انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  
صفحه  صفحه 17 از 20:  « پیشین  1  ...  16  17  18  19  20  پسین »

نظر شما در مورد ختنه چیه ؟


مرد

 
mehr101
من خودم عاشق کیرم در هر صورت واسم قشنگه ولی کیر ختنه شده خوش فرم تره مخصوصا وقتی که میخوابه ولی کلش هنوز معلومه
👬
     
  
مرد

 
لازمه دیگه کل دنیا انجام میدن ولی تو ایران بد انجام میدن همه زود انزال میشن
     
  
مرد

 
من از وقتی ختنه کردم دیر انزال شدم
love
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
زن

 
اگه منظور ختنه در حالت کلب برای پسربچه ها و دختربچه هاست، برای هر دو ناقص سازی جنسی و محکومه!
خدا رو شکر برای دختربچه ها مبارزات زیادی در حال انجامه و تقریبا داره ریشه کن میشه.

اما در مورد پسربچه ها با اینکه تقریبا تمام دنیا دیگه میدونن که ختنه نه تنها هیچ فایده ای نداره، بلکه مضرات جسمی و خیلی بدتر از اون روحی برای پسربچه ها داره، اما از اونجایی که در دین یهودیت به ختنه پسربچه ها در روز هشتم تاکید شده، و از طرفی اکثریت پول و رسانه های دنیا در اختیار یهودیاست، همچنان تبلیغات زیادی برای انجام دادن این ناقص سازی و تراشیدن فواید غیرواقعی و اغراق شده ای در دنیا انجام میشه تا بگن دین ما دین کامل و جامعیه و خدای ما بی دلیل چیزی نگفته!!!
بسیاری از فوایدی که شاید خیلی از ما هم به دلیل ناآگاهی تکرارشون میکنیم مثل مسأله بهداشت، اصلا برای ختنه متصور نیست!!! و بسیاری دیگه از فواید به طرزی بیان میشن که بزرگ و مهم جلوه داده بشن!!!

به عنوان مثال چیزی که خیلی روش مانور هم داده میشه اینه که میگن "ختنه تا پنجاه درصد ابتلا به عفونت مجرای ادرار رو کاهش میده"!!!
دو نکته رو در جواب میگم، اولا احتمال ابتلا به عفونت مجاری ادراری برای پسربچه ها برعکس دختربچه ها عددی بسیار ناچیزه، دقیقا یادم نیست ولی مثلا حدود 0.2 درصد یعنی از هر هزار پسربچه فقط احتمال داره دوتاشون به عفونت مجاری ادراری مبتلا بشن!!! حالا کاهش پنجاه درصدی برای این عدد بسیار ناچیز یعنی از هر هزار پسربچه یکی!!! پس میبینید که آمار درسته ولی به شکلی بیان میشه که این جهل و ناقص سازی همچنان بخاطر دین باقی بمونه!!! هیچکس حاضر نیست بخاطر چنین آمار ناچیزی این جنایت رو در حق پسربچه اش انجام بده. ضمن اینکه به قول دکتر هلاکویی در مورد ختنه، اگه چشمت رو دربیاری خوب طبعا چشم درد نمیگیری! اگه یکی به شما بگه از هر هزار نفر دو نفر آب مروارید میگیرن شما بخاطرش چشمتون رو از کاسه در میارین؟؟؟ معلومه که نه!!!
دوما در کشور ما ایران که تقریبا تمامی پسربچه ها ختنه میشن، میزان ابتلای پسربچه ها به عفونت مجاری ادراری بسیار بیشتر از میزان ابتلای پسربچه ها به عفونت مجاری ادراری در کشورهای اروپاییه که درصد کمی از اونها ختنه میشن!!! پس حتی این عفونت مجرای ادراری هم به موارد دیگه ای بستگی داره نه ختنه!!!

یه مورد دیگه هم یادم اومد که خلاصه میگم، در تبلیغات برای انجام ختنه میگن "ختنه احتمال انتقال ویروس HIV رو کاهش میده"، پزشکی که مخالف این ناقص سازی بود در جواب حرف قشنگی زد، گفت شما میگین ختنه کنین تا احتمال انتقال ویروس HIV کم بشه و بعد بازم تاکید میکنین از کاندوم استفاده کنین!!! پس اگه قراره کاندوم استفاده بشه دیگه چرا ختنه رو توصیه میکنین؟؟؟!!! بدون ختنه و با استفاده از کاندوم همون نتیجه حاصل میشه!!!

مورد آخر اینکه اگه روزی پسردار بشم هرگز این جنایت رو در حقش نمیکنم. پسر یکی از دوستان نزدیک من هم خدا رو شکر به دلیل آگاهی والدینش و همینطور تحقیق کامل و بدون تعصب از منابع علم و غیردینی خصوصا یهودی از انجام این جنایت مصون موند! در دوران نوزادی و بعدتر هیچ مشکلی و عفونتی نداشت اما یکی دیگه از دوستانم مدتها درگیر عفونت برای پسربچه ختنه شده اش بود! یکی دیگه از دوستانم هم پسرش بعد از ختنه بخاطر عوارض خود ختنه که تازه توی بیمارستان و با روشهای درست انجام شده بود، تا پای مرگ رفت! چه برسه به اون پسربچه های بیگناهی که در شرایط غیربهداشتی ختنه میشن!

تمام این موارد به کنار، وقتی توی اون درد و رنج و خجالت و آزار از پسربچه ها عکس و فیلم تهیه میشه بزرگترین ضربات روحی به اونها وارد میشه. جایی خوندم که درد ختنه همیشه در خاطر و روح و روان نوزادان پسر نقش میبنده.
به نظر من باید به این جنایت و ناقص سازی پایان داد.
     
  
مرد

 
سلام کسی هست که فانتزی ختنه داشته باشه
     
  
مرد

 
من خودم مخالف ختنه هستم جایی خوندم همین قسمت از پوست که حذف میشه دارای اعصاب زیادی هست که از بین میره و دوما همون پوست ماده ای ترشح میکنه که جلوگیری میکنه از خشک شدن پوست سر الت پس اینجا هم ما با ختنه باعث خشک شدن پوست سر الت و از بین رفتن درصد زیادی از اعصاب سطحیش و حسیش میشیم در کل ناقص سازی جنسی هستش
     
  
مرد

 
متاسفانه اکثر تزریقاتیا هم ختنه میکنن و میزنن ناقص میکنن وگرنه درست انجام بشه بهترم هست
مرد لوتی
     
  
مرد

 
OMIDKHATNEH:
سلام کسی هست که فانتزی ختنه داشته باشه

من فانتزی ختنه دارم
     
  
مرد

 
به نظرم هم کیر رو ظاهرش رو زیبا میکنه هم حس بهتری داره حین سکس ولی به شرطی که همون بچگی انجام بشه. واقعا ظلم و خطرناکه تو سن بالا
     
  
مرد

 
برا من تو 9 سالگی انجامش دادن ... نمیدونم چرا ... ولی برام یه محرک جنسیه
     
  
صفحه  صفحه 17 از 20:  « پیشین  1  ...  16  17  18  19  20  پسین » 
Sexology - سکسولوژی

نظر شما در مورد ختنه چیه ؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA