انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 1 از 8:  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین »

عمل های جراحی نادر و بسیار عجیب و موفقیت آمیز


مرد

 
با سلام :
درخواست تاپیکی داشتم در قسمت پزشکی وسلامت با عنوان:
عملهای جراحی نادر وبسیار عجیب وموفقیت آمیز در قسمتهای مختلف جهان با عکسها
واساتید ایرانی از جمله دکتر سمیعی از اساتید بنام ایرانی وعملهای جراحی وی
الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
در چند سال اخیر ، به مدد پیشرفت تجهیزات پزشکی و ارتقای عملهای میکروسکوپی، میزان موفقیت در جراحی های پیوند مجدد اندام به طرز چشمگیری بهبود یافته است. این لیست شامل برخی از عملهای جراحی پیوند اعضای جالب و مهیج از قطعات بدن است که به علت تصادفات و ضرب و جرح از بدن افراد جدا شده است. در اینجا لازم است که مطلبی را در رابطه با کمک به افرادی که دچار نقص عشو می‏شوند عرض نمایم و آن این است که چنانچه شما در صحنۀ حادثه حضور داشتید، کافیست قطعۀ کنده شده یا بریده شده را داخل یک پلاستیک تمیز گذاشته و آنرا داخل یخ قرار دهید و سریعا به همراه بیمار به اولین مرکز فوریتهای پزشکی برسانید.
الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
دست راست از شانه در حادثۀ قطار (۱۹۶۲)
اولین عمل موفقیت آمیز پیوند عضو بریده شده بر روی پسربچه ای ۱۲ ساله به نام اورت نوولز در سال ۱۹۶۲ انجام گرفت. او مشغول جست و خیز بر روی یک قطار باری در ماساچوست بود که از روی آن پرتاب شده و به دیواری برخورد نمود که دست وی از قسمت شانه به طور کامل جدا شد. وی دستش را که داخل آستین لباسش بود با دست دیگرش حمل نموده و به سرعت به اورژانس مراجعه نمود. سرگروه بخش جراحی، دکتر روناد مالت سریعا تیمی از جراحان را تشکیل داده و عمل خود را آغاز نمودند. پس از ساعتها جراحی آنها توانستند رگهای خونی، استخوان و پوست را به هم پیوند بزنند. پس از اینکه رنگ دست به رنگ صورتی برگشت و تپش در آن احساس شد، آنها چهار عصب اصلی و بزرگ را به هم پیوند دادند.




پس از چهار سال از زمان عمل جراحی پیوند دست، اورت به همان صورتی که از دست دیگرش استفاده می‏کرد، از دست پیوند خورده‏اش نیز استفاده می‏نمود. او در نهایت بر روی یک کامیون شش چرخ کار کرد و کیسه‏هایی از گوشت را به راحتی حمل می‏‏نمود.

مطلب جالب : پس از این حادثه‏‏ اورت بسیار مشهور شد. او بارها و بارها مخاطب خبرنگاران قرارگرفت و نامه ها و هدایایی را از بازیکنان لیگ بیس بال و فضانوردان دریافت کرد، حتی یک گروه طرفداران وی تشکیل گردید.
الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  ویرایش شده توسط: shadok   
مرد

 
پای راست در حادثۀ شهربازی (۲۰۰۷)
دختر نوجوان، کیتلین لسیت، اخباری تکان دهنده را در سرتاسر جهان، پس از حادثه‏ای که در پارک سیکس فلگز در کنتاکی آمریکا برایش اتفاق افتاد بوجود آورد. وی که سوار بر چتر شیرجه (نوعی وسیله) بود، ناگهان یکی از کابل‏ها پاره شده و به دور هر دو پای وی گره خورد و هر دو پا قطع گردید.



او می‏گوید “من به خاطر دارم که قبل از اینکه وسیله به سمت پایین شیرجه رود، احساس ضربۀ شدیدی در سرم نمودم و پس از آن احساس کردم که بر روی آتش بوده وبوی گوشت سوخته‏ای را احساس نمودم.”
جراحان موفق شدند که پای راست او را پیوند زنند اما متاسفانه موفق نشدند پای چپ او را پیوند بزنند و مجبور شدند پای چپ او را تا قسمت زانو قطع کنند.



مطلب قابل توجه : کلیۀ هزینه‏‏های عمل کیتلین حدود صدها هزار دلار شد که مسئولین بیمارستان قبول کردند که تا زمان مشخص شدن نتیجۀ دادگاه و شکایت او علیه شهربازی دست نگه داشته و این مبلغ را موقتا از وی نگیرند.
الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
دو دست که توسط دستگاه برش قطع شد (۲۰۰۵)
در سال ۲۰۰۵ در کارخانه‏ای در نیویورک، آرسنیو ماتیاس بر روی دستگاه وکیوم پرس پلاستیک کار می‏کرده است که ناگهان دستگاه دچار مشکل شده و دو دست او از ناحیۀ مچ قطع می‏گردد. ماتیاس که کاری از دستش بر نمی‏آمده فقط شاهد پاشش خون از دو دستش است و دو کف دست او بر روی زمین کنار دستگاه افتاده که همکاران وی سریعا او را بر روی صندلی میگذارند و به وی توصیه می‏کنند که دستانش را بالاتر از سرش بگیرد تا شدت خونریزی کمی کاهش یابد. دو همکار دیگر وی کمربندهایشان را به دور دو بازویش می‏پیچند و چند نفر دیگر به سوپرمارکتی که در نزدیکی آنجا بوده شتابان رفته و بسته‏‏هایی از یخ را تهیه می‏نمایند تا دستان بریده را داخل یخها قرار دهند. سپس پلیس هوایی توسط هلیکوپتر وی را به بیمارستان یکی از دانشگاهها برده و پس از چهار هفته که از عمل پیوند او گذشت، بیمارستان را ترک می‏نماید. از آن زمان ماتیاس به مدت یک سال تمرینهای مکرری را برای بازتوانی دو دستش انجام می‏دهد که سرانجام آنها به حالت اولیه بازمی‏گردند.



مطلب قابل توجه : سازمان سلامت و امنیت شغلی به استناد مواردی دیگر و همچنین عدم آموزش کافی به پرسنل و نیز عدم سرویسکاری به موقع دستگاهها، کارخانۀ فوق الذکر را متهم می‏نماید.
الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
دو نفر هرکدام یک دست در مسابقۀ طناب کشی (۱۹۹۷)
شاید این قضیه برای افراد شهرنشینی مانند ما کمی عجیب باشد اما واقعی است. در سال ۱۹۹۷ در ساحل رود کیلونگ در تایپه، به مناسبت جشنی ملی، مسابقۀ طناب کشی برگزار شد که بیش از ۱۶۰۰ نفر در آن شرکت کردند. مسابقه به این صورت بود که قد بلندترین فردهر تیم به عنوان نفر جلویی در مقابل قدبلندترین فرد تیم مقابل ایستاد.



پس از سوت شروع بازی، هر تیم که بالغ بر ۸۰۰ نفر بودند با نهایت قدرت خود شروع به کشیدن طناب نمودند که متاسفانه با توجه به اینکه طناب برای نصف این شرکت کنندگان در نظر گرفته شده بود، دقیقا از وسط پاره شده و با شدت زیادی باعث قطع دست هر دو نفر جلویی تیمها شد. سپس به سرعت آنها را به بیمارستان Mackay Memorial فرستاده و پس از ۷ ساعت عمل دو دست به محل اولیه پیوند زده شد.

نکته : بسیاری از گزارشها مبنی بر این بوده که به دلیل پیچاندن دست به دور طناب این حادثه رخ داده اما در واقع به دلیل حالت ارتجاعی که طناب نایلونی داشته و با شدت زیادی برگشت خورده است، این حادثه رخ داده است.
الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
ترمیم گوش چپ (۲۰۰۸)
در سال ۲۰۰۸، یک دانشجوی ۲۶ ساله اهل لیدز با گروهی در حال گردش در بیرون شهر بود که سه نفر به وی حمله کردند و پس از گذشت حوادثی باعث شدند تا گوش وی کنده شود. با توجه به اینکه گوش وی پس از ۱۷ ساعت بعد از حمله پیدا شد، جراحان تصمیم گرفتند گوش وی را به داخل شکم او پیوند زده تا بافتهای آسیب دیدۀ آن احیا شود و در آخر گوش او را به جای اصلی خودش پیوند زدند.



خوب است بدانید که : سابقۀ ترمیم گوش به ۶۰۰ سال قبل از میلاد در هند بازمی‏گردد.
الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
انگشت بزرگ پا به جای انگشت اشاره دست (۲۰۰۷)
گرت لا فیور، کارگر جنگل پس از اینکه انگشت اشارۀ دست خود را در حین کار از دست داد، تصمیم گرفت که انگشت بزرگ پای خود را قطع کرده و به جای انگشت اشارۀ دست از آن استفاده کند. پس از یک عمل شش ساعته در بیمارستان Saint Mary’s Pros در سانفرانسیسکو، جراح این عمل موفق به حدا نمودن تاندوم، رگها و عصبهای انگشت پای وی و نصب مجدد آنها در محل قبلی انگشت اشارۀ دست او شد. پس از گذشت کمتر از دو ماه از این عمل گرت توانست به راحتی امضا کرده و لباسهای خود را به راحتی بین انگشتان خود بگیرد. همچنین انگشت کنار شصت پای او، پس از مدتی انحراف پیدا کرد و شکل متوازنی را به پای او داد.



نکته قابل توجه : این اولین عمل پیوند انگشت پا به عنوان انگشت اشاره دست نیست بلکه اولین مورد در سال ۱۹۶۹ گزارش شده است. دلیلی که این نوع عمل رایج می‏باشد این است که شصت پا حدود ۴۰% کارایی انگشت اشاره دست را دارا می‏باشد.
الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
ساعد دست چپ بریده شده توسط دندانهای کروکودیل (۲۰۰۷)
تصویر زیر به گونه ایست که گویا با فتوشاپ بر روی آن کار شده است اما این تصویر کاملا واقعی بوده و متلق به صحنۀ قطع شدن دست آقای چانگ پو یو است. در سال ۲۰۰۷ در باغ وحش شائوشان چین، هنگامی که این فرد در حال خارج کردن آمپول آرامبخش از دهان این کروکودیل تربیت نشدۀ نیل که به مدت یکماه غذایی مصرف نکرده بود، این حادثه برایش اتفاق افتاد و دست وی از ناحیۀ ساعد چپ قطع گردید.



او در واقع وی متوجه نشد که این کروکودیل به طور کامل بیهوش نشده است. پس از این حادثه چانگ به سرعت به بیمارستان سرپایی باغ وحش مراجعه کرده و مسئول آنجا با خالی کردن دو گلوله شکاری بر روی کروکودیل وی را کمی بیحال می‏نماید. البته ناگفته نماند که گلوله‏ها به طور کامل به بدن این جانور نفوذ نکردند اما برای رها کردن ساعد جاماندۀ وی از دهانش کافی بوده‏اند. پس از آن وی را به سرعت به بیمارستان این شهر منتقل نموده و پس از ۵ ساعت عمل جراحی ریز، دست وی را پیوند می‏زنند.
الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
پوست جمجمه که توسط سگ خورده شده بود (۲۰۰۴)
درسال ۲۰۰۴، امیلی استینت، دختر چهار ساله‏ای که در حیاط پشتی خانه مشغول بازی بود مورد حملۀ یک سگ پیت بول که در آن خانه نگهداری می‏شد قرار گرفت و این سگ نیمه وحشی که قلادۀ خود را به شدت پاره کرده بود، بخشهایی از پوست جمجمۀ امیلی را گاز گرفت.
پس از آن امیلی را به سرعت به بیمارستان کودکان Kosair در شهر لویی‏ویل در ایالت کنتاکی آمریکا برده و در همان حین یک مامور شریف، آن سگ غیرقابل کنترل را با یک گلوله از پا در آورد.



پزشکان جراح کودک به مسئولین شریف اعلام کردند که اگر می‏خواهید این کودک نجات پیدا کند، باید قسمت جدا شدۀ جمجمۀ سر او را بیابید. پس از این اعلام، مامورین شروع به جستجو در حیاط پشتی خانه کردند اما چیزی دستگیرشان نگردید و با ظن اینکه ممکن است سگ قسمتهای جمجمۀ این کودک را خورده باشد، شکم او را پاره کرده و خوشبختانه از داخل معدۀ سگ، قسمتهای جدا شدۀ جمجمۀ دختربچه را یافتند و آنها را به سرعت به بیمارستان انتقال دادند.
پزشکان موفق به نجات این کودک شدند اما علیرغم زالودرمانی‏های متعددی که انجام شد (leech therapy)، قسمتهایی از جمجمه پس از گذشت اندی از بین رفت و پزشکان مجبور به انجام پیوندهای دردناک بدن شدند.

نکتۀ قابل توجه : زالودرمانی در احیاء بافتهای ازبین رفته و بهبود سیستم خونرسانی در بافت آسیب دیده کاربرد دارد. زالو به دلیل داشتن مواد ضد انعقاد خون در بزاق خود باعث گردش خون در بافت آسیب دیده می‏شوند.
الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
صفحه  صفحه 1 از 8:  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین » 
علم و دانش

عمل های جراحی نادر و بسیار عجیب و موفقیت آمیز

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA