انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 2 از 7:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  پسین »

نظر شما راجع به مجاهدین خلق .؟؟


مرد

 
asef6101: گروه مجاهدین یه گروهه کاملا تروریستیه
و از روی سیری و قدرت طلبی و رفاه طلبی دنباله در دست گرفتن حکومت ایران بودند.
اما عبدالمالک ریگی از روی فقر و بدبختی و مورد ظلم واقع شدن
خائن، وطن فروش، قاتل
عملیات مرصاد و یادمون نرفته و ماچ و موچای آقای رجوی با صدام
Tough situation build strong people
     
  
زن

 
ایرانی گفت .....درمورد مجاهدین دو سه نکته ای رو که از نظر خودم بهش اطمینان دارم بیان می کنم . در این که انقلاب ایران در آخرین مرحله توسط ایلات متحده امریکا و عوامل داخلی و خارجی اش در ۲۲ بهمن ۵۷ پیروز شد شکی نیست . هرچند آن زمان شاید چاره دیگری جز این نبود اما میوه انقلاب بدون ان که رسیده شود چیده شد .. قبل از آن که خمینی را کسی بشناسد و یا حداقل از دور وبرمحدوده حوزوی بیرون بیاید این مجاهدین خلق بودند که بااستفاده از تبلیغات گسترده و کتابهای متفرقه یک بیداری عمومی در جامعه به وجود آوردند در همان زمان خمینی آمد و از این بیداری عمومی استفاده کرد و با علم نمودن مذهب ورق را به نفع خود بر گرداند . البته من خودم مخالف مجاهدینم و اگر زمانی حکومت به دست انان بیفتند که امکان ندارد چون پایگاه مردمی ندارند بی شک خواسته یا ناخواسته اسیر دیکتاتوری عجیبی خواهیم شد . این گروه که در آغاز انقلاب خود را مظلوم احساس کرده و دست خود را از میوه های انقلاب دور می دیدند با باطلی دیگر که همان میوه چینان انقلاب بودند مبارزه کردند . جوانان پاک و ساده و با تقواوحتی باایمانی هم در میان آنها بودند آن چنان که در میان طرفداران انقلاب و حزب الهی ها و دولتی ها هم این جوانان پاک وجود داشتند . در واقع آنان برای رهبران خود می جنگیدند . کودک بودم . در جایی خواندم که یکی از رهبران مجاهدین مهدی ابریشم چی ..همسر خود مریم را طلاق داده و به خاطر تحکیم پیوند سازمانی او را به عقد مسعود رجوی در آورد.نوعی بی غیرتی ...ترور ها و از آن طرف اعدام ها ..سرانجام این گروه مسلح را نابود و با خاک یکسان نمود . پایه های رژیم را محکم تر کرد و رسیدیم به جایی که امروز در آن قرار داریم . پس ساز مان مجاهدین دو بار شاید که ناخواسته تیشه به ریشه ملت زده باشد .. یک بار در سال ۵۷ و یک بار دیگر در سالهای اول انقلاب به خصوص در سال ۱۳۶۰...بسیاری از افراد آن را کسانی تشکیل می دهند که هدفی خیر خواهانه دارند اما به نظر من راه خود را گم کرده اند و شاید که حکومت انان جکومت ولایت فقیه از نوع دیگری باشد . درهر حال به یک باره گروهی را کوبیدن و یا از آن دفاع کردن صحیح نمی باشد فقط احساسی به من می گوید اگر روزی انان حاکم بر این آب و خاک شوند شاید که آرزوی همین آخوند های پوسیده و پلاسیده و باطل پرست و کارتل ها و تراست ها و مافیای اقتصادی را بنماییم ..شاید اشتباه کنم ولی از این که آنان تروریست باشند نمی توان یک طرفه به قاضی رفت . حکایت اول مرغ بوده یا اول تخم مرغ پیش می آید . خیلی از مجاهدین در زندان را به خاطر کشتار ۷ تیر ۶۰دولتی ها و حزب الهی اعدام کرده اند فقط به خاطر انتقام ... کجای عدالت انسانی و اسلامی چنین می گوید . کجای قانون خدا این چنین از انتقام می گوید .؟ تازه هنوز مشخص نیست کشتار آن روز به دست چه کسی بوده ... از طرفی همین مجاهدین گاه مانند رابین هود بر سر حزب الهی ها فرود آمده ترورشان می کردند و توجیه خاص خود را داشتند .البته رابین هود قهرمان بود. در هر حال هزار سال دیگر آن ها حکومت به دست بگیر نیستند . فقط خدا به داد ملت برسد که چگونه می خواهد از شر ما فیای فعلی و این اخوند ها خلاص شود . با احترام دوست و برادر همه شما : ایرانی
     
  
مرد

 
چرا فقط میگید مرصاد حداقل مرصاد معلوم بود با کی طرفن با ارتش و سپاه درگیر بودن
چرا گرا دادنشون برای حمله موشکی به پناهگاه پارک شیرین کرمانشاه رو نمیگید
اینقد اینا نامرد بودن که به عراقی ها گرا دادن تا موشک از در ورودی پناهگاه وارد بشه و عده ای زن و بچه بی گناه رو به کشتن بدن لعنت به چنین ایرانی هایی لعنت...
     
  ویرایش شده توسط: nisha2552   
زن

 
خائن...
وطن فروش...
دگم و اسیر دست ایدئولوژی بیمار وضد انسانی رجویسم...
چهره درهم تکیده زنهاشون دیدین؟
وحشتناکه..
.
.
.
متنفرم!
آن‌ها که خوانده‌ام همه از یاد من برفت
الا حدیث دوست که تکرار می‌کنم
     
  
زن

andishmand
 
farzam1368: ببخشیدا مجاهدین هیچ کدوم از بمب گذاریها رو به عهده نگرفتن.نه حرم امام رضا نه حزب جمهوری اسلامی و نه دفتر نخست وزیری.اینا جدای همه کثافت کاریهاشون سربازان اسیر ایرانی رو با هزار دروغ جذب کردن.و مجبور کردن بر علیه مردم ایران بجنگن.رهبر ثیفشون یه آدم سادیسمیه.۳۴تا کشور نتونستن ایران رو شکست بدن.اونوقت این xxxx تو عملیات فروغ جاویدان)مرصاد(میخواستن ۴۸ ساعته تهران رو بگیرن.
Ozymandias: در یک کلام... خائن. پلیدتر از اینا خودشونن
گروهکی که سر لوحه و هدف و شعارش ایجاد جامعه بی طبقه توحیدی بود و در سال های شروع انقلاب تا حدی از پایگاه توده ای برخوردار بودند ولی بعد به وطن فروشانی تبدیل شدند که عِرق ملی و هویت ایرانی و مذهبی رو از دست دادند و در عملیات مرصاد درست در بحرانی ترین زمان جنگ بزرگترین ضربه رو نه به حکومت بلکه به ملت ایران زدند .
ناگهان رسیدی
و خوشبختی شیشه ی عطری بود
که از دستم افتاد
و در تمام زندگیم پخش شد!
     
  ویرایش شده توسط: andishmand   
زن

 
از این سازمان بیزارم

عملکردشون مخصوصا در جنگ ایران و عراق به هیچ عنوان قابل دفاع و توجیه نیست

جایگاهی هم بین مردم ندارند

ولی مستحق این همه اعدام هم نبودند و وضعیت اسف بار امروزشون در لیبرتی هم قابل ترحمه
نه بسته ام به کس دل نه بسته کس به من دل
چو تخته پاره بر موج رها رها رها من
     
  ویرایش شده توسط: nnasrin   
زن

andishmand
 
رئیس تشکیلات فلسطینی با مریم رجوی دیدار و گفت‌وگو کرد






محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی، و مریم رجوی رئیس شورای ملی مقاومت از گروه‌های مخالف جمهوری اسلامی، روز شنبه نهم مرداد در پاریس دیدار و گفت‌وگو کرده‌اند و محور این رایزنی بحران‌های منطقه‌ای عنوان شده است.

علاوه بر پایگاه‌های خبری وابسته به سازمان مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت، این خبر در رسانه‌های عربی بازتاب گسترده‌ای داشته، و از جمله خبرگزاری فلسطین الحره نزدیک به تشکیلات خودگردان فلسطینی و سایت ایلاف، گزارش‌های مفصلی درباره این دیدار منتشر کرده‌اند.

بر اساس این گزارش‌ها، بحران‌های جاری در خاورمیانه و طرح‌های صلح برای پایان دادن به مناقشه فلسطین، از جمله محورهای گفت‌وگو بود.

آقای عباس که بعد از ظهر شنبه در پاریس با وزیران خارجه آمریکا و فرانسه دیدار و گفت‌وگو داشت، در دیدار با خانم رجوی بر ضرورت مبارزه با تندروی دینی و تروریسم تأکید کرده و او را در جریان ابتکار عمل فرانسه برای پیش‌برد روند صلح فلسطین قرار داده است.

مریم رجوی نیز در گفت‌وگو با محمود عباس «نظام جمهوری اسلامی» را عامل اصلی «تفرقه، بنیادگرایی و تروریسم»‌ در منطقه به ویژه عراق، سوریه، لبنان، یمن و همچنین فلسطین خوانده و گفته است که رژیم ایران به دلیل بحران‌هایی که در آن گرفتار است، «در نهایت ضعف به سر می‌برد و بیش از همیشه شکننده و آسیب‌پذیر است».

او واکنش‌های مقام‌ها و رسانه‌ای ایران به نشست اخیر شورای ملی مقاومت در پاریس را «هیستیرک» توصیف کرده و نتیجه گرفته که «این واکنش‌ها نشان می‌دهد که نظام ایران بسیار از همبستگی مردم ایران و مقاومت با ملت‌های منطقه، بسیار بیمناک است».

نشست سالانه شورای ملی مقاومت ۱۹ تیرماه در پاریس برگزار شد و رسانه‌های عربی از حضور هزاران تن از هواداران این تشکل در نشست پاریس خبر دادند.

در این نشست چهره‌هایی از کشورهای مختلف سخنرانی کردند که ترکی الفیصل شاهزاده سعودی و رئیس اسبق سازمان اطلاعات این کشور یکی از آن‌ها بود.

نشست پاریس با واکنش مقام‌های جمهوری اسلامی روبه‌رو شد و از جمله سخنگوی سپاه پاسداران و یک مقام وزارت خارجه ایران،‌ ضمن اعتراض به حضور ترکی الفیصل، در این نشست، آن را نشانه «مشارکت» حکومت سعودی در اقدامات به گفته آنان «تروریستی» گروه مجاهدین خلق دانستند.
ناگهان رسیدی
و خوشبختی شیشه ی عطری بود
که از دستم افتاد
و در تمام زندگیم پخش شد!
     
  
مرد

 
بابای من از قدیمی ترین عضو های این سازمان قبل از انقلاب بود.وای اون موقع بچه حزب الله ای ها افتخار بود عضو این گروه شدن ولی بعد از انقلاب خیلی ها مثل بابای من راهشو جدا کرد از این گروه.گروهکی که اقدامات وطن فروشانه رو از افتخارات خودش دونسته و هیچگاه از ملت به خاطر حضور در جبهه های عراق و کمک به صدام عذر خواهی نکرده قطعا جایی در بین ایرانی ها نداره.
     
  
مرد

 
محمود عباس هم کلا عددی نیست.کسی که حتی گروه های جهادی فلسطین هم واسش تره خورد نمی کنن
     
  
زن

andishmand
 
salam_446: و هیچگاه از ملت به خاطر حضور در جبهه های عراق و کمک به صدام عذر خواهی نکرده قطعا جایی در بین ایرانی ها نداره.
دقیقا" نشون داد که تنها چیزی که براش مهم نیست ایران و ایرانی ست . البته حکومت هم با این گروهک مثل بقیه گروهک ها که در انقلاب نقش مهم و اساسی داشتند خوب تا نکرد و خیلی از اعضا اعدام شدن و بقیه هم فرار کردن ، و با توجه به این مثل که میگن دشمن دشمن من دوست من است با حکومت صدام سازش کردند و در عملیات مرصاد بیشترین لطمه رو به ایران زدن .
ناگهان رسیدی
و خوشبختی شیشه ی عطری بود
که از دستم افتاد
و در تمام زندگیم پخش شد!
     
  
صفحه  صفحه 2 از 7:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  پسین » 
سیاست

نظر شما راجع به مجاهدین خلق .؟؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA