انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
موبایل
  
صفحه  صفحه 13 از 13:  « پیشین  1  2  3  ...  11  12  13

بازی های تلفن های هوشمند (اخبار,بررسی,معرفی و...)


مرد

 
اجرای بازی‌های سگا در ویندوزفون با EmiGens Plus

EmiGens Plus اپلیکیشنی کاربردی برای گوشی‌های ویندوزفون است که به شما امکان اجرای بازی‌های خاطره انگیز سگا را در گوشی موبایل می‌دهد.



اگر از یک گیمر حرفه‌ای بپرسید، حتما به شما خواهد گفت که کنسول‌های نسل جدید با وجود گرافیک خارق العاده‌ای که به بازی‌ها بخشیده‌اند، هرگز قادر به خلق عناوین خاطره‌انگیزی مانند سونیک یا شورش در شهر نخواهند بود. راز و رمزی که در بازی‌های بی‌گرافیک کنسول‌های قدیمی به خصوص سگا وجود داشت هیچ‌وقت در بازی‌های نسل جدید تکرار نشد و با وجود عناوین پر قدرتی همچون Resident Evil یا Grand Theft Auto، همچنان نام بازی‌هایی همچون سونیک، شورش در شهر و. ... زنده است و حتی هنوز هم در موبایل‌ها و رایانه‌ها، مبدل‌های مختلف برای اجرای آن‌ها ساخته می‌شود.
EmiGens Plus اپلیکیشنی است که به نوعی نقش یک مبدل را برای گوشی ویندوزفون ایفا خواهد کرد و شما با دانلود بازی‌های سگا و فراخوانی آن‌ها در این برنامه، قادر به اجرای روان و بدون دردسر بازی‌های دوست داشتنی سگا خواهید بود. بازی‌هایی نظیر شورش در شهر، خرگوش، کشتی کج، مورتال کمبت، جیمزباند و... که حتی مرور خاطراتی که با این بازی‌ها داشته‌ایم، نیز لذت‌بخش است. اگر در گذشته به دلیل آنکه سگا از ذخیره‌ی بازی پشتیبانی نمی‌کرد، یا اگر سن کمی داشتید به طوری که بازی‌های سخت را نمی‌توانستید تا پایان پیش ببرید، EmiGens Plus بهترین فرصت برای شماست تا در گوشی موبایل خود در کنار ویژگی‌هایی همچون ذخیره‌ی بازی، بازی‌های مورد علاقه‌تان را یک بار دیگر بازی کنید.
برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید. همچنین برای دانلود بازی‌های سگا نیز به این لینک مراجعه کنید.


دانلود از ویندوزفون استور

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نسخه‌ اندروید و iOS بازی Mortal Kombat X تایید شد

در حالی که بسیاری منتظر عرضه‌ی نسخه‌ی جدید بازی مبارزه‌ای مورتال کامبت برای پلتفرم‌های نسل هفتمی و هشتمی هستند، شرکت برادران وارنر از نسخه‌ی موبایلی این بازی برای پلتفرم‌های اندروید و iOS رونمایی کرد.



نسخه‌ی موبایلی Mortal Kombat X، یک بازی رایگان و در سبک مبارزه‌ای و کارتی است که طبق ادعای سازندگان، نسل جدیدی از بازی‌های مبارزه‌ای را به دستگاه‌های آیفون، آیپد، آیپاد تاچ و اندرویدی می‌آورد. این بازی توسط استودیو ندررلیم، سازنده‌ی اصلی این سری توسعه پیدا می‌کند. از ویژگی‌های خوب بازی، گرافیک عالی به همراه گیم‌پلی درگیرکننده در حد و اندازه‌ی نسخه‌های کنسولی است که می‌تواند شما را در هر جا و هر زمان سرگرم کند.
استودیو ندررلیم با ساخت این نسخه برای پلتفرم‌های موبایلی، قصد دارد دامنه‌ی بیشتری از گیمرها را به این بازی مبارزه‌ای دعوت کند. اد بون، خالق سری کامبت درباره‌ی نسخه‌ی موبایلی بازی می‌گوید:

ما به این وسیله توانستیم طیف وسیع‌تری از ارتباطات ویژه‌ی خود را که شامل نسخه‌های موبایلی و کنسولی بازی مورتال کامبت ایکس‌ است، ایجاد کنیم و همچنین پاداش خاصی را هم برای همه‌ی بازیکنان فقط به خاطر اجرای نسخه‌ی موبایلی در نظر گرفتیم.

نسخه‌ی موبایلی Mortal Kombat X شامل مبارزاتی پویا، کسب کارت، بخش مبارزه چندنفره‌ی تیمی و حالت‌های دیگر می‌شود. همچنین همانند نسخه‌ی کنسولی، ویژگی‌هایی مانند ضربات مهلک ایکس‌-ری و فیتالاتی‌های مرگبار در این نسخه هم وجود خواهد داشت.

دانلود ویدیو

Mortal Kombat X در تاریخ ۱۴ آوریل ۲۰۱۵ (۲۵ فروردین ۱۳۹۴) برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 توسط کمپانی برادران وارنر عرضه می‌شود. همچنین اعلام شده که این بازی با رزولوشن 1080p و نرخ فریم ۶۰ فریم در ثانیه روی کنسول‌های نسل هشتمی اجرا می‌شود. کسانی که بازی را روی کنسول‌ها و PC انجام دهند، می‌توانند به محتوای ویژه‌ای در نسخه‌ی موبایلی دست پیدا کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
به زودی منتظر عرضه یک دنباله برای بازی موبایل Snake باشید

قرار است برای یکی از بازی‌های خاطره‌انگیز قدیمی به نام Snake دنباله‌ای ساخته شود که Snake Rewind نام دارد. تانلی آرمانتو، سازنده‌ی بازی این موضوع را تایید کرده است.



برخی‌ها هنوز به خاطر دارند که بر روی گوشی‌های قدیمی نوکیا یک بازی معروف به نام مار وجود داشت که بسیار سرگرم‌کننده، جالب و در مواردی اعتیاد‌آور بود که حتی شاید این بازی را به صورت گروهی و برای کسب رکورد بازی می‌کردید.
Snake Rewind، این جانشین در تاریخ ۱۴ می ۲۰۱۵ (۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴) برای سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS و ویندوز فون منتشر خواهد شد.
روملس دیزاین، سازنده‌ی بازی می‌گوید:

بازی Snake Rewind عناصر نمادین و گیم‌پلی ادراکی بازی قدیمی Snake را مورد استفاده قرار داده و آن‌ها را با جلوه‌های بصری، صداگذاری و ویژگی‌های نوآورانه خوبی ترکیب کرده است.

همان طور که از نام بازی مشخص است، یک سیستم بازگشت زمانی در بازی وجود دارد که شما می‌توانید مسیر خود را قبل از برخورد به موانع ادامه دهید. ویژگی‌های خوب دیگری نظیر وجود سیستم رقابتی و مضرب‌دار شدن امتیازات در بازی گنجانده شده است. همچنین ماموریت‌های بخصوصی در بازی وجود دارد که هدف شما عبور از سطح ۱۰ است. طبیعتا یک تابلوی امتیازات آنلاین هم به بازی اضافه شده تا بازیکنان بتوانند با یکدیگر رقابت کنند.
بازی قدیمی Snake برای اولین بار در سال ۱۹۹۷ (۱۳۷۶) برای گوشی‌های نوکیا و سیستم عامل‌ جاوا منتشر شده بود و توانست طیف وسیعی از دارندگان گوشی موبایل را به سمت خود جلب کند.
ویدئویی نیز از این بازی جدید برای شما آماده کرده‌ایم که تا حدودی بتوانید با این بازی قدیمی و اعتیادآور تجدید دیدار کنید:

دانلود ویدئو با رزولوشن 360p

اگر می خواهید خاطرات‌تان دوباره زنده شود تا چند روز دیگر می توانید همان بازی را با همان سبک و سیاق قدیمی در گوشی‌های هوشمند خود بازی کنید و از تجربه‌ی بهبودیافته‌ی آن لذت ببرید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
بروزرسانی تابستانی Clash of Clans: جادوهای سیاه جدید و اژدها سطح ۵


بعد از مدتی انتظار و گمانه‌زنی‌ها در رابطه با بروزرسانی جدید بازی محبوب Clash of Clans ، این آپدیت در حال حاضر قابل دسترس است. این بروزرسانی که هم‌اکنون منتشر شده شامل محتواهای بسیاری است که در ادامه می‌توانید با سرفصل‌های آن آشنا شوید و همچنین ویدیو مربوط به آن را تماشا و دانلود کنید.



بروزرسانی جدید بازی که در تاریخ ۱ جولای ۲۰۱۵ منتشر شد، از لحاظ تغییرات یکی از بزرگترین‌ها است. در ادامه می‌توانید لیست این تغییرات و ویژگی‌های جدید بازی را مشاهده کنید.


سرفصل‌های اصلی
کارخانه جادوی سیاه با ۳ جادوی جدید
اژدها سطح ۵ قابل دسترسی در تاون‌هال سطح ۱۰
افزایش تعداد Air Sweeper به ۲ عدد در تاون‌هال ۹
اضافه‌شدن دو لیگ جدید به نام تایتان و Legend، معرفی تروفی Legend و مسابقات لیگ Legend


کارخانه جادوی سیاه
با استفاده از قدرت اکسیر سیاه و استفاده از آن در کارخانه جدید جادوسازی، به ساخت جادوهای جدید بپردازید. جادوهایی که می‌توانید از آن‌ها در تاون هال ۸ به بعد استفاده کنید.
جادوی سم: با استفاده از این جادو یک ابر سمی درست کنید که می‌تواند سرعت حرکت نیروهای دشمن را آهسته و از میزان سلامتی آن‌ها بکاهد.
جادوی زلزله: با استفاده از این جادو می‌توانید به ساختمان‌ها و دیوارهایی که در محدوده تخریب آن قرار دارند، صدمه وارد کنید.
جادوی سرعت: پر سرعت‌ترین جادوی بازی آن هم تنها با نصف فضای ذخیره‌سازی جادوی خشم!
این جادوهای سیاه، نصف میزان فضای جادوهای معمولی را اشغال می‌کنند؛ پس با استراتژی و ترکیب جادوهای سیاه و جادوهای معمولی را برای پیروزی در برابر رقیبان خود استفاده کنید.


لیگ جدید و تورنمنت لیگ Legend
معرفی لیگ جدید تایتان و لیگ Legend که برای پیوستن به آن باید ۵۰۰۰ تروفی داشته باشید!
مسابقات لیگ Legend چالشی برای بازیکنان برتر جنگ قبایل است، ماهی یک بار اتفاق می‌افتد.
جدول رد‌ه‌بندی لیگ Legend از طریق قسمت بازیکنان برتر و همچنین پروفایل مشخص خواهد بود.
پس از اتمام هر دوره از مسابقات لیگ Legend، تروفی بازیکنان حاضر در این لیگ به ۵۰۰۰ ریست می‌شود و میزان اضافی تروفی این بازیکنان به عنوان تروفی Legend در حساب کاربری آن‌ها ذخیره می‌شود.


توازن‌های ایجاد شده در بازی
کاهش مدت زمان ساخت جادوها در کارخانه جادوسازی
از این پس حتی اگر منبع ذخیره‌سازی جادوهای شما پر باشد، جادوهای اضافی در کارخانه جادوسازی در صف قرار می‌گیرند.
تمام ذخایر منابع از این به بعد در برابر جادوهای تهاجمی مصون هستند.
مدت زمان برگزاری مسابقات بین کلن‌ها یک ماه شده و جم‌های بیشتری به اعضای هر کلن تعلق می‌گیرد.
هزینه آموزش بربر، آرچر، دراگون و پِکا در بعضی سطح‌ها تغییر کرده است.
به میزان استحکام برخی از ساختمان‌های بازی نیز افزوده شده است.
میزان قدرت شلیک تک‌گانه اینفرنو تاور حالا سریع‌تر شده و به بالاترین حد خود می‌رسد.
دراگون سطح ۴ به تاون‌هال سطح ۹ منتقل شده است.
سرعت حرکت تیرهای کمانداران روی آرچر تاور بیشتر شده است؛ بنابراین آن‌ها تیرهای خطای کمتری شلیک خواهند کرد.


بهبود هوش مصنوعی
نیروها و هیروها کمتر به هدف گرفتن دیوارهای غیر ضروری می‌پردازند (حتی آرچر کویین!)
نیروها و هیروها دیگر به نابود کردن دیوارها برای از بین بردن یک سوژه نابود شده نمی‌پردازند.
وال‌بریکرها حالا وقتی به صورت گروهی به زمین جنگ می‌روند از حمله به سمت دیوارهای غیر ضروری اجتناب می‌کنند.
حل مشکلی نادر که در آن هیروهای بازیکن مدافع گیر می‌کرد و به حمله کردن نمی‌پرداخت.


بهبودهای رابط کاربری بازی
بالای دکمه حمله، یه گزینه برای ساخت نیروها اضافه شده است.
بازنگری ارتش به شما اجازه می‌دهد تا نیروهایتان را ببینید، درخواست نیرو کنید و ارتش خود را ویرایش کنید. این ویرایش حتی شامل جادوها نیز می‌شود.
گزینه‌ای جدید به قسمت آموزش نیروها اضافه شده است که با استفاده از آن می‌توانید خیلی سریع به سازه‌های بازی منتقل شوید.
انتخاب نیرو در حین حمله با استفاده از جلوه‌های بصری و صوتی جدید، تازه‌تر شده است.
شما از این پس می‌توانید با استفاده از فیلتر گفتگو کلن در قسمت تنظیمات بازی، صحبت‌های رکیک را فیلتر کنید.
زبان‌های عربی و چینی سنتی نیز به بازی اضافه شده است.

در ادامه می‌توانید ویدیو رسمی این بروزرسانی را تماشا و دانلود کنید:

دانلود ویدیو

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
بازی پرندگان خشمگین 2 ( Angry Birds 2) معرفی شد


بعد از چندین نسخه‌ی فرعی که برای Angry Birds، یکی از پرطرفدارترین بازی‌های موبایل عرضه شد، کمپانی روویو، سازنده‌ی بازی تصمیم گرفته نسخه‌ی شماره ۲ این بازی را عرضه کند و از طریق یک پوستر تبلیغاتی، آن را معرفی کرده است. اما در این نسخه باید منتظر چه تغییراتی باشیم؟



استودیوی سازنده‌ی بازی تنها به انتشار پوستر زیر بسنده کرده و وعده‌ی اطلاعات بیشتر را در تاریخ ۶ مرداد داده است. احتمالاً مراسمی در شهر سان‌ فرانسیسکو برگزار خواهد شد که در آن اخبار بیشتری از بازی در اختیار طرفداران قرار می‌گیرد. فعلاً تنها چیزی که می‌دانیم این است که با تجربه‌ای بزرگ‌تر، سخت‌تر و البته پرنده‌ای‌تر رو به رو هستیم.



«پرندگان خشمگین» بازی موبایلی بسیار موفق روویو است که علاوه بر نسخه‌های گوناگون آن برای موبایل‌ها و تبلت‌ها، پلتفرم‌های دیگری نیز مانند ایکس‌باکس 360 به همراه کینکت و حتی تلویزیون‌های هوشمند هم میزبان این پرندگان خشمگین بوده‌اند.

مکانیسم ساده و سرراست بازی که در آن بازیکن با کشیدن چند نوع پرنده‌ی مختلف و رها کردن آن‌ها به سمت سازه‌های مختلفی که با خوک‌های بدجنس نگهبانی می‌شوند، گیم‌پلی‌های بسیار متنوعی را به وجود آورده که نه تنها در قالب بازی، بلکه در محصولاتی مانند عروسک‌های پشمی، تی‌شرت و لوازم‌التحریر هم این پرندگان و دشمنانشان را دیده‌ایم.

اما با وجود محبوبیت فوق‌العاده‌ی این سری در بین تمام اقشار سنی، سود روویو در سال گذشته ۷۳ درصد کاهش داشته است. Angry Birds 2 اگر با خلاقیت‌ها و ایده‌های جدیدی همراه باشد می‌تواند دوباره روویو را به روزهای اوج خود برگرداند.

تا حدود دو هفته‌ی دیگر که اخبار بیشتری از بازی بشنویم، موبایل‌های خود را آماده کنید و گوش به زنگ باشید تا ببنید دوباره چه زمانی می‌توانید این پرنده‌های نگون‌بخت را به سمت خوک‌ها شلیک کنید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سلام
میخواستم بدونم بهترین بازی که تا الان کردید چی بوده؟
     
  
مرد

 
titaaaaan

روی کامپیوتر : کالاف دیوتی مدرن وارفار ۲ و ۳ ، جی تی ای سن آندرس

روی گوشی : اسکور هیرو ، ساب وی سورف ، کلش آف کلنز ، کلش رویال ، فیفا موبایل
ﺟﻮﻭﻧﯽ ﻫﻢ ﺑﻬﺎﺭﯼ ﺑﻮﺩ ﻭ ﺑﮕﺬﺷﺖ
ﺑﻪ ﻣﺎ ﯾﮏ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭﯼ ﺑﻮﺩ ﻭ ﺑﮕﺬﺷﺖ
ﻣﯿﻮﻥ ﻣﺎ ﻭ ﺗﻮ ﯾﮏ ﺍﻟﻔﺘﯽ ﺑﻮﺩ
ﮐﻪ ﺁﻥ ﻫﻢ ﻧﻮﺑﻬﺎﺭﯼ ﺑﻮﺩ ﻭ ﺑﮕﺬﺷﺖ
     
  
مرد

 
titaaaaan

روی گوشی و کامپیوتر : کانتر عالی بود
ﺟﻮﻭﻧﯽ ﻫﻢ ﺑﻬﺎﺭﯼ ﺑﻮﺩ ﻭ ﺑﮕﺬﺷﺖ
ﺑﻪ ﻣﺎ ﯾﮏ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭﯼ ﺑﻮﺩ ﻭ ﺑﮕﺬﺷﺖ
ﻣﯿﻮﻥ ﻣﺎ ﻭ ﺗﻮ ﯾﮏ ﺍﻟﻔﺘﯽ ﺑﻮﺩ
ﮐﻪ ﺁﻥ ﻫﻢ ﻧﻮﺑﻬﺎﺭﯼ ﺑﻮﺩ ﻭ ﺑﮕﺬﺷﺖ
     
  
صفحه  صفحه 13 از 13:  « پیشین  1  2  3  ...  11  12  13 
موبایل

بازی های تلفن های هوشمند (اخبار,بررسی,معرفی و...)

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA