انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد سکسی
  
صفحه  صفحه 4 از 15:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  12  13  14  15  پسین »

اگه یه روزی بگن زدن پرده توی ایران, ایرادی نداره عكس العملت چیه؟



 
دوست عزیز ‏elena ‎من قضیه رو فقط یک طرفه و فقط به سود پسر ها بررسی نکردم در اخرین پاسخم نیز درمورد ان توضیح دادم و معتقدم که یک دختر همانند پسر حق ازادی و انتخاب خود را دارد اما این ازادی نباید به گونه ای باشد که موجب بی بند و باری جنسی و انجام سکس با دیگران و دور شدن از نظام خانوادگی و همسر و احیانا فرزندان شود.
hi dr!
     
  
مرد

 
yanik: مگه الان ازاد نیست.وفقط باید جسارت به خرج بدی
احتمالا شما ایران زندگی نمیكنید

leaderlover: دوست عزیز ‏elena ‎من قضیه رو فقط یک طرفه و فقط به سود پسر ها بررسی نکردم در اخرین پاسخم نیز درمورد ان توضیح دادم و معتقدم که یک دختر همانند پسر حق ازادی و انتخاب خود را دارد اما این ازادی نباید به گونه ای باشد که موجب بی بند و باری جنسی و انجام سکس با دیگران و دور شدن از نظام خانوادگی و همسر و احیانا فرزندان شود.
“Better to fight for something than live for nothing”
Lieutenant General George S. Patton
     
  
مرد

 
elena: باجواد بودم که میگفت سکس دخترباکره لذت بخش تره
دقیقا من برعکس اینو گفتم چرا حرف تو دهن من میذاری؟

من هم نظر شخصی خودمو گفتم به نظر من دختری که قبل از ازدواج سکس کرده باشه و با کلک از شوهرش پنهان کنه اصلا قابل اعتماد نیست(تشخیص همچین زنی هم ممکن نیست)
در ضمن shahin68 یه جوری گفت که سکس حق تو هست که انگار من عرضه ی سکس کردن تا الان نداشتم
من به این که تا الان این کار رو نکردم افتخار میکنم و هیچ وقت هم ازدواج نمیکنم چون تا حالا زن و شوهری ندیدم که بعد از یک سال بازم با هم خوب باشن جدا از این مسئله من هیچ وقت نمیتونم با یه زن کنار بیام
من برگشتم
     
  
↓ Advertisement ↓
مرد

 
djjjjjjavad: به نظر من زنی كه قبل از ازدواج سكس كرده باشه شوهرش لذت كافی رو از سكس با اون نمیبره
این یعنی چی پس ؟ شاید هم من اشتباه نوشتم من میخواستم بنویسم سكس با دخترباكره لذت بخش تره شاید با جامونده باعث سوتفهام شده
     
  
مرد

 
اولا" اگه پسری خودش پاك باشه و سكس نكرده باشه, حق داره دختر باكره بخواد و ربطی هم به تحجر و افكار قدیمی نداره.
دوما" تو ایران و كشورهای مشابه باید باكرگی مهم باشه چون تو ایران همه ی خرج زندگی بر عهده ی شوهره و تنها چیزی كه زن میتونه در قبالش بده همین نجابتشه . یعنی پسری كه زن بگیره و همه چی از عروسی گرفتن بگیرید تا هزینه ی زندگی و كارای دیگه بر عهده ش باشه و از طرفی زنش باكره نبوده باشه و چیزی نگه خیلی خره .
ولی تو اروپا زن و مرد پابه پای هم كار میكنن و زحمت میكشن و تو همه چی با هم برابرن و كسی حق نداره به اون یكی بگه تو گذشته با كسی بودی یا نه ؟
ولی متاسفانه تو ایران دخترا آزادی اروپا رو میخوان و راحتی كشورای اسلامی . یعنی هم طبق قانون اسلامی مهریه , مهریه های خیلی بالا و شیربها و خونه و ... میخوان در صورتی كه خود اسلام مهریه ی بالا رو دوست نداره و هم آزادی و حقوق زنای اروپایی رو .
تازه بر فرض كه كسی براش مهم نباشه زنش باكره س یا نه , نگاه و حرفای بقیه خیلی سنگینی میكنه و نمیذاره زندگی معمولیدر جریان باشه . مثلا" بقیه ی فامیل و دوستای عروس و داماد اگه بدونن كه پسره با این كه میدونسه زنش قبلا" با كسی سكس كرده عكس العملی نشون نداده میگن دختره بدكاره س و پسره بی غیرت . و نگاهشون به اونا عوض میشه و حتی احتمال سو استفاده از اونا رو زیاد میكنه .
عقده یعنی کسی که اولین بار میره تو لیست، مدتش طبق قوانین باید سه روز باشه ولی یهو میشه دو ماه
     
  
مرد

 
leaderlover: جناب ‏bebeze ‎‏ من به نظر و عقیده شما احترام میزارمو معتقدم که نباید به عقاید هم توهین کنیم. منظور بنده این است که پسر فقط به قصد ازدواج پرده دختر را بزنه چونکه ممکنه بعد از حالو حولش با دختر بیچاره اونو ول کنه و دختر بدبخت با سر افکندگی دیگه حتی فکر ازدواجم نکنه.
خوب حالا ‏elena bebezeبه نظر شما دختری که قبل از ازدواج با شوهرش با صد تا مرد حتی ۱ مرد دیگه خوابیده است می تونه شوهرشو خوشبخت کنه و بعدش خیانتی نکنه. پس این موضوع یک امر عرفی است و نه تنها تو جامعه ما بلکه تو جوامع دیگرم وجود داره. بسیاری از اقایان به دلیل عدم ارضا و سرخوردگی جنسی از شریکشون ممکنه حرف منو قبول نکنند و به اصطلاح خودمون ناموس و ناموس بازی رابزارن کنار بیافتن دنبال سکس ضربدری. اما روی من با قشر عادی جامعه است با تشکر.
من قصد توهین نداشتم و اگه منظورمه بد رسوندم معذرت میخوام دوست عزیز
اگه دو طرفه یك رابطه از هم سیر بشن و جزابیتشونه برای هم از دست بدن هر رابطه ای كه باشه چه دوستی چه ازدواج محكوم به اتمامه و یك تیكه پوست بی خاصیت هم نمیتونه ضامن دوام یك رابطه باشه عزیز.
در رابطه با اینكه یك دختر كه قبل از ازدواجش سكس داشته میتونه بعد از ازدواج خیانت نكنه باید بگم زن و مرد مكمل هم توی یك زندگی مشترك هستن.همونطور كه اگه زن كوتاهی كنه و وظایف زناشویی رو درست و باب میل شوهرش انجام نده شوهر مرتكب خیانت میشه برای زن هم كوتاهی شوهر باعث لغزش میشه.
درضمن این موضوع فقط توی كشورهای جهان سوم به طور خیلی محسوس وجود داره و توی كشورها و جوامع مترقی خیلی وقته این مسائل پیش پا افتاده و نگاه كردن به جنس زن به عنوان كالا و حریم خصوصی حل شده و بین زن و مرد هیچ تفاوتی وجود نداره
پاينده ايران/نابود خرافات
     
  ویرایش شده توسط: bebeze   

 
اولا که به ‏alinumber7 ‎باید بگم که علی جون زدی تو هدف علی جون دوست داریم. واقعا از پاسخ و طرز فکرت خوشم اومد.
اما دوست عزیز ‏bilbilak ‎جان من هم از شما ممنونم که به صورت صادقانه و با استدلال بحث می کنید. به نظر من و پیمان ازدواج پیمانی مقدس بین زوجین است. این پیمان با صداقت و عشق شروع اما ممکن است با خیانت پایان پذیرد. اما بعضی از اقایان نمونش خود بنده به دست نخورده بودن و به قول دوستان باکره بودن خیلی اهمیت میدیم.چون که معتقدیم عشق زن و شوهری عشق پاک و مقدس است نه شهوت و هوس خالی. این دو با هم بوجود می ایند. از طرفی شب زفاف برای شوهر میتواند خاطره ساز باشد و عشق و علاقه به همسرش را تا اخر عمر به همراه داشته باشد. از طرفی زن و شوهر باید به هم پایبند باشند و سعی در ارضای نیاز های همدیگر باشند و نه پسر و یا دختر دیگری. قبل ازدواج با هم دوست باشند و با این دوستی نوعی رابطه عاشقانه برای هم بسازند و برای امر مقدس ازدواج اماده شوند. باز هم از دوستان تشکر می کنم در ارسال های قبلی هم دلایل بیشتری ذکر کرده بودم.
hi dr!
     
  
مرد

 
shahin68: منظورم رو نگرفتی
من نگفتم قبله ازدواج سكس بده
تو میتونی فقط با یك نفر سكس داشته باشی و زندگی كردن با یك نفر رو یاد بگیری

دیگه این بستگی به خود افراد داره . ولی دركل باید اول فرهنگ این كه به دخترها به عنوان كالای جنسی نگاه نشه و اینكه دختر ها هم میتونن از زندگی لذت ببرن توی ایران جا بیوفته
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
alinumber7: یعنی هم طبق قانون اسلامی مهریه ,
مهریه جزاینكه زن روبه كالا تبدیل كنه هیچ فایده ای نداره بهترورش دارند این قانون شبیه قانون فاحشه خانه هاست قانون ازدواج نیست كه
     
  
مرد

 
elena: مهریه جزاینكه زن روبه كالا تبدیل كنه هیچ فایده ای نداره بهترورش دارند این قانون شبیه قانون فاحشه خانه هاست قانون ازدواج نیست كه
من در مورد درست و غلط بودن مهریه چیزی نگفتم. حرف من چیز دیگه ای بود!!
عقده یعنی کسی که اولین بار میره تو لیست، مدتش طبق قوانین باید سه روز باشه ولی یهو میشه دو ماه
     
  
صفحه  صفحه 4 از 15:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  12  13  14  15  پسین » 
گفتگوی آزاد سکسی

اگه یه روزی بگن زدن پرده توی ایران, ایرادی نداره عكس العملت چیه؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA