انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
بازی های کامپیوتری
  
صفحه  صفحه 3 از 11:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  پسین »

پرسش و پاسخ در مورد بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی


زن

 
mahnaz89: سلام
بچه ها خواهشا سریع كمكم كنید برای بازی پرو اوولوژن (پــِس) 2012 سیستمم ما اینه : کارت گرافیک 1گیگ - سی پی یو 3000 - و رم 1گیگ ولی بازی میلرزه بدجور اگه رم و 2گیگ کنم یعنی بشه : کارت گرافیگ 1گیگ - سی پی یو 3000 -رم 2 گیگ
بنظرتون میکشه ؟ یعنی میشه خیلی رَوون و راحت بازی کرد
(البته واسه خودم نمیخوا واسه داداش کوچیکمِ)
ممنون اگه جوابمو بدین
بله ميشه!
اين بازي 7گيگ فضا ميخواد
Cpu 3700
Ram 2
Vga 1
شما ارتقاء ram بدي حل ميشه

shojaa: باسلام خدمت تمام بروبچ لوتی یه مشكل جدی دارم كه تا حالا نتونستم حل كنم من بازی های پی اس رو بینهایت دوست دارم وتا حالا تمام نسخه هاشودنبال كردم اما این نسخه آخری منظورم 2012هستش كه جدید اومده كه گرفتم قسمت مستر لیگش خرابه اول كه دانلود كرده بودم اما بعدا تقریبا ده تا سی دی شو گرفتم اما بازم خرابه قضیه از این قراره كه وقتی تمام كاراشو میكنی وقتی میخای تیم مورد علاقه تو انتخاب كنی لیست تمام تیم هارو باز میكنه اما تمام بازیكناش یكیند مثلا چه تو لالیگا چه تو لیگ انگلیس یا دیگر لیگ ها,بازیكناشم از تیمی هستند كه من اصلا نمیشناسمشون به جون هركی دوست دارید جوابم رو بدید كه حدود دو هفته میشه بازی نكردم ممنون از همه
دوست من بازيش اينطوريه كه بايد مسابقه بدي و مبلغ جمع كني و بعد بري بازيكن بخري!

DjShahram: DjShahram
لطفا برای جواب به پست ها همین جا پاسخ بده ...نامه خصوصی نده ... نامه خصوصی مال مطلبیه که ربطی به تاپیک نداشته باشه و یا نشه اینجا جواب داد
.....
     
  
زن

 
amirpalange: بهترین بازی ماشین سواری چیه؟
amirpalange: بهترین بازی ماشین سواری چیه؟
من میگم مسابقات قیر مجاز ۲

kratos: میخواستم بدونم كسی میدونه در بازی كشتی كج2011 چه جوری در مسابقه ی hell in cell از قفس hell in cell بیرون رفته و به بالای قفس رفت؟
اول باید مومنتوم بار پر بشه(یعنی وقت فینیشر باشه) بعد حریفتو بیار بزن گوشه قفس و وقتی كه کلمهfinisher به کلمهcell finisher تبدیل شد مثلث بزن
.....
     
  
زن

 
خیلی دنبال بازی به نام
ture crime newyourk city
هستم خیییییییییییییییلی ممنون میشم اگه لینک دانلودش رو بهم بدید سایت ها رو دیدم ولی لیناکوش خراب بود گفتم از شما خواهش کنم شاید داشته باشید مرسی
.....
     
  
مرد

 
Kratos666: ببخشيد ميشه يك لينك سالم براي دانلود موسيقي هاي خداي جنك به من معرفي كنيد
http://downloads.khinsider.com/game-soundtracks/album/god-of-war-original-soundtrack/

resident2: سلام
یه بازی بود البته سبک فیلم بود. یک مرد با ۵ دختر توی یه جزیره بود که یکی یکیه دخترا رو ترتیبشون رو میداد و البته سکانس به سکانس بود و گزینه داشت که هر گزینه رو میزدی دختره یه عکس العملی نشون میداد که گاهی به سکس و گاهی به کتک خوردن از دختره یا دوست پسرش منجر میشد.

تمام صحنه ها فیلم واقعی بود و انیمیشن نبود. اسم یکی از دختر ها هم سیندی بود اگه اشتباه نکنم. اسم خود بازی یادم نیست اما ونوس و کالسکه طلایی رو یادمه روش چاپ شده بود که احتمالا اسم شرکت سازندش باشه.
بازی مربوط به حدود سال ۱۳۷۵ هست.
از رفقا کسی بتونه لینک دانلود بده از شرمندگیشم در میام
این بازی رو می شناسم ولی متاسفانه زیادی فسیل شده هیچ جوری نمیشه لینکش پیدا کرد حتی تو گیم سنتر و آل پورنو گیمز
حتی اگر نباشی، می آفرینمت!
چونان که التهاب بیابان،
سراب را...
     
  
زن

 
سلام بچه ها خستته نباشین ببخشید یه کمک فوری میخاستم ممنون میشم هرکی بلده بهم کمک کنه
من بازی18 Wheels of Steel Haulin نصب کردم بلد نیستم نمیدونم باید چیکار کنم کجا برم
نمیدونم چطوری راننده میخابه و چطوری باید مقصد رو پیدا کرد بار رو تحویل گرفتم نمیدونم از کجا برم به مقصد اگه کسی لبده کمکم کنه ممنون
Signature
اوس کــریم:گنــاهامو نادیده بگیرهمونطور که دعاهامو نشنیده میگیری :
(سلام به همه لزبین های لوتی)
     
  
مرد

 
سلام دوستان من یه بازی فیفا ۱۲ نصب کردم وقتی دسته های بازی رو نصب میکنم دسته هارو نمیشناسه
میشه بگین چطور باید دسته هارو تعریف کنم؟؟؟؟
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
باس بری تو درایوسی دی هرچیزی قابل نصبه رو نصب کنی!
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 
987tuesday: سلام.من بازی شانک ۲ رو نصب میکنم.ارور میده.نمیدونم چرا.کرکش هم میریزم باز نمیشه.سیستمم خیلی بالاست.میشه راهنمایی کنی؟مرسی
بازی شانک 2نصبی نیس.
باس محتویات دیسکو کپی کنی تو pc بعد از اونجابیاری بالا!

من باس چک کنم بت بگم.
ولی بروتو درایوی که بازی نصبه،بروتوپوشه بازی.برو تو تنظیمات بعدش برو تو تنظیمات دسته.
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 
سايت رسمي مجله GI که قرار بود هر چند روز يکبار اطلاعاتي از Halo: Reach منتشر کند، بعد از چندين آپديت همچنان به ندادن اطلاعات جديد از اين بازي ادامه مي دهد!

اما در آپديت امروز، اين مجله تصميم گرفته تا معرفي کوتاه و مختصري از دنياي Halo براي کساني که هيچ آشنايي با آن ندارند انجام دهد. از اونجايي که خيلي از گيمران ايراني هم از اين دسته هستند تصميم گرفتم اين مطلب را در اختيارتان بگذارم.

مقدمه

قرن 26 ام است و انسانها به سختي مشغول اکتشاف سياره ها و تصاحب و به استعمار گرفتن آنها هستند. اختراع تکنولوژي به نام SlipSpace باعث شده تا انسانها با سرعتي بالاتر از سرعت نور در کهکشان سفر کنند و به همين دليل جمعيت انسانها به صورت بسيار گسترده و پراکنده در سطح کهکشان پخش شوند. سازماني به نام United Nations Space Command يا به اختصار UNSC جمع بسيار عظيم و گسترده اي از سيارات و انسانها را کنترل و حفاظت مي کند.

اسپارتان ها چه کساني هستند و Master Chief کيست؟

حتي بعد از پنج قرن، هنوز بشريت نتوانسته با خود کنار بيايد. بسياري از سيارات دور افتاده مي خواهند که حکومت خود را داشته باشند، و شورش هاي بر ضد UNSC به يک مشکل بزرگ تبديل شده است. براي مقابله با اين تهديدها، ارتش ابر سربازاني به نام اسپارتان را خلق مي کند.
سربازان اسپارتان چه از نظر فکري و چه فيزيکي بسيار برجسته بودند. اما آنها از يک سري پيامدهاي جانبي که بر اثر تقويت هاي ژنتيکي که بر روي آنها انجام شده بود رنج ميبردند.

سرانجام دانشمندي نابغه به نام Dr. Catherine Halsey پروژه ي اسپارتان II را خلق ميکند. او کودکاني استثنايي و برجسته را دزديد و از همان ابتدا براي اين پروژه آماده کرد. او آنها را از همان سنين کودکي تحت يک سري عمليات ژنتيکي ارتقا داد و آنها را با زره اي فوق العاده پيشرفته به نام MJOLNIR مجهز کرد. سربازان اسپارتان II ابر سربازان و قهرمانان انسان ها بودند و اين را در جنگ هاي بي شماري ثابت کردند. ابتدا مقابل انسانهاي شورشگر، و بعدها در برابر Covenant ـها.

Master Chief رهبر و فرمانده سربازان اسپارتان II بود و به همين دليل تقريبا هميشه با مقام خود شناخته مي شد. نام او John-117 بود که کمتر به اين نام صدا زده مي شد. John نام اصليش و 117 شماره او در ليست اسپارتان ها بود.

Covenant ـها چه کساني يا چه چيزهايي هستند؟!

يکي از دو دشمن يا به اصطلاح "آدم بدهاي" سري بازيهاي Halo هستند و تقريبا هميشه در مقابل انسانها قرار مي گيرند. کاونانت ها يک نژاد خاصي نيستند بلکه سازماني تشکيل يافته از چندين نژاد بيگانه هستند که با يکديگر کار مي کنند. آنها بخش بزرگي از کهکشان را در کنترل خود دارند و نژادي بيگانه و بسيار قديمي و از بين رفته به نام Forerunners را مي پرستند. آنها بشريت را مانعي در مقابل اعتقادات ديني خود (!) ميبينند و سعي در نابودي آنها دارند!

پس فوررانرز ها چه کساني هستند؟!

سوال خوبي است! آنها نژادي بسيار قديمي و در حدود 100 هزار سال پيش بودند که تکنولوژي و فن آوري هاي بسياري را از خود به جاي گذاشتند. آنها بر کهکشان راه شيري حکومت مي کردند تا زماني که خطري فوق العاده بزرگ به نام Flood ظاهر شد.

Flood ـها آدم بدهاي ديگر هستند، درست است؟!

دقيقا. Flood گونه اي انگل مانند است که تمدن عظيم فوررانرز ها را تقريبا از بين بردند. آنها مي توانند به سيستم اعصاب موجودات زنده نفوذ کنند و ضمن آلوده کردنشان، آنها را در کنترل خود بگيرند. براي مقابله با آنها، فوررانرز به ناچار مجبور شد از جان گذشتگي کند و کاري خطرناک انجام دهد. آنها سلاحي فوق العاده عظيم به نام Halo ساختند. در واقع 7 هيلو که وقتي با هم فعال شوند با يک شليک تمام موجودات زنده در کهکشان از بين مي روند! و در نتيجه با اين کار Flood هم از بين مي رفت. آنها براي نگه داشتن هر گونه حياتي، پناهگاهي بسيار دورتر از Halo ـها ساختند و در آن انواع مختلف از موجودات را مخفي کردند تا در امان باشند. در نهايت فوررانرز ها Halo را شليک کردند و تمام موجودات هستي از جمله Flood از بين رفت. سپس آنها شروع به گسترش موجودات مختلفي که در پناهگاه نگه داشته بودند کردند، از جمله انسان ها!

پس نام بازي از اينجا مياد نه؟

درسته. در بازي اول مستر چيف و يارانش ناخواسته و به شکل غير منتظره اي روي يکي از اين Halo ـها فرود مي آيند که شبيه يک حلقه بسيار بزرگ بود. اين موضوع که يکي از اين Halo ـها دوباره شليک شود و حيات در کهکشان به خطر بيفتد از مهمترين تهديدها و موضوعات در اين سري بازي به شمار مي رود. (لازم به ذکر است که فوررانرز ها، لايه ي داخلي Halo را طوري ساخته بودند که در آن شرايط آب و هوايي نزديک به زمين وجود داشت و موجوداتي شبيه به دايناسور در آن زندگي ميکردند!)

خوب ديگه تاريخچه کافي است! چه اتفاقي در داستان اصلي مي افتد؟

اممم! شايد يه مقدار پيچيده بشود.

عيب ندارد! بگو.

باشه. خب يادت هست که اسپارتان II ـها براي مقابله با شورشيان ساخته شدند؟

وقتي کاونانت ها به قلمرو و سيارات تحت کنترل انسان ها حمله کردند، اين اسپارتان ها براي مقابله با آنها برخواستند. با وجود شجاعت هاي بسيار اسپارتان ها، جنگ براي UNSC خيلي بد پيش مي رفت. تا جايي که سرانجام کاونانت ها سياره Reach را پيدا کردند. سياره اي که بعد از زمين مهمترين سياره انسانها از لحاظ استراتژيکي بود. اين سياره محل شمار بسيار زيادي از نظاميان بود و همچنين خانه ي اسپارتان II ـها محسوب مي شد. کاونانت ها Reach را ويران کردند و اين نبردي است که در بازي Halo: Reach دنبال خواهد شد.

بازمانده هاي بسيار کمي توانستند فرار کنند، از جمله مستر چيف و هوش مصنوعي پيشرفته اي به نام Cortana. آنها از طريق SlipSpace به مکان نامعلومي فرار کردند و کاونانت ها هم آنها را تعقيب کردند و همانطور که پيش تر گفته شد مستر چيف و به دنبال او کاونانت ها يکي از Halo ـها را پيدا کردند. بنايي که اهميت فوق العاده بالايي براي کاونانت ها دارد (داستان بازي Halo 1 از اينجا شروع شد). کاونانت ها به سفينه اي که مستر چيف و ديگر بازماندگان Reach درآن بودند حمله کردند و در نهايت آنها مجبور شدند روي Halo فرود بيايند. مستر چيف و يارانش در Halo به جنگ با کاونانت ها مي پردازند. در همين گير و دار بازماندگاني از Flood که بعد از هزاران سال هنوز در اين Halo وجود داشتند فرار مي کنند. آنها هر موجودي را که سر راه خود مي ديدند آلوده مي کردند، چه انسان چه کاونانت!

فوررانرز ها براي محافظت از Halo ، مانيتوري ربات مانند گزاشته بودند. مانيتور اين Halo به نام 343 Guilty Spark بود. اين ربات کوچک که در هوا پرواز مي کرد تلاش مي کند مستر چيف را وادار کند تا اين Halo را فعال کند. و اين به اين معني بود که حيات در کهکشان محو مي شد. بنا براين مستر چيف براي جلوگيري از اين اتفاق اين Halo را منفجر مي کند.

آهان! فکر کنم گرفتم!

خوب است. اين تازه مربوط به قسمت اول بود.

چي؟!

آره. بيشتر هم هست.

بهتر است يه کم سريعتر بگي. چون مقاله هاي ديگري هست که بايد بخونم!

باشه. داستان Halo 2 و 3 بيشتر مربوط به ماجراي مستر چيف براي جلوگيري از نابودي زمين و بشريت است. کاونانت ها در نهايت زمين را پيدا و به آن حمله مي کنند. مستر چيف از زمين دفاع مي کند اما در ميان جنگ، او و يارانش مجبور مي شوند تا به دنبال يک سفينه کاونانت فرار کنند، چيزي که باعث مي شود آنها به Halo ـي ديگري برسند! در آنجا او منشاء Flood ـها را پيدا مي کند. موجودي چندش آور به نام Gravemind.

در اين ميان مشکلاتي بين کاونانت ها درمي گيرد و جنگي داخلي بين دو نژاد از آنها صورت مي گيرد (همانطور که گفته شد کاونانت ها سازماني از چندين نژاد هستند). Elite ها، يکي از اين نژادها، از کاونانت ها اخراج مي شوند و به انسان ها مي پيوندند. يکي از قدرتمندترين آنها Arbiter است. کسي که براي جلوگيري از نابودي کهکشان با مستر چيف همراه مي شود.

مستر چيف و آربيتر به زمين برمي گردند تا SlipSpace ـي را که آنها را مستقيما به پناهگاه مي برد پيدا کنند. اما Flood و کاونانت ها نيز به آنجا مي روند. مستر چيف و يارانش آنها را دنبال مي کنند، رهبر کاونانت ها را مي کشند و پناهگاه و در نتيجه Flood را منفجر و نابود مي کنند. اين قهرمانان به زمين برمي گردند، اما در بين راه مستر چيف و کورتانا در فضا گم مي شوند!

نهايتا در زمين، آتش بسي موقت بين انسان ها و کاونانت هاي باقيمانده صورت مي گيرد.

خوب، پس چه اتفاقي براي مستر چيف و کورتانا افتاد؟

هيچي! آنها در فضا گم شدند و هنوز نميدونيم چه اتفاقي برايشان افتاده!

جدي؟!

ميزاري ادامه بدم يا نه؟!

ببخشيد. لطفا ادامه بده.

خواهش ميکنم. خوب اين بيشتر داستان بود. حداقل براي سه شماره اصلي Halo.

منظورت اينه که بازم هست؟!

خُب، آره. مثلا :

Halo Wars يکي از اولين رويارويي ها و جنگ هاي بين انسان ها و کاونانت ها را روايت مي کند.
Halo: ODST بين Halo 2 و 3 شکل مي گيرد و مربوط به سربازان ODST مي شود که در زمين به جنگ با کاونانت ها مي پردازند.

اولين رمان Halo، يعني Halo: The Fall of Reach درباره اينکه چطور اسپارتان II ـها به وجود آمدند و وقتي Reach مورد حمله قرار گرفت چه اتفاقي براي آنها افتاد توضيح مي دهد. يا رمان ديگري به نام Halo: The Flood داستان Halo 1 را بازگويي مي کند. سومين رمان، Halo: First Strike، اتفاقات بين Halo 1 و 2 را روايت مي کند که درباره ي اسپارتان II ـهاي ديگري است از که بازماندگان Reach هستند. رمان چهارم، Halo: Ghosts of Onyx اسپارتان III ـها را معرفي مي کند (نسل سوم از اسپارتان ها). دو رمان بعدي، Halo: Contact Harvest و Halo: The Cole Protocol ، هر دو Prequel هايي هستند که مربوط به اولين جنگ هاي بين کاونانت و انسانهاست. همچنين کتابي به نام Halo: Evolutions که به تازگي منتشر شده يک سري داستان هاي کوتاه از دنياي Halo را شرح مي دهد.

به جز اينها چند سري کاميک نيز منتشر شده است. يکي از آنها Halo: Uprising است که داستاني بين Halo 1 و 2 را روايت مي کند. ديگري Halo: Helljumper که داستاني مربوط به گروهي از سربازان ODST را شرح مي دهد. کاميک ديگري به نام Halo: Bloodline نيز هست که هنوز کامل نشده است.

فيلمي چيزي ازش نيست؟!

هم آره هم نه! تا همين يکي دو سال پيش يک سري صحبت هايي بود مبني بر اينکه Peter Jackson و Neil Blomkamp (کارگردان District 9) قرار است فيلمي BlockBuster از Halo بسازند اما به خاطر به توافق نرسيدن آنها با يک استوديو فيلم سازي پروژه متوقف شد. اما انيمه اي 7 قسمتي از اين سري ساخته شده، به نام Halo: Legends که قرار است در چند هفته ي آينده در قالب يک DVD منتشر بشود.

خُب پس، من الان تو سري Halo حرفه اي شدم؟!

آره فکر کنم!
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 
همونطور كه حتما ميدونيد,در مقوله بازي Emulator ها به برنامه هايي اطلاق ميشن كه امكان اجراي بازيهاي Console هاي بازي مختلف رو روي PC به ما ميدن.
مثلا شما ميتونيد با داشتن برنامه Emulator مربوطه بازيهاي دستگاههاي مختلف از جمله آتاري,نينتندو,سگا,پلي استيشن,كمودور 64 ,آميگاو.....رو روي كامپيوترتون اجرا كنيد.
البته به غير از نرم افزار اموليتور كه بايد داشته بتشيد و براي هر دستگاهي متفاوت هست,بايد خود اون بازي كه به صورت يك فايل ROM و يا در مورد پلي استيشن سي دي بازي هست رو هم داشته باشيد.

در اينجا من ميخوام يك سري از اموليتورهاي مشهور و خوب براي هر دستگاه رو معرفي كنم و البته اگه بر فرض شما اين اموليتور يا مشابهش رو داريد,خيلي واجبه كه هميشه اخرين ورژن رو داشته باشيد تا بازيها به بهترين نحو اجرا بشن.

براي شروع از اموليتور دستگاه ATARI 2600 شروع ميكنم.
بهرتين اموليتور براي آتاري 2600 ,برنامه Stella X version 1.1.3A هست.كه تحت ويندوز و ويندوز XP هم خيلي عالي اجرا ميشه و ساند رو هم كاملا ساپورت ميكنه.

اين اموليتور رو ميتونيد از آدرس زير دانلود كنيد :

http://www.emulator-zone.com/files/e...1.3a-win32.zip

اين برنامه مجاني هست و حجمش هم 396 كيلوبايت هست.
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  ویرایش شده توسط: amirhoo3in   
صفحه  صفحه 3 از 11:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  پسین » 
بازی های کامپیوتری

پرسش و پاسخ در مورد بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA