انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد سکسی
  
صفحه  صفحه 74 از 76:  « پیشین  1  ...  73  74  75  76  پسین »

Hard Sex | نظرتون درباره سکس خشن چیه؟ و یا تا حالا سکس خشن داشتین؟



 
یکی از سکس های خشنی که داشتم و به شدت بهم حال داد، سکسی بود که با پسر خالم داشتم. سکس های ما با یه فیلم شروع شد. اولش از هم خجالت می کشیدیم. اما به پیشنهاد من اون اومد روی من خوابید و اینطوری بقیه فیلم رو دیدیم. حامد از من کوچیکتر بود. وقتی روم بود یواش یواش تکون هاش شروع شد و منجر به کمر زدن از روی شلوار شد. در نهایت ازش خواستم منو بکنه. اولین چیزی که ازم پرسید این بود که بالاخره داداشش منو کرد یا نه. یادش مونده بود که داداشش منو برده بود تو خرابه داشت واسه کردن آمادم می کرد که این دوتا داداش کوچیکترها رسیدن و نگذاشتن. و یادش بود که داداشش چطوری روی دوچرخه خواهرم رو دستمالی می کرد و می مالوندش. با یادآوری این خاطرات کیرش رو از شورتش بیرون کشیدم و شروع به خوردن کردم. چشاشو بسته بود و می گفت تو فکرم دارم خواهرت رو می بینم که داره کیرمو می خوره و اولین بار منو با یاد خواهرم کرد.
خیلی دیر آبش میومد و سکس های ما معمولا دو سه ساعت طول می کشید. یه روز خیلی حشری بودم و هر چیزی دم دستم میرسید رو تو کونم امتحان می کردم تا حشرم بخوابه. در همین اوضا بود که حامد اومد خونمون. معطلش نکردم. بهش گفتم امروز باید جرم بدی. در حالی که کیرشو می مالید گفت خودتو یا آبجیتو؟ بعد دید حالم خرابه گیر داد که یا شورت خواهرت رو بیار تا بکنمت یا میرم خونمون. علیرغم میلم مجبور شدم یکی از شورتای خواهرم رو بدم بهش تا تق منو بزنه. هر چی کیرشو توی مدل ها و پوزیشن های مختلف تو کونم می کرد، خیلی حال نمی داد. انگشتشو از بقل کیرش می کرد تو کونمو به شدت عقب جلو می کرد. اما بازم فایده نداشت.
به ذهنم رسید که دستشو تو کونم بکنه. اولین بار بود به این فکر افتاده بودم. از هیجان و ترس از پاره شدن، آب دهنم خشک شده بود. مقدمات رو آماده کردیم و حامد یواش یواش دستشو تو کونم فرو کرد. اول دو انگشتی، بعد چهارتا. بعد انگشتای دو تا دستشو کرد تو کونم و از دو طرف می کشید. واقعا داشتم جر می خوردم. وقتی حس کرد که کونم باز شده شروع کرد به فرو کردن مشتش. اما مگه می رفت. دیدن همچین صحنه ای به شدت حشریش کرده بود. به پشت خوابوندم. پاهامو دادم بالا و حامد اومد وسط پاهام. دوباره شروع کرد. اینبار مشت نکرد و انگشتاش رو روی هم جمع کرد و شروع به فرو کردن تو کون بیچاره من کرد. احساس کردم یواش یواش داره میره. سخت ترین جاش عبور استخوان های انتهای انگشتاش و ورود بخش نرم و کلفت کف دستش به داخل سوراخم بود. درست در همون نقطه نگهش داشت. داشتم پاره می شدم. مچش رو گرفتم و دستش رو به طرف داخل کونم کشیدم تا از این فشار وحشتناک به کونم رها بشم. در همین حال دست حامد سر خورد و تا مچ توی کونم جا گرفت. نه من باورم میشد که یه دست تو کونمه و نه حامد که میدید دستش تا مچ تو کونم رفته. یه کم با کونم ور رفت و آروم کشیدش بیرون. این کار با درد زیاد و فریاد من همراه شد. هر دو تامون خیس عرق شده بودیم. گفتم بسه دیگه نمیتونم. اما حامد تازه سر کیف اومده بود و می خواست بازم تکرارش کنه. رفت و یه آینه آورد داد دستم و گفت ببین چطور کون آبجیتو می خوام پاره کنم و دوباره شروع کرد به فرو کردن دستش تو کونم. کنترل دستش دست من نبود و میزان فشار رو خودش در اختیار داشت. بنابراین بی وقفه شروع کرد به فشار دادن تو کونم. خواهش من در اون کمترین اثر رو داشت. و همه تلاشش بر این بود که دوباره دستشو تو کونم فرو کنه. من توی آینه می دیدم که چطور سوراخم از هم باز می شه و دست حامد وارد کونم می شه. یواش یواش داشتم حشری می شدم. درست دوباره به قسمت استخون های انگشتش که رسید دستش رو نگه داشت. و من مجبور شدم یبار دیگه خودم دستشو تو کونم فشار بدم تا خلاص بشم از دردش. وقتی دستش کامل تو کونم جا گرفت و من دیدم این صحنه رو، از شدت هیجان آبم فوران کرد و ارضا شدم. حامد هم در حالی که دستشو وحشیانه تو کونم عقب و جلو می کرد با شورت خواهرم کیرشو می مالید و وقتی آبش اومد آبشو روی سوراخ من و تخمام خالی کرد.
کون من به شدت جمع شده بود و دست حامد به راحتی در نمیومد. اما درد و من می کشیدم نه حامد. واسه همین دستشو یک دفعه از کونم کشید بیرون و من از درد به خودم می پیچیدم. بعد از ارضا شدن جفتمون بی هیچ حرفی حامد خودشو تمیز کرد و رفت و من موندم و یه کون گشاد و یه شورت دخترونه و یه حس جدید از سکس خشن و حالی که کرده بودم.
     
  ویرایش شده توسط: nicenightgay   
↓ Advertisement ↓
↓ Advertisement ↓
↓ Advertisement ↓
مرد

 
خوبه ولی نه اوایل رابطه..اخرای رابطه موقعه ی ارضا شدن
بزرگترین آرزو سرنگونی و فلاکت و بدبختی اخوندهای عرب پرست
     
  
مرد

 
عااااشق سکس خشنم
     
  
↓ Advertisement ↓
مرد

 
به نظرم تو سکس همه چیز باید دو طرفه باشه
پس زمانی خوبه که پارتنر منم دوست داشته باشه
من شخصا دوست دارم. اما اگه طرف مقابل خوشش نیاد لذتی نداره برام
     
  
مرد

 
به جاش همه چی میچسبه. اگه هر دو طرف رابطه بخوان، به نظرم برای تنوع و هیجان و گرمای بیشتر خیلی هم جذابه‌. ولی در صورت رضایت نداشتن یه طرف رابطه، یا به عنوان یه چیز همیشگی به نظرم جذاب نیست.
همه پیام‌ها جواب داده میشه
     
  
مرد

 
سکس خشن هم یه فانتزی سکسیه هست
هر از گاهی برای تنوع تو رابطه، ازش استفاده بشه بد نیست
     
  
مرد

 
من موقع سکس اصلا نمیتونم خودمو کنترل کنم و از همون اول قبل اینکه بکنم اسپنکش میکنم تا کامل قرمز شه و زیر چک هام بلرزه بدنش
کلا درد و جیغای طرف منو خیلی بیشتر از خود سکس تحریک میکنه همیشع ام سر این جریان ب مشکل خوردم اما وقتی حشری میشم دیگه دست خودم نیست اگه خشونت توی سکس نباشه کیرم میخابه . اگ کسی تونسته این مشکلو حل کنه ممنون میشم ی کمک ام ب من کنه .
nth
     
  

 
aliireza1998:
اگ کسی تونسته این مشکلو حل کنه ممنون میشم ی کمک ام ب من کنه

روان شناس، روانپزشک
     
  
مرد

 
من خوشم نمیاد و نمیکنم
جنس لطیف رو باید ناز و نوازش کرد و بوسید
کنجکاو و پایه تحقیق در همه جور روابط سکسی
     
  
مرد

 
این مربوط میشه به خواست و رضایت طرف مقابل. سکس زمانی لذت بخشه که رضایت دوطرف در اون اعمال شده باشه اگر طرف مقابل از سکس خشن خوشش میاد اون وقت میشه اینکارو کرد تا اون هم به اوج لذت برسه.بعضی وقتها برای ایجاد هیجان و تنوع خوبه ولی زیاد مورد پسند من نیست.
     
  ویرایش شده توسط: niceass   
صفحه  صفحه 74 از 76:  « پیشین  1  ...  73  74  75  76  پسین » 
گفتگوی آزاد سکسی

Hard Sex | نظرتون درباره سکس خشن چیه؟ و یا تا حالا سکس خشن داشتین؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA