انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سکس ضربدری و محارم

صفحه  صفحه 28 از 104:  « پیشین  1  ...  27  28  29  ...  103  104  پسین »

آخرین خیال پردازی سکسی تون چی بود؟

دو تا دختر با هم مچ بندازن و تخمای منم بین دستاشون باشه

دوس داشتم خانومم راضی میشد جلوم با دوس پسرش سکس کنه!

از بس مادر زن مادر زن کردین دوروزه دارم با عکساش جق می زنم ولی دوست دارم تو موقعیت خجالت آوره و مسلط به خودم تصورش کنم، دوست دارم باهام بازی کنه و نفسم رو از خجالت حبس کنه..مثلا اینکه سر میز ناهار بین من و پدر زنم بشینه و آروم دستش رو بذاره اونجام و من شوکه بشم و از جا بپرم ولی نتونم هیچ عکس العملی داشته باشم

↓ Advertisement ↓
مرد

صبح که پدر زنم می ره سر کار، مادر زنم منو لخت کنه و باهام ور بره ولی نذاره ارضا بشم، هی کاراشو بکنه و نهار بذاره و هی منو بماله تا من دیوونه دیوونه بشم و ظهر که پدر زنم میاد و در رو باز می کنه دیگه افتاده باشم به بلند بلند با خجالت و ملتمسانه آه کشیدن و ناله کردن و اون بپرسه چه خبره و بیا منو ببینه که لخته لخت زیر دسته مادزنمم و اونم داره می خنده بهم و آروم آروم با انگشتاش منو می ماله و می گه بیاد دامادتو ببین

ویرایش شده توسط: nuinstav

با زنم دوتایی با یه اکیپ رفتیم تور جنگل ابر قرار بر این شد که دو شب تو جنگل بخوابیم حدود ۲۰ نفر بودیم و یه مینی بوس.قرارمون صبح ساعت ۶ بود .با اتوبوس که راه افتادیم مسئول یا لیدر تور یه پسر خوشپیت و خوش هیکل ۳۲ ساله بود به اسم امیر.از همون اول دیدم که زنم از امیر خوشش اومده و مدام ازش سوالای الکی می پرسید.وقتی رسیدیم و شروع به حرکت کردیم زنم به بهانه ی الکی سرعتشو کم می کرد امیر هم یه راه بلد فرستاده بود جلو و خودش آخر از همه میومد.امیر به خاطر زن من صبر می کرد و منم که خیلی نمی تونستم کوله رو تحمل کنم جلوتر داشتم می رفتم یه دو ساعتی که رفتیم دیدم زنم و امیر حسابی دارن با هم بگو بخند می کنن. تو چشمای زنم حس شهوتو می دیدم.رسیدیم به یه جا برای ناهار.زنم)تینا( اومد پیش من یکم غذا خوردیم قرار بود یک ساعت استراحت کنیم.من یه گوشه نشسته بودم و تینا پیش امیر در حال لاس زدن بود.چون هوا گرم بود تینا مانتوشو درآورد و با یه تاپ بندی سفید مسیرو ادامه داد و همچنان کنار امیر میومد.تینا سینه هاش ۷۵ بود و با اون لباسش بالا و چاک سینه اش کامل پیدا بود. نزدیکای غروب برای شام و خواب کمپ زدیم و یه آتیش بزرگ بپا کردیم.امیر و دوستاش با خودشون مشروب اورده بودن که به ما هم تعارف زدن و من و تینا هم شروع کردیم به مشروب خوردن همه مون حسابی مست بودیم که یکی از بچه ها با اسپیکر آهنگ گذاشت همه شروع کردن به رقصیدن و تینا هم دست امیر رو گرفت شروع کرد رقصیدن بعد از چند دقیقه که خسته شدن اومدن کنار هم نشستن رو زمین.تینا تقریبا خودشو انداخته بود تو بغل امیر.امیر هم داشت با پشت تینا ور می رفت.بعد تینا یه چیزی در گوش امیر گفت و رفت تو دل جنگل.بعد از چند ثانیه امیر رفت دنبالش چون همه مست بودن کسی توجه نمی کرد.منم فاصله ام ازشون زیاد بود و اونا منو نمی دیدن.رفتم دنبالشون تو تاریکی جنگل دیدم دارن مثل دیوونه ها از هم لب می گیرن صدای نفساشون اونقدر بلند بود که صدای پای منو نشنیدن من تتا دو متریشون رفتم نزدیک.امیر دست انداخت تاپ و سوتین تینا رو دراورد و شروع کرد به خوردن سینه های تینا. تینا هم از شدت هوس داشت ناله می کرد.چند بار از سینه تا لب تینا رو لیسید و که دیگه زن من تحمل نکرد و نشست رو زمین و شلوار امیر رو کشید پایین و کیرشو گرفت تو دستش.کیر امیر حسابی کلفت و دراز بود تقریبا دو برابر کیر من.تینا گفت:تو کیر داری شوهر کسکش منم کیر داره!!! بی ناموس کیرش اندازه هسته ی خرماست.منم پشت درخت داشتم با کیرم ور می رفتم.تینا شروع کرد ساک زدن اونقدر ساک زد تا امیر مثل وحشیا تینا رو بلند کرد و شلوارشو کشید پایین و با سرعت کیرشو کرد تو کس زن من.تینا داشت تقریبا جیغ می زد و می گفت بکن منو جای اون شوهر کسکشم بکن. اون بی ناموس اصلا مرد نیست باید بیاد ببینه کیر یعنی چی
تو همین حرفا بود که تینا ارضا شد امیر همچنان داشت تلنبه می زد.چند دقیقه دیگه همینجوری زد بعد بلافاصله کیرشو دراورد گذاشت تو دهن تینا و همه آبشو خالی کرد توش.بعد به تینا گفت با همین ابکیر جلوی من میری از شوهر دیوثت لب می گیری تا فردا هم باز بکنمت.من صبر کردم اونا که رفتن. کمپ و دور زدمو از جهت مخالف اومدم دیدم تینا نشسته کنار چادر و امیرم همون اطرافه وقتی اومدم تینا اومد ازم لب گرفت قشنگ طعم آبکیر امیر و حس کردم و با تمام لذت خوردمش با اینکه دوبار ابم اومده بود بازم سیخ کردم.رفتیم تو چادر از تینا خواهش کردم برام ساک بزنه ولی هر چی گفتم قبول نکرد می گفت حوصله ی اون دولتو ندارم هر چی بیشتر تحقیر می کرد من بیشتر تحریک می شدم.تو طول اون سفر امیر دو بار دیگه تینا رو کرد و من نظاره گر بودم و لذت می بردم.

زن

با یک پسر تازه بالغی که هورمون های جنسیش منفجر شده و نیازمند رفع نیاز جنسی است تو یک خونه تنها شدم و اون سوالات جنسیش را با من مطرح می کنه تا راهنماییش کنم. من هم سعی می کنم به شرط اینکه پسر آقایی باشه و همه چیز پیش خودمون بمونه، تمام ابهاماتش را برطرف کنم.
از اینکه به من خیانت کردی نارحت نیستم. از اینکه دیگه نمی تونم به هیچ مردی اعتماد کنم غمگینم.

مرد

با یه دختره بیرون آشنا بشم، منو ببره تو خونه و اونجا بفهمم که تنها نیستیم و دوستای پسر و دخترشم هستن و گویا با هم شرط بستن که ببینن این دختره کسی رو می تونه بلند کنه یا نه. خلاصه پسرا منو بگیرن و لخت کنن و بکننم و بقیه دختر پسرا هم مشغول فیلم گرفتن و دخترا هم مشغول اینکه کی می تونه کیر منو که از خجالت و درد خوابیده رو راست کنه منم موقع برگشتن به خونه همش نگران فیلمایی باشم که ازم گرفتن و می ذارن رو اینترنت، همش استرس که امروز فردا دختر خاله یا دختر دایی هام یکیشون فیلم رو می بینه و کل فامیل رو خبر می کنه

سكس گروهي

ویرایش شده توسط: mamanehashari
زن

من مدتی است که خیالم را پسر دبیرستانی یکی از همسایه های طبقه بالایی پُر کرده. خیلی جذاب، قوی، سر به زیر و مودب است. جمعه صبح مادرش آمد خونه ها برای پسرش قرص میخواست. منم هرچی از این نوع قرص داشتم ریختم تو قوطی بهش دادم. اما قبل از اون، دو تا از پشم های بلندم را از وسط پام کندم و انداختم ته قوطی. مطمعنم که به دستش رسیده. اون پسر باهوشی است، میدونه که من تنها زندگی می کنم و و قتی پشم ها را ببینه، میفهمه این نوه از مو مال کدوم بخش از بدن است و وجودش تو این قوطی به چه معنا است. امیدوارم پیامی که بهش دادم نتیجه بخش باشه.

سکس منو و شوهرم تو ساحل جزیره قناری

صفحه  صفحه 28 از 104:  « پیشین  1  ...  27  28  29  ...  103  104  پسین »
سکس ضربدری و محارم

آخرین خیال پردازی سکسی تون چی بود؟

رنگ ها List Insert YouTube video

?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites