انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد سکسی

صفحه  صفحه 26 از 40:  « پیشین  1  ...  25  26  27  ...  39  40  پسین »

نظرتون راجع به سکس در فضای باز چیه؟

مرد

سلام از روابطم توی طبیعت تا اونجایی که خاطرم یاری بکنه چندتاییش رو میگم : زیر پل اتوبان ساوه تهران (مادر خانومم خونمون بود زنم رو بردم بیرونه شهر زیر پل اتوبان پارک کردم و حسابه زنه رو رسیدم),توی دریای رودسر و رامسر و دریای منطقه آزاد انزلی و چمخاله و توی جنگل نزدیک آبشار ویسادار و توی اقامت گاه امام زاده هاشم نرسیده به رشت توی چادر ,یه روز صبح بازنم و بچه ها رفته بودیم پارک شهرداری ساوه که مسافر هم زیاد اومده بود و هوس مسافرت زده بود به سرم زنم و بچه هام رو آوردم خونه و پیک نیکی و چادر مسافرتی و قاشق و بشقاب و ماهیتابه و تخم مرغ کلمن و فلاکس رو برداشتم و عین یه مسافر رفتیم تو پارک شهرداری چادر زدیم و به زن و بچم گفتم فرض کنیم اومدیم مسافرت آخه شرایط مرخصی نداشتم و کلی مسافرت درون شهری اون روزمون خوش گذشت و توی یه تایمی بچه ها رو فرستادم دنباله تاب و سرسره بازی و بهشون گفتم من و مامانتون میخوایم بخوابیم اگه میاید بیاید بخوابیم و اگه میخواید برید بازی برید ولی دیگه زود بر نگردین که اگه بیدار شم بدخواب میشم اون دوتا طفل معصوم هم رفتن باری بعد زنم برقه چشام رو دید و گفت ها چته گفتم اومدیم مسافرت و مسافرت یعنی سکس متفاوت و مسافرت بدون سکس یعنی پول دور ریختن و افتادم تلنبه زدن حالا نزن کی بزن فکر کنم زن و مرد چادر بقلی بو بردن آخه تا بچه ها رو فرستادم دنباله نخود سیاه رفتیم تو چادر و زیپه چادر رو کشیدیم و چندبار موقع تلنبه زدن کل چادر تکون خورد بعده اتمام عملیات فتح المبین زن و شوهره همش زیر چشی نگاهمون میکردن و چشمشون رو ازمون میدزدیدن ,توی اتوبان ساوه اراک ۲ مرتبه زدم خاکی و زنه رو سفت گاییدم , توی باغات اطراف بخش خنجین از توابع استان مرکزی چندین مرتبه و توی چادر توی تبریز پارک شاه گلی ۲ مرتبه طی ۲۴ ساعت , توی جلفا توی مسافر خونه و یکبار توی چادر مسافرتی , توی پارک زنجان توی چادر یک مرتبه یادم نیست اسم پارکش چی بود ولی از سمت قزوین میای اول شهر بود ,توی اردبیل توی یه پارک توی چادر و فرداش هم توی ماشین توی پارکینگ عمومی در اردبیل و توی بانه توی چادر مسافرتی , توی جنگله ۲۰۰۰ و توی جنگل ۳۰۰۰ و توی دریای گیسوم و توی چادر در جنگل گیسوم و نزدیک آبشار ویسادار نرسیده به گیسوم در شهر پره سر , توی قطار مشهد تهران هم کوپه ایهامون خانوادگی رفتن وضو بگیرن و دستشویی کنن من رفتم دنبالشون تا دیدم رفتن سمت دستشویی ها من گازش رو گرفتم اومدم تو کوپه و درو از تو قفل کردم و تا بیان سه سوت زنه رو گاییدم , دیگهههههههه....... ,خوب بذارید فکر کنم یادم بیاد عجله نکنین , آها بقل ۴۰ ستون یه پارک بود دور میدونش چادر زدیم و تو چادر زنه رو گاییدم , توی جنگل و کوه ریجاب یه بهشت سر سبز از روستاهای کرمونشاه , آها یه بار با زنم و سمیرا دوست خونوادگیمون که دوست دخترم هم همست رفتیم چمخاله و با زنه زدیم تو آب و کارمون رو کردیم وقتی از آب در اومدیم دیدم سمیرا اومده لبه ساحل و داره نگاهمون میکنه و قرو قر میکرد چرا زنه حامله رو بردی تو اب کردی نمیگی بلایی سرش میاد؟ولی دروغ میگفت از حسادت داشت میترکید و مسافرت رو از لجش کوفتمون کرد ,توی کاشان وی چادر مسافرتی,توی چادر مسافرتی توپارک بزرگ محلات,دوست دخترم رو زیره پله اتوبان ساوه تهران گاییدم,دوست دخترم رو نصفه شب درحالیکه زنم تو چادرمسافرتی خواب بود وسط پارک رشت هولش دادم رو فنس ها ودوستم رو یه فس ایستاده گاییدمش , سه راه ۲۲ بهمن یا همون ۶ بهمن کرمانشاه یه پارک کوچیک داره که وسطه پارک یه سنبل بلند گذاشتن و از زمانهای قدیم هم. اونجا هستش وسط اون سنبل وسط پارک کون دادم و ساک زدم جالب اینجاست بغل پارک کلانتریه,آها زنم رو دوبار وسط حیاط پدرخانومم گاییدم و یه بار هم وسط حیاط خاله خانومم,دیگههههه آها سمیرا رو توی یه کوچه بن بست جلوی یه باغ توی مسیر ساوه به ییلاق که خوده ساوه ایها بهش میگن یولاق گاییدم , وسط پارک شهرک صنعتی کاوه رو چمن ها زنم رو گاییدم, زنم رو توی روستاهای وفس و سمقاور و چهرقان همه از روستاهای استان مرکزیه زنم رو توی زمینهای کشاورزی و باغاتشون به دفعات درازکش گاییدم,بقیش دیگه یادم نیست حال و حوصله فکر کردن دارم همین قدر که گفتم بسه .
۲ موضوع هستش یکی اینکه مسافرت بدون کس کردن در فضای آزاد یعنی پول دور ریختن و اون مسافرت رو باس مسافرت کاری حساب کرد نه تفریحی ۲ بیشترین لذت کس کردن تو فضای باز خاطر استرسشه.
پیشنهادم اینه هیچ کجا رو از دست ندید. و همین درحاله مسافرت توامان با سکس باشید .

مرد

خیلی حال میده.مخصوصا تو یه جایی مثل جنگل که توش پر از دار و درخت باشه.زیر سایه درخت اصلا یه حال دیگه ای میده.
نباش در پی آزار و هرچه خواهی کن/که در شریعت ما غیر از این گناهی نیست

بهترین خاطرات سکس من و خانمم مربوط میشه به داخل دریا، توی جنگل و شب کنار جاده که یه بار بدون اینکه زیاد از جاده دور بشیم و فقط کنار جاده بدون هیچ حفاظی سکس کردیم. سکس هر چی استرسش بیشتر باشه بیشتر هم میچسبه و حال میده

↓ Advertisement ↓

عالیه عالی
مخصوصاً وقتی دید زده بشی خیلی بیشتر حال میده

اما حال اصلی اونجاست که با یه عده باشی که گروه سکس کنید
مثلاً توی باغ ، جنگل و....
اصل حال اونه
ولی کلاً خودم تجربه سکس با خانمم روی ماشین توی جاده رو داشتم که عالی بود
in search of way to escape

مرد

محشره بعدش همونجا بخوابیم و بیدارشیم و باز دوباره سکس.

تقریبا تو همه جور فضای باز سکس کردمش

تنها باش چون واست مفیده

لذت بخشه،اماپراسترس،اونم بایک زن حشری که نتونه صداشو کنترل کنه
حقیقت ،خدا هست...واقعیت،خدای نبوده ونیست ونخواهد بود

صفحه  صفحه 26 از 40:  « پیشین  1  ...  25  26  27  ...  39  40  پسین »
گفتگوی آزاد سکسی

نظرتون راجع به سکس در فضای باز چیه؟

رنگ ها List Insert YouTube video

?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites