انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  
صفحه  صفحه 3 از 5:  « پیشین  1  2  3  4  5  پسین »

مسائل جانبی پیرامون آمیزش جنسی


زن

Princess
 
عوامل موثر بر سلامت اسپرم‌ها
اسپرم مردانی که هر روز فعالیت زناشویی دارند،از کیفیت بهتری برخوردار است.»این یافته،نتیجه یک تحقیق جدید است که نشان می‌دهد مردانی که به علت آسیب‌دیدگی اسپرم،توانایی باروری پایین‌تری دارند،منظور از بهبود کیفیت اسپرم در این تحقیق،کاهش تعداد مواد وراثتی آسیب‌دیده،عنوان شده است.

محققان استرالیایی در کنفرانس انجمن اروپایی تولید مثل انسانی و جنین‌شناسی گفته‌اند که پیش از این،به همسران توصیه می‌شد هر دو سه روز یک بار فعالیت زناشویی داشته باشند.دکتر دیوید گرینینگ،سرپرست تیم تحقیقاتی،گفت که در تحقیقاتش روی 118 زوج به این نتیجه رسیده است.به گفته او،میزان آسیب‌دیدگی اسپرم در 80 درصد مردانی که مورد آزمایش قرار گرفته‌اند،بعد از یک هفته انزال روزانه، 12 درصد کاهش یافت.در رابطه با این تحقیق جدید،دکتر محمدرضا رزاقی،جراح و متخصص اورولوژی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی توضیح میدهند...

آقای دکتر! درباره این تحقیق جدید محققان استرالیایی چه نظری دارید؟

البته این یک تحقیق جدید است و کار بیشتری باید انجام بگیرد تا نتایج قطعی‌تر به دست آید اما تا به حال در کتاب‌های معتبر اورولوژی درباره ارتباط فعالیت زناشویی بیشتر و سلامت اسپرم چیزی نوشته نشده است.این را می‌دانیم که فعالیت زناشویی بیشتر،احتمال باروری را بیشتر می‌کند،به ویژه اگر در حوالی زمان تخمک‌گذاری یا متناسب با این زمان باشد.آمارها نشان می‌دهد که مردان چاق معمولا روابط زناشویی کمتری دارند و این موضوع تاثیر زیادی بر باروری آنها دارد.اما حالت‌های فعالیت زناشویی هم موثر است.

تغذیه چه نقشی دارد؟

ویتامین C و آنتی‌اکسیدان‌ها از نقص یافتن اسپرم جلوگیری می‌کنند و حرکت آن را افزایش می‌دهند و میزان استرس را در تخمک‌ها و دستگاه تناسلی کاهش می‌دهند.کمبود روی موجب کاهش یافتن میزان هورمون تستوسترون و اسپرم می‌شود.مصرف الکل تا 50 درصد باعث کاهش قابلیت باروری می‌شود و تولید اسپرم را کاهش داده و تولید اسپرم‌های غیرعادی و ناهنجار را افزایش می‌دهد.

ورزش هم تاثیری دارد؟

قطعا.ورزش متعادل می‌تواند راه خوبی برای تقویت توانایی باروری باشد.بهترین ورزش‌ها برای افزایش سلامت اسپرم،ورزش‌های هوازی سبک مثل پیاده‌روی،شنا و دوچرخه سواری است.

چه عواملی سلامت اسپرم را تهدید می‌کند؟

وجود سابقه عفونت پروستات یا عفونت‌های ناحیه تناسلی،سابقه ضربه به بیضه‌ها یا چرخش بیضه‌ها،ابتلا به واریکوسل،سابقه بلوغ زودرس یا دیررس،تماس با مواد سمی در حین کار نظیر مس، کادمیوم و جیوه، اکسید اتیلن،کلرید وینیل،مواد رادیو اکتیو و اشعه،مصرف دخانیات،قرارگیری ناحیه تناسلی در شرایطی با دمای بالا،ترمیم فتق،داروهای مورد استفاده در درمان زخم‌ها یا پسوریازیس،دیابت،بیماری سیستیک فیبروزیس و آلودگی هوا و میزان سرب موجود در هوای تنفسی.

مشکل اصلی اسپرم‌های غیرطبیعی چیست؟

اگر تعداد اسپرم‌های غیرطبیعی خیلی زیاد باشد،می‌تواند اثر منفی روی باروری داشته باشد.برخی از متخصصان عقیده دارند که اسپرم‌های غیرطبیعی در عبور از لوله رحمی و سوراخ کردن دیواره تخمک دچار مشکل می‌شوند.تعداد زیاد اسپرم‌ها می‌تواند احتمال باروری را افزایش دهد و طبیعی بودن آنها نیز نقش حیاتی در باروری دارد.نتایج تحقیقات نشان داده است که مردان با تعداد کم اسپرم‌ها همچنان می‌توانند بارور باشند،به شرط اینکه درصد اسپرم‌های طبیعی در آن‌ها بالا باشد.

آسیب‌دیدگی اسپرم‌ها :

باور عمومی محققان این است که هرچه اسپرم‌ها به مدت طولانی‌تری در بیضه‌ها باقی بمانند به خاطر شرایط محیطی و دمای بدن دچار آسیب‌دیدگی بیشتری می‌شوند و ناباروتر می‌شوند،از سوی دیگر،دیوید گرینینگ،سرپرست تیم تحقیقاتی محققان استرالیایی توصیه می‌کند بهترین راه برای تقویت قدرت بارداری،برقراری رابطه هر روزه در دوره تخمگذاری زنان است.پزشکان با جالب دانستن آزمایش‌های دکتر گرینینگ می‌گویند این نتیجه شاید برای همه مردان مفید نباشد.

به گفته دکتر آلن پیسی از دانشگاه شفیلد در بریتانیا این توصیه در مردانی که تولید اسپرم پایینی دارند،به نتیجه مطلوب نمی‌انجامد.محققان دانشگاه كالیفرنیا،انگشت اتهام را به سمت وان‌های پر از آب داغ حمام،جكوزی‌ها و حوضچه‌های آب‌گرم گرفته‌اند.آنها می‌گویند حرارت این مكان‌ها،روی تعداد و كیفیت اسپرم‌ها،حداقل تا چند ماه،تاثیر می‌گذارد و این چیزی است كه می‌تواند باروری مردان را كم كند.

این محققان مردانی را كه به علت ناباروری به این كلینیك‌ها مراجعه كرده بودند،بررسی كردند. آزمایش‌ها نشان داد در آنهایی كه حداقل 30 دقیقه در هفته در وان پر از آب داغ حمام،قرار می‌گرفتند، هم تعداد اسپرم‌ها كم شده و هم شاخص‌های كیفیت اسپرم آنها پایین‌تر آمده بود؛شاخص‌هایی مثل تحرك،اندازه و غیره. بعد از 3 تا 6 ماه خودداری از این گونه حمام‌ها،در نیمی از این مردان تعداد اسپرم‌ها 5 برابر شده بود؛ نكته‌ای كه از نظر دانشمندان، یك تاثیر فوق‌العاده بود. در این مردان همچنین تحرك اسپرم‌ها از 12 درصد به 34 درصد رسیده بود كه این هم قابل توجه بود.نكته جالب اینكه 5 نفر از 6 نفری كه قطع این حمام‌های داغ روی آنها تاثیری نگذاشته بود،سیگاری‌های قهاری بودند و باعث شدند محققان به این نتیجه برسند که اثر منفی سیگار بر كیفیت اسپرم‌ها آن قدر مهم هست كه ادامه ناباروری این مردان را بتوان به آن نسبت داد.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
مرد

 
خیالپردازی جنسی و مشکلات آن
همه انسانها در وجودشان کم و بیش، به خیالپردازی جنسی فکر می کنند که در واقع همان بروز احساسات و شهوت طبیعی نهفته در وجود هر انسان است. درجه ی آن بستگی به سن، جنیس، قدرت تخیّل و سابقه ی رابطه ی جنسی هر فرد دارد. هر کسی به نوعی در تخیّلات، در حین نزدیکی به این توّهمات و رویاها می پردازد. بعضی در سکس یک رویه ثابت را پیش گرفته و تا آخر همانطور می مانند، و در مقابل برخی، دائماً به چگونگی و زیباتر بودن این رابطه فکر می کنند و در خیالات خود به دنبال لذّتی جدید و تنوع بیشتر در نزدیکی می پردازند. حرکات متنوع و شهوت در یک نزدیکی، نه تنها هیجان سکس را بالا می برد، بلکه باعث برقراری صمیمیت بیشتری در زندگی زناشویی نیز می شود.

فواید خیالپردازی جنسی :

  • کاهش استرس، نگرانی و اضطراب
  • افزایش هیجانات طی سکس
  • تنوع در روش و چگونگی نزدیکی در زندگی زناشویی

سکس خیالی چیست ؟

یالپردازی جنسی در ضمیر ناخودآگاه ما شکل می گیرد، قدرت تخیّل سکس، رابطه ی مستقیم با میزان شهوت هر شخص دارد که در زنان این امر بیشتر است،بیشتر زنان طی یک سکس خیالی، ارضاء می شوند و به آرامش درونی می رسند.

رویای سکس و میل به نزدیکی، برخواسته از حالات درونی ماست، بطوری که گاهی آنقدر فکر و ذهن ما درگیر می کند که خود سبب مشکلات درونی و روحی می شود، در این حالت اگر این شهوت و هوس ارضاء نشود، موجب استرس و پریشانی و نهایتاً احساس حقارت و عدم اعتماد به نفس در شخص خواهد شد.

آیا رویاپردازی در مورد سکس ضرر دارد ؟

متأسفانه اگر در این خیالات از حدود خود خارج شده و فراتر رویم، سبب بروز مشکلاتی ناخواسته می شود، بطور مثال، یک مرد آنقدر غرق در هوس و میل جنسی می شود که حتّی دوست دارد با همجنس خود ارتباط داشته باشد، در مورد زن نیز همین طور، تمایل به برقراری ارتباط با یک زن دارد که متأسفانه نهایتاً تنها با همجنس بازی ارضاء می شوند. یا زنی متأهل آنقدر شهوت جنسی او بالاست که ناخودآگاه به سکس با کسی غیر از شوهر خود فکر می کند، که در نتیجه ی آن دائماً عذاب وجدان دارد که با این میل، به شوهر خود خیانت می کند. می بینید در صورت عدم کنترل این شهوت و سکس خیالی، باعث ایجاد وضعیتی می شود که شخص ناخودآگاه گرفتار عذاب وجدان و گناه می شود. به مرور زمان وی، خود را موجودی منحرف و بی مصرف در اجتماع می بیند. این افکار تبدیل به عقده های روحی می شود که ناخواسته با احساس حقارت، موجب اختلافاتی در روابط اجتماعی و زناشویی وی می شود.

چطور می شود این حس را کنترل کرد ؟

  • به منشاء و عمق این حس آگاه شوید :

این خود شما هستید که می توانید تشخیص دهید، آیا این هوس و شهوت، تنها به دلیل زیاده روی میل درونی شما ایجاد شده است یا فقط یک میل ذاتی و مفید برای تقویت و لذّت بیشتر از سکس است. این توّهمات، خیال و هوس درباره ی سکس درون هر انسان، طبیعیست، بنابراین از وجود آن در ذهن خود احساس شرم و خجالت نکنید. اگر این افکار، موجب آزردگی خاطرتان شده است، بهتر است در درون خود جستجو کنید و عامل آن را پیدا کنید، بطور مثال، آیا قبلاً سکسی ناموفق یا آزار جنسی داشتید؟ در این صورت جهت فکر و رویای شما در سکس بسوی خلاف پیش می رود و منجر به معضلات جنسی خواهد شد.

  • میل و هوس جنسی خود را قبول کنید :

اینکه بخواهید دست از این رویاپردازی و هوس بردارید، چاره ی کار نیست، بلکه این فراموشی ظاهری موجب ایجاد استرس و اضطراب های درونی می گردد، بدانید و پبذیرید که بیشتر مردم اطراف شما هم این حس و شهوت و رویاپردازی را دارند و بیشترشان هم فردی منحرف و فاسد در اجتماع، نیستند!

  • افراط نکنید و قدرت تصوّر صحیح و بهتری را در ذهن خود پرورش دهید :

بهتر است در حین این رویا به روابطی معقول و طبیعی فکر کنید نه به روابط یا حالاتی که ممکن است به جسم یا روح شما لطمه وارد کند. بهتر است به یک سکس زیبا و دلنشینی که قبلاً تجربه کردید فکر کنید و از آن لذّت ببرید.
به رویایی فکر کنید که دست یافتنی و واقعی باشد نه خیالی، در غیر اینصورت به دلیل عدم دسترسی و ارضاء در آن رویا، استرس و اضطراب تمام وجود شما را در برمی گیرد، اگر تا کنون این اشتباه را کرده اید، می توانید با ورزشی منظّم و اصلاح هوسهای خود به رویاهایی واقعی، از پریشانی و عقده های حقارت درونی رهایی یابید. سعی کنید در خیالاتتان خود واقعیتان باشید نه اینکه در نقش یک شخصیت خارجی دیگر باشید و خود را جای او بگذارید!

  • شاید مجبورید این حس را خاموش کنید :

اگر می بینید که نمی توانید سکس خیالی و میل جنسی خود را کنترل کرده، یا با روشی افراطی پیش می روید، بهتر است بجای این کار به سکس عملی بپردازید تا در حین آن شاید بخشی از رویاهای شما و شهوت شما ارضاء شود. به این صورت تمام عقده و انرژی خود را صرف یک سکس حقیقی و واقعی کرده اید نه خیالات واهی،البته کنترل این حس، نیاز به زمان و اراده شما دارد، امّا همواره به یاد داشته باشید که اگر این حسّ خیال پردازی سکس را در جهت غیر افراطی و واقعی پیش ببرید، خود سبب احساس خوشنودی و آرامش درونی می شود و به این صورت از این تصوّرات خیالی و بکارگیری آن در سکس واقعی، نهایت لذّت را می برید.
     
  
زن

Princess
 
جلوگیری از حاملگی پس از مقاربت
خانمها به دنبال شک به عدم موفقیت روش تنظیم خانواده مورد استفاده و یا پس از مقاربت محافظت نشده میتوانند از روشهای اورژانسی پیشگیری از بارداری استفاده کنند. متاسفانه بسیاری از افراد به دلیل عدم اطلاع از وجود چنین روشهایی، دچار حاملگی ناخواسته و عوارض ناشی از آن میشوند.

پیشگیری از بارداری بعد از مقاربت از سال 1960 در امریکا انجام شده است. در ایالات متحده امریکا محصولات اختصاصی و رژیمهای دارویی تائید شده ای به این منظور وجود دارد. میزان اثر بخشی پیشگیری از این طریق حدود 75 تا 85 درصد است. هنگامیکه این روشها طی 72 ساعت بعد از مقاربت استفاده شوند بسیار موثرتر خواهند بود.

پیشگیری از بارداری بعد از مقاربت (morning after pills) یک روش جلوگیری از بارداری است که میتواند شانس حاملگی را به 1 تا 2 درصد کاهش دهد. استفاده از این روشها میزان سقط جنین در فاصله سالهای 1994 تا 2000 میلادی در امریکا را حدودا" 43 درصد کاهش داده است.

شایعترین موارد استفاده از این روش عبارتند از :

  • تجاوز جنسی
  • شکست روشهای ضد بارداری سدی مانند پارگی کاندوم
  • اطمینان از عدم موفقیت سایر روشهای جلوگیری از بارداری

روشها :

اداره نظارت بر دارو و غذا در امریکا FDA سه روش برای پیشگیری اورژانسی از بارداری را تایید کرده است که عبارتند از رژیمهای :

  • Yuzepe.
  • plan B.
  • Preven .



در ایران با توجه به داروهای موجود میتوان از یکی از روشهای زیر استفاده کرد :

  • مصرف دو قرص ضد بارداری نوع HD باهم و تکرار آن 12 ساعت بعد.
  • مصرف دو قرص استروژن 1.25 میلی گرمی هر 12 ساعت برای 5 روز.
  • مصرف دو دوز 600 میلی گرمی دانازول به فاصله 12 ساعت.

همچنین در یک روش دیگر بجای استفاده از قرصهای فوق میتوان حداکثر 5 روز بعد از مقاربت یک آی یو دی مسی در رحم جایگزین کرد.

در تمام این روشها دوز اول دارو ظرف 72 ساعت بعد از مقاربت تجویز میشود. هرچه فاصله زمانی بین مصرف دارو و مقاربت کاهش یابد، اثر بخشی روش مورد استفاده بیشتر خواهد بود. میزان شکست روشهای هورمونی در صورتیکه تا روز سوم مورد استفاده قرار گیرند حدود 4 درصد و در روز پنجم 10 درصد خواهد بود.

عوارض جانبی :

شایعترین عارضه جانبی این روشها تهوع و استفراغ است و در 30 تا 60 درصد استفاده کنندگان دیده میشود. معمولا" این عارضه بیشتر از 2 روز طول نخواهدکشید. اگر یکساعت پیش از خوردن دارو، یک داروی ضد استفراغ مصرف شود، میزان بروز و شدت تهوع و استفراغ کاهش می یابد.

موارد منع مصرف :

  • بارداری.
  • حساسیت به هریک از داروهای مورد استفاده.
  • خونریزی غیرطبیعی دستگاه تناسلی با علت نامشخص.

عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
زن

Princess
 
اصلاح موهای بدن قبل از سکس
هیچ چیز به زیبایی این نیست که شورت زنی را پایین بکشید و منطقه شرمگاهی سفید و بدون موی او را تماشا کنید! بله دیدن یک واژن تمیز و بدون مو هر مردی را وسوسه میکند تا داخل آن شیرجه بزند!

متاسفانه بعضی از دخترها به ظاهر اندام جنسی خود توجهی نمیکنند و کاملا" با تراشیدن موهای زاید و روشهای از بین بردن مو و یا الکترولیز بیگانه هستند. بزرگترین اشتباه آنها این است که چون گمان میکنند فقط هنرپیشه های فیلمهای سکسی باید موهای بدن خود را بتراشند، لذا خودشان از اینکار ابا دارند. در نتیجه شریک جنسی آنها با دیدن اندام تناسلیشان دلسرد شده و هیچ رغبتی برای سکس دهانی نخواهد داشت. به این ترتیب این گروه از دخترها خود را از لذت بزرگی محروم مینمایند. کوتاه کردن موهای زاید میتواند فواید زیادی برای سکس داشته باشد. همه مردها دوست دارند آنچه را که میلیسند یا آلتشان را در آن فرو میبرند، خوب ببینند. پس وجود موهای شرمگاهی مانع از این ارتباط بین زن و مرد میشود.

شما نمیتوانید از شریک جنسیتان انتظار چیزی را داشته باشید که خودتان رعایت نمیکنید. اگر مردی میخواهد اندام تناسلی شریک جنسیش سفید و بدون مو باشد، خودش هم باید موهای روی بیضه و اطراف آلتش را بتراشد. اگر دو طرف اندام تناسلی مرتب و بدون مویی داشته باشند بدون شک لذت بیشتری از سکس خواهند برد.

یکی از محرک ترین چیزها، اصلاح موهای زاید بدن زن و مرد به همراه هم و با یکدیگر است. انجام این عمل میتواند یک نوع معاشقه و بازی محسوب شده و لذت زیادی برای هردوی شما داشته باشد و درنهایت اینکه موجب میشود سکس بهتری با هم داشته باشید. تصور کنید که تیغ را بدست گرفته و موهای زاید او را میتراشید...

این احساس بقدری تحریک کننده است که ممکن است در بین کار او کنترل خود را از دست بدهد و روی بدن شما بپرد! فراموش نکنید که موقع تراشیدن موهای زاید نواحی حساس بدن مثل بین باسن و بیضه ها، هر دوی شما باید صبر و تحمل داشته باشید تا کار بخوبی انجام شود.

از آنجا که بیشتر آقایان صورت خود را با خشونت میتراشند، پیشنهاد میکنم که شما ابتدا از پاهای زن شروع کنید و بعد از آنکه توانستید با ظرافت و بدون خراشیدگی، پاهای او را اصلاح کنید، آنگاه به سراغ نواحی لذتبخش و حساس بدن او بروید. زن نیز بهتر است قبل از اینکه با یک تیغ تیز سراغ بیضه شما برود، اول از صورتتان شروع کند!

بهتر است قبلا" تمام لوازم مورد نیاز برای اینکار مثل: خمیر ریش، یک تیغ نو و تیز، محلولهای ضدعفونی کننده بعد از اصلاح( آفترشیو)، کرم مرطوب کننده و مانند آنرا آماده کنید.

برای اصلاح لازم نیست که حتما" به حمام بروید، اگر چه بیشتر مردم ترجیح میدهند اینکار را در حمام انجام دهند. شما میتوانید در اتاق حوله ای زیر بدن زن پهن کرده و به کمک یک ظرف آب گرم، موهای بدن او را بتراشید. البته بهتر است همیشه قبل از اصلاح یک دوش آب گرم بگیرید چون این عمل موجب باز شدن چین و چروکهای پوست شده و ضمن نرم کردن موهای بدن، تراشیدن آنها با تیغ را آسانتر میکند.

همیشه هنگام تراشیدن موهای بدن یکدیگر سعی کنید با آرامش و بدون عجله این کار را انجام دهید تا هم موجب خراشیدگی و آسیب پوستتان نشوید و هم اینکه لذت فراموش نشدنی از این کار ببرید. فراموش نکنید که هرچه مدت زمان بیشتری صرف کنید، لذت شما هم بیشتر خواهد بود.

اگر موهای زاید بدن زن خیلی بلند باشد بهتر است اول آنها را به کمک یک قیچی کوتاه کرده و بعداز آن با تیغ بتراشید. مقداری خمیر اصلاح روی قسمت عانه او ریخته و آنرا روی سراسر این ناحیه پخش کنید. بهتر است تراشیدن را اول یکبار در جهت رویش موها انجام داده و بعدا" دوباره در خلاف جهت رویش مو تیغ بکشید تا کلیه موها کاملا" اصلاح شود. تا آنجا که میتوانید این عمل را به آهستگی انجام دهید تا وقت بیشتری با او گذرانده و لذت بیشتری از هم ببرید.

هر از چند گاهی تیغ را تمیز نموده و بعد از اتمام کار، بدن او را با آب سرد بشویید تا خراشیدگی های سطحی پوست بدن بسته شوند،حالا قدری کرم مرطوب کننده به دستان خود ریخته و آنرا در جهت رویش موها به آن ناحیه بمالید. باز هم بیاد داشته باشید که هیچ عجله ای در کار نیست و تا آنجا که ممکن است این کار را با آرامش انجام دهید. به منظور جلوگیری از عفونت و یا تحریک واژن، مواظب باشید که مخاط واژن را در این مرحله لمس نکنید.

اینک شما شریک جنسی خود را تحریک کرده و به لذت رسانده اید و برای اینکه لذت بیشتری ببرید فقط یک کار دیگر مانده... بدن خود را به او بسپارید تا او هم موهای زاید شما را بتراشد یا اینکه... حالا بدون تحمل هیچ دردی با او نزدیکی کنید!!

متاسفانه موهای زاید سریعا" رشد کرده و بعد از 12 تا 24 ساعت مانند ته ریش موجب خارش و اذیت شخص میشوند. برای اینکه از این خارش خلاص شوید باید بطور مرتب هر چند روز یکبار موهای زاید بدن خود را بتراشید. استفاده از بعضی روغنها و مواد خاص میتواند مانع این مشکل شده و رشد موها را به تاخیر بیندازد.

برای از بین بردن موهای بدن علاوه بر استفاده از تیغ، میتوان از روشهای دیگری مثل دستگاههای موکن برقی، کرمها و اسپری های موبر استفاده کرد.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
ماساژ جنسی بدن زن
ماساژ علاوه بر تاثیرات مفیدی که روی بدن دارد، میتواند نقش تحریک کنندگی نیز داشته و لذت سکس را دو چندان نماید. ماساژ ارتباط جسمی زن و مرد را بیشتر کرده، ضمن برانگیختگی جنسی موجب میشود تا آنها لذت بیشتری از رابطه جنسی با یکدیگر ببرند. در خانمهایی که مشکل ارگاسم دارند یا اینکه دیر به ارگاسم میرسند، ماساژ بدن نقش مهمی در تسهیل ارگاسم دارد و در این امر بسیار کمک کننده است.

در اینجا مراحل مختلف ماساژ جنسی بدن زن را بطور ساده مرور میکنیم :

  • ماساژ پشت بدن :

برای شروع ماساژ و شل کردن عضلات بدن زن، بهتر است ابتدا از پشت او شروع کنید.اول نوک انگشتان خود را به پوست او بکشید بعد ناحیه پشت را از بالا تا پایین به آرامی نوازش کنید. سپس بطور متناوب با حرکات کششی، لرزشی (vibration) و دایره وار، آنرا ماساژ دهید. گاهی میتوانید گوشت بدن او را درست مثل خمیر با دستتان بگیرید و آرام فشار دهید،پوست سر را ماساژ داده و گاهی موهای او را بین انگشتان خود بگیرید. سپس سراغ پاهای او رفته و انگشتان پایش را با دست فشار دهید.

  • ماساژ جلوی بدن :

سینه و پستانها را از داخل به خارج بمالید. نوک سینه ها را به آرامی ماساژ تحریک کنید. موهای ناحیه شرمگاهی را نوازش کرده و به نرمی بکشید. با کف دستتان قسمت پایین شکم بمالید.کف دودست خود را بهم مالیده و وقتی گرم شد آنرا روی تخمدانهای زن بگذارید. عده ای معتقدند که انجام اینکار انرژی زن برای سکس را بیشتر میکند.
سعی کنید ناحیه مثانه و رحم را فشار دهید. در این هنگام بهتر است زن تمرینات kegel را انجام داده و ماهیچه های کف لگن خود را مانند حالت متوقف کردن ادرار، سفت کند.

  • ماساژ واژن :

بهتر است در این مرحله دستکش لاتکس بپوشید. میدانید که زنها بدو طریق به ارگاسم میرسند: از راه تحریک نقطه جی و از راه تحریک کلیتوریس. بسیاری از خانمها ارگاسم از طریق نقطه جی را عمیق تر میدانند. گاهی اگر تحریکات بطور مناسب ادامه پیدا کند زن میتواند چند ارگاسم پشت سرهم داشته باشد. این ارگاسمهای متوالی و پشت سرهم تاثیر بسیار خوبی در روحیه زن دارد.

دست خود را به یک ماده لیز کننده مناسب آغشته نموده و لبهای واژن را به انگشتتان ازهم باز کنید. نوک انگشتان را به سمت بالا ( بطرف ناف) بگیرید. لبهای داخلی و خارجی (کوچک و بزرگ) را با انگشتتان از هم جدا کرده و آنها را تک تک به آرامی با دو انگشت بمالید.

حالا یک انگشت خود را وارد واژن کرده بدنبال آن انگشت دوم را نیز وارد کنید. انگشت شست خود را بالا نگه داشته و آنرا مقابل کلیتوریس قرار دهید. میتوانید دست خود را فشار دهید یا اینکه بلرزانید طوریکه دو انگشت شما با دیواره واژن و شست شما با کلیتوریس تماس داشته باشد.

کف دست خود را روی استخوان عانه و انگشتانتان را روی لبهای واژن قرار دهید، حالا دست خود را به آرامی به سمت پایین فشار داده و یک حرکت چرخشی به آن بدهید. با حرکت دست حدود 10 دایره فرضی بکشید، سپس کف دست خود را بلند کرده و با انگشت چند ضربه ملایم به لبهای واژن بزنید. چند ثانیه مکث نموده و دوباره همین حرکت را برای چند بار انجام دهید.

شما میتوانید گردن رحم را در قسمت پشتی و فوقانی واژن بصورت یک بافت گنبدی شکل با شکافی در وسط آن (مانند چانه) لمس نمایید. با احتیاط بافت اطراف آنرا تحریک کنید. عده ای از خانمها از این کار لذت زیادی برده و از شما میخواهند اینکار را برایشان تکرار کنید.

بیاد داشته باشید که کلیتوریس از آلت شما بسیار حساستر است. بنابراین هرگز انگشت خود را بصورت خشک و خشن روی آن نکشید. ابتدا که اندام تناسلی زن را لمس میکنید، کلیتوریس را فقط به نرمی فشار دهید. برای کاهش درد ناشی از اصطکاک میتوانید کلیتوریس را با لبهای واژن گرفته و با آن تحریک کنید.

انگشت خود را وارد واژن کرده سپس دست دیگر خود را که آزاد است روی قسمت پایین شکم بگذارید و به طرف یکدیگر فشار دهید،اگر با قسمتهای حساس و لذتبخش اندام تناسلی زن آشنا نیستید از او بخواهید تا دست شما را گرفته و با دست شما خودش را تحریک و استمناءکند. بعد از آن خودتان به تحریک این قسمتها بپردازید.

یک روش دیگر برای ماساژ جنسی زن این است که مقداری ماده لیزکننده روی لب واژن ریخته سپس آنرا با انگشت شست و اشاره خود بگیرید و ضمن فشار به آهستگی بکشید. این عمل را چندین بار پشت سرهم انجام دهید.
تخمدانها در دو طرف واژن قرار دارند. گروهی از خانمها از ماساژ آنها لذت زیادی میبرند و گروهی دیگر آنرا دردناک میدانند. در صورت تمایل میتوانید آنها را ماساژ دهید.

قسمت داخلی رانها و موهای عانه را به نرمی نوازش کنید. بتدریج که زن لگن خود را بالا میبرد،این منطقه را بیشتر ماساژ دهید. بعد از مدتی میتوانید انگشت خود را به سمت لبهای واژن ببرید. به کمک یک ماده مناسب آنها را لیز نموده یکی یکی با دست بگیرید. محل اتصال لب بیرونی واژن به بدن را با دوانگشت گرفته از پایین به سمت بالا بکشید. نظیر همین عمل را با لبهای دیگر هم چند بار انجام دهید.

به آرامی انگشت خود را وارد واژن کنید. چند لحظه ثابت نگه داشته سپس آنرا وارد و خارج کنید. اگر لازم شد میتوانید از انگشت دیگرتان هم استفاده کنید،انگشت شست را وارد واژن کرده کف دست خود را دور کلیتوریس بچرخانید و ضمن آن با سایر انگشتان، استخوان لگن را فشار دهید. به این ترتیب شما میتوانید سقف واژن (نقطه جی داخلی) و مثانه(نقطه جی خارجی) را تواما" تحریک نمایید.

با انگشت خود نقطه جی را داخل واژن تحریک کنید. برای اینکار انگشت خود را روی دیواره قدامی واژن گذاشته و آنرا مثل دکمه زنگ فشار دهید و دوباره بردارید. همزمان بااینکار کلیتوریس را هم کمی غلغلک بدهید. با دوانگشت خود دیواره واژن را در جهت بالا و پایین هشت بار باهم فشار دهید و همراه آن کلیتوریس را نیز تحریک کنید. سپس کلیتوریس را به نرمی با انگشت گرفته ضمن فشار به آرامی آنرا بکشید.

انگشت خود را داخل واژن بشکل دایره بچرخانید و در محل ساعت 12 کمی مکث کنید. بعد از مدتی ورودی واژن را با انگشت غلغلک دهید. انجام این عمل زن را بشدت حشری میکند. حالا انگشت خود را بین لبهای داخلی و خارجی واژن برده از پایین تا بالا به سمت کلیتوریس بچرخانید. در اینجا و بعد از انجام همه اینکارها او دیگر منتظر ورود آلت شماست و مطمئنا" لذت زیادی از آن خواهد برد!!
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
بیماری های مقاربتی
مـتاسفانه این روزها شیوع بیماریها و عفونت هایی که از طریق ارتباطات جنسی منتقل می شوند بسیار گسترده شـده است و تمام افرادی که از نظر جنسی فعال هستند در معرض خطرات ناشی از این بیماریها قرار دارند.

بـرخـی از آنـها با درد، زخم و ترشحات زیاد همراه هستند امـا سـایر آنها بدون هیچ گونه نشانه ای بوده و برای مدت زمـان طـولانی بـه صورت نهفته باقی مانده و ممکن است سـهـوا بـه دیگران منتقل شوند. تعدادی از بیماری ها قابل درمـان بـوده و بـرخـی دیـگـر درمـان نـاپـذیـرند. کسانی که مـی خـواهـنـد برای اولین بار با فردی ارتباط جنسی برقرار کنند باید مراقب باشند و از خود محافظت کنند. بهتر است پیـش از انجام هرگونه رابطه ای کلیه آزمایشـهای پزشکی را انـجـام دهـیـد تـا از سـلامـت فردی خود و شخص مقابل آگاهی لازم را بدست آورید.

در این بخش برای بالا بردن اطلاعات شما در مورد مسائل جنسی و بیماری هایی که سلامت جنسی شما را به خطر می اندازند لیستی از شایع ترین بیماری های مقاربتی را به طور خلاصه فراهم آورده ایم. شما را آگاه می کنیم که این قبیل بیماریها چگونه منتقل می شوند، علائم آنها چیست و روش های درمانی هر یک به چه صورت انجام می پذیرد. این مقاله را پیش از اینکه تصمیم بگیرید با کسی رابطه جنسي داشته باشيد بخوانید تا با حقایق آشنا شوید.

بیماری های آمیزشی درمان پذیر :

  • سوزاک :

روش انتقال:

از طریق ارتباط دهانی، مهبلی، مقعدی و همچنین از طریق مادر آلوده به فرزند در هنگام بارداری

علائم:

  • برای مردان: ترشحات زردرنگ و غلیظ آلت تناسلی، احساس سوزش به هنگام دفع ادرار.
  • برای خانم ها: افزایش ترشحات مهبلی، سوزش به هنگام خروج ادرار و خونریزی های نا مرتب قاعدگی .

درمان: آنتی بیوتیک ها

  • سفیلیس :

روش انتقال:

ارتباط دهانی، مهبلی، مقعدی و یا از طریق لمس کردن قسمت های عفونی

علائم:

پس از گذشت مدت زمان 2 تا 4 هفته پس از ابتلا به بیماری زخم های شدید گرد و بی دردی در محل عفونی شده پدید می آیند.

درمان: پنیسیلین

  • کلامدیا :

روش انتقال:

ارتباط دهانی، مهبلی، مقعدی و یا از طریق تماس دست ها با چشم پس از آنکه دست ها با آلت تناسلی آلوده ارتباط برقرار کردند.

علائم:

  • در مردان: احساس درد به هنگام خروج ادرار، ترشحات آلتی و بروز گلو درد در صورت وجود ارتباط دهانی.
  • در زنان: نیز دفع ادرار همراه با درد شدید، ترشحات مهبلی و گلو درد در صورت ارتباط دهانی.

درمان: آنتی بیوتیک ها


بیماری های آمیزشی غیرقابل درمان :


  • ویروس تبخال انسانی (HSV) نوع اول :

روش انتقال:

لمس کردن، بوسیدن و یا برقراری تماس جنسی با نقاط حامل ویروس مثل جوش ها و خراش ها. این بیماری از طریق تماس دهان با آلت تناسلی و یا بالعکس منتقل می شود

علائم:

زخم های سرد و جوش های خیلی گرم که بر روی لب ها ، داخل حفره دهان، گلو و در موارد نادر بر روی آلت تناسلی ظاهر می شود.

درمان:

دارو هایی برای درمان موضعی تجویز می شوند مثل آسایکلویر و یا والاکسیکلویر. به خاطر داشته باشید که این روش های درمانی تنها رشد بیماری را متوقف و یا کند می کنند ولی بیماری به طور کامل درمان نمی شود و از بین نمی رود.

  • ویروس تبخال دستگاه تناسلی(HSV) نوع دوم :

روش انتقال:

ارتباط دهانی، مهبلی و یا مقعدی. این بیماری ممکن است در حین آمیزش از آلت تناسلی به دهان و یا بالعکس منتقل شود

علائم:

ایجاد برآمدگی های قرمز رنگ و دردناک در اطراف آلت تناسلی، پایین باسن و رانها. البته ممکن است این برآمدگی ها در خانم ها درون مهبل و رحم نیز پدید آیند. دفع ادرار همراه با درد شدید، تب، درد و ورم سینه ها و سایر غدد از دیگر نشانه های این بیماری می باشند.

درمان:

داروهای تجویز شده توسط پزشک معالج از قبیل آسایکلویر، فامسیا کلویر و والاکسی سایکلویر. به خاطر داشته باشید که مصرف این داروها تنها رشد این بیماری را متوقف می کنند و به منزله نوعی درمان قطعی جوش های آلت تناسلی به شمار نمی روند.


  • ویروس هپاتیت: E,D,C,B,A

روش انتقال:

ارتباط جنسی به ویژه ارتباط مقعدی (و یا تماس با مدفوع آلوده) که بیشتر مربوط به نوع A است، تزریق خون آلوده ( به ویژه در نوع C,B ).

علائم:

نشانه های این بیماری تقریبا شبیه به آنفلونزاست و در موارد شدیدتر با تب، دردهای شکمی، استفراغ، یرقان (زردی پوست و چشم ها) همراه است

درمان:

استراحت مطلق، مصرف مایعات و گاهی اوقات نیز مصرف آنتی بیوتیک برای جلوگیری از بروز باکتری های نهفته. برای هپاتیت B نوعی واکسن درست شده است اما باید توجه داشت که واکسنها تنها از ابتلا به بیماری جلوگیری می کنند و نوعی روش درمانی به حساب نمی آیند.

  • زگیل آلت تناسلی (برآمدگی ویروسی در انسان یا HPV) :

روش انتقال:

از طریق ارتباط جنسی و یا تماس با حوله و لباس های آلوده.

علائم:

  • برای مردان: ظاهر شدن زگیل های بدون درد (معمولا شبیه به گل کلم) بر روی قضیب، پوست ختنه گاه، بیضه ها و مجرای پیشاب داخلی.
  • در خانم ها: این زگیل ها بر روی فرج و لب های آن، دیواره مهبل و داخل رحم ظاهر می شوند. همچنین این امکان وجود دارد که زگیل ها در اطراف مقعد و یا حتی در روده نیز هم در مردان و هم زنان پدید آیند.

درمان:

زگیل ها را می توان از طریق انجماد، سوزاندن و جراحی لیزیک بر داشت. اما هیچ تضمینی برای عدم رشد مجدد آنها وجود ندارد.

  • ایدز (سندرم اکتسابی فقدان ایمنی بدن) و HIV (ویروس انسانی کمبود مصونیت بدن) :

روش انتقال:

ارتباط جنسی، تزریق خون آلوده، و همچنین انتقال بیماری از مادر آلوده به جنین در طول زمان بارداری، وضع حمل و یا شیر دادن به نوزاد.

علائم:

HIV نشانه هایی شبیه به آنفلونزای خفیف را دارد و ممکن است پیش از اینکه ایدز آشکار شود برای سال های متمادی نهفته باقی بماند. نشانه های ایدز نیز شامل تب، کاهش وزن، خستگی بیش از اندازه، اسهال و عفونت هایی که در برخی موارد نادر منجر به بروز سرطان می شوند ( مثل تومور سرطانی کاپوسیز) و ذات الریه می باشد.

درمان:

مخلوطی از داروهای ضد ویروس و آنهایی که رشد سلول های بیماری را متوقف می کنند و سایر داروها.


از خود مراقبت کنید :

بطور حتم متوقف کردن کامل ارتباط جنسی برای تعداد زیادی از افراد گزینه واقع بینانه ای به شمار نمی رود. در هنگام برقراری ارتباط جنسی از کاندوم و در صورت برقراری ارتباط دهانی از محافظ های دهانی استفاده کنید. انجام تست بیماری های آمیزشی نیز پیش از برقراری هر گونه ارتباطی شدیدا تاکید می شود.

این خیلی مهم است که از آغاز یک ارتباط صادقانه را با شریک خود پی ریزی کنید اصلا مسئله ای نیست که تا چه حد ممکن است که موضوع ناخوشایند به نظر برسد، سعی کنید همیشه حقیقت را بازگو کنید.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
مرد

Prince
 
پس از اتمام رابطه جنسي چه بايد كرد؟
س از اینکه به اوج لذت جنسی رسیدید و تقریبا پس از حدود 20 دقیقه تلاش مکرر، تعجبی ندارد که بخواهید درازی بکشید و سپس برای صرف غذايي که همسرتان برای شما آماده کرده (درست همان خانمی که چند لحظه پیش برای لذت بخشیدن به او تلاش کرده اید) از خواب بلند شوید.

اما گاهی اوقات اگر می خواهید همسرتان در کنار شما احساس امنیت و آرامش داشته باشد، خوابیدن و چرت زدن پس از اتمام رابطه اصلا گزینه مناسبی به شمار نمی رود. بنابراین به جای اینکه رویتان را برگردانید و شروع کنید به خر خر کردن در این قسمت نکاتی را برایتان بازگو می کنیم که انجام آنها نتایج مطلوبی در بر دارد.

پاشو، رفیق :

واضح است که دلیل احساس خستگی و نیاز به خواب در آقایون، پس از اتمام معاشقه، به مسائل زیست شناختی باز می گردد. پس از رسیدن به مرحله اوج لذت جنسی هورمون هایی به نام "اکسی توسین" آزاد می شود که به طور طبیعی احساس خواب آلودگی در فرد ایجاد می نمایند.

اما باید دقت داشته باشید؛ چراکه این امر نیز در اثر واکنش های خاص فردی در شخص ایجاد می شود: بیشتر آقایون عادت دارند در لحظه ای که ارگاسم می شوند نفس خود را حبس کرده و به درستی تنفس نمی کنند.

بنابراین به جای حبس کردن نفس، باید دم و بازدم خود را تنظیم کرده و نفس عمیق بکشید. این کار نه تنها لذت شما را بیشتر می کند، بلکه به شما کمک می کند که هشیاری خود را نیز حفظ کنید، حداقل برای مدت زمان کوتاهی.

اما اگر فراموش کردید که تنفس کنید پس از چند لحظه استراحت، بلند شوید و یک دوش آب سرد بگیرید. این کار باعث می شود حالت خواب آلودگی در شما از بین برود.

تمام کارهای جالب :

حالا نوبت به این می رسد که کاری کنید تا همسرتان احساس کند که برای شما یک دنیا ارزش دارد. برخی از این پیشنهادها به شما کمک می کند که بتوانید تا حدی به تنبلی هایتان ادامه دهید.

او را همچنان نوازش کنید :

پس از هر بار معاشقه لازم نیست ژست های آنچنانی به خود بگیرید. بسیاری از خانم ها پس از اتمام رابطه جنسی تا حد زیادی آسیب پذیر می شوند، به همین دلیل باید کاری کنید تا او بداند که شما به اندازه قبل او را دوست می دارید و مانند گذشته برایش ارزش قائل هستید. متاسفانه با نگاه کردن به سقف و یا تماشای تلویزیون شرایط خیلی بدتر می شود. به جای این، سعی کنید او را نوازش کنید، دستتان را بر روی پای او بگذارید و به آرامی بدن او را لمس کنید، همچنین می توانید با موهای او نیز بازی کنید. لازم نیست خیلی سکسی برخورد کنید؛ او به راحتی می تواند عطوفت، مهربانی، و توجه شما را دریابد.

تمیز کردن :

پس از اینکه مدتی در کنار هم دراز کشیدید و به آرامش دست پیدا کردید، وان حمام را پر از آب گرم کنید (البته اول مطمئن شوید که وان تمیز است) اجازه دهید در میان پاهایتان دراز بکشد و از وجود یکدیگر لذت ببرید. او را صابونی کنید، و کمی ماساژ دهید. هیچ شکی وجود ندارد که او به لحظه لحظه این دقایق عشق می ورزد.

با هم شام تهیه کنید :

من هیچ مردی را نمی شناسم که پس از برقراری رابطه جنسی احساس گرسنگی شدید نکند. اما به جای اینکه به پهلو دراز بکشید و بگویید: "سارا یک چیزی برای خوردن درست کن" پیشنهاد دهید که هر دو با هم شام را آماده کنید. می توانید در حالیکه او گوشت را آماده می کند، شما سبزی ها را خرد کنید؛ یا مثلا چیزهایی را با هم مخلوط کنید و بخورید که تا حالا نمی خوردید؛ به عنوان مثال شکلات فندقی و پاپ کرن! تنها هدف این است که شما باز هم پس از لذت جنسی، زمانی را صرف با هم بودن کنید.

دو مرتبه انجام دهید :

اگر تمایلی به انجام مجدد این کار دارید و این میل را در او نیز مشاهده می کنید، از پیش نوازی شروع کنید. چند لحظه صبر کنید تا انرژی از دست رفته را باز جویید، و دو مرتبه از ابتدا همه چیز را از سر بگیرید. از بوسیدن لب هایش شروع کنید، رفته رفته تمام بدنش را لمس کنید. باید کاری کنید تا تحریک شده و تمایل برقراری ارتباط مجدد را پیدا کند. زمانی که او به یک چنین احساسی دست پیدا کرد به راحتی می توانید رابطه را از نو تکرار کنید.

با هم چرت بزنید :

اگر همسرتان جزء آن دسته از خانم های پرحرارت است که در برقراری رابطه جنسی فعال عمل می کند، شکی وجود نخواهد داشت که او نیز به اندازه شما خسته میشود. بنابراین می توانید چیزی شبیه این به او بگویید: "چرا برای بدست آوردن انرژی یک چرت نزنیم؛ بعد می تونیم با هم دوش بگیریم، شام رو آماده کنیم و دوباره این کارو تکرار کنیم." و فراموش نکنید که دست هایتان را به دور او حلقه بزنید تا متوجه شود که او شما را به این روز در آورده.

تشکر و قدردانی :

رسیدن به مرحله اوج لذت خیلی خوب است، حتی می توان گفت که بی نظیر است؛ اما باید همواره به خاطر داشته باشید که شخص دیگری نیز همراه با شما بوده و وجود او باعث شده که شما به این موقعیت دست پیدا کنید. بنابراین به هر نحوی که میتوانید باید او را متوجه کنید که وجودش برایتان ارزشمند است و از او قدردان و متشکر هستید.
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  
مرد

Prince
 
ناهماهنگي ها ي خواسته هاي جنسي در زوجين
ازاطلاعات این قسمت به هیچ عنوان نباید به عنوان یک مشاوره تخصصی برداشت کنید. موضوعی که در زیر مورد بحث قرار می گیرد کاملا کلی بوده و اگر مشاور خانوادگیتان چیز دیگری در این زمینه به شما پیشنهاد کرده، بهتر است بر طبق گفته های او عمل کنید.

کتب آسمانی در مورد غریزه جنسی چه می گویند :

ما در بسیاری کتب اینطور می خوانیم که: "در زمان غلبه احساسات جنسی، رضایت طرفین مهمترین شرط لازم می باشد؛ هیچ گاه از روی هوس به کسی نزدیک نشوید، زمانی که چنین حالتی به شما دست داد به درگاه خداوند باز گردید و دعا کنید تا مبادا شیطان از نبود عزت نفس در شما استفاده کند و شما را به گناه بکشاند."

به نظر می رسد که خواست های جنسی در انسان آنقدر زیاد است که پیامبران همواره میفرمودند: "زمانی که با همسر خود رابطه جنسی زیادی برقرار نمی کنید، باید بسیار دعا کنید و خود را به درگاه خداوند نزدیک نمایید چرا که در این حالت شهوات جنسی در شما افزایش پیدا کرده و در مقابل وسوسه ها آسیب پذیر خواهید شد."

بدیهی است که افراد مختلف، خواست های جنسی متفاوتی دارند. گاهی اوقات تمایل یک خانم ممکن است خیلی کمتر از همسرش باشد. البته مردهایی هم وجود دارند که خواست های جنسیشان بسیار کمتر از خانمشان است. کمبود این میل دلایل متفاوتی دارد که از جمله آن می توان به: تغذیه نامناسب، کمبود خواب، اضطراب احساسی، ضربه های عاطفی گذشته، و مشکلات موقعیتی اشاره کرد. علت این امر هر چه که باشد، ناهماهنگی در خواست های جنسی معمولا ناراحتی های بسیاری را برای زوجین به ویژه کسی که دارای میل قوی تری است، ایجاد می کند.

ما نباید نسبت به تمایلات همسر خود بی توجهی کنیم. خستگی، مشغولیت، و بی علاقگی نباید در چنین مسائلی دخالت داشته باشند و مانند سدی مانع برآورده شدن تمایلات غریزی طرف مقابل شوند. به علاوه، این کار هیچ گاه درست نیست که برای مجازات کردن و گوشمالی دادن همسر خود او را از برقراری رابطه جنسی محروم کنید. این امر تنها به عنوان نوعی اعمال زور و اجبار به شمار می رود. زن و شوهر هایی که یکدیگر را دوست می دارند و پیرو راهنمایی های خداوند هستند به هیچ وجه نباید مرتکب چنین اشتباهاتی شوند.

میل جنسی در انسان :

کنترل امیال جنسی در انسان به عهده همان بخشی از مغز می باشد که مسئول کنترل گرسنگی در بدن است. سکس هم در آقایون و هم در خانم ها یک نیاز دائمی و تکرار شونده می باشد. بهانه آوردن برای مواجه نشدن با این احساس و یا هر نوع نیاز دیگری که بدن محتاج آن است باعث بروز صدمات عاطفی جبران ناپذیری در فرد می شود. یکی از دغدغه های رایج ما در مورد خانواده این است که برای آنها توضیح دهیم که به هیچ وجه نباید در مقابل خواست های جنسی همسر خود بهانه تراشی کنند و به نوعی از زیر آن شانه خالی کنند. انجام این کار به همسرتان ثابت می کند که شما فرد راحت طلبی هستید و انجام امورد دیگر برایتان از او مهمتر و با ارزش تر هستند.

با صداقت تمام باید اظهار کنم که این ناکامی جنسی در آقایون بیش از خانم ها دیده می شود. همسران این افراد آنقدر خسته و مشغول هستند و یا اینکه هیچ علاقه ای به براورده کردن نیازهای شوهران خود ندارند. برای روشن شدن مشکل فردی که نسبت به او در زندگی زناشویی بی توجهی می شود معمولا از طرف روان درمانگر ها و تراپیست های خانواده یک مثال رایج در مورد یک لیوان آب بیان می شود که به شرح زیر می باشد.

تصور کنید که تشنه هستید (آنقدر که از فرط عطش در حال هلاک شدن می باشید) و همسرتان یک لیوان پر از آب خنک در دست دارد. شما از او تقاضای آب می کنید و هـمسـرتـان در جـواب مـی گوید: "من خیلی خسته هستم که لیوان را به تو بدهم" یا "چون خانه را تمیز نکردی بهت نمی دم" یا " من میلی به انجام این کار ندارم."

آیا این گفته ها باعث می شود که تشنگی شما برطرف شود؟ آیا این کار باعث میشود که نیاز شما مرتفع گردد؟ آیا این بهانه ها تشنگی شما را فروکش کرده و شما را راضی می نماید؟ این بهانه ها باعث می شود که شما احساس خوب و یا بدی نسبت به همسر خود پیدا کنید؟ به طور حتم شما با شنیدن چنین حرف هایی دلشکسته و آزرده خاطر خواهید شد و به این نتیجه می رسید که همسرتان واقعا بی رحم بوده و برای نیازهای حقیقی شما هیچ گونه ارزشی قائل نمی شود.

همانطور که دید چه خوشتان بیاید چه نیاید، بهانه تراشی در مقابل نیاز همسر به این معناست که: "من می دانم که این نیاز را داری، اما در اشتباه هستی."

ما باید همیشه این اصل را به خاطر داشته باشیم: هیچ زن و یا شوهری حق ندارد که تشخیص دهد چه چیز برای همسرش لازم هست یا نیست.

یکی دیگر از پی آمدهای نیازهای بی پاسخ مانده که در مردها شایع می باشد، رنجش و تنفر است. آنها تصور می کنند که خانم هایشان هیچ احساسی نسبت به آنها ندارند و تمام روابط جنسی که در گذشته وجود داشته در نتیجه التماس کردن ها و انجام دادن کارهای مورد علاقه خانم بوده. بسیاری از مردها دچار ضربه های عمیق احساسی میشوند، چراکه تصور می کنند همسرانشان مانند حیوان با آنها رفتار می کنند و به نظر می رسد که از داشتن سکس با آنها لذت نمی برند. بسیاری از خانم ها ارتباط مناسبی با نیازهای همسر خود برقرار نمی کنند و آنها را به رضایت کامل نمی رسانند.

عده زیادی از متخصصین خانواده در کنفرانس ها و سمینارهای خود به علامت اعتراض به مردها، آنها راس بسیاری از جوک های خانوادگی قرار می دهند. البته من معتقد به قضاوت یکطرفه نیستم. آقایون هم در برخی موارد دچار نقصان و کمبودهایی در برقراری رابطه جنسی می باشند. به عنوان مثال بسیاری از خانم ها هستند که از داشتن سکس با همسر خود لذت می برند البته در صورتیکه آقا روش های مناسب تری را به کارگیرد، صبر خود را زیاد کند و آگاهی و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهد. اما به نظر می رسد که در زمینه ارضای جنسی، بسیاری از خانم ها متوجه نیستند که این نیاز طبیعی و عمقی تنها به وسیله چند بهانه بچه گانه فروکش نخواهد کرد. قصور و کوتاهی از طرف خانم در این زمینه، آقا را بر سر یک دوراهی دشوار قرار می دهد: زندگی در فلاکت و محروم ماندن و یا جستجوی رضایت در جایی دیگر؛ که متاسفانه راه حل دوم یکی از رایج ترین راهکارهای حل مشکل می باشد.
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  
مرد

Prince
 
خواسته های جنسی
انتقاد از خانمهابسیار مشکل است. شما چگونه میتوانید بدون ایجاد عکس العمل بدی در شریک جنسیتان،خواسته های ی خود را بااو در میان بگذارید؟ هرچند این امر هرگز بطور کامل تحقق نمی یابد ولی شما به کمک روان شناسی می توانید تقاضاهای ی خود را،بدون جریحه دار کردن احساساتش،با وی مطرح کنید ویااینکه از رفتار ی او انتقاد نمایید.

در اینجا به برخی از شایعترین مشکلات مردها در مورد همسرشان و راه برطرف کردن آنها اشاره شده است :

  • پیش قدم نشدن زن برای :

برای او فانتزی را تعریف کنید که او را شروع کرده است و جزئیات تحریک خودتان توسط او را برایش شرح دهید.اگر بازهم موثر واقع نشد به او بگویید: من ازاینکه همیشه شروع کننده هستم ناراحتم،اگر گاهی تو هم بسوی من بیایی و مرا تحریک کنی خیلی لذت میبرم.یادتان باشد که هربار که او اینکار را انجام میدهدعکس العمل خوبی از خود نشان بدهید.

  • دهانی (ساک زدن) :

هنگامیکه او درمقابلتان نشسته چیزهایی را که دوست دارید برایتان انجام دهد برایش بگویید.موقعی که او مشغول اینکار شد با بکار بردن کلمات و عباراتی مانند: اوه...عزیزم خیلی خوبه...همین رو ادامه بده و...،لذت خود را بیان کرده و او را به سمت کاری که بیشتر دوست دارید،راهنمایی کنید.میتوانید با گذاشتن فیلمهای ی او را بیشترتحریک کرده وچیزهایی را که نمیداند به او یاد بدهید.

  • بوی بد واژن :

بدون آنکه چیزی در مورد بوی بد واژن به او بگویید،با یکدیگر به حمام رفته و بدن او را بشویید.سپس از او بخواهید تا همین کار را برای شما انجام دهد.بعد از حمام او را بو کرده و بگویید از این تازگی و بوی خوب بدنش خیلی لذت میبرید.احساس لذت خود را با دهانی و خوردن لبهای فرجش ثابت کنید.

  • تنفر از بعضی رفتارهای جنسی :

هیچوقت احساس نارضایتی خود از یک نوع رفتار جنسی خاص را بطور مستقیم بیان نکنید.یکبار در اتاق خواب جای خود را باهم عوض کنید و از او بخواهید تصور کند که جای شماست.حالا با انجام کارهایی که از آن لذت میبرید و دوست دارید او برای شما انجام دهد،راهنماییش کنید.اگر این شیوه هم وثر واقع نشد خواهش خود را بطورغیرمستقیم با او در میان بگذارید.مثلا" به او بگویید که سینه هایتان خیلی حساس است و از مکیدن آن لذتی نمیبرید.

بعضی از زنها،همه مردها را مثل هم دانسته و فکر میکنند همه آنها فقط از یک چیز لذت میبرند.بدون شک این تفکر اشتباه است.بدون آنکه با خشونت یا بی احترامی رفتارکنید،تقاضا های ی خود را به او بگویید تا چیزهای موردعلاقه شما را یاد بگیرد.برای اینکه ارتباط شما پایدار باقی بماند شما و شریک جنسیتان باید یکدیگررا ازهمه جنبه ها خوب بشناسید و یکی از جنبه های مهم شماست
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  
مرد

 
گاهی آقایان از روابط جنسی سرد میشوند .چرا؟
چرا باید سر كنندهای جنسی مردان را بدانیم :

مردان موجوداتی هستند ذاتا خشن، دلیل این خشن بودن را میتوان در تاریخ جستجو كرد، وقتی كه مردان از قدیم الایام ( نه حالا در عصر فمنیسم ! ) وظیفه داشتند تا كارهای سخت را انجام بدهند، درنتیجه نیاز به روحیه و جسمی خشن داشتند تا بقا بشریت حفظ شود، چون اگر این نبود و مردان با زنان یكسان بودند، دیگر هیچ خانه ای ساخته نمیشد، هیچ غذایی شكار نمیشد و تا به الان نسل بشریت به احتمال زیاد منقرض میشد ! لذا میبینیم كه این ویژگی خشن بودن، ویژگی مثبتی است و برای حفظ بقا و تكامل بشریت باید در كنار روحیه آرام زنان قرار گیرد.

مردان، ذاتا به دلیل همین روحیه شان به دنبال فرمانفرمایی هستند، فرمان فرمایی كه به مرد در روابط خانوادگی اش احساس قدرت بدهد، اشتباه نكنید كه قدرت به معنای دیكتاتوری یا استبداد و یا حتی پدر سالاری صرف نیست ! بلكه قدرت به این معنا است كه مرد باید در روباطش با جنس مخالف احساس كرامت و موثر بودن بكند، برای حضم این جملات باید به این مثل از یك استاد روانشناسی دانشگاه تهران ( که متاسفانه اسمشان را فراموش کرده ام ) اشاره كنم كه میگفتند: « مرد باید در خانه پادشاه و زن نخست وزیر باشد » یعنی اینكه با وجود اینكه مرد باید فقط یك مقام تشریفاتی در درون خانه داشته باشد و اصل كار در دست دیگری باشد اما باید كرامت و ابهت مرد درخانه حفظ شود تا این خانه به یكی از گرم ترین و زیبا ترین عواطف انسانی آراسته شود. ( ملاک از مثل نخست وزیر و پادشاه، کشورهای مشروطه ای همچون انگستان است، پس اشتباه نکنید ! )

همان طور كه زنان برای شكوفایی احساسات و عواطفشان نیاز به امنیت در روابطشان هستند، مردان نیز به فراخور طبیعتشان نیازمند، ابهت اند تا بتوانند احساساتشان را بروز دهند و به شكوفایی مطلوبی كه میتواند بزرگترین تضمین های امنیتی را به زنان بدهد برساند، لذا مشاهده میكنیم كه همواره اگر بخواهیم بهترین حالت را در روابط زناشویی داشته باشید باید از معادله ( دادن احساس احترام و ابهت به مردان = گرفتن احساس امنیت و تعهد برای زنان ) استفاده كنید، سرد كنندهای زیر این معادله را برهم میزنند و نتیجه اش این میشود كه مردتان، یا از شما زده شود و به شما در خفا خیانت میكند، یا كار را برای همیشه تمام كند و شما را طلاق دهد و یا دربهترین حالت اگر آدم با اخلاق و با ایمانی باشد. با اینكه از شما متنفر است تا آخر عمر شما را تحمل میكند و شما را از آنچه كه در روابط زناشیویی نیازمندش هستید و حقتان است، محروم سازد.

سر كننده های جنسی مردان :

خانمهای عزیز از نحسی این ۲۰ عمل بپرهیزید، زیرا عواقبش در نهایت گریبان گیر خودتان خواهد شد ! ( از ما گفتن )

1- زنهایی كه به گونه ای رفتار میكنند كه گویی از سكس و معاشقه خوششان نمی آید.

2- زنهایی كه هیچ وقت شروع كننده نیستند.

3- زنهایی كه نسبت به بدن مردها شناخت كافی ندارند.

4- زنهایی كه بار رسیدن به اوج نقطه جنسی را به مرد شان واگذار میكنند.

5- زنهایی كه در رخت خواب مثل پلیس رفتار میكنند ( آخ دردم گرفت ، آروم باش، لباسم رو این طوری در آر! ، یه ذره بیا این طرف، نه، آهان الان درست شد، تندش كن، حالا یواش بشو، اه تو هیچی نو فهمی همش به فكر خودتی ؟! )

6- زنهایی كه مثل جسد در رختخواب بی حركت و بی عكس العمل میباشند.

7- زن هایی كه در رختخواب زیاد حرف میزنند.

8- زنهایی كه زیاد مراقب بهداشت و زیبایی خود نیستند ( موهای زهار بلند، پاهای پشمالو، دهان بد بو، سبیل ! ، بوی عرق متعفن، لباسهای نامرتب، رژیم غذایی ناسالم، موهای بیش از حد آرایش شده و تافت خورده، فرج های بد بو !، پیه شكم، پوست های ترك خورده، صورتهای ماست مالی شده و پوشیده از خروارها كرم پودر و رژ لب !، ناخن های شكسته و پوسته پوسته شده، لاك ناخن ورق شده و ... )

9- زنهایی كه خودشان از ظاهر و قیافه خود خوششان نمی آید و مرتبا خودشان را پایین می آورند و تحقیر میكنند ( مسلم است كه اگر خودتان را پایین بگیرد پایین هم می آیید و اگر بالا بگیرید بالا میروید، دیگر توضیحی ندارم جز اینكه به؛ خودتان اعتماد داشته باشید و هرگز جلوی همسرتان خودتان را پایین نیاورد كه اگر بكنید، خودتان كردید كه لعنت بر خودتان باد ! )

10- زنهایی كه بیش از اندازه به ظاهر و قیافه خودشان حساس اند.

11- زنهایی كه دوست ندارند معاشقه دریافت كنند.

12- زنهایی كه به هنگام بوسیدن زیاد از زبانشون استفاده میكنند.

13- زنهایی كه بیش از حد جدی هستند.

14- زنهایی كه بیش از حد به مردشان وابسته هستند.

15- زنهای احمق و سطحی ( یا به اصطلاح ژورنالیستی زرد ! )

16- زنهایی كه فقط به وضع مالی و اقتصادی مرد اهمیت میدهند.

17- زنهایی كه با استفاده از بدن و جنسیت خود مردها را بازی میدهند.

18- زن هایی كه مدام از نامزد یا همسر قبلی شان صحبت میكنند.

19- زن هایی كه به لحاظ جنسی خود انگیخته نیستند.

20- زن هایی كه لباس زیر كهنه زشت میپوشند.
این كاربر به درخواست خودش بن شد
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  
صفحه  صفحه 3 از 5:  « پیشین  1  2  3  4  5  پسین » 
Sexology - سکسولوژی

مسائل جانبی پیرامون آمیزش جنسی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA