انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 1 از 13:  1  2  3  4  5  ...  10  11  12  13  پسین »

Saeed Malek Poor | سعید ملک پور در آستانه ی اعدام!


مرد

Prince
 
برای جلوگیری از اعدام سعید ملک پور لطفا اینجا رو امضا کنید:

اینجا کلیک کنید.

امضا کردن

حکم اعدام "سعید ملک پور" فعال سایبری به اجرای احکام اعدام ارسال شد!...؟
یعنی اگر ما دست روی دست بگذاریم دیگر طلوع خورشید را هرگز نخواهد دید....



ملک‌ پور متولد خرداد ماه ١٣۵۴، فارغ التحصیل رشته مهندسی متالورژی از دانشگاه صنعتی شریف با سابقه‌ی کار کارشناسی در شرکت ایران خودرو است. وی موفق به اخذ پذیرش از دانشگاه ویکتوریا کانادا جهت ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد شده بود.
سعید ملک پور، که پیش از بازداشت در سال ۱۳۸۷ مقیم کشور کانادا بود، متخصص کامپیوتر است و وکیل و خانواده او گفته بودند که از برنامه‌ای که او نوشته، بدون اطلاعش برای طراحی سایت‌های مستهجن استفاده شده است. ولی بازجوها وی را متهم به طراحی سایت های مستهجن کرده! و در زیر شکنجه سعید وادار به اعتراف به این جرم ناکرده شده است.

بیاید با انتشار این خبر و اعتراض به این حکم، جلوی اعدام سعید ملک پور را بگیریم. به مانند کاری که در فضای مجازی برای نجات "حبیب گلی پری" انجام شد و اعدام حبیب متوقف گردید. با اتحادمان بار دیگر میتوانیم این کار را تکرار کنیم.
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  ویرایش شده توسط: Prince   
مرد

 
خیلی وقت پیش خبر اعدامشو دادن پرنس جان
بعدشم اونا هرکاری بخوان میکنن تو حیاط زندان و تمام
این کاربر به دلیل تخلف در قوانین انجمن بن شد
(پرنس و پرنسس)
     
  
مرد

Prince
 
ebicd: خیلی وقت پیش خبر اعدامشو دادن پرنس جان
بعدشم اونا هرکاری بخوان میکنن تو حیاط زندان و تمام
میدونم.. ولی خب ما هم باید وظیفه خود رو انجام بدیم و تاجایی که بتونیم اعتراض کنیم و نذاریم یه بیگناه رو اعدام کنند. این رژیم خونخوار میدونم این چیزا حالیش نیست ولی ما به وظیفمون عمل میکنیم
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  
مرد

 
واقعا متاسفم ... تو جامعه ای زندگی میکنم که برای زندگی افراد پشیزی ارزش قائل نمیشه و به هر دلیلی افراد به مرگ محکوم میشن

امیدوارم روزی رو ببینم که ایران و ایرانی سرافراز داشته باشیم و بتونیم به ایرانی بودمون افتخار کنیم
من
خواب
دیده ام
که تو
تعبیر می شوی
     
  
زن

 
"دیگران کاشتندوماخوردیم مامیکاریم دیگران بخورند"
     
  
مرد

 
من فکر میکنم این عمل باید از همه نظر محکوم بشه .
شاید ان نقطه نورانی دشت , چشم گرگان بیابان باشد .
     
  
زن

Princess
 
سیاوش جان ما باهاتیم

عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  ویرایش شده توسط: Princess   
مرد

Prince
 
سعید ملک پور (سیاوش) کاملا بی گناه است.. مگه جرمش چیه؟ یکی بیاد بگه چیکار کرده که حکم اعدام باید بگیره؟ فرض کنیم مدیر آویزون بوده.. خب آویزون مگه چجور سایتی بوده؟ فکر کنم مثل لوتی بوده خیلی ها اینو میگن.. خب اگه مثل لوتی بوده لوتی که خلاف هیچ قانونی عمل نمیکنه؟ آویزونم عمل نکرده بلکه یه جا برای شوخی، سرگرمی، اطلاعات عمومی، آموزش سکس که به یه تابو در ایران تبدیل شده، اینا کجاش آخه جرمه؟ چرا کسی که آزارش به یه مورچه نرسیده تاحالا فقط مکانی درست کرده بود که همه دور هم خوش بودن باید مجازات اعدام بگیره؟ این مملکته داریم؟ چرا یه ذره وجدان ندارن.. از مغز پوکشون استفاده نمیکنن.. شما دارید ایران رو "بگا" میدین.. شما ایران رو از بین بردید هیچ ارزشی در هیچ کشوری ندارید اینکارا یعنی چی؟ میدونم پلیس ایران همون "فتا" الان اینجاست و اینو ۱۰۰% میخونه! بهتره برید دنبال خلاف های دیگه.. وقت خودتون رو صرف چه کارایی میکنید.. البته پول میگیرید واسه اینکارا برای شما فقط پول مهمه نه انسانیت نه چیز دیگه.. حتی به پدر و مادر و خواهر و برادر خودتون هم رحم نمیکنید وقتی پای پول وسط باشه! انسانیت خوب چیزیه که هرکسی نداره.. از تاریخ درس عبرت بگیرید.. این رژیم و هیچ رژیم و قدرتی تا الان پایدار نبوده.. یه کمی به عقب برگردید میفهمید.. اینم پایدار نمیشه اونموقع هست که دیگه پشیمانی سودی نداره!
متاسفم برای همتون سپاهیا و پلیس یا کسانی که نوچه های این آخوندا هستند به زودی شکست خواهید خورد و ایرانی آزاد خواهیم داشت.
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  
مرد

 
نباید اعدام بشه
من دوس ندارم کشته شدن آدما رو ببینم
فوقش یک تا سه سال حبس
سریع می خوان اعدام کنن بی شرف ها
این كاربر به علت تخلف در قوانین انجمن بن شد
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  
زن

Princess
 
شهادت‌نامه‌ ۵۱ نفر از هم‌بندیان سابق سعید ملک‌پور: اعدام او را متوقف کنید


۵۱ نفر از هم‌بندیان سابق سعید ملک‌پور، زندانی محکوم به اعدام، با امضای شهادت‌نامه‌ای، خواستار توقف اجرای حکم او شدند. امضاکنندگان این شهادت‌نامه، با اشاره به خصوصیات اخلاقی سعید ملک‌پور، تاکید کرده‌اند که حکم صادرشده برای این دانش‌آموخته‌ی دانشگاه صنعتی شریف بر اساس اعترافاتی صادر شده که به گفته‌ی خود ملک‌پور «تحت شکنجه و فشارهای روحی و روانی و انفرادی‌های طویل المدت» اخذ شده است. بیشتر امضاکنندگان این شهادت‌نامه را روزنامه‌نگاران و بازداشت‌شدگان پس از انتخابات خرداد ۸۸ تشکیل می‌دهند که در بند ۳۵۰ زندان اوین با ملک‌پور هم‌بند بوده‌اند که از آن جمله می‌توان به محمد نوری‌زاد، سلمان سیما، ساسان آقایی، آرمان رضاخانی، رضا رفیعی، محمد اولیایی‌فرد، مسعود لواسانی، حسین نورانی‌نژاد و مهدی عربشاهی اشاره کرد.
سعید ملک‌پور، در مهرماه ۱۳۸۷ به اتهام مدیریت سایت‌های پورنوگرافی فارسی‌زبان پس از بازگشت از کانادا بازداشت شد و پس از بیش از یک سال بازداشت در سلول‌های انفرادی بند دو-الف سپاه در زندان اوین، از سوی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به اعدام محکوم گردید. هرچند که این حکم یک بار از سوی دیوان عالی کشور نقض شد، اما در بازگشت به شعبه‌ی ۲۸، بار دیگر مورد تایید قرار گرفت و بر اساس آخرین گزارش‌ها در مرحله‌ی اجرای احکام قرار گرفته است.



به گزارش بامدادخبر، متن کامل این شهادت‌نامه به همراه اسامی امضاکنندگان آن به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحيم»«وَلاَ تَكْتُمُواْ الشَّهَادَةَ وَمَن يَكْتُمْهَا فَإِنَّهُ آثِمٌ قَلْبُهُ وَاللّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ عَلِيمٌ»(سوره بقره، آیه ۲۸۳)و شهادت را کتمان مکنید هر کس که شهادت را کتمان کند، به دل گناهکار است و خداوند به آنچه که می‌کنید آگاه است.
ما جمعی از هم بندیان سابق سعید ملک‌پور که مدتی را با او در زندان اوین سپری کرده‌ایم؛ گواهی می‌دهیم که سعید در زندان به همه عقاید احترام می‌گذاشت و ادب را در حد کمال و ‌‌نهایت آن پاس می‌داشت و هرگز به کسی توهین نمی‌کرد و در تمام کارهای گروهی و وظایف محول شده به خوبی ایفای نقش می‌کرد.
با توجه به‌شناختی که از او در مدت زمان همراهی در زندان و زندگی دسته جمعی در کنار وی به دست آوردیم؛ وی را فردی مسئولیت پذیر، محترم، مهربان، بردبار و بی‌آزار یافتیم و بر این باوریم که چنین اتهاماتی در خور شخصیت سعید ملک‌‌پور نیست. شهادت می‌دهیم که سعید بار‌ها و بار‌ها در نزد ما گفته است که اعترافات او تحت شکنجه و فشارهای روحی و روانی و انفرادی‌های طویل المدت بوده است و آثار این شکنجه‌ها هنوز بر بر بدن او باقی است!

بر پاکی و صداقت سعید شهادت می‌دهیم و شهادت می‌دهیم که جز مهربانی و شفقت از سعید ندیده‌ایم. با توجه به فتواهای متعددی که مراجع عظام تقلید در مورد جرایم اینترتی صادر کرده‌اند، شهادت می‌دهیم که سزای سعید ملک‌پور «اعدام» نیست. ما از مسؤولین قضایی و امنیتی کشور درخواست داریم تا ضمن توقف اجرای حکم اعدام سعید ملک‌پور، بار دیگر این پرونده را دادرسی کنند.

از آنجا که احتمال بروز خطای انسانی به دلیل فقدان کار‌شناسی فنی و برررسی دقیق در این پرونده می‌رود و از آنجا که اعدام مجازاتی بازگشت ناپذیراست و جانی که گرفته شد را باز پس نمی‌توان داد؛ پس حداقل روزنه‌ای را باز بگذارند تا اگر روزی صادقانه و عادلانه به پرونده سعید رسیدگی شد و بی‌گناهی‌اش اثبات گردید راه بازگشتی باشد. همچنین به رفتار مثبت و شایستهٔ آقای ملک‌پور در زندان نیز توجه داشته باشند و رضای پروردگار رئوف و رحیم را در نظر بگیرند که خداوند متعال به آنچه انجام می‌دهیم آگاه است.

دوم اسفند ماه ۱۳۹۰
————————
امضاکنندگان:

بهزاد آذرهوشنگ
ایمان آذریان بروجنی
ساسان آقایی
نادر احسنی
علی ارشدی
مهرداد اصلانی
رضا افشار
محمد اولیایی فرد
علیرضا ایرانشاهی
علی بهزادیان‌نژاد
بهروز بهرامی
میثم بیگ محمدی
مجید پاشایی
سعید پورحیدر
علی‌پور واحدی
مهدی تاجیک
یاسر ترکمن
حمید خطیبی
سیامک خلیقی
ناصر رحمتی
محمدرضا رزاقی
آرمان رضاخانی
رضا رفیعی
میثم رودکی
فتاح سبحانی
سلمان سیما
احمدرضا شاه رضایی
محسن عبدی
مهدی عربشاهی
آبتین غفاری
ابوالفضل قاسمی
فرشاد قایتی
پویا قربانی
احمدرضا کافی
نوید کامران
امین کشاورز
حمیدرضا کوچک‌زاده
حسین کیاروستا
مسعود لواسانی
احسان محرابی
هانی محمدزاده
سهیل محمدی
سام محمودی سرابی
ابوذر مهرانی
محسن نقاش شوشتری
مهدی نوذر
حسین نورانی‌نژاد
محمد نوری زاد
محمد امین ولیان
مجتبی هاشمی
اشکان یزدچی
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
صفحه  صفحه 1 از 13:  1  2  3  4  5  ...  10  11  12  13  پسین » 
سیاست

Saeed Malek Poor | سعید ملک پور در آستانه ی اعدام!

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA