انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
بازی های کامپیوتری
  
صفحه  صفحه 3 از 3:  « پیشین  1  2  3

نقد، بررسی و معرفی بازیهای جدید


زن

 

نقد و بررسی مدال افتخار Medal of Honor: Warfighter






  • سازنده: Danger Close Games
  • ناشر: EA
  • سبك بازي: تیراندازی اول شخص
  • پلت فرم ها: PS3, Xbox360, PC

سال ۲۰۰۹ بود که الکترونیک آرتز خبر ساخته شدن نسخه جدید از سری مدال افتخار را توسط استودیو ی تازه کار Danger Close منتشر کرد. خوشحالی درون طرفداران این مجموعه موج میزد و همگی منتظر بودیم که این بازی زودتر منتشر شود تا بتوانیم آن را تجربه کنیم تا به امروز یعنی سال ۲۰۱۲ که این بازی منتشر شد اما بر خلاف انتظار با نقد های بد منتقدان و نمرات بسیار بدتر از سوی سایت های مختلف روبرو شد

این باز هم شکستی بود در برابر رقیب دیرینه ی این سری از بازی ها یعنی مجموعه Call Of Duty و این در حالی است که سازندگان تا کید زیادی داشتند که این سری از بازی همه ی رقبا را شکست داده و صدر نشین جدول فروش خواهد شد. در ادامه به برسی این سری از بازی میپردازیم.








داستان

داستان بازی بسیار کلیشه ای است و چیزی است که در هر بازی شوتر اول شخص دیده ایم. داستان بازی ادامه نا تمام نسخه قبل است. گروه ضد تروریستی Tier 1 پس از مرگ Rabbit شخصیت اصلی نسخه ی قبلی از افغانستان خارج شده و گسترده تر شده اند اکنون گروه Tier 1 در تمام دنیا فعالیت کرده و به نقاط مختلف برای انجام ماموریت فرستاده میشوند. در این شماره داستان درباره ی شخصی به نام Preacher که یکی از سرباز های گروه Tier 1 است روایت میشود. Preacher علاوه بر مبارزه با تروریست ها , درگیر مشکلات خانوادگی نیز هست رابطه ی او با زنش خوب نیست و به علت کارش تقریبا هیچوقت نمیتواند آن ها را ببیند. داستان در همین قدر کم عمق است و اصلا انتظار داستان پر جزیئات تر را نداشته باشید.


گیم پلی:

شاید به جرئت میتوانم بگویم که گیم پلی بازی یک کپی از بازی Batllefield 3 (بتلفیلد۳) و یا حتی خشک تر و بی روح تر از آن باشد. جنگ ها کاملا بی روح هستند و هیچ اکشن خاصی در آن دیده نمیشود طراحی سلاح ها بسیار معمولی است همچنین تنوع خاصی ندارد. یکی از بخش ها که میتوان از آن به عنوان نقطه ی قوت در بازی نام برد بخش Breach است که قبلا هم در سری بازی های Cod وجود داشت به این صورت که با شکستن در صحنه آهسته شده و میتوانید دشمنان را در آن حالت از پای درآورید تنها تغیر در آن این است که میتوانید نوع حمله ی اولیه را انتخاب کنید مثلا ابتدا یه گاز اشک آور به داخل بیاندازید یا مثلا یک نارنجک که همه ی دشمنان از بین برود و راه های مختلف دیگر……. یکی دیگر از نقاط قوت بازی بخش های اتوموبیل رانی و یا همان تعقیب و گریز است که سازندگان در این بخش توانستند به خوبی عمل کنند کنترل ماشین ها بسیار ساده و روان است و مشکل خاصی در آن دیده نمیشود همچنین صحنه های سینماتیک نیز در طول اتوموبیل رانی نیز وجود دارد که زیبایی آن را دو چندان کرده . علاوه بر اتوموبیل رانی بخش های قایق رانی نیز وجود دارد که آن هم در نوع خود قابل قبول است هوش مصنوعی NPC ها اصلا خوب نیست بطوریکه در سخت ترین حالت نیز تغیر چندانی در دشمنان مشاهده نمیشود و به راحتی از پای درمی آیند. شاید یکی از آزاردهنده ترین قسمت ها در این سری از بازی بخش استفاده از تک تیرانداز یا Sniper است بطوریکه به صورت میانگین باید برای از پای درآوردن یک دشمن با تک تیرانداز ۵ تا ۸ تیر شلیک کنید چون هیچ کدام از تیر ها به آن ها نمیخورد! شاید یکی از بخش های قابل قبول این بازی بخش آنلاین آن باشد که شاهد نوآوری هایی در آن هستیم در این بخش مد های مختلفی قرار دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند به همراه ۷۵ کاراکتر تعبیعه شده که یعنی هر کشور ۱۳ کاراکتر که هر کدام از آن ها دارای استایل مخصوص به خود هستند و ویژگی های خاص خود را دارند که در نوع خود منحصر به فرد است








موسیقی و صداگذاری:

این سری از بازی ها در قسمت صداگذاری بسیار خوب عمل کرده صداگذاری ها کاملا به جا و مناسب هستند همچنین استفاده از موسیقی های نواخته شده توسط معروفترین نوازنده ها و خواننده ها توانسته این بخش را به بهترین بخش این بازی تبدیل کند.البته بعضی اوقات باگ هایی هم در این قسمت وجود داشت ولی با وجود موسیقی های بسیار زیبا این باگ ها به چشم نمی آیند!


گرافیک:

گرافیک این بازی در حد مطلوبی قرار دارد و جزئیات محیط از طراحی آب و درختان گرفته تا برگ های روز زمین حتی مگس هایی که در هوا پرواز میکنند عالی از کار در آمده و قابل قبول است به نظر میرسد که سازندگان تقریبا تمام حواسشان را روی گرافیک متمرکز کرده اند.







نتیجه:

شاید خیلی ها با انجام این بازی نا امید شده باشند اما این بازی میتوانست خیلی بهتر از این باشد اما باز هم نتوانست موفقیتی که همه انتظارش را داشتند به دست آورد. اما شاید مدال افتخار در نسخه های بعد افتخار آفرین باشد!
     
  
زن

 
نقد و بررسی بازی Metal Gear Rising: Revengeance


سبک بازی: Beat Em Up
سازنده: Platinum Game
ناشر: Konami
سایر پلتفرم ها:x box 360
PS3





شاید اصلا کسی نباشد که نام سری بازی‌های Metal Gear به گوشش نخورده باشد. سری بازی‌ای که همیشه با نام Kojima و Kojima Production شناخته شده‌اند. اما صبر کنید. این بار قضیه کمی متفاوت است. کاراکتر اصلی این بازی که می‌توان به نوعی آن را یک اسپین‌آف برای سری Metal Gear Solid در نظر گرفت، نه بیگ باس است و نه اسنیک، بلکه کاراکتر نینجای دنیای MGS یعنی Raiden، میهمان خانه‌های شما خواهد شد. این عنوان بعد از کشمکش‌ها فراوان و گذر از پستی و بلندی‌های متعدد، بالاخره به دست استودیوی کارکشته Platinum Games افتاد که پیشتر کارنامه خود را با عناوینی همچون Bayonetta و Vanquish درخشان است و ثابت کرده بود که استاد بی‌چون چرای ساخت بازی‌های اکشن و با سرعت بالاست. از آنجایی که رایدن یک نینجاست و با توجه به شناختی که از او در سری بازی‌های قبلی MGS داشتیم، طبیعتا باید انتظار یک عنوان پرسرعت در حد Vanquish را از او داشت. پس بعد گفت‌و‌گوهایی که بین شرکت KP و PG صورت گرفت، تصمیم بر این شد که ساخت این بازی را شرکت PG بر عهده بگیرد و KP در مراحل ساخت و داستان سرایی و طراحی کات‌سین‌ها به آن‌ها کمک کنند؛ بخشی که Kojima و Kojima Production تبحر خاصی در انجام آن دارند. بیشتر از این به گذشته و اتفاقات سپری شده بر سر این بازی تکیه نمی‌کنیم و می‌رویم سر اصل مطلب.



داستان بازی 4 سال بعد از اتفاقات Guns of Patriot به وقوع می‌پیوندد. حال رایدن برای تامین نیازهای خانواده خود ، در بخش های خصوصی به عنوان یک محافظ شخصی مشغول به کار است. او در آخرین شغل خود که محافظ یک سیاست‌مدار آفریقایی است، مورد حمله یک گروه Cryborg به نام Desperado Enterprise قرار می‌گیرد که در پی این جریان، سیاست‌مدار کشته شده و خود رایدن نیز با اوضاعی بسیار وخیم راهی خانه می‌شود. بعد از این اتفاقات، رایدن با لباس جدید خود و یک چشم از دست رفته‌اش به میدان جنگ باز می‌گردد تا در مقابل این گروه عجیب که قصد ایجاد جنگی بزرگ دارند، بایستد. در این بین رایدن متوجه می‌شود که این گروه، از کودکان بی سرپرست سواستفاده کرده و بعد از کشتن آنها مغز آنها را برای آموزش‌های نظامی و تبدیل به سایبورگ، مورد استفاده قرار می‌دهند. البته داستان به همین سادگی‌ها نیست و رفته رفته با جزئیات بیشتری از داستان روبرو خواهید شد که مربوط به میهن‌پرستان یا همان Patriots می‌شود.
گیم‌پلی بازی همانگونه که از PG انتظار میرفت، عالی از آب در آمده است. اکشن و سرعت این بازی به قدری بالاست که گاها ناخودآگاه بازی را نگه داشته و نفس عمیقی خواهید کشید تا دوباره مغز شما قابلیت آنالیز صحنه و اتفاقات در حال وقوع را بازیابی کند! حالا شما این توضیحات را با فریم بالا یعنی 60 فریم بر ثانیه بودن بازی آمیخته کنید تا یک عنوان HnS تمام عیار را در ذهن خود مجسم کنید. سلاح اصلی رایدن یک شمشیر سامورایی با قابلیت ایجاد جریان الکتریکی است که تقریبا همه چیز را می‌تواند ببرد. در بازی شما تقریبا قادر به بریدن تمامی اشیایی که به چشمتان می‌خورد(به غیر از ساختمان ها) هستید. بریده شدن اشیا به صورت کاملا ریل‌تایم و همزمان طراحی شده و به هیچ وجه شاهد تصاویر و اتفاقات از پیش رندر شده نخواهید بود. می‌توانید یک درخت تنومند را به قطعات بسیار کوچک و در حد یه قوطی کبریت تقسیم کنید؛ می‌توانید ستون‌های یک بالکن را ببرید تا دشمنانی که بر روی بالکن جا خشک کرده‌اند با یک حرکت در مقابل شما آماده بریده شدن باشند! گیم‌پلی همانگونه که گفته شد از سرعت بسیار بالایی بر خوردار است. طبق رسم همیشگی ساخته‌های PG، این بازی نیز دارای کمبو‌های بسیار زیادی است که هوش از سر آدم می‌پراند. دو دکمه برای ضربه زدن در نظر گرفته شده؛ یکی ضربه‌های معمولی و دیگری ضربه‌های سنگین که با آمیختن این دو دکمه و گاها دخالت LS، می‌توانید شاهد بیش از 20 نوع کمبوی مختلف از رایدن باشید. صبر کنید، فکر نکنید قضیه کمبو‌ها به همین راحتی به پایان رسیده است. با پیشروی در بازی شما سلاح‌های جدیدی به دست خواهید آورد که می‌توانید آن‌ها را به عنوان سلاح دوم مورد استفاده قرار دهید. این سلاح‌ها به جای دکمه "ضربات سنگین" می‌نشیند و حالا با هر بار زدن دکمه مخصوص، شما شاهد استفاده رایدن از سلاح دوم خواهید بود. حالا تمامی کمبو‌های قبلی، به علاوه کمبو‌های جدیدی که سلاح جدید با خود به همراه آورده را مخلوط کنید تا میزبان یک فستیوال کمبو در این بازی باشید.




رایدن علاوه بر استفاده از شمشیر و سلاح‌های سرد، بصورت محدود قادر به استفاده از سلاح‌های گرمی همچون RPG و نارنجک است، که البته فکر نمی‌کنم زیاد به کارتان بیاید چون خود من در اواخر بازی تازه متوجه شدم که چنین قابلیتی هم داشتم! مبارزات بسیار نفس گیر و سریع اتفاق می‌افتند و باید کاملا حواستان به صفحه نمایش باشد؛ چون یک لحظه غفلت، برابر با مرگتان خواهد بود. همانطور که قبلا در دموی بازی شاهد بودیم سیستم دفاعی بازی را می‌توان ایده جدیدی در این سبک دانست. به این صورت که هیچ دکمه‌ای برای دفاع گرفتن برای این بازی طراحی نشده است. برای مقابله با ضربات دشمن، باید جهت حرکت کاراکتر و دکمه ضربه سبک را بصورت همزمان فشار دهید تا رایدن وارد حالت دفاعی شود. شاید با این تعاریف فکر کنید این کار بسیار مسخره و البته دشوار باشد اما بعد از کمی تمرین تازه متوجه خواهید شد این کار نه تنها دشوار نیست بلکه دید گسترده و زیبای طراح گیم‌پلی بازی را برای شما به ارمغان آورده است. بدین صورت که، از آنجایی که برای دفاع کردن باید جهت به سمت دشمن بوده و ضربه حمله سبک را بزنید، بعد از دفع ضربه، رایدن سریعا بدون اینکه خود شما هم متوجه شوید از حالت دفاعی خارج شده و به سمت دشمن حمله ور می‌شود. این طراحی باعث شده که حتی برای لحظه انگشتان شما استراحت نکنند و دائما درگیر گیم‌پلی و جنگیدن با دشمنان باشید که واقعا باید به طراح هسته گیم‌پلی این عنوان تبریک گفت!
همانطور که قبلا گفتیم شما قادرید تقریبا همه چیز را ببرید. این حرف شامل تمامی دشمنان بازی نیز می‌شود که اصطلاحا به آن نام Zan Datsu گفته می‌شود. رایدن در زیر نوار سلامتی خود دارای یک نوار انرژی است که وقتی این نوار به مقدار معینی پر باشد، می‌توانید او را به حالت Blade Mode ببرید و با نشانه‌گیری دقیق بر روی اندام‌های مخصوص دشمن، حرکت Zan Datsu را بر روی آن‌ها پیاده کنید تا بعد از آن بتوانید شاهد خرد شدن ستون فقرات دشمن که حاوی انرژی است، توسط رایدن باشید. بعد از مدتی پیشروی در بازی، قابلیت Jack The Ripper Mode نیز برای رایدن آزاد می‌شود که در این حالت دیگر نیاز نیست وارد Blade Mode شوید زیرا رایدن با هر ضربه ساده‌ای که به دشمن وارد می‌کند قطعات مختلف بدن آن‌ها در هوا به پرواز در می‌آید.

دشمنان بازی از تنوع بسیار بالایی برخوردارند و تقریبا هر یک از آن‌ها روش خاصی برای مقابله می‌طلبند. بعضی از آنها دارای ضربات خیلی سنگینی هستند که دفاع کردن در مقابل آن‌ها سازگار نیست و در آن لحظه باید فلنگ را ببنید! جدا از دشمنان ساده، بازی برای شما باس‌فایت‌هایی در نظر گرفته که هر یک، تنوع خود را دارند و برای پیروزی در مقابل آن‌ها ابتدا باید نقطه ضعفشان را پیدا کنید. نکته جالبی که در مورد باس‌فایت‌ها به چشم می‌خورد، نحوه مبارزه با آن هاست. بالاتر گفتیم که هر یک دارای نقطه ضعف خاصی هستند اما این کار به اجبار نیست و می‌توانید با درایت و زمانبندی مناسب، حتی بدون یافتن نقطه ضعف و با ضربات کوتاه و کمبو‌های کوچک نیز او را از پای در آوردید؛ اما با پیدا کردن نقطه ضعف آنها، می‌توانید زمان این مبارزه با بیشتر از نصف پایین بیاروید. بازی دارای Collectableهای فروانی است که بعضی از آن‌ها رابطه مستقیمی با دیگر بخش‌ها و Challenge‌های بازی دارند. مراحل Challenge عنوان Vanquish را بیاد دارید؟ همان مراحل منتها این بار با نام VR Missions در این بازی هم حضور دارند و با پیدا کردن لپ‌تاپ‌های مخصوص در داخل بازی، می‌توانید وارد ماموریت مخصوص آن لپ‌تاپ شوید. مورد دیگری که به نتوع گیم‌پلی اضافه می‌کند، قابلیت ارتقای سلاح ها، تغییر ظاهر رایدن، ارتقای نوار سلامتی، انرژی و خرید کمبو‌های جدید است! درست شنیدید، در کنار خیل عظیمی از کمبوهایی که در اختیارتان قرار دارند، هنوز هم می‌توانید کمبو‌های جدیدی را آزاد کنید تا همانند حرکات نئو در فیلم Matrix Reloaded، با استفاده از یک سلاح نیزه مانند، با دشمنان خود بازی کنید! تنها ایرادی که به بخش گیم‌پلی بازی وارد است و گاها بازیکن را اذیت می‌کند، دوربین ناسازگار آن است که تقریبا در بین تمامی عناوین این سبک از جمله Ninja Gaiden نیز مشترکا وجود دارد. البته با بالا بردن سرعت چرخش دوربین می‌توان از این ایراد تا حدودی جلوگیری کرد. مورد بعدی که واقعا بازیکنان را ناامید خواهد کرد، مدت زمان بازی است. بسته به مهارت بازیکن، این بازی بر روی درجه سختی نرمال، 4 تا 6 ساعت به طول خواهد انجامید. حالا شما کات سین‌های طولانی به سبک MGS را به این زمان اظافه کنید تا نتیجه کار را خودتان حدس بزنید. دو چپتر ابتدایی بازی دارای زمان خوب و قابل قبولی هستند اما بعد از این دو چپتر، فصل‌های بعدی به قدری سریع از پی هم خواهند گذشت که اصلا متوجه نخواهید شد!




گرافیک بازی در یک کلام عالی است. در ابتدای مقاله نیز اشاره کردیم که این عنوان بر روی 60 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود که با در نظر گرفتن این موضوع و نگاه کلی به گرافیک بازی، شاهد گرافیکی بدون ایراد و زیبا خواهیم بود. به هیچ عنوان از ابتدا تا پایان بازی شاهد افت فریم و یا Screen Tearing نخواهید بود. این نکته را نیز لحاظ کنید که حجم افکت‌ها و پارتیکل‌هایی که در حین مبارزات به صحنه اضافه می‌شوند واقعا به قدری زیاد هستند که تعجب شما را به همراه خواهد داشت، زیرا هر لحظه انتظار لحظه‌ای افت فریم را خواهید کشید اما تا پایان مبارزات هیچ اثری از آن نخواهید یافت. نورپردازی و افکت‌ها همگی به زیبایی کار شده‌اند و به جرئت نمی توان ایرادی به بخش تکنیکی بازی گرفت. این عنوان از لحاظ هنری و بصری می‌توانست زیباتر از این باشد، زیرا در یکی از مراحل شاهد طراحی هنری و زیبایی خواهید بود که تا پایان بازی تکرار نخواهد شد و به سبک MGSهای قبلی تمامی مراحل خشک و با رنگ‌های ساده و یکنواخت همراه است که البته به خوبی حس و حال سری MGS را منتقل می‌کند. متاسفانه تنها ایرادی که بخش گرافیکی به دوش می‌کشد، کیفیت پایین و نوسان دار کات سین‌ها در نسخه X360 است. بدین صورت که کات سین‌ها در بصورت رندوم از کیفیت SD تا HD نوسان میخورند. گاها شاهد کیفیت بسیار پایین SD خواهید بود اما کمی بعد کیفیت به Sub HD و یا HD تغییر پیدا می‌کند. اینطور که از شواهد پیداست شرکت PG با محدودیت حجم دیسک‌های X360 به مشکل برخورده است. البته اینکه چرا کات سین هارا بصورت ریل تایم نساخته‌اند معلوم نیست!
بخش صدای بازی بسیار کامل و عالی از آب در آمده؛ صدای آیتم‌ها از جمله برخورد شمشیر به عناصر مختلف همگی بی نقص هستند و ایرادی به این بخش وارد نیست. صداپیشگی و گروه دوبلاژ نیز به خوبی کار خود را انجام داده و لحن صحبت‌های آن‌ها یادآور سری‌های MGS است. موزیک‌های انتخاب شده برای بازی همگی لیسانس شده هستند و انصافا PG در انتخاب موزیک سنگ تمام گذاشته است. تمامی موزیک‌ها با اتمسفر بازی همخوانی دارند و در صحنه‌های سریع و مخصوصا مبارزه با باس‌ها، آدرنالین خون شما را بالا خواهند بود. موزیک‌ها در کنار اتمسفر و سرعت و حرکت بازی به قدری زیبا هستند که با توصیف و تمجید شاید نتوان آن حسی که را که خود من داشته‌ام را به شما انتقال دهم. فقط باید این عنوان را تجریه کنید تا به صحت صحبت‌های من پی‌ببرید!
ناگفته نماند که در این عنوان نیز شاهد شوخی‌های همیشگی به سبک سری MGS خواهید بود. بازی کردن یکی از سربازان با یک گربه در میانه جدیت جنگ، تا قایم شدن سربازان در قوطی که رایدن با تعجب از آن‌ها سوال میکند: "این حرکت را از کجا آموخته اید؟" همگی لحظات شادی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. در کل این عنوان بدون در نظر گرفتن مدت زمان کوتاه آن یک نمره قبولی دیگر در کارنامه Platinum Games ثبت کرد و آنها ثابت کردند که سلطان بی چون و چرای ساخت عناوین با سرعت و اکشن بالا هستند.
     
  
مرد

 
Resident Evil: Revelations



سازنده: Capcom , Tose
ناشر: CapcomEU Nintendo Nintendo Australia
کارگردان: Koushi Nakanishi
تهیه کننده: Masachika Kawata ,Takayuki Hama
موتور بازیسازی: MT Framework
تاریخ انتشار: JPJanuary 26, 2012
EUJanuary 27, 2012
AUFebruary 2, 2012
NAFebruary 7, 2012
سبک: Survival Horror
حالت : تک نفره
رده بندی سنی:
BBFC:15
CERO: D
ESRB: M
PEGI:16
پلتفرم: Nintendo 3DS


کمپانی Capcom اعلام کرد که بازی Resident Evil: Revelations که برای ۳DS عرضه شده بود را برای Xbox 360 ،PS3 ،PC و Wii U به صورت HD عرضه می کند. Revelations می تواند از یک نظر برای دوستداران سری RE جالب باشد و آن هم المان های کلاسیک این عنوان است. اگر با این بازی آشنایی ندارید، باید بگوییم که ماجراهای آن بین نسخه های ۴ و ۵ رخ می دهند :



حقیقتی مخفی از رزیدنت اویل آشکار خواهد شد! بازی که طرفداران رزیدنت اویل را به مدت طولانی سرگرم خواهد کرد!

Resident Evil: Revelations عنوانی برای Nintendo 3DS است. این بازی در E3 2010 معرفی شد و در تاریخ February 7, 2012 در آمریکا منتشر شد. در این بازی Chris Redfield و Jill Valentine ایفای نقش می کنند و بیشتر بازی در کشتی تفریحی Queen Zenobia جریان دارد.



________________________________________

زبان های گوناگون
برای اولین بار در سری رزیدنت اویل، این بازی به طور کامل به زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی و ژاپنی ترجمه و صداگذاری شده است. زبان های ذکر شده برای صدا و زیرنویس قابل دسترسی هستند.

نسخه های عرضه شده در ژاپن و اروپا

________________________________________
داستان سریالی

داستان این بازی استادانه کار شده است. پیچیدگی داستان در اواخر هر اپیزود بازیکن را وادار به ادامه دادن بازی می کند تا بفهمد چه اتفاقاتی خواهد افتاد. این بازی در سبک و ارائه داستان از سریال های درام تلوزیونی تقلید کرده است و بازیکن را به تجربه ای دراماتیک در بازی دعوت می کند.



این بازی در سال 2005 و در بین اتفاقات اویل 4 و 5 رخ می دهد. بازی BSAA ، گروه ضد بیوتروریستی، را به تصویر می کشد که کریس و جیل مدت کوتاهی پس از تاسیس آن با هم همکار شدند. بازی از جایی شروع می شود که همکار جیل Parker Luciani وارد Queen Zenobia می شود. این بازی در اروپا رخ می دهد.

Revelations شخصیت ها را در شهرهای ویران، بندر ها و کوه های برفی قرار می دهد . جیل و پارکر توسط BSAA به سرپرستی Clive R. O'Brian برای جست و جوی کریس و همکار جدیدش Jessica Sherawat که در طی یک ماموریت گم شده اند، فرستاده شده اند؛ در حالی که کریس و جسیکا در حال جست و جوی مدارکی درمورد بازگشت Il Veltro(یکی از مسئولان حمله و متعاقبا شیوع در Terragrigia) در کوهستان برفی هستند.



جیل ولنتاین (Jill Valentine) و همکار جدیدش پارکر لوسینی (Parker Luciani) برای یافتن آن ها به آخرین مکانی که کریس و جسیکا در آن حضور داشتند، می روند، آن ها تا دریای مدیترانه پیشروی می کنند و وارد کشتی ای به نام SS Queen Zenobia می شوند که تبدیل به مکانی شیطانی شده است. از شانس خوب شخصیت های بازی و روال معمول سری RE، این کشتی به نوعی ویروس T آلوده شده که T-Abyss نام دارد و تمام کارکنان آن را به هیولاهای کشنده ای تبدیل کرده است. Revelations از قسمت های مختلفی تقسیم شده و روندی سریالی دارد. هر کدام از این قسمت ها نزدیک به یک ساعت طول می کشد و مراحل نیز کاملاً بر این اساس طراحی شده اند.



________________________________________
Gameplay

گیم پلی (دوربین، حرکت، نشانه گیری و ...) در Resident Evil: Revelations بسیار شبیه به RE4 و RE5 است. اما با این تفاوت که دوربین هنگام استفاده از سلاح های گرم می تونه به حالت اول شخص تبدیل بشه. این بازی عنصر اصلی سری یعنی"survival horror" را بازگردانده است. سرعت بازی کند تر شده و تاکید بیشتری بر روی مدیریت مهمات و حل معماها در مقایسه با شلیک و تیراندازی به دشمنان داره. Ooze اصلی ترین دشمنیه که در بازی با آن مواجه میشید. زامبی های جهش یافته ای که توسط ویروس t-Abyss به وجود آمده اند. این هیولا ها در درجه ی اول با محیط های آبی سازگارند.



بازی چندین ابزار جدید را به سری رزیدنت اویل معرفی می کند که قابل توجه ترین آن ها Genesis bio-scanner است که با آن اشیاء مخفی و دشمنان قابل شناسایی هستند. همچنین به عنوان اسکنر ژنتیکی نیز عمل می کند که می توان با اسکن کردن تعداد معینی از دشمنان واکسن ساخت. انجام این کار گیاهی را برای التیام زخم ها تولید می کند.

در این بازی خط سلامتی وجود ندارد در عوض پاشیدن خون روی صفحه مشخص می کند که چه مقدار سلامتی دارید. برای اولین بار در تاریخ رزیدنت اویل شخصیت های بازی توانایی شنا کردن دارند که به آن ها اجازه می دهد تا در بخش های واژگون شده ی کشتی حرکت کنند اگر چه انواع مشخصی از هیولا ها با محیط های زیر آب سازگارند که می توانند به راحتی بازیکن در حال شنا را بکشند که در این مواقع نوع جدیدی از نارنجک ها با گیج کردن دشمنان در زیر آب به کمک شما می آیند.



سیستم جاخالی دادن اویل 3 بازگشته است. با این کار می توانید از حملات دشمنان دوری کنید. اسلحه ها هنوز هم قابل ارتقاء هستند. اما دیگر خبری از سیستم پول RE4 و RE5 خبری نیست. در عوض بازیکن کیت های ارتقاء را در سراسر محیط پیدا می کند و آن ها را به اسلحه ها می چسبانند .ارتقاءها دائمی نیستند و می توانند در هر موقع از صنوق سلاح، که شبیه به صندوق آیتم ها در بازی های کلاسیک است، به اسلحه اضافه یا از آن حذف شوند.
Hell Mode جایگزین Professional mode در RE4 و RE5 است. این درجه ی سختی به طور چشم گیری دسترسی به مهمات را کاهش می دهد و محل دشمنان تغییر می کنند مثلا اتاقی که قبلا هیچ دشمنی وجود نداشت پر از دشمن شده است. به علاوه دشمنان جان سخت ترند و آسیب بیشتری به بازیکن می رساند.
________________________________________
Raid Mode

برای این نسخه یک بخش جدید به نام Raid Mode نیز طراحی شده که به نوعی قسمتی جدید برای Mercenaries به حساب می آید و بازیکنان می توانند آن را به صورت تک نفره و یا Co-op آنلاین بازی کنند. این حالت بازیکن را مقابل سیل عظیمی از دشمنان قرار می دهد اما این بار به جای ضربه زدن به ساعت و بیشتر زنده نگه داشتن زمان، در حال تلاش برای رسیدن به هدفی در پایان هستید. همچنین تاحد ممکن دشمن وجود دارد بنابراین اولین بازسازی حالتی است که در رزیدنت اویل 3 دیده شده است. در این حالت مهمات بیشتری نسبت به حالت تک نفره دارید و به ندرت با کمبود مهمات مواجه می شوید. به علاوه می توانید اسلحه ها را ارتقاء دهید. در این حالت بسیاری از شخصیت های بخش تک نفره حضور دارند از جیل و کریس گرفته تا Morgan Lansdale و Clive R. O'Brian ، که بسیاری از آن ها دارای دو یا سه لباس برای باز کردن هستند. شخصیت های خوبی برای این قسمت طراحی شده اند که در بین آن ها هانک (Hunk) نیز دیده می شود. به نظر می رسد که دوستداران نسخه های کلاسیک از این بازی راضی خواهند بود. شاید بتوان Revelations را یکی از نسخه های موفق RE در این چند سال نامید.

________________________________________
نکات جالب

· Resident Evil: Revelations اولین بازی Nintendo 3DS که از کارتریج 4GB استفاده می کند که به علت حجم سنگین بازی است.
· در دموی E3 این بازی جیل مهمات نامحدود برای اسلحه ی دستی داشت اما در دموی فروشگاه اینترنتی 3DS نداشت.
· بسیاری از نسخه های این بازی با عنوان نادرست "Revelaitons" به فروش رسیده اند.
· Resident Evil: Revelations اولین بازی است که ویژگی انتخاب صدا به زبان های مختلف را دارد.
· در راهنمای بازی زیر پروفایل Clive R. O'Brian، کلمه ی BSAA دارای غلط املایی است و "BSSA" درج شده است.

· گرافیک HD، این بازی را بسیار زیبا کرده و در نوع خودش جالب توجه به نظر می رسد. مدل شخصیت ها از نو طراحی شده اند و چند ضلعی های (Polygon) بیشتری در آن ها به کار رفته اند. البته این موضوع در میان پرده های بازی دیده نمی شود و ضعف طراحی در این قسمت ها به خوبی دیده می شود. بافت های بازی از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. فضای داخلی کشتی SS Queen Zenobia خوب طراحی شده و دارای جزئیات قابل قبولی است. در Revelations گیم پلی واقعاً عالی است و می توان آن را با هر دو آنالوگ بازی کرد. در حالیکه قسمت کمی از بازی به نمایش درآمد، همه جذب فضاسازی های آن شدند، چون تجربه ای بسیار بهتر از نسخه ۳DS به همراه داشت.

ویکیپدیا، residentevil.ir، ایستگاه آی تی


ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود
نی نام ز ما و نه نشان خواهد بود
زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل
زین پس چو نباشیم همان خواهد بود

حکیم عمر خیام


*******

مردم فقط "یک بار" بايد بمونن تا موفق بشن،
ولى جمهوری اسلامی "هر بار" باید موفق بشه تا بمونه . . .
     
  

 
L
     
  
مرد

 
تریلر جدید و خونین بازی Mortal Kombat X

اگر بی‌صبرانه منتظر تریلر جدید بازی Mortal Kombat X هستید یا دلتان برای گورو و عظمتش تنگ شده٬ می‌توانید در ادامه خبر٬ تریلر رسمی جدید این بازی را تماشا و دانلود کنید.
در ویدیوی جدید بازی Mortal Kombat X کونگ لائو و کیتانا، دو مبارز قدیمی و محبوب این سری به صورت رسمی معرفی می‌شوند. همچنین در این ویدیو می‌توانید برای اولین بار بخش‌هایی از قسمت داستان بازی که براساس اطلاعات لینک شده ۲۵ سال پس از اتفاقات نسخه‌ی نهم رخ می‌دهد را تماشا کنید. علاوه بر این دو شخصیت محبوب، می‌توانید طراحی شخصیت گورو و بخش‌های از توانایی‌های جدید او را در این نسخه مشاهده کنید. کسانی که بازی را پیش‌خرید کنند، قابلیت استفاده از شخصیت گورو در مبارزات را به‌صورت رایگان دریافت خواهند کرد. این بازی در تاریخ ۱۴ آپریل 2015 (بیست و پنج فروردین ۱۳۹۴)، برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. ویدئوی زیر را مشاهده کنید.


دانلود ویدئو با کیفیت 480p

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
صفحه  صفحه 3 از 3:  « پیشین  1  2  3 
بازی های کامپیوتری

نقد، بررسی و معرفی بازیهای جدید

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA