انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مناسبتها
  
صفحه  صفحه 2 از 17:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  14  15  16  17  پسین »

۲۲ خرداد سالروز شهدای سبز گرامی باد


زن

Princess
 
دیگر زندانها
  • زندان گوهردشت
  • زندان رجایی‌شهر
  • زندان قزل‌حصار
  • بازداشتگاه توحید- بازداشتگاه ۲۰۹

عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
شکنجه گاها

۱- شکنجه گاه لوشان:
واقع در یک پادگان نظامی در جاده قزوین ـ رشت یکی از اماکنی است که برای بازداشت و شکنجه معترضان به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری دهم مورد استفاده قرار گرفت. این در حالی بود که مقامات ادعا می‌کردند بازداشت شدگان در شهرهای محل سکونتشان در بازداشت به سر می‌بردند و به شهرهای دیگر منتقل نشده اند.

۲- سوله پاسارگاد:
واقع در نزدیكی پاسگاه نعمت آباد (حوالی تهران، ابتدای جاده ساوه) یکی از شکنجه‌گاه‌ها و بازداشتگاه‌های غیرقانونی حکومت ایران است. نام این بازداشتگاه پس از اعتراضات انتخابات ریاست جمهوری دهم مطرح شد. زندانیان در این بازداشتگاه‌ها بنا به برخی گزارشات عریان نگهداری شده و در معترض تهدید به آزار جنسی قرار داشته و شکنجه می‌شوند. این مکان پیش از این کارخانه اسلحه سازی متعلق به وزارت دفاع بوده است.

۳- بازداشتگاه افسریه (قصر فیروزه):
که یک زندان نظامی در پادگان قصر فیروزه و تحت کنترل سپاه پاسداران است یکی از اماکنی بود که از سوی سپاه برای سرکوب و شکنجه معترضان به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری دهم به کار گرفته شد. مناطقی از شرق تهران، در محدوده شرق و شمال شرق محله قصر فیروزه محل سکونت و استقرار شمار زیادی از نیروهای آموزش‌دیده مسلح دولتی است. در تأسیسات و فروشگاه‌های این محلات،‌ تابلوهای دو زبانه عربی و فارسی نیز به‌ چشم می‌خورد. در سراسر این بخش از تهران تابلوی «عکسبرداری ممنوع» نیز به‌ چشم می‌خورد.

۴- بازداشتگاه ۶۶ سپاه:
یکی از ده ها شکنجه گاهی است که برای دستگیری و آزار معترضان به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری دهم مورد استفاده قرار گرفت.

۵- سوله کهریزک یا کمپ کهریزک:
بازداشتگاهی است که در شهر سنگ از توابع شهرری استان تهران قرار دارد.
این بازداشتگاه در حدود سال ۱۳۸۰ برای اولین بار در عملیاتی موسوم به «جزیره» با هدف پاکسازی منطقه خاک سفید تهران مورد بهره برداری قرار گرفت. سپس با توسعه و ساخت و ساز آن پلیس امنیت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران از آن برای نگهداری و شکنجه بعضی از بازداشت‌شدگان نظیر طرح اراذل و اوباش (بخشی از طرح ارتقای امنیت اجتماعی) استفاده کردند. این مکان در سطحی پایین تر از زمین قرار دارد و زندانیان در آن نمی‌توانند از حق استفاده از هواخوری استفاده کنند، استفاده از مستراح فقط یکبار در طول روز مجاز است و جیره غذایی زندانیان بسیار کم است. بازداشت شدگان در این مکان در بدو ورود مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند، فضای اختصاصی به هر فرد کمتر از یک متر مربع است. محمدباقر ذوالقدر جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران (که در دولت محمود احمدی نژاد جانشین وزیر کشور شد و فرماندهی عالی نیروی انتظامی نیز به فرمان علی خامنه‌ای- مقام رهبری- به وی سپرده شده‌است) در اختیار دارنده این سوله نام برده می‌شود. این بازداشتگاه قبلا در دست نیروهای حزب الله لبنان حاضر در ایران بود و برخی اعضای فعال القاعده در ارتباط با لبنان و فلسطین نیز در این بازداشتگاه نگهداری می‌شدند. اما در سال‌های اخیر بازداشت‌شدگان ایرانی را نیز به این بازداشتگاه پنهانی می‌برند، از جمله دانشجویان زندانی. بسیاری از بازداشت شدگان مربوط به اعتراضات گسترده به نتایج انتخابات ریاست جمهوری دهم و سرکوب پس از آن نیز به این مکان برده شده و تحت شکنجه قرار گرفته‌اند. طی دو سال اخیر حداقل ۱۴ زندانی بر اثر خشونت زندانبانان یا عدم رسیدگی پزشکی جان خود را از دست داده اند.
مرهم اين زخم چیست؟
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

 

میبالیم به انتخابمان/میمانیم بر عهدمان
     
  
زن

 
صانع ژاله



صانع ژاله، دانشجوی کرد دانشگاه هنر تهران بود که ۲۵ بهمن سال گذشته و درجریان راهپیمایی اعتراضی مردم ایران که به منظورِ حمایت از جنبش اعتراضی مردم تونس و مصر برگزار شده بود بر اثر اصابت گلوله جان باخت.
رسانه‌های حکومتی این جوان معترض را یک بسیجی معرفی کرده و مدعی شدند که صانع ژاله در تظاهرات روز ۲۵ بهمن به دست «منافقین» کشته شده‌است.
خبرگزاری فارس با انتشار خبری ادعا کرد که تصویر کارت عضویت ژاله در نیروی مقاومت بسیج در اختیار آنها قرار گرفت. این در حالی بود که برادر وی در مصاحبه ای با صدای آمریکا از ساختگی و جعلی بودن این کارت بسیج خبر داد و ادعای رسانه های حکومتی را رد کرد.
در حالی‌که رنجبران، مدیرکل تشکل‌های «نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها» تصویر ژاله در کنار منتظری را جعلی دانسته بود، حسین شریعتمداری در گفتگویی با تلویزیون دولتی ایران ژاله را جاسوس و نفوذی حکومت اعلام کرد که در هنگام ملاقات با منتظری خبرهای خوبی را به آن‌ها داده بود. این اظهارات در زمانی مطرح شد که قانع ژاله برادر صانع هرگونه ادعایی مبنی بر بسیجی بودن او را تکذیب کرد و گفت کارت بسیج همان روز کشته شدن برادرشان برای او از طرف حکومت صادر شده‌است.
همچنین دو تن از مسئولین بسیج غرب کشور، مبلغ ۷۵ میلیون تومان پول نقد برای پدر صانع ژاله می‌برند، که این پدر از قبول آن خودداری می‌کند.
طی مصاحبه ای ساختگی زین الدین انصاری پسرخاله ی صانع که خودشان را بجای پدر ایشان جا زدند ادعا کرد که پسرش بسیجی بوده وتوسط منافقین کشته شد.
در یکسال گذشته بنیاد شهید خیلی سعی کرد که پدر صانع را مجاب کند که زیر نامه ایی را امضا کند و صانع را شهید و خودشان را خانواده ی شهید محسوب کند و از مزایای آن استفاده کند؛ بنیاد شهید طبق سنتی که دارد و برای همه انجام می دهد خودشان سنگ مزار را آماده می کنند و بر قبر شهدایشان می گذارند و پرچم جمهوری اسلامی ایران را زیر آن نسب می کنند اما خانواده ی ژاله هرگز همچین اجازه ایی را ندادند و کسانی که مزار را دیده اند می دانند که سنگ را خود خانواده نسب کردند و حتی بر روی آن اشاره شده که صانع توسط گلوله کشته شده و معنی عمیقی پشت آن شعر کردی که بر روی سنگ مزار نوشته شده، پنهان است.
پدر و مادر صانع شعری را بر روی مزار پسرشان حک کردند که هر کسی که شعر را از نزدیک می بیند و می خواند متوجه می شود که معنی عمیقی پشت آن شعر پنهان است.
شعر روی مزار "صانع ژاله" به زبان کردی هست و ترجمه اش هم به فارسی تقریبا این میشود: برای آن عقاب بلند پرواز اینکه چقدر پرواز کرده مهم نیست، مهم این است که چگونه پرواز کرده چگونه زندگی کرده و چگونه مرده است.


.
آهنگی که شاهین نجفی برای "صانع ژاله" خوانده است



یادش همیشه گرامی و زنده
چون مات توام
دگر چه بازم ...!!؟!
     
  
مرد

SexyBoy
 
arian_69
اینجا واسه یادبود بهتره یکم به اسم تاپیکها دقت کنید و انقد همه چیو قاطی نکنید
.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  
زن

 
محمد مختاری

شهید محمد مختاری، جان باخته در تظاهرات ۲۵ بهمن ۱۳۸۹



«محمد مختاری»، یکی از مجروحین اعتراضات مردمی روز ۲۵ بهمن ماه در تهران است که گفته می شود بر اثر شدت جراحات وارده ظهر سه شنبه، در بیمارستان فوت کرده است.
محمد مختاری، فرزند اسماعیل و ۲۲ ساله، دانشجوی دانشگاه آزاد شاهرود، بر اثر شلیک مستقیم گلوله نیروهای امنیتی از سوی ناحیه «کتف» مضروب شده بود. وی در خیابان رودکی(پنجاه متر مانده به خیابان توحید) و به ضرب گلولهٔ مستقیم ماموران موتور سوار نیروی انتظامی و به وسیلهٔ کلت کمری مجروح شد و حاضران در صحنه شدت جراحات وی را در حد مرگ نمی دانستند چرا که وی تا مدتی با پای خودش نیز حرکت می نموده است. به نظر می رسد وی به علت عدم رسیدگی به موقع پزشکی جان باخته باشد چرا که براثر شلیک گلوله به کتفش خون زیادی از بدن وی خارج شده بود تاجایی که شاهدان عینی تمامی لباس های وی را غرق در خون توصیف نموده اند.

محمد در فیس بوکش نوشته بود که دیکتاتورها، چه شتری و چه موتوری، رفتنی هستند.نوشته بود که بعد از تونس و مصر نوبت دیکتاتور ایران است که برود و رفته بود تا در خیابان هم همین ها را فریاد بزند ولی امانش ندادند عمله های دیکتاتور.



آخرین نوشته ی محمد روی وال فیس بوکش:محمد روی دیوارش نوشته است: “خدایا ایستاده مردن را نصبیم کن که از نشسته زیستن در ذلت خسته ام!”



یادش گرامی و زنده
چون مات توام
دگر چه بازم ...!!؟!
     
  
مرد

SexyBoy
 
به یاد نداهای گمنام و ناموس ما که زیر دست این بی ناموسها کتک خوردن ولی کسی نبود که رگ غیرتش برای این همه بی حرمتی بزنه بالا

.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  
مرد

SexyBoy
 
به یاد ترانه هایی که بهشون تجاوز شد و به آتش کشیده شدن اما مذهبیون این همه تحقیرو حس نکردن و نفهمیدن که اسلامشون در خطر و این جدای از اسلامیه که ازش دم میزنن

.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  
زن

 
دخترم
سنت شان بود
زنده به گورت کنند
تو کشته شدی
ملتی زنده به گور می شود.
ببین که چه آرام سر بر بالش می گذارد
او که پول مرگ تو را گرفته
شام حلال می خورد.
تو فقط ایستاد ه بودی
و خوشدلانه نگاه می کردی
که به خانه ات بر گردی
اما دیگر اتاق کوچک خود را نخواهی دید
دخترم
و خیل خیال های خوش آینده
بر در و دیوارش پرپر می زنند.
تو مثل مرغ حلالی به دام افتادی
مرغی حیران
که مضطربانه چهره ی صیادش را جستجو می کند
تو به دام افتادی
همچون خوشه ی انگوری
که لگدکوب شد
و بدل به شراب حرام می شود.
کیانند اینان
پنهان بر پنجره ها، بام ها
کیانند اینان در تاریکی
که با صدای پرنده ی خانگی
پارس می کنند.
کشتندت دخترم
کشتندت
تا یک تن کم شود
اما تو چگونه این همه تکثیر می شوی.
آه ندای عزیز من
گل سرخی که بر گلوی تو روییده بود
باز شد
گسترده شد
و نقشه ی ایران را در ترنم گلبرگ هایش فرو پوشانید
و اینانی که ندا داده اند
بلبلانند
میلیون ها تن که گرد گلی نشسته
و نام تو را می خوانند.

یعنی ممکن است صداشان را که برای تو آواز می خوانند نشنوی
یعنی پنجره ات را بستند که صدای پیروزی خود را هم نشنوی
ببین که چه آرام سر بر بالش می گذارد
او که صید حلال می خورد”

"شمس لنگرودی"

چون مات توام
دگر چه بازم ...!!؟!
     
  
مرد

SexyBoy
 
و به یاد تموم مردم با غیرت ایرانی که ناموسشون بیشتر از خرافات براشون ارزش داره

.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  
صفحه  صفحه 2 از 17:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  14  15  16  17  پسین » 
مناسبتها

۲۲ خرداد سالروز شهدای سبز گرامی باد


این تاپیک بسته شده. شما نمیتوانید چیزی در اینجا ارسال نمائید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA