انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
بازی های کامپیوتری
  
صفحه  صفحه 1 از 11:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  پسین »

کنسول های بازی


مرد

 
دروود
درخواست ایجاد تاپیک کنسول های بازی رو در تالار کامپیوتر داشتم
مرسی
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
سونی با کنترل کننده جدید بازی خود به جنگ نیتندو میرود

در حالی که سونی از فروش کنسول جدید بازی خود Play Station 3 راضی به نظر نمیرسد. در جستجوی راهی است که بر شهرت نیتندو Wii غلبه کند به همین دلیل در حال ساختن کنترلر جدید مدل VR/3-D است. این کنترلر حتی از کنترل کننده بازی Wii که موجب شهرت آن شده پیشرفته تر است و موقعیت دست بازی کننده را در فضای سه بعدی تشخیص می دهد. کنترلر جدید که به صورت یک دستکش به دست پوشیده میشود دارای سنسور هایی است که میتوانند توسط حرکات انگشتان دست در موقعیت های مختلف فعال شوند و این اجازه را میدهند که اشیا را در فضا بگیرید یا حرکت هر انگشت را به عملکردی مجزا اختصاص دهید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
کاهش قیمت پی اس 3 و انتشار پی اس 3 80 گیگ

شرکت سونی رسما اعلام کرد که قیمت پی اس 3 صد دلار کاهش یافت.یعنی قیمت پی اس 60 گیگ از 599 دلار به 499 دلار رسید.سونی امیدوار است به واسطه این کاهش قیمت بتواند فروش بیشتری نسبت به رقبای خود داشته باشد.سخنگوی سونی به غیر از این خبر اعلام کرد پی اس 3 هشتاد گیگ در آمریکا هم انتشار پیدا می کند.همانگونه که در ماه قبل در کره انتشار پیدا کرد.سخنگوی سونی اعلام کرد که پی اس 3 80 گیگ اختلاف زیادی با پی اس 3 60 گیگ ندارد.فقط نسخه ی 80 گیگ پلی استیشن 3 دارای یک بازی موتور استورم(Motorstorm) است.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 

hyperdrive یک هارد قابل جایگزین در ps3



با به بازار آمدن دستگاه بازی Play Station3 شرکت های زیادی در تلاش هستند تا بتوانند محصولات جانبی قابل استفاده با این محصول را ساخته و به بازار عرضه کنند. یکی از این افکار افزایش حجم حافظه آن و یا جابه جا کردن Hard Drive است. اخیرا برای کسانیکه به دنبال افزایش Hard Drive دستگاه خود هستند فکری شده است. Team executer موفق به ساخت یک هارد درایو با نام Hyperdrive شد. این محصول به راحتی قابل جایگزینی با هارددرایو داخلی موجود در دستگاه است. به همراه آن نیز نوعی دو شاخه به بازار آمده که قابلیت اتصال در کلیه مکانها به انواع پورت های Reciever را دارد. قیمت تمام شده این محصول 26$ است و با طراحی های جدید به زودی محدودیت های استفاده از PS3 به حداقل ممکن خواهد رسید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
سونی پی اس پی (psp) جدید را یک ماه دیگر وارد بازار می کند.



سونی بالاخره تصمیم به کوچکتر کردن پی اس پی کرد چرا که او فروش خوب DS Lite را دید.قرار شد پی اس پی های جدید 33 % سبکتر و 19 % نازکتر طراحی کند.پی اس پی اولیه کمی سنگین در دستها دیده می شد ولی این پی اس پی این طور نخواهد بود.پی اس پی جدید امکانات بیشتری نسبت به پی اس پی قبلی دارد.وصل شدن به تلویزیون , لود سریعتر و ... .
اگر شما از کسانی هستید که قصد خرید پی اس پی را دارید به شما پیشنهاد میکنیم.منتظر این پی اس پی جدید باشید
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
کیبورد ps2

این روزها به هر گوشه و کناری از بازار گجت های بازی که سر میزدیم شاهد انواع محصولات wireless مربوط به ps3 بودیم. اما ناگهان چشممان به بسته wireless کیبورد ps2 افتاد که معرفی آن هم خالی از لطف نیست. این کیبورد زیبا که محصولی از شرکت سونی میباشد به آسانی باز شده و محفظه زیر آن حاوی کلیه قطعات وابسته به کنسول بازی ps2 میباشد. این بسته زیبا را می توانید به زودی در کلیه بازار های مربوط به قطعات بازی با قیمت 50$ خریداری کنید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
نمایشگر همراه برای PS3 و نیتندو Wii



طرفداران کنسول های بازی با داشتن این نمایشگر های قابل حمل میتوانند در هر جایی دست از سر بازی کردن بر ندارند و بازی را تا مرحله ی آخر ادامه دهند. شرکت Clearvision این مانیتور 7 اینچی را برای Play Station 3 تولید کرده. و البته نمونه ی مشابهی هم برای نیتندو توسط یک شرکت دیگر ساخته شده است. هر دوی این مانیتور ها دارای اسپیکر داخلی هستند تا مشکل صدا را هم حل کرده باشند.

من توصیه میکنم با داشتن این مانیتور ها هر روز کنسول بازی خود را به مدرسه یا دانشگاه ببرید و در وسط کلاس GTA بازی کنید تا حداکثر استفاده را از کلاس درس ببرید. موفق باشید

صفحه محصول برای PS3 و برای نیتندو
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
سونی PSP-3000 را معرفی کرد



معتاد های بازی های کامپیوتری خوشحال باشید. مدل جدیدی از کنسول بازی قابل حمل سونی به نام PSP-3000 به زودی در بازار خواهد بود. هر چند که این مدل تفاوت چندانی با مدل قبلی که PSP-2000 نام داشت ندارد.

تغییرات شامل بهبود کیفیت نمایشگر و اضافه شدن یک میکروفون داخلی به PSP جدید است.

PSP-3000 در ماه اکتبر با قیمت 291 دلار به بازار اروپا عرضه خواهد شد و پس از آن در بقیه نقاط جهان در دسترس خواهد بود. البته من شخصا توصیه میکنم هیچ وقت یک PSP نخرید، چونکه بقیه عمرتان را در حال بازی کردن سپری خواهید کرد. زندگی به اندازه کافی بازی برای سرگرم شدن دارد.
به روز رسانی: تصویری از مقایسه نمایشگر های PSP-2000 و PSP-3000 ارایه شده. میتوانید ببینید که سونی واقعا راست میگفت که کیفیت نمایشگر در مدل جدید بهتر شده. در عکس تفاوت کاملا محسوس است.




جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  ویرایش شده توسط: Miladlulu   
مرد

 
فردی که همزمان بر روی 11 کامپیوتر وارکرافت بازی میکند



بعضی ها واقعا خوره بازی های کامپیوتری هستند. در این میان اسم بازی World of Warcraft هم که به میان بیاید طرفداران بسیار ویژه خود را دارد. اما این یکی واقعا خارج از تصور است.

این دوست عزیز گیک که خود را Bradster می نامد سالیانه حدود 5700 دلار خرج خرید اکانت های بازی وارکرافت میکند و به صورت همزمان بر روی 11 کامپیوتر وارکرافت بازی میکند.

دوست خوره ما میگوید که این کار را به این دلیل انجام میدهد تا در حمله های دسته جمعی به دیگران وابسته نباشد! و خودش کار 11 نفر را انجام بدهد. تصورش را بکنید در یک بازی سخت استراتژیک یک نفر همزمان با 11 کامپیوتر کار کند.
در تصویر هم محیط بازی ایشان را ملاحظه میکنید.

من که حرفی برای گفتن ندارم!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
شارژرهای بی سیم از راه می رسند: شارژر بی سیم برای دسته های کنسول بازی



انتقال انرژی الکتریکی به صورت بی سیم یکی از قدم های مهم پیشرفت تکنولوژی است که همیشه جزو آرزوهای بشر بوده است. فکرش را بکنید روزی برسد که دیگر سیم های وسایل برقی خانه وجود نداشته باشند.

محققان زیادی در حال کار کردن بر روی این فناوری هستند و زمان رسیدن به چنین آرزویی خیلی هم دور نخواهد بود. و البته می توان گفت آنقدر نزدیک است که شما می توان نخستین نمونه های شارژر بیسیم را هم اکنون خریداری کنید.

اگر کنسول بازی پلی استیشن، نیتندو وی و یا ایکس باکس 360 داشته باشید از حالا می توانید دسته های کنسول خودتان را به صورت بی سیم شارژ کنید. وسیله جدید که TouchCharge نام دارد شبیه یک سینی است که دسته کنسول بازی را بر روی آن قرار می دهید. به محض قرار گرفتن دسته روی سینی کار شارژ شروع می شود. به همین راحتی!

زمان لازم برای رسیدن به حداکثر شارژ 4 ساعت است. قیمت این شارژر برای دسته های Xbox 360 معادل 70 دلار و برای نیتندو Wii شصت دلار است. و دو باطری قابل شارژ هم به همراه دستگاه ارایه می شود.
قیمت این شارژر بیسیم برای دسته های Play Station 3 معادل 50 دلار است.

بعد از این دیگر لازم نیست حتی زحمت وصل کردن یک سیم را هم به خودتان بدهید و می توانید شبانه روز بازی کنید
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
صفحه  صفحه 1 از 11:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  پسین » 
بازی های کامپیوتری

کنسول های بازی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA