انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 4 از 19:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  16  17  18  19  پسین »

Daesh | داعش


مرد

 
داعش دختران عراقی را 25 دلار می‌فروشد
گروه تروریستی داعش بزرگ ترین بازار برده فروشی را در تاریخ به راه انداخته و طی پنج ماه گذشته عناصر آن در عراق به هزاران زن تجاوز کرده‌اند.

گروه تروریستی داعش بزرگ ترین بازار برده فروشی را در تاریخ به راه انداخته و طی پنج ماه گذشته عناصر آن در عراق به هزاران زن تجاوز کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه "تایمز" انگلیس در گزارشی اعلام کرد: عناصر داعش به دو دختر بچه دوازده ساله به همراه مادرشان تجاوز کردند.

این گزارش حاکی است که عناصر داعش پس از جدا کردن اعضای خانواده‌ها از یکدیگر، آنها را بر اساس سن و میزان تحصیلات و اینکه آیا ازدواج کرده اند یا خیر به گروه های مختلفی تقسیم و به آنها تجاوز می کنند.

بر اساس این گزارش، تروریست‌های داعش دختربچه‌ها را حدود 25 دلار می فروشند و برخی ها را نیز به عنوان هدیه و جایزه به عناصر خود می دهند.

این گزارش همچنین از وجود بازار خرید و فروش زنان خبر داد و تأکید کرد که هر کسی می تواند در این بازار که داعش آن را اداره می کند؛ به خرید و فروش بپردازد.

داعش با انتشار جزوه ای، قوانینی را به عناصر خود برای برخورد با زنان برده و خریداری شده و شیوه مجازات آنها توصیه کرده است.

بر اساس جزوه داعش در این خصوص که با نام «الدلیل» در بازار برده فروشی منتشر شده است؛ عناصر داعش می توانند در شرایط مشخصی به دختران نابالغ نیز تجاوز کنند.

"انتونی لوید" خبرنگار این روزنامه با برخی از دختران و زنان که از دست داعش فرار کرده اند مصاحبه کرده است که در آن گفته اند که چگونه عناصر داعش آنها را ربوده و آنها را روی زمین کشیده و از خانواده هایشان دور کرده اند و با کامیون آنها را به مرکز شمارش زنان برده اند؛ و سپس آنها در آنها به عنوا جایزه به عناصر داعش داده و یا برای فروش به بازار برده شده اند.

امینه سعید نماینده ایزدی ها در پارلمان عراق در این خصوص گفت یکی از دختران ایزدی که از دست عناصر داعش فرار کرده بود تعریف کرد که از سوی دو برادر که تبعه استرالیا بودند مورد تجاوز قرار گرفت.

در همین حال، سازمان عفو بین الملل در گزارشی اعلام کرد که زنان و دختران جوان ایزدی در معرض تجاوزات مکرر جنسی از سوی اعضای داعش بوده‌اند و شهادت‌های متعددی وجود دارد که نشان می‌دهد دختران ایزدی برای فرار از تجاوزات جنسی دست به خودکشی زده‌اند.

"دوناتلا روِرا" روان‌شناس و مشاور عفو بین‌الملل در این گزارش اعلام کرد: بسیاری از دختران قربانی‌ بردگی جنسی کودکان بین ۱۴ تا ۱۵ ساله و یا حتی کمتر بودند.

وی افزود بسیاری از آن‌ها شکنجه شده‌اند و همچون یک ابزار با آن‌ها رفتار شده است. حتی کسانی که توانسته‌اند بگریزند عمیقاً آسیب روحی دیده‌اند.

بنا بر گزارش عفو بین الملل، خواهر دختری با نام جیلان، شهادت داد که جیلان 19 ساله به خاطر قرار نگرفتن در معرض تجاوز جنسی دست به خودکشی زد.

این دختر ایزدی‌ گفت: در آن روز لباس‌هایی به ما دادند که شبیه لباس رقص بود و از ما خواستند استحمام کرده و این لباس‌ها را بپوشیم. جیلان در حمام خودکشی کرد.

این دختر ایزدی افزود: جیلان که دختر بسیار زیبایی بود رگ دستش را زد و خود را به دار آویخت. به نظر من می‌دانست که وی به همراه مردی به مکان دیگری منتقل خواهد شد؛ برای همین دست به خودکشی زد.

دختر جوان دیگری نیز که گروگان‌ اعضای داعش بوده است به عفو بین الملل گفت که برای فرار از ازدواج اجباری تلاش کرده با خواهرش خودکشی کند.

دختر دیگری به نام وفا می‌گوید: به دور گردن ما دستمال‌هایی بستند و این دستمال‌ها را با طنابی با فواصل معین و دور از هم به یکدیگر وصل کردند. به این ترتیب ما به صورت زنجیروار در یک صف قرار می‌گرفتیم آنها با قدرت تمام به وسیله این طناب‌ها ما را از هم دور نگه می‌داشتند. فشار بر ما آنقدر زیاد بود که هوشیاریم را از دست داده بودم و تا چند روز نمی‌توانستم حرف بزنم.

دختر 19 ساله‌ای با نام "رنده" که به همراه خانواده‌اش توسط داعش ربوده شده بود اعلام کرد که مردی که سنش دو برابر وی بوده است دوبار به وی تجاوز کرده است.

عفو بین الملل اعلام کرد: بیشتر کسانی که زنان و دختران جوان عراقی را به عنوان کنیز و برده گرفته‌اند و به آن‌ها تجاوز کرده‌اند از اعضای داعش بوده و برخی از حامیان داعش نیز دست به چنین اقدامی زده‌اند.

رورا اعلام کرد: بیماری‌های جسمی و روانی که ناشی از خشونت‌های جنسی هولناک در حق این زنان است بسیار فاجعه بار است.

وی افزود: برخی از این زنان شکنجه شده و مثل برده به کار گرفته شده‌اند و حتی دختران و زنانی که توانسته‌اند فرار کنند همچنان از مشکلات عمیق روانی رنج می‌برند.
تابناک

نمیدونم چکار کنم ؟!!!
     
  
مرد

 

تلاش امان و واشنگتن برای تماس با داعش بر سر خلبان اردنی

مقامات اردنی و آمریکایی مذاکرات سری برای آزادی خلبنان اردنی از دست داعش را آغاز کرده‌اند. این در حالی است که دو طرف تاکید دارند که جنگنده اف 16 اردنی به دلیل نقص فنی و نه هدف قرار گرفتن از سوی داعش سقوط کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه الجزیره، منابع دولتی و امنیتی در اردن فاش کردند که مسئولان اردنی وآمریکایی تلاش‌های گسترده‌ای را آغاز کرده‌اند تا با مسئولان داعش به شکل غیر مستقیم مذاکراتی را برای آزادی معاذ الکساسبه، خلبان اردنی که در سوریه به اسارت داعش درآمد، انجام دهند.

بنا به گفته این افراد، تماس‌هایی با چهره‌های نزدیک به داعش در اردن و عراق آغاز شده و تلاش می‌شود از طریق این افراد و نیز رهبران قبایل سنی نشین استان الانبار و نینوای عراق که با اردن روابط نزدیکی دارند، مذاکرات برای آزادی خلبان اردنی به نتیجه برسد.

این در حالی است که برخی چهره‌های سلفی نزدیک به داعش اعلام کرده‌اند که به زودی این گروه شروط خود را برای آزادی احتمالی معاذ الکساسبه اعلام خواهد کرد که در میان این شروط آزادی چند تن از رهبران و اعضای ارشد داعش در اردن است.

از سوی دیگر برخی منابع نیز از آمادگی یگان‌های ویژه هلی‌برن آمریکا و اردن برای عملیات احتمالی جهت آزاد کردن خلبان اردنی خبر داده‌اند.

این منابع فاش کردند که گرچه هنوز طرح خاصی برای عملیات آزاد سازی الکساسبه وجود ندارد اما نیروهای ویژه به حالت آماده باش درآمده‌اند و مسئولان نظامی در حال برنامه‌ریزی برای چگونگی اجرای عملیات آزاد سازی این خلبان هستند.

یک جنگنده اف 16 اردن که در قالب ائتلاف بین المللی علیه داعش فعالیت می‌کرد روز چهارشنبه در هنگام انجام ماموریت بر فراز شهر رقه سوریه سرنگون شد و خلبان آن به اسارت داعش درآمد.
ایسنا




نمیدونم چکار کنم ؟!!!
     
  
مرد

 
بابا شما ها ادمین منظورم داعش هست خیلی بی وجودین بدرد نخورها
اسم خودتون رو گزاشتین ادم
من نه اصلا با مذهبتون کاری ندارم
اسمتون رو میزاشتین بی وجودها یا بیناموس ها
به بچه رحم نمیکنن به زن مردم تجاوز میکنین
اخ که دستم بهتون برسه جیگرتونو میکشم بیرون ببینید شماها وحشی هستید یا من
به شرافت امام حسین دستم بهتون برسه سرتونو بیخ تا بیخ میبرم بیناموسا به شرافت امام حسین قسم میکنم همچین کاری رو
بی وجود هستین بیوجود اسم خودتونو پرو نزارین شجاع نزارین بی وجودین بی وجود
به بچه۵ساله رحم نکرید اشغالا
به زن رحم نکرید خاک تو سرتون
اخ خدا دستم بهتون برسه قیمه قیمه تون میکنم به حضرت عباس میکنم همچین کاری رو
واسه یه مشت بچه واسه زن لات بازی درمیارید واسه ضعیف دارید پرو بازی در میارید خاک تو سر بیوجودتون کنم
پرم به پرتون بگیره تیکه پارتون میکنم

خنده های زندگی را روزگار ازما گرفت
ای خوشا روزی که ماهم روزگاری داشتیم
     
  
مرد

 

آزادسازی "ضلوعیه" و گسترش کمربند امنیتی سامرا / ادعای داعش درباره سرنگونی یک هواپیمای دیگر


وزارت دفاع عراق اعلام کرد که در مناطق مختلف این کشور 220 تروریست را به هلاکت رسانده است. نیروهای عراقی نیز در ادامه پیشروی‌های خود و کنترل بر چندین منطقه، وارد ضلوعیه شدند. این در حالی است که گروه تروریستی داعش از واژگون کردن یک هواپیما در ضلوعیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، وزارت دفاع عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای ارتش در جریان آزاد سازی مناطق مختلفی در عراق بویژه در یثرب و ضلوعیه که داعش آن را اشغال کرده بود، 220 تروریست را به هلاکت رساندند که 30 تن از آن‌ها در نزدیکی سد حدیثه در استان الانبار در غرب عراق کشته شدند و 180 تن در عملیات آزادسازی در مناطق مختلف عراق به هلاکت رسیدند.

در این بیانیه آمده است که نیروهای فرماندهی عملیات الجزیره و البادیة توانستند با حمله تروریستی نیروهای داعش به سد حدیثه مقابله کنند و در این جریان بیش از 30 تروریست به هلاکت رسیده و هشت خودروی زرهی آن به آتش کشیده شد. سایر تروریست‌ها نیز پا به فرار گذاشتند.

در بیانیه دوم این وزارتخانه نیز آمده است که فرماندهی عملیات سامرا با پشتیبانی نیروهای داوطلب مردمی و با حمایت نیروهای هوایی ارتش و نیروهای هوایی ناحیه یثرب و مرکز آن، مناطق قادسیه، البوجبلی، مذاریع و پل چوبی را پاکسازی کرده و در عملیات خود توانستند بیش از 180 تروریست را به هلاکت رسانده و شش انبار تجهیزات را منهدم کنند.

نیرویی از فرماندهی عملیات دجله و داوطلبان مردمی نیز توانستند پس از اینکه تلفات و خسارت‌های دیگری را به تروریست‌ها و تجهیزات آن‌ها وارد کنند فرودگاه ضلوعیه را پاکسازی کردند.

نیروهای عراق وارد منطقه ضلوعیه شدند

در همین حال منابع امنیتی و نظامی عراق عراق کردند که نیروهای عراقی پس از عملیات نظامی که در جریان آن چند منطقه را تحت کنترل خود درآوردند، وارد منطقه ضلوعیه شدند.

این عملیات نیروهای عراقی در چارچوب "روند گسترش کمربند امنیتی در اطراف سامراء با فاصله‌ای میان 30 تا 40 کیلومتر صورت گرفته است که این اقدام مانع از آن می‌شود که موشک‌های تکفیری‌ها به بارگاه‌های مقدس در سامرا اصابت کند".

ضلوعیه در مجاورت رود دجله است که این رود دو استان دیالی (در شرق عراق در مرز با ایران) و صلاح الدین را به هم متصل می‌سازد و همچنین در جنوب شهر سامرا قرار دارد.

داعش از ماه‌ها قبل در تلاش است تا این منطقه استراتژیک سنی نشین که در 90 کیلومتری شمال بغداد قرار دارد کاملا اشغال کند اما به دلیل مقابله شدید نیروهای امنیتی و عشایر سنی از جمله عشیرة جبور در بخش جنوبی این منطقه داعش نتوانسته است به این خواسته خود دست یابد.

داعش از سرنگون کردن یک هواپیما خبر داد

رادیو وابسته به گروه تروریستی داعش اعلام کرد که یگان‌های دفاع هوایی وابسته به این گروه یک هواپیمای "بمب افکن" را در ضلوعیه در شمال عراق سرنگون کرده و خلبان آن را در منطقه الخضیرة در نزدیکی جنوب تکریت به اسارت درآوردند.

این رادیو که برنامه‌های خود را از موج FM از شهر موصل پخش می‌کند مشخص نکرد که آیا این هواپیما وابسته به ائتلاف بوده یا متعلق به نیروهای عراق بوده است اما این رادیو گزارش داد که جزئیات جدیدی را در آینده ارائه خواهد داد.

این در حالی است که منابع در مصاحبه با اسکای نیوز اعلام کردند که افراد مسلح داعش جنگنده‌ وابسته به نیروهای ائتلاف را سرنگون کرده‌اند.

داعش دو پزشک را در شمال موصل کشت

از سوی دیگر، یک منبع پزشکی عراقی در استان نینوا اعلام کرد که تروریست‌های داعش دو پزشک را که در بخش جراحی در بیمارستان جمهوری فعالیت می‌کردند، به ضرب گلوله در مرکز شهر موصل به قتل رساند.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، گفت: داعش این دو پزشک را در اواسط سپتامبر گذشته به اسارت گرفته و آن‌ها را به مکانی نامعلوم برده بود. ایسنا

نمیدونم چکار کنم ؟!!!
     
  
مرد

 

تکذیب خبر سقوط هواپیما توسط داعش/خنثی سازی 2000 بمب در بغداد



فرماندهی عملیات سامراء ادعاهای داعش مبنی بر سرنگون کردن یکی از هواپیماهای جنگی ارتش در اطراف استان صلاح‌الدین و اسیر کردن خلبان آن را تکذیب کرد. از سوی دیگر کمیته امنیتی شورای استان بغداد اعلام کرد که تیم مهندسی ویژه، طی عملیاتی بیش از 2000 بمب کار گذاشته شده در چهار منطقه واقع در کمربند امنیتی بغداد را کشف و خنثی کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت اینترنتی شبکه الجزیره، فرمانده عملیات سامراء خبر سرنگونی هواپیمای وابسته به نیروی هوایی ارتش عراق توسط گروه تروریستی داعش در منطقه الخضیره واقع در اطراف استان صلاح‌الدین را تکذیب کرد.

پیشتر رادیوی وابسته به گروه تروریستی داعش از شهر موصل در اخباری اعلام کرد که نیروهای داعش یک هواپیمای جنگی را سرنگون کرده و خلبان آن را در منطقه الخضیره به اسارت گرفتند.

هنوز مشخص نشده که این هواپیما متعلق به ائتلاف بوده و یا به هواپیماهای ارتش عراق.

تحلیلگران پیش‌بینی کردند، در صورتی که این اخبار صحت داشته باشد این به معنای انتقال ورود تروریست‌های داعش به یک مرحله جدید است و این گروه در حال جبران خسارات وارد شده به خود است.

از سوی دیگر، گروه تروریستی داعش فیلمی را در اینترنت منتشر کردند که نشان می‌دهد تعدادی از اعضای داعش در مقابل یک هواپیمای ایرانی بدون سرنشین از نوع ماشین ایستاده‌اند و ادعا می‌کنند که آن را در دیالی سرنگون کرده‌اند.

همچنین مسوولان نظامی و محلی عراقی اعلام کردند که در جریان حملات داعش به نزدیکی شهر فلوجه 25 تن از سربازان عراقی و تعدادی از نیروهای داوطلب مردمی کشته شدند.

در مقابل نیروهای امنیتی و عشایر عراق در حملاتی ده‌ها تن از اعضای داعش را به هلاکت رساندند.

منابع اعلام کردند که افراد مسلح داعش سه خودروی نظامی را آتش زدند و به مقادیری سلاح دست پیدا کردند که در این حمله دو تن از آنان کشته شدند.

مسوولان نظامی عراقی اعلام کردند: نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی با کمک ائتلاف توانستند 75 تن از اعضای داعش در استان الانبار را به هلاکت برسانند.

فرمانده عملیات الانبار در ارتش عراق نیز اعلام کرد: نیروهای ارتش در حملاتی گسترده به مقر داعش در جنوب منطقه الکرمه (13 کیلومتری شرق فلوجه) حدود 50 تن از اعضای داعش را به هلاکت رسانده و کامیون‌های حمل سلاح متعلق به آنان را نیز منفجر کردند.

از سوی دیگر، عزیز خلف الطرموز، مشاور امور امنیتی در استان الانبار اعلام کرد: اعضای عشیره «البوغانم» با حمله به داعش از سه محور در شرق شهر رمادی 13 تن از اعضای داعش را کشته‌اند.

همچنین دولت ژاپن ضمن اعلام آمادگی خود را برای آموزش نظامی و افزایش توانایی نیروهای وابسته به وزارت کشور، از اصلاحاتی که دولت عراق در این خصوص اجرا کرده، قدردانی کرد.

در همین راستا محمد سالم الغبان، وزیر کشور عراق در سخنانی از موضع ژاپن برای حمایت از روند دموکراسی در عراق تقدیر و تشکر کرد.

وزارت کشور عراق اعلام کرد: ژاپن همواره در تمامی زمینه‌های صنعتی، کشاورزی، تجاری، اقتصادی و همچنین آموزش‌های نظامی از عراق حمایت کرده است.

از سوی دیگر، رئیس فراکسیون برادری و همزیستی کردی در شورای استان نینوا اعلام کرد که حدود 11 بخش اداری در استان نینوا که بیشتر تحت تسلط داعش بود آزاد شده و کار خود را از سر گرفته‌اند.

وی افزود: ما در شورا و با همکاری نهادهای اجرایی در استان به طور روزانه بر عملکرد بخش‌های اداری آزادشده به ویژه در مناطق زمار، ربیعه و الشمال (سنونی) نظارت می‌کنیم و سعی داریم با بررسی خسارات وارد شده به ادارات آب و برق و بهداشت بار دیگر آنها را به حالت قبل خود برگردانیم.

وی افزود: برخی از خانواده‌ها به منطقه زمار بازگشته‌اند اما هنوز مشکل پاکسازی این مناطق از بمب‌هایی که توسط داعش کاشته شده بود، وجود دارد.

این مسوول تصریح کرد: برای بازگشت زندگی طبیعی به این شهرها به سه مساله اصلی نیازمندیم: امنیت، مدارس و ارائه خدمات کافی که اگر این شرایط فراهم شود تمام ساکنان به این شهرها بازمی‌گردند.

از سوی دیگر یک منبع نظامی مسوول اعلام کرد: نیروهای پیشمرگ با همکاری نیروهای ائتلاف راه ارتباطی که سنجار را به تلعفر و موصل متصل می‌کند، تسلط یافته‌اند و درگیری‌ها میان طرفین در سنجار همچنان ادامه دارد.

یکی از نیروهای کرد داوطلب در سنجار اظهار کرد: می‌توانیم بگوییم که 80 درصد سنجار تحت کنترل نیروهای پیشمرگ قرار دارد و پیش‌بینی می‌کنیم که همان مقدار کم باقی مانده در دست داعش را طی چند روز آتی به طور کامل آزاد کنیم.

این مبارز کرد گفت: داعشی‌ها سعی دارند که از خود دفاع کنند اما نمی‌توانند مقابل حملات ما مقاومت کنند.

از سوی دیگر، حیدر العبادی، نخست‌وزیر عراق در سخنانی اعلام کرد که عراق به پشتیبانی امنیتی و اطلاعاتی نیاز دارد تا بتواند منابع حامی تروریسم را نابود کند.

وی اظهار کرد: عراق با چالش بزرگ گروه تروریستی داعش مواجه شده که این گروه در فکر نابودی کامل منطقه و حتی جهان است و متوقف کردن این بحران نیازمند حمایت ملی همگان است.

عبادی ضمن تاکید بر اهمیت یکپارچگی ملت عراق برای دستیابی به پیروزی اعلام کرد: حمایت بین‌المللی باید مشروط بر عدم مداخله در حاکمیت عراق باشد.

نخست‌وزیر عراق همچنین از فرماندهی عملیات بصره دیدار کرد تا در جریان وضعیت امنیتی استان قرار گیرد.

وی ضمن تاکید بر تلاش‌های اطلاعاتی برای نابودی اقدامات جنایتکارانه اعلام کرد که باید با هرگونه اقدامی که امنیت جامعه را تهدید می‌کند، مقابله کرد.

حیدر العبادی همچنین در دیدار از مرکز بیماری‌های خاص در استان بصره در جریان خدمات پزشکی ارائه شده و نیازهای مردم قرار گرفت.

یکی از رهبران سازمان بدر از کشته شدن مشاور نظامی هادی العامری، رئیس سازمان بدر به ضرب گلوله یک تک تیرانداز در ورودی ضلوعیه در شمال بغداد خبر داد.

کریم نوری گفت: سرلشگر عباس ابو حمزه شب گذشته به ضرب گلوله یک تک تیرانداز کشته شد.

وی افزود:‌ وی یکی از نیروهای بسیج مردمی و در راس نیروهای امنیتی عراق بوده و همواره باعث روحیه شهروندان عراقی بوده است.
ایسنا

نمیدونم چکار کنم ؟!!!
     
  
مرد

 

مصاحبه خلبان اسیر اردنی با مجله داعشی‌ها



برخی پایگاه‌های اینترنتی مصاحبه خلبان اردنی که اخیراً توسط داعش در شهر الرقه سوریه به اسارت گرفته شد با مجله «دابق» که این گروه آن را چاپ می‌کند، منتشر کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت اینترنتی النشره، در برخی صفحات پایگاه اجتماعی توییتر مصاحبه‌ای از معاذ الکساسبه، خلبان اردنی که توسط داعش به اسارت گرفته شده بود با مجله «دابق» که چاپ گروه داعش است، منتشر شد که الکساسبه در این مصاحبه گفته است، او خلبان با درجه ستوان یکم و فارغ‌التحصیل دانشکده هوایی ملک حسین در سال 2009 است و از سال 2012 به عنوان خلبان در پایگاه هوایی موفق‌السلطی فعالیت داشته است.

الکساسبه گفت، جنگنده‌های ائتلاف اقدام به پاکسازی منطقه از هرگونه سلاح ضدجنگنده می‌کردند و در زمان سقوط هواپیمایش جنگنده اف 15 عربستانی، اف 16 اماراتی و اف 16 مراکشی نیز در حال انجام ماموریت با وی بودند.

الکساسبه افزود: ما به حریم هوایی الرقه وارد شدیم و در آن زمان موشکی حرارتی به جنگنده من اصابت کرد.

وی خاطرنشان کرد: جنگنده‌های اردنی از اردن بلند می‌شوند اما جنگنده‌های کشورهای حوزه خلیج فارس از عربستان، کویت، بحرین و ترکیه و جنگنده‌های آمریکایی و فرانسوی نیز از پایگاه امیر حسن در اردن و پایگاه موفق السلطی و برخی از ترکیه بلند می‌شوند.

وی گفت: در حال حاضر 200 آمریکایی در پایگاه السلطی هستند که 16 تن از آنها خلبان می‌باشند و یک خلبان آمریکایی پس از از بین رفتن جنگنده‌اش در زمان بلندشدن به دلیل مه انبوه کشته شده است.

الکساسبه درخصوص اینکه گروه داعش با وی چه خواهند کرد، گفت: داعش مرا خواهد کشت.

جنگنده اردنی چهارشنبه گذشته در نزدیکی شهر الرقه سوریه سقوط کرد و گروه داعش مدعی شد که با موشک حرارتی این جنگنده را مورد هدف قرار داده است.

اما برخی منابع اعلام کردند که نقص فنی موجب سرنگونی این جنگنده شده است.
ایسنا

نمیدونم چکار کنم ؟!!!
     
  
مرد

 


داعش، برای آزادی سربازان گروگان لبنانی شرط گذاشت

گروه تروریستی داعش، آزادی همسر سابق ابوبکر البغدادی و همسر یکی دیگر از رهبران این گروه را شرط خود برای آزادی و عدم اعدام نظامیان لبنانی اعلام کرد که اخیرا توسط این گروه گروگان گرفته شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، شیخ وسام المصری که هفته‌هاست به عنوان میانجی برای آزادی سربازان گروگان گرفته شده نزد داعش و جبهه النصره فعالیت خود را آغاز کرده، اظهار کرد با مسوول پرونده اسیران لبنانی در داعش دیدار کرده است.

المصری در کنفرانسی مطبوعاتی در بیروت تاکید کرد: داعش متعهد شده تا زمانی که مذاکرات میان این گروه با طرف‌های لبنانی پیرامون آزادی افراد گروگان گرفته شده ادامه دارد، به سربازان لبنانی آسیب نمی‌رساند و آنها را اعدام نمی‌کند.

وی افزود: داعش شرط کرده در صورتی که مقامات لبنان سجی الدلیمی، همسر سابق ابوبکر البغدادی، رهبر داعش و علاء العقیلی، همسر ابو انس چچنی، یکی از رهبران سابق داعش را آزاد کنند، سربازان لبنانی را اعدام نمی‌کند.

پیشتر مقامات لبنانی در شمال این کشور، سجی الدلیمی و سه فرزند وی را بازداشت کردند.

المصری تصریح کرد: داعشی‌ها شروط دیگری را مطرح کرده‌اند و خواهان عبور و مرور از ایست‌های بازرسی ارتش لبنان در منطقه عرسال هستند و اینکه به آنها اجازه داده شود تا منطقه حائل خالی از سلاح در داخل اراضی لبنان که هم‌ مرز با سوریه است، ایجاد کنند.

داعشی‌ها همچنین خواهان فراهم شدن تجهیزات پزشکی لازم و انبار دارو برای معالجه بیماران و افراد زخمی شده خود هستند و خواسته‌اند تا به علت وجود جنگ در سوریه تمام زنان مسلمان بازداشت شده در لبنان آزاد شوند.

داعش و جبهه النصرة پیشتر 25 سرباز لبنانی را از منطقه جرود در شهر القلمون سوریه ربودند.

منطقه عرسال از اوت گذشته همواره شاهد درگیری‌های شدید میان ارتش لبنان و افراد مسلحی است که از سوریه به این منطقه آمده‌اند.
ایسنا


نمیدونم چکار کنم ؟!!!
     
  
مرد

 
کاهش چشمگیر پیشروی داعش در عراق / داعش برگزاری جشن میلاد پیامبر (ص) را در موصل ممنوع کرد


ارتش عراق با کمک نیروهای داوطلب مردمی عملیات نظامی گسترده‌ای را برای پاکسازی مناطق جنوب تکریت آغاز کرد. همچنین با پیشروی‌های نیروهای عراقی و شکست داعش در مناطق مختلف این گروه همچنان به عقب‌نشینی‌های خود ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری المسله، اسماعیل هلوب، معاون اول استانداری صلاح الدین عراق اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور عملیات نظامی گسترده‌ای در مناطق "الاسحاقی"، "الفرحاتیه" الجزیره، و "بلد" در جنوب تکریت برای آزادسازی آن از داعش آغاز کرده‌اند.

وی افزود: هزاران خانواده از این مناطق فرار کرده و در شرایط انسانی سختی به سر می‌برند.

هلوب از حیدر العبادی، نخست وزیر عراق خواست تا به مداخله فوری و ایجاد اردوگاه‌ها برای کمک به این خانواده‌ها و گشودن گذرگاه‌های امن برای آن‌ها جهت رفتن به مناطق امن‌تر بپردازد.

پیشروی پیشمرگ‌ها و عشایر سنی در نینوا و کرکوک

نیروهای مشترک قبال سنی و پیشمرگ‌ها دو منطقه "شیخ عیسی" و "کنعوص" بین استان‌های نینوا و کرکوک در شمال عراق را آزاد کرده و پس از شکست نیروهای داعش به مسیر بین‌المللی میان این دو استان رسیدند.

به گزارش منابع، نیروهای پیشمرگ به سمت روستاهای "الهجیل"، "سدیره"، "السفینه" حرکت خواهند کرد تا این مناطق را از اعضای داعش پاکسازی کنند.

داعش ده‌ها تن را در غرب کرکوک ربود

منابع عراقی اعلام کردند که داعش‌ ده‌ها عراقی را در روستاهای واقع در غرب کرکوک به دلیل به آتش کشیدن پرچم این گروه بازداشت کرد.

به گزارش منابع، داعش حدود 175 تن از ساکنان روستاهای "الشجرة" و "الغریب" را در منطقه حویجه ربود.

اعدام 15 جوان و ربودن 18 نیروی پلیس توسط داعش

منابع محلی در استان الانبار در غرب عراق اعلام کردند که گروه داعش 15 تن از جوانان عشیره "الجمیلات" در شهرستان حویجه را به دلیل مخالفت با افکار و اعتقادات این گروه اعدام کرد.

همچنین گروه داعش 18 نیروی پلیس عراق را از منازل آن‌ها در منطقه "الزاب" و "العلم" به دلیل مخالفت با پیوستن به این گروه ربود.

کاهش پیشروی داعش در استان‌های عراق

درگیری‌ها میان اعضای داعش و نیروهای ارتش عراق، داوطلبان مردمی و نیروهای پیشمرگ‌ و شکست داعش و کشته شدن اعضای آن در بیشتر استان‌های عراقی حاکی از کاهش پیشروی داعش است. چرا که در بیش از یک استان عراق نیروهای عراقی پیشروی چشمگیری را داشته‌اند و پیشمرگ‌ها نیز نقش مهمی در عقب‌نشینی داعش در برخی شهرها دارند.

نیروهای پیشمرگ اخیرا توانستند کنترل بیمارستان سنجار را در غرب این شهر در دست بگیرند و ده‌ها تن از تروریست‌ها را به هلاکت برسانند.

نیروهای عراقی نیز کنترل کامل شهرک ضلوعیه را در دست گرفته و در استان صلاح الدین و جنوب تکریت نیز پیشروی کرده‌اند.

در واقع سال 2015 با کاهش چشمگیر پیشروی داعش در عراق مواجه هستیم.

داعش برگزاری جشن سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) را در موصل ممنوع کرد

سعید مموزینی، مسئول حزب دموکرات کردستان عراق اعلام کرد که داعش برگزاری تمامی جشن‌های سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) را در شهر موصل و مناطق تحت کنترل این گروه در استان نینوا منع کرده است.

وی افزود: داعش شهروندانی را که به پخش شیرینی به مناسبت سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) بپردازند بازداشت می‌کند.

مموزینی خاطرنشان کرد: اوضاع انسانی در موصل بسیار وخیم است و به دلیل قطعی برق و آب و کمبود سوخت در شرایط نامناسب به سر می‌برد.

ارتش عراق حمله به "الحبانیه" را ناکام گذاشت

فرماندهی پلیس الانبار اعلام کرد که نیروهای عراقی توانستند حمله داعش به اطراف پادگان "الحبانیه" در منطقه الجزیره و "البوهزیم" در شرق رمادی را ناکام بگذارند و 22 تن از اعضای داعش را به هلاکت رسانند.

نیروهای امنیتی شش خودروی گروه داعش را منهدم و یک کامیون بمب گذاری شده و سکوی پرتاب موشک را در نزدیکی الحبانیه منفجر کردند.

وزارت دفاع عراق نیز از خنثی سازی کارگاهی در منطقه "الکرم" از توابع شهرستان فلوجه که برای ساختن بمب دست ساز از آن استفاده می‌شد، خبر داد.

وزارت دفاع عراق اعلام کرد که در عملیات گسترده نیروهای ارتش و داوطبان مردمی 100 تروریست کشته شدند و 250 بمب دست ساز خنثی شده و 15 خودروی متعلق به تروریست‌ها منهدم شد.

دبیرکل سازمان بدر: ائتلاف توان آزادسازی هیچ منطقه‌ای را ندارد

هادی عامری، دبیرکل سازمان بدر عراق اعلام کرد که ائتلاف ضد داعش توانایی آزادسازی هیچ منطقه‌ای را در عراق ندارد.

وی افزود: آزادسازی موصل و بقیه مناطق استان‌های صلاح الدین و کرکوک حدود سه تا چهار ماه به طول می‌انجامد.

عامری خاطرنشان کرد: اقداماتی برای جمع آوری اسنادی در خصوص اقدام جنگنده‌های ائتلاف در ارسال سلاح و کمک به گروه داعش در جنوب صلاح الدین آغاز شده است.
ایسنا

نمیدونم چکار کنم ؟!!!
     
  
مرد

 


داعش 20 مسیحی مصری را در لیبی ربود


گروه تروریستی داعش امروز (شنبه) 13 کارگر مسیحی مصری دیگر را در غرب لیبی ربود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، منابع خبری لیبی اعلام کردند که گروه تروریستی داعش 13 کارگر قبطی مصری دیگر را در شهر سرت واقع در غرب لیبی ربود. پیشتر تروریست‌ها 7 تن دیگر را در همین منطقه ربوده بودند و به این ترتیب تعداد مسیحیان ربوده شده به 20 تن افزایش یافت.

منابع آگاه در استان المنیا مصر اعلام کردند که شبه نظامیان تندر که وابسته به گروه فجر لیبی هستند، یک خانه را در شهر سرت تخریب کرده و 13 مسیحی مصری را ربودند.

وزارت خارجه مصر انجام تحقیقات در خصوص مصری‌های ربوده شده را خواستار شده است.

این آدم ربایی پس از آن آغاز شد که یک خانواده مسیحی مصری متشکل از سه نفر در شهر سرت به قتل رسیدند.
ایسنا


نمیدونم چکار کنم ؟!!!
     
  
مرد

 
گروهک تروریستی اسلامگرای بوکو حرام در حمله به شهر بقا از روز چهارشنبه تاکنون دوهزار نفر را به قتل رسانده است!!!
فکر نکنم دو هزار نفر آفریقایی در مرکز توجهات باشند تا دوازده نفر فرانسوی در تابوتند!
     
  
صفحه  صفحه 4 از 19:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  16  17  18  19  پسین » 
سیاست

Daesh | داعش

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA