انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  
صفحه  صفحه 4 از 8:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین »

موثرترين راه برای تقويت تخم ها و كمر



 
هشت ماده غذایی که میل جنسی شمارا بالا میبرد
میل جنسی فرآیند پیچیده ای است که می تواند توسط عوامل بسیاری تحت تاثیر قرار گیرد. داشتن میل جنسی کم لزوما مشکل نیست اگر چه ممکن است برای آن هیچ علت پزشکی وجود نداشته باشد و شما هم راضی از این سطح فعالیت جنسی خود باشید اما با اندکی تغییر در برنامه غذایی خود میتوانید این قسمت از زندگی خود را متحول کنیدو لحظات دلپذیر تری داشته باشید.

  • سیر : بوی بد سیر را میتوانید با خوردن سیب از بین ببرید اما هرگز از خوردن آن صرف نظر نکنید چرا که سیر با افزایش جریان خون در اندامهای جنسی موجب تقویت قوای جنسی شما میشود.
  • سیب : خوردن سیب در طول روز باا ز بین بردن بوی بد دهان شما باعث میشود که شریک زندگیتان بیشتر به شما نزدیک شود علاوه براین کلسترول شما را پایین می آورد.
  • مارچوبه : این گیاه خوشمزه سرشار از ویتامین هایی است که نقش کلیدی در ساخت هورمونها دارند.
  • موز : این میوه شامل آنزیمی برای تقویت میل جنسی در مردان است علاوه بر این درد مفاصل رانیز کاهش میدهد.
  • کرفس : این گیاه باعث آزاد شدن هورمونی در عرق و بوی بدن مردان میشود که زنان را به خود جذب میکند .
  • انجیر : این میوه دلپذیر به دلیل برخورداری از مقادیر بالای اسیدهای امینه میل جنسی شما را شعله ور میکند.
  • صدف : حاوی روی بسیار بالا برای تولید تستسترون در مردان است .
  • یامز وحشی : این گیاه باعث افزایش حساسیت آلت تناسلی میشود.

من عاشق سینه بزرگم
     
  ویرایش شده توسط: Hossein27   
مرد

 
سلام دوستان بنده بعنوان یك پزشك بهتون اطلاعات كافی میدم كه حال كنین.

اول در مورد اونهایی كه جلق میزنن اینكه باید این كارو كنار بذارن یا اینكه به ماهی یه بار برسونن.

عوارض جلق چیه؟

عارضه اون ضعیف شدن اعصاب دستگاه تناسلی و بوجود اومدن مشكلات بعدی.

درمان؟

  • خوردن كباب بره اونم سه روز در هفته در وعده نهار كه مواد خوب جذب بدن بشن
  • استفاده از ماسه های داغ كنار دریا باعث تقویت اعصاب جنسی میشن
  • دوش اب سرد روزی دو تا سه بار
  • بستن كمر قبل از خواب با پارچه
  • كم خوردن غذا در شب و عدم تصور مناظر شهوت انگیز مثل این لوتی
  • خوردن گل گاو زبون به جای چای
  • دمكرده دارچین باعث تقویت اعصاب تناسلی و نعوذ بیشتر(راست كردن) و دیرانزالی میشه
  • خوردن شیر نارگیل و تخم مرغ
  • توت فرنگی،گلابی،لوبیا،عدس،هویج،بلوط،انار،بادام،موز،انگ ور،در درمان بیماری زود انزالی موثرند
  • خوردن كیوی یكساعت یا دوساعت قبل از سكس واقعا رویاییه
  • خوردن دل.جیگر.سیرابی.كه منبع ویتامین ب هستند بسیار نافعه
  • خوردن پیاز خام .زعفران پلو.خاویار.عسل دمكرده زنجبیل و بهارنارنج

اونهایی كه اینكارو نمیكنن ولی زود انزالی دارن سه مورد هست كه میگم :

  • كرم درازی هستند كه به كرم روده معروفند.
  • كرم های كوچیكی به اسم كرم كدو درون كیسه ای در معده جای میگیرند
  • كرم هایی به باریكی نخ كه فقط توسط آزمایش مشخص میشن و روده هستن.

از بین بردن این كرمها با خوردن تخم كدو خام و دمكرده ریشه درخت انار از بین میرود.در ریشه درخت انار ماده ای است كه برای هر هر كرمی سم است.
آمپول خوردن دیگران رو دوست داری ببینی بیا اینجا
https://www.looti.net/15_5925_1.html
اگر داستان آمپول خوردن میخوای بیا اینجا
https://www.looti.net/12_5924_1.html
     
  

 
خوراكی موثر بر قوای جنسی
بعضی غذاها از قديم به‌عنوان غذاهاي تقويت‌كننده قوای جنسي معروف بوده‌اند. تحقيقات اخير، درستي اين موضوع را به اثبات رسانده است.

سيب هم از ميوه‌هايي است كه باعث افزايش قواي جنسي مي‌شود.


هروقت از سلامت جنسي و باروري صحبتي به ميان مي‌آيد، پاي مسائل زيادي به ميان كشيده مي‌شود، از خلق و خو و تفاهم بين زن و شوهر گرفته تا خوردن بعضي غذاها و نوشيدني‌هاي خاص كه البته قديمي‌ترها اعتقاد خاصي به اين جنبه دارند. با وجودي كه ممكن است به‌نظر عجيب بيايد، ولي در اين مورد قديمي‌ترها حق دارند. اين غذاها و نوشيدني‌ها كه ميل جنسي را افزايش مي‌دهند، <آفروديزياك‌> ناميده مي‌شوند. اين واژه از نام <آفروديت>، الهه عشق و زيبايي يونان باستان گرفته شده است. البته مواد غذايي موِثر در ميل جنسي در همه دنيا يكسان نيستند و در هر منطقه جغرافيايي، مردم انواع خاصي از خوراكي‌ها را مي‌شناسند كه به‌نظر آنها چنين خاصيتي دارند.


به‌طور كلي غذاها و نوشيدني‌هاي پرانرژي و ساير غذاهاي ادويه‌دار جزو مواد خوراكي تقويت‌كننده قواي جنسي به‌شمار مي‌روند كه اين خاصيت را مديون تاثيرات فيزيولوژيك خود هستند، زيرا باعث افزايش ضربان قلب و تعريق مي‌شوند. مردم دوران باستان موادي مثل درخت جنسه، شاخ كرگدن و انواع صدف‌ها را هم به‌عنوان مواد محرك قواي جنسي مي‌شناختند!

موادی معجزه‌گر در آشپزخانه :


آشپزخانه منزل شما همواره محل نگهداري موادي هستند كه اثراتي جالب و معجزه‌آسا دارند. اين مسئله، در مورد قواي جنسي هم كاملا صدق مي‌كند و شما مي‌توانيد مواد موثر بر سلامت قواي جنسي را در آشپزخانه منزلتان پيدا كنيد البته اگر بدانيد كه هر كدام از اين مواد در كدام مرحله از سلامت جنسي موثرند، آن‌وقت مي‌توانيد تاثير آنها را به حداكثر برسانيد.


به‌طور كلي، مواد غذايي مختلف، تاثيرات متفاوتي دارند و ازنظر فيزيولوژي تاثيرات خاصي بر بدن اعمال مي‌كنند. مثلا بعضي غذاها مهاركننده‌هاي قواي جنسي را كاهش مي‌دهند و به اين ترتيب باعث افزايش ميل جنسي مي‌شوند، بعضي ديگر جريان خون سيستم تناسلي را افزايش مي‌دهند و تعدادي ديگر از غذاها نيز هورمون‌هاي شادي ترشح مي‌كنند. دانشمندان، مواد خوراكي محرك و تقويت‌كننده قواي جنسي را براساس اثرات فيزيولوژيك آنها در بدن و چگونگي اثر آنها بر افزايش قواي جنسي به سه دسته تقسيم مي‌كنند :

  • غذاهای نشاط‌ آور :


بعضي غذاها مواد شيميايي و هورمون‌هايي را ترشح مي‌كنند كه افراد را سرحال آورده و خوشحال مي‌كند. در اين شرايط فرد ازنظر روحي احساس اعتماد به نفس مي‌كند، مهاركننده‌هاي ذهني او كم مي‌شود و با نشاط‌تر به‌نظر مي‌رسد. نتيجه اين وضعيت اين است كه يكي از مراحل جنسي كه آمادگي روحي است، فراهم مي‌شود. اين مواد غذايي شامل موارد زير است:‌

  • فلفل تند و غذاهاي ادويه‌دار و تند كه باعث افزايش پمپاژقلب مي‌شوند.
  • موز كه حاوي مواد شيميايي خاصي است و ازنظر روحي فرد را بانشاط مي‌كند و اعتماد به نفس را تقويت مي‌كند.
  • هويج كه به علت داشتن مقادير زيادي فيبر باعث مي‌شود ميل جنسي افزايش پيدا كند.

  • غذاهاي دلفريب :


در مرحله بعدي كه همان مرحله تهييج است، مواد خوراكي موثر بر قواي جنسي باعث رهاشدن هورمون‌هاي جنسي مثل تستوسترون مي‌شوند، انرژي فرد را تقويت كرده و جريان خون سيستم تناسلي را افزايش مي‌دهند. اين غذاها شامل موارد زير است:

  • شكلات كه نه تنها حاوي كافئين است بلكه اسيد آمينه‌اي با نام فنيل آلانين دارد كه ميزان ماده‌اي به نام فنيل اتيل آمين را در مغز افزايش مي‌دهد. اين ماده يك آمفتامين طبيعي است كه محرك سيستم مغزي محسوب مي‌شود.‌
  • ميگو و ساير غذاهاي دريايي كه حاوي يد فراوان بوده وبراي غده تيروئيد ضروري هستند.
  • زنجبيل كه باعث افزايش جريان خون دستگاه تناسلي در مرد و زن مي‌شود.
  • زيتون كه نوع سبز آن در مردان و نوع سياه آن در زنان باعث تقويت قواي جنسي مي‌شود.‌
  • گوجه‌فرنگي كه به آن سيب عشقي مي‌گويند و محرك نيروي جنسي است.
  • سيب كه اين ميوه نيز باعث افزايش قواي جنسي مي‌شود.



  • غذاهايی كه عملكرد سيستم تناسلی را بهبود می دهند :



اين دسته، مواد خوراكي هستند كه حتي بوي آنها نيز در تقويت و بهبود عملكرد قواي جنسي موثر است مثلا پيتزاي پنير جريان خون دستگاه تناسلي را 5 درصد افزايش مي‌دهد، ذرت بو داده با كره تا 9درصد و كدو حلوايي تا 40درصدو گياه اسطوخودوس نيز تا حدود 40درصد جريان خون دستگاه تناسلي را زياد مي‌كنند. اين در حالي است كه عطري كه از گل‌ها گرفته شده باشد تنها 3درصد جريان خون دستگاه تناسلي را افزايش مي‌دهد. بنابراين تاثير بوي غذاها از اسانس گل ها بيشتر است.‌

  • ساير مواد خوراكی موثر بر قوای جنسی :



  • جوشاندن و خوردن مارچوبه به مدت سه روز متوالي، سيستم تناسلي را در مردان و زنان تقويت مي‌كند. چيني‌ها در قديم از اين خاصيت مارچوبه براي درمان بعضي از بيماري‌هاي جنسي و كليوي استفاده مي‌كردند.


  • انجير از دوران قديم به‌عنوان محرك قواي جنسي شناخته شده است زيرا حاوي املاح مختلفي است كه در توليد هورمون‌هاي جنسي نقش دارند.‌


  • عسل حاوي ويتامين‌هاي گروه B و املاحي خاص است و سلامت قواي جنسي در زن و مرد را تقويت مي‌كند. ضمنا قند موجود در عسل سهل‌الهضم بوده، سريع جذب مي‌شود و انرژي خوبي به فرد مي‌دهد. شايد نام (ماه عسل) هم از همين موضوع منشا گرفته باشد!


البته تاثير اين غذاها بر روي قواي جنسي افراد از شخصي به شخص ديگر متفاوت است و خود افراد بايد تاثير اين خوراكي‌ها را بر روي سلامت جنسي خود امتحان كنند. درضمن توصيه اداره نظارت بر غذا و داروي امريكا را فراموش نكنيد : (نبايد هر دارو يا ماده ساختگي را كه ادعا مي‌شود بر روي قواي جنسي تاثير دارند مصرف كنيد. بسياري از اين مواد، نه تنها مفيد نيستند بلكه براي بدن مضر هم محسوب مي‌شوند.)
من عاشق سینه بزرگم
     
  
↓ Advertisement ↓
مرد

 
انزال زودرس __ تریاک
بعضی ها به غلط برای مشکل زود انزالیشون از این ماده استفاده می کنند. و متاسفانه یکی از روش های اعتیاد در کشور ما هم همین مسئله هست.

اين موارد فرد را تا حدي به اصطلاح خمار ميکند و آرامش خاصی را بر وي حاکم مي سازد. در نتيجه ديگر از هيجان و اضطراب خبري نخواهد بود ضمن اينکه اين حالت با کند کردن قدرت تمرکزي مغز بروي اطراف باعث مي شود که مغز نتواند خود را مدام بروي يک منطقه متمرکز کند. در نتيجه تمام اين تاثيرات باعث مي شود که انزال بيشتر طول بکشد. اين راه نيز به اعتقاد من مضحک و کاملاٌ بي مصرف تلقي مي گردد. اينکه رابطه بر قرار کنيد اما کاملاٌ خمار به آن ادامه بدهيد خارج از در نظر گرفتن مسائل جانبي استفاده از اين موارد (چه خوب و چه بد! ) چيزيست که بطور کلي خنده دار و فاقد فايده توصيف خواهد شد.

از شایع‌ترین مشکلات جنسی زودانزالی میباشد که اغلب مردان یا به آن دچار هستند یا فکر میکنند مبتلا هستند به این ترتیب که بیش از حد طبیعی از خود انتظار دارند. یکی دیگر از مشکلات در این رابطه این است که فرد در صورت داشتن مشکلات جنسی به جای اینکه به پزشک متخصص این امر مراجعه کند با دوستان خود مشورت میکند و آنها نیز در اکثر موارد مقدار خیلی کمی مواد مخدر (تریاک) تجویز میکنند وفرد بیمار نیز با اجرای این نسخه تا چند ماه به هدف خود دست میازد، اما بعد از گذشت کمتر از یک سال به غیر از اینکه به اعتیاد دچار میشود، بلکه به کلی این احساس خود را از دست میدهد.

از دوستانم بسيار شنيده ام که مصرف شيره که از مشتقات ترياک است بر نيروی جنسی به طور محسوسی می افزايد، و علاوه بر اينکه ميل جنسی را زياد می کند انزال را هم به تاخير می اندازد. تمام دوستانی که اين تجربه را کرده اند متفق القول هستند بجز بنده که اصلا امتحان نکرده ام. نظر شما چيست؟

استفاده دراز مدت از شيره و ترياک خطر وابسته سازی شما را به اين مواد به همراه دارد و در ضمن ممکن است از طريق کند کردن واکنش مغز و کم کردن حس لامسه مدت زمان نعوظ را طولانی تر کند. اما در دراز مدت اثرات جانبی چون کم شدن ميل جنسی و وابسته شدن به اين مواد را می تواند به همراه داشته باشد.

در ضمن نه تنها شيره نمی تواند نيروی جنسی را افزايش دهد بلکه با کم کردن انرژی کلی بدن می تواند انرژی جنسی را به حدی پايين بياورد که اصلا رمقی برای برقراری رابطه جنسی نداشته باشيد.پس مصرف اين مواد به اثر کوتاه مدت آن اصلا نمی ارزد. بهتر است يک راه اساسی برای رسيدن به زندگی جنسی که می خواهيد را دنبال کنيد نه راه هايی که عوارض جانبی به اين جدی می تواند داشته باشند.
آه لذت جز تماشای تو چیست؟
     
  
مرد

 
8 ماده غذايی افزاينده ميل جنسی
آيا تا به حال شنيده‌ايد که مصرف گوشت و تخم کبوتر مي‌تواند باعث تقويت قواي جنسي مردان و افزايش قدرت نگهداري نعوظ در آنها شود؟! گوشت و تخم کبوتر، سرشار از پروتئين، انواع ويتامين‌ها، آهن و عناصر معدني ديگري است که تمام اين عوامل مي‌توانند در تقويت و حفظ قواي جسمي و جنسي مردان و حتي زنان مفيد و موثر باشند. به همين دليل شايد خوردن يک شام سبک که با گوشت يا تخم کبوتر تهيه شده باشد، بتواند نويدبخش داشتن يک رابطه زناشويي لذت‌بخش در طول شب براي همسران باشد! به جز گوشت کبوتر، خوراکي‌هاي ديگري هم هستند که مي‌توانند باعث افزايش ميل جنسي شوند.

براي آشنايي بيشتر با اين خوراکي‌ها، مي‌توانيد نگاهي به اين 8 ماده غذايي بيندازيد كه بيشترين تاثير را دارند!

  • ماهی سالمون :

ماهي سالمون که اين روزها در تمام فروشگاه‌هاي مواد غذايي کشورمان هم به راحتي پيدا مي‌شود، سرشار از يک ماده معدني به نام سلنيوم است. بدن مردان بدون وجود سلنيوم، نمي‌تواند به اندازه کافي، اسپرم توليد کند. به علاوه، آنتي‌اکسيدان‌هاي فراوان موجود در ماهي سالمون، از حمله و رهاشدن راديکال‌هاي آزاد فراوان در بدن مردان جوان پيشگيري مي‌کند. نکته ديگر اين است که ماهي سالمون، امگا3 زيادي دارد و اين اسيد چرب مي‌تواند به حفظ سلامت قلب کمک کند و چون داشتن قلبي سالم يکي از پيش‌شرط‌هاي داشتن يک رابطه زناشويي لذت‌بخش است بنابراين مي‌توان سالمون را از اين نظر هم انتخاب مناسبي براي بالا بردن ميل جنسي دانست!

  • شکلات تلخ :

آيا تا به حال به اين نکته فکر کرده‌ايد که چرا در روز عشق‌ورزي و محبت، تمام فروشگاه‌ها پر مي‌شوند از بسته‌هاي رنگارنگ شکلات تلخ؟! بهتر است بدانيد که شکلات تلخ حاوي مقادير بسيار زيادي از انواع آنتي‌اکسيدان‌ها و کافئين است و همين مواد تشکيل‌دهنده مي‌توانند باعث افزايش جريان خون و رسيدن خون بيشتر به اندام‌هاي تناسلي و حفظ بيشتر و بهتر نعوظ در مردان شوند. به علاوه، فنيل‌تيلامين و سروتونين موجود در شکلات تلخ هم مي‌توانند ميل و هيجان جنسي را در افراد افزايش دهند و باعث لذت‌بخش‌تر شدن رابطه زناشويي در آنها بشوند.

  • ژله :

يکي از لازمه‌هاي داشتن يک رابطه زناشويي سالم و رضايت‌بخش، سالم بودن اندام‌هاي مختلف بدن به‌خصوص استخوان‌ها و مفاصل است. پژوهشگران دانشگاه بال‌استريت ثابت کرده‌اند که مصرف به اندازه و مناسب ژلاتين در ژله مي‌تواند دردهاي مفصلي ناشي از برقراري روابط زناشويي را تا حد قابل‌قبولي کاهش دهد و انگيزه همسران را براي بيشتر کردن تعداد دفعات برقراري رابطه زناشويي، بالا ببرد.

  • بلغور جو :

بلغورجو بو داده که ممکن است در ترکيب بسياري از انواع غلات صبحانه‌ هم وجود داشته باشد، يکي از خوراکي‌هاي مفيد براي بالابردن کيفيت روابط زناشويي است. مصرف ميزان مناسبي از بلغورجو مي‌تواند انرژي کافي براي برقراري روابط زناشويي را در بدنتان تامين کند و خطر ابتلا به بيماري‌هاي قلبي و عوارض ناشي از آن، مانند سردمزاجي را در شما يا همسرتان کاهش دهد. به علاوه، بلغورجو سرشار از منگنز و سلنيوم است که اين 2 ماده مغذي مي‌توانند در ترشح و تنظيم مقدار هورمون‌هاي جنسي، نقش بسيار پررنگي داشته باشند.

  • موز :

اين ميوه خوشمزه، سرشار از پتاسيم است و مصرف آن مي‌تواند انرژي کافي براي برقراري روابط زناشويي و از بين بردن خستگي‌هاي روزانه‌تان را در پي داشته باشد. به علاوه، فولات فراوان موجود در موز به برقراري بهتر گردش خون در بدن و اندام‌هاي تناسلي‌تان در طول روابط زناشويي کمک مي‌کند و باعث مي‌شود که پس از رسيدن به ارگاسم، دوباره و با فاصله کمي انرژي و ميل جنسي‌تان را به دست بياوريد.

  • فلفل قرمز تند :

وقتي که شما غذاهاي تند حاوي فلفل قرمز را مي‌خوريد، فعاليت‌هاي متابوليک دروني بدنتان افزايش پيدا مي‌کند و ميل و هيجان جنسي‌تان هم بالاتر مي‌رود. به علاوه، سردرد يا بدن‌دردهاي ناشي از برقراري روابط زناشويي هم با خوردن غذاهاي تند و تيز تا حد چشمگيري کاهش پيدا مي‌کنند!

  • ميگو :

مصرف مداوم ميگو و گنجاندن آن در رژيم غذايي هفتگي مي‌تواند باعث افزايش ميل جنسي شود. ميگو سرشار از پروتئين، ويتامين‌هاي گروه B، روي، آهن، کلسيم و فسفر است و تمام اين موادمغذي مي‌توانند انگيزه و کيفيت روابط زناشويي را در افراد تا حد زيادي بالا ببرند.

  • مرکبات :

انواع مرکبات منابع بسيار خوب و مناسبي از آنتي‌اکسيدان‌ها، ويتامين C و اسيدفوليک هستند که اين مواد در حفظ سلامت جنسي مردان نقش به‌سزايي دارند. گنجاندن مرکبات در رژيم روزانه مردان نيز مي‌تواند در حفظ مناسب نعوظ و کمک به انزال ديرتر در آنها موثر باشد.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
تقویت جنسی با غذا
ویتامین e از مهمترین ویتامینهای موجود است که مصرف صحیح آن میتواند باعث تقویت جنسی و شادابی و طراوت پوست و ماندگاری جوانی شود. صرفه نظر از قرصهای موجود میتوان به ماهی اشاره کرد که گنجاندن آن دررژیم غذایی میتواند بهترین تامین کننده این انرژی باشد، چرا که ماهی سرشار از ویتامین e است. بطور کلی مواد طبیعی بهتر از هرگونه مواد شیمیایی دارای عوارض هستند.به هرحال توصیه میشود که ویتامین e را بیشتر بصورت طبیعی مصرف کنید تا قرصهای آن.

از موارد زیر میتوان به عنوان تقویت کننده برای آقایان نام برد :

عسل و زنجبیل ,جوانه گندم ,شلغم پخته شده در شیر, موز و شیر موز , نارگیل و شیرنارگیل , کباب بره از جنس نر, زعفران پلو با پیازچه ,ماهی از جنس نر به همراه پیازچه, به طور کلی گوشت تازه حیوانات نر.

اثرات مثبت هندوانه بر ناتوانی جنسي :

نتايج يك تحقيقات در آمريكا نشان مي‌دهد، هندوانه يكي از مواد غذايي است كه مي‌تواند اثرات مثبتي در حل مشكل ناتواني جنسي داشته باشد. هندوانه حاوي ماده‌اي بنام سيترولين است كه در بدن به آرژينين تبديل مي شود.آرژينين اثرات مثبت روي قلب، دستگاه گردش خون و سيستم ايمني بدن دارد.از طرف ديگر آرژينين موجب ساخته شدن اكسيد نيتريك مي‌شود كه مي‌تواند رگهاي بدن را باز كند. داروي وياگرا از طريق اكسيد نيتريك اثر مي‌كند.

دانشمندان آمريكايي معتقدند كه استفاده از هندوانه مي‌تواند به مشكلات ناتواني جنسي كمك كند يا حداقل از بروز آن جلوگيري كند. نتايج اين مطالعه نياز به بررسي بيشتر دارد و پزشكان معتقدند كه افرادي كه براي ناتواني جنسي از دارو استفاده مي‌كنند هنوز نبايد هندوانه را جايگزين دارو كنند.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
سکس و خوراکی ها
مهمترین میوه و گیاهانی که امروزه اعتقاد است که میتوانند در سیستم جریان خون و یا در ترکیبات شیمیایی و هورمونی بدن تاثیر گذار باشند و در برنامه خط قرمز جناب دکتر نقوی عنوان نموده اند آورده شده است :

  • آواکادو : سرشار از ویتامین بی شش ، موثر بر تولید هورمون جنسی مردانه ، تنظیم کننده فعالیت تیروئید در زن.

  • موز : سرشار از پتاسیم و ویتامین بی که در تولید هورمونهای جنسی موثر بوده و در طول تاریخ نیز شکل موز به عنوان سمبل دستگاه تناسلی مرد یاد آور نقش آن در افزایش میل جنسی و همچنین توان جنسی در مردان بوده است.

  • خاویار : سرشار از زینک و تحریک کننده تولید تستاسترون وپشتیبان عملکرد رفتار جنسی در مرد.

  • شکلات : از اولین باری که کاکائو بوسیله مایا ها مورد استفاده قرار گرفت تا به امروزهمواره این اعتقاد وجود داشته که این ماده خاصیت بالابرندگی میل جنسی دارد به دلیل داشتن فنیل تیلامین و سروتونین در بیدارسازی منطقه لذت در مغز موثر بوده وشکلات تیره یا دارک چاکلت سبب ترشح دوپامین شده که این ماده شیمیایی در تحریک منطقه لذت مغز میتواند تاثیر گذار باشد.

  • جینسنگ : ریشه گیاهی چینی که از دیر باز مورد توجه محققین بوده و گفته میشود تاثیر مطلوبی بر بالا بردن تستاسترون ، تعداد اسپرم و افزایش آن و درمان ناتوانی جنسی در مرد میتواند داشته باشد.

  • صدف : از دیر باز تصور میشده که خاصیت آفرودیزیاک دارد و در سوابق تاریخی آمده است که امپراطور یونان ماموران خود را به سواحل انگلیس میفرستاده تا صدف جمع کنند تا صبح خود را باصرف چند صدف شروع کند. امروزه دسته ای از محققین معتقدند که به دلیل داشتن ماده شیمیایی دوپامین ( نروترنزمیتری که به افزایش میل جنسی کمک میکند) و نیز داشتن مقدار قابل توجه زینک از ارزش غذایی خاصی بر خوردار است. کمبود زینک در بدن سلامت جنسی فرد را در خطر انداخته در مردان مشکلات پروستات و در زنان ناباروری و کاهش میل جنسی را میتواند ایجاد کند.

  • هندوانه : هندوانه حاوی موادی مشابه با ترکیبات موجود در وایاگرا میباشد که میتواند تاثیراتی مشابه با مصرف وایاگرا را در بدن ایجاد نماید . مواد ترکیبی در هندوانه با ایجاد ریلکسیشن در رگهای خونی در امر گردش خون در بدن تسهیلاتی ایجاد کرده که این عملکرد شامل حال دستگاه تناسلی نیز میگردد. لازم به ذکر است که این مواد شیمیایی تاثیر گذار در هندوانه بیشتر در نواحی پوسته که معمولاً سفید رنگتر هستند بیش از نواحی مرکزی و قرمز رنگ هندوانه یافت میشوند. از آنجا که پوست هندوانه خورده نمی‌شود، دانشمندان در تلاش برای تولید گونه جدیدی از هندوانه هستند که حاوی سیترولین بیشتری در مغزش باشد .

سایر مواد خوراکی که میتوانند دارای تاثیرات مطلوب بر میل جنسی باشند عبارتند از :

عسل ، کرفس ، شیرین بیان ، رازیانه ، انجیر ، سیر ، گشنیز ، دارچین ، وانیل ، ریحان ، مارچوبه ، جوز هندی ، زنجبیل ، نعناع ، فلفل ، آناناس ، گلاب ،خردل ، جعفری ، بادام و تخم بادیان رومی .

به منظور ارتقا بهداشت جنسی و پیشگیری از مشکلات احتمالی در روند رفتار جنسی رعایت نکات زیر مورد تاکید قرار گرفته اند :

  • پرهیز از مصرف مشروبات الکی و دخانیات
  • رعایت برنامه غذای سرشار از مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز و کاهش مصرف گوشت قرمز
  • انجام تمرینات ورزشی روزانه
  • بهره وری از خواب کافی
  • پرهیز از تنش و استرس های قابل پیشگیری
  • نوشیدن آب کافی
  • تمرینات روزانه تنفسی و مدیتیشن
  • مراجعه متناوب به متخصصین به منظور پیشگیری از مشکلات بدنی –روانی

منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
خیلی برام عجیبه كه شما اینهمه با سكس سرو كار دارید ولی بلد نیستید چكار كنید. كسایی كه جوان هستند بهتره از سكسهای با فرصت كم دوری كنند. یك عدس شیره تریاك كمر شما رو برای نیم ساعت تا یك ساعت سفت میكنه.ولی هر روزش نكنید كه معتاد بشید. سكس چیزی نیست هر دقیقه انجام بشه.پس همون هفته ای دو سه دفعه از داروهای این كار استفاده كنید. ویاگرا خوبه و لویترا و نوع هندی اون. برای بزرگترا نمیدونم ولی سن خودم و كوچكترا بهتره غذاهای گرم مثل اون چیزایی كه گفتن بخوریم.

اما خودم خیلی دیدم كه وقتی یكی میخواست بكنه همونی كه گفتم میخورد یا چند تا دود میگرفت ولی اشكالش اینه كه زیادش اعتیاد داره و بجز اعتیاد گاهی زیاده روی میكردن و دیگه ابشون نمیومد.یا سه ساعت میكرد تا ارضا بشه.ولی داروهایی داروخانه ها دارند كه یك ساعته اثرشون تموم میشه و دو طرف لذت میبرند. انواع قرصهای ویتامین هم خیلی موثره.

----------

این زود انزالی كه با خودارضایی ایجاد میشه به معنی استمنا هست یا ارضا كردن خودمون ولی به یك شكلی دیگه .مثلا التمو بمالمش به رون خودم.یا فشارش بدم به زمین. این كه دیگه جلق زدن نیست. ولی باعث زودانزالی میشه؟ اینم استمنا حساب میشه؟

یا كسی كه با من سكس میكنه برام با التم بازی میكنه.حالا بخوام من به كسی سكس كنم زودانزالی دچار میشم؟ ممنونم از كمكتون.مرسی
گذشته ها را فراموش میکنم .
     
  
مرد

 
yaser1590: سلام دوستان من یه مشكلی دارم من اندازه ی تخم هام خیلی كوچیك شده اولا خوب بود اما الان درحدی هست كه فقط یه چیزی چسبیده زیر آلت همچنین من زیاد خودارضایی می كنم و می كردم یعنی از 12-13سالگی.
كسی می تونه راهنماییم بكنه
البته الان قدرت جنسیم خیلی كم شده مثلا منی ام اكثر اوقات مثل آب میاد و دیگه اون غلظتشا نداره
دوست عزیز به این تاپیك مراجعه كنید اگر بازم سوالی بود درخدمتم

naser6720: سلام من زیاد جلق می زنم سكس هم ندارم ولی یه دوست پسر دارم زیاد كردمش حال می داد
ابم كه زود میاد
alireza103: منم می خواستم بدونم كلا خودانزالی چه ضرر هایی داره ؟
دوست عزیز جواب شما اینجاست

idzzz: پیش چه دكتری میرن واسه این مسعله ها
دكتر اورولوژی ( كلیه و مجاری ادرار ) + روانپزشك

jabernjkkjkjkj: BABAK_TOP:
سعی کنید قبل از ارزا شدن یا اینکه خود ارزایی محکم آلتتون را بگیرید تا آبتون نیاد آین کار باعث مقاوم شدم مایچه های دستگاه انزالی میشه که خیلی تاثیر داره

این كار باعث میشه بالای التتون خیلی درد بگیره و باعث ایجاد عفونت در بدنتون میشه هرگز این كار رو انجام ندید
ما که رسوای جهانیم وانگهی دریا شود
     
  
زن

 
درمان انزال زودرس - داروهای ضد افسردگی
راه ديگري که عنوان مي کنند استفاده از داروهاي آرام بخش مي باشد. مسلماٌ نتيجه و نظري که بروي آن خواهد بود چيز جالب توجه اي نخواهد بود. از طرف ديگر اين داروها بعد از مدتي تاثير خود را بروي بدن از دست خواهند داد و ديگر بدن نسبت به آنان واکنشي را نشان نخواهد داد.

داروهاي آرام بخش :

گاهي در درمان انزال زودرس پزشكان متخصص از داروهاي ضد افسردگي مانند كلوميپرامين فلوكستين و غيره استفاده مي كنند،اين داروها از طرف اداره نظارت غذا و داروي آمريكا براي درمان انزال زودرس تاييد نشده اند. معمولا يك قرص با دوز كم چند ساعت قبل از نزديكي به خوبي مي‌تواند زمان انزال را به مقدار قابل‌ملاحظه‌اي افزايش دهد. البته بايد در نظر داشته باشيد كه هر يك از اين داروها مي‌توانند عوارض خاص خود را به همراه داشته باشند.عوارضي مثل اختلالات خواب، مشكلات قلبي و غيره كه هر يك به تنهايي ايجاب مي‌كند تا اين داروها را تحت نظر پزشك مصرف شود.

این داروها اثر دائم روی فرد نمی گذارند واثر این دارو فقط تاموقع مصرف دارو وزمان حول و حوش مصرف اونها است. این داروها باید هر روز مصرف شوند ویک علت اینکه داروی Dapoxetine معرفی شد این بود که لزوم مصرف هر روزه اینها را برطرف میکنه و داپوکستین فقط باید 4-3 ساعت قبل از اقدام به مقاربت استفاده بشه. توضیح اینکه داپوکستین از خانواده داروهای ضد افسردگی نسل جدید است گرچه هنوز این دارو هم برای درمان انزال زودرس تائید نشده است ولی ظاهرا نتایج بهتری از داروهای قبلی داشته است.

داروهای بازدارنده ی ssri مثل فلوکستین (پروزاک)، پاروکستین (پاکسیل)، و سرترالین (زولوف) گاهي برای این افراد تجویز می شود. این داروها به این دلیل استفاده میشوند چون یکی از عوارض جانبی ssri، جلوگیری کردن از ارگاسم است که باعث به تاخیر انداختن انزال می شود.


توضیح دیگر اینکه اون دارو ها فقط در 65% مصرف کنندگان موثر بوده است.
     
  
صفحه  صفحه 4 از 8:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین » 
Sexology - سکسولوژی

موثرترين راه برای تقويت تخم ها و كمر

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA