انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 5 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  پسین »

ناوهای آمریکایی لگنی بیش نیستند


زن

 
Pedram1980: اون یو ای وی آمریکایی رو هم ما نیاوردیم پایین پسر جان, ساده بین نباش
پس کی اوردش پایین حتما خودش اومده بوده دونه از رو زممین بچینه..
عزیز من ایرانی هر کاری از دستش بر میاد.
واسه شاسی و بدنه ماشینم وقتی امادست چرا ایران وقتشو صرف ساختنش بکنه.........
در ضمن یخورده سرچ بزن ببین طراح لامبورگینی چه کسایی هستن..........همگی ایرانی هستن..........
برداشت طرف مقابلت شرطه نه برداشتها و تفاسیری که تو از اون واژه یا رفتار داری!!!
     
  
مرد

 
خسته نباشی
متخصصین ناسا هم ایرانین
ایرانی هایی هستن که از دست رژیم اسلامی فرار کردن تا خاکستر نشن
توروخدا حرف خنده دار نزننین،ایرانو همین امثال شما میچرخونین که اینقد بدبختیم
     
  
زن

 
nisha2552: متخصصین ناسا هم ایرانین
ایرانی هایی هستن که از دست رژیم اسلامی فرار کردن تا خاکستر نشن
میگم یکی از این متخصصین دکتر حسابی نبوده که اومده تو ایران..........
عزیز اینهایی که اونجا کار میکنن نه واسه آمریکا کار میکنن واسه جهان کار میکنن............که بدونن چی میشه و چی اتفاق افتاده............فکر کن تو زمان هخامنشی یونانیها و رمیها میومدن ایران تا با علم اشنا بشن..یا رازی الکل رو کشف کرد یا ابوعلی سینا مردم رو شفا میداد............
بابا شما دیگه کی هستید که فقط از روی تعصب دارید ایران رو میکوبید...........Pedram1980
Pedram1980: تنها کشور هایی هم که میتونن و میخوان با تجهیزات آمریکایی اینکار رو بکنن و ملزوماتش رو هم دارا هستند, در وهله اول روسیه و بعدش چینه که جفتشون هم در ایران فعال هستن.
خوب دوست عزیز هم چین و هم روسیه هردوشون میتونست تو ابهای دریای چین و همچنین تو گرجستان این رو بیارن پایین پس چرا نتونستن ..چرا ایران تونست......برو چشماتو باز کن بدون ایرانی هرکاری بخواد میتونه انجام بده..........

اصلا دوست عزیزPedram1980
شما که اینقدر میگید ایرانی اینکارو نکرده یخورده برو در مورد حکم ترور سردار سلیمانی سرچ کن..........چرا امریکا حکم ترورشو صادر کرد اونم تو کنگره با امضای نمایندگان......مگه سردار سلیمانی چیکار کرده نکنه اونم به کمک روسیه و چین نامه رو از لایه های امنیتی پنتاگون عبور داده و روی میز وزیر جنگ امریکا قرار داده.........
برداشت طرف مقابلت شرطه نه برداشتها و تفاسیری که تو از اون واژه یا رفتار داری!!!
     
  
مرد

 
حرف . حرف درستیه و سنجیده ای... عزیزان من ناو کیلوی چنده !!!! آخه ناو این مزدوران میتونه جلوی رعد- زلزال -شهاب - فجر - طوفان و .... مقاومت کنه .... پودرشون میکنیم
نمیدونم چکار کنم ؟!!!
     
  ویرایش شده توسط: I_R_IRAN   
زن

 
Pedram1980: به این فکر کردید که اونجا این هواپیما ها پروازی ندارند ؟؟
به این فکر کردید که روس ها رادار های پسیو و اکتیو پیشرفته ای دارند که به صورت یکپارچه با هم کار می کنند, و می تونن این پرنده ها رو در مدت زمان کمی شناسایی کنند ؟ هدف فرستادن یه شی پرنده جاسوسی به لب مرز کشوری که هنوز نرسیده اونرو رو هوا شناسایی میکنه و تیم های متخصصی داره که کارشون از بین بردن و گرفتن این مدل پرنده ها هست, چیه ؟ نذر دارند که هواپیمای جاسوسی مجانی تحویل رقیب استراتژیکشون بدن ؟
به این فکر کردید که ایرانی ها چرا یه هواپیمای ملخی نمیتونن بسازن, اونهم با کمک یه کشور خارجی ؟؟
به این فکر کردید که ایرانی ها چرا راکتوری رو که اونها ۶۰ سال پیش با تکنولوژی اون زمان ساختند رو, بعد از ۱۰ سال هنوز نتونستند تمام و کمال راه اندازی کنن ؟؟
به این فکر کردید که ایران چرا نفتکش هاشو به چین سفارش میده براش بسازن ؟؟
به این فکر کردید که چرا قطعات کنترل الکترونیکی که زیر کاپوت ماشینتونه و هر روز میرین باهاش بیرون, ساخت اروپاست و نه ایران ؟
به این فکر کردید که چرا همگی تجهیزات مخابراتی ساده ایران ساخت کشور ها و کمپانی های خارجیه ؟؟
به این فکر کردید که ...
نه, چون شما فکر نمی کنید.
شما دنبال این هستید که به هر ضرب و زوری که شده, خودتون رو خیلییییییییییییییییییییییییی بالا فرض کنید, اونهم نه حتی در حد مالزی و ترکیه و حتی کره ! بلکه در حد آمریکا و روسیه !!!! حرف هیچکسی رو هم گوش نمی کنید. و متاسفانه همچین مدل آدمها فقط وقتی به خودشون میان که با سر خوردن زمین و دیگه برای واقع بینی خیلی دیر شده.
به این فکر کردید کلیه اینها توسط مردم همین ایران بهترین ساخته میشه............
مطمئن باش اونایی که میرن چیزی از ایران کم نمیشه چون همیشه بهتر از ایناشون هستن...........
ایرانی رو دست کم نگیر هزارتا میرن اما یه نفر قد اون هزار نفر میتونه کار کنه............
برداشت طرف مقابلت شرطه نه برداشتها و تفاسیری که تو از اون واژه یا رفتار داری!!!
     
  ویرایش شده توسط: sara_blue_xxx   
مرد

 
jacki207: مریکایی ها ی رزمایش برگزار کردند سال۲۰۰۲ با نام ملنیوم چلنج گرانترین رزمایش آمریکا در طول تاریخش .ژنرال پل ون ریپر که فرمانده مخالفین را بر عهده داشت بعدا اعتراف کرد که در این رزمایش ۱۶ ناو آمریکا غرق شد یعنی چیزی حدود ۲۲۰۰۰ کشته .اخیرا مستند نیروی دریایی سپاه را ساختند تمام سایت ها هست لینک دانلودش (مشرق نیوز جام نیوز و...)دانلود کنید استفاده کنید کی باورش میشه در طول جنگ بیش از ۱۳۰ عملیات دریایی انجام دادند و نفتکش های کویت که تغییر پرچم داده بودند به پرچم های شوروی آمریکا انگلیس مورد حمله قرار دادند .جالبه توصیه میکنم نگاه کنید ضرر نمی کنید اسمش هم هست رو در رو با شیطان
فكر ميكني انقدر زنده ميمونيد تا از قايق پر سرعت چند فلان نات استفاده كني؟؟؟شوخيت گرفته..اره برا رجز خوبه..ولي مگه ناو هواپيما بر تكو تنها ست كه برادران برن لگنش كنن؟؟؟جالبه .چين كه تنها دارنده موشك بالستيك ضد ناوه هنوز ادعاشو نكرده..سيستمهاي ضد موشك ك دور تا دور ناوهاي امريكاست هم كه برا ماكته؟؟فقط ميتونم بگم..تو قرن ۲۰ هر كسي ادعا كرد كه شاخ امريكا رو شكونده..الان تو ملكوت اعلاست....تو اوج جنگ نشد كگاري كنن حالا كه هر چي دارن عتيقس چي بگن.. موضوع يك پهن باد كه فيلم گرفت هيچي نيست...منم يك يشو دارم...جدي...اخه ديگه داستان ما شده شوخي جهاني.زور بزنيد كاغذ پاره تحريمتون رو بردارن كه ارزش پولتون شده اندازه خروجي عفير
فکر کن ..ازادمرد باش ..دروغ نگو..سکس.فقط..خشن..البته نه با هر کس
     
  

 
Prince: اخه خیلی مسخرست كه آدم بیاد ناو آمریكایی رو بگه لگن...
لگن نبود ک تو خلیج فارس با ۴تا مین سرویس نمیشد
سردار نقدی کیلو چنده آخه!فرمانده بسیجو بیخیال برادر
قاسم سلیمانی یکی از بهترین ژنرال های تاریخ رو بچسب ک کل همون آمریکا ازش میترسن
L
     
  
مرد

 
.
.

.


راست میگن لگنن با صدو خورده ای هواپیما و اینجور چیزا



Mehrzad_25: jacki207:
mehrzad agaa

گیریم ک حرف شما درست اتفاقه جریان هواپیمای اکراینو دو طرف هم روسیه هم اکراین محکوم کردند اما امریکایی ها چکار کردند افتخار کردند و ب ژنرال بزرگوارشون مدال دادند این جنایت را اتفاق دانسته و توجیه مکن امریکا را یعنی اونقد بدبخت میدونی ک حتی تشخیص ندادند این غیر نظامیه این جنایته ,زمان جنگ ایران موشک نداشت ک سوار قایقش کنه اون قایق ها هم تندرو به اونصورت نبودند قایق هایی بودند ک صیاد ها هم داشتن فرقش این بود تیربارروش سوار کرده بودند, ایرانی ها هم بی پاسخ نذاشتن مستندی ک گفتم ببین متوجه اوضاع خودت میشی ,موفق باشید

بنده به دنبال " توجیه " کردن چیزی نبودم. صرفا گفتم که از این دست اتفاقات کم نبوده در تاریخ هوانوردی. نمونه اون هم زدن هواپیمای مسافربری کره توسط شوروی سابق. تا سالها بعد خلبان هواپیمای شوروی که به هواپیمای مسافربری شلیک کرده بود قسم می خورد که اون به یک هواپیمای نظامی / جاسوسی آمریکایی شلیک کرده, نه یه هواپیمای مسافربری. به هر حال آمریکا باید عذرخواهی کنه بخاطر اشتباهی که کرده و نزدیک ۳۰۰ نفر غیر نظامی رو بی دلیل به کشتن داده.
زمان جنگ ایران - عراق هم ناوچه های جنگی ما موشک داشتند, به علاوه اینکه مقادیری موشک سیلک ورم هم از چین خریداری کرده بودند برای شلیک هم از قایق های کوچیک و ناوچه ها و هم از سایت های مستقر روی خشکی.
تا جایی هم که من می دونم ایران هیچ ناو یا ناوچه آمریکایی ای رو به جز همونی که مین در تنگه هرمز بهش خورد و کل جنگ دریایی هم سر همون شروع شد, نتونست بزنه. اما عراق یه ناوچه آمریکایی رو با موشک های اگزوست فرانسوی زد و یک تعدادی ملوان آمریکایی رو هم کشت.
     
  

 
ناوهای آمریکایی لگنی بیش نیستند
. ای خدا عمان از این جمهوری اسلامی بکی نیست بگه اون قایق های تنرو های شما لگنی پیش نیستند با ان سلاح های قدیمیتان
     
  ویرایش شده توسط: Erfan1993   

 
ناوهای امریکایی یک مشت لگن هستند جالبه.
ناو هواپیمابر یک کشتی جنگی است که برای حمل کردن و پوشش دادن هواپیما‌ها و هلیکوپترهای جنگی طراحی شده‌است و به عنوان یک فرودگاه شناور عمل می‌کند، و اینگونه هواپیماها می‌توانند بدون سوخت‌گیری و توقف، عملیات در مسافت‌های دور را انجام دهند. ناوهای هواپیمابر آمریکا قادر هستند 15 سال بدون توقف حرکت کنند.

ناوهای هواپیمابر آمریکایی و ناو هواپیمابر شارل دوگل فرانسوی‌ها از یک نیروگاه هسته‌ای برای تامین انرژی مورد نیازشان استفاده می‌کنند که به آنها اجازه می‌دهد مدت‌ها دور از آشیانه بی نیاز از سوخت گیری بمانند اما بقیه ناوها از سوخت‌های متعارف استفاده می‌کنند.

ناو هواپیمابر یک جنگ‌افزار بسیار گران‌قیمت است که بهای آن گاه تا ۴٫۵ میلیارد دلار می‌رسد. از این رو در سال ۲۰۱۱ تنها ۲۱ ناو هواپیمابر در حال فعالیت هستند که از این تعداد ۱۱ ناو متعلق به ایالات متحده آمریکا است. دو کشور اسپانیا و ایتالیا هر کدام دارای دو فروند ناو هواپیمابر هستند و شش کشور روسیه، بریتانیا، فرانسه، هند، برزیل، تایلند هر کدام یک ناو هواپیمابر در اختیار دارند.

چین نیز در حال بازسازی و تکمیل یک ناو هواپیمابر سابق شوروی است و هند و بریتانیا نیز هر کدام دو ناو هواپیمابر دیگر را در دست ساخت و بازسازی دارند. آمریکا نیز علاوه بر ۱۱ ناو فعال خود، یک ناو ذخیره، و یک ناو در حال ساخت داشته و سفارش تولید دو ناو دیگر را هم داده‌است.
ژاپن (۲۰ ناو)، کانادا (۳ ناو)، استرالیا، (۳ ناو)، آرژانتین (۲ ناو) و هلند (۱ ناو)، هم در گذشته صاحب ناو هواپیمابر بودند.
سنگینترین ناوهای هواپیمابر دنیا ناوهای آمریکایی کلاس نیمیتز هستند که شامل ۱۰ ناو با وزنی بین ۱۰۰ تا ۱۰۴ هزار تن می‌شوند و بین‌ سال‌های ۱۹۷۵ تا ۲۰۰۹ وارد نیروی دریایی شده‌اند. سبک‌ترین ناو هواپیمابر فعال نیز ناو چاری ناروبت تایلند با ۱۱۴۰۰ تن و سنگینترین ناو هواپیمابر غیرآمریکایی ناو دریادار کوزنتسف روس‌ها با ۵۵ هزار تن وزن است.
در اوایل سدهٔ ۲۱ ناوهای هواپیمابر در سرتاسر جهان گنجایش حمل ۱۲۵۰ هواپیما را داشتند.
ناوهای هواپیمابر معمولاً با چند کشتی دیگر به صورت گروهی حرکت می‌کنند. این کشتی‌ها می‌توانند تجهیزات پدافندی یا لوازم یدکی برای هواپیماها را تأمین کنند. معمولاً چند کشتی دیگر وظیفه محافظت از ناو اصلی را دارند مانند سامانه‌های پیش‌اخطار یا دفاع موشکی.
ناو هواپیمابر را نباید با ناو که کشتی جنگی کاملا متفاوتی است اشتباه گرفت.

عرشه پرواز
نخستین پرواز و فرود یک هواپیمای جت بر عرشه یک ناو هواپیمابر را جنگنده هاویلند ومپایر در دسامبر ۱۹۴۵ انجام داد.
عرشه پرواز ناوهای هواپیمابر به طور کلی به دو صورت کلی است:

نوع اول که توسط ایالات متحده آمریکا استفاده می‌شود به صورت زیر کار می‌کند:

بیشتر ناوهای موجود دارای عرشه تختی هستند که به عنوان محل فرود و پرواز هواپیماها عمل می‌کند.
هواپیما‌ها برای به پرواز در آمدن باید به سرعت معینی برسند ولی باندهای پرواز در ناوهای هواپیما بر به نسبت کوتاه هستند و این امکان را برای هواپیماها فراهم نمی‌آورند. از این رو در ناوهای هواپیما بر از وسیله‌ای به نام منجنیق استفاده می‌شود. منجنیق‌ها که با موتور بخار کار می‌کنند به هواپیما شتاب لازم برای پرواز را می‌دهند. قدرت این منجنیق‌ها به قدری است که در طول تنها ۲ ثانیه سرعت هواپیما را از ۰ به ۱۶۵ مایل در ساعت می‌رسانند. این کار باعث می‌شود که هواپیما سرعت لازم برای پرواز را کسب کند همچنین برای فرود آمدن هواپیمایی که ۱۵۰ مایل بر ساعت سرعت دارد مجهز به یک دم زنجیری است که باید آن را به یکی از ۴ کابل موجود روی باند گیر بیندازد که بعد از ۹۶ متر مسافت متوقف می‌شود در ناوهای هواپیمابر ، برعکس فرودگاه‌ها برای فرود آمدن هواپیما نباید سرعت خود را به کمترین حالت برساند بلکه باید دارای سرعت کافی باشد که در صورت ناتوانی خلبان در درگیر کردن دم زنجیری و کابل‌ها هواپیما با سرعتش بتواند از سوی دیگر ناو دوباره به پرواز در آید به علت مشکل بودن این کار معمولاً از برجسته‌ترین خلبانان برای ناوهای هواپیمابر استفاده می‌شود.

نوع دوم ناوهای هواپیمابر که ایالات متحده از آن استفاده نمی‌کند به گونه‌ای طراحی شده‌است که به منجنیق نیازی ندارد. در عوض دارای یک سکوی پرواز است. این نوع ناوها بیشتر هواپیماهای عمودپرواز VTOL یا STOVL (هواپیماهایی که به صورت عمود فرود می‌آیند و با طی مسافت کمی پرواز می‌کنند) را حمل می‌کند.
     
  ویرایش شده توسط: Erfan1993   
صفحه  صفحه 5 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  پسین » 
سیاست

ناوهای آمریکایی لگنی بیش نیستند

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA