انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 5 از 125:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  ...  125  پسین »

بحث سیاسی روز بی تعارف


مرد

 
لیمو جان مهدی هاشمی این فیلمو تکذیب کرد هر چند من تو یکی رو بیشتر قبول دارم پس صحت فیلم و اخبارتو عشق است
     
  
مرد

 
limoshirin65: در این ویدئو مهدی هاشمی اجازه نداد تا علی عسگری (رئیس سازمان صدا و سیما ) زیر تابوت پدرش را بگیرد!

در پي انتشار فيلم تقطيع شده اي از گفتگوي مهدي هاشمي رفسنجاني با رييس سازمان صداوسيما وي توضيحي را منتشر كرد
فرزند آيت الله هاشمي رفسنجاني در اين توضيح آورده است:
صبح امروز هنگام حمل پيكر آيت الله هاشمي رفسنجاني، در حال گفتگويي با جناب آقاي علي عسگري رييس سازمان صداوسيما در رابطه با هماهنگي هاي لازم جهت اطلاع رساني مراسم تشييع وتدفين آيت الله هاشمي رفسنجاني بودم كه انتشار تصاوير تقطيع شده آن همراه با مطالبي بي اساس موجب بروز شايعات شده است در حالي كه ايشان در حياط منزل ميهمان ما بوده و از مديران اجرايي دولت سازندگي محسوب مي شود./منبع: انتخاب
Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  
مرد

 
خبر بسیار مهم




آخرین انتقام از هاشمی رفسنجانی :

خطیب نماز میت بر پیکر هاشمی، مهمترین فراز از دعای نماز را که مستحب است سه بار خوانده شود، اساساً نخواند.

متاسفانه آیةالله خامنه ای این بخش از نماز میت پس از تکبیر چهارم را نخواندند :

اللهم انا لانعلم منه الا خیرا و انت اعلم به منا.....

ظاهراً ایشان نخواستند به ندیدن بدی از هاشمی در پیشگاه خداوند شهادت دهند در حالیکه شهادت به این امر، ولو بر خلاف حقیقت، مستحب موکد است.

پیشنهاد میدهم خانواده آقای هاشمی پیش از دفن وی، بار دیگر بر او نماز میت را اعاده کنند زیرا مهمترین دعا، از نماز وی حذف شد. اگرچه به صحت نماز خللی وارد نگردید اما توقع مردم چیز دیگری بود
Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  
مرد

 
مهدی جان سلام
خوشم میاد خبر ترامپ رو تو امدی بعد لیمو تکذیب کرد ، حالا هم تو داری خبر اون کلیپ رو که لیمو کار کرده بود رو تکذیب می کنی.عاشق این بده بستونای خبریتونم
     
  
مرد

 
مرتبط با وقایع امروز

Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  
مرد

 
salam_446: مهدی جان سلام
خوشم میاد خبر ترامپ رو تو امدی بعد لیمو تکذیب کرد ، حالا هم تو داری خبر اون کلیپ رو که لیمو کار کرده بود رو تکذیب می کنی.
آره دیگه هادی جان...الان ۱-۱ هستیم ظاهرا
تازه من خبر توئیت ترامپ را از یک خبرگزاری معتبر گرفته بودم که گناهش گردن اوناست!
البته محسن قبلا یک سوتی جانانه درمورد اون گوشت خرها تو راه شمال داده بود
(دراصل رستورانی در آمریکای جنوبی بود) که اگه اونجوری حساب کنی ۲-۱میشیم!!
.
.
برای رفسنجانی ناراحتم و برای اینده مون نگران
کار بزرگیه که از "اکبرشاه" برسی به جایی که مردم خودجوش برات عزاداری کنند
Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  ویرایش شده توسط: mahdi75   
مرد

 
البته اون قضیه استفاده از گوشت خر ( الاغ ) رو می گفت به صورت طنز و شوخی کار کرده و نه خبر که کسی بخواد پیگیر صحت ماجرا بشه.
و اما مرگ هاشمی ، متوجه ام چی میگی.هاشمی رو اگه شخصیتی سفید ندونیم ، قطعا سیاه هم نبود.شخصیتی خاکستری که به حق مرد بحران ها نامیده میشد.امیدوارم آینده این مملکت بهتر از اونی باشه که الان اکثریت مردم بهش فکر می کنند و باعث نگرانیشون شده.
     
  
مرد

 
مطلب از سید ابراهیم نبوی است :

بود و نبود هاشمی



به این روز فکر کرده بودم، اما همیشه امیدوار بودم چنین روزی به این زودی رخ ندهد. مرگ هاشمی همانند مرگ بسیاری از هم سن‌وسال‌هایش طبیعی است. سن او سن مرگ بود، اما طبیعی‌بودن یک واقعه نمی‌تواند از اسفبار بودن آن بکاهد. به هر تقدیر مرگ او رخ داد و من این اتفاق تلخ را به همه ایرانیانی که فرق درست و غلط را می‌فهمند تسلیت می‌گویم.
هاشمی یکی از معدود سیاستمداران ایرانی بود که همه قدرت خود را از توانایی خود به دست آورده بود. تقریبا همیشه با رای مردم بر صندلی قدرت نشسته بود و وجودش یکی از نقاط امید در فضای پر از یاس و نومیدی ناشی از وضعیت سیاسی ایران بود. او یک‌تنه توانسته بود کارهای بزرگی در سپهر سیاسی و اجتماعی ایران انجام دهد و کارنامه‌ای شایسته برای خود فراهم کند.

هاشمی زشت و هاشمی درست


زشت بودن یک ویژگی زیبایی‌شناسی است؛ این تنها یک ویژگی ظاهری نیست، بلکه غالبا درونی نیز هست. کسی در این شک ندارد که هاشمی غیرجذاب و کمتر قابل دفاع بوده است، حتی برای افرادی که به او اعتقاد داشتند. هاشمی زشت‌رو، بد لباس و با گفتاری غیرجذاب بود. او برخلاف آیت‌الله خامنه‌ای که ظاهری جذاب دارد، قابل تبدیل به اسطوره نبود، مثل خاتمی لباس خوب نمی‌پوشید و لحن سخن گفتن‌اش مانند روحانیونی که طنین در سخنان‌شان وجود دارد، نبود و از همین رو کمتر کسی می‌توانست از او دفاع کند. این ویژگی وقتی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد که دریابیم او مشخصات یک ضدقهرمان را در سیاست ایران داشته است: آدمی که فقیر نبود و در فقر زندگی نکرده بود، آدمی که شعار دفاع از فقرا و پابرهنه‌ها را پرچم نمی‌کرد، آدمی که تندروی نداشت و آدمی که استعفا نمی داد. مردم ایران چنین آدمی را دوست ندارند. و هاشمی تقریبا همه این خصوصیات را داشت. او شبیه قوام‌السلطنه بود که همه می‌دانند خدمات بزرگی به ایران کرد، اما کمتر کسی از او دفاع می‌کند.

هاشمی کسالت آور


همیشه آرمان‌گرایی و رویابافی و پوپولیزم جذاب است، اما واقع‌گرایی کسالت آور. مردم بقول مشهدی‌ها که می‌گویند « مودونم دروغه ولی خوشم می‌آد» سیاستمدار آرمان‌گرا را به واقع‌گرا ترجیح می‌دهند. آدمی که برای همین هفته بعد می‌خواهد همه مشکلات را حل کند، همیشه جذاب‌تر است تا آدمی که به فکر بیست سال بعد است و هاشمی به فکر بیست سال بعد بود. او یک شخصیت مفید و موثر در زندگی سیاسی ایرانیان بود که حضورش همیشه به نفع عامه مردم ایران و نبودنش به طور جدی یک ضایعه برای کشور است.
با این حال دفاع کردن از هاشمی همیشه سخت بود، همیشه قهرمان، شجاع، زیبا، تندرو، پابرهنه و خصوصیاتی شبیه این برای مردم و بخصوص ما ایرانیان جذاب و جالب است ولی واقعا یک آدم میانه‌روی عاقل چه جذابیتی برای عامه مردم دارد؟ این ویژگی مهمی بود که هاشمی همیشه دچارش بود، هیچ پوستر و سخنرانی نمی‌توانست به رای او اضافه کند. و این مصیبت او بود. او کارهای بزرگی کرد و دیده نشد، فقط بخاطر اینکه دیدنی نبود. مردم می‌توانند عاشق فیدل کاسترو، هیتلر و استالین شوند، اما هیچکس عاشق چرچیل نمی‌شود. اگر چه همه می‌دانند چرچیل برای بشریت و کشورش مفیدتر بوده است. هاشمی رفسنجانی کارهایی را نکرد و به آن‌ها متهم شد و کارهایی کرد و به آن‌ها شناخته نشد. شاید مرور سریع کارنامه‌اش با این کرده‌ها و نکرده‌ها ما را با واقعیت او بیشتر آشنا کند.

آنچه هاشمی کرد


۱.تغییر سیمای جمعیتی ایران با تاسیس دانشگاه آزاد: تاسیس دانشگاه آزاد موجب شد تا بخش بزرگی از جمعیت ایران تغییر شکل دهد و توسعه انسانی مهمی در کشور رخ بدهد. اگر هاشمی و دانشگاه آزاد نمی‌بود میزان تحصیل‌کرده‌های کشور یک پنجم همین که هستند نبود. حاصل این تغییر شکل جمعیتی تغییر شکل جدی در ساختار انسانی و اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی ایران بود که همیشه یک نقطه مثبت برای آینده ایران و یک نقطه بحرانی برای حکومت است.

۲.قانون خروج ایرانیان: او به تنهایی در دهه شصت و در زمانی که همه ایرانیان ممنوع‌الخروج بودند، مصوبه‌ای را گذراند که ایران را از وضع کشوری بمانند کوبا و کره‌شمالی بیرون بیاورد و مردمی که چند سال همه ممنوع‌الخروج بودند، توانستند از کشور به بیرون رفت و آمد کنند.

۳.پایان دادن به جنگ ایران و عراق: اگر هاشمی نبود، مطمئنا جنگ در سال ۱۳۶۸ تمام نمی‌شد و ایران بیش از این متضرر می‌شد. شاید کینه‌ای که بسیاری از نیروهای سپاه و حزب‌الله از هاشمی دارند بخاطر همین دیدگاه اوست و معتقدند هاشمی مدینه فاضله جبهه‌های آنان را خراب کرد.

۴.برقراری رابطه با جهان غرب: آنچه هاشمی به آن متهم است، به واقع درست بود، او از نیمه دهه شصت و بخصوص پس از مرگ آیت‌الله خمینی تمام تلاش‌اش را کرد تا رابطه ایران و غرب بهبود پیدا کند و بخصوص رابطه ایران و آمریکا برقرار شود.

۵. حفظ تعادل سیاسی در منطقه: هاشمی رفسنجانی مهم‌ترین شخصیتی بود که با شناختی دقیق از مواضع عربستان سعودی، کشورهای حاشیه خلیج فارس، ترکیه، پاکستان و سایر کشورهای اسلامی سالها توانست از رابطه ایران و این کشورها تنش‌زدایی کند. او تنها وزنه قدرتمندی بود که می توانست این کشورها را کنترل و منافع ایران را در رابطه با آنها حفظ کند. تنش فعلی میان ایران و منطقه بیش از هرچیز بخاطر سلب قدرت از او در سالهای اخیر است.

۶. توسعه بخش خصوصی و برنامه تک‌نرخی کردن ارز و آغاز توسعه ایران: پس از دولت هاشمی در ۱۳۶۸، او طی دو برنامه ارز چند نرخی را متوقف کرد، بخش تعاونی و دولتی را کوچک کرد و به بخش خصوصی قدرت داد و با تعیین کرباسچی به عنوان شهردار تهران، مدیریت مدرن شهری را از دهه هفتاد آغاز کرد. اگرچه تورم پنجاه درصدی در آغاز دولت او وجود داشت، اما این تورم نشانه رشد اقتصادی کشور بود. او به صراحت از حضور بخش خصوصی دفاع کرد و موفق شد سیستم ایدئولوژیک دهه شصت را به سیستم تکنوکراتیک و کارکردگرا تبدیل کند.

۷.مبارزه با تندروی چپ‌های مذهبی در دهه شصت: در معادله دهه شصت، چپ مذهبی( خوئینی‌ها، محتشمی، بهزاد نبوی و...) بطور صریح علیه او قرار داشتند و او در تمام آن دوران تلاش می‌کرد تا آن‌ها را کنترل کند، بیرون کردن آنان از دولت‌اش و ایجاد دولتی متعادل موجب شد تا تندروی‌های اقتصادی و اجتماعی و سیاسی در دهه هفتاد تا حدی متوقف شود و زندگی مردم عادی ممکن شود و بخشی از ایرانیان به ایران برگردند و زندگی طبیعی خودشان را بکنند.

۸.تشکیل کارگزاران و کمک به تشکیل دولت خاتمی: هاشمی در راس گروه کارگزارانی قرار گرفت که نماینده میانه‌روها و تکنوکرات‌ها بودند( مهاجرانی، کرباسچی، فائزه هاشمی)، و از دل آنان جریان اصلاح طلبی بیرون آمد. هاشمی به صراحت در نمازجمعه قبل از پیروزی خاتمی از انتخابات آزاد دفاع کرد و موجب شد تا مردم در انتخابات دوم خرداد خاتمی را برگزینند، اگر چه اصلاح‌طلبان و افرادی مانند من و گنجی پاداش بدی به او دادیم و در انتخابات مجلس ششم او را به آنچه نکرده بود متهم کردیم.

۹.خواندن نمازجمعه تهران و قرار گرفتن در کنار مردم پس از خرداد ۱۳۸۸: هاشمی رفسنجانی پس از انتخابات ۱۳۸۸ با وجود اینکه می‌دانست تاوان سنگینی خواهد داد، در نماز جمعه روز قدس به صراحت در کنار مردم و مقابل حکومت قرار گرفت و تا لحظه مرگ نیز عهدش را نشکست.

۱۰. پیروزی روحانی و انتخابات مجلس دهم: هاشمی پس از رد صلاحیت‌اش توسط حکومت، قهر نکرد و در کنار خاتمی و روحانی ایستاد و موجب شد که دولت نماینده اصلاحات قدرت را در دست بگیرد و جلوی جنگ با غرب را با توافق ایران و آمریکا و جلوی فروپاشی اقتصاد ایران را با برنامه روحانی بگیرد. او در آخرین انتخابات تهران نماینده اول تهران شد و با فهرست امید به جای واقعی خود رفت.
آنچه هاشمی نکرد و به آن متهم شد و بود:

آنچه هاشمی نکرد


۱. ملای میلیونر: مخالفان هاشمی در پوزیسیون و اپوزیسیون سال‌ها هرآنچه می‌توانستند کردند تا مردم او را به عنوان میلیاردر بشناسند و مردم را از این طریق علیه او تحریک کنند و متاسفانه این موضوع نزد اکثر مردم پذیرفته شد، در حالی که هیچ دلیل و سندی بر اینکه هاشمی ثروتمند باشد یا در جایی از جهان پولی داشته باشد، یا در جایی از کشور کارخانه‌ای داشته باشد هرگز ارائه نشد. در طول همه این سال‌ها همه و بخصوص دارودسته تندروهای احمدی نژاد ادعایی را علیه او تکرار کردند و با وجود اینکه همه اسناد و مدارک کشور در اختیارشان بود هرگز دلیلی ارائه نکردند. عامه مردم هم همان دلیل کلاسیک ایرانی را داشتند: « خب، این که دلیل نمی‌خواد» و « همه می‌دونن، معلومه.»

دو، رئیس مافیا:هاشمی به عنوان رئیس مافیای خانوادگی شناخته شد، بارها گفته شد خانواده هاشمی دزدند، در میان همه اعضای خانواده فقط مهدی هاشمی به دادگاه رفت و به اتهام دریافت ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار به زندان رفت. پرونده دادگاه مشخص است و منتشر شده، براساس دادگاهی که همه قضات و مجریانش مخالفان هاشمی بودند مهدی هاشمی متهم شد که یکی از دوستانش این مبلغ یا در واقع ۲۰۰ هزار دلار را رسما گرفته است. تمام اعضای خانواده هاشمی که مرد دوم حکومت بود، برکنار شدند، محسن و یاسر و فاطمه موقعیتی که با کار خودشان به دست آورده بودند از دست دادند، فائزه که همیشه مستقل از پدرش بود، زندان رفت و در زندان و پس از آن حتی صراحتا از بهائیان هم دفاع کرد و علیه حکومت بارها حرف زد و مهدی هنوز هم زندانی است. چیزی به نام مافیای هاشمی هرگز وجود نداشت.
Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  ویرایش شده توسط: mahdi75   
مرد

 
✅آشتی ملی یا وحشت جناح حاکم!

همه کانالها و سایت های جناح حاکم حرف از وحدت و آشتی ملی می زنند تا این موج رد شود ! و از فردایش روز "انتقام" خواهد رسید و روز از نو و روزی از نو! باز "دشمن" " فتنه گر" و " بی بصیرت" آغاز می شود!
ما به صحنه می آییم تا بدانند که مردم زنده هستند !
دوستان اجازه ندهند که این جمعیت میلیونی را مشارکتی کنند!
جمعیت آنها را در تشییع مهدوی کنی دیدیم و نیازی نیست با انداختن موشی خود را شریک دیگ جوشان ملت کنند!
آنها همان 3 درصد رای را دارند و ما نیازی به شریک 3 درصدی نداریم!
هفت سال است که هاشمی را به مصلای دانشگاه تهران راه نمی دهند و فردا باید در همان مصلا زیر جنازه اش بروند!
وقتی جنگ افروزان حرف از آشتی، یعنی می خواهند زمان بخرند و این موج بزرگ مردمی را مهار سازند!
اگر دیدید اصلاح طلبی امروز حرف از آشتی می زند، بدانید دارد به فرموده سخن می گوید و قلم می زند، نسخه سخنرانی را برادران سپاه در جیبش نهاده اند! می خواهند فردا را مصادره کنند، خیر این همان هاشمی است که بی بصیرتش خواندید، همان که ریشه فتنه اش خواندید، همان که خون به دلش کردید!
احمد خاتمی هم -که آنچه ناسزا بود در فیضیه قم و 9 دی نثار هاشمی کرده بود - به سیما می آید و مدح هاشمی می گوید! یعنی حاکمیت از حرکت مردم وحشت کرده و می داند، جنازه هاشمی مشروعیت او را زیر سئوال می برد!
فردا دنیا خواهد فهمید که مرده هاشمی 97 درصد رای دارد و زنده جناح حاکم 3 درصد!!!
ما با مشت های گره کرده و چشمان اشکبار از ستم ناصری، امیر کبیر را تشییع می کنیم!
✅باز هم می گویم، این تشییع جنازه نیست،
✅رفراندومی است با شکوه،
✅کسی در خانه نماند، باید همه خیابان ها پر شود!

مهدی خزعلی
     
  
زن

 
وقتی رفسنجانی عزیز میشود
مرد=زن

جداسازی‌های جنسیتی توهین به انسانیت است
     
  
صفحه  صفحه 5 از 125:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  ...  125  پسین » 
سیاست

بحث سیاسی روز بی تعارف

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA