انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مناسبتها
  
صفحه  صفحه 1 از 5:  1  2  3  4  5  پسین »

چهارم اسپند ماه زادروز لیلا فروهر گرامی باد


زن

Princess
 
لیلا فروهر



نام اصلی: لیلا فروهر
زادروز: ۴ اسفند ۱۳۳۷، ۲۳ فوریهٔ ۱۹۵۹ ‏(۵۶ سال) اصفهان
ملیت: ایرانی
سبک‌(ها): موسیقی پاپ فارسیفیوژن سنتی ایرانی
سال‌های فعالیت: بازیگری (۱۳۴۴ تا کنون)، خوانندگی ( ۱۳۵۰ تا کنون )
وب‌گاه: وب‌گاه لیلا فروهر


لیلا فروهر (زادهٔ ۴ اسفند ۱۳۳۷ در اصفهان)، بازیگر و خواننده ایرانی سبک موسیقی پاپ است.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
زندگی



لیلا فروهر متولد ۴ اسفند ۱۳۳۷ خورشیدی است. وی در خانواده‌ای هنرمند از مادری هنرپیشه به نام فرنگیس فرحزادی به دنیا آمد. وی از ۳ سالگی به نقش آفرینی در تئاترهای مختلف در تئاتر سپاهان اصفهان در کنار پدر و مادر خود و ارحام صدر پرداخت. وی از سن ۳ سالگی بر روی صحنهٔ تئاتر به همراه پدر و مادر خود نقش آفرینی می‌کرد و در اکثر تئاترها با هنرمند بزرگ تئاتر ارحام صدر نقش آفرینی می‌کرد. او در سال ۱۳۴۴ با فیلمهای «مراد و لاله» و «خروس جنگی» وارد سینمای ایران شد و با سن و سال کمی که داشت از پرکارترین هنرمندان ایران بشمار می‌رفت تا جایی که به او لقب «کودک خردسال سینمای ایران» را دادند. از درخشانترین فیلمهای لیلا فروهر می‌توان به فیلم سلطان قلبها به کارگردانی محمدعلی فردین اشاره کرد در ۵ سالگی اولین فیلم خود را به نام «مراد و لاله» و سپس در «خروس جنگی» بازی کرد. در کودکی در بیش از ۴۰ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد که معروف‌ترین آنها سلطان قلبها با حضور محمدعلی فردین،آذر شیوا و... بود. چند سال بعد خواهر لیلا به دنیا آمد که او را فریبا نامیدند.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
آغاز کار هنری


مرتضی برجسته در کنار لیلا فروهر، پشت جلد مجله جوانان امروز.

لیلا از ۳ سالگی کار هنری خود را آغاز کرد. در ۵ سالگی فیلم مراد و لاله، خروس جنگی نقش آفرینی کرد و سپس در ۹ سالگی در فیلم سلطان قلب‌ها در کنار محمدعلی فردین بازی کرد. موفقیت و هنر لیلا در فیلم سینمایی سلطان قلب‌ها تا حدی برای فردین دلنشین بود که تولد لیلا فروهر را در سندیکای هنرمندان برپا کرد. وی در فیلم من هم گریه کردم با بهروز وثوقی به نقش آفرینی پرداخت.

او همچنین در نوجوانی در فیلم‌های زیادی به بازی پرداخت. که می‌توان به فیلم‌هایی چون (رابطهٔ جوانی، همکلاسی، میهمان، شب آفتابی و..) اشاره کرد.

لیلا از ۱۴ سالگی خوانندگی را به طور حرفه‌ای آموخت و خواند. و خالق آثاری شد از جمله: شمیم، دو پرنده، کلاغ‌های خبر چین، قصهٔ عشق و...
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
پس از انقلاب



او پس از انقلاب ایران، به دلیل ممنوعیت خوانندگی زنان، در لس آنجلس زندگی و کار می‌کند. او فرزند جهانگیر فروهر یکی از هنرپیشگان پیشین سینمای ایران است. مادرش فرنگیس فرحزادی نیز از بازیگران سینمای ایران به شمار می‌رود.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
مهاجرت



او پس از انقلاب به دادگاه‌های انقلاب اسلامی احضار شد. اما او در سال ۱۳۶۵ به ترکیه گریخت و سپس از آنجا رهسپار آلمان شد و پس از چهار روز راهی فرانسه شد که در آنجا مادر , خواهر و برادر خود را برای اولین بار پس از انقلاب ۵۷ ملاقات نمود, و سپس در سال ۱۹۸۸ به آمریکا مهاجرت نمود و ساکن شهر لس آنجلس شد و در آنجا نیز به خواندن در کنسرت‌ها و تولید آلبوم جدید پرداخت.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
کنسرت ها



پیش از انتشار آلبوم مخمل ناز وی خواستار تهیه و تولید آلبومی سنتی بود ولی به پیشنهاد همکاران و کمپانی‌ها این پروژه را به تعویق انداخت و اولین البوم خود را با نام مخمل ناز به بازار عرضه کرد که موسیقی ترانهٔ "ساقی" کار خود او بود. در پی عرضهٔ آلبوم‌های موفق کنسرتهای زیادی در کشورهای مختلف در سراسر دنیا برگزار کرد.

لیلا فروهر اولین هنرمند ایرانی بود که برای اولین بار در دبی برنامه اجرا کرد و البته در کشور ژاپن نیز برنامه‌هایی اجرا کرد و به دعوت تاجیکستان در شهرهای مختلفی چون: دوشنبه، کولاب،... برنامه اجرا کرد. در این برنامه‌ها ۱۵-۲۵ هزار نفر حضور داشتند.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
ازدواج



لیلا فروهر در ۲۹ مرداد ۱۳۸۳ با فردی به نام اسماعیل نبی(اسی) ازدواج کرد و به شهرستان اورنج، کالیفرنیا نقل مکان کرد.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
حضور در بزرگداشت بین‌المللی نوروز



برگزاری مراسم بزرگداشت نوروز از جانب کمیسیون نوروز در تالار توماس جفرسون کتابخانهٔ کنگرهٔ آمریکا و دعوت از لیلا فروهر به عنوان هنرمند و خوانندهٔ فارسی زبان یکی دیگر از موفقیت‌های لیلا فروهر در عرصهٔ هنری است. .

(کمیسیون نوروز سازمان فرهنگی و هنری است که از جانب ایرانیان مقیم آمریکا و سفرای آسیای باختری و مرکزی تسکیل گرفته و هدفش معرفی فرهنگ و سنت‌های پارسی زبانان است) در این مراسم لیلا فروهر ترانه‌های آلبوم از قلب من را اجرا کرد در کنار لیلا فروهر شخصیت‌های فرهنگی و هنری و سیاسی زیادی نیز حضور داشتند که می‌توان به حضور رضا پهلوی نیز اشاره کرد.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
کنسرت کداک تئاتر



یکی دیگر از کارهای لیلا فروهر اجرای دو برنامه در سالن مراسم اسکار تئاتر کداک می‌باشد. لیلا فروهر در سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۸ در این سالن برنامه اجرا کرد.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
آلبوم از قلب من



چند روز پیش از نوروز ۱۳۹۱ لیلا فروهر آلبوم از قلب من را منتشر کرد. در این آلبوم لیلا شعرهایی از شاعران ایران همچون مولانا، عراقی، فریدون مشیری، رهی معیری، سیمین بهبهانی، حافظ و... انتخاب کرده و با آهنگسازی و تنظیم گروه رومی اجرا کرد. در این آلبوم چهرهٔ سرشناس سینمای ایران شهره آغداشلو نیز همکاری کرد و دکلمه‌های ترانه‌ها را به انگلیسی بر عهده گرفت که سبب هرچه متفاوت‌تر شدن این آلبوم گردید.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
صفحه  صفحه 1 از 5:  1  2  3  4  5  پسین » 
مناسبتها

چهارم اسپند ماه زادروز لیلا فروهر گرامی باد


این تاپیک بسته شده. شما نمیتوانید چیزی در اینجا ارسال نمائید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA