انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Homosexuals - همجنسگرایان
  
صفحه  صفحه 13 از 13:  « پیشین  1  2  3  ...  11  12  13

سکس در حالت خوابیدن(دختر و پسر بگید)


مرد

 
من آرزو به دل این پوزیشن موندم! وقتی رو به شکم دراز بکشم بیشتر از یکی دو سانت نمیره تو!! همینطور وقتی ایستاده باشم.
     
  

 
من با دوتا از پسر عموهام سکس می کردم. البته اونا بکن بودن و هر دو داداش. اول نمی دونستن که من زیر خواب جفتشونم. اونی که بزرگتر بود کیر وحشتناکی داشت. همیشه لاپایی می کردم و آبشو زیر تخمام خالی می کرد. یبار موقع سکس بدجوری توی کونم فروش کرد. هرچی التماسش می کردم و تقلا می کردم نمی ذاشت در برم. محکم تا ته تو کونم فشار می داد. جر خورده بودم از بس کلفت بود. آخرش زدم زیر گریه تا ولم کرد. اما دیگه از دستش فرار می کردم و بهش نمی دادم. به داداشش که از من کوچیک تر بود موضوع رو گفتم. همیشه سکسای ما موقع خواب بود. ما تشکهامون رو جدا از داداشش مینداختیم. اما نصف شب میامد میزد لاپامو می ریخت زیر تخمام. از این که یه کیر کلفت لای رونام عقب جلو می شو خیلی لذت می بردم. اما وقتی آبشو میریخت، شورت و شلوار و همه چیز کثیف می شد. توی دلم می گفتم کاش آبشو می ریخت تو کونم. بنابراین چیزای مختلف از خیار و بادمجون توی کونم می کردم تا بتونه سوراخمو وا کنه. آخرین چیزی که فرو کردم بطری وایتکس های قدیمی بود که بالاش خیلی کلفت بود و بعد از سرش باریک میشد تا وسط بطری. وقتی اون رفت تو کونم دیگه مطمئن بودم کیر پسر عمومم میره. یه شب که خونمون اومده بود، جاشو بغل من انداختن. نصف شب خواب بودم که متوجه شدم داره کونمو می ماله. عاشق این کارش بودم. یواش دستشو برد تو شورتمو با سوراخم بازی می کرد. من پشتم بهش بود. یواش شورتو شلوارمو داد پایین و کیرشو گذاشت لای پام. من تکون نمی خوردم. باورش شده بود که خوابم. کیرشو تف زد. به کون منم تف مالید و یراست رفت سراغ سوراخم. نفسمو حبس کرده بودم. وقتی شروع به فشار دادن کرد، کیرش تو کونم فرو رفت. خیلی درد داشت اما باید تحمل می کردم تا کامل داخل بشه. اونقدر فشار داد که شکمش چسبید به کمر و کونم. باورش نمی شد کیرش تو کونمه. با انگشت دور کیرش رو و سوراخ منو لمس می کرد که ببینه واقعا تو کونمه یا نه. وقتی دید کونم و فتح کرده با دو تا ضربه آبشو خالی کرد تو سوراخم.
صبح بهم گفت کونت گذاشتم اما بهش گفتم که دروغ می گی. واسه همین بردم تو حموممون و با تف یه راست زد تو سوراخمو درآورد. گفت دیدی کردمت. گفتم چون خواب بودم نفهمیدم.
بعد از اون دیگه همیشه تو خواب می کردم که نفهمم. منم خوشخال که هم کیر کلفت تو کونمه و هم آب کیر تو سوراخم میریزه.
     
  ویرایش شده توسط: nicenightgay   
صفحه  صفحه 13 از 13:  « پیشین  1  2  3  ...  11  12  13 
Homosexuals - همجنسگرایان

سکس در حالت خوابیدن(دختر و پسر بگید)

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA