تالارها ثبت نام نظرسنجی جستجو موقعیت قوانین آخرین ارسالها   چت روم
مذهب

توسل از دیدگاه ادیان ومذاهب

صفحه  صفحه 13 از 13:  « پیشین  1  2  3  ...  11  12  13  
#121 | Posted: 14 Jan 2014 03:40
Businessgirl

آره خانم Businessgirl عزیز. نشستی اونجا و از ایران خبر نداری. همین اینهایی که اسمشون رو گفتم جوانان بیگناه ایران رو میکشن و زندگیشون رو نابود میکنن. متاسفم که هنوز شماها اونور دنیا با اون همه امکانات و تشکیلات از وضع ما ملت بدبخت ایران بیخبر هستید.

این کاربر به دلیل درخواست عکس سکسی کودکان برای همیشه بن شد.

پرنسس
     
#122 | Posted: 15 Jan 2014 12:34
Attila:
آره خانم Businessgirl عزیز. نشستی اونجا و از ایران خبر نداری. همین اینهایی که اسمشون رو گفتم جوانان بیگناه ایران رو میکشن و زندگیشون رو نابود میکنن. متاسفم که هنوز شماها اونور دنیا با اون همه امکانات و تشکیلات از وضع ما ملت بدبخت ایران بیخبر هستید.

این خانمی دیگه واقعا از جریان دوره و علاقه به سیاست نداره اگر نه فک کنم همه دنیا کما بیش وضع ایران رو بدونن و خصوصا ایرانی ها که قطعا در ریز موارد هستن و این اسامی رو میشناسن

مشکل این لیست فقط اینه که در لیست چندین نفر رو اورده که دقیقا در نقاط مقابل همدیگه هستن و کافیه یک آتو به هم بدن تا کنفیکون بشه

مثل فیلم لاریجانی و مرتضوی اینها از هیچ نامردی با هم کوتاهی نمیکنن

لذا اینها رو در یگ گروه و مافیا قرار دادن ایراد داره


همونطور که بد دفاع کردن به یاران خودی آسیب میرسونه

بد حمله کردن هم باعث میشه خطوط خودی ها تضعیف بشه

در مقابل اگه تک تک و با مدرک بریم جلو خیلی تاثیر گذاره

حتی خارجی ها مثل بی بی سی و وی او ای هم فهمیدن نباید کور مورانه حمله کنن



اونها جوری موضع میگیرن که انگار ژورنالیست هستن و بی طرف ...اونوقت حرفها رو با سند میزنن و از خشم و بی توجهی مردم در امان میمونن


با همین مردم خدایی اگر بری به خامنه ای فحش بدی ۸۰ درصد حرفت رو گوش نمیکنن و محکومت میکنن

اما بری مجموعه برخی حرفهای سوتی اقا رو اماده کنی و بزاری همه میبینن و حال میکنن و کم کم تاثیر خودش رو میذاره

آهسته و پیوسته

Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
#123 | Posted: 26 Jan 2014 23:19
shahhrani:
من خود شیعه هستم

شما نمیتونی خودتون رو شیعه اثنی عشری بدونید و اعتقاد به واسطه بودنه امام نداشته باشی

اصلی ترین تفاوت شیعه با فرقه های دیگه در همین مسئله است

لذا شما در صورتی که امام رو فقط الگو میدونی نه رهبر و ولی و صاحب اختیار و نماینده خدا و واسطه انسان با خدا میتونی جزو هر فرقه ای باشی ولی خوب شیعه نیستی

امامت از اصول دین شیعه است و تعریف امام کاملا مشخص است

البته با کمال احترام ...چون شما با هر دین یا بی دین که باشی تا وقتی محترمانه و اینگونه باشخصیت مطلب مینویسید من احترام شما رو واجب میدونم

shahhrani:
نه شریک خدای رحمان

هیچ شیعه اثنی عشری ای برای خدا هیچ شریکی را متصور نیست و امام هم بنده خداست و دون خدا

shahhrani:
تقدس بخشیدن بیش از حد و اندازه را میگویم

من هم موافقم

حضرت علی میفرماید دو دسته در مورد من هلاک میشوند اول کسانی که مرا بالاتر از انچه هستم میدانند و دوم انانکه مرا کمتر از مقام و مکان واقعی ام تصور میکنند

این حرف خود گواه انست که علی ع شخصیتی دون الله و بنده خداست و البته از مردمان عادی مقامی فراتر دارد

یکی از مهمترین و حساسترین مباحث تشیع هم امام شناسی است

shahhrani:
نه غیر او که از غیر خدا خواستن یعنی فراموشی از مقام و منزلت الهی خویش

shahhrani:
با واسطه بخدا برسید یعنی شرک ورزیده اید

این یرداشتی نادرست است

در صدر اسلام بارها مردم از پیامبر درخواست میکردند برای انها از خدا چیزی بخواهد و بجای انکه خودشان دعا کنند پیامبر بجایشان دعا میکد

و اما در مقابل تمام ایات و براهین شما توجه عزیتان را بله دو ایه جلب میکنم



فقط کافی است معنی این ایه را مطالعه کنید


آيه 64 سوره نساء :


وَلَوْ أنَّهُمْ إذْ ظَلَمُوا أنْفُسَهُمْ جَاءُوكَ فَاسْتَغْفَرُوا اللهَ وَاسْتَغْفَرَ لَهُمُ الرَّسُولُ لَوَجَدُوا اللهَ تَوَّاباً رَحيماً


اگر ايشان وقتي به خودشان ظلم کردند نزد تو آيند پس از خداوند طلب بخشايش کنند ورسول خدا هم براي ايشان طلب بخشايش کند به تحقيق خداوند را توبه پذير وبخشنده خواهند يافت .

بحث شیعه توسل و واسطه قرار دادن پیامبر و امام است و البه در این ایه هم ذکر شده




یا در سوره شریفه صف ۱۴

يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا کُونُوا أَنْصارَ اللَّهِ کَما قالَ عيسَى ابْنُ مَرْيَمَ لِلْحَوارِيِّينَ مَنْ أَنْصاري إِلَى اللَّهِ قالَ الْحَوارِيُّونَ نَحْنُ أَنْصارُ اللَّهِ فَآمَنَتْ طائِفَةٌ مِنْ بَني‏ إِسْرائيلَ وَ کَفَرَتْ طائِفَةٌ فَأَيَّدْنَا الَّذينَ آمَنُوا عَلى‏ عَدُوِّهِمْ فَأَصْبَحُوا ظاهِرينَ


14) اى کسانى که ایمان آورده اید ، خدا را یارى کنید; چنان که عیسى بن مریم به حواریّون گفت : چه کسانى یاران منند و مرا در سیر به سوى خدا یارى مى دهند ؟ حواریّون گفتند : ماییم یاران خدا و کمک کاران تو . پس طایفه اى از بنى اسرائیل ایمان آوردند و طایفه اى از آنان کافر شدند ، و ما کسانى را که ایمان آورده بودند بر دشمنانشان قدرت دادیم و در نتیجه بر آنان پیروز شدند .




ایا در اینجا هم شرک اتفاق افتاده ؟؟؟


مائده، ۳۵٫

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَ ابْتَغُوا إِلَیْهِ الْوَسیلَةَ وَ جاهِدُوا فی‏ سَبیلِهِ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُون‏.

این توصیه خوده قران است که از وسیله برای انس و پناه گرفتن بخدا استفاده کنیم

از این دست فراوان وجود دارد

ضمنا خدا خودش هم از وسیله برای ارتباط با انسانها استفاده میکند ایا خدا خودش زمبنه شرک را فراهم اورذده؟<؟؟؟

خدا بوسیله پیامبر دین را معرفی میکند ...بوسیله جبرئیل با پیامبر ارتباط میگیرد جز در یک مورد و ......

استفاده ما از ائمه اطهار هم در همین حد است و لا غیر و هرگز فراتر از این نیست

شما در ادعیه توجه کنی اغلبا ابتدا به نقش اصلی یعنی خدا اشاره شده و سپس به واسطه ها


متوجه هستید که مشخصا میفرماید یاری رسول خدا یاری خداست پس یاری امام هم میتواند یاری خدا باشد و شرک نیست

shahhrani:
ی هیچکس اجازه شفاعت ندارد مگر به خواست خداوند

این کلام مقداری عجیب است

کلا معنای شفاعت چیست ......تقاضای بخشش از بزرگی برای شخصی مجرم توسط واسطه ای ابرومند

فرض میکنیم

زیر دست سلطانی گناهی کرده و محکوم به مرگ شده

در این حال محکوم نزد وزیر میرود و تقاضای شفاعت وزیر از خودش را نزد امیر را میکند

ایا معنی دارد فکر کنیم مثلا امیر بر اثر گریه و زاری محکوم به وزیر بگوید ای وزیر برخیز و شفاعت محکوم را نزد ما بکن ؟<؟؟

ایا خنده دار نیست

شیعه معتقد است بخشش فقط در اختیار و قدرت خداست

لکن خدا به برخی اجازه داده که از گنه کاران نزد وی بواسطه برخی اعمال ان گنه کاران شفاعت کنند و البته باز هم بخشش نهایی با خداست گرچه تصور رد کردن شفاعت پیامبر توسط خدا سخت است و همچنین تصور اینکه پیامبر از شخصی شفاعت کند که احتمال دارد خدا شفاعت وی را رد کند

یعنی خطوط قرمزی در شفاعت وجود دارد



تمام مباحث شما در اینکه پرستش غیر خدا شرک است اما متوجه باشید که شیعه هرگز چیزی جز خدا نمیپرستد و البته توسل به معنای پرستش نیست و هرگز از طرف خدا مردود دانسته نشده و هیچ ایه ای در ای ممنوعیت توسل نیست

Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
#124 | Posted: 2 Feb 2014 16:46 | Edited By: rostam91
shahhrani:
ائمه و امامان الگویند نه واسطه
خواننده گرامی نوشتار زیر را بخوان و بدون هیچ گونه تعصب و تخریب شخصیت و افتراء از قبیل وهابیت و مرتد و مرتجع و ایسمهای متفاوت بلکه فقط با برهان و دلایل قرآنی همانگونه که من با برهان و دلایل قرآنی موضوع واسطه گرفتن را رد و شرک دانسته ام تو نیز با دلایل قرآنی جواب بده کسی که افتراء میزند و توهین و فقط بدنبال اتهام میگردد یعنی بدور از منطق و علم و قدرت است یعنی محکوم به شکست است و فاقد اندیشه

تو کجا بودی عزیز دل برادر!
اعتراف میکنم این یکی از بهترین پستهائی راجب توحید و یکتا پرستی هست که تو مدتی که در این انجمن میام ،دیدم
واقعا از" ائمه.....بدرود فردین" پست شما رو کلمه به کلمه خوندم و در بعضی قسمتها حتی دو بار مرور کردم
مدتهاست که این آیات شما و بسیاری آیات دیگه رو براشون میارم اما این آیات رو جدید میبینن حتی براشون تازه هست تا جائی که در مقابلش موضع میگیرن دلیلش هم دوری از قرآنه که باهاش بیگانه هستن ، قبرپرستها و امام پرستان قرآن رو تنها برای سر سفره ۷سین و رد شدن از زیرش موقع سفر و گذاشتن کنار قیچی موقع افتتاح مراسم و پروژه ها میخوان و بس ! وگرنه اگه کسی این قرآن رو یکی دوبار با چشم و گوش دل ببینه و بشنوه و روش تفکر کنه میفهمه که خداوند واقعا به ما چی گفته
shahhrani:
خود ائمه همواره از شرک و تقدیس بخشیدن بخویشتن پرهیز کرده اند ولی متاسفانه در کشور ما تقدس بخشیدن به ائمه شده است حسن و صواب که این خلاف ایمان بخداست تقدس بخشیدن بیش از حد و اندازه را میگویم

خوب تفکر کنیم این تقدس بخشیدنها نتیجه اش شده ساخت گنبد و بارگاههای طلائی برای ۱۱۰۰۰ امامزاده در ایران ، امامزاده هائی که هیچ کس نمیدونه بهشتی هستند یا جهنمی ، نتیجه میشه بوجود آمدن بارگاه ملکوتی امام راحل میشه ساختن امام مقوائی و بیعت با اون و.....
     
#125 | Posted: 4 Feb 2014 09:08 | Edited By: ametis
اهل سنت و برداشت اشتباه اول


توسل به ا۱۴ معصوم و تقاضای دعای خیر نزد انسانهای نیک و مومن مستقیما از نص ایات قران و احادیث استخراج شده

اولین جنبش بر علیه این تفکر مربوط به ابن تیمیه و گسترش دهنده تفکرات او عبدالوهاب قائد فرقه وهابیت است و الا سنی های حقیقی هم متوسل میشوند

در قران چندین مورد توسل به پیامبران دیده میشود همچنین در روایات معتبر اهل سنت چند مورد توسل توسط عمر و سایر صحابه به پیامبر مشهود است

مثلا فرزندان یعقوب برای تقاضای عفو از خدا متوسل به پدرشان شدند که در قران ذکر شده

قَالُواْ يَا أَبَانَا اسْتَغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا إِنَّا كُنَّا خَاطِئِينَ گفتند:« اى پدر! براى گناهان ما آمرزش خواه كه ما خطاكار بوديم!»

- یوسف/ 97


همچنین گنه کاران طبق نص قران به توسل به پیامبر دلالت شدند

وَلَوْ أَنَّهُمْ إِذ ظَّلَمُواْ أَنفُسَهُمْ جَآؤُوكَ فَاسْتَغْفَرُواْ اللّهَ وَاسْتَغْفَرَ لَهُمُ الرَّسُولُ لَوَجَدُواْ اللّهَ تَوَّابًا رَّحِيمًا-و اگر آنان وقتى به خود ستم كرده بودند پيش تو مى‏آمدند و از خدا آمرزش مى‏خواستند و پيامبر [نيز] براى آنان طلب آمرزش مى‏كرد قطعا خدا را توبه‏پذير مهربان مى‏يافتند.

[19] - نساء/ 64

و البته چند مورد دیگر

لذا اهل سنت با چرخشی عجیب و استدلالی غیر منطقی

توسل به زنده را دارای مجوز میدانند اما توسل به مرده را شرک میدانند

اما یک پاسخ ساده

در کل این قضیه توسل یا شرک هست یا نیست اگر شرک است که مرده و زنده ندارد و طبق گفته اهل سنت خاصه همین اقا رستم و دوست جدید و مرتبط ایشون


لذا اگر حرف شما برادران اهل سنت درست باشد ...پس خوده خدا در قران داستاهنهایی از شرک اورده و انها را با احترام قید کرده و خود خدا مروج شرک است

اما در واقع این تفکر شما ست که کاملا غلط و نتیجه برداشتی غلط از کلام خداست


هر چند تا حدودی درست میگوئید که قران بین شیعه خیلی مورد توجه و کنکاش عامه نیست

اما همان کم خواندن با توجه به دسترسی با مفسران حقیقی قران با هزاران بار دوره کردنه قران برابر و بلکه بیشتر اجر دارد

مانند کسی که بی وضو در روز ۱۰۰۰ رکعت نماز واجب و مستحب بخواند در مقابل کسی که ۱۷ رکعت واجب را بخواند اما با وضو

خوب قاعدتا نماز بی وضو فاقد ارزش است

Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
#126 | Posted: 4 Feb 2014 09:34
اشتباه بزرگ و سوء برداشت دوم اهل سنت


اهل سنت بارها شیعه را متهم به شرک در پرستش خدا میکند و ایات زیادی از قران را هم ادله خود قرار میدهد مانند

shahhrani:
سوره غافر آیه 66 (بگو همانا منع کرده اند شما را از عبادت معبودانی که شما بجای خدا میپرستی

shahhrani:
سوره غافر آیه 65 ( او خدای زنده و ابد است و جزء او هیچ خدائی نیست پس تنها او را بخوانید و اخلاص بنده او باشید که ستایش و سپاس مخصوص خدای آفریدگار عالمیانست)

و از ین دست که البته کاملا مورد قبول شیعه هم هست

اهل سنت با این ایات میخواهند القا کنند شیعه ائمه را در کنار خدا میپرستد در حالیکه دروغ محض است

شیعه هرگز غیر خدا را نمیپرستد و این کار را شرک میداند ....شیعه طبق دستور خدا متوسل به ائمه میشود و بحث اختیار وسیله هم توسط خود خدا مطرح و انجام شده

سئوال

ایا خدا برای ارتباط با انسانها نمیتوانست مستقیما ارتلباط برقرار کند مانند موسی ؟؟؟؟

آیا خدا برای ارسال وحی به پیامبران خود نمیتوانست انند موسی به همه انها الهام کند ؟؟؟؟

ایا خدا برای گرفتن جان انسان نمیتوانست خودش اقدام کند ؟؟؟؟

ایا خدا برای گول زدن انسان نمیتوانست خودس مسقیم عمل کند؟؟؟

جواب همه مثبت است و خدای قادر میتوانست ا

اما خوده خدا نخواسته

و برای هر یک از این امور واسطه و وسیله قرار داده است

بوسیله انسانهای برگزیده یعنی پیامبران با انسانها ارتباط برقرار
بوسیله جبرئیل حرفهی خود را به پیامبرانش انتقال داده
بوسیله عزائیل انسانها را قبض روح میکند
بوسیله شیطان اشرایطی فراهم کرده تا انسان محک بخورد

خوب وقتی خدا برای همه کارهای خود از وسیله استفاده میکند و همچنین در قران مینفرماید

مائده، ۳۵٫

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَ ابْتَغُوا إِلَیْهِ الْوَسیلَةَ وَ جاهِدُوا فی‏ سَبیلِهِ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُون‏.

بم خدا با قرار دادن وسیله نزدیکی جوئید و همانگونه که در ایه مشخص است اینجا وسیله تعریف نشده و جهاد با ضمیر با کلمه ربط افزدوه شده لذا وسیله قطعا چیزی به جز جهاد است

این یکی از اصلی ترین دلایل توسل شیعه به ائمه اطهار است

در پایان با توجه به اینکه خدا وسیله را نماز و جهاد و در جایی هم در طیف گسترده تری بیان میکند

اگر اهل سنت ایه ای از قران سراغ دارند که توسل به ائمه اطهار را ممنوع نموده بیاورند تا در مورد ان بحث کنیم


لذا طرح این اشکال ون پایه درستی ندارد کلا اشتباه است اما پاسخ داده سد

Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
#127 | Posted: 4 Feb 2014 16:34 | Edited By: rostam91
صاحب این دعا محمد بن عبدالوهاب است یا امام زین العابدین

(اللّهم صل علي محمّد و آله و اعنّي يا خير من استعين به.)دعاي شماره: (24)
(اللّهم من اصبح له ثقة او رجاء غيرك فقد اصبحت و انت ثققتي و رجائي في الامور كلّها) دعاي شمارة(54)
فلا ادعو سواك و لا ارجو غيرك دعاي شماره51)
(اللّهم بك استغيث و ايّاك ارجو و لك ادعو و اليك الجا و بك اثق و ايّاك استعين،) دعاي شماره L52))
(اللّهم ليس لحاجتي مطلب سواك و لا لذنبي غافر غيرك)
دعاي شماره(12)
(اللّهم انّي رايت انّ طلب المحتاج الي المحتاج سفه من رايه و ضلّة عن عقله) دعاي شماره28)
(اللّهم من توجّه بحاجته الي احد من خلقك او جعله سبب نجاحه دونك، فقد تعرض للحرمان.) دعاي شماره13)
( اللّهم لا توجّهني في حاجتي هذه و غيرها الي سواك.)دعاي شماره13)
(اللّهم اجعلني اسالك عند الحاجة و اتضرع اليك عند المسكنة و لا تفتنّّي بالاستعانة بغيرك اذا اضطررت، و لا بالخضوع لسؤال غيرك اذا افتقرت، و لا بالتضرع الي من دونك اذا رهبت، فاستحق بذلك خذلانك و منعك و اعراضك.) دعاي شماره20)
(اللّهم اجعلني ممن يدعونك مخلصاً في الرخاء دعاء المخلصين المضطرين لك في الدّعاء.) دعاي شماره22)
(اللّهم لا انال ما عندك الا بطاعتك و بفضل رحمتك، لا املك لنفسي نفعاً و لا ضرّا الا بك، اشهد بذلك علي نفسي.) دعاي شماره21)
(اللّهم صلّ علي محمد و آله... و لا تردّ دعائي علي رداّ، فانّي لا اجعل لك ضداّ و لا ادعو معك ندّا،) دعاي شماره20)
(فانت يا مولاي ، دون كل مسئول موضع مسالتي و دون كل مطلوبٍ اليه ولي حاجتي، انت المخصوص قبل كل مدعو بدعوتي، لا يشركك احد في رجائي و لا يتفق احد معك في دعائي و لا ينظمه و اياك ندائي، لك يا الهي وحدانية العدد و ملكة القدرة و فضيلة الحول والقوة و درجة العلوّ و الرفعة و من سواك مرحوم في عمره مغلوب علي امره مقهور علي شانه مختلف الحالات متنقل في الصفات فتعاليت عن الاشباه و الاضداد و تكبرت عن الامثال و الانداد فسبحانك لا اله الاّ انت. )دعاي شماره28)
(اللّهم وفّقني لطاعة من سددني و متابعة من ارشدني... و حلّني بحلِية الصّالحين و البسني زينة المتّقين في لزوم الجماعة و رفض اهل البدع و مستعمل الراي المخترع.) دعاي شماره20)



((بار خدايا بر محمد و آلش درود فرست و ياريم كن اي بهترين ياريگري كه از او ياري مي جويم.
بار خدايا اگر ديگران اعتماد و اميدي به غير تو دارند، من در تمامي امور اعتماد و اميدم به توست، لذا جز تو كسي را نمي خوانم و جز تو به كسي اميد ندارم،

پروردگارا، تنهابه درگاه تو استغاثه مي كنم، فقط به تو اميد مي بندم، تو را مي خوانم و به تو پناه مي جويم و اعتمادم تنهابه توست و فقط از تو ياري مي خواهم.

پروردگارا... جز تو حاجت به كس نبرم و گناهم را جز تو آمرزنده اي نيست.

پروردگارا... من بر اين باورم كه حاجت خواهي يك نيازمند از نيازمندي ديگر نشانه كم خردي در راي و گمراهي در عقل است.
خداوندا... هر كس كه حاجت به يكي از بندگان تو برد، يا يكي از آنها را سبب روا شدن حاجت خود پندارد، جز حرمان و ناكامي نصيبي حاصل نكند.

پروردگارا... مرا در اين نياز و ديگر نيازهايم متوجه كسي غير از خودت مكن؛

خدايا... چنان كن كه به هنگام نياز از تو ياري بجويم و به هنگام مسكنت به درگاه تو تضرع و زاري كنم و مرا ميازماي و به چنان وضعي مبتلا مكن كه به هنگام مشكلات و در تنگنا افتادن از كسي جز تو ياري بجويم و به هنگام بينوايي به پيشگاه كسي جز تو خاضع شوم و به هنگام ترس در برابر كسي جز تو تضرع كنم و بدين وسيله مستحق خواري و محروميت و روي بر تافتنت گردم.
بار خدايا مرا از كساني قرار ده كه در حالت آسايش چنان مخلصانه فقط تو را مي خوانند كه درماندگان و بيچارگان در حالت تنگنا.
پروردگارا جز به طاعت و لطف بخشايش تو، به آنچه نزدت است (بهشت)، نخواهم رسيد و نمي توانم سود و ضرري براي خودم داشته باشم مگر به كمك تو، و بدين ناتواني و بيچارگي خودم اعتراف مي كنم.

پروردگارا بر محمّد و آلش درود فرست و دعاي مرا، اجابت ناكرده بر من بر مگردان.. كه برايت همساني نمي شناسم و با وجود تو از ديگري چيزي نمي خواهم. تويي اي مولاي من كه تنها و تنها پيشگاه توست كه بايد دست طلب به سوي آن دراز كرد نه هر كس ديگر كه از او حاجت مي خواهند. به جاي آنكه ديگري را بخوانم تنها و تنها تو را مي خوانم و تنها به تو اميد مي بندم و دست دعا تنها به آستان تو بر مي دارم و تنها تو را ندا مي دهم. تويي اي خداوند (صاحب اختيار) من كه به عدد، يكتايي و آن توانايي (مطلق) كه شكست در آن راه ندارد، فقط و فقط صفت توست. قدرت و نيرومندي و برتري منزلت و بلندي مرتبت تنها از آن توست. هر كسي جز تو در زندگي اش نيازمند ترحم است، در كارش مغلوب و مقهور، و دستخوش تغيير حالات است و سرگشته ي گونه گون صفات.

اي خداوند، تو برتر از آني كه تو را همتايان و يا رقيباني باشند. بزرگتر از آني كه تو را همانندان يا اقراني باشند ، منزّهي تو و هيج اله(فرمانروا و فرياد رس) و خدايي جز تو حقّانيّت ندارد.

بار خدايا توفيقم ده كسي را كه مرا به راه راست باز مي آورد اطاعت كنم و شخصي را كه حقيقت را به من مي آموزد، پيروي نمايم... مرا سيماي صالحان عطا كن و جامه ي پرهيزكاران بپوشان و در همسويي با اهل جماعت و دوري از اهل بدعت و پيروان باورهاي خودساخته ، ياريم فرما.!
     
#128 | Posted: 9 Feb 2014 16:07
rostam91:
من بر اين باورم كه حاجت خواهي يك نيازمند از نيازمندي ديگر نشانه كم خردي

هیچ جوری متوجه این مسئله نخواهید شد که هیچ شیعه ای حاجت رو از کسی جز خدا نمیخواهد و هر چه هست واسطه و وسیله و توسل هست

هیچوقت هم نتونستید از قران دلیل یساری که توسل امری ناپسند است


ادعیه های امامان مارو ببین ....یکنفر بین شما هست که اینگونه شیوا و زیبا دعا کند ؟؟؟؟

Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
صفحه  صفحه 13 از 13:  « پیشین  1  2  3  ...  11  12  13 
مذهب انجمن لوتی / مذهب / توسل از دیدگاه ادیان ومذاهب بالا
جواب شما روی این آیکون کلیک کنید تا به پستی که نقل قول کردید برگردید
رنگ ها  Bold Style  Italic Style  Highlight  Center  List       Image Link  URL Link   
Persian | English
  

 ?
برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.



 
Report Abuse  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti

Copyright © 2009-2019 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites