تالارها ثبت نام نظرسنجی جستجو موقعیت قوانین آخرین ارسالها   چت روم
مذهب

چرا بچه حاصل از تفخیذ (رابطه جنسی لاپایی) از نظر شرعی و قانونی زنازاده محسوب نمیشه؟

صفحه  صفحه 1 از 3:  1  2  3  پسین »  
#1 | Posted: 15 Aug 2011 13:03
msi9000:
سلام،من درخواست اجازه تاسیس تاپیک با عنوان «نظر بدید چرا بچه حاصل از تفخیذ(رابطه جنسی لاپایی) از نظر شرعی و قانونی زنازاده محسوب نمیشه؟آیا مسخره نیست؟!»دارم.
البته توضیحات و مطالب در این رابطه در تاپیک مورد نظر ارائه می گردد.
با تشکر

خوب به نظر من چون تفخیذ با زن خودش صورت گرفته این رابطه از نظر شرعی مشکلی نداره . پس بچه به وجود آمده هم مشکلی نداره . یا این که من منظور شما رو درست نفهمیدم

من عاشق سینه بزرگم
     
#2 | Posted: 15 Aug 2011 13:42
يعني چي؟؟ پس همه برن اينجوري بچه دار بشن، بچه اشون هم نامشروع به حساب نمياد ديگه آره؟

هرچند كلا مشروع و نامشروع به نظرم فقط يك مارك هست كه ما ميچسبونيم رو افراد

وگرنه كار همون كاره و آدمها هم همون آدمها هستن فقط يه جا يه جمله عربي باعث شده كه دو نفر محرم بشن به اصطلاح!!

لطفا درخواست دوستی و سکس ندهید
     
#3 | Posted: 15 Aug 2011 14:08
shiva_sexi:
يعني چي؟؟ پس همه برن اينجوري بچه دار بشن، بچه اشون هم نامشروع به حساب نمياد ديگه آره؟هرچند كلا مشروع و نامشروع به نظرم فقط يك مارك هست كه ما ميچسبونيم رو افرادوگرنه كار همون كاره و آدمها هم همون آدمها هستن فقط يه جا يه جمله عربي باعث شده كه دو نفر محرم بشن به اصطلاح!!

ولی من اعتقاد دارم كه باید یك خط قرمز حامی بنیان خانوده باشه این صرفا مارك نیستش یه قانونه كه باعث یشه تا بی بند و بازی ایجاد نشه.اون بچه ای كه نمیدونه پدرش كیه و مادرش با چند نفر سكس داشته چطور می تونه از نظر روانی سالم بار بیاد در صورتیكه جامعه نگاه دیگه ای به اون و خانوادش داره.

مـــن..
عــاشـــق نــيــســـتـــم..فقط گاهي حرف تو كه ميشود..
دلــم مــثــل ايــنــكــه تــب كــنـــد....گرم و سرد ميشود..
آب مــيــشـــود... تــنـــگ مــيـشــود..
ايــن عــشـــق نــيســـت..
هـــــســـــــت ؟؟؟؟؟
     
#4 | Posted: 15 Aug 2011 14:27
دوست عزیز این فتوای زیر خاكی رو از تو عمامه كی بیرون اوردی علما با تلقیح مصنوعی و تقویت اسپرم مرد مشكل دارن چه برسه این حرفها لطفا اگه داری منبع و واضع این حكم رو بگو تا منم جوابت رو بدم

سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
#5 | Posted: 15 Aug 2011 16:18
منم توی گوگل این فتوا رو سرچ کردم . هیچ مرجعی راجبش نظری نداده بود به جز آقای مکارم که اونم اصلا راجب بچه دار شدن صحبت نکرده بودش . فقط راجب دختر زیر ۹ سال که به زوجگی اختیار می کنی گفته بودش که تا ۹ سالش نشده باید باهاش تفخیذ کنی و پرده رو نزنی تا به ۹ سالگی برسه

من عاشق سینه بزرگم
     
#6 | Posted: 15 Aug 2011 16:23




به نظر من مسخره و بی شرمانه ترین كلمه همین كلمه حروم زاده و یا حلال زاده هست اونم وقتی برمیگرده به چگونگی به وجود اومدن یه بچه اگر اینطوری باشه كه حلال زاده بودن روی حساب عقد و ازدواج باشه باید گفت كه 70% مردم دنیا حرومزاده هستن چون توی اكثر كشورهای آسیایی و تقریبا تمامی كشورهای اروپایی و آمریكایی درصد ازدواج خیلی كمه و اكثرا با هم زندگی میكنن و بچه دارن ولی با هم ازدواج نمیكنن

عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
#7 | Posted: 15 Aug 2011 16:46 | Edited By: hhastii
Hossein27:
. فقط راجب دختر زیر ۹ سال که به زوجگی اختیار می کنی گفته بودش که تا ۹ سالش نشده باید باهاش تفخیذ کنی و پرده رو نزنی تا به ۹ سالگی برسه

نگفته بود اگه یكی بخواد با خود مثلا مجتهدش كاری انجام بده بهتره چجوری اینكارو كنه؟تفخیذ یا نه همونجوری یه راست بره سراغ.............
واقعا آدم میمونه به این دین و به این والیان دین و مجتهدین دینیش و به این آدمهای عقب مونده ی عصر وحشی و جاهلیت چی بگه...حالا این خوبه دختر زیر نه سال رو گفته بدتر از اونشو نگفته مثل همون حكایت ازدواج و سكس با دختر شش ماهه!

چون مات توام دگر چه بازم ...!!؟!
     
#8 | Posted: 16 Aug 2011 09:46
من فقط موندم این تفخیذ یعنی چی ؟
مگه در رابطه لاپایی بچه هم حاصل میشه ؟
من اصلا متوجه این موضوعات نیستم
این سفاحت و وقاحت چیه گریبان این سردمدارهای دینی رو گرفته ؟!
Hossein27:
فقط راجب دختر زیر ۹ سال که به زوجگی اختیار می کنی گفته بودش که تا ۹ سالش نشده باید باهاش تفخیذ کنی و پرده رو نزنی تا به ۹ سالگی برسه

این شخص كثیف اصلا انسانه به نظرتون
آدم باید حرف انسان رو گوش كنه نه كلان اهریمن

این كاربر به درخواست خودش بن شد
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
#9 | Posted: 16 Aug 2011 19:46
Hossein27:
تفخیذ

یكی به من بگه این یعنی چی ؟

چرا وقتی می توان سكس انجام داد چه نیاز به خود ارضایی پیشرفته هست ؟

با سلام
ابتدا لازم می دونم از دوستان به خاطر توجه شان به این موضوع تشكر كنم.بنده چند روز پیش به طور اتفاقی در ویكی پدیا دانشنامه آزاد به موضوع تفخیذ برخوردم و خیلی برام جالب بود.برای همین تصمیم گرفتم نظر دیگران رو هم جویا شم.
باید بگم در اینجا بحث بر سر لفظ حلال زاده و حرام زاده نیست.(بنده خود معتقدم كه نباید به كسی این نسبت ها را داد،چون فرد مورد خطاب هیچ نقشی در جریانات شكل گیری نطفه اش و تولدش نداشته و كلا كار ناشایستی میدونم)در واقع بیان نظرات در مورد اینكه با چه استدلالی كسی مثل مكارم و یا حتی قانون كشور بین این عمل و زنا تفاوت قائل اند.البته ابن را هم بگویم كاری به درستی ویا غلط بودن زنا نداریم.برای من این چیزها قابل درك نیست.البته در اسلام اینجور مسائل كم نیستند كه با عقل جور درنمی آیند.به هرحال قصدم جویا شدن نظرات شما عزیزان بود. باتشكر
ضمنا مطالبی در این باره از سایت ویكی پدیا و دادگستری تهران برایتان قرار میدهم.تلاش می كنم اطلاعات دیگری را ارسال كنم.



ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

تفخیذ یا لاپایی نوعی رابطهٔ جنسی بدون دخول است که با فروکردن و مالیدن آلت جنسی مردانه بین ران‌های شریک جنسی دیگر انجام می‌شود.
نامتفخیذ واژه‌ای عربی است که از فَخذ به معنی ران گرفته شده‌است. در زبان عامیانه معمولاً از اصطلاح «لاپایی» استفاده می‌شود.

رابطه با جنس مخالفدر آموزش‌ها و آزموده‌های روابط جنسی از تفخیذ به عنوان روشی مناسب برای پیشگیری از بارداری و حفظ باکرگی یاد می‌شود. برخی زنان از ارگاسم خویش در حین تفخیذ بر اثر مالش کیر به کلیتوریس خبر داده‌اند.

گونه‌ای از تفخیذ در ژاپن با نام سوماتا معروف است.

رابطه همجنس‌گرایانه تفخیذ در میان بچه‌بازان یونان باستان بسیار رایج بود، بویژه در جائی که شریک جنسی دهنده آمیزش جنسی مقعدی را تحقیرآمیز می‌دانست. کا.ژ. دوور در کتاب همجنس‌گرایی یونانی (۱۹۷۷) به‌طور مفصل در این باره نوشته‌است. کتابی که نظریات امروزین در مورد موضوع همجنس‌گرایی مردانه یونانی عمدتاً از آن برداشت شده‌اند. خوان روخاردن در کتاب تکامل رنگین‌کمان با توجه به چهره به چهره بودن طرفین در این روش آمیزش، تفخیذ را «وضعیت میسیونری همجنس‌گرایانه» می‌نامد.

تفخیذ هنوز هم در بسیاری از جوامع شایع است. تحقیقی در مورد نیازهای سلامت جنسی همجنس‌گرایان مرد در سال ۱۹۹۷ در حومه کلکته نشان می‌داد که ۷۳٪ مردان به تفخیذ مبادرت می‌ورزند. این رقم در بین کارگران جنسی ۵۴٪، مردان کم درآمد ۵۰٪ و در بین مسلمانان ۴۰٪، در میان هندوها ۸۸٪ و در بین مردان با درآمد متوسط ۸۸٪ بود.

تحقیق مشابهی در جنوب آسیا نشان می‌داد که محبوبیت تفخیذ در میان مردان همجنس‌گرا برابر با آمیزش جنسی مقعدی و بیشتر از آمیزش جنسی دهانی است.

در بچه‌بازیگاه از تفخیذ در رابطه‌ٔ جنسی با کودکان برای کمتر آزار دیدن کودک (نسبت به دخول) استفاده می‌شود، عبید زاکانی طنزپرداز ایرانی سدهٔ هشتم در این مورد می‌نویسد: «از کودکان نابالغ به میان پای قانع شوید تا شفقت به‌جای آورده باشید.»[۱]

خمینی فقیه شیعه نیز تفخیذ را جایگزینی برای دخول با همسر نابالغ معرفی می‌کند: «کسی که زوجه‌ای کمتر از نه سال دارد وطی او برای وی جایز نیست... اما سایر کام‌گیری‌ها از قبیل لمس به شهوت و آغوش گرفتن و تفخیذ اشکال ندارد هر چند شیرخواره باشد.»[۲]

در قوانین ایران در قانون مجازات اسلامی تفخیذ، نوع خفیف‌تر لواط محسوب می‌شود.[۳] بر اساس قانون مجازات اسلامی ایران مردانی که با یکدیگر مرتکب تفخیذ می‌شوند هر یک به ۱۰۰ ضربه شلاق محکوم خواهند شد و در صورت ۳ بار تکرار و حد خوردن در بار چهارم به اعدام محکوم می‌شوند. البته در صورتی که فاعل غیر مسلمان و مفعول مسلمان باشد، فاعل در همان بار اول به قتل محکوم می‌شود.[۴]

همچنین تفخیذ مرد با زنی که رابطهٔ زوجیت بین آنان نیست، زنا نیست اما رابطهٔ نامشروع به حساب می‌آید. ناصر مکارم شیرازی فقیه و خلیل قبله‌ای فقیه و حقوق‌دان معتقدند که اگر در اثر این رابطه زن حامله گردد و فرزندی به دنیا آید، زنازاده به حساب نمی‌آید و از حقوق فرزندان حلال‌زاده برخوردار است.[۵][۶]

منابع:
کلیات عبید زاکانی، ۱۳۴۲، ص ۲۰۷ به نقل از: سیروس شمیسا، شاهدبازی در ادبیات فارسی، تهران: فردوس، ۱۳۸۱، ISBN 964-5509-166-X، ص ۱۷۳
↑ روح‌الله خمینی، تحریرالوسیله، جلد دوم، نکاح -طلاق، نکاح و احکام آن، مسئله ۱۲
↑ ماده ۱۰۸ قانون مجازات اسلامی: «لواط وطی انسان مذکر است چه به صورت دخول باشد یا تفخیذ.»
↑ ماده ۱۲۱ قانون مجازات اسلامی (مصوب ۱۳۷۰): «حد تفخیذ و نظایر آن بین دو مرد بدون دخول برای هر یک صد تازیانه‌است. تبصره - در صورتی که فاعل غیر مسلمان و مفعول مسلمان باشد حد فاعل قتل است». ماده ۱۲۲: «اگر تفخیذ و نظایر آن سه بار تکرار و بعد از هر بار حد جاری شود در مرتبهٔ چهارم حد آن قتل است».




از سایت دادگستری تهران(مسائل حقوقی تفخیذ)
قسمت دوم - هرگاه بين زن ومرد نكاح دائم يا منقطع نباشد و در اثر تفخيذ فرزندي از آنان متولد گردد مانند اين كه دختر و پسر در دوران نامزدي قبل از عقد نكاح در اثر تماس تفخيذي بچه دار شوند، اين كودك تحت شرايطي كودك نامشروع محسوب مي شود، در اين قمست از بحث ، احكام فقهي و حقوقي فرزند ناشي از تفخيذ مورد بررسي قرار مي گيرد.
آنچه به طور يقين در اين خصوص مي توان گفت اين است كه اين كودك هر چند تا مشروع است واز نكاح صحيح يا شبهه متولد نشده است ولي نمي توان آن را كودك ناشي از زنا به حساب آورد درنتيجه احكام ولدالزنا از جمله عدم توارث در اينجا جاري نمي شود.
احكامي ه در قسمت اول بررسي رشده در اين قسمت نيز بدون اشكال جريان دارد. آنچه در اين احكام مهم است اثبات نسب است و نسب بانيجا بدون اشكال ثابت است ، زيرا اولا" چنانكه گفته شداين تولد ناشي از زنا نيست. ثانيا"، در زنا نيز نسب ثابت است تاچه رسد به تفخيذ و بعد از ثبوت نسب بقيه احكام قهرا" مترتب خواهد شد حتي توارث نيز ميان آنها ثابت است .
در حقوق مدني آمده است : (در صورتكيه در اثر تفخيذ بين زن و مرديكه ميدانند بين آنها رابطه زوجيت موجود نيست طفلي متولد شود: بنظر مي رسد كه طفل مزبور در حكم ولدالزنا محسوب مي گردد. و از حقوقيكه از نسب قانوني حاصل مي شودمحروم مي باشد اگرچه احتمال ميرود كه ولد مزبور در حكم ولد قانوني بشمار آيد، زيرا طبق مقررات مواد راجعه بارث اقرباي مذكور در ماده (862) قانون مدني ارث ميبرند مگر ولدزنا و عرفا" او ولدزنا نميباشد.
گاهي توهم شده است كه مساله مورد نظر هر چند زنا نيست لكن فاقد نسبت مي باشد، زيرا در اثبات نسب مشروع بودن رابطه شرط است و چون در انيجا رابطه مشروع نيست ، نسب نيز ثابت نمي شود و شايد اين توهم از عبارت فقها ناشي شده است كه گفته اند: نسب با نكاح صحيح و با شبهه ثابت مي شود. هر چيري كه كاح و يا شبهه نباشد با آن نسب ثابت نمي شود هر چند زنا هم نباشد.
ولي اين استدلال سه عيب دارد: اولا" از عبارت فوق حصر استفاده نمي شود. ثانيا" اگر هم باشد حصر اضافي است نه حقيقي ، يعني نسب نسبت به زنا منحصر در اين دو امر است در ميان اين سه رابطه نسب تنها با نكاح و يا شبه ثابت مي شود و از اين استفاده نمي شود كه نسب با تفخيذ يا تلقيج ياانتقال و اهداء جنين نمي شود و ثانيا" مستند اين حصر چيست ؟ چرا نسب تنها با نكاح و شبهه ثابت مي شود و با زنا و اسباب ديگر كه نام برده شد ثابت نمي شود؟ دليش يا اجماع است و يا حديث الفراش ، بارها گفته شد كه هيچكدام از اينها دلالت بر انحصار ندارد.
در نتيجه فرزند مزبور در حكم متولد از نكاح خواهدبودواحكام فقهي و حقوقي كه در گذشته به آنها اشاره شد بر اين كودك نيز ثابت خواهد بود. از قبيل : نسب ، توارث ، محرميت ، حضانت و ولايت ، و نفقه واطاعت و همچنين احكام حقوق جزا، از قبيل : اسقاط جنين و ثبوت ديه و مقدار آن و حكم قصاص قاتل و حكم قصاص پدر نامشروع براي فرزند نامشروع

مرد=زن
     
#10 | Posted: 17 Aug 2011 02:53
بچه ی ولدزناست چون دو طرف به هم نامحرم بودن،حتما که لازم نیست که بره اون تو!

بی تو لبریز تنهایی شدم
     
صفحه  صفحه 1 از 3:  1  2  3  پسین » 
مذهب انجمن لوتی / مذهب / چرا بچه حاصل از تفخیذ (رابطه جنسی لاپایی) از نظر شرعی و قانونی زنازاده محسوب نمیشه؟ بالا
جواب شما روی این آیکون کلیک کنید تا به پستی که نقل قول کردید برگردید
رنگ ها  Bold Style  Italic Style  Highlight  Center  List       Image Link  URL Link   

  

 ?
برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.



 
Report Abuse  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti

Copyright © 2009-2019 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites