انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
خانه و خانواده
  
صفحه  صفحه 1 از 18:  1  2  3  4  5  ...  15  16  17  18  پسین »

Aquarium | آکواریوم در منزل


زن

 
.........................آکواریوم در منزل شما هر سوالی در این ضمینه دارین بفرمایید......................

     
  
مرد

 


یکی از سوالاتی که برای اکثر آکواریوم داران مطرحمی شود این است که آیا من هم باید در آکواریوم خود گیاه داشته باشم؟در جواب این سوال باید بدانیدکه آکواریوم بدون گیاه مانند خانه ی بدون اثاثیه است!!!
از جمله عواملی که نگهداری گیاهان را اجتناب ناپذیر میکند تامین غذا برای ماهیان،کمک به بهتر جلوه نمودن ماهی ها،ایحاد سرپناه برای ماهی های کوچک،بچه ماهی ها، ماهی های ضعیف،ماهی های باردار،تامین امنیت ماهی ها و ایجاد مکانی برای تخم ریزی آنها می باشد.همچنین ریشه گیاهان با جذب پس مانده ی غذا ها و فضولات آنها مانع از تجمع آنها در تانک شما می شود.
مرگ آن نیست که در قبر سیاه دفن شوم مرگ آن است که از خاطر تو با همه ی خاطره ها محو شوم
     
  
مرد

 


برای داشتن یک آکواریوم مدرن نیازبه وسایل پیشرفته ای داریم تا علاوه بر آسان تر کردن نگهداری از ماهی ها ، مانع از صدمه دیدن آنها شویم . اما وسایل آکواریومبه دو دسته ی ضروری و سرگرمی تبدیل می شوند ، یعنی یک دستهبرای نگهداری آبزیان لازم است ولی دسته ی دیگر تنها جنبه زیبایی و سرگرمی دارند و وجود آنها لازم نمی باشد .
دسته ی اول : وسایل ضروری
1- تور ماهیگیری 2- شیشه پاک کن 3- پمپ هوا و تجهیزات 4- فیلتر و تجهیزات 5- آبگرمکن ( بخاریآکواریوم ) و تجهیزات است
مرگ آن نیست که در قبر سیاه دفن شوم مرگ آن است که از خاطر تو با همه ی خاطره ها محو شوم
     
  
مرد

 


دسته دوم : وسایل سرگرمی
1- گیاهان مصنوعی( پلاستیکی ) 2- کوزه ها و وسایلسفالی رنگارنگ 3- شن 4- مرجان ، سنگ و چوب 5- تصویر پس زمینه ی آکواریوم


توضیحات اضافی وسایل :



1- تور ماهیگیری : یکی از ضروری ترین وسایل به شمار می رود ؛ بطوریکه برای گرفتن هر ماهی نیاز به داشتن چنین محصولی مشهود است و گرفتن آنها با وسایل دیگر ( مثل کاسه یا ... ) ممکن است صدمات زیادی به آنها بزند
مرگ آن نیست که در قبر سیاه دفن شوم مرگ آن است که از خاطر تو با همه ی خاطره ها محو شوم
     
  
زن

 


بهترین گیاه به نظر من گیاه كیپتون است كه تلخه و توسط ماهی ها خورده نمیشه ولی گرونه هو شاخه ای حدودا 3 الی 5 هزار تومنه اگر میخواهید در اكواریمتان گیاه داشته باشید حتما با ماهیانتان سازگار باشه نیاین كنار فلاور دو گربه ای بكارید اگر میخواهید فقط آكواریومتان جنبه زیبایی داشته باشد میتوانید از گیاهان مصنوعی استفاده كنید ولی از عیب های آنها هم اینه كه زود جلبك میبندن و یا فضولات ماهیان بهشون گیر میكنه و منظره بدی ایجاد میشه



هر سوالی در این زمینه باشه در خدمتم
     
  
مرد

 


راه اندازي تانك سيچلايدهاي مالاوي - قسمت اول

در صورتی که تصمیم گرفته اید یک تانک از سيچلايدهاي مالاوی راه اندازی کنید ، نیاز به آماده سازي تانک برای نگهداری این ماهیانزیبا داريد .
در این مقاله سعی می کنیم بهطور مختصر به عناصر اصلی راه اندازی یک تانک مالاوی ، موارد مورد نیاز برای سالم نگه داشتن ماهی ها ، نمایش بهتر رنگ آن ها و حتی تکثیرشان در آکواریوم خانگی می پردازیم .
شرايط آب :
برای شروع از آب شروع می کنیم که از مواد حیاتی برای زنده ماندن ماهی شما در تمام عمرش است . سیچلایدهای مالاوی از شکاف دریاچه مالاوی در شرق آفریقا می آیند که آبی بسیار قلیایی با PH بین 7.5 تا 8.8 دارد و آب با سختی نسبتاً نرم تا متوسط را می پسندند . بنابراین باید این شرایط را برای آکواریوم مالاوی خود فراهم کنید .
مرگ آن نیست که در قبر سیاه دفن شوم مرگ آن است که از خاطر تو با همه ی خاطره ها محو شوم
     
  
مرد

 
نام بيماري : ‌ یبوست ماهی ( Fish Constipation )



یبوست می تواند به ماهی شماضربه بزند و اگر به درستیدرمان نشود ممکن است سبب مرگ ماهی شود .
اين بيماري بين گلدفيش ، سيلور دالر ، سورم ، فايتر و سيچلايد هاي mbuna شايع تر است ولي در ساير ماهي ها ( به خصوص گياهخواران )‌ هماتفاق مي افتد . سيكليده هايي چون دوبوسي و فرانتوزا هم به دليل داشتن معده ي ضعيف مستعد ابتلا به اين بيماري هستند .
علت ها :
یکی از دلایل اصلی ابتلای ماهی به بیماری یبوست ، خیلی غنی و پرانرژی بودن غذای ماهی است . ( دادن غذاهاي غني از پروتئين و ديرهضم ) اگر روزانه به ماهی خود کرم خونی یا میگوی نمکی می دهید، ماهی شما به بیماری یبوست مبتلا می شود . از دیگر دلایل یبوست هم عدم تنوع در غذاهای ماهی است . راه حل مناسب ایجاد تناوب بین وعده های غذایی ماهی شماست ، به صورتی که غذاهای دانه ای همانند لوفاک را در صبح و پولکی در شب و میگوی نمکی را روز بعد به آن ها بدهید . دلیل سوم یبوست می تواند غذادهی بیش از حد شما در وعده های غذایی ماهی ها باشد .
مرگ آن نیست که در قبر سیاه دفن شوم مرگ آن است که از خاطر تو با همه ی خاطره ها محو شوم
     
  
زن

 


برای پیشگیری از یبوست ماهی میتوان هر سه چهار روز یک برگ کاهو را پانزده دقیقه بجوشانید تا نرم شود و به ماهیان خود بدهید به جای کاهو میتوان از برگ اسفناج استفاده کرد اگر در تانکتان گلدفیش دارید بهتر است تعداد وعده هارا افزایش دهید.
     
  
زن

 
بیومار یا بیومر:



نوعی غذا است که اکثرا در تکثیرخانه ها جهت پرورش و رشد سریع ماهیان استفاده میشود و به دو گونه کم چربی و پر چربی در بازار یافت میشود که نوع پرچرب آن بیشتر استفاده میشود و برای همه ی ماهیان قابل خوردن است ولی بهتر است از این غذا برای گلدفیش استفاده نشود تا ماهی را دچار یبوست نکند به کسانی که میخواهند ماهیانشان زود رشد کنند من این غذا را توصیه میکنم.
     
  
زن

 


پولکی: این هم یکی از غذاهای آکواریوم است همانطور که از نامش پیداست شبیه پولک است و بیشتر برای گوپی و گلدفیش استفاده میشود و دارای مقادیر کم چربی و پروتیین و سایر مواد مفید است و فقط برای پرکردن شکم ماهی مناسب است. البته نقش ضدیبوست را هم دارن
من خودم در این ده سال ۲ بار ازش استفاده کردم
البته دوستان توجه فرمایند که موقع خرید ممکن است فروشنده توصیه کند که از نوع رنگ به رنگش بخرید ولی تفاوت چندانی با نوع ساده ندارد و فقط گرانتر است
     
  
صفحه  صفحه 1 از 18:  1  2  3  4  5  ...  15  16  17  18  پسین » 
خانه و خانواده

Aquarium | آکواریوم در منزل

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA