انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 4 از 13:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  10  11  12  13  پسین »

مربیان بزرگ


مرد

 
مورينيو: 5 بر صفر براي فراموش كردن نيست



سرمربي تيم فوتبال رئال مادريد گفت: نتيجه 5 بر صفر براي فراموش کردن نيست؛ بلکه بايد آن را مدام به ياد آورد.



--------------------------------------------------------------------------------


به نقل از خبرگزاري افه اسپانيا، خوزه مورينيو تصريح کرد: برخي از همکارانم در رئال مادريد تلاش دارند شکست 5 بر صفر را از ياد ببرند؛ اما اين درست نيست. هرگز نبايد فراموش کنيم در نيوکمپ تحقير شده‌ايم. بايد هر روز به همه بازيکنان يادآور شد که با نتيجه 5 بر صفر از بارسلونا شکست خورده‌ايد.
وي ادامه داد: انتقامي سخت در راه است. رئال مادريد در برنابئو براي شکست دادن بارسلونا لحظه‌شماري مي‌کند. ما به فينال کوپادل‌ري فکر نمي کنيم چرا که مهم بازي با بارسا در برنابئو است و فينال ربطي به فضاي لاليگا ندارد. اگر در برنابئو پيروز نشويم، فينال جام حذفي فرصتي ديگر براي ما نيست و کار براي ما تمام خواهد شد.
lust
     
  
مرد

 
مدير پيشين باشگاه بارسلونا بارسلونا با فلاش بك به گذشته از خاطرات حضور مورينيو در بارسلونا به عنوان مترجم سخن گفت.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ژوزه مورينيو كه در سال 2010 به عنوان بهترين مربي جهان انتخاب شد كارش را با مترجمي تيم بارسلونا آغاز كرده است.

خوان گاسپارت كه در آن زمان مديريت باشگاه بارسلونا را بر عهده داشت درباره‌ي زمان حضور مورينيو گفت:‌ زماني كه بابي رابسون هدايت بارسلونا را بر عهده گرفت صراحتا اعلام كرد كه نيازي به مترجم ندارد و مورينيو را نمي خواهد. البته بعدا اعلام كرد كه حضور مورينيو براي او كاملا مفيد و حياتي بوده است. در آن زمان مورينيو در اتاق ديگر نشسته بود و منتظر بود رابسون قبول كند كه مترجمش بشود. رابسون سرانجام موافقت كرد و نونز پيشنهاد داد مورينيو با دستمزد 10 هزار پزوتا (كمتر از صد دلار) در ماه كارش را آغاز كند. مورينيو اعلام كرد كه با اين حقوق نمي تواند زندگي كند. من پادرمياني كردم و حقوق او كمي بيشتر شد اما تغيير زيادي نكرد.

گاسپارت ادامه داد: در آن زمان مورينيو فقط يك مترجم بود و من وساطت كردم تا حقوق او بيشتر شود. اين اتفاق رخ داد اما افزايش حقوق او ناچيز بود. مورينيو در ماه‌هاي اول در خانه زندگي مي كرد و هيچ خرج اضافي نداشت چرا كه پولي نداشت بپردازد. سرانجام وضعيتش به گونه‌اي پيش رفت كه ديگر فقط مترجم نبود و دستمزدش بهتر شد.
lust
     
  
مرد

 
2011/2/12 13:02:00
2
Share
گالری عکسزومJose Mourinho - Real Madrid (Getty Images)زندگی دردنیای فوتبال چه نکاتی به شما داده و چه چیزهایی ازشما گرفته؟
من احساس رضایت ناشی از موفقیت را ازدنیای فوتبال گرفته ام. کاری که از بچگی عاشق انجام دادن آن بودم ولی در عین حال مسائلی بدیهی و روزمره از من گرفته شده. می خواهی یک بستنی با همسر و فرزندانت بخوری ولی نمی توانی!
زندگی تان درخانه چطور است؟
اصلا به سراغ توپ نمی روم
اگر«مربی فوتبال»نبودید، زندگی تان چطور بود؟
زندگی با آرامش تری داشتم.شاید به عنوان استاد دانشگاه مشغول به کار بودم.
خیلی خوب احساسات افراد را برانگیخته می کنید!
دریک باشگاه، باید در میان بازیکنانت ، افرادی که باآنهاکار می کنی، هواداران و اعضای کادرمدیریتی که رابطه مستقیمی با آنهاداری، محبوب باشی.می خواهم بارئال به قهرمانی برسم، ولی برای آینده هم زیرساختهایی بگذارم و تغییراتی اساسی درذهنیت و ساختارباشگاه ایجاد کرده و یا پایه هایی برای ادامه موفقیت باشگاه بنا کنم.
چند دوست واقعی در دنیای فوتبال دارید؟
95درصد افرادی که با من کار می کنند.
ترسی از شکست ندارید؟
نه.فقط از خدا می ترسم.من یک کاتولیک تمام عیارهستم و به قدرت وعدالت خداباور دارم.تنها نگران عزیزانم هستم.در دنیای فوتبال از کسی یاچیزی نمی ترسم.اگر ازشکست بترسی،درنهایت شکست خواهی خود
خانواده تان چگونه هستند؟
پس از آنکه درسالهای 2004و2005،مدال طلای فدراسیون بین المللی تاریخ و آمارفوتبال رامال خود کردم،درسال 2006 جایزه برنز به من رسید.وقتی به خانه رسیدم و آن را در کناردو جایزه طلایم گذاشتم،یک جایزه دیگر آنجا بود:«بهترین پدردنیا». برای چه توپ طلا می خواهم؟ جایزه های دیگری را ترجیح می دهم که برایم ارزش بیشتری دارند
رازموفقیتتان در چیست؟
صداقت.گاهی وقتها این همان چیزی است که بازیکنانم دارند.برای یک بازیکن خیلی سخت است که بازی نکند.نیمکت نشین کردن بازیکنان،گاهی وقتها قلب مراآزرده می کند. به عنوان مثال نیمکت نشین کردن گرانرو، مرا خیلی ناراحت کرد.هیچ کسی بیشتر از او تلاش نمی کند
این رئال راچطور می بینید؟
گروه جوانی است که تجربه کافی درزمان تحت فشاربودن ندارد.این تیم،راهی 10ساله را پیش رو می بیند.کاروالیو با 32سال سن بهتراز یک بازیکن22 ساه است.سایربازیکنان تیم،7سال راه مقابلشان دارند.این تیم،بازیکنانی معصوم ونپخته دارد که برای بلوغ به زمان نیاز دارد.
چه نکته ای رادرمورد یک بازیکن نمی پذیرید؟
یک بازیکن باید درخدمت گروه باشدو نه برعکس
ایکر کاسیاس کاپیتان کم حرفی است.نه؟
اوزیادسروصدا ندارد.خوشبختانه این فصل درهردیدار یک یا دومهار بیشتر ندارد.
و کریس؟
او بایک ماسک زندگی می کندو تصویری که ازاو ساخته شده،باواقعیت خیلی متفاوت است
درفکر جشن قهرمانی رئال در «میدان سیبلس» هستید؟
نه.چون جشن و مهمانی را دوست ندارم ولی از اینکه همه را در میدان سیبلس در حال جشن و پایکوبی ببینم احساس خوشبختی می کنم.
lust
     
  
مرد

 
اخراج کاسياس اشتباه محض بود

مورينيو: داوران اشتباه نكنند مي‌ميرند



سرمربي رئال مادريد با انتقاد از داور ديدار با اسپانيول گفت: شايد اين درست باشد که اگر داوران اشتباه نکنند، مي‌ميرند.



--------------------------------------------------------------------------------


به نقل از مارکا اسپانيا، خوزه مورينيو تصريح کرد: نمي‌خواهم به کسي توهين کنم و هميشه تلاش کرده‌ام به داوران احترام بگذارم اما مسلم است که برخي اشتباهات يک تيم را بيچاره مي‌کند. نمي‌دانم اگر اين بازي را با 10 بازيکن از دقيقه دوم با پيروزي پشت سر نمي‌گذاشتيم اکنون چه سخناني راجع به داور بر زبان مي‌آوردم. در تمام تصاوير منتشر شده کاملا مشهود است و بين دو نيمه نيز يکي از عکاسان صحنه خطاي کاسياس را به من نشان داد و باورم نمي‌شد که کاسياس اينگونه مورد بي توجهي داور قرار گرفته باشد.
آقاي خاص افزود: شايد اين درست باشد که اگر داوران اشتباه نکنند، مي‌ميرند. به هر حال اميدوارم روزي برسد که فوتبال از دست اشتباهات داوران رها شود.
مورينيو تاکيد کرد: از په‌په و آده‌بايور بسيار راضي هستم و به طور کلي شرايط تيمم را مثبت ارزيابي مي‌کنم اما نکاتي هست که بايد گوشزد شود.
رئال مادريد با گل دقيقه 24 مارسلو برابر اسپانيول به پيروزي رسيد.
lust
     
  
مرد

 
سایت گل – ژوزه مورینیو، مربی رئال مادرید گفته از فشاری که در لیگ قهرمانان وجود دارد لذت می‌برد.

این مربی پرتغالی دارد تیمش را برای دیدار هفته آینده مقابل لیون آماده می‌کند. او در گفتگویی با رئال مادرید تی‌وی گفته که از سطح انتظاری که در این مرحله از فصل وجود دارد لذت می‌برد.

او گفت: «عاشق دور حذفی هستم. به نظرم افراد باید از نظر ذهنی قوی باشند، چون فشار در این مرحله در تمامی لحظات وجود دارد. جزئیات هستند که تفاوت را رقم می‌زنند و یک اشتباه کوچک ممکن است تفاوتی بزرگ رقم بزند.

هنگامی که رئال مادرید فصل پیش با باخت مقابل لیون حذف شد، به یاد دارم که تیم فرصت زدن گل دوم را داشت، اما لیون بازی را بست و سپس بازی تمام شد. اما این فشار چیزی است که باعث آرامش من می‌شود. وقتی لیگ قهرمانان می‌رسد فشار را حس نمی‌کنم، بلکه اشتیاق فراوانی برای بازی در آن دارم.»

مورینیو همچنین حس می‌کند که پیروزی در جام حذفی مقابل سویا و اتلتیکو مادرید تیمش را در وضعیت خوبی برای لیگ قهرمانان قرار داده است.

او افزود: «تیم من تجربه لازم دورهای حذفی را به دست آورده است. بازی مقابل سویا و اتلتیکو مادرید خیلی با بازی در لیگ قهرمانان متفاوت نبود. این برای تیم از نظر تجربه خوب است و تمرینی خوب برای تیم بوده است.»

مورینیو به ویژه از عملکرد آلوارو آربلوا ستایش کرده است: «او از آن بازیکنانی است که شاید مردم را تحت تاثیر قرار ندهد، چون مارادونا یا زیدان نیست، اما هرگز در حد شش نبوده و همیشه 7 یا 9 از 10 بوده است.»
lust
     
  
مرد

 
سایت گل- محمد سیسوکو و سسک فابرگاس اهداف اصلی مورینیو برای تکمیل تیمش در بازار نقل و انتقالات تابستانی است.مربی پرتغالی به دنبال آن است تا ستاره خط میانی و فرانسوی یوونتوس را که قیمت او حدود 7 میلیون یورو برآورد شده به رختکن تیمش بیاورد
طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا،این ستاره مالیایی الاصل و مسلمان یک بازیکن فرانسوی محسوب می شود و به شدت مورد پسند مربی پرتغالی رئال قرار گرفته است.این ستاره شرایط فیزیکی خوبی دارد و با قد 187 سانتی متر، توانایی فراوانی برای مانور دادن در زمین چمن دارد.او به خوبی توپ ها را بازیابی می کند و محور دفاعی خوبی است.

از سوی دیگر سران باشگاه یووه حساب چندانی روی او باز نمی کنند و فلیپه ملو جای سیسوکو را در ترکیب اصلی یووه گرفته است. لوئیجی دل نری سیسوکو را روی نیمکت قرار می دهد و ستاره فرانسوی از 18 دیداری که در این فصل برگزار کرده، در 14 دیدار از ابتدا در ترکیب تیم نبوده.از همین رو سیسوکو از مدیربرنامه هایش خواسته تا تیم جدیدی را برای او بیابند.

قیمت او درحدود 7 میلیون یورو برآورد شده و با توجه به شرایط سنی اش (26 سال سن) و تجربه اش در تیمهای تراز اولی از جمله والنسیا، لیورپول و یوونتوس، گزینه مناسبی برای خرید تیم است.

از سوی دیگر تیمهای دیگری به دنبال جذب موموسیوکو هستند. در بازار نقل و انتقالات زمستانی ، تیمهای بایرن مونیخ، شالکه، وولفسبورگ، فیورنتینا، لاتزیو و سویا برای جذب او تلاش کردند.
lust
     
  
مرد

 
سایت گل- ژوزه مورینیو، سرمربی رئال مادرید، اعلام کرد با توجه به دیدار پیش روی تیمش مقابل لیون در لیگ قهرمانان، قصد دارد ترکیب تیمش برای دیدار فردا شب مقابل لوانته را تغییر بدهد.

سرمربی پرتغالی که امروز فهرست تیمش برای دیدار مقابل لوانته را اعلام کرد، به په په استراحت داد اما به خبرنگاران گفت با توجه به بازی تیمش در لیگ قهرمانان، برای دیدار مقابل لوانته تغییرات بیشتری در ترکیب تیمش ایجاد خواهد کرد.

" من سه یا چهار تغییر در ترکیب تیم ایجاد خواهم کرد که البته تغییر زیادی نیست زیرا ساختار اصلی تیم حفظ خواهد شد. رائول آلبیول جای په په را خواهد گرفت که البته تغیر محسوب نمی شود. اگر بازیکنی خسته باشد، بازیکن دیگری را به جای او روانه میدان می کنم."

آقای خاص همچنین گفت علی رغم پیروزی 8-0 مقابل لوانته در کوپا دل ری، آنها تیم قابل احترامی هستند.

" لوانته چند بازیکن خطرناک دارد و تیم قابل احترامی هستند. ما در این فصل سه بار با آنها بازی کرده ایم و آنها تنها یک بار مقابل ما شکست خورده اند.

دیدار مقابل لوانته مهمترین دیدار زندگی من است زیرا بازی بعدی ما مقابل آنهاست."

9 سال از آخرین شکست خانگی مورینیو می گذرد اما او تاکید کرد اهمیتی به رکوردها نمی دهد و تنها به کسب جام فکر می کند.
lust
     
  
مرد

 
مورينيو: قهرمان قهرمانان هستيم



مورينيو،، مربي رئال مادريد در کنفرانس مطبوعاتي پيش از بازي رئال مادريد و ليون در دور رفت مرحله يک هشتم پاياني ليگ قهرمانان اروپا شرکت کرد و در اين کنفرانس، کارواليو و زيدان را در کنار خود مي ديد.


--------------------------------------------------------------------------------


او گفت:« آمار و ارقام مربوط به گذشته است و نباید اجازه دهیم که این آمار برروی عملکرد ما تاثیر بگذارد.نباید فکر کنیم که کار آسانی را پیش رو داریم یا اینکه همین سه شنبه کار را یکسره خواهیم کرد.باید دو بازی خیلی کامل را به نمایش بگذاریم.»

آقای خاص ادامه داد:« ما آماده هستیم و بدون هیچ مشکلی در هر دو دیدار به میدان خواهیم رفت.ما رئال مادرید هستیم، قهرمان قهرمانان در لیگ قهرمانان اروپا و باید با این فشار و با اطمینان از حذف لیون به میدان برویم.»


آقای خاص در ادامه به این نکته اشاره کرد که لیون یادآور خاطراتی بدی برای همه نیست:« همه ما خاطرات منفی ای از این تیم نداریم.من و کاروالیو لیون را حذف کردیم و بعد با پورتو به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رسیدیم.کریس هم تجربه پیروزی مقابل این تیم را دارد.تیم ما می داند که باید به کجا برسد.»

مورینیو از برنامه های تاکتیکی اش چیزی نگفت و هیچ سرنخی نداد:« نمی گویم که کدام 11 بازیکن به میدان می روند ،چون مطمئنم که کلود پوئل هم دوست دارد ترکیب اصلی تیم ما را بداند.درمورد بنزما، آدبایور، بازی با دو یا سه محور هم صحبت نمی کنم. فقط من می دانم که کدام بازیکنان در ترکیب فیکس تیم قرار خواهند گرفت و حتی خود بازیکنان هم نمی دانند.»
lust
     
  
مرد

 
مورينيو: پپ به شدت از حمايت رسانه هاي کاتالان برخوردار است



مورينيو، مربي پرتغالي رئال مادريد معتقد است که پپ گوارديولا در بارسلونا راحت تر از او در مادريد است.


--------------------------------------------------------------------------------


مورینیو، مربی پرتغالی رئال مادرید معتقد است که پپ گواردیولا در بارسلونا راحت تر از او در مادرید است:« پپ در خانه خودش، در همان جایی که متولد شده، است. او به شدت از حمایت مطبوعات محلی برخوردار است. آنجا بازیکنان در باشگاه متولد شده اند و فلسفه باشگاه را دارند.نمی توان بارسلونا را با هیچ تیم دیگری مقایسه کرد.»
آقای خاص در گفت و گویی در مورد بنزما صحبت کرد و اعلام کرد که سبک بازی کریم بهتر شده است:« کریم در مسیر صحیحی حرکت می کند.همه ازپتانسیل واقعی او آگاهند ولی بازی او باید بهتر شود. او متوجه این نکته شده و به شدت تلاش می کند و بهتر شده است.»

مورینیو در ادامه در مورد احتمال قهرمانی رئال در یکی از تورنمنتهای حاضر گفت:« چرا نگوئیم که می توانیم در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شویم؟ احتمال کسب قهرمانی سه گانه یا فتح یک جام و یا حتی کسب هیچ جامی را داریم.»
lust
     
  
مرد

 
زلاتان ابراهيموويچ: مشكل من در بارسا فقط آقاي پروفسور بود!/ حاضر بودم براي مورينيو بميرم


سايت گل- زلاتان ابراهيموويچ، مهاجم سوئدي ميلان، معتقد است به دليل درگيري هايي كه با پپ گوارديولا داشت، هيچ شانسي براي موفقيت در بارسا براي خودش متصور نبود.

او در مصاحبه با يورو اسپورت گفت:" در بارسلونا فهميدم اوضاع چقدر سريع مي تواند تغيير كند. مشكل من يك نفر بود....پروفسور گوارديولا!"

زلاتان كه بعد از يك فصل نه چندان خوب در بارسا، در تابستان گذشته به ميلان پيوست، گوارديولا را دليل عدم موفقيت و مشكلاتش مي داند.

" من هرگز با كسي مشكل نداشتم. كسي نيست كه بتواند بگويد من كار اشتباهي انجام دادم. شش ماه اول حضورم در نوكمپ عالي بود.

اما بعد از آن انگار اتفاقي رخ داد كه من هرگز نفهميدم چه بود و هنوز هم منتظر پاسخ هستم. اگر كسي را نداشته باشيد كه به شما انگيزه بدهد، ديگر دليلي هم براي جنگيدن نداريد. اين كاري است كه مربيان بايد انجام بدهند.

مورينيو به اندازه اي به من روحيه مي داد كه حاضر بودم به خاطر او بميرم. يك مربي بايد خودش را با بازيكناني كه در اختيار دارد تطبيق دهد، به ويژه وقتي 70 ميليون يورو براي او خرج مي كنيد."
lust
     
  
صفحه  صفحه 4 از 13:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  10  11  12  13  پسین » 
ورزش
ورزش

مربیان بزرگ

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA