انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  
صفحه  صفحه 1 از 5:  1  2  3  4  5  پسین »

bdsm (روابط ارباب و برده) چیست؟


مرد

 

نام تالار: سکسولوژی


نام تاپیک: bdsm (روابط ارباب و برده) چیست؟


هدف تاپیک: معرفی کلی و اجمالی این روابط و تفکیک آن به دسته بندی هایی که بتوان در تاپیک های بعدی بطور تخصصی راجع به آن گروه بندی ها اطلاعات داد و بحث کرد.


خلاصه ای از تاپیک: قبل از اینکه به بی دی اس ام بپردازیم باید چند اصطلاح را بلد باشیم:


1_submissive :

  • sub life : به کسی که در زندگی زناشویی خود سابمیسسیو است و حتی ممکن است از بی دی اس ام مطلع نباشد.
  • natural submissive : به شخصی که به صورت ذاتی میل به کنترل ندارد و اطاعت کردن را ترجیح می دهد.
  • d & s submissive or sexual: به شخصی که از اطاعت کردن و تحت کنترل بودن لذت جنسی می برد.

2-slave :

به شخصی که علاوه بر ساب بودن روح و جسم خود را در اختیار صاحب خود قرار می دهد قوانین او را قبول کرده و تنبیه ها و آموزش های او را می پذیرد معنی لغوی ای این کلمه برده است.


3-masochist :

به کسی که از درد لذت جنسی می برد گفته می شود لزوما هر مازوخیست اسلیو نیست و لزوما هر اسلیو مازوخیست نیست اما اشتراکات زیادی با هم دارند و اسلیو های مازوخیست اکثریت گروه مازوخیست ها را تشکیل می دهند باید توجه داشت که بسیاری از انسان ها مازوخیست اند بی این که خود بدانند ولی در حد و درجه لذت از درد متفاوت اند چنان چه اکثر اهالی س ک س تجربه ی اسپنک ساده موقع سکس را داشته اند و از آن لذت برده اند مازوخیسم به دسته های زیر تقسیم می شود :


  • sexual masochist : به شخصی که فقط موقع سکس از درد لذت جنسی می برد.
  • natural masochist : به کسی که در حالت طبیعی نیز از درد لذت می برند.
  • pain slut : کسی که قادر به ارضای جنسی از درد می باشد.

بدیهی است که هر مازوخیستی در درجه ی مختلفی از درد لذت می برد معمولا پین اسلات بیشترین لذت را از درد می برد حالت گذار از مازوخیست معمولی به پین اسلات نیازمند مهارت مستر/میسترس است و در مورد دومیننت نیز حالات زیر وجود دارد:


  • life dominant : به کسی که در زندگی زناشویی خود میل به کنترل کردن دارد.
  • natural Dominant : به کسی که به صورت طبیعی میل به کنترل رابطه دارد.
  • D&S sexual Dom: به کسی که از کنترل کردن و اعمال قدرت لذت جنسی می برد.
  • Sadistic: به شخصی که از درد کشیدن پارتنر خود لذت جنسی می برد.

BDDSSM : کلمه ای اختصاری است که بیشتر از واژه ی اختصاری آن یعنی bdsm یاد میشود ، مبسوط آن :
bondage and discipline - domination and submission- sadism and masochism
و روابط ارباب و برده روابطی هستند که از حداقل ارکان سابمیشن و دامینیشن تا حداکثر تمامی از ارکان ۶ گانه ی ذکر شده در پایین در آن رابطه وجود داشته باشه:


  • 1-B : بانداژ که به بستن و محدود کردن فیزیکی فرد مغلوب گفته میشه.
  • 2-D : دیسیپلین به معنی نظم و انظباط دادن و اقداماتی که موجب مطیع شدن اسلیو میشه،قابل توجه است که هرچقدر رابطه عمیق تر باشه دیسیپلین وارد مسایل خصوصی تر میشه.
  • 3-D : دومینیشن که حسی هست که فرد غالب دارده که دوست داره قدرتمند باشه و قدرتش رو اعمال کنه.
  • 4-S : سابمیشن حسیه که کسی‌ که این حس رو داره دوست داره که قدرت روش اعمال شه و بی‌ اختیار باشه متعلق به یه فردِ قوی باشه و به اون تکیه کنه و اختیاری از خودش نداشته باشه.کسی‌ که این حس رو داره بهش سابمیسیو می‌‌گن.
  • 5-S : سادیسم حسیه که فرد از شکنجه و تنبیه پارتنر لذت میبره.
  • 6-M : مازوخیسم حسیه که فرد از تنبیه شدن و شکنجه شدن لذت میبره.

.............

کلمات کلیدی:
ارباب-برده-کنیز-مستر-اسلیو-فتیش-سلطه گر-سلطه پذیر-باندیج-دیسیپلین-bdsm-bondage-discipline-domination-dominant-submission-submissive-sadism-sadist-masochism-masochist-wipping-gag -hard sex-collar-pet play-fetish-humilation


رابطه جنسی خشن آزارخواهی جنسی انحرافات جنسی گونه های مازوخیسم و مازوخیست سادیسم
     
  
↓ Advertisement ↓
↓ Advertisement ↓
↓ Advertisement ↓
مرد

 
Submission (حس تعلق و بردگی)

اول از همه با تعریفِ سابمیشن شروع می‌‌کنیم :

سابمیشن : حسیه که کسی‌ که این حس رو داره دوست داره که قدرت روش اعمال شه و بی‌ اختیار باشه متعلق به یه فردِ قوی باشه و به اون تکیه کنه و اختیاری از خودش نداشته باشه.کسی‌ که این حس رو داره بهش سابمیسیو می‌‌گن.

انواع سابمیسیو ها :

۱ -natural submissive : کسی که به صورتِ عادی و تو زندگی‌ِ عادی و معمولیش دوست داره که قدرت روش اعمال شه و متعلقِ به یه فردِ قوی باشه و از خودش اختیاری نداشته باشه.سابمیشن هم مثل یه‌ طیفه یکی‌ می‌‌تونه این حسو به صورتِ ضعیف یا قوی داشته باشه.اغلب و زن‌ها به صورتِ عادی سابمیسیو هستن.این به این معنا نیست که زن‌ها ضعیفن یا جنسِ ضعیفن بلکه به صورتِ طبیعی‌ اغلبِ زنها دوست دارن به مرد تکیه کنن و متعلقِ به مرد باشن.مرد از نظرِ بدنی قوی تر بوده و زن به مرد تکیه می‌‌کرده و مرد به شکار می‌‌رفته و غذایِ خونواده رو تهیه می‌‌کرده.سیستمِ جنسی‌ِ زن به طوریه که بعد از به ارگاسم رسیدن بی‌ حال یا بی‌ هوش می‌‌شه و تواناییِ دفاعیِ زیادی نداره اما مرد اینطور نیست.این برایِ این بوده که بعد از سکس مرد هوشیار باشه و بتونه از خودش و خونواده اش محافظت کنه..

۲- sexual submissive : کسانی‌ هستند که تو رابطه یِ جنسی‌ و سکس دوست دارن قدرت روشون اعمال شه و بی‌ اختیار باشند و لذتِ جنسی می‌‌برن از این مساله.

۳- bdsm submissive : کسانی‌ هستند که تو رابطه یِ بی‌ دی اس ‌ام دوس دارن برده و بی‌ اختیار باشن و تسلیمِ اربابشون باشن و از این رابطه لذتِ جنسی‌ و روانی‌ می‌‌برن.

فراموش نکنیم همه یِ ما انسان هستیم و باید بهم احترام بذاریم و یه اسلیو حسش رو فقط تقدیم به یک نفر می‌‌کنه و کسی‌ حقِ بی‌ احترامی بهش رو نداره.
     
  
مرد

 
تحقیر در روابط ارباب و برده

همونطور که بیان کردم روابط ارباب و برده جنبه های زیر رو دربر میگیره :


  • باندیج
  • دیسیپلین (نظم و انظباط و قانونمندی و مجموعه کارهایی که برای مطیع کردن اسلیو مورد استفاده قرار میگیره)
  • سابمیشن (حس تعلق و بردگی)
  • دامینیشن (حس مالکیت و تسلط)
  • سادیسم (حس لذت بردن از آزار جنسی پارتنر)
  • مازوخیسم (حس لذت بردن از مورد آزار جنسی قرار گرفتن)



حالا تحقیر تو کدوم قستم قرار میگیره؟

تو این چند سال خیلی هارو دیدم که به کسانی که تحقیر دوست نداشتن میگفتن شماها برده نیستید و به درد بی دی اس ام نمیخورید ، خیلی هارو دیدم که چون حس تحقیر رو نداشتن گیج بودن که آیا به این روابط تعلق دارند یا نه؟
خیلی هارو دیدم که چون حس تحقیر داشتن میترسیدن و پست میشمردن وارد این رابطه شدن رو و این رابطه رو رابطه ی کثیفی میدیدند ، حس خودشون رو حس کثیفی میدیدند و تلاش میکردند فراموشش کنن یا مهارش کنن و غالبا موفق نمیشدند و تصمیمات اشتباهی میگرفتند که به ضرر زندگیشونه.

بهر حال چیزی که مهمه اینه که خودمون رو بشناسیم و از چیزی که هستیم و احساسات و تمایلاتمون خجالت نکشیم ، موفقیت و رضایت از زندگی اینه که خودمون باشیم و خودمونو بشناسیم و خودمونو ارتقا بدیم و به خودمون افتخار کنیم ، برگردیم سر بحث اصلی.


تحقیر برخلاف چیزی که خیلی ها فکر میکنند لازمه ی برقراری رابطه بی دی اس ام نیست اما با روح و فلسفه ی این روابط پیوند عمیقی داره ، تحقیر زیر مجموعه ی دیسیپلین قرار میگیره.

تحقیر زیر مجموعه ی دیسیپلینه و با اینکه پیوند عمیقی با این روابط داره و این رابطه رو خیلی کاملتر میکنه اما چاشنی حس تعلق و بردگی اسلیو هستش ، تنبیه بدنی ابزار جسمی برای مطیع ساختن اسلیو و تحقیر ابزار روحی برای این کار هست ، تحقیر اگر چه میتونه به عنوان لیمیت توسط اسلیو مطرح بشه اما از ابتدای شروع رابطه و "سرور" خطاب کردن مستر رد و پای تحقیر دیده میشه.

در نتیجه تحقیر زیر مجموعه ی سابمیشن قرار نمیگیره بلکه زیر مجموعه ی دیسیپلین هست و بنابراین یک رابطه ی بی دی اس ام میتونه بدون تحقیر مستقیم تشکیل بشه و کسی که از تحقیر لذت نبره الزاما به این معنی نیست که به درد روابط بی دی اس ام نمیخوره یا حس لازم رو برای بردگی نداره چرا که گفتیم رابطه ی بی دی اس ام حداقل دارای ارکان سابمیشن و دامینیشن و حداکثر تمامی ارکان ذکر شده است ، تحقیر و تنوع در تحقیر با هوش و خلاقیت مستر متناسبه.


برای مثال :


  • تحقیر کلامی : توهین و کوچک شمردن یا مسخره کردن یا نسبت دادن الفاظ تحقیر آمیز به اسلیو.
  • ایجاد محدودیت هایی برای غذا خوردن یا لباس پوشیدن یا استفاده از دستشویی
  • ایجاد قوانینی ثابت برای زندگی مثل روی زمین خوابیدن
  • گرفتن بعضی اختیارات
  • پت پلی یا استفاده از برده به عنوان حیوان خانگی
  • ایج پلی یا تحقیر اسلیو به عنوان یک کودک
  • تحقیر آلت جنسی
  • استفاده از اسلیو به عنوان میز-صندلی و ...
  • و...



نکته : نکته ای که نباید فراموش بشه اینه که همونطور که بعد از تنبیه مراقبت و درمان از اسلیو ضروریه بعد از تحقیر هم اینکار ضروریه و تحقیر نباید موجب مشکلات روحی در اسلیو بشه.
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
مرد

 
فتیش چیست؟

فتیش : یعنی‌ لذتِ جنسی‌ بردن از اعضا و لباس ها و رفتار ها و چیزهای غیرِ جنسی‌.

انواعِ فتیش (دسته‌هایِ مهمِ فتیش) :

۱- Foot Fetish فوت فتیش :

یعنی‌ لذتِ جنسی‌ بردن از پاهایِ پارتنرتون که تو بی‌ دی اس‌ام اگر بررسیش کنیم اگر ارباب فوت فتیش باشه از پرستیده شدنِ پاهای خودش و از نگاه کردن و فلک کردن یا حرکتِ پاهایِ اسلیوش و ... لذت می‌‌بره.واگر اسلیو فوت فتیش باشه از پرستیدن و بوسیدنِ پاهای اربابش لذت می‌‌بره و یا از شکنجه شدنِ پاهایِ خودش و ... لذت میبره ، درواقع حس فتیش و حس سابمیشن یا دامینیشن با هم تلفیق میشن و باعث میشن فرد از فلان کار لذت ببره.

۲- Leather fetish فتیش چرم :

یعنی‌ لذت بردن از لباس‌هایِ چرمی و وسایل و ابزارِ چرمی.

۳- Latex Fetish لاتکس فتیش :

که واضحه از لباس‌های لاتکس تحریک می‌‌شن ، درواقع فتیشیسم مکتبیه که بی‌ دی اس‌ام ازش بیرون اومده و منشأ بی‌ دی اس ‌ام فتیشیسمه.

دسته های غیر معمول و غیر رایج فتیش :


  • فتیش زیر بغل
  • معما های جنسی و هوشی.
  • فتیش خون
  • فتیش به رنگ خاصی مثل قرمز یا سیاه یا ...
  • Saphiosexualism fetish : علاقه جنسی به پارتنری که باهوش و با ذکاوت باشه-علاقه ی جنسی به بازی ها یا
  • و...



فتیش امروزه طوری گسترده شده که دارای شاخه های فیر رایج بسیاری هست و روز به روز محبوبیت و انعکاس بیشتری تو فیلم ها-کتاب ها-موزیک ویدیو ها و ... پیدا میکنه.همونطور که گفته شد بی دی اس ام زیر مجموعه ی فتیش محسوب میشه ولی به علت گستردگی بی دی اس ام امروزه بطور مجزا مورد مطالعه قرار میگیره و خودش یک مبحث جدا به حساب میاد.
     
  
مرد

 
اصول اخلاقی روابط ارباب و برده

اصولِ اخلاقی :

نکته ی بسیار مهم : هر رابطه ای که اصول اخلاقی زیر توش رعایت نشه به هیچ عنوان به عنوان یک رابطه ی بی دی اس ام شناخته نمیشه و مورد حمایت جامعه ی اقلیت جنسی بی دی اس م نیست.

safe-1 : رابطه ی بی‌ دی اس ‌ام امن باشه و آسیبِ جدی و دائمی به اسلیو وارد نشه :

آسیب میتونه روحی و یا جسمی باشه و در هر دو مورد مخصوصا روحی که توجه کمتری بهش میشه تمام مسولیت بر روی دوش فرد دامیننت هست که رابطه رو کنترل میکنه ، کار های از قبیل مارکینگ یا داغ زدن برده با این شرط کاملا تضاد داره و تو ایران به غیر از مواردی که طرفین رابطه با هم ازدواج کردن و با رضایت کامل اینکار رو انجام میدن در بقیه موارد اصلا و ابدا توصیه نمیشه.

sane-2 : رابطه ی‌ بی‌ دی اس ‌ام باید مبتنی بر عقل باشه :

بعضی‌ مواقع شهوت و خشم جایگزینِ عقل می‌‌شن و موجبِ اشتباهاتی می‌‌شن.یه ارباب باید بتونه سادیسم و خشم اش رو کنترل کنه به این معنا که هروقت کافی‌ بود بتونه آسیبِ بشتری وارد نکنه به اسلیو.این به این معنا نیست که حسش رو آزاد نکنه بلکه این حس باید صدمه یِ جدی وارد نکنه.مثلِ کنترل کردنِ شهوت می‌‌مونه.و تو رابطه ی رو به پیشرفت ارباب می‌‌تونه آروم آروم حسش رو بیشتر آزاد کنه و تحملِ اسلیو رو هم به همون نسبت بالا ببره.

consensual-3 : یعنی‌ مبتنی بر رضایتِ طرفین :

یعنی‌ طرفین لیمیت‌ها و رول‌هایِ همدیگر رو قبول می‌‌کنن و با رضایت کامل تن به این رابطه می‌‌دن ، اعمالی مثل تجاوز-زورگیری-دزدی و... همگی جرم محسوب شده و زیر مجموعه ی بی دی اس ام نیستند.اگر فیلمی یا مطالبی مبنی بر اتفاق افتادن این موارد مطالعه میکنید توجه داشته باشید که اولا این ها فیلم هستند.دوما رول پلی (نقش بازی کردن) هستند و اینطوری نیست که هرکی دلش خواست یکی رو از سر خیابون بدزده بره بهش تجاوز کنه میشه بی دی اس ام!
     
  
مرد

 
قوانین ارباب و محدودیت های برده

Rules - Limits :

تو رابطه یِ بی‌ دی اس ‌ام دومین مرحله برایِ ایجادِ رابطه (بعد از شناختِ همدیگه)به توافق رسیدن رویِ قوانین و محدودیت های‌ِ هرکدوم از طرفینه .رول‌ها یا قوانین رو مستر/میسترس تعیین می‌‌کنه لیمیت یا محدودیت هارو اسلیو ،و قرار بر اینه که طرفین به به توافق برسن و اگه تونستن به توافق برسن رابطه شروع میشه.

لیمیت‌ها یا محدودیت‌ها دو دسته هستن :


  • soft limits
  • hard limits



soft limits : به محدودیت‌هایی‌ گفته می‌‌شه که این امکان هست که بعد از کامل شدن شناخت و عمیق تر شدنِ رابطه برداشته بشن چون یکی‌ از کارهایِ مستر در طول زمان هل دادنِ لیمیت ها هست.مثالِ رایجش می‌‌تونه تو ایران ریل شدنِ رابطه یا مثلا public humiliation (تحقیر جلوی دیگران) یا... باشه.

hard limits : به لیمیت‌هایی‌ که اسلیو به هیچ عنوان دوست نداره که تجربه کنه می گن. می‌‌تونه مربوط به بیماریِ خاصی‌ یا مربوط به خونواده و یا عقایدِ شخصی‌ باشه.مثالِ رایجش تو ایران از دست دادن پرده یِ بکارت یا داشتنِ بیماریِ خاصیه‌ که بخاطرِ اون نباید تنبیهی رو اون ناحیه انجام شه.

Rules دو دسته هستن :


  • رول‌هایِ اصلی‌
  • رول‌هایِ فرعی.

که main rules یا رول‌هایِ اصلی‌ رول‌هاییه‌ که اسلیو اگه بشکنه یا رابطه کات می‌‌شه یا جریمه و تنبیه بشدت سنگینی داره.این رول‌ها حساسیت رو مسائلِ خاصی‌ باشه یا چیزهایی‌ باشه که مستر دوست داره حتما اونطوری باشه.


مثال (۲ تا از رول‌هایِ خودم رو می‌‌خونم!) :


  • دروغ ممنوع
  • اسلیو وقتی‌ در حضورمه باید برایِ هرکاریش اجازه بگیره و سرخود کاریو نکنه.



main rules معمولا ۵ تا ۷ رول هستش.رول‌هایِ فرعی هم تو مرحله یِ training یا آموزش به اسلیو آموزش داده می‌‌شه.


نکته :


  • بی‌ دی اس ‌ام یه رابطه یه دو طرفه ست بنابراین به رول, لیمیت ,عقاید و شرایط هم احترام بذاریم.
  • هر مستر و اربابی بر طبق عقیده و شخصیت و خلاقیت های خودش به جز چند رول که باب و رایج شدن یکسری قوانین خاص خودش رو داره.
  • قرار نیست هر اربابی قوانین یکسانی داشته باشه.
  • معمولا هیچ اربابی جز توی رابطه ش شخصیش اون قوانین خاص رو بیان نمیکنه و مثل یک راز برای خودش حفظ میکنه.



من خودم به شخصه یکی از قوانینم رو بعد از ماه دوم رابطه اجرا میکنم.
     
  ویرایش شده توسط: Master_Ares   
مرد

 
(مراقبت از برده)

مراقبت از برده : aftercare یا مراقبت و درمان به کارها و رفتارهایی گفته می‌‌شه که ارباب به منظور مراقبت و درمان رویِ برده اش انجام میده و بر ۲ نوعه :

۱-physical aftercare : به سلسله کارهایِ مراقبتی فیزیکی گفته می‌‌شه که معمولا بعد از باندج یا تنبیه برایِ احیا و بهبودِ شرایطِ فیزیکی‌ِ برده انجام می‌شه.

مثال : بعد از فلک کردن خون تویِ پا جمع می‌‌شه و اگر مکرراً این کار صورت بگیره بدونِ aftercare باعث بیماری‌هایِ کلیوی می‌‌شه aftercare : بعد از فلک ۱۰دقیقه حدودا اسلیو راه بره.

بنابراین نسبت به تنبیهی که انجام میدید و پیامد های احتمالی و روش پیشگیری از اون پیامد ها اطلاعات کافی کسب کنید و در مواقع خاص و ضروری اگر نیاز بود با یک پزشک مشورت کنید ، نترسید چرا که سلامت شما و یا پارتنرتون مهمتر از اینه که اون پزشک چیزی بفهمه بنابراین درمورد سلامت جسمی پارتنرتون جدی باشید و ریسک نکنید.


۲- mental aftercare : به مجموعِ مراقبت و درمان‌هایِ روحی‌ و فکری گفت می‌‌شه که با محبت و امید دادن و ایجادِ ایمان و اعتماد در برده صورت می‌‌گیره که باعثِ مراقبت از روح و روان و فکر اسلیو می‌‌شه.

مثال: ممکنه یه اسلیو بعد از یک مشکلِ شخصی‌ تو رابطه اش ضعیف عمل کنه aftercare : ارباب با کم کردنِ فشار و محبت می‌‌تونه کم کم روحیه یه اسلیو رو دوباره قوی کنه.


یا مثلا حتما توجه داشته باشید که تحقیر مداوم و بدون aftercare موجب از دست دادن اعتماد به نفس اسلیو در زندگی روزمروه میشه و خودش رو میبازه بنابراین حتما توی رابطه به روح و روان اسلیو توجه لازم رو داشته باشید و ازش مراقبت کنید.

مراقبت کردن و غیرت به هارتو پورت کردن و دعوا کردن با مزاحم نیست بلکه همینجا خودش رو نشون میده.
تو ایران و تو رابطه‌هایی‌ که aftercare صورت نمی‌‌گیره ممکنه اسلیو خودش رو ببازه یا از حسش متنفر شه یا اصلا زده بشه و علت اینکه اغلب اسلیو ها تجربه ی ناخوشایندی از بی دی اس ام داشتند همینه.

     
  ویرایش شده توسط: Master_Ares   
مرد

 
جایگاه عشق و علاقه در روابط ارباب و برده
اصولاً عشق یکی‌ از پایه های بی دی اس امِ و بخشی از رابطهٔ بین ارباب و برده است و رابطه‌ای قویتره که عشق توش باشه و برده عاشقانه بردهٔ اربابش باشه ارباب عاشقانه از برده اش مراقبت کنه ، تو سمبل و نماد بی دی اس ام عشق یک قسمتی‌ از رابطهٔ بی دی اس ام قرار داده شده.

(برای اینکه مطمئن شین میتونین راجع به بی دی اس ام امبلم و معناش تحقیق کنین : search:bdsm emblem )

پس کسی‌ نمیتونه بگه عشق در بی دی اس ام نباید جایی‌ داشته باشه بلکه عشق هم جزو این رابطه هستش ، این مساله درکش برای تازه کار‌ها سخته و می‌پرسن که چطور ممکن کسی‌ که عاشق کسی‌ دیگه هست اونو بزنه یا تحقیر کنه؟

باید بگم که این قضیه برای هر دو طرفین لذتبخشه و بین آدم‌های عادی که از درد‌و تحقیر لذت نمیبرن این شک میتونه درست باشه اما چون تو رابطهٔ بی دی اس ام هر دو طرفین از این قضیه لذت می‌برن همچین شکی‌ نادرسته ، عشق تو بی دی اس ام با تحقیر و درد میتونه تناقض نداشته باشه.این لذت میتونه بردگی هم باشه ارباب بودن هم باشه.بنظر من یه رابطهٔ بی دی اس ام بدون علاقه یک رابطهٔ ناکامل و ضعیفیه ، ضعیفترین و ناکامل‌ترین رابطه هم بی دی اس ام پولیه.


(ارباب و برده‌های پولی‌ >>>Paid bdsm )

کلا بدون عشق این رابطه بی معنیه، اگه ارباب وقت میگذاره تا برده اش رو تربیت کنه، این از عشقه، اگه تنبیه اش میکنه از عشقه، اگه نسبت به رفتارهای برده اش حساسه، این از عشقه. اگه عشق نباشه این رابط واقعا بی معناست ، عشق و علاقه تو رابطه های ما ضروریه، اول کار با مهربانی و صبر و حوصله میشه برده رو علاقه مند کرد و به خدمتش گرفت با تربیت درست این امکان هست که برده به ارباب ایمان بیاره واین تازه شروع ماجراست.
به نظر من عشق برای برده ها غالبا زودتر از ارباب ها اتفاق می افته.

بی دی اس ام یه چیزی بیشترو فراتر از ارضای جنسیی ه بی دی اس ام میتونه یه ارتباط روحیو عاطفی و یه لایف استایل باشه.


(لایف استایل یعنی‌ یک شیوه‌ی زندگی >>>bdsm life style )
     
  ویرایش شده توسط: Master_Ares   
مرد

 
Switch و جایگاه آن در روابط ارباب و برده



Switch : حقیقتا در بین مباحث بی دی اس ام بحث برانگیز ترین و نا شناخته ترین قسمت به این قسمت اختصاص داره.خود بی دی اس ام یک اقلیت جنسی محسوب میشه که از دل فتیش درومده و حالا داخل بی دی اس ام سوییچ یکی از اقلیت های بی دی اس ام هستش.ابتدا از نظر علمی و روانشناختی به این مسیله میپردازم و بعد جایگاه سوییچ در ایران و توصیه ها و راهکار های خودم رو بیان میکنم.

ابتدا از دو مفهوم پایه شروع میکنم :


  • Top : به مجموعه افرادی که دوست دارن در راس باشند.توجه کنید این یک مفهوم کلیه چه جنسی چه غیر جنسی هرکسی که با تعریف بالا همخوانی داشته باشه یک فرد تاپ محسوب میشه ، پس طبق تعاریف قبلی ارباب زیر مجموعه ی دامیننت یا سلطه گره و سلطه گر زیر مجموعه ی تاپ.

  • Bottom : مجموعه افرادی که یا دوست دارند و یا احساس راحتی بیشتری دارند که زیر باشند و خودشون برای خودشون تصمیم نگیرند و قدرت روشون اعمال بشه ، پس طبق تعاریف قبلی برده زیر مجموعه ی سابمیسیو یا سلطه پذیره و سلطه پذیر زیر مجموعه ی باتم.

  • Switch : در لغت به معنی دگرگونی و تعویضه و در روابط ارباب و برده به کسانی گفته میشه که بین تاپ و باتم حسشون تعویض بشه.



تقسیم بندی سویچ ها بر اساس حس :


  • Top Switches : دسته ای که حس غالبشون سلطه گر هست
  • Bottom Switches : دسته ای که حس غالبشون سلطه پذیر هست
  • Parity Switches : دسته ای که حس سلطه گر و سلطه پذیرشون تقریبا در تعادل و برابر با هم هست.



دسته بندی سوییچ ها بر اساس زمان :


  • Shifty Switches : دسته ای که تغییر حسشون در طول بازه های زمانی کوتاه مدت اتفاق میفته.مثل یک هفته
  • Moody Switches : دسته ای که تغییر حسشون در کمتر از یک روز اتفاق میفته ، بیشترین مشکلات متعلق به این گروهه.
  • Steady Switches : دسته ای که تغییر حسشون در بازه ی زمانی طولانی مدت اتفاق میفته.مثل چند ماه
  • این دسته از سوییچ ها مشکلاتشون کمتره.میتونن در اون بازه ی زمانی یک رابطه ی پایدار داشته باشن و بعد از عوض شدن حس رابطشونو تغییر بدن.



مشکلات عمده ی سوییچ های مرد :

به دلیل مشکلات فرهنگی تقریبا هیچ اسلیوی در ایران با علم به اینکه کسی که داره به عنوان ارباب انتخاب میکنه سوییچ هستش تن به بردگی اون فرد نمیده ، به دلیل مشکلات فرهنگی اغلب کسانی که میسترس هستن یا اسلیو های سوییچ رو قبول نمیکنن یا میترسن ازشون یا بشدت ازشون متنفرن.

مشکلات عمده سوییچ های زن :

به دلیل وابستگی عاطفی که زن پیدا میکنه مخصوصا در قالب برده نمیتونن رابطه تشکیل بدن و وارد رابطه میسترس اسلیو میشن و یک رابطه ی ضعیف و کم احساس رو تشکیل میدن ، متاسفانه کلا اکثرا میسترس ها اعتقادی به وابستگی عاطفی به مرد های اسلیو ندارن و به چشم یک تفریح بهش نگاه میکنن ، حقیقتا انقدر مشکلات زیاده که هرچی بیشتر به ذهنم میرسه تداخل میکنه با مشکلات دیگه ،همینطور هم هست کشوری که فرهنگ مردمش تهوع آوره این فرهنگ همه جا خودش رو نشون میده چه برسه به بی دی اس ام.

راه حل های پیشنهادی:

۱- با یک سوییچ وارد رابطه بشن :

مشکلات : ممکنه حس طرفین بعضی وقت ها مکمل نشه و موجب بی نظمی رابطه میشه و دامیننت در این رابطه از ابهت لازم برخوردار نیست.

اگه این راه رو انتخاب میکنید بهتره به طرف مقابلتون از نظر احساسی کاملا علاقه مند باشید این رابطه فداکاری های زیادی میطلبه که هر دو طرف باید ازخودگذشتگی داشته باشند.


۲- روی حس ضعیف تر پا بذارند و حس غالب خودشونو ارضا کنن :

هرچند این روش تو ایران متداوله ولی موجب بروز مشکلات روحی روانی در فرد سوییچ میشه.

۳- دو رابطه داشته باشند :

تو یکی هس تاپ و یکی دیگه حس باتم خودشونو ارضا کنند ، این راه در کشور های توسعه یافته رایجه.


۴- بهترین و منطقی ترین راه :

زیر نظر مستر یا میسترس خودشون اسلیو بگیرن و اگه مشکلی با رابطه با جنس موافق ندارن دختر ها میتونن زیر نظر ارباب مردشون اسلیو دختر بگیرند و یا برعکس،اگه این راه رو انتخاب میکنید باید به هم اعتماد داشته باشید
زیر نظر مستر یا میسترستون اسلیو بگیرید و اگه مشکلی نداشته باشید گاها میتونید هر سه نفر با هم ریل داشته باشید.

چیزی رو از مستر و یا میسترستون مخفی نکنید و مشخص کنید که قلبون واقعا به کی تعلق داره و موجب سو تفاهم نشید و مستر یا میسترس هایی که به اسلیوشون این اجازه رو میدن توجه داشته باشن که باید خیلی محتاط تر برخورد کنن که موجب صدمات روحی به اسلیوشون نشن.

     
  
مرد

 
تصاویر bdsm


(برای بزرگ شدن تصاویر روی آنها کلیک کنید)
     
  ویرایش شده توسط: Master_Ares   
صفحه  صفحه 1 از 5:  1  2  3  4  5  پسین » 
Sexology - سکسولوژی

bdsm (روابط ارباب و برده) چیست؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA