انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مناسبتها
  
صفحه  صفحه 2 از 4:  « پیشین  1  2  3  4  پسین »

بیست و یکم شهریور زادروز انوشه انصاری گرامی باد


مرد

SexyBoy
 
انوشه انصاری



انوشه انصاری در سال ۱۳۴۶ خورشیدی، در ایران به دنیا آمد. تا سن ۱۶ سالگی در وطن زیست و سپس به همراه خانواده‌اش به ایالات متحده آمریكا هجرت كرد. سالهای پایانی دبیرستان را در آن كشور گذراند و سپس برای اخذ مدرك كارشناسی در رشته مهندس الكترونیك و علوم كامپیوتر وارد دانشگاه جرج میسون شد. انوشه بعد از پایان موفقیت‌آمیز دوره لیسانس برای كسب مدرك فوق‌لیسانس خود وارد دانشگاه جرج واشنگتن شد و مطالعات خود را در این دانشگاه ادامه داد. پس از اخذ مدرك كارشناسی ارشد در رشته مهندسی الكترونیك، انوشه برای كار به سراغ شركتهایی چون MCI و COMSAT رفت و پروژه‌های موفقیت‌آمیزی را در آن شركتها به سرانجام رساند. او چندین مقاله و دو پاتنت برای كار روی "عملگرهای اتوماتیك" و "گره‌های یك شبكه‌ بیسیم" دارد.او در حال حاضر مشغول طی كردن دوره‌ای در دانشگاه سوئین‌بورن می‌باشد تا بتواند دومین مدرك كارشناسی ارشد خود را در رشته ستاره‌شناسی دریافت كند.
در سال ۱۹۹۴ میلادی مطابق با ۱۳۷۲ خورشیدی، انوشه به همراه همسرش حمید و برادر همسرش امیر انصاری شركتی به نام تله‌كام تكنولوژی (TTI) را در تگزاس پایه‌گذاری كردند.



این شركت تأمین‌كننده تجهیزات مورد نیاز شبكه‌های كامپیوتری بود. این شركت در سال ۲۰۰۰ توسط سونوز نتورك خریداری شد. انوشه انصاری در سال ۲۰۰۰ جایزه نخست كارآفرینی ملی ایالات متحده آمریكا را به دست آورد. در سال ۲۰۰۱ مجله فورچیون انوشه را در لیست تاجران موفق ثبت كرد.



بعد از فروش كمپانی TTI انوشه و همسرش شركت دیگری به نام پرودی(Prodea) را پایه‌گذاری كردند. انوشه مدیر عامل و رئیس این شركت است. این شركت با مشاركت شركت ماجراجوییهای فضایی و آژانس فضایی فدراسیون روسیه، طرحی را جهت ایجاد ناوگانی از فضاپیماهای تجاری برای اعزام گردشگران فضایی به ارتفاعات زیرمداری در دست اجرا دارد. "كاشف ماجراجوی فضا" نام مناسبی برای این كشتی فضایی به نظر می‌رسد كه قرار است قادر به حمل ۵ مسافر به ارتفاعات زیرمداری باشد تا مسافران خوشبخت بتوانند گردی سیاره زمین و سیاهی فضا را برای دقایقی نظاره‌گر باشند. این فضاپیما قرار است با یك هواپیمای مخصوص تا ارتفاعی بالا برده شود و سپس برای دستیابی به ارتفاعات بیشتر از هواپیما جدا شده و موتورهای قدرتمند خود را روشن نماید. این هواپیما از فرودگاه فضایی كه به احتمال زیاد در رأس‌الخیمه واقع در كشور امارات متحده عربی ساخته می‌شود، پرواز خواهد كرد.



انوشه از دوران نوجوانی به فضانوردی علاقمند بود و رؤیای سفر به فضا را در سر می‌پروراند. علاقه فراوان او سرانجام زمانی به بار نشست كه فعالیتهای اقتصادی انوشه و همسرش ثروت فراوانی برای آنها به بار آورده بود. در سال ۲۰۰۴ میلادی مطابق با ۱۳۸۳ خورشیدی، خانواده انصاری (انوشه و برادر همسرش، امیر انصاری) ۱۰ میلیون دلار جایزه برای نخستین پرواز فضایی غیر‌دولتی اختصاص دادند. این سفر می‌بایستی توسط یك فضاپیمای قابل بازیابی انجام می‌شد كه قادر باشد حداقل سه نفر را به ارتفاعی بیش از ۱۰۰ كیلومتر از سطح متوسط زمین (خط كارمن) رسانده و مجدداً به زمین بازگرداند. فضاپیما باید طوری طراحی می‌شد كه در طی دو هفته بعد از نخستین پرواز موفقیت‌آمیز، قادر به تكرار آن باشد. «جایزه انصاری ایكس» در نهایت به فضاپیمای كوچك «اسپیس شیپ وان» با طراحی خلاقانه برت روتان تعلق گرفت.



اما همچنان رؤیای سفر به فضا ذهن بانوی فعال و ناآرام ایرانی را به خود مشغول كرده بود. فعالیتهای فضایی اخیر به هیچ‌وجه او را آرام نمی‌كرد و اشتیاق دیدن زمین از فضا او را به سویی رهنمون كرد كه اكنون تیتر نخست خبرهای فضایی دنیا را به خود اختصاص داده است. انوشه انصاری سرانجام دل به دریا زد و برای سفری هیجان‌انگیز به ایستگاه بین‌المللی فضایی ثبت‌نام كرد. این سفر كه با كپسول فضایی سایوز تی‌ام‌آ صورت می‌گیرد حدود ۲۰ میلیون دلار هزینه در بر دارد. ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۵ (۸ مه ۲۰۰۶)، سازمان فضایی روسیه به طور رسمی اعلام کرد که انوشه انصاری بعنوان اولین زن گردشگر فضایی در یكی از پروازهای فضاپیمای سایوز كه برای بهار ۱۳۸۶ برنامه‌ریزی شده بود، به مدار زمین سفر خواهد کرد.



سرنشینان كپسول فضایی سایوز TMA-9. به ترتیب از چپ به راست :
. انوشه انصاری، گردشگر فضایی
. میخائیل تیورین، فضانورد روسی
. مایكل لوپز، فضانورد آمریكایی
۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۵ (۸ مه ۲۰۰۶)، سازمان فضایی روسیه به طور رسمی اعلام کرد که انوشه انصاری بعنوان اولین زن گردشگر فضایی در یكی از پروازهای فضاپیمای سایوز كه برای بهار ۱۳۸۶ برنامه‌ریزی شده بود، به مدار زمین سفر خواهد کرد.

اما شانس با انوشه بود تا نخستین توریست فضایی زن، زودتر از آنچه انتظارش را داشت به آرزوی خود برسد. ردصلاحیت پزشكی داوطلب ژاپنی، دایسوکه انوموتو، سفر انوشه را حدود شش ماه به جلو انداخت(متن این خبر در "دانش فضایی"). انوشه قرار است در ۲۳ شهریور ۱۳۸۵ راهی ایستگاه بین‌المللی فضایی (ISS) شود. دایسوكه انوموتو كه ۳۵ سال دارد، ثروت خود را از راه تجارت اینترنتی به دست آورده است. او قبول كرده بود كه با پرداخت ۲۰ میلیون دلار و تحمل تمرینات سخت و فشرده برای یك هفته به ایستگاه بین‌المللی فضایی (ISS) سفر كند.


در صورتی كه سفر انوشه طبق برنامه انجام شود، وی اولین فضانورد ایرانی، اولین بانوی گردشگر فضایی و چهارمین توریست فضایی دنیا خواهد شد.
انوشه انصاری در شرایطی راهی فضا می‌شود كه طی چهل و پنج سال گذشته سفر به فضا تنها در انحصار شوروی سابق (روسیه)، آمریكا و به تازگی چین بوده است. تاكنون بیش از ۴۴۰ نفر طی نزدیك به ۱۰۰۰ مأموریت فضایی از مرزهای فضا عبور كرده‌اند كه نزدیك به ۳۸۰ نفر آنها از اتباع آمریكا و شوروی سابق و بقیه از شهروندان كشورهایی همچون چكسلواكی، آلمان، ژاپن، بلغارستان، افغانستان، برزیل، انگلیس، كوبا، مجارستان، هند، مغولستان، لهستان، رومانی، اسلواكی، آفریقای جنوبی، اسپانیا، سوئیس، سوریه، بلژیك، اتریش، فرانسه، مكزیك، هلند، عربستان سعودی، رژیم اشغالگر قدس و مكزیك بوده‌اند كه توسط فضاپیماهای آمریكایی یا روسی امكان سفر به فضا را یافته‌اند.

اولین گردشگر فضایی یك میلیونر آمریكایی به نام دنیس تیتو بود كه در سال ۲۰۰۱ نخستین بشری شد كه با پول خود به فضا سفر كرد. بعد از او مارك شاتلورتس در سال ۲۰۰۲ و گرگ السون در سال ۲۰۰۵ به ترتیب عنوان دومین و سومین توریست فضایی را از آن خود كردند. اولسن نیز مانند انوموتو به دلایل پزشكی از سفر انجام شده در ژوئن ۲۰۰۴ بازمانده بود ولی سرانجام در سال ۲۰۰۵ به آرزوی خود برای نگریستن به زمین از فضا جامه عمل پوشاند. قبل از اولسن، یك خواننده آمریكایی به نام لانس باس كاندیدای سفر به فضا بود كه به دلیل امتناع از انجام تمرینات سخت و فشرده قبل از پرواز از لیست گردشگران فضایی حذف گردید.
.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  
مرد

 
زن ايراني تكه
زنده باد شير زن ايراني
تولدت مبارك
زندگیبه من آموخت هر چیز قیمتی دارد...پنیر مجانی فقط در تله ی موش یافت می شود
     
  
مرد

 
اول

تبریک به مناسبت روز تولد خانم انوشه انصاری

و از اون مهمتر وقتی میخوای یک نماد از موفقیت در زندگی چه معنوی و مادی رو تعریف کنی در مقابل کسانی کهع اسلام رو تنها راه یسرفرازی زنان میدونن خوبه بیاتن و این خانم رو ببینن و دق کنن که چطور خانواده و کار و مساوات بین مرد و زن در یک خانواده همه رو ترقی میده و به تعالی میرسونه

الان اگه از اقای خاتمی امام جمعه فنوی بگیری میگه مرتکب حرام شده به این همه دلیل
۱- حجاب نداره
۲ با مردا رفته سفر که نامحرم بودن
۳ غسل و نمازش رو چیکار کرده
۴- اجازه شوهرش رو داشته یا نه ؟
۶-
۷-
در اخر هم میگه این زلزله های اخیر و خشکسالی ها همش تقصیر ایشونه که حجاب اسلامی و تقوی رو رعایت نکردع
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  ویرایش شده توسط: mohan1978   
مرد

 
اول تبریک میگم سالروز تولدشونو دوم بهش افتخار میکنم و درآخر حیف که اوضاع یه جوری که این دانشمندا نمیتونن تو کشور خودمون علمشونو تو دنیا نشون بدن.حیف
هی زمان داره میره
منم یه پسر جوون که حسابی پیره
یه عاشق که از عشقش سیره
__________________
alinumber7
     
  
مرد

 
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  ویرایش شده توسط: mohan1978   
زن

 
تولد خانم انوشه رو بهشون تبريك ميگم
اميدوارم ى روز بتونه بياد ايران و تو كشورش فعاليتهاش رو ادامه بده
     
  
زن


 
انوشه نمونه بارز یه زن موفقه درست مثل خود من

دوستت دارم:
هدیه ایست که هرقلبی، فهم گرفتنش را ندارد،
قیمتی دارد که هرکسی، توان پرداختنش را ندارد،
جمله ی کوتاهیست که هرکسی، لیاقت شنیدنش را ندارد،
بی شک تو همیشه لایق این هدیه کوچک من هستیL♥VE YѼU aredadash
     
  
مرد

 
تولد خانم انوشه رو بهشون تبريك ميگم

ولی من هر وقت که ایشان را می بینم یاد یک صحنه ای می یفتم و وقتی هست که تصویر ایشان در فضا را تا

دیدم من هنوووووووز نفهمیدم که پرچمی که همراهشان بود پرچم ایتالیا بود! پرچم مکزیک بود

یا پرچم یک کشور جدیدی بود چون تا آنجا که من یاد گرفتم پرچم رسمی نیاکان ما تا کنون پرچم سه رنگ

شیر و خورشید نشان بوده و هست ,کاری به پرچم حکومت فعلی در ایران من ندارم الان ولی چه نیکو بود که پرچم

واقعی ایران که همان پرچم سه رنگ شیر و خورشید نشان می باشد را به جهانیان نمایش می دادند

اگر نیل آمسترانگ که اولین انسان بود که بر روی کره ماه رفت به جای پرچم رسمی ایالات متحده آمریکا یک پرچم

دلخواه خود را نشان می داد به جهانیان تا این سال ها می توانست عمری کند به راحتی و آسوده گی


در هر حال از راهی که انتخاب کردند و موفقیتی که به دست آوردند همه ی ایرانیان خوشحالند و به خود می بالند
***** PERSIAN GULF***** &خلیج پارس&
     
  
مرد

 
pakshoma
برادر من, من هم در آمریکا سال هاست که دارم زندگی می کنم و اکثر دوستانم که ایرانی هستند همه ی فرزندانشان می دانند که پرچم واقعی ایران همان پرچم سه رنگ شیر و خورشید نشان هست

حالا خانم انصاری با این همه سال زندگی در آمریکا نمی دانست!!!!!!

عزیز دلم این کجا پرچم ایران بود نه شیر و خورشیدی داشت نه علامت الله این آقا یون در ایران.

بیشتر شبیه پرچم ایتالیا و مکزیک بود تا ایران, می توانید در اینترنت ببینید.

اینجا در آمریکا پول خفن داشته باشید و میلیونر باشید همین الان هم می توانید اوباما را در کاخ سفید ببینید
***** PERSIAN GULF***** &خلیج پارس&
     
  
مرد

 
افتخار زن ایرانی تولدت مبارک

     
  
صفحه  صفحه 2 از 4:  « پیشین  1  2  3  4  پسین » 
مناسبتها

بیست و یکم شهریور زادروز انوشه انصاری گرامی باد


این تاپیک بسته شده. شما نمیتوانید چیزی در اینجا ارسال نمائید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA