انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 27 از 27:  « پیشین  1  2  3  ...  25  26  27

اخبار نقض حقوق بشر در ایران


مرد

 
اعتراض صنفى كارگران آذرآب اراک در اعتراض به عدم دريافت معوقات چندين ماهه خود به خشونت كشيده شد




تجمع امروز کارگران آذرآب اراک در اعتراض به عدم دریافت معوقه‌های چندین ماهه، با یورش بسیجیان و مأموران یگان ویژه سرکوب و کارگران با باتوم و اشک‌آور به شدت مضروب شدند

سپس مأموران برای متفرق کردن تجمع کارگران شرکت آذرآب در جاده اراک- تهران، به تیراندازی هوایی متوسل شدند




چنگ و دندان نشان دادن نیروهای ضد مردمی سپاه برای سرکوب کارگران آذرآب اراک
     
  
مرد

 
رفتار شرم آور رژیم آخوندی با دو تن از وکلای شریف کشور در زمان انتقال به زندان فشافویه برای اعتراض به نظارت استبدادی (استصوابی) شورای نگهبان



«قاسم شعله سعدی» و «آرش کیخسروی» روز شنبه پس از بازداشت به زندان اوین منتقل شدند و روز یکشنبه پس از تفهیم اتهام در شعبه پنج دادسرای اوین با لباس زندان و با دستنبد به زندان تهران بزرگ منتقل شدند.

این در حالیست که مطابق قانون جرم سیاسی در ایران، متهمان جرایم‌ سیاسی از پوشیدن لباس زندان معافند و بایستی جدا از مجرمان عادی باشند.
     
  
مرد

 


دبیر سرویس دفاعی خبرگزاری مشرق وابسه به سپاه پاسداران : هدف از ساخت جنگنده کوثر؛ بمباران تروریست‌ها داخل کشور (یعنی مردم معترض)

‏ نوشته این «جنگنده» حریف هیچ جنگنده خارجی نمی‌شود و تنها کارکردش بمباران است.
     
  
زن

andishmand
 
دریچه شهریور ماه ۹۷

آخرین رویدادهای حقوق بشری ایران در شهریورماه ۹۷ را هر روز در اینجا دنبال کنید.

نامه خانواده‌های هشت تن از فعالان محیط زیست زندانی به علی خامنه‌ای

خانواده‌های هشت نفر از فعالان بازداشتی محیط زیست در ایران در نامه‌ای به رهبر جمهوری اسلامی که روز سه‌شنبه ۲۷ شهریورماه منتشر شد، خواستار فراهم‌ شدن دسترسی آنها به «وکیل و شرایط دادرسی عادلانه» شدند.

در این نامه خطاب به علی خامنه‌ای نوشته شده که خانواده‌های آنها از «صمیم قلب مطمئن» هستند که فرزندان‌شان «هیچ کدام مرتکب کوچک‌ترین اشتباهی نشده‌اند، تا چه رسد به این اتهامات سنگین و باورنکردنی.»



​این نامه را خانواده‌های امیرحسین خالقی، سام رجبی، عبدالرضا کوهپایه، نیلوفر بیانی، سپیده کاشانی، مراد طاهباز، هومن جوکار و طاهر قدیریان نوشته‌اند.

۹ نفر از فعالان محیط زیست بهمن سال ۹۶ و پس از آن نیز تعداد دیگری بازداشت شدند که «جاسوسی» از اتهامات مطرح شده علیه آنان است.

بازداشت مجدد و تفهیم اتهام محمد داوری


محمد داوری٬ دانشجو و فعال مدنی در یاسوج که بار دیگر روز ۲۶ شهریورماه توسط ماموران امنیتی بازداشت شده بود، در دادگاه انقلاب یاسوج به «تبلیغ علیه نظام» متهم و با قرار کفالت آزاد شد.

او ۱۸ مردادماه نیز بازداشت و پس از دو هفته با وثیقه‌ای ۲۰۰ میلیون تومانی آزاد شده بود.

حضار مصطفی تاج‌زاده به دادگاه انقلاب قزوین

مصطفی تاج‌زاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، از احضار خود به شعبه چهارم بازدپرسی دادگاه انقلاب قزوین خبر داد.

او در حساب کاربری توئیتر خود دلیل احضارش را «سخنرانی در منزل آیت‌الله قوامی» اعلام کرده است.

دادستانی قزوین به علت سخنرانی من در منزل آیت‌الله قوامی پرونده جدیدی برایم تشکیل داده است، آنهم در سالی که رهبر نظام در پیام نوروزی خود اعلام کرد کسی در جمهوری اسلامی بخاطر بیان بازداشت نمی‌شود. به‌زودی معلوم می‌شود که آیا با هماهنگی مرکز و به دستور بالا احضار شده‌ام یا نه.



بازداشت کیومرث مرزبان، طنزنویس

دیده‌بان حقوق بشر از بازداشت کیومرث مرزبان، طنزنویس خبر داد.

بر اساس این گزارش، کیومرث مرزبان روز چهارم شهریور توسط ماموران اطلاعات سپاه بازداشت شده و پرونده او در شعبه یک بازپرسی اوین در حال رسیدگی است. از علت بازداشت او خبری در دست نیست.

صدور حکم حبس تعلیقی برای یک روزنامه‌نگار

فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران خبر داد که شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر حکم زندان مطهره شفیعی را به مدت پنج سال تعلیق کرده است.



مطهره شفیعی، دبیر سیاسی روزنامه آرمان،‌ پیشتر در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی صلواتی، به اتهام «تبلیغ علیه نظام» به شش ماه حبس تعزیری و دو سال محرومیت از فعالیت سیاسی و رسانه‌ای محکوم شده بود.

صدور حکم حبس تعلیقی برای یک فعال کارگری

احمد امینی فعال کارگری در سنندج به شش ماه زندان محکوم شد که به مدت یک سال تعلیق شده است. اتهام او در دادگاه انقلاب سنندج «توهین به رهبری» عنوان شد.

حکم جریمه نقدی برای یک نویسنده

کانون نویسندگان ایران از تایید و ابلاغ حکم بکتاش آبتین شاعر و عضو این کانون خبر داد.



این نویسنده که در دادگاه انقلاب کرج به اتهام «تبلیغ علیه نظام» به جریمه نقدی و سه ماه کار اجباری در بهزیستی محکوم شده بود، دادگاه تجدیدنظر برای او حکم پنج میلیون تومان جریمه نقدی صادر کرد.


ناگهان رسیدی
و خوشبختی شیشه ی عطری بود
که از دستم افتاد
و در تمام زندگیم پخش شد!
     
  
زن

andishmand
 
وضعیت نامناسب جسمی فرهاد میثمی در پی اعتصاب غذا

کمپین حقوق بشر در ایران از وخامت وضعیت جسمی فرهاد میثمی بر اثر اعتصاب غذا خبر داد.

این فعال مدنی و پزشک ۴۸ ساله، روز نهم مرداد بازداشت شد و به گفته مادرش در اعتراض به بازداشت و «اتهامات ناعادلانه» از آن زمان در اعتصاب غذا به سر می‌برد.



عفو بین‌الملل، چندی پیش پیش با اعلام اینکه فرهاد میثمی به «اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت کشور»، «تبلیغ علیه نظام» و «توهین به حجاب» متهم شده، خواستار آزادی این فعال مدنی شده بود

انتقاد دیده‌بان حقوق بشر از انتقال آرش صادقی به زندان

دیده‌بان حقوق بشر می‌گوید آرش صادقی٬ فعال مدنی زندانی که به سرطان مبتلاست٬ بدون تکمیل دوره درمان به زندان بازگردانده شده است.



آرش صادقی در شهریور ۱۳۹۳ به همراه همسرش، توسط ماموران امنیتی بازداشت شد. دادگاه انقلاب او را به اتهام «اقدام علیه امنیت ملی، تبلیغ علیه نظام و ارتباط با سازمان مجاهدین خلق و پژاک» به ۱۵ سال زندان محکوم کرد.

گلزخ ابراهیمی ایرایی٬ همسر او نیز به اتهام «توهین به مقدسات» به شش سال زندان محکوم شده است.


صدور حکم شش سال زندان برای سها مرتضایی٬‌ فعال دانشجویی

کانال تلگرام شوراهای صنفی دانشجویان کشور از صدور حکم شش سال زندان برای سها مرتضایی٬ دانشجوی کارشناسی ارشد علوم سیاسی دانشگاه تهران خبر داد.



سها مرتضایی که در جریان اعتراض‌های دانشجویی دی ماه ۹۶ بازداشت شده بود٬ در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی احمدزاده٬ به دو سال محرومیت از عضویت در احزاب و گروه‌های سیاسی نیز محکوم شده است.
ناگهان رسیدی
و خوشبختی شیشه ی عطری بود
که از دستم افتاد
و در تمام زندگیم پخش شد!
     
  
صفحه  صفحه 27 از 27:  « پیشین  1  2  3  ...  25  26  27 
سیاست

اخبار نقض حقوق بشر در ایران

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA