انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ایران
  
صفحه  صفحه 47 از 48:  « پیشین  1  ...  45  46  47  48  پسین »

Interesting news from Iran | اخبارهای جالب و خواندنی از ایران


زن


 
حکم جالب یک "قاضی"
ابلاغ حکم به محمدرضا پهلوی با شکایت ستاد اجرایی فرمان امام مازندران! +عکس


به گزارش پارسینه، در اقدامی بی سابقه و جالب، فاضی اصل 49 قانون اساسی مازندران؛ در پی درخواست ستاد اجرایی فرمان امام خمینی مازندران وضعیت یک قطعه زمین را که متعلق به محمدرضا پهلوی بوده است را تعیین کرد.

در این رای دادگاه؛ ستاد اجرایی فرمان امام به عنوان "خواهان"و محمدرضا پهلوی شاه سابق به عنوان "خوانده" منظور شده اند.



ماجرا از این قرار بوده است که بر حسب گزارش اداره ثبت اسناد و املاک مازندران 11 سهم مشاع از سیزده سهم شش دانگ یک قطعه زمین در چمستان هنوز در مالکیت محمدرضا پهلوی قرار داشته و ستاد اجرایی فرمان امام برای تعیین تکلیف نهایی این قطعه زمین به دادگاه مراجعه کرده و دادگاه نیز برای رعایت اصلی بی طرفی ضمن تایید مصادره این قطعه زمین از سوی ستاد اجرایی، این آگهی را در نشریات درج می کند.

اصل 49 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است:

دولت موظف است ثروتهای ناشی از ربا ، غصب ، رشوه ، اختلاس ، سرقت ، قمار ، سو استفاده از موقوفات ، سو استفاده از مقاطعه کاریها و معاملات دولتی ، فروش زمینهای موات و مباحات اصلی ، دائر کردن اماکن فساد و سایر موارد غیر مشروع را گرفته و به صاحب حق رد کند و در صورت معلوم نبودن او به بیت المال بدهد. این حکم باید با رسیدگی و تحقیق و ثبوت شرعی به وسیله دولت اجرا شود.


[تاريخ مطلب: چهارم مهر ۱۳۹۴ برابر با بيست و ششم سپتامبر ۲۰۱۵]
[کد مطلب: 96382] [تعداد نظرات: 5] لينک اين صفحه را برای ديگران بفرستيد نسخه مناسب چاپ
Blogger1 0 24 Google +1

در زمینه‌ی انتشار نظرات کاربران گرامی رعایت چند مورد ضروری است:
لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. اگر امکان تايپ فارسی مستقيما در کامپيوتر خود نداريد برای تبديل فينگليسی به فارسی اينجا را کليک کنيد
«پيک ايران» مجاز به ویرایش ادبی نظرات کاربران است.
مطالبی که حاوی کلمات رکيک، غير اخلاقی و يا توهين به ديگران باشد منتشر نميشوند.
نظراتی که پیرامون این خبر نباشد منتشر نمیشود

نام: (الزاميست)

نظرات شما (حداکثر تعداد حروف با احتساب فاصله بين حروف 1000 حرف ميباشد):
تعداد حروف باقيمانده:


نظرات خوانندگان

نوشته شده در تاريخ چهارم مهر ۱۳۹۴ برابر با بيست و ششم سپتامبر ۲۰۱۵ ، 17:45:34 توسط ایرج
ملعون من ایرانی هستم که گرفتاره شما اخوندها شده ام۰

نوشته شده در تاريخ چهارم مهر ۱۳۹۴ برابر با بيست و ششم سپتامبر ۲۰۱۵ ، 16:29:02 توسط آناهیتا پارسی
ستاد اجرایی همان بزرگترین دزدان وراهزنان تاریخ ایرانند عجیب است این عرب زاده به یک ایرانی مهین پرست وبا شرف توهین میکند

نوشته شده در تاريخ چهارم مهر ۱۳۹۴ برابر با بيست و ششم سپتامبر ۲۰۱۵ ، 16:24:35 توسط Nikan
با عرض پوزش، ارتشتاران درست است و نه ارتشدارن.

نوشته شده در تاريخ چهارم مهر ۱۳۹۴ برابر با بيست و ششم سپتامبر ۲۰۱۵ ، 13:27:16 توسط محمد رضا شاه پهلوي شاهنشاه
رياست محترم دادگاه ويژه اصل ٤٩ قانون اساسي استان مازندران جناب اقاي سيد مرتضي موسوي بدينوسيله ما محمد رضا شاه پهلوي شاهنشاه اريامهر به اطلاع ميرسانيم كه در حال حاضر ما مجهول الامكان نمي باشيم و ارامگاه ما در كشور دوست وبرادر مصر شهر قاهره مسجد الرفاهي مي باشد لذا مقتضي است اصلاحيه لازم را در حكم صادره اعمال و حكم را به ادرس ما در كشور مصر ارسال نماييد اعليحضرت محمد رضا شاه پهلوي شاهنشاه اريامهر برزگ ارتشداران

نوشته شده در تاريخ چهارم مهر ۱۳۹۴ برابر با بيست و ششم سپتامبر ۲۰۱۵ ، 13:12:38 توسط Bahram
حالا بعد از ۳۷ سال؟ بابا میگذاشتید اقلا یکی دو قرن بگذرد بعد سراغ این زمین را میگرفتید! راستی تکلیف زمین خواری سران جمهوری اسلامی مثل برادران لاریجانی و مشایی و سپاه پاسداران و خیلی از آخوندها چه میشود؟ لابد تا ۱۶۰۰ شمسی یا ۲۰۳۰۰ میلادی رسیدگی خواهد شد.
ساير مطالب اين بخش
* روزنامه مصری : ایرانی ها در منا بجای لبیک اللهم لبیک، لبیک یا حسین سر دادند و بی نظمی بوجود آوردند
* بحرین کاردار سفارت ایران را احضار کرد
لغو تجمع بسیج دانشجویی مقابل سفارت عربستان در تهران/ بسیج یکباره تابع قانون شد!
* احضار تاج زاده به دادسرای اوین
* بی خبری از وضعیت واله زمانی
* افزایش کشته های ایرانی منا به 144 نفر
* طرح دوفوریتی مجلس برای انتقال مدیریت حج
* بانک مرکزی مسول تخلفات موسسات مالی غیر مجاز است
* وزیر اطلاعات: حادثه منا سهوی نبود
پر خواننده ترين مطالب اين بخش
* اعلام بازداشت تیراندازماهر ایرانی در فرودگاه کییف
* حداد عادل : تحریم‌ها بر سر راه نظام مانع ایجاد کرده بود
گزارش‌های غیررسمی و تائید نشده حکایت دارد:
مرگ شماری از نظامیان و مقام‌های ایران در منا
* سقوط هواپیما در دریای نوشهر
* وکلای بین‌المللی به دنبال پرونده حادثه فرودگاه جده
عکس/ صفحه اول روزنامه ها، شنبه 4 مهر، 26 سپتامبر (به روز شد)
عضو تیم مذاکره هسته‌ای سابق؛ بازجوی امنیتی و متهم اختلاس
هویت واقعی فردی که رفسنجانی از او با عنوان "بازجوی ناخوب" یاد کرد
- See more at: http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=96382#sthash.Jjjzcn5f.dpuf
اصل ولایت فقیه یعنی‌ توهین به شعور یک ملت
نه به حجاب اجباری تسلیت به ایران#مهسا امینی
     
  

 
azadehh: مدير اداره ارشاد قزوين: ۴۰ نفر از ۳۱۳ یار امام زمان قزوینی هستند
اوه اوه خدا بهش رحم کنه
اندوه بزرگی ست انبوه انتظار
     
  
زن


 
شوک تکان دهنده تجاوز به محارم/ ثبت ۵۲۰۰ پرونده تجاوز به محارم در کشور


سایت تبیان، وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی: آزار جنسی کودکان در دنیا پیشینه ای بسیار طولانی دارد که در تمام کشورها و فرهنگ های مختلف کام زندگی را به کودکان تلخ کرده است، اما دردناک تر هنگامی است که این آزار جنسی از سوی افرادی صورت می گیرد که قربانی، آن ها را حامی خود قلمداد می کرده است؛ تجاوزهایی که در حریم خانواده، یعنی امن ترین مامن بشر شکل می گیرد.
تشکیل 5200 پرونده تجاوز

اگر چه هیچ گاه آماری در ارتباط با پرونده های زنای با محارم در کشور منتشر نشده، اما رییس انجمن آسیب های اجتماعی در آخرین اظهارات خود درباره این موضوع، از تشکیل ۵۲۰۰ پرونده قضایی در کشور در مورد رابطه جنسی برادر با خواهر و پدر با دختر خبر داده است که البته این آمار غیر از تجاوزهای سایر محارم مانند دایی و عمو، پدرشوهر بوده و بسیاری از سوءاستفاده های جنسی نیز اساسا گزارش نمی شوند.
ایسنا هم در سوم آبان سال 82 "گزارشی تکان دهنده ای از قتل های ناموسی و تجاوز محارم در خوزستان" را منتشر کرد که بر اساس آن، مشاور وقت استاندار خوزستان با اشاره به مواردی از تجاوز محارم به دختران در استان گفته بود: "در این زمینه از میان تنها ۱۸ دختر بین ۱۲ تا ۱۴ سال كه به دلیل تجاوز پدر و برادرشان به دفتر امور بانوان استانداری مراجعه كرده اند، ۱۲ مورد آن ها دختران زیر ۱۴ سال بوده اند."

تجاوز پدران به دختران بیشتر از تجاوز برادران به خواهران گزارش می شود

با این حال پژوهشگرانی که در این حوزه فعالیت می کنند، معتقدند که نباید هتک حرمت پسربچه ها را نیز از حیطه تجاوز جنسی خانگی خط زد، چراکه تجاوز به هر جنسیتی و به هر سنی ممکن است. همچنین آن ها معتقدند که میزان رخداد تجاوز جنسی برادر به خواهر بیشتر از تجاوز پدر به دختر است، ولی میزان گزارش دهی تجاوز جنسی پدر به دختر، بیشتر از تجاوز برادر به خواهر است، چراکه معمولا رابطه خواهر و برادر در سنین نوجوانی و بلوغ شکل می گیرد، خواهر و برادر همسن و سال هستند، رابطه ممتد و همیشگی نیست و رابطه به خاطر کنجکاوی ها و محدودیت های جنسی به وجود می آید و به همین دلیل هم معمولا راحت تر فراموش می شود و شاید مورد بخشش قرار می گیرد. در ضمن در صورت اطلاع خانواده از چنین رابطه ای، به دلیل ترس از مجازات فرزندان، می کوشند که قضیه را در درون خانواده حل و فصل کنند.


هر چند که تجاوز به محارم به خصوص تجاوز برادر و پدر به خواهر و دختر در تمام طبقات اجتماعی دیده شده، اما بر اساس تجربیات حاصل از مطالعه بر روی این دست از پرونده ها، کارشناسان می گویند که احتمال گزارش دهی تجاوز در گروه های فرودست جامعه بیشتر است، چرا که در طبقات بالای جامعه، آبرو تابوی قوی تری وجود دارد. همچنین به دلیل این که در خانواده های سطح بالا، افراد با محرومیت جنسی کمتری مواجه هستند، احتمال وقوع تجاوز به محارم در این قشر کمتر است.
بررسی های صورت گرفته بر روی این پرونده ها نشان می دهد که قربانیانی که از سوی پدر مورد تجاوز جنسی قرار می گیرند، معمولا از حدود سنی ۱۰ تا ۱۲ سال و خواهرانی که از سوی برادر خود مورد تجاوز قرار می گیرند، از حدود سنی ۱۵ تا ۱۶ سال آزار جنسی شان آغاز می شود.

تجاوز جنسی توسط پدر، فرآیندی مرحله به مرحله است

تجاوز جنسی توسط پدر، فرآیندی مرحله به مرحله است. در اکثر مواقع به دلیل سکوت و ترس دختر، معمولا فاعل جسور تر می شود و آزار جنسی به شکل تجاوز تغییر شکل پیدا می کند .

ریشه یابی علل وقوع این «شاه آسیب» نشان می دهد که تحمل پایین در برابر ناکامی، مشکل در کنترل خشم، مشکل در توانایی برقراری رابطه عاطفی با اعضای خانواده، پرخاشگری کلامی و جسمی، سوء مصرف مواد مخدر و الکل، احساس اضطراب برای برقراری رابطه جنسی با بزرگسالان و پدوفیلیا یا تمایل به رابطه جنسی با کودکان از مشخصه های مشترک متجاوزان است و از همه مهم تر این که خیلی از این افراد در کودکی از سوی پدربزرگ، صاحب کار و یا پدر خود مورد تجاوز قرار گرفته اند و در واقع خود نیز قربانی آزارهای جنسی بوده اند.
البته صاحب نظران بر این باورند که علت اصلی وقوع این آسیب تنها عوامل روانی نیست، بلکه مسائل اجتماعی نیز در شکل گیری آن به شدت تاثیرگذار است، به طوری که هر چه از ساختار خانواده ها از دموکرات و مساوات طلب به سوی ساختار خانواده خودکامه و بی بندبار و نابسامان پیش می رود، امکان تجاوز جنسی به کودکان بیشتر می شود.

بیشتر خانواده های مردسالار درگیر این آسیب هستند

در واقع تجاوز جنسی پدر به دختر، بیشتر در خانواده هایی اتفاق می افتد که دارای انزوای اجتماعی هستند؛ ساختاری سنتی مبتنی بر «مرد نان آور و زن خانه دار» دارند. میزان ارتباط اعضای خانواده و روابط عاطفی بین آنان کمترین میزان اهمیت را دارد. مشاجره و خشونت های خانگی میان والدین همیشه وجود داشته، اما برای تربیت فرزندان هیچ منطق و تعادلی وجود ندارد. به طور کلی مردسالاری در این خانواده ها حرف اول را می زند و تصمیم گیری در آن کاملا یکجانبه و از سوی پدر است.

از طرف دیگر نتایج تحقیقاتی نشان می دهد که در خانواده هایی که مادر دارای استقلال مالی و منبع درآمد است، تجاوز مخصوصا پدر به دختر کم اتفاق می افتد و در صورت وقوع نیز به دلیل عکس العمل فوری مادر، دختر مورد بزه مجدد قرار نمی گیرد. این در حالیست که در خانواده هایی که مادر به لحاظ مالی به شوهر وابسته است، حتی در صورت اطلاع از تجاوز همسر به دخترش نیز، یا مجبور است که این موضوع را کتمان کند و یا بالاجبار موضوع را بپذیرد.
البته در بسیاری از مواقع فرد قربانی هیچگاه تعرض صورت گرفته را بیان نمی کند که سردرگمی قربانی در نحوه برخورد با رفتار پدر یا برادر، شرم و خجالت، تهدیدات فرد متجاوز، ترس از پاشیدن شیرازه زندگی خانوادگی و حتی ترس از عقوبت قضایی از موانع بازگو کردن تجاورز هستند.

نقش قوانین و دستگاه های حمایتگر چیست؟

اما در این میان نقش قوانین و دستگاه های حمایتگر چیست؟ کارشناسان معتقدند سازمان های متولی با توجه به امکانات و قدرتی که دارند، می توانند امکان وقوع و یا وقوع مجدد آسیب های اجتماعی را کاهش دهند و امکان وقوع مجدد تجاوز را کم کنند، اما متاسفانه در این ارتباط مشکلاتی وجود دارد. همچنین مراجع دولتی در برخورد با پرونده های تجاوز جنسی دچار چالش های فراوانی هستند، چون از یک سو غالبا با روسا و مدیران مرد مواجه هستیم که اعتقاد راسخی به عدم دخالت در حریم خصوصی خانواده دارند و از سوی دیگر، در مواردی که واکنش نشان می دهند، این اقدام آن قدر محتاطانه صورت می گیرد که غالبا موجب پشیمانی مراجعه کننده می شود.

قربانیان امروز، روسپیان فردا

در نهایت این مسائل و مشکلات باعث شده که صاحبنظران، زنانی که مورد تجاوز جنسی محارم خود قرار گرفتند را «افراد ناتوانمند نابرخوردار» بنامند ، افرادی که تجربه های تلخ تجاوز را به دوش می کشند و در صورت عدم حمایت نهادهای مسوول و خانواده، خود به پتانسیلی برای ایجاد فحشا در جامعه تبدیل می شوند، به طوری که نتایج یک تحقیق در تهران نشان داده که 5/22 درصد از زنان روسپی مورد مطالعه در سنین کودکی مورد تجاوز محارم خود قرار گرفته اند.





[تاريخ مطلب: بيستم مهر ۱۳۹۵ برابر با يازدهم اکتبر ۲۰۱۶
اصل ولایت فقیه یعنی‌ توهین به شعور یک ملت
نه به حجاب اجباری تسلیت به ایران#مهسا امینی
     
  
زن

 
زن ایرانی کشته شده در فاجعه ی منا زنده شد.

پایگاه خبری گلستان 24: بعد از گذشت یک سال و اندی زنی که در فاجعه منا جان با خته بود، زنده شد.

خانمی که درلیست قربانیان ایرانی حادثه منا بود چند روز پیش باخانوده در گلستان تماس گرفته است.

براساس برخی شنیده ها و اخبار تایید نشده وی در کشوری دیگر به مدت 9 ماه در حالت کما بوده و مدت 3 ماه هم طول کشیده تا حافظه اش را بدست بیاورد.

این خانم ترکمن و از منطقه گنبد است .
نه بسته ام به کس دل نه بسته کس به من دل
چو تخته پاره بر موج رها رها رها من
     
  
مرد

 
نسرین خانوم تکذیب شد
     
  
زن


 
خانه آزادی گزارش داد: ایران بار دیگر در قعر جدول آزادی اینترنت در دنیا


نقشه آزادی اینترنت در دنیا در سال ۲۰۱۶ - منبع: خانه آزادی

به گزارش صدای آمریکا، در تازه‌ترین گزارش «خانه آزادی» از آزادی اینترنت در دنیا، ایران بار دیگر در رده کشورهای «غیر آزاد» و در قعر جدول قرار گرفت.

خانه آزادی (فریدام هاوس) که یک نهاد مدنی ناظر بر آزادی‌های مدنی در شهر واشنگتن دی سی است، در گزارش سال ۲۰۱۶ ایران را با نمره ۸۷ در جمع سه کشور انتهای جدول آزادی اینترنت قرار داده است.

خانه آزادی با فهرست کردن مواردی از فیلتر شدن شبکه‌های اجتماعی، فیلتر شدن وبسایت‌ها و دستگیری فعالان اینترنتی این امتیاز را برای ایران درنظر گرفته است.

سوریه و چین پس از ایران در انتهای جدول قرار دارند؛ این وضعیت کاملا مشابه سال ۲۰۱۵ است.

بنا بر این گزارش، در سال ۲۰۱۶ بهترین وضعیت آزادی اینترنت در استونی، ایسلند و کانادا بوده و آمریکا، آلمان و استرالیا در رده‌های بعدی قرار دارند.


جایگاه ایران در در گزارش سال ۲۰۱۶ آزادی اینترنت

از زمان انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ فیسبوک، توییتر و یوتیوب در ایران فیلتر است. البته سابقه فیلترینگ در ایران قدیمی‌تر است و تا پیش از آن هم چندین شبکه اجتماعی و هزاران وبسایت خبری و غیرخبری گرفتار فیلترینگ حکومت ایران شده بودند.

حسن روحانی که از زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری تا اکنون بارها در مخالفت با فیلترینگ سخنرانی کرده، هنوز نتوانسته فیلتر فیسبوک، توییتر و یوتیوب را بردارد، اما دولت او در مقابل گسترش دایره محدودیت‌ها و فیلتر شدن شبکه‌هایی مثل تلگرام و اینستاگرام که از سوی نهادهای غیرانتخابی بر آن تاکید می شود، مقاومت کرده است.

به نظر می‌رسد که فراقوه‌ای بودن نهاد تصمیم‌گیر درباره فیلترینگ وبسایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی، یکی از مهم‌ترین موانع پیش روی حسن روحانی و دولتش باشد.

در ایران مرکزی به نام «کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه» درباره فیلترینگ تصمیم می‌گیرد، که نمایندگانی از سه قوه ایران و نهادهایی مثل نیروی انتظامی و صدا و سیما نیز در آن عضو هستند.


[تاريخ مطلب: بيست و چهارم آبان ۱۳۹۵ برابر با چهاردهم نوامبر ۲۰۱۶]
اصل ولایت فقیه یعنی‌ توهین به شعور یک ملت
نه به حجاب اجباری تسلیت به ایران#مهسا امینی
     
  
زن

 
واحد پول ایران از ریال به تومان تغییر کرد.
«تومان» وام‌واژه‌ای مغولی به معنای ده هزار (۱۰۰۰۰) است. در بخش‌بندی‌های لشکری به ده هزار سرباز، تومان گفته و فرمانده آن را امیرتومان می‌نامیدند. این واژه از دوران امپراطوری مغول (سده‌ی ۷) در سرزمین ایران متداول گردید.
در دوران صفویه تومان در محاسبات دیوانی استفاده می‌شد اما سکه‌ای به این نام و ارزش ضرب نمی‌شد. پرارزش‌ترین سکه‌ی این دوران «محمدی» نام داشته و ۱۰۰ دینار (معادل یک‌صدم تومان) ارزش داشت. مطابق سفرنامه شاردَن ارزش یک تومان در دوران صفوی معادل ۴۵ لیره فرانسوی آن روزگار بوده است که ارزش امروزی آن تقریباً ۷۰۰ دلار آمریکا یا دو سکه‌ی بهار آزادی می‌شود.
در دوره‌ی قاجار تومان طلا (به ارزش ۱۰ هزار دینار) علاوه بر انواع دیگر سکه ضرب می‌شد. در دوران احمد شاه قاجار (۱۹۱۲) هیچ سکه طلایی در چرخه مبادلات نبود و سکه استاندارد، قران با ارزش نه صدم دلار یا کمتر بود. ارزش ده قران برابر با یک تومان بود اما هیچ تومانی در چرخه مبادلات نبود و بزرگترین سکه، سکه دو قرانی بود.
بر اساس قانون اصلاح واحد پولی ایران در سال ۱۳۱۰ رسمی تومان در سال ۱۳۰۸ (زمان رضاشاه پهلوی) ریال با ارزشی معادل ۱۰۰ دینار به عنوان واحد پولی رسمی ایران انتخاب شد. واحدهای قدیمی‌تر مثل قران و تومان کنار گذاشته شدند، با این وجود تومان هنوز کاربرد خود در گفتار عامه را حفظ کرده‌است.
کابینه هیئت دولت یازدهم در تاریخ ۱۷ آذر ۱۳۹۵ در جریان بررسی «لایحه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران» واحد پول ایران را تومان و برابر با ۱۰ ریال ‏تعیین کرد. تغییر واحد پول ایران از ریال به تومان پس از ارسال لایحه بانک مرکزی به مجلس شورای اسلامی و تصویب این بند در مجلس و تأیید آن توسط شورای نگهبان قانونی و قابل اجراست.
ریال از سال ۱۳۰۸ (زمان رضاشاه پهلوی) به عنوان واحد پول رسمی کشور در گردش می باشد.
از اینکه به من خیانت کردی نارحت نیستم. از اینکه دیگه نمی تونم به هیچ مردی اعتماد کنم غمگینم.
     
  
مرد

 
azadehh: شوک تکان دهنده تجاوز به محارم/ ثبت ۵۲۰۰ پرونده تجاوز به محارم در کشور

سلام....منبع این حبر را دارید؟
     
  

 
اگر همه خبر ها با لینک منبع باشه بهتره
حداقل اینجوری میشه فهمید چه قدر معتر هست
     
  
مرد

 
روایت دوجنسه‌ها از رابطه شیطانی که پایانی مرگبار داشت+عکس
دوجنسه‌ها
با سنگ، شیشه‌های بنز شهروز را شکستم و او از خانه فرار کرد که میترا دنبال او رفت و داخل خیابان وی را گرفت، من نیز... .

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا؛ صبح 22 آبان ماه مأموران کلانتری 101 تجریش در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند جسد غرق در خون مرد جوانی در خیابان شریعتی، خیابان هدیه کشف شده است که دقایقی بعد سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی و کارشناسان پزشکی قانونی در صحنه جرم حاضر شدند.

بررسی اولیه حاکی از آن بود که جسد متعلق به مرد چهل و پنج ساله‌ای است و ظاهراً در یک نزاع به قتل رسیده است.

تحقیقات از اهالی محل حاکی از آن بود که متوفی با دو خانم درگیر شده و دو خانم پس از درگیری از محل گریخته‌اند که کارآگاهان ساعتی بعد با شناسایی دو متهم متواری موفق به بازداشت آنها شدند.

پس از بازداشت دو متهم مشخص شد آنها دو جنسه هستند و به خاطر روابط غیر اخلاقی با متوفی با وی درگیر شده‌اند.

دو متهم این پرونده پس از انتقال به دادسرای امور جنایی تهران به درگیری با متوفی (شهروز) اعتراف کردند و یکی از متهمان که مرجان نام دارد، در اظهاراتش درباره جزئیات این حادثه به بازپرس امور جنایی تهران گفت: من و دوستم میترا چند ماه قبل در یک مهمانی با هم آشنا شدیم و شب حادثه با هم سوار بر خودرویم بودیم و در خیابان ولیعصر می‌چرخیدم که با شهروز آشنا شدیم؛ شهروز سوار بر یک خودروی بنز بود و قرار شد به منزل او در پاسداران برویم.

وی افزود: زمانیکه به خانه شهروز رفتیم قرار شد با وی روابط غیراخلاقی داشته باشیم و او به ما در قبال این روابط یک میلیون و 500 هزار تومان پرداخت کند که با یکدیگر ارتباط برقرار کردیم اما شهروز پولی به ما نداد، زمانیکه به وی گفتیم چرا پولی به حسابمان واریز نشده مدعی شد که مبلغ یک میلیون تومان به حساب من واریز کرده و از من خواست به عابربانک مراجعه کنم؛ شهروز می‌گفت میترا در خانه بماند و من به تنهایی به عابربانک بروم اما من پذیرفتم.

این متهم که 28 سال سن دارد، اظهاراتش به بازپرس را اینگونه ادامه داد: در نهایت من و میترا و شهروز از خانه خارج شده و به پارکینگ خانه شهروز رفتیم؛ شهروز می‌گفت او با خودروی بنز خودش می‌آید و ما با خودروی خودمان برویم که من قبول نکردم و در پارکینگ با هم دعوایمان شد، شهروز می‌گفت داخل پارکینگ سر و صدا نکنیم و می‌گفت از خانه خارج شویم و حرف بزنیم که من با سنگ، شیشه‌های بنز او را شکستم و شهروز از خانه فرار کرد که میترا دنبال او رفت و داخل خیابان او را گرفت، من نیز با خودرویم از خانه خارج شده و به خیابان رفتم.

مرجان ادامه داد: در خیابان به او گفتم چرا پولمان را نمی‌دهی که گفت به خانه‌اش برویم تا پولمان را بدهد که من قبول نکردم و با قفل فرمان چند ضربه به پای او زدم اما شهروز روی صندوق عقب خودرویم افتاد؛ در صندوق عقب باز بود و شهروز در صندوق عقب را گرفته و رها نمی‌کرد که من دستش را کشیدم و در صندوق عقب را بستم، به محض اینکه در صندوق عقب را بستم، شهروز عقب عقب رفت و با پشت سر به زمین خورد، من در آن لحظات با اورژانس و پلیس تماس گرفتم و به سر کوچه رفتم؛ سر خیابان یک کانکس نگهبانی بود، ماجرا را برای نگبهان تعریف کردم که او گفت حالا که با پلیس و اورژانس تماس گرفته‌ام از آنجا بروم.

مرجان در ادامه اظهاراتش به بازپرس گفت: در نهایت من و میترا با خودروی من از آنجا رفتیم اما حدود 15 دقیقه بعد به آنجا بازگشتیم؛ هنوز کسی آنجا نرسیده بود که من با خودرویم به سمت شهروز رفتم، قصد داشتم او را سوار بر خودرویم کرده و به بیمارستان ببرم اما ناگهان دو پسر جوان را دیدم که از انتهای خیابان به سمت ما می‌آیند، در نهایت با خودرو از آنجا متواری شدیم و به منزل من رفتیم.

وی افزود: شهروز زمانیکه در خانه حضور داشت چندین بار کوکائین مصرف کرد و حالش بسیار بد شده بود، در زمان درگیری نیز حال مناسبی نداشت و نفس نفس می‌زد، من و دوستم او را نکشتیم و او خودش سرش به زمین خورد.

میترا متهم دیگر این پرونده نیز اظهارات مرجان را تأیید کرد و به بازپرس گفت: من فقط با مشت چند ضربه به پاهای شهروز زدم، زمانیکه مرجان دست او را رها کرد، او عقب عقب رفت و سرش به زمین خورد به نحوی که خون خیابان را پر کرد، چون آن خیابان شیب داشت.
     
  ویرایش شده توسط: alex2200   
صفحه  صفحه 47 از 48:  « پیشین  1  ...  45  46  47  48  پسین » 
ایران

Interesting news from Iran | اخبارهای جالب و خواندنی از ایران

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA