انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 1 از 5:  1  2  3  4  5  پسین »

دلیل دشمنی ایران و امریکا رو چی میدونید



 


به نظر خودم این حربه سران حکومته تا همیشه مردم رو از یه دشمن بترسونن
تا بتونن با استفاده از آیات و روایات صلاحیت خودشون به مردم بقبولونن
چون اون زمانا همیشه جنگ بوده و دشمنان اسلام وجود داشته و خیلی از آیات و روایات در این زمینه است
این آخوندا خیلی مارموزن و تا اینجا تونستن به نحو احسنت این حربه رو اجرا کنن
نظر خودم اینه که ایران و امریکا هیچ دشمنی نمیتونن با هم داشته باشن

منتظر نظرات شماییم
[b]قبول حقیقت ، رعایت تعادل ، داشتن انصاف
     
  
زن

Princess
 
goll: آمریکا بد
ایران خوب
دوستان همگی توجه کنید اینجا جای شوخی و سرگرمی نیست پس درست و با دلیل نظر بدید چون هر نظر بیمورد و بیمحتوایی پاک میشه
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  

 
روابط ايران و امريكا پس انقلاب اسلامي
پس از انقلاب ایران، رهبران انقلاب از آغاز بر دو نکته بیش از هرچیز تاکید داشتند: چیرگی بر استبداد شاهی و استقلال در برابر اعمال نظر دول خارجی و آمریکا، همین دو عامل زمینه‌ای برای اتحاد اکثر احزاب شد.
تصرف سفارت آمریکا آغاز و نقطه شروع وخامت روابط سیاسی ایران و آمریکا شد، و آمریکا به‌دنبال این حرکت ایران، به طور کامل تحریم‌های علیه ایران وضع نموده، و سیاست خود را علیه تهران تغییر داد.

با بدتر شدن روابط در طی زمان کار به برخورد نظامی در خلیج فارس در زمان جنگ ایران و عراق کشید و نیروی دریایی آمریکا به‌دنبال حمله ایران به نفتکش‌های کشورهای عربی، کشتی‌های جنگی ایران و سکوی نفتی ساسان را نابود کرد.

انهدام هواپیمای مسافربری پرواز شماره ۶۵۵ ایران ایر بر فراز آسمان خلیج فارس توسط ناو جنگی وینسنس آمریکا، از نقاط اوج فجایع این دوران می‌باشد.
اما در همین سالیان تلاشهایی برای برقراری روابط نیز انجام شد که با شکست مواجه گردید. ماجرای ایران-کنترا از این نمونه است. در طی این ماجرا ایران با کمک دلالان بین‌المللی اسلحه، مقادیری موشک و قطعات هواپیماهای جنگی خریداری نمود
[b]قبول حقیقت ، رعایت تعادل ، داشتن انصاف
     
  

 
دولت اوباما
با روی کار آمدن باراک اوباما، وی تلاش کرد در حالی که از شیوه برخورد دولت جورج دبلیو بوش فاصله بگیرد، اما کماکان همان سیاست‌های رفتاری را دنبال کند. چگونگی رابطه با ایران در صدر دستور کارهای سیاست خارجی آمریکا در زمان دولت اوباما قرار داشت. طرح استقرار سپر دفاع موشکی آمریکا در شرق اروپا در همین راستا و برای کنترل توان موشکی و هسته‌ای ایران می‌باشد.

دولت اوباما توانایی اتمی ایران را یک خطر بالقوه برای خود می‌داند. به همین منظر از راه‌های مختلف سعی کرده ایران را بر سر میز مذاکره مستقیم با آمریکا و متحدانش بنشاند. ایجاد تحریم‌های علیه ایران و مذاکرات گروه ۱+۵ با ایران از این دست رفتارهای متفاوت است
[b]قبول حقیقت ، رعایت تعادل ، داشتن انصاف
     
  

 
در طول تاریخ روابط ایران و آمریکا پس از انقلاب، گاهی قدم‌هایی برای بهبود روابط دو طرف نیز برداشته شده است که به دلایلی بی‌نتیجه مانده. ماجرای ایران-کنترا را شاید بتوان اولین مورد از این اقدامات دانست.

در سال ۱۹۹۸، پس از دعوت تیم ملی کشتی آمریکا به ایران، روزنامه جمهوری اسلامی امکان برنده شدن این تیم و بالا رفتن پرچم آمریکا و پخش سرود ملی آمریکا را در ایران باعث شرم‌ساری دانست. تیم آمریکا در ایران در همان مسابقات به مدال قهرمانی دست یافت، اما از این فرصت استفاده‌های متوالی نشد، و حتی برخی از دستیاران محمد خاتمی، همانند وزیرش عبدالله نوری، بدلیل تبیین فکر برقراری روابط با آمریکا، برکنار و محاکمه نیز شدند.

یک سال بعد در ۱۹۹۹، هنگامی که مادلین آلبرایت از ایران بابت شرکت در کودتای ۲۸ مرداد علیه محمد مصدق رسما معذرت خواهی کرد و پیشقدم بهبودی روابط شد، کمال خرازی در پاسخ اعلام کرد حال که آمریکاییان اعتراف به شرکت در آن واقعه را کردند، دولت ایران قصد ادعای خسارت از آمریکا را خواهد نمود. در عوض، پس از پایان ریاست جمهوری کلینتون در سال ۲۰۰۲-۲۰۰۳ نیز، هنگامیکه ایران بسته پیشنهادی به دولت بوش جهت برقراری روابط به آمریکا ارائه نمود، از واشنگتن هیچگونه علاقه و پاسخی دریافت نکرد.
[b]قبول حقیقت ، رعایت تعادل ، داشتن انصاف
     
  

 
حمله ی نظامی به ایران
در دوران ریاست جمهوری بوش پسر پس از حمله نظامی آمریکا به عراق نیز گزارش‌ها زیادی درباره امکان حمله نظامی آمریکا به ایران و بمباران ایران منتشر شد و شخص جرج بوش بارها ایران را علنا تهدید به حمله نظامی و جنگ کرد. آمریکا نیز ایران را متقابلا خطری جدی علیه امنیت خود شناسایی کرده بود، بطوریکه در اوت ۲۰۰۶، کمیته دائمی منتخب مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا در گزارشی به کنگره آمریکا با استناد به گفتار زیر از رئیس جمهور ایران، ایران و احمدی نژاد را یک «تهدید علیه امنیت ملی آمریکا» دانسته و «موضع خصمانه ایران علیه آمریکا» را دلیل محکمی برای لزوم پیشگیری از دستیابی ایران به فناوری هسته‌ای دانست. در ۴ آبانماه ۱۳۸۴، محمود احمدی نژاد در همایشی تحت عنوان «جهان بدون آمریکا و صهیونیسم» بیان کرده بود:
« بدون تردید می‌گویم که این شعار و هدف دست یافتنی است و به حول و قوه الهی به زودی جهان بدون آمریکا و صهیونیسم را تجربه کرده و در دوران درخشان حاکمیت اسلامی بر جهان امروز تنفس خواهیم کرد
[b]قبول حقیقت ، رعایت تعادل ، داشتن انصاف
     
  

 
مردم ایران و آمریکا با هم مشکلی ندارن دشمنی توی دولتهای ایران و آمریکاست که به مردم کشیده شده
من عاشق سینه بزرگم
     
  
مرد

 
امریکا" ساختن لولوخرخره به نام ایران ... فرستادن نیرو به خرج اعراب فروش اسلحه ملیاردی
ایران: تداوم حکومت
از امروز این آیدی رو به بکی از دوستان واگذار کردم ...درپناه دوست
فرشاد
     
  

 
sex_loard: امریکا دنبال ایران نیست بلکه دنبال خاور میانه هستش کمی دقت کنین به در گیری های امریکا با کشور های خاور میانه . ایران هم یکی از کشور های مهم خاور میانه هستش که انرژی هسته ای هم داره پس امریکا فقط دنبال کشور ایران نیست!
نمیتونم نظرتو تایید کنم
یعنی که چی امریکا دنبال خاورمیانس ؟ دنبال چیه ؟ ایران دیگه هیچ اهمیتی واسه امریکا نداره
این توهم از سرت بیرون کن
[b]قبول حقیقت ، رعایت تعادل ، داشتن انصاف
     
  

 
Hossein27: مردم ایران و آمریکا با هم مشکلی ندارن دشمنی توی دولتهای ایران و آمریکاست که به مردم کشیده شده
موافقم ، حرف منم همینه
mohamafariborz: امریکا" ساختن لولوخرخره به نام ایران ... فرستادن نیرو به خرج اعراب فروش اسلحه ملیاردی
میشه گفت درسته
mohamafariborz: ایران: تداوم حکومت
بله کاملا درسته
[b]قبول حقیقت ، رعایت تعادل ، داشتن انصاف
     
  
صفحه  صفحه 1 از 5:  1  2  3  4  5  پسین » 
سیاست

دلیل دشمنی ایران و امریکا رو چی میدونید


این تاپیک بسته شده. شما نمیتوانید چیزی در اینجا ارسال نمائید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA