انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد سکسی
  
صفحه  صفحه 1 از 27:  1  2  3  4  5  ...  24  25  26  27  پسین »

متاهلین بفرمایین داخل ؟!!!!


میهمان
 
كی میتونه بگه چطور زنی را میشه یك زن سكسی خطاب كرد ؟
     
  
مرد

 
ربطی به متاهلین نداره............ولی در كل به نظر من...زن سكسی زنی كه بتونه مردش رو رواضی كنه....به اندامش اهمیت بده....به زیباییش...به تمیزی و شیو بودنش...لوندی و كرشمه و اشوه بلد باشه...بدونه كی بالا باشه كی پایین باشه.....بدونه مردش چی میخواد و وقت و بی وقت نگه نكن دست نزن حسش نیست. دوست عزیز موافقم.زن اگه زن باشه شوهرش سراغ دیگری نمیره.

خوب زنی كه واقعا به خودش از نظره سرووضع ظاهری برسه.همیشه خوشبو.شیو شده.لباسای تحریك كننده.
و همیشه تشنه روابط جنسی باشه.جوری كه از اعمالش متوجه میشی..
متفاوت باش و نترس از تمسخر مترسک ها. بگذار مترسک بمانند. کوروش
     
  
زن

 
زنی سكسیه كه طرفش را بخواد راضی كنه . سكسی ترین زن اگه شریك جنسیشو نخواد نمیتونه همه قابلیتهاشو نشون بده

nimajavaherian: اونور دنیا بهش میگن "هات وایف" به نظر من بهترین زن واسه زندگیه. همیشه تمیز .. خوش بو ..لباسای سکسی می پوشه هم واسه شوهرش هم جلوی مهمونا...جوریکه همه مردا حس کنن که واسش میمیرن حتی ممکنه زیادم خوشگل نباشه ولی به خودش برسه. من که عاشقه همچین زنی میشم.متاسفانه زن خودم اینجوری نیست.التماس میکنم که بریم واسش لباس بخرم ولی حال نمی کنه.
من هم خدایی دارم
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
زن

 
زنی كه دیوونه ی رابطه ی جنسی باشه
     
  
مرد

 
آقاجون از قدیم گفتن: زن باید خوشگل باشه زن باید خوشگل باشه، سفید و كمی چاق سفید و كمی چاق
(با آهنگ و لحن جلال همتی خوانده شود)

در ضمن زن سكسی خوب لباس میپوشه. خوب میخنده. (دقت شود مثل لاشیا نمیخنده. خانمانه میخنده و با كلاس) آرایش ملیح انجام میده در بیرون از خونه. توی سكس گاهی ابتكار عمل رو به دست میگیره، حتی گاهی پیشنهاد سكس هم میده
     
  
مرد

 
زنیکه وقتی یه بار با هاش سکس کردی هنوز تموم نشده و آلتت نخوابیده تو کف سکس بعدیش باهاش باشی
     
  
مرد

 
زن قد بلندی كه سینه های سفتی داشته باشه و با نگاهش ازت سكس بخواد.
زني که هر موقع حس سکس نداري طوري عشوه و ناز و حالت سکسي در بياره که جون بگيري و بکونيش.
زنی كه با نگاهش و اندامش تو دلتو خالی كنه...طوری كه نفس تو سینت حبس بشه!
زنی كه به شوهرش خوب حال بده,اندامش خوب باشه و بتونه آدمو دیوونه خودش بكنه.
زنی که بتونه هر موقه شوهرش سکس خواست ارضاش کنه.
زنی كه اندام خیلی توپ داشته باشه و همیشه مست.
زنی که خوش اندام و زیبا باشه و پایه افکارش سکس و جنس مخالف باشه.
زن سكسی زنیه كه اعتیاد به سكس پیدا كرده باشه و همه چی رو از زاویه سكس بیینه.
زنایی که وقتی دعوتش میکنید به خونتون و اونا هم به راحتی قبول می كنند
یا وقتی پیامك های سكسی براشون میفرستید، اوناهم یه پیام مرتبط براتون فرستادن
وقتی زیاد اشوه و ناز می كنند - وقتی شلوار خیلی تنگ میپوشند - وقتی عطرهای خوشبو یا تحریك كننده به خودشون میزنند - وقتی باهاشون می خوای دوست بشی، به راحتی پیشنهادتو قبول می كنند. اینا همه نشونه های سكسی بودن یه زنه.
زنی كه سگ حشر باشه یعنی بدونه اینكه تو بخوای بیاد بهت كس بده آبتو قشنگ بیاره.
زنی که وقتی باهاش معاشقه میکنی مخصوصا وقتی که کسشو میخوری حسابی خودشو خیس بکنه.
     
  
مرد

 
انتخاب شریک زندگی - خصوصیات زن سکسی
يافتن يك همسر مناسب براي يك مرد حقيقتا كار دشواري است. مردان هميشه بدنبال زيباترين زن روي زمين هستند چرا كه فكر مي كنند زن زيبا پاسخ جنسي و تحريك جنسي بالاتري خواهد داشت در حاليكه اين مسئله كاملا غلط است.خاصيتهاي يك زن سكسي چيزهاي ديگريست كه آنها را فهرست كرده ام. وي مي تواند لاغر باشد ، چاق باشد ، پير باشد ، صورت يا پوست فوق العاده نداشته باشد . عاقل باشد و يا ساده باشد و يا شيطان باشد و يا خيلي خنگ! اما بايد شرايط زير را داشته باشد تا شما هيچگاه كمبود جنسي را حس نكنيد.

1-همسر شما همیشه تميز است.
اين اولين چيزي است كه بايد به آن توجه كنيد.وي به تميز بودن خود اهميت ميدهد، آرايش مي كند و نمي گذارد موهاي زائد بدنش رشد كنند. وي بخوبي مي داند كه تمامي كرمها و وسايل آرايشي براي وي تهيه شده و در خدمت وي قرار گرفته است تا براحتي از آنها استفاده كند و خود را زيباتر سازد. وي پوست لطيف و عاري از مشكل دارد. وي همواره هر از گاهي رنگ موهايش را عوض مي كند تا مبادا گرفتار يكنواختي چهره گردد، وي لباسهاي مختلفي را با هم ست مي كند و از آنها در جهت زيباتر كردن خود به استادي استفاده مي كند، مد و لباسهاي گران اگر به وي نيايد آنها را استفاده نمي كند و چيزي را مي پسندد كه به رنگ پوست وي و فرم اندام و چهره وي همخواهني دارد. وي هميشه عطر بخصوصي دارد و هرگاه كه وي را بغل كنيد عطر وي سراسر جانتان را فرا خواهد گرفت، خستگي اجازه نمي دهد كه وي بخواهد تنبلي كند و لباسهاي عرق كرده و يا اتو نشده بپوشد. وي همواره قبل از سكس حمام مي كند و يا هميشه قبل از شروع سكس خود را به حمام رسانده و جهاز جنسي خود را مي شويد تا مبادا زمانيكه شما قصد اورال سكس يا همان سكس دهاني را داشته باشيد احساس كنيد كه جهاز وي بوي نامناسبي مي دهد.وي همينطور همواره موهاي زائد خود را كوتاه مي كند كه هرگز عرق بدن باعث نا مطبوبي جهاز نگردد. چنين فردي هميشه براي شما جذاب و تازه خواهد بود.انگار كه هر لحظه كه وي را مي بينيد او از حمام بيرون آمده است. چنين چيزي هميشه شما را داغ و تازه و سراسر شهوت نگه خواهد داشت.

2-در سکس دهاني وي هميشه تك خال است.
اين نكته مهم ديگريست.اينكه وي براي شما ادا اصول در نمي آورد و به قول معروف طاقچه بالا نمی گذارد! وي هر زمان كه لازم باشد از سكس دهاني لذت مي برد و آن را مي پذيرد. شما نيز در آن لحظه احساس نمي كنيد كه وي اينكار را براي شما انجام مي دهد بلكه حس مي كنيد وي نيز در حال لذت بردن مي باشد. وي سعي مي كند كه براي شما تحريكها و تكنيكهاي زباني ديگري را هم بكار برد كه شما هرگز احساس يكنواختي نكنيد. وي به چشمان شما خيره مي گردد و تمام تلاشش را براي لذت بخشيدن بشما انجام خواهد داد و باعث خواهد شد كه دنيا دور سرتان بچرخد. همينطور وي گاهي بدون اشاره شما ناگهان بشما پيشنهاد سكس دهاني مي دهد و هميشه شما را شاداب نگه مي دارد.

3-همسر شما هميشه براي پاسخگويي به خيالهاي جنسي شما آماده است.
اين واقعا مهم است. شما هرگز با زيباترين و بهترين زن دنيا راحت نخواهيد بود اگر وي نتواند پاسخ ديوانگي هاي جنسي و خواستهاي عجيب شما را بدهد! وي بسرعت رابطه را مكانيكي كرده و همه چيز را تكراري خواهد كرد. هر چقدر هم كه وي هماهنگ باشد اگر حاضر به انجام كاري كه شما مي خواهيد نباشد شما را شديدا اذيت خواهد كرد.
ذهن شما بطور مداوم تحت چكش تبليغات و تجريبيات جديد جنسي خواهد بود. شما فتيش خواهيد داشت و خواستهاي پنهاني، اين خواسته ها همه چيز مي تواند باشد. از بازي هاي جنسي مثل آقا و برده، از لباسهاي گوناگون،از اورال سکس(سکس دهانی)، از حرفهاي بدون حد و مرز در طول رابطه، ماساژ آنال براي شما و داشتن سكس های جور واجور در پوزیشن های متفاوت و از همه چيزهاي عجيب و غريبي كه در معرض آن هستيد و دوست داريد آن را حداقل يكبار تجربه كنيد. وي البته به شرط اينكه پيشنهادات شما منصفانه باشد حاضر است كه آنها را امتحان كند بدون اينكه بر سر شما منت بگذارد. وي به شما اجازه مي دهد كه تا هر كجا كه مي خواهيد بتازيد. وي چراغ سبز را نشان مي دهد تا تمامي عقده هاي جنسي شما را خالي كند. آن را از شما بگيرد و احساس به شما بر گرداند. شما در صورت چنين امري به كجا خواهيد رفت؟
آيا جاي ديگري زني نشسته كه اينگونه براي شما ايثار كند؟
آیا اگر مردی چنین همسری داشته باشد دیگر به دنبال زن دیگری میرود؟
مسلما در چنین شرایطی خانه لذت بخشترین جای دنیا برای مردان است.
چه بسا که بسیاری از مردان که نمیتوانند با همسر خود سکس دلخواه را داشته باشند به زنان دیگر روی میاورند و خواسته های خود را در بیرون از خانه جستجو میکنند

4-همسرشما خود را براي سكس بروز مي كند و در آن پیش قدم می شود
بر عكس حالت بالا وي نيز با شما همراهي مي كند. وي مقالات و اطلاعات روز جنسي و بهداشتي را مي خواند. وي به شما مي فهماند كه وي مي داند سكس براي وي نيز هست و فقط يك وظيفه نيست. او نمي خواهد كه سكس با شما فقط در يك كليشه بگذرد. وي حالتها و چيزهاي جديد را به شما پيشنهاد مي دهد و از شما مي خواهد كه آن را انجام دهيد.
وي زني است كه مانند شما عقده هاي جنسي خود را خالي مي كند. از سكس براي شما حرف مي زند و در مورد كاستي ها و نقاط خوب آن اظهار نظر مي كند. وي با شما كاملا راحت است و به شما اطمينان دارد. اين تنها نتيجه اي است كه مي توانيد بگيريد از اينكه يك زن خود را بروز مي كند و در مورد خواسته هاي پنهان ذهنش با شما صحبت مي كند. در غير اين صورت وي ناخواسته خود را سركوب مي كند. چه هدیه ای برای مرد با ارزشتر از این است که ببينيد همسرش پیشنهاد کننده سکس به شوهرش است, وي سكس را بشما پيشنهاد مي كند و در مورد نكته، تكنيك، كار، جسم، حالت يا هر چيز جديدي در سكس از شما نظر مي خواهد و يا پيشنهاد انجام آن را مي دهد.

5-وي اندامي ورزيده و سالم و رشد كرده دارد.
همه ما مي دانيم كه زيبايي چيز نسبي مي باشد. فردي آن را ندارد ولي در مقابل ديگري آن را دارا مي باشد. اما همه ما همينطور اعتقاد داريم كه اندامهاي فرد بايد بطور كامل رشد كرده باشند. تمامي مردان مي دانند كه اهميت سينه و نقش آن در بدن يك فرد و نحوه نمايش آن در پشت لباس چه گونه مي تواند مغز يك مرد را يه بيابان بفرستد! لبهاي سالم و سينه ها و شكم بدون چربي و صاف همينطور باسن جا افتاده تماما يك زن را سكسي نشان مي دهد. اينكه وي چگونه لباس بپوشد كه آيا اگر معايبي دارد تا حدودي برطرف گردد و اگر حسن دارد چگونه نمايان گردد نيز باز يكي از عوامل دلفريبي در زنان است كه مي تواند هميشه شما را به اصطلاح High نگه دارد!
از طرفي زني كه آمادگي بدني نسبتا خوبي دارد و مي تواند براحتي بدود و همينطور انعطاف بدني خوبي را دارا مي باشد هميشه باعث خواهد شد كه بتواند مكمل خوبي در اجراي صحيح يك حركت جنسي باشد و دايره جنسي بازتري دارد. مردان از اندامهاي شل و آويزان زنان خوششان نمي آيد. يكي از حرفهايي كه ساديسميهاي روابط با كوچكترها وبچه ها مي زنند اشاره به سفت بودن اندام دختران جوان مي كنند و اين نكته اي است كه مي توان از آن براي يك رابطه طولاني مدت بهره برداري كرد.

6-با وي شما تحت فشار نيستيد.
آيا تا بحال برايتان پيش آمده كه در مقابل يك دختر سوپر مدل قرار بگيريد؟ ديده ايد كه عموما دانستن اين مهم كه وي زيبا و احتمالا گران قيمت است چنان اعتماد بنفسي به آن دختر داده است كه شما نيز مجبوريد خود را مدام نگه داريد و با شخصيت باشيد؟. آيا تا بحال دوست دختري داشته ايد كه از ترس از دست دادن وي مجبور بوديد شخصيتي غير از خود باشيد؟ آيا شده براي بودن با كسي و يا بدست آوردن كسي مجبور باشيد كه نقش فردي را بازي كنيد كه نيستيد؟ مدام در تلاش براي ارائه كلاس و شخصيت و ارزشي باشيد كه مي دانيد مربوط به ژنتيك شما نيست اما بايد آنگونه باشيد تا وي را بدست بياوريد يا در وي تاثير گذار باشيد؟. به تجربه بگويم كه هرگاه ديديد خود نيستيد رابطه را خاتمه بدهيد. با شريك جنسي مناسب، شما آرام هستيد. شما لازم نيست همه چيز خود را زير سوال ببريد و راحت بدون كسر شان از كاستي هاي خود حرف ميزنيد در حاليكه در چشمانش نمي خوانيد كه وي شما را مواخذه مي كند. وي هميشه شما را براي شما مي خواهد.





هر دوي شما يك خوي حيواني داريد!
فحش ندهيد لطفا!. قبل از هر چيز بايد بدانيد كه خب لابد توضيح اين مسئله اندكي سخت بوده كه اينطور نوشته ام.
ببينيد، حيوانات براي جذب يكديگر از يك حس عجيبي استفاده مي كنند، آنها مي دانند كه مثلا اين ماده يا اين نر از نظر ژنتيكي برايشان مناسب است. در انسانها هم همينطور است، افراد بعضي مواقع اصلا حس مي كنند كه ژنتيكي با هم اخت هستند. حالا به چه دليل برايشان مشخص نيست اما كلا زنان قابليت دارند كه تمامي ژن مناسب يك مرد را تخمين بزنند.اين حس باعث مي شود كه ناگهان شديدا نسبت به يك نفر علاقه نشان دهند يا جذب گردند و بدون هيچ دليل آشكار براي ديگران از آشنايي با فردي بظاهر مناسب خودداري كنند.اين تماما از مورد توليد مثل و قدرت موجود ماده در طبيعت نشات مي گيرد كه بدنبال ژنتيك مناسب مي گردد. آمار قابل استنادي نخواهد بود اگر مقايسه كنيم كه توليدمثل ناقص در حيوانات با اين همه گونه كمتر از انسانهاست.اگرچه كه موجود ناقص در حيوانات مثل انسانها نمي تواند زنده بماند و چيزها و عواملي ديگر. در ابتدا گفتم آمار قابل استنادي نيست اما مسلما قابل تفكر است!


در پايان بايد گفت كه :
- زيباترين زن دنيا در طول رابطه تنها يك ارتباط است، يك حس است، يك نفس است، يك لمس است. و حالا هر چيز ديگري هم كه مي خواهد روي آن باشد! اما باور كنيد زشت ترين زن دنيا هم دقيقا همانطور است!
- زيباترين زن دنيا بعد از يك رابطه نافرجام فيزيكي فقط يك زن زيباست .
- زشت ترين زن دنيا بعد از يك رابطه دلپذير فقط دو چيز را بهمراه خواهد داشت "زيبايي يك لبخند و حسي خوب از بودن و داشتن"
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  ویرایش شده توسط: e_h_s_a_n   
مرد

 
زنی سكسیه كه بدن رو فرمی داشته باشه و به خودش واندامش توجه بكنه كه وقتی شما اون رو می بینی بتونه شما رو تحریك كنه
     
  
مرد

 
دوستان عزیز،از نظر من زنی سکسی هستش که وقتی به طور عادی از کنارت رد شد،بدون هیچ حرکت و اشاره خاصی از اون،نا خودآگاه هر مردی سرش به سمت حرکت زن بچرخه و تا چند ثانیه و شاید دقیقه مرد در این افکار گم بشه که این خانمی که در ملا عام،لخت مادر زاد،از جلو من رد شد و در حال دور شدن از شما هنوز پستی و بلندی بدنش رو به صورت لخت میبینی،اون رو با تصویر کاملا واضح و رایحه ای که در همان زمان به تنش داشته،در زیر خودت ،در حال سکس کردن با اون در پوزیشن های مختلف تصور می کنی،اون زن رو بهش میگن سکسی و البته طبق تجربه من اون جور خانمهای متشخص به این نوع آقایون بی جنبه می گن یارو هیزززززززه. واقعا به نظرتون دنیای خر تو خری نیست؟؟؟؟
سلطان جهانم
     
  
صفحه  صفحه 1 از 27:  1  2  3  4  5  ...  24  25  26  27  پسین » 
گفتگوی آزاد سکسی

متاهلین بفرمایین داخل ؟!!!!

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA