایشه مرتکب XXXXX .....نفاق ....ریا .....XXXXX.....دروغگویی......کفر.....و هر گناهی که فکر کنید قرار داده

ایا همچین زنی دارای منزلت است


rostam91:
همسر پیامبر در دنیا و آخرته مثل باقی ام المومنین

الله و اکبر



فکر کردی پیامبری که ۹ تا همسر داشته چرا فقط همین عایشه این اعمال را انجام داده

چرا زنان دیگر پیامبر هر جا نشستن از کارهای سکسی پیامبر با خودشون نگفتن و نگفتن چه جوری سکس دهانی انجام میدادن


چرا زنان دیگر پیامبر برای مراوده با مردان نامحرم اونها رو نمیفرستادن که از پستان خود یا خواهر و خواهر زاده هاشون ده بار شکم سیر بخورند تا محرم بشوند و راحت با هم خلوت کنند


چرا زنان دیگر پیامبر بر خلاف دستور قران هوا و هوس رو بر خودشون مخیر نکردند و برای معروفیت و قدرت بر علیه امام زمان خودشون کودتا نکردن و هزاران نفر را به کشتن


چرا زنان دیگر پیامبر مردان اجنبی را به تنهایی به خانه خود راه نمیدادند و شب نگاهشان نمیداشتند


ان مرد شب تنها در خانه عایشه خوابید و خدا میداند چرا صیح که برخواست جنب شده بود و اب کمر از وی خارج شده بود و قدری بر لباسش ریخته بود ....ان مرد خواست گوشه لباسش را بشوید که عایشه نزد او رفت و گفت چه میکنی .......مرد تو ضیح داد که آبم اومده .....عایشه گفت لازم نیست لباس را بشوری من هر گاه آب پیامبر میامد من انرا با ناخن از روی لباسش میتراشیده و نمیشستم تو هم چنین کن ......مردها هم که ناخن ندارن


چرا زنان دیگر پیامبر بنا به دستور قران در خانه ها ماندند و با نامحرم ارتباط برقرار نکردند و پرچم بی حیای را بالا نبردند

چرا ام سلمه حاضر با تایید فتوای شیر دادن به بزرگسال نشد و فقط عایشه برای ارضا خودش مردان را چند تا چند تا به نزد خواهران و افوام خودش میفرستاد تا از پستان انها شیر بخورند و به عایشه محرم شوند .....

اصلا اینهمه مرد با عایشه چکار داشتند ......اینقدر ارباب رجوع ؟؟

مگر این رابطه چقدر بوده و در چه حد که لازم باشد این همه مرد به عایشه محرم شوند


عایشه نمیتوانست یکی از محارم خود را مسئول برقراری این رابطه کند

rostam91:
اگه بی غیرت و بی ناموسه همسر پیامبره کسی که پیامبر بیشتر از زنان دیگه دوستش داشت اگه بی غیرتی به قول شما از پیامبره و اگه با غیرت باز از پیامبر

دوست گرامی چقدر تجاهل

میگویم تجاهل چون یقین دارم شما میدانی اما چون نمیتوانی از کفر عایشه دفاع کنی به هر مستمسکس دست انداخته بدیهیات را نادیده گرفته و اظهار تجاهل مکیکنی


پیامبر مظهر غیرت خداست و در زمان حیات ایشان عایشه جرات هیچ کدام از این کارها را نداشت

اما با فوت عایشه انگار ازاد شده و میتواند به همه ارزوها و امیالش دست پیدا کند مانند شناگری که فقط اب نمیدیده خود را رها دید

همه ارزوهای جاهلی را در یاد اورد و شروع کرد

جعل کرد ...دروغ گفت ...تهمت زد ... خود را یا فانتزی و تصور عجین کرد

عایشه کجا در حیات رسول خدا جرات داشت به مردان بگوید پیامبر در زمان پریودی از دهان من کام میگرفت

عایشه جرات داشت در زمان حیات پیامبر نزد مرد نامحرم رود و به او بگوید اجازه بده اب کمرت را از روی لباست با ناخن بتراشم

عایشه جسور بود اما خط قرمز پیامبر را هم میشناخت و رعایت میکرد و فقط یکبار از دستش در جریان افک در رفت اما در بقیه موارد روح عصیانگکر خود را با دعوا و تهمت و دسیسه و و فریاد زدن و جنگیدن با پیامبر میگذراند

اما بعد از پیامبر فضا برایش باز بود

شوهر وفات کرده ......حاکم پدرش .......دیگه از خدا چی بخواد

در راستای سیاسته جعل و تحریف دین مو به مو همراه شد و الحق اینقدر اصول دین را تمسخر کرد که حال با این جماعت بزرگ ظاهرا مسلمان و در واقع منحرف روبرو هستیم

در دینی که ناموس مساوی با دین است ...عایشه دستور میدهد مردان نامحرم بروند و XXXXX زنان مردم را بخورند و مردان هم نباید غیرتی شوند

مردی که دید یک نفر امده و XXXXX زنش را میخورد فردا اجازه میدهد دست هم بزند و پس فردا.........

ویراش شد . بدلیل کلمات توهین آمیز و نامناسب
---------------------------------
اندیشمند

Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
#466 | Posted: 8 Aug 2014 09:23
-ازدواج با رسول الله(ص):در حدیثی که بخاری و مسلم در صحیح خود از عایشه ـ رضی الله عنها ـ روایت نموده‌اند ایشان فرمودند: «سه شب در خواب، تو را دیدم که فرشته‌ای تو را در تکه‌ای از حریر آورد و گفت: این همسر توست، پس پارچه را از چهره‌ات کنار زدم و ناگهان دیدم که تو هستی و با خود گفتم: اگر این رویا از خداوند باشد آن را عملی خواهد ساخت» و بی‌شک رویای پیامبران نوعی وحی است

-همسر رسول الله دردنیا وآخرت:ایشان همسر رسول خدا در دنیا و آخرتند چنانکه در حدیثی که ترمذی آن را در جامع خود با سند "جید" از عایشه ـ رضی الله عنها ـ روایت نموده است آمده که جبرئیل تصویر وی ـ یعنی ام المومنین عایشه ـ را در خرقه‌ای از حریر سبز به نزد رسول خدا ـ صلی الله علیه وآله وسلم ـ آورد و گفت: این همسر تو در دنیا و آخرت است.

-احسان:بانو عایشه ـ رضی الله عنها ـ در احسان به خلق و نیکی به آنان نمونه و والا بود. عروة بن زبیر روایت می‌کند که معاویه یک بار به سوی ام المومنین ـ رضی الله عنها ـ صد هزار درهم فرستاد، پس به خدا سوگند که آن پول را دست نزد تا آنکه همه‌ی آن را به این سو و آن سو بخشش نمود، پس خدمتکار وی گفت: کاش با این برای ما یک درهم گوشت می‌خریدی، عابشه رضی الله عنها ـ در پاسخ وی گفت: نمی‌شد پیش از این به من بگویی؟

همچنین از عطاء بن رباح ـ رحمه الله ـ رویت است که معاویه برای وی گردن بندی به قیمت صد هزار [درهم] فرستاد پس وی آن را میان همسران پیامبر تقسیم کرد.

 -عیادت ابن عباس از ام المومنین:ابن عباس رضی الله عنهما ـ در بیماری وفات ام المومنین عایشه ـ رضی الله عنها ـ خطاب به وی گفت:

"تو محبوب‌ترین همسران رسول الله ـ صلی الله علیه وآله وسلم ـ بودی و او جز پاکان کسی را دوست نمی‌داشت؛ گردن‌بندت در شب ابواء گم شد و رسول الله ـ صلی الله علیه وآله وسلم ـ برای پیدا شدن آن، شب را در آنجا ماند و مردم بدون آب شب را به صبح رساندند پس خداوند آیه‌ی تیمم را نازل نمود و این‌ها و رخصتی که خداوند نازل نمود همه به سبب تو بود و سپس خداوند برائت تو را از بالای هفت آسمان نازل نمود تا جایی که هیچ مسجدی از مساجد خداوند که یاد الله در آن می‌شود نیست مگر آنکه برائت تو شب‌ها و روزها در آن تلاوت می‌شود."

پس عایشه ـ رضی الله عنها ـ گفت: "مرا رها کن ای ابن عباس که به خدا سوگند دوست داشتم که به فراموشی سپرده می‌شدم". [به روایت بخاری در صحیح]

--------------------------------------------------------------------------------------------

دراینجا به مناظره ابن عباس با خوارج میپردازم.ابن عباس با خوارج مناظره ای طولانی داشتند ومن فقط به قسمتی که مربوط به ام المومنین عایشه میشود اشاره میکنم.

خوارج در مورد جنگ جمل اعتراض کردند وگفتند:علی با عایشه جنگید درصورتی که نه اسیر گرفت ونه غنیمت!

عبدالله بن عباس گفت:گفتید علی با عایشه جنگیدولی مانند رسول الله(ص)اسیر نگرفت.آیا شما میخواهید مادر خودتان  عایشه را به اسارت بگیرید ومانند اسیران با او رفتار کنید؟

اگر بگویید بله:کافر میشوید. واگر بگویید که عایشه مادر ما نیست باز هم کافر میشوید چرا که خداوند درسوره احزاب آیه۶ میفرمایند:پیامبر به مومنان از خودشان اولی تر وزنانش مادران آنها (مومنان) هستند.(بلاذري، همان، ص 360-361.)
     
#467 | Posted: 8 Aug 2014 17:53
ametis
من اومدم گفتم با در نظر گرفتن فللان فرضیات مثلا فلان جمله ای که ادعا میشه سخن امام رضاست عاقلانه نیست بعد جناب ametis اومدن به من گفتن چرا به ائمه ما توهین می کنید!!!!! بعد خودشون خیلی راحت به عایشه که مورد احترام حدود یک میلیارد مسلمون بدترین توهین ها رو می کنند....
     
#468 | Posted: 8 Aug 2014 20:49
rostam91:
اولا اگه آیه ای نسخ میشه دلیل بر این نیست که حکمش هم نقض میشه ( به فرموده امام معصومتون که چند بار ازش گذاشتم ولی نخواستی ببینی)

خوشبختانه انگار بالاخره جواب برای سئوال من پیدا کردید


منم میدونم ایات به سه نوع نسخ میشن اما هر کدوم که نسخ شدن در موردشون روایات و یا اصل ایه و مستندات موجوده که نارد و شاذ نیست

اما در مورد رضاع کبیر همین یک دونه است برای نمونه و عایشه تنها راوی است

همچنین احکامی مانند رجم که نسخ شدن در زمان پیامبر به کرات اجرا شدند و هیچ منعی نداشتند لاجرم با توجه به اینکه منعی نبوده احکام ادامه یافتند

اما در مورد رضاع کبیر جز همون موردی که تازه شما به اون معتقدید و شاید معجزه بوده و یا از نوادر یک مورد دیگر در زمان رسول خدا به ما نشون بده



پیامبر به کدوم مرد گفته زنت رو بده تا فلانی ازش شیر بخوره تا محرم بشوید

برای همینه که میگم با سند حرف بزنید نه رو هوا


ضمنا بر اساس ایه قران ....و ما ننسخ من ایه الا ........

ممکنه بفرمایید یک ایه رو در قران که اشاره به این ادعای عایشه داشته باشه ...یا اینکه از بیخ عایشه دروغ گفته تا بتونه فانتزی های


rostam91:
دوما شما چطور می فهمی که این احکام رضاع کبیر مربوط به زمان پیامبره یا مثلا جنگ جمل

برای اینکه تو روایات کتب شما این رو گفته دقیقا گفته عایشه هر وقت میخواست با نامحرم مراوده کند دستور به رضاع کبیر میداد و همچنین ام سلمه از تایید این حکم امتناع کرده

rostam91:
سوما از آیات قرآن که چیزی حالیتون نیست از روایات هم که فقط فله ای بهش می پردازین

پیامبر فرمود انی تارک فیکم الثقلین کتاب الله و عترتی یا بنا به دروغ شما سنتی

اگر قرار بود یکی از اون دوتا امانت و ماترک پیامبر پر اهمیت تر باشه ایشون بهتر از شما میفهمید

تعجبم چرا شما همش فکر میکنید از پیامبر بیشترذ عقلتون میرسه

rostam91:
اینها همش نشونه حسادت و حقد و کینه به ام المومنین رو نشون میده

اخه به چه چیزه عایشه حسادت کنم


به اعلمیت دینی اش که باعث شد خواهرش و خواهر زاده هاش به دهها نفر پستون بدهند و هنوز هم اهل سنت اجازه بدن زنانشون به مردان نامحرم پستان بدهند

به پاکی او .......که شهره بی عفتی و بی حیایی و خیانت و منافق بودنه

به نظر پیامبر در باره او که فرمود از خانه عایشه شاخ شیطان بیرون خواهد زد

به فرزندان پاک و با شخصیت او .....که خدا او رو اجاق کور و عقیم قرار داد تا از پشت و نسب او هیچ کسی در دنیا نیاید

چی داره اینجناب عایشه شما اهل تسنن

جز آموزه های سکسی در مورد نحوه XXXXX......نحوه لذت بردن از زنان در حال ......آموزشXXXXX و تراشیدن XXXXX از روی لباس به مردان .........XXXXX


اینها اگر بد است که خدا شاهد علمای شما مثل بخاری و مسلم اینها رو روایت کردند

پس این مرض در دل اونها بوده و این خیانت اونهاست

ویرایش شد . بدلیل اینکه کلماتی بکار برده شده که اصلا" مناسب تاپیک نیست و کلا" بی ربط و توهین آمیز
----------------------------
اندیشمند

Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
صفحه  صفحه 47 از 47:  « پیشین  1  2  3  ...  45  46  47 
مذهب انجمن لوتی / مذهب / Aisha | عایشه (ام المومنین) و پیامبر (توسط مدیر بسته شد) بالا
این تاپیک بسته شده. شما نمیتوانید چیزی در اینجا ارسال نمائید.



 
Report Abuse  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti

Copyright © 2009-2019 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites