انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد سکسی
  
صفحه  صفحه 18 از 19:  « پیشین  1  ...  16  17  18  19  پسین »

تو بچگی كسی به شما تجاوز كرده؟ (چه پسر چه دختر) چه تاثیری تو زندگی شما داشته


زن

 
حدودا ۶ سالم بود رفتم درب خونه دوستم که باهاش بازی کنم که پدر آخوند شیطان صفتش گفت بیا داخل خونه زهرا تو خونه است منم بچه زمانی که وارد حیاط خونشون شدم درب حیاط رو بست و من رو از پشت بغل کرد هنوز بوی گوه عنفیه اش رو یادم نمیره من در همون زمان متوجه بغل غیر معمولی اش شدم و زمانی که که میخاست پیش روی کنه فقط شانسم گرفت داداشم دنبالم میگشت و منو صدا میکرد که ترسید و منو ول کرد و گرنه منم مثل خیلی از کودکان دیگه قربانی تجاوز میشدم
و هنوز اون خاطره بد تو ذهنم نقش بسته و من در سن ۲۲ سالگی تونستم به زبون بیارم و همیشه فکر میکردم خیلی کار بدیه و احساس شرم میکردم برای همیم حال خیلی از افراد قربانی تجاوز رو درک میکنم .
تجاوز حتما به دخول نیست گاهی حتی لمس ی کودک تجاوز محسوب میشه.
لطفا آدم باشیم
در نهایت از اون موقع از لر چی اخونده بیزارم مخصوصا اونا که عنفیه میزارن داخل بینی شون
"آموخته ام.....
زندگی همیشه عالی و کامل نیست

اما همیشه همانی است که تو میسازی......

پس آن را به یادماندنی بساز

و هرگز اجازه نده کسی خوشبختی تو را از تو بگیرد.

‎‌‌
     
  
زن

 
AmirSalman
من اصلا از کاری که باهم کرد ناراحت نیستم خیلیم خوشحالم رابطمون بازم ادامه داشت تا چند سال بعدش که فوت کرد
من تو لیست اسپم هستم برا همین نمیتونم پیام خصوصی جواب بدم
     
  
مرد

 
سلام دوستان عزیز لوتی یه خاطره از خودم میخوام بگم..
من تو بچگی هام یه همسایه ای داشتم اسمش حجت بود و حجت 7 سال ازم کوچیکتر بود..حجت بدن سفید و بدون مویی داشت. حجت بعضی وقتا میامد خونه مون که بهش تو درس هاش کمکش کنم..حجت میبردم تو خرپشته پشت بام و اونجا باهاش درس کار میکردم..بعضی وقتا حجت شلوارشو درمیاورد و من کیرمو میکردم تو سوراخ کونش و بهش تلمبه میزدم قشنگ و کیرمو میذاشتم تو دهنش ساک میزد..تا یه دو سه سالی فقط من میکردمش..یه بار موقع کردن یکی از پسر های همسایه مون ما رو دید و بهم گفت اگه میخوای به داداش حجت نگم که میکنیش باید بهمون کون بدی..اولش قبول نکردم و اونم منو ترسوند و کیرشو درآورد داد دستم که براش بمالم..کیری کلفت و داغی داشت و بعد منو از پشت کرد البته لاپایی
     
  
↓ Advertisement ↓
مرد

 
💖قسمت دوم داستان من با حجت💖
بعد از اون موقع وقتی همسایه مون که ما رو دید و منو کرد لاپایی خیلی خوشم اومد..
با حجت زیاد بیرون میرفتم هر جا که میشد ازش استفاده میکردم و باهم اینبار دوطرفه حال میکردیم.
حجت تو دره محل مون که سمت اتوبان حکیم میشه که الان چند سالی میشه اونجا رو پارک نهج البلاغه کردند میبردم پشت درخت ها و شلوار مو میکشیدم پایین و کیرم تو دهن حجت میذاشتم تا ساک بزنه ..بعد من دستم کشیدم رو کیر حجت و خوشم اومد و باهاش بازی میکردم..اونم از این کار من خوشش اومده بود و کیف میکرد شلوارشو گفتم دربیاره و کیرشو گذاشتم دهنم شروع کردم به ساک زدن یه ربعی براش خوردم ..از اون موقع هر سری میامد خونه مون دوتامون همدیگه رو میکردیم..یادمه محرم که میشد تاسوعا و عاشورا مامان و بابا و داداش هام میرفتن یه هیئت که دو روز خونه نمیامدن..منم تا چند سالی حجت شب تاسوعا می آوردم خونه و کامل لباس های همدیگه رو درمی آوردیم و شروع میکردیم به ساک زدن کیر همدیگه و هر دو تامون همدیگه از کون میکردیم..بعضی وقتا تا صبح همدیگه رو جر میدادیم و 5 یا 6 باری سکس داشتیم
     
  
مرد

 
تجاوز به معنی دادن از کون نبوده ولی خیلی لاپایی دادم
     
  
مرد

 
من تا ۱۴ سالگی سفید بودم با کون تپل ،اولین بار که بهم تجاوز شد نمی‌دونستم سکس چیه، حدود ۷ساام بود تو صف نونوایی یه پسر حدودا ۱۸ ساله پشت سرم بود.من همیشه شلوارک میپوشیدم و روغنهای سفید تپلم بیرون بود ،پسره از پشت کیرش رو آروم چسبوند به من و من هم ترسیده بودم هم یه جوری داغ و حشری شدم ولی نمی‌دونستم دلیلش چیه،
یه ذره رو به جلو رفتم و دیگه جا نبود.صف خیلی شلوغ بود.اونم به بهونه تنگی جا چون از من بلندتر بود دستاش رو گذاشت کنار بازوهام دیدم یه کیر کلفت و شق شده رو گذاشت لای کونم و فشارم میداد تو بغل خودش.من که ترسیده بودم و از ترس بغض کردم، حدود یک دقیقه زیر فشار کیرش بودم و آخرش مجبور شدم صف رو عوض کنمو از دستش راحت بشم.این بار اولم بود که حس شهوت بهم دست داد.
تا همین الان چندین بار هم کردم هم دادم کلی خاطره دارم
زنپوشی@
دوطرفه
     
  
زن

 
Streetwalker:
من فکر میکنم بزرگترین تجاوزی که به پسر بچه ها میشه ختنه هست.!
این رسم مصری های باستان که جهودها از آنها گرفتند و اسلام از جهودها کپی برداری کرد...
واقعا که چه بلاهایی که سر پسربچه ها نمیاریم و چه جنایت ها در حقشان نمیکنیم و چه رفتارهای توهین آمیز و پر تحقیری با آنها نمیکنیم و بعد از رفتارشون در بزرگسالی انگشت به دهانیم!
فکر کنید یک جز زنده و حس دار از بدن بچه را زوری و جلوی چشمش به اون وضع فجیع میبرند!
بچه مظلوم چه دردی که نمیکشه! چقدر استرس! چقدر فشار! چقدر ترس! چقدر گریه و....
اگر کار خوب پیش نره یا عفونت کنه و...که واویلاست! بچه سالم رو دستی دستی تا آخر عمرش گرفتار هزار بدبختی و درد و رنج و بیماری سیستم عصبی و جنسی و ارولوژی و....میکنند!
حالا فکر کنید بچه بیچاره پس از اونهمه فشار و درد و خونریزی که جلو چشمش سرش اومده بیاد خونه!
یک گله گرگ با نیشای باز و چشمای هیز دریده که در گوش هم پچ پچ میکنند و ریز ریز و درشت درشت میخندند در انتظارشن تا هزار بار شلوارش رو پایین بکشند و از عضو ناقص شدش عیب بگیرند و بخندند و برای سوژه صد سال آیندشون عکس و فیلم بگیرند...
واقعا با این ختنه چه بلاهایی سر بچه هاتون میارید؟
بچه ای که جلوی چشمش عضوی از بدنش رو میبرند بعد از اون آدم طبیعی خواهد شد؟
بعد از اونهمه درد،خونریزی و وحشی گری انتظار دارید بچه آدم نرمالی بشه؟
و در آخر اون کارناوال مسخره،جای دلجویی و دادن آرامش و کمک به کودک مجروح تازه یک گرگ دریده دور بچه شوک زده میریزند تا عقده های چندین و چند ساله خودشان را سر این کودک مجروح شوک زده خالی کنند...

باز هم این متنی که نوشته بودی رو دوباره خوندم. دلم نیومد این رو بهت نگم که چقدر تو خوبی، چقدر تو با انصافی، چقدر تو انسانی!
آقایون سوء استفاده نکنن، ولی خداییش بین ما زنها کمتر زنی رو دیدم که اینقدر شهامت داشته باشه واقعیت رو بگه! از پسرایی که هزاران بلا سرشون میاریم و هزاران جور تحقیر جنسی و غیر جنسیشون میکنیم چطور انتظار خروجی مردانی رو داریم که بهمون احترام بذارن و... کاش همه زنها منصفانه به این موضوع نگاه میکردن.
برنامه امید ای ام و مصاحبه اش با مدیا مصور رو همه باید ببینن تا متوجه بشن زنها (مادرها) چه نقش عظیم و غیرقابل انکاری در داشتن جامعه خوب یا بد خواهد داشت.
اینقدر متاسفانه عملکرد بد بوده که پسرها و مردها هم هر بلایی سرشون میاد فکر میکنن حقشونه و حتی یاد نگرفتن اعتراض کنن. چون بهشون گفتیم مرد که گریه نمیکنه! چرا مرد گریه نمیکنه؟ مگه مرد آدم نیست.
به امید داشتن جامعه ای سالم و شاد.
     
  
مرد

 
من حدودا دوازده سیزده ساله بودم که اطراف شهر، یه مرد غریبه ی بیست و خرده ای ساله زورکی منو گرفت و شلوارمو درآورد و بهم تجاوز کرد، چون کیرش خیلی بزرگ و کلفت بود، وقتی میخواست بکنه تو کونم، یکم که فشار داد خیلی درد اومد و اصلا داخل نرفت، و فقط منو لاپایی کرد،با اینکه ترسیده بودم ولی از اونجایی همون موقع‌ها گی داشتم و تجربه داشتم، تاثیر خیلی بدی روم نذاشت و صرفا یه خاطره شد.
     
  
مرد

 
فکر کنم ۷ سالم بود نمیدونم واسه چی رفته بودم داخل یه زمین خالی بین دوتا خونه. یه مرد جوان حدود ۲۰ ساله اومد و سرم داد زد و منم ترسیدم بعد منو خابوند و شورتم رو کشید پایین و شروع کرد سوارخمو نیگاه کردن. منم گریه کردم. اونم ولم کرد و من در رفتم. جرات نداشتم راجع به این موضوع با کسی حرف بزنم
     
  
مرد

 
من ۱۲ یا ۱۳ ساله بودم که رفتم نونوایی نون بگیرم یه مرد حدودا ۴۰ ساله که پسر کوچیکشم همراهش بود فکر کنم ۶ ساله اش پشت سرم آمد وایسادن و شروع کرد به انگولک کردنم منم که خجالتی و میترسیدم که اگه بدون نون برم خونه مادرم عصبانی میشه چیزی نگفتم و هر چی خودم رو به دیوار میچسپوندم اونم نزدیکتر میشد اونم بدون هیچ توجه به بچه اش به کارش ادامه می‌داد در حالی که بچه اش میدید و می‌خندید و اونم خجالت می‌کشید من شلوار کردی پوشیده بودم که اونم به ضررم تموم شد چون مرده دستش رو کامل کرده بود تو شلوارم و دیده نمیشد من زمانی به خودم آمدم که دیدم دوتا انگشتش داخل کونم کرده و دارم لذت میبرم و متوجه نبودم که یکی از کارکنان نونوایی از پشت شیشه ما رو داره میبینه تا اینو فهمیدم از خجالت از صف فرار کردم و رفتم خونه و حسابی سرزنش شدم که چرا نون نیاوردم .
همین کار او مرد که دعا میکنم هیچ وقت تو زندگیش خیر نبینه باعث شد به شدت شهوتی بشم و باعث انحراف جنسی بشم. با خودم بازی کنم و چند سال بعد با پسر خاله‌ام سکس کردم و دختر دایی‌ام رو بمالم حتی خواهرزاده‌ام رو که البته هم‌سنم هست رو مالیدم البته اونا هم دوست داشتن ولی زندگیم رو نابود کرد . هیچ تمرکزی روی کار و زندگیم ندارم.
اینجانب تابع تمام قوانین این سایت می‌باشم با سپاس و خسته نباشی
     
  
صفحه  صفحه 18 از 19:  « پیشین  1  ...  16  17  18  19  پسین » 
گفتگوی آزاد سکسی

تو بچگی كسی به شما تجاوز كرده؟ (چه پسر چه دختر) چه تاثیری تو زندگی شما داشته

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA