انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  
صفحه  صفحه 3 از 5:  « پیشین  1  2  3  4  5  پسین »

پرده بكارت را بهتر بشناسیم


مرد

 

مصاحبه با پزشک متخصص زنان در باره ترمیم بکارت و پرده بکارت مصنوعی


پرده بکارت بافتی هست که ورودی مهبل را بطور ناقص می پوشاند.این پرده با اولین مقاربت پاره می شود و بدلیل آسیب مویرگهای روی آن خونریزی صورت می گیرد که با درد همراه است. میزان درد بسته به نوع پرده و سن زن متفاوت است.

در سنین پائین که دستگاه تناسلی رشد یافته نیست ممکن است همراه با پارگی پرده بکارت بخش هائی از مهبل نیز پاره شود.


پرده های بکارت شکل های گوناگونی دارند حلقوی مثلثی مشبک بدون منفذ و دندانه دار و حتی در مواردی بطور طبیعی پرده بکارت وجود ندارد.تنیده شدن سنت و مذهب در ایران سبب شده است که پرده بکارت در ایران از اهمیت زیادی برخوردار شود.


آنچنانکه سالهاست که عمل جراحی گرانقیمت ترمیم پرده بکارت در ایران رواج دارد و زنان و دختران جوان با پرداخت مبالغی از 200 هزار تومان تا 800 هزار تومان تن به تیغ جراحانی میسپارند تا برایشان بکارتشان را و عفتشان را دوباره سازی کنند.


با اینکه این عمل جراحی منع قانونی ندارد اما پزشکان متخصص زنان و زایمان و ماماها معمولا بطور پنهانی این عمل را انجام می دهند و با توجه به اینکه این جراحی نیازی به بیهوشی عمومی ندارد در هر مطب و دفتری می توان آنرا انجام داد.


آیا این پرده های بکارت چینی می تواند بازار کار ترمیم کنندگان ایرانی را کساد کند ؟ آیا پرده بکارت مصنوعی به بازار ایران هم نفوذ کرده است ؟ این سوال را با یک متخصص زنان و زایمان در میان می گذاریم


خانم دکتر آیا این پرده های بکارت چینی در ایران هم پیدا می شوند؟


بله مثل خیلی چیز های دیگری که بطور غیر مجاز میاد بله هست. یه چیزی شبیه دیافراگم هست که قبلا برای جلوگیری استفاده می کردند. دیافراگم یک بافت مصنوعی هست و جلوی واژن میزارن . الان دیگه اینقدر روشهای بهتر اومده که دیگه از اون روشها استفاده نمی کنند.از دیافراگم بصورت کلاهک مانند استفاده می کردند طوری که کلاهک می رفت داخل دهانه گردن رحم.


شما یه چیزی مثل سرپستونک رو در نظر بگیرید حالت الاستیسیته اونو بالا بردن و به جای یک شیاف یک چیزی شبیه سوراخ و به اندازه یک انگشت روی اون درست کردن . این شده پرده بکارت مصنوعی . بیشتر برای لذت استفاده میشه نه اینکه برای عروسی کردن و این مسائل استفاده بشه. بیشتر نوعی ابزار جنسی هست.


یعنی اصلا به این شکل نیست که بخواد قابل مقایسه باشه با شرایط و ویژگیهای پرده بکارت واقعی؟


اصلا! فقط می تونن هر دفعه این لذت رو داشته باشن که انگار هر دفعه پرده بکارت پاره شده. پلاستیکی هست و کاملا مصنوعیه و اصلا طبیعی نیست.


بعد اینکه این مسئله در مصر مطرح شده و اسلامگراهای مصری اعتراض کردن به این ماجرا . مورد مصرفی که در مصر داره در واقع تونسته تا حدی هم جلوی ترمیم پرده بکارت رو بگیره. فکر می کنید اگر این پرده بکات مصنوعی هم وارد بازار ایران بشه می تونه یک همچنین تاثیری رو داشته باشه یا نه ؟


اصلا... اگه نظر منو بپرسین... اصلا باور مردم در باره بکارت اشتباه.فرهنگ جامعه ما اشتباهه.فرض کنید چنین چیزی هم بیاد فقط یک چیز فیزیکیه و آناتومیکی هست. اصلا اون حالتی رو نداره که شما بگید مشکل رو حل می کنه... نه از دید من نه. جامعه شناسا باید بررسی کنن در ایران چه اثری میزاره.


آیا در ایران تقاضا برای ترمیم پرده بکارت بالا هست؟


بله کم و بیش وجود دارد.


آیا می تونن این عمل رو برای دفعات مکرر تکرار کنند؟


بستگی به وضع آناتومیکی اونها داره... ولی خوب معولا تا 2 بار هم میشه.


توی عمل جراحی دقیقا بازسازی شرایط بکارت هست؟


بله اصلا بافت خودشونه... چیز مصنوعی اضافه نمیشه. بافت های باقی مانده رو طوری بهم وصل می کنند که ظاهر
عادی پیدا کنه. در پرده بکارت مصنوعی یک جسم مصنوعی اونجا گذاشته میشه و کاملا مشخصه که طبیعی نیست.


آیا پزشکی قانونی می تونه ترمیم بکارت رو تشخیص چون گویا من شنیدم خیلی خانواده ها اصرار دارن که حتما پزشکی قانونی باید تائید کنه؟


قبلا خیلی سخت می گرفتن...جدیدا اینطور نیست و من شنیدم که خود دولت بخشنامه کرده که سخت گیری نکنید. گفتن اگه دختر خانمی حالا به هر دلیل خراش مختصری داره بگید... سالمه... حتی اگر دیدید ترمیم کرده... بگید سالمه... در موارد خیلی خاصی بکارت را تائید نمی کنن. قبلا اگر خراشی دیده میشد یا تشخیص ترمیم شده می گذاشتن امکان نداشت تائید کنن... الان وضع فرق کرده... و درست هم هست کارشون چون اگر غیر از این بود خیلی مشکلات پیش می اومد.


ولی در کل بعد روانی این مسئله هست که خیلی مهمه و متاسفانه هنوز جامعه ما فرهنگ این مسئله رو نپذیرفته.


آیا امکان داره ترمیم بکارت انجام شده ولی متخصصان پزشکی قانونی متوجه نشن که این اتفاق افتاده؟


بستگی به وضع طرف داره. یک موقعی دست شما دچار بریدگی میشه... برای یکی جاش می مونه برای یکی دیگه جای زخم نمی مونه. برای مریض های خودم هم من میگم 50 50 هست... ممکنه جاش بمونه ممکنه نمونه... 50% به ظریف کاری و مهارت جراح بستگی داره 50% به بدن اون فرد. من خودم مریض دارم بعد از 3 ماه که میاد خودم هم حتی متوجه نمیشم.ولی یکی یکسال بعد میاد کاملا مشخصه که ترمیم شده. اینهارو ماها میفهمیم نه آدم های عادی.


خانم دکتر کسانی که به شما مراجعه می کنند از چه قشری از جامعه هستند؟ چه تیپی هستند؟


از همه قشر میان... از 16 ساله تا سی و چند ساله


یکی دوتا از نمونه های جالبتون رو برای ما تعریف می کنید؟


همان طور که گفتم از همه جور قشری میان...چادری.. غیر چادری... تحصیل کرده ... بیسواد.. گاهی ندرتا مواردی که دختر با پدرش مقاربت داشته مراجعه می کنند.


یعنی خود پدر اینکارو کرده ؟


بله درسته و چقدر هم لطمه روحی به دختر وارد میشه. اونهائیکه سنشون بالاتر هست.. دیگه بالغ هستند و می دونن دارن چیکار می کنند ولی دختری که نوجوان هست... متوجه کاری که داره میکنه نیست... نه اینکه بهش با زور تجاوز بشه.. علی الظاهر با رضایت هست ولی مشخصه که فریب خورده.


اونوقت پدر میاد هزینشو تقبل کنه که دخترش ترمیم بشه؟


بله درسته... خیلی کمه اما مورد داشتیم.


من خودم شخصا برای دختر هائی که 14 یا 16 هستند خیلی ناراحت میشم چون از نظر من بچه هستند و مورد سوء استفاده قرار گرفتن ولی یه دختر 26 ساله دیگه بچه نیست. ولی اون دختر 16 ساله نمی دونه بعدا براش در آینده چه مشکلاتی پیش میاد...


خانم دکتر به نظر شما رواج صیغه می تونن بحث بکارت رو منتفی کنه و تابوی بکارت رو از بین ببره؟ یعنی خانواده ها بپذیرند که دختر و پسر جوونی که به صیغه هم در اومدند بعد دیگه مسئله بکارت منتفی میشه...


الان صیغه مرسوم شده و خیلی خانم ها نامزد که می کنن صیغه محرمیت رو هم می خونن. اما متوجه میشید مسئله چیه ؟ زن و شوهر عقد هم هستند اما وقتی جدا میشن خانم میاد برای ترمیم ...صیغه که جای خود داره .ولی من موافق هستم ... قبلا نبودم. من فکر می کنم صیغه یک نظمی به این هرج و مرجی که وجود داره میده.


آیا به نظر شما خواننده عزیز رواج سنت صیغه می تواند تابوی بکارت را از میان ببرد؟


توضیح: این مصاحبه چند سال قبل انجام شده و پزشک متخصص زنانی که با وی مصاحبه شده است هم اکنون در ایران حضور ندارند.


بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
↓ Advertisement ↓
↓ Advertisement ↓
↓ Advertisement ↓
مرد

 
راهکارهایی برای مشکل درد پارگی پرده بکارت

در این مطلب راهکارهایی برای مشکل درد پارگی پرده بکارت ذکر می کنیم که در روش اول درد آن میتواند کم باشد ولی در روش دوم بدلیل بیحسی دردی احساس نخواهد شد.
قبل از انجام روشهای زیر اول می بایست خانم توسط پزشک معاینه شود تا از نظر اختلال آناتومیک چکاپ شود. در صورتی که مشکلی نبود و فقط درد دارید میتوانید از روشهای زیر استفاده کنید.
نکته مهم اینکه اولین رابطه جنسی را به شب بعد از شب عروسی موکول کنید!!!
اگر همسرتان ترس و استرس دارد در شبهای اول بیشتر به معاشقه بپردازید تا هم شما و هم ایشان آمادگی لازم را بدست آورید.
پرده بکارت، بخش خارجی اندام جنسی است و دقیقا در ورودی دهانه واژن قرار دارد.


روش اول با درد کمتر

برای از بین رفتن پرده بکارت باید بر آن فشار و ضربه آلت مرد وارد شود و پوزیشن معمول زن زیر- مرد رو، میتواند این را عملی سازد.
این روش تحریک زیادی را ایجاد میکند که زن را به ارگاسم نزدیک میکند.
در این روش بعد از معاشقه و زمانی که قصد دخول دارید مرد باید همزمان با مالش سینه های زن با یک دست و تحریک کلیتوریس زن با دست دیگر، همسرش را به مرحله ارگاسم و ارضا نزدیک کند ولی قبل از اینکه به ارگاسم برسد دخول را انجام دهد. یعنی زمانی که زن لذت زیادی احساس میکند تحریک کلیتوریس و سینه ها توسط مرد متوقف شود!!! و مرد دخول را انجام دهد. برای تحریک و مالش کلیتوریس از ژل لوبریکانت استفاده نمایید و آرام آرام تحریک را شروع کنید و این ناحیه را خشن ماساژ ندهید.
البته در همین حین که مرد مشغول دخول است زن با یک دست به مالش سینه های خود و با دست دیگر به تحریک کلیتوریس بپردازد. به این شکل به احتمال زیاد درد کاهش خواهد یافت و حتی شاید احساسش نکند. از ژل لوبریکانت هم برای لیز کردن واژن و راحتی دخول میتوانید استفاده کنید .


روش دوم با بی حسی و بدون درد

در این روش زن لذتی از طریق دخول احساس نخواهد کرد!
در این روش بعد از معاشقه و عشق بازی، مرد باید از ژل های لوبریکانت مخصوص کاهش درد برای بیحس کردن ورودی دهانه واژن همسرش استفاده کند. و بعد دخول را انجام دهد که بدلیل بیحسی دردی احساس نخواهد کرد. در چند شب بعد از پارگی بکارت هم، از ژل لوبریکانت برای لیز کردن واژن و راحتی دخول استفاده کنید. تاثیر ژل بعد از دو تا چهار دقیقه ظاهر میشود پس باید چند دقیقه قبل دخول اینکار انجام شود و روی ورودی دهانه واژن باید زده شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
آیا سقوط از ارتفاع می تواند باعث پارگی پرده بکارت شود؟

خیر، سقوط از ارتفاع، بلند کردن جسم سنگین، کوهنوردی،و موارد مشابه به هیچ عنوان نمی توانند باعث پارگی پرده بکارت شوند.
البته ممکن است در اثر سقوط یا انجام کارهای سنگین مقداری خونریزی از دستگاه تناسلی مشاهده شود که در هیچکدام از موارد مربوط به پارگی پرده نیست فقط به خاطر فشار وارده بر رحم است مکانیسمی مشابه قاعدگی دارد یعنی فشار به رحم باعث خونریزی یا لکه بینی در فرد می شود. تاکید می کنم پرده بکارت فقط و فقط در اثر ضربه مستقیم به آن یا مقاربت پارگی پیدا می کند و جز ضربه مستقیم هیچ مورد دیگری باعث پارگی آن نمی شود.


خونریزی ایجاد شده در اثر پارگی پرده بکارت چه مقدار است؟ و اصولا در چه حدی باید باشد؟

حداقلی برای خونریزی در این حالت نداریم ممکن است در حد یک یا دو قطره باشد و یا شاید هم بیشتر باشد ولی حداکثر به اندازه آغشته شدن یک عدد پوشک خواهد بود و چیزی که مسلم است اینست که این خونریزی نباید ادامه داشته باشد و معمولا در عرض یک یا دو دقیقه تمام می شود اگر در مواردی خونریزی ادامه داشت احتمال پارگی های اطراف واژن مطرح می گردد که در این صورت حتما باید ترمیم شود و این بیشتر زمانی اتفاق می افتد که مقاربت بدون رضایت زن و با مقاومت وی و اصرار طرف مقابل انجام شود که در این موارد باید پارگی واژن ترمیم شود.

در پایان تاکید می کنیم که پرده بکارت ملاک مطمئنی برای تشخیص سلامت جنسی دختران نیست و انواعی از پرده بکارت وجود دارد که خونریزی ایجاد نخواهد شد و در این موارد بهتر است حتما قبل از ازدواج به پزشک یا ماما مراجعه شده و برگه گواهی سلامت دریافت شود.

اگر خروج خون حیض از مهبل دختر به بیرون از بدنش به راحتی صورت نگیرد، آنگاه دچار درد شدید و دلـمه، Cramping، شدن خون در نخستین موارد از پریود خود میشود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
مرد

 
نکات قابل توجه در مورد پرده بکارت

رشته های عصبی در پرده کم هستند و به همین دلیل در صورت آرامش جسمی و روانی، پارگی آن معمولا بدون درد است.
عمل دخول و پاره شدن پرده بهتر است در زمانی که بدن آرام است و هیچ اضطراب و خستگی وجود ندارد انجام شود. بنابراین نزدیکی در اولین شب ازدواج و پس از مراسم طولانی عروسی توصیه نمی شود.

زنان بهتر است قبل از نزدیکی، نه به منظور گرفتن گواهی سلامت پرده بکارت بلکه به دلیل آگاهی از نوع پرده به پزشک متخصص زنان مراجعه کرده و توضیحات لازم را درخواست کنند . زیرا در موارد نادری که پرده از نوع ضخیم است، احتیاج به عمل جراحی دارد.

در صورت تنگی دهانه واژن، بهتر است از کرم و ژلهای تسهیل کننده یا اسپری بی حس کننده استفاده کرد. ضمن اینکه تحریک زن و خروج ترشحات از دهانه واژن موجب روان شدن دهانه واژن و سهولت ارتباط جنسی می شود.

گاهی پرده بکارت با یک یا دو بار نزدیکی کاملا پاره نمی شود و هر دفعه قسمتی از آن پاره شده و کمی خونریزی می کند. بدون پارگی پرده، مایع اسپرم ریخته شده بر روی آن می تواند موجب حاملگی شود، زیرا اسپرماتوزوئید موجود در اسپرم می تواند از سوراخ پرده حرکت کرده و به طرف تخمک زن برود و حاملگی ایجاد گردد. در این موارد زن با پرده سالم حامله می شود.

ورزشهایی مانند سوارکاری، دو، پرش، شنا، رقص، باله، هرگز باعث پاره شدن پرده دختر نمی شوند مگر اینکه وی طی حادثه ای و در هنگام بازی، سقوط کرده و در همان زمان جسمی نوک تیز به پرده اصابت کند و موجب پارگی آن شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ھمه چیز درباره پرده بکارت و معرفی انواع آن

پرده بكارت غشایی ا ست كھ تمام یا قسمتی ازدھانھ واژن را می پوشاند Hymen . لغتی یونانی ست
بھ معنای پوست یا پرده كھ از نام الھھ ازدواج و عروسی یونانیان God Hymen وام گرفتھ شده.
یونانیان باستان از این لغت برای انواع پرده ھا از جملھ پرده ای كھ قلب را احاطھ می كند(پریكارد)،
استفاده می كردند، اما با گذشت زمان، كاربرد آن بھ پرده بكارت محدود شد .
بسیاری تصور می كنند كھ پرده بكارت، داخل واژن قرار دارد. در صورتیكھ اینطور نیست. پرده
بكارت، بخش خارجی اندام جنسی است و دقیقا در ورودی دھانھ واژن قرار دارد .

نمای کامل از آلت تناسلی خانم ھا :


بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  ویرایش شده توسط: shomal   
مرد

 
انداممان را چقدر می شناسیم ؟

بسیار مھم است كھ بدانید بدنتان بھ چھ شكلی است. البتھ در مورد شكل یا رنگ اندام جنسی تان نگران
نباشید. بعضی ھا تیره اند، بعضی روشن، بعضی كوچكند، بعضی بزرگ. اما غیر عادی نیستند. در نظر
داشتھ باشید كھ ھیچ واژنی دقیقا شبیھ آن دیگری نیست.اندازه و شكل این سوراخ از فردی بھ فرد دیگر
بسیار متفاوت است.

انواع رایج پرده بكارت عبارتند از :



حلقوی : در این نوع، پرده بھ صورت حلقھ ای دور ورودی واژن را می پوشاند
حلقوی (قابل اتساع و غیر قابل اتساع)- در این نوع، پرده بکارت بھ شکل حلقھای پیرامون ورودی مھبل
را پوشاندهاست. پرده حلقوی قابل اتساع با آمیزش جنسی پاره نمیشود

ارتجاعی : پرده ای كھ بھ اندازه كافی انعطاف پذیر و قابل ارتجاع ا ست و بھ ھنگام ورود آلت تناسلی
مرد، پاره نمی شود یا بھ طور جزئی پاره می شود و ھیچ خونریزی ندارد

دو سوراخی ( تیغھ ای یا دو تکھ ای ) پرده ای كھ یك تیغھ ممتد در طول ورودی واژن دارد

غربالی (سوراخ سوراخ یا مشبک ) این پرده بھ طور كامل در عرض مھبل كشیده شده اما سطح آن
سوراخ سوراخ است .

دندانھ دار : در پرده دندانھ دار حفره وسط پرده یک حفره گرد با لبھ ھای مضرس می باشد. در واقع
تفاوت این نوع پرده با پرده حلقوی یا گرد فقط در مضرس یا ھفت و ھشتی بودن لبھ ھای حفره می باشد

مسدود : این نوع پرده ھیچ سوراخی ندارد و کاملا مسدود است
بعضی ھا مادرزاد پرده بكارت ندارند، بعضی دیگر پرده بكارتشان بدون سوراخ است، درحالیكھ برخی
دیگر پرده ھای بسیار ضخیمی دارند كھ ممكن است برای پاره كردن آن، كمك پزشك مورد نیاز باشد تا
از بروز درد در ھنگام ارتباط جنسی جلوگیری شود، این شیوه را بریدن پرده می نامند.طی اولین دخول،
پرده بكارت در چند جا پاره شده و بھ چند قطعھ تقسیم می شود، غالبا تا زمانی كھ زن، نوزادی بھ دنیا
بیاورد باقیمانده پرده در دھانھ واژن وجود خواھد داشت

پرده بدون سوراخ یا بستھ چیست؟
پرده ای كھ تنھا با خروج نوزاد پاره می شود، اما بھ صورت خطوط نامنظم گوشتی پیرامون ورودی
واژن باقی می ماند. در دخترانی كھ بھ سن بلوغ می رسند، در صورتیكھ دارای پرده بستھ باشند، خون
قاعدگی پشت آن جمع شده و نمی تواند خارج شود در نتیجھ باعث بروز درد می شود، اینگونھ افراد باید
بھ دكتر مراجعھ كرده تا طی عمل جراحی و ایجاد برشی در سطح پرده، خون قاعدگی از آن خارج شود

روش معاینھ پرده بکارت :
خانمھا بھ دلیل خصوصیات روانی مایل نیستند برای معاینھ ی پرده خود بھ پزشک مراجعھ کنند و این در
بسیاری از موارد موجب افسردگی و ناراحتی ھای روحی در آنھا می گردد.پرده ی بکارت بھ شکلی
است کھ خود شخص بھ تنھایی قادر بھ معاینھ نیست و در مواردی کھ ناشیانھ این عمل انجام گیرد موجب
صدمھ زدن بھ پرده خواھد شد.
توصیھ می شود کھ برای معاینھ ی پرده بکارت خود بھ ماما و پزشک زنان مراجعھ نمایید .
18 سالگی سنی است کھ دختر جوان اولین چک آپ خودش را باید پیش یک پزشک یا ماما انجام بدھد.
برای معاینھ پرده بکارت باید لب ھای خارجی فرج را کاملا با انگشت شست و اشاره باز کنید و با
استفاده از آینھ پرده را معاینھ کنید.اگر دوست یا آشنایی باشد راحتتر می شود پرده را معاینھ کرد بدین
ترتیب کھ شما با استفاده از انگشت ھای میانی و اشاره یک دست و انگشت شست و اشاره دست دیگرتان
دو لب فرج را کاملا باز می کنید و دوست شما با استفاده از یک چراغ قوه نور را بھ آینھ می تاباند تا
نور بھ داخل مھبل منعکس شود.(عواقب ناشی از این معاینھ شخصی توسط خود افراد متوجھ ما نخواھد
بود)
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
decoder11: با سلام خدمت شما .


یه سوالی داشتم در مورد پارگی پرده بکارت ...

من تازه پرده دوست دخترم رو زدم الان دقیقا یه روز هست که کمی خون میاد و سوزش داره.. خون قطع نمیشه میاد ولی کم شده یه کم.

به نظرتون چی کار کنه ؟ اینم بگم موقع نزدیکی خودش رو سفت گرفت و یکم هم الت من کلفت تره..

چی کار کنه به نظرتون ؟؟

با تشکر از پاسخ شما .
سلام
کار خاصی نیاز نیست، فقط بهداشت ناحیه واژینال رو در این چند روز بیشتر از قبل رعایت کنه و در صورتی که از ۷۲ ساعت بعد از نزدیکی خونریزی قطع و یا کمتر نشد، به پزشک زنان مراجعه کنه (البته اگر مطمئن هست که خونریزی قاعدگیش نیست)
امیدوارم روزهای خوش و خاطره انگیزی رو با یکدیگر داشته باشید...
m921: سلام .میخواستم بدونم اون قسمتی که ترشحات زن خارج میشد اسمش چیه
سلام
واژنه دیگه دوست عزیز...
     
  

 
با سلام ی سوال داشتم
اگه پرده بکارت با تاییده پزشکی باشه و سلام باشه امکانش هست موقع دخول خون نیاد؟
     
  
زن

 
سلام میشه لطفاچند تا عکس واقعی قیل و بعد از ازاله پرده بکارت بذارید.ممنون
     
  
مرد

 
آقا یه سوال فنی دلیل وجود داشتن پرده بکارت چیه ؟ از لحاظ علمیش
     
  
صفحه  صفحه 3 از 5:  « پیشین  1  2  3  4  5  پسین » 
Sexology - سکسولوژی

پرده بكارت را بهتر بشناسیم

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA