انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
موبایل
  
صفحه  صفحه 13 از 14:  « پیشین  1  ...  11  12  13  14  پسین »

Android News | آخرین اخبار اندروید


مرد

 
بدافزار جدید اندروید اطلاعات گوشی هوشمند کاربران را جاسوسی می‌کند

اخیرا بدافزار جدیدی توسط شرکت AVG کشف شده است؛ این بدافزار در بطن سیستم‌عامل اندروید نفوذ کرده و فرآیند خاموش کردن گوشی را دور می‌زند، سپس در حالی که به نظر می‌رسد گوشی خاموش است، اطلاعات شخصی کاربران را جاسوسی می‌کند.
این بدافزار دارای ویژگی‌های منحصربفرد سیستم‌عامل اندروید است؛ بدین معنی که می‌توانید فرآیند Shut down یا خاموش کردن گوشی هوشمند را در دست گرفته و در حالی که به نظر می‌رسد گوشی خاموش است، به عملیات جاسوسی اطلاعات می‌پردازد. این فرآیند PowerOffHijack نام دارد. به عبارت دیگر، زمانی که دکمه‌ی پاور را به منظور خاموش شدن گوشی نگه می‌دارید، درواقع گوشی خاموش نمی‌شود؛ در این صورت بدافزار در پشت پرده اجرا شده و دسترسی کل سیستم‌عامل را به دست می‌گیرد. به گزارش شرکت AVG، زمانی که دستگاه در این حالت قرار دارد، بدافزار قادر است تماس برقرار کرده یا عکس بگیرد، تمامی این فرآیندها بدون اطلاع کاربر صورت می‌گیرد.


نحوه‌ی عملکرد بدافزار PowerOffHijack به ترتیب مراحل زیر است:
ابتدا بدافزار مجوز دسترسی روت دستگاه را می‌گیرد.
بعد از به دست آوردن دسترسی روت، کدهای مخرب خود را در فرآیند system_server اعمال می‌کند، سپس شیِ mWindowManagerFuncs از سیستم‌عامل را جعل می‌کند.
در این مرحله، اگر دکمه‌ی پاور دستگاه را نگه دارید، صفحه‌ی تقلبی خاموش شدن گوشی نشان داده شده می‌شود. در این حالت صفحه کاملا خاموش شده اما گوشی در حال اجرا است.
در آخر، برای نشان دادن خاموش بودن گوشی، برخی از فرآیندهای سیستم‌عامل نیز جعل می‌شوند.


بدافزار PowerOffHijack از کد زیر برای ضبط کردن تماس استفاده می‌کند:



از کد زیر هم برای انتقال پیام‌های خصوصی استفاده می‌کند:



AVG در خصوص این بدافزار گفت:

این بدافزار در نسخه‌های کمتر از ۵ اندروید نصب شده است و کاربرانی که گوشی آن‌ها روت نشده، در معرض این خطر قرار ندارند؛ با جدا کردن باتری، می‌توانید از خاموش بودن گوشی اطمینان حاصل کنید. تاکنون حدود ۱۰ هزار دستگاه به این بدافزار آلوده شده و بسیاری از این موارد در چین مشاهده شده است. بدافزار PowerOffHijack از طریق این کشور در حال گسترش بین کاربران و فروشگاه‌های اندرویدی است.

متاسفانه کمپانی AVG جزئیات بیشتری از ان بدافزار در دسترس قرار داده است؛ هیچ توضیحی هم در خصوص نحوه‌ی کشف شدن این بدافزار و عملکرد آن نیز ارائه نکرده‌اند. اما کاملا واضح است که این بدافزار برای ربودن اطلاعات، به دسترسی روت دستگاه نیاز دارد. در واقع با گشت و گذار در اینترنت، گوشی به این بدافزار آلوده نمی‌شود. معمولا بسیاری از بدافزارها با نصب کردن نرم‌افزارها با منابع ناشناس، کنترل گوشی را به دست می‌گیرند. خوشبختانه این نوع بدافزارها در گوگل‌پلی وجود نداشته و از طریق SideLoading به گوشی انتقال می‌یابند. SideLoading به روشی گفته می‌شود که فایل‌های نصب نرم‌افزارها در فرمت APK، از طریق کابل یو‌اس‌بی، وای‌فای، بلوتوث و یا کارت حافطه، به گوشی انتقال داده و آن‌ها را نصب کنیم.
در دسترس نبودن گوگل‌پلی در کشور چین، دلیلی بر رسمی و معتبر بودن فروشگاه‌های دیگر اندروید نیست. در حال حاضر مشکلات نرم‌افزاری اندروید زیاد بوده و به نظر می‌رسد در مدت کوتاهی این مشکلات برطرف نشوند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
کنترل تنظیمات گوشی با استفاده از فرامین صوتی در اندروید 5.0

در اندروید آبنبات چوبی، با استفاده از گوگل‌ناو می‌توان سخت‌افزار گوشی را کنترل کرد؛ برای این منظور، فرامین صوتی تعریف شده و می‌توان از آن‌ها جهت خاموش یا روشن کردن وای‌فای، بلوتوث و چراغ قوه استفاده کرد.
اگر جزو کاربرانی هستید که از اندروید نسخه‌ی ۵.۰ استفاده می‌کنید، ممکن است از عبارت‌های «OK, Google. Turn on WiFi» و یا عبارت‌هایی شبیه به این استفاده کنید؛ به تازگی در آخرین بروزرسانی اندروید، شاهد تغییرات جالبی هستیم که با استفاده از فرامین صوتی، می‌توان سخت‌افزار گوشی را کنترل کرد، مانند خاموش یا روشن کردن وای‌فای، بلوتوث و چراغ قوه. تمامی این ویژگی‌ها بسیار مفید هستند، مخصوصا زمانی که گوشی شما تنظیمات پیش‌فرض برای روشن کردن فلاش و استفاده از چراغ قوه ندارد. همچنین می‌توانید برای خاموش و روشن کردن وای‌فای و بلوتوث به ترتیب از فرامین «Turn on(off) Wi-Fi» و «Turn on(off) Bluetooth» استفاده کنید.
در بخش فرامین صوتی، جهت کنترل هر سخت‌افزار یک کلید وجود دارد که توسط آن دستگاه خود را به سرعت خاموش و روشن کنید. البته این دستورات برای حالت پرواز، روشنایی صفحه، و کنترل صدا پشتیبانی نمی‌شود.
بخش فرامین صوتی، در حال توسعه و پیشرفت است و در آینده‌ی نزدیک بروزرسانی‌های بیشتری برای این بخش از اندروید ارائه خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
با Android for Work آشنا شوید

سیستم‌عامل اندروید گوگل بیش از ۸۰ درصد گوشی‌های هوشمند را شامل می‌شود؛ حال این غول تکنولوژی پس از ارائه‌ی اندروید وِر و اندروید اتو، جهت سهولت بخشیدن به کار شرکت‌ها در به کار گیری دستگاه‌های اندرویدی کمک خواهد کرد.



روز چهارشنبه گوگل اپلیکیشن Android for Work را رونمایی کرد، این اپلیکیشن به صاحبان مشاغل و کسب و کار در زمینه‌ی فناوری اطلاعات کمک خواهد کرد تا بتوانند متناسب با نیازهایشان از دستگاه اندرویدی خود استفاده کنند. معمولا در محل کار دستگاه‌ها و گوشی‌های هوشمند دارای امنیت بالایی نیستند و نیاز به دقت فراوانی دارند. راجن شث مدیر این پروژه‌ با بیان اینکه بیش از یک میلیارد نفر تلفن هوشمند خود را به محل کار می‌آورند، از اهمیت این پروژه یاد کرد. این ابتکار نرم‌افزاری برای کمک به کمپانی‌های مشغول در زمینه‌ی فناوری اطلاعات ایجاد شده است. در واقع کارمندان قادر هستند اپلیکیشن‌های تایید شده توسط شرکت را دانلود کنند و شرکت هم می‌تواند به خواست خود، آن‌ها را حذف کند. یعنی Android for Work این امکان را می‌دهد تا کمپانی‌ها اپلیکیشن‌های مشخصی را برای دانلود روی گجت‌های کارمندان در نظر بگیرند و این اپلیکیشن‌ها را بدون دستکاری در اطلاعات شخصی کارمندان، مدیریت کنند.
کمپانی‌های بزرگی مانند گوگل و اپل سعی دارند تا مصرف‌کنندگان خود را ترغیب کنند که گوشی‌های هوشمند و تبلت خود را با امنیت بالایی در محل کار استفاده کنند. در واقع با این سیاستِ کاری، یعنی استفاده بیشتر از گجت‌های این کمپانی‌ها در محل کار، سود و فرصت‌های بیشتر جهت درآمدزایی برای این شرکت‌ها شکل می‌گیرد. در زمینه‌ی کار و شغل، اپل رقیب سرسختی برای گوگل محسوب می‌شود؛ اپل در ماه جولای، قراردادی را با شرکت آی‌بی‌ام جهت پیاده‌سازی پروژه‌های مهم و سرمایه‌گذاری در بخش تولید نرم‌افزارهای آی‌او‌اس، امضا کرد. همچنین در این معامله خدمات ابری آی‌بی‌ام با سیستم‌عامل آی‌اوای موبایل اپل، همگام سازی خواهد شد. قابل ذکر است که به عنوان بخشی از پروژه، مشاوران آی‌بی‌ام برای فروش محصولات اپل به مشتریان، همکاری خواهند کرد.
هدف گوگل از این پروژه، راه‌اندازی دو پروفایل مجزا برای کاربران است: یکی جهت استفاده در محل کار و دیگری پروفایل شخصی است؛ اما گوگل قصد دارد بدون اینکه کاربر بین دو اکانت سوئیچ کند، این دو پروفایل را یکپارچه سازی کند. یعنی نیازی به جابجایی مکرر کاربر بین پروفایل‌ها نیست. بدین منظور نیز نماد مخصوصی در کنار هر آیکون این اپلیکیشن تعبیه شده تا کاربر بتواند آن‌ها را تشخیص دهد. همچنین گوگل نسخه‌ی جدیدی از Google Play Marketplace را راه‌اندازی کرده که بتوان توسط آن، شرکت‌های فعال در زمینه فناوری اطلاعات اپلیکیشن‌های خود را مدیریت کنند. شرکای گوگل برای راه‌اندازی این اپلیکیشن سامسونگ، سونی، ادوبی، باکس و سیتریکس است. گوگل تغییرات عمده‌ای در بخش نرم‌افزاری از جمله اینباکس خود انجام داده است، همچنین این کمپانی درصدد توسعه‌ی نسخه‌ی جدیدی از گوگل گلس است.
در حال حاضر Android for Work فقط برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها طراحی شده است، اما امکان دارد در آینده‌ی نزدیک نسخه‌ی سفارشی برای سایر دستگاه‌های اندرویدی نیز ارائه شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل تبلیغات را به پلی‌‌استور می‌آورد

توسعه‌دهندگان از این پس می‌توانند اپلیکیشن‌های خود در پلی استور گوگل تبلیغ کنند، چراکه گوگل امکان تبلیغات را وارد فروشگاه اپلیکیشن‌های خود کرده است.
سیستم‌عامل اندروید در حال حاضر بیش از یک میلیارد کاربر دارد و تعداد اپلیکیشن‌های موجود در فروشگاه پلی استور نیز به بیش از یک میلیون عدد می‌رسد، از این‌رو توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها به دلیل حجم بالای محتوای موجود در این فروشگاه قادر نیستند اپلیکیشن‌های خود را به نمایش درآورند.
گوگل برای حل این مشکل، امکان تبلیغات را برای اپلیکیشن‌ها فراهم کرده است، بطوریکه اپلیکیشن‌هایی که از این امکان بهره می‌برند، در لیست نتایج جستجوی کاربران در ابتدای لیست نمایش داده خواهند شد. این دقیقا همان ساز و کار اپل در نمایش نتایج در زمان جستجو است. گوگل اعتقاد دارد با استفاده از این روش توسعه‌دهندگان می‌توانند تعداد کاربران خود را افزایش دهند.
در حال حاضر این سیاست بصورت آزمایشی توسط شماری از توسعه دهندگان که در زمینه‌ی نمایش تبلیغات در محیط وب نیز با گوگل همکاری می‌کنند، در دسترس خواهد بود. ضمنا کاربرانی که این امکان را مشاهده می‌کنند، محدود هستند. مطمئنا در ماه‌های آتی شاهد گسترش اجرای این برنامه‌ خواهیم بود. انتظار می‌رود گوگل توضیحات بیشتری را در این خصوص در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود ارائه کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل فریم‌ورک پرداخت خود را با عنوان Android Pay ارائه می‌‌کند

اخیرا شایعات متعددی در مورد سیستم پرداخت گوگل مطرح شده است. حال ساندار پیچای، در کنگره‌ی موبایل بارسلون خبر از ارائه‌ی فریم‌ورک این کمپانی با عنوان Android Pay داده است. نکته‌ی جالب توجه در خصوص اندروید پِی این است که گوگل یک سیستم پرداخت ارائه نمی‌کند؛ بلکه فریم‌ورک مورد نظر را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد.



ساندار پیچای، نائب رئیس ارشد گوگل در جریان برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون، به این نکته اشاره کرد که غول جستجو درصدد ارائه‌ی فریم‌ورک مربوط به سیستم پرداخت خود با عنوان اندروید پی است. گوگل به این نکته پی برده که استفاده از موبایل برای انجام پرداخت‌ها اهمیت پیدا کرده و از این‌رو درصدد راه‌اندازی سرویس خود است.
براساس اطلاعات ارائه شده‌، گوگل در سرویس خود از فناوری توکن استفاده خواهد کرد. در این سیستم در زمان انجام تراکنش‌های مالی، از عبارت‌های کدگذاری شده‌ی یکبار مصرف استفاده خواهد شد. با استفاده از این فناوری می‌توان در مواقعی که حتی ارتباط تلفنی گوشی‌هوشمند برقرار نیست، پرداخت‌های مورد نظر خود را انجام داد. این سیستم را می‌توان تا حدودی مشابه اپل‌پی دانست.
عرضه‌ی API این سیستم بدین معنا است که از این پس توسعه‌دهندگان نیز قادر خواهند بود تا از امکانات اندروید پی در اپلیکیشن‌های خود استفاده کنند. شاید این سؤال مطرح شود که سرنوشت والت چگونه خواهد بود؟ گوگل همچنان والت را ارائه خواهد داد و از API اندروید پی به‌عنوان هسته‌‌ی اصلی خود استفاده خواهد کرد. اندروید پی را می‌توان با NFC مورد استفاده قرار داد و همچنین اعتبارسنجی از طریق بهره‌گیری از فاکتورهای بیومتریک نظیر اثر انگشت نیز میسر است. دیروز سامسونگ سرویس پرداخت خود را با عنوان سامسونگ پی معرفی کرد. ساندرای پیچای نسبت به همکاری با سامسونگ برای ترکیب دو سرویس ابراز علاقه کرده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل امکان اجرای اپلیکیشن‌های اندروید را در مرورگر کروم فراهم کرد

طی کنفرانس Google I/O 2014، اعلام شده بود که سیستم‌عامل کروم، به لطف ران‌تایم جدید خود (به اختصار ARC) پشتیبانی محدود از اپلیکیشن‌های اندروید را بدست خواهد آورد. از آن زمان تا کنون تعدادی از اپلیکیشن‌های اندروید راه خود را به کروم نیز باز کردند. اما اکنون بر اساس آخرین اقدام گوگل، شاهد شتاب بیشتر این رویکرد خواهیم بود.



ران‌تایم جدید قادر است از طریق یک ماشین مجازی Dalvik سندباکس شده، کدهای اندروید را با سرعتی نزدیک به حالت بومی به اجرا درآورد. تعداد اپلیکیشن‌های مورد پشتیبانی تا کنون بسیار محدود بوده و تعداد آن به زیر 50 عدد خلاصه می‌شد. با این حال تنها مساله‌ی زمان بر سر بهبود این وضعیت وجود دارد. گوگل به منظور ساده‌سازی هرچه تمام‌تر فرآیند آزمایش نرم‌افزارها بر روی کروم توسط توسعه‌دهندگان، از ابزار جدید خود با نام ARC Welder پرده برداری کرد.
بصورت کلی، کاربر اپلیکیشن ARC Welder را بر روی مرورگر کروم نصب می‌کند و پس از آن قادر خواهد بود فایل zip یا APK اپلیکیشن مورد نظر خود را به آن داده و به اجرای برنامه بپردازد. پس از ارائه‌ی مسیر فایل اجرایی، فرآیندی آغاز خواهد شد که برخی مشخصه‌ها نظیر اجرا در حالت لنداسکیپ یا پرتره، حالت گوشی یا تبلت و تعدادی گزینه‌ی دیگر تعیین خواهد شد. پس از آن با یک اپلیکیشن اندرویدی کاملا اجرایی مواجه خواهید بود که هم بر روی مرورکر گروم و هم بر روی سیستم‌عامل کروم قابل استفاده خواهد بود.
البته باید این مساله را در نظر داشت که تمامی اپلیکیشن‌ها به خوبی با ARC Welder سازگاری ندارند و هدف اصلی این برنامه نه استفاده‌ی روزمره کاربران عادی، بلکه ساده‌سازی کار توسعه‌دهندگان برای آزمایش برنامه‌های قابل انتقال از اندروید به کروم خواهد بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اندروید M در جریان کنفرانس توسعه‌ دهندگان گوگل رونمایی خواهد شد

سال گذشته و در جریان برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان گوگل، این کمپانی اندروید آبنبات چوبی را با عنوان اندروید L معرفی کرد. امسال نیز گوگل در جریان کنفرانس I/O، نسخه‌ای از اندروید را با عنوان اندروید M معرفی خواهد کرد.
گوگل در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان خود که خرداد ماه برگزار می‌شود، از نسخه‌ی جدید اندروید با عنوان اندروید M رونمایی خواهد کرد. هنوز اطلاعاتی از جزئیات مربوط به بیلد جدید اندروید در دست نیست، جز اینکه این نسخه از اندروید برای کسب و کارها عرضه می‌شود.
گوگل سال گذشته نیز در جریان برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان خود از نسخه‌ی جدید اندروید که هم‌اکنون با عنوان اندورید آبنبات چوبی شناخته می‌شود، با عنوان اندروید L پرده برداشت.
گوگل وعده داده که با استفاده از این نسخه، گجت‌های اندرویدی را می‌توان در محیط‌های کسب و کار مورد استفاده قرار داد و با توجه به امکانات ارائه‌ی شده، گجت‌های اندرویدی بسیار کاربردی خواهند بود. در حال حاضر آخرین نسخه از اندروید موفق شده تنها در حدود 10 درصد از گجت‌های اندرویدی نفوذ کند.
کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل از هفتم خرداد ماه آغاز خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
برای اولین بار درآمد اکوسیستم اندروید از iOS در فصل اول 2015 پیشی گرفته است

بسیاری از گزارش‌های منتشر درباره‌ی درآمد حاصل از فروشگاه‌های اپلیکیشن iOS و اندروید سهم توسعه‌دهندگان اکوسیستم اپل را بسیار بیشتر از رقیب اندرویدی توصیف کرده‌‌اند، حال آنکه گزارش‌های جدید در فصل اول سال جاری میلادی نشان می‌دهند که اندرویدی‌ها در کسب درآمد از iOS اپل پیشی گرفته‌‌اند.
در اغلب گزارش‌ها درآمد اکوسیستم iOS بیش از رقیب عنوان می‌شود، حال آنکه آمارهای جدید منتشر شده، گویای این مطلب هستند که در فصل اول سال 2015 میلادی، اندروید موفق شده تا iOS را از نظر میزان درآمد کسب شده، پشت سر بگذارد. این تحقیقات اخیر روی این موضوع تاکید دارند که اغلب گزارش‌ها تنها به محاسبه‌ی درآمد توسعه‌دهندگان از فروشگاه اصلی اندروید یعنی گوگل پلی استور بسنده می‌کنند و سایر فروشگاه‌های موجود در کشورهایی نظیر چین را نادیده می‌گیرند. برای مثال در کشور چین هیچ یک از گوشی‌های اندرویدی به دلیل قوانین وضع شده همراه با فروشگاه اپلیکیشن‌های گوگل روانه‌ی بازار نمی‌شوند و از این‌رو کاربران از سرویس‌های محلی استفاده می‌کنند که این موضوع به تنهایی در کشوری نظیر چین، درآمدی کلان را از گوگل پلی و توسعه‌دهندگانش سلب کرده است. در نتیجه با احتساب مجموع درآمد حاصل از فروشگاه‌های مختلف در سراسر جهان می‌توان دید که اندروید از نظر درآمد اپ‌استور را پشت سر خواهد گذاشت.
گزارش Mediaworks نشان از این دارد که در فصل اول 2015، اکوسیستم اندروید بیش از 45.8 درصد از کل درآمد تبلیغاتی را کسب کرده است. سهم iOS‌ از این حوزه 45.4 درصد است. با گسترش هر چه بیشتر اندروید و افزایش تعداد کاربران گجت‌های مبتنی بر این سیستم‌عامل، توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها بعضا نسخه‌ی اندرویدی اپلیکیشن خود را پیش‌تر از نسخه‌ی iOS راهی بازار می‌کنند. در اختیار داشتن سهم بیش از 80 درصدی اندروید از بازار، فرصت مناسبی را در اختیار توسعه‌دهندگان و همچنین تبلیغ کنندگان قرار داده تا درآمد بالاتری را در این اکوسیستم از آن خود کنند.
در کشورمان ایران نیز فروشگاه‌های اپلیکیشن متعددی وجود دارند که مستقل از گوگل‌پلی به انتشار اپلیکیشن‌های اندرویدی می‌پردازند و بخشی از درآمد توسعه‌دهندگان داخلی نیز از این راه تامین می‌شود، در حالی که در محاسبه‌ی درآمد کلی اکوسیستم اندروید، شاید هیچ یک از این فروشگاه‌ها محاسبه نمی‌شدند.
با همه‌ی این‌ها همچنان می‌توان شاهد قدرت اپل در اکوسیستم موبایل بود. اپل به تنهایی اکوسیستمی را خلق کرده است که گوگل و تمام شرکای تجاری آن، به تازگی موفق شده‌اند درآمدی مشابه آن را بدست آورند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل نسخه‌ جدید سیستم عامل موبایل خود را با نام اندروید M رونمایی کرد

سال گذشته این کمپانی در طراحی و بهینه سازی رابط کاربری اندروید عملکرد بسیار خوبی داشته و امسال نیز در نسخه‌ی جدید این سیستم عامل تغییرات بزرگی را ارائه می‌کند.



اندروید M، جزو تغییرات بزرگ این کمپانی است که گوگل از نوآوری‌های جدید آن در طی این کنفرانس ارائه کرد. در حال حاضر هنوز مشخص نیست که حرف M به چه معناست و گوگل به زودی جزئیات بیشتری از آن رونمایی می‌کند. گوگل پیش از این نسخه‌ی آبنبات چوبی را با حرف L یاد می‌کرد که بعدها لالی‌پاپ نام گرفت، حال انتظار می‌رود نسخه‌ی جدید این سیستم عامل نیز با تمامی امکانات و قابلیت‌های جدید ارائه شود. همان طوری که ساندار پیچای در طول کنفرانس هم اشاره کرد، در این نسخه بیشتر بر روی کیفیت تمرکز شده است.
بهبودهای نسخه‌ی جدید اندروید بیشتر بر روی دسترسی‌های اپلیکیشن‌ها است. اندروید M دسترسی‌های اپلیکیشن‌ها را مجزا ساخته و نسبت به هرکدام از ویژگی‌های دستگاه هوشمند یک دسترسی تعبیه کرده است. در اندروید M اپلیکیشن‌ها تنها هنگامی که بخواهند از یک قابلیت خاص یا ویژگی بخصوصی استفاده کنند، از کاربر درخواست مجوز می‌کنند. در واقع در این حالت تمامی دسترسی‌های لازم برای یک اپلیکیشن، در زمان نصب ارائه داده نمی‌شود، بلکه در حین استفاده و زمانی که اپلیکیشن به استفاده از قابلیت خاصی نیاز داشته باشد درخواست مجوز خواهد کرد.
به عنوان مثال، یک اپلیکیشن هنگامی که قصد دسترسی به موقعیت جغرافیایی، دوربین، میکروفن، مخاطبان، پیامک‌ها یا شماره‌ تلفن‌ها را داشته باشد، تمامی این مجوزها در حین نصب اپلیکیشن داده نمی‌شود بلکه هنگام نیاز به کاربر هشدار داده می‌شود. به این ترتیب کنترل بر روی دسترسی اپلیکیشن‌ها به صورت به مراتب دقیق‌تر و بهتری انجام می‌شود و کاربر کاملا مطلع خواهد شد.
نسخه‌ی جدید سیستم عامل اندروید از امروز در اختیار توسعه دهندگان قرار می‌گیرد و می‌توانند بر روی گوشی‌های نکسوس ۵، ۶ و ۹ نصب کنند. این نسخه‌ دارای تعدادی تغییرات جالب در بطن سیستم عامل است. به احتمال زیاد در پاییز سال جاری نسخه‌ی عمومی از اندروید M عرضه شده و کاربران می‌توانند آن را بر روی دستگاه‌های خود نصب کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اندروید M از قابلیت تغییر تم پشتیبانی می‌کند

این روزها اغلب تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی، از رابط کاربری مخصوص خود استفاده کرده و پشتیبانی از تم‌های مختلف را نیز در این رابط کاربری می‌گنجانند. حال به نظر می‌رسد گوگل نیز درصدد پشتیبانی از تم‌ها در اندروید است.



به نظر می‌رسد اندروید M یا همان Macadamia Nut Cookie لقب اولین نسخه از اندروید را به خود اختصاص خواهد داد که از تم‌های مختلف پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی از قابلیت تغییر تم در رابط‌های کاربری اندروید، گوگل را به این نتیجه رسانده تا از این قابلیت در سیستم‌ عامل خود پشتیبانی کند. اطلاعات ارائه شده حاکی از این است که اندروید M از ران‌تایم PRO سونی برای پیاده‌سازی این قابلیت بهره گرفته است.
یکی از کاربران اندروید M که از اپلیکیشن Layers Manager استفاده می‌کرده، به وجود چنین قابلیتی در آخرین نسخه از اندروید پی برده است. گزارش‌های منتشر شده حکایت از این دارد که این کاربر موفق شده تا چند تم را روی گوشی اندرویدی روت شده‌ی خود، اجرا کند.
هنوز نحوه‌ی پیاده‌سازی دقیق این قابلیت در اندروید M به روشنی مشخص نیست. باید دید که این ویژگی چگونه در اختیار توسعه‌دهندگان و کاربران قرار خواهد گرفت.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 13 از 14:  « پیشین  1  ...  11  12  13  14  پسین » 
موبایل

Android News | آخرین اخبار اندروید

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA