انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 14 از 16:  « پیشین  1  ...  13  14  15  16  پسین »

Chelsea Club | باشگاه چلسی و هواداران


مرد

 
» سه بازیکن اسپانیایی چلسی در جدید ترین لیست تیم ملی



گروه سه نفره ی چلسی برای بازی های جام کنفدراسیون ها در لیست 26 نفره ی دل بوسکه هستند

فرناندو تورس که در آخرین بازی های فصل عملکرد مناسبی را از خود به جای گذاشت توانست نظر دل بوسکه را جلب کند .وی این فصل را 22گل به پایان رسانید که نسبت به فصل قبل بسیار بهتر بوده است

خوان ماتا نیز این فصل با روند بهتری خود را در تیم ملی ثابت کرد و عملکرد فوق العاده را در تیم چلسی از خود نشان داد.ماتا برای دومین سال متوالی بهترین بازیکن سال چلسی نیز نام گرفت

سزار آزپلیکوئتا نیز درسمت راست تیم چلسی توانست در طول فصل عملکرد قابل قبولی را از خود نشان دهد و توانست در دیدار دوستانه ی هفته ی گذشته مقابل من سیتی اولین گل خود را در چلسی به ثمر برساند
اینجا ســـــــــرزمین واژه های وارونه است
جایی که گنج, "جنگ" می شود
درمان, "نامرد" می شود
قهقه , "هق هق" می شود
اما دزد هـــمان "دزد" اســـت
درد هـــمان "درد".
و گـــرگ همـــان گــرگ.
     
  
مرد

 
» لوییز شایعه ی مذاکره با بارسلونا را رد کرد


تیم بارسلونا از آنجا که در خط دفاعی ضعف های زیادی را دارد در فصل نقل و انتقالات در نظر دارد تا با خرید چند مدافع با کیفیت ضعف در خط دفاعی خود را ترمیم کند و بر همین مبنی بسیاری از رسانه ها شروع به انتشار شایعات میکنند که همین شایعات گاها به واقعیت هم میپیوندد

تیم بارسلونا سال گذشته نیز برای جذب لوییز تلاشهایی را انجام داد اما بی نتیجه ماند.در این رابطه لوییز گفت:بارسلونا تیم بزرگی است و در طی سالهای گذشته پیشرفت چشمگیری را داشته .آنها قبلا برای مذاکره با من تلاش کرده بودند اما در حال حاظر هیچگونه پیشنهاد یا صحبتی در این مورد با من نشده است
اینجا ســـــــــرزمین واژه های وارونه است
جایی که گنج, "جنگ" می شود
درمان, "نامرد" می شود
قهقه , "هق هق" می شود
اما دزد هـــمان "دزد" اســـت
درد هـــمان "درد".
و گـــرگ همـــان گــرگ.
     
  
مرد

 
استوآبخارست - چلسی: پایان یا ادامه سریال ناکامی پسران مورینیو؟



هر دو تیم در هفته نخست این رقابت ها برابر حریفان خود تن به شکست داند.چلسی در لندن برابر باسل و استوابخارست برابر شالکه متحمل شکست شدند.


چلسی و استوابخارست در روز نخست رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان به ترتیب برابر بازل و شالکه طعم شکست را به همین زودی تجربه کردند اما پسران مورینیو تلاش خواهند کرد با کسب هر سه امتیاز در خانه میزبان رومانیایی خود ناکامی های اخیرشان را جبران کنند.

میزبان سه شنبه شب هفته گذشته با حساب 3-0 برابر شالکه متحمل شکست شد در آن شکست بازیکنانی چون اوچیدا ،کوین پرینس بوآتنگ و جولیان دراکسلر برای شالکه گلزنی کردند.

در عین حال چلسی در شکستی عجیب در لندن 2-1 برابر حریف نه چندان قدرتمند اش اف سی باسل تن به شکست دادند.در آن بازی گلزنی محمد سلاح و مارکو استرلر کافی بود تا این تیم سوئیسی برابر آبی پوشان پر ستاره لندن به پیروزی برسند هر چند که اسکار گل نخست بازی را برای چلسی زده بود.

استوا برای این بازی حساس مجبور است بدون بازیکنانی چون استفان نیکولیچ و الکساندر چیپ چیو به میزبانی از حریفش برود اما به جز این دو بازیکن مصدوم می تواند با تیمی کامل به مصاف چلسی بروند.

این دو تیم فصل گذشته در لیگ اروپا نیز به دیدار یکدیگر رفتند که چلسی موفق شود در دور برگشت به پیروزی برسد و در نهایت در فینال این رقابت ها برابر بنفیکا نیز پیروز شود.

این باشگاه لندنی نتوانست در دور نخست برابر حریف رومانی اش به برتری برسد و با حساب 1-0 تن به شکست داد اما در بازی برگشت به یک برد شیرین 3-1 رسید تا از سد استوابخارست در لیگ اروپا عبور کند.

اما گلزنان آن بازی دیگر برای استوابخارست بازی نمی کنند به این صورت که رائول روسیسکو راهی سه ویا شد و ولاد چیرچیس تصمیم گرفت تیمش را به مقصد تاتنهام ترک کند.

هر چند که چیرچیس نتوانست در دیدار اخیر تیمش یعنی تاتنهام برابر چلسی به میدان برود.بازی ای که پسران مورینیو به سختی توانستد با کسب یک امتیاز از وایت هارت لین خارج شوند.

آن نتیجه تساوی 1-1 باعث شد تا چلسی به رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر برسد و با چهار امتیاز کمتر نسبت به آرسنال صدرنشین به کارشان در انگلیس ادامه دهند.

در عین حال استوابخارست شروع بهتری در رقابت های داخلی داشته و آنها در لیگ رومانی با کسب شش پیروزی و یک تساوی صدرنشین این رقابت ها هستند.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
استه‌آوا بخارست صفر– چلسی چهار؛ شادی آقای خاص در رومانی



دو گل از رامیرس، یک گل از لمپارد و یک گل به خودی شب دلنشینی رابرای آقای خاص و شاگردانش در رومانی رقم زد



چلسی توانست با پیروزی در رومانی به اولین برد این فصل خود در لیگ قهرمانان دست پیدا کند.

رامیرس در این دیدار دو گل به مردان لورنتیو رگکامف زد تا ژوزه مورینیو نفس راحتی بکشد.

چلسی بازی را عالی آغاز کرد و در دقیقه 4 بود که خوان ماتا توپ را به آندره شورله سپرد، اما ضربه او را مدافعان از روی خط برگرداندند.

فرناندو تورس در دقیقه 10 به دلیل آن‌چه که مصدومیت زانو به نظر می‌رسید زمین را ترک کرد و جایش را به ساموئل اتوئو داد.

رامیرس در دقیقه 19 چلسی را پیش انداخت. شورله از سمت چپ گریخت و توپ را به اتوئو داد. او توپ را برای رامیرس ارسال کرد تا او گل اول را بزند.

اتوئو در دقیقه 44 گل دوم را هم ساخت. او از سمت چپ گریخت و توپ را ارسال کرد. توپ به دانیل گئورگیفسکی برخورد کرد و وارد دروازه حریف شد. مدافع حریف البته نمی‌توانست مانع گل شدن توپ شود.

رامیرس در دقیقه 55 گل سوم چلسی را زد.

شورله از چپ فرار کرد و از مدافع حریف گریخت، و توپ را به اسکار سپرد. او هم به رامیرس توپ را سپرد و این بازیکن برزیلی با کنترل توپ دروازه چیپرین آنتون تاتاروسانو را گشود.

تنها سه دقیقه بعد گل چهارم می‌توانست زده شود. ماتا پاس پشت پای اسکار را گرفت اما توپش به تیر دروازه خورد.

سپس شورله دو موقعیت خوب را از دست داد تا این که در آخرین دقیقه گل چهارم هم زده شد. ویلیان تازه‌وارد توپ را به فرانک لمپارد در گوشه محوطه جریمه داد. او هم آن را به کمک تیر چپ وارد دروازه حریف کرد تا شبی عالی برای مردان ژوزه مورینیو رقم بخورد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
ژابی آلونسو، هدف جدید چلسی


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، قرارداد این هافبک دفاعی در پایان این فصل به اتمام می رسد و به نظر می رسد که آلونسو علاقه دارد که بار دیگر با مورینیو تجدید دیدار کند.

باشگاه رئال مادرید قصد دارد که پیشنهادی جدید برای تمدید قرارداد آلونسو ارائه دهد، ولی احتمال این که او این پیشنهاد را رد کند زیاد است.

گفته می شود لیورپول، باشگاه سابق ژابی آلونسو نیز برای به خدمت گرفتن او علاقه مند است، ولی منابع خبری دیلی استار و دیلی میل ادعا کرده اند که آلونسو برای پیوستن به چلسی و مورینیو، پیشنهاد لیورپول را رد خواهد کرد.

آلونسو که به دلیل عمل جراحی که داشت 10 هفته است که از میادین به دور است و جام کنفدراسیون ها را نیز از دست، امشب می تواند برای رئال مادرید به میدان رود.

مورینیو امیدوار است که همچون اتوئو، آلونسو را نیز به عنوان بازیکن آزاد آبی پوش کند.
اینجا ســـــــــرزمین واژه های وارونه است
جایی که گنج, "جنگ" می شود
درمان, "نامرد" می شود
قهقه , "هق هق" می شود
اما دزد هـــمان "دزد" اســـت
درد هـــمان "درد".
و گـــرگ همـــان گــرگ.
     
  ویرایش شده توسط: khannabi20   
مرد

 
هفته‌ای 130 هزار پوند در جیب سرمربی اخراجی چلسی/ راز بیکار ماندن دی متئو از زبان دیلی میل




دی متئو که در سال 2012 بعد از اخراج آندره ویلاش بواش چلسی را به عنوان قهرمانی جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا رساند به دلیل کسب نتایج ضعیف در نوامبر همان سال از سمت خود برکنار شد.

به نوشته روزنامه دیلی میل، دی متئو که قراردادی 3 ساله با چلسی داشت بر سر مسائل مالی با رومن آبراموویچ مالک باشگاه به توافق نرسیده و به همین دلیل هنوز دستمزدی که در زمان حضور روی نیمکت استمفوردبریج دریافت می‌کرد را به جیب می‌زند.

دی متئو تا کنون رقمی در حدود 7 میلیون پوند از چلسی دریافت کرده و این دستمزد هنگفت را تا ژوئن 2014 دریافت خواهد کرد. شاید به همین دلیل بود که او تا کنون هدایت هیچ تیمی را به عهده نگرفته چرا که با عقد قراردادی جدید این دستمزد هنگفت او از باشگاه چلسی قطع خواهد شد.

دی متئو یکی از نامزدهای هدایت ساندرلند بود اما با توجه به اینکه او بدون انجام کاری حداقل تا 7 ماه آینده دستمزد فوق العاده‌ای دریافت می‌کند دلیلی برای قبول هدایت یک تیم جدید نمی‌بیند.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
اسین: هیچ مشکلی با مورینیو ندارم




مایکل اسین، هافبک غنایی چلسی، تاکید کرد علی رغم فرصت بازی کمی که در رقابت های این فصل پیدا کرده، هیچ مشکلی با ژوزه مورینیو، سرمربی تیمش، ندارد.

اسین که فصل گذشته زیر نظر مورینیو، به طور قرضی برای رئال بازی کرد، در این فصل تنها در دو دیدار برای آبی ها به میدان رفت اما تاکید کرد که نیمکت نشینی باعث ناراحتی او و تیرگی رابطه اش با مورینیو نشده است. او معتقد است این شرایطی است که هر بازیکنی در طول دوران حرفه ای اش تجربه می کنند.

او به خبرنگاران گفت:" نگران نیمکت نشینی در چلسی نیستم. من بازیکن باتجربه ای هستم و با این شرایط کنار خواهم آمد.

من به تلاش کردن و سخت کوشی در تمرینات ادامه می دهم و امیدوارم موقعیت برای حضور من در ترکیب اصلی چلسی فراهم شود."

اسین در پاسخ به این سوال که آیا مورینیو هرگز از او خواسته برای غنا بازی نکند، گفت:" هرگز. من رابطه خوبی با مورینیو دارم. هیچ مشکلی بین ما وجود ندارد. این حقیقت ندارد. مورینیو هرگز از من نخواسته برای غنا بازی نکنم."

غنا این هفته در دیدار برگشت مرحله پلی آف جام جهانی مقابل مصر قرار می گیرد. آنها در دیدار رفت 6 گل به مصر زدند.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
صعود چلسی به رده دوم لیگ برتر فوتبال انگلیس

screen shot pc
در ادامه هفته سیزدهم لیگ برتر انگلستان، امروز یکشنبه ۱ دسامبر (۱۰ آذر) چهار بازی انجام شد.
در اولین بازی امروز، منچستر یونایتد در زمین تاتنهام به مصاف این تیم رفت. کایل واکر، مدافع تاتنهام در دقیقه ۱۸ این بازی، تیم میزبان را جلو انداخت.
اما وین رونی، مهاجم منچستر یونایتد، در دقیقه ۳۲ انتقام شیاطین سرخ را از تاتنهامی‌ها گرفت تا نیمه اول با نتیجه مساوی به آخر برسد.
نیمه دوم بازی هم با پیش‌قدمی تاتنهام در گلزنی شروع شد. دقیقه ۵۴ ساندرو موفق شد گل دوم میزبان را به ثمر برساند.
این بار هم وین رونی بود که بازی را با گل دقیقه ۵۷ از روی نقطه پنالتی به تساوی کشاند تا امتیاز این بازی بین دو تیم تقسیم شود.
در پایان روز منچستر یونایتد در رده ۸ جدول قرار گرفت و تاتنهام در ردیف ۹ ثابت ماند.
در بازی دیگر امروز، هال سیتی در ورزشگاه کی‌سی شهر هال میزبان لیورپول بود. این بازی ۱-۳ به نفع هال سیتی به آخر رسید.
گل اول بازی را لیورمور در دقیقه ۲۰ برای هال به ثمر رساند اما نتیجه بازی ۷ دقیقه بعد با گل جرارد به تساوی کشیده شد.
در نیمه دوم با وجود اینکه لیورپول سهم بیشتری در مالکیت توپ داشت، بازی با گل دقیقه ۷۲ دیوید میلر به نفع هال پیش رفت.
در نهایت مارتین اسکرتل در دقیقه ۸۷ بازی با گل به خودی، امید به پیروزی لیورپول را از بین برد.
نتیجه این بازی لیورپول را از رده ۲ به رده ۴ کشید و هال را از ردیف ۱۳ به ۱۰ ارتقا داد.
اما در لندن و در ورزشگاه استمفورد بریج، شاگردان مورینیو میزبان ساوتهمتون بودند.
در ثانیه‌های ابتدایی این بازی رودریگوئز توانست دروازه چلسی را باز کند.
تلاش آبی‌های لندن برای به تساوی کشیدن نتیجه، در نیمه اول بی‌نتیجه ماند اما در دقیقه ۵۵ بازی گری کی‌هیل توانست دروازه ساوتهمتون را باز کند.
در ادامه بازی جان تری در دقیقه ۶۲ و دمبا با در دقیقه ۹۰ گل دوم و سوم بازی را برای چلسی به ثمر رساندند.
نتیجه این بازی چلسی را با یک رده صعود در ردیف دوم جدول قرار داد تا با اختلاف ۴ امتیاز تهدیدی جدی برای آرسنال باشد. رتبه ساوتهمتون اما تغییری نداشت.
در بازی دیگر امروز، منچستر سیتی میزبان سوانزی بود؛ این بازی ۳-۰ به نفع آبی‌های منچستر تمام شد.
گل‌های این بازی را نگردو در دقیقه ۸ و نصری در دقایق ۵۸ و ۷۷ به ثمر رساندند.
سه امتیاز این بازی منچستر سیتی را از ردیف ۶ به رده ۳ ارتقا داد و سوانزی را از ردیف ۱۱ به جایگاه ۱۳ جدول فرستاد.
هفته چهاردهم لیگ برتر انگلستان، سه شنبه ۳ دسامبر با بازی کریستال پالاس و وست هم شروع خواهد شد.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
مورینیو: شاید چلسی به تغییر سیستم نیاز دارد

ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی چلسی در صحبت هایی اعلام کرده که ممکن است لازم شود تا به تغییر در سیاست ها و سیستم بازی تیمش بپردازد.

چلسی بعد از تقبل شکست مقابل ساندرلند از گردونه رقابتهای کاپیتان وان کاپ کنار رفت.

آبی ها در دقایق پایانی بازی کنترل خوبی بر بازی داشتند ولی نتوانستند با وجود خلق موقعیت های فراوانی که توسط ساموئل اتوئو و دمبا با داشتند گلی که به آن نیاز داشتند را به ثمر برسانند.

در نیمه دوم بازی این فابیو بورینی بود که برای تیم مورینیو گلزنی کرده و بازی را بعد از گل به خودی لی کاترمول به تساوی کشاند ولی درنهایت کی سونگ یئونگ برای تیم میزبان گلزنی کرد و گربه های سیاه را به مرحله نیمه نهایی رساند.

بعد از اتمام این بازی مورینیوی 50 ساله در صحبت هایی به خبرنگاران گفت:« شاید شیوه بازی ما بدین ترتیب است که گل نخوریم و شاید باید به دنبال سیستم بازی دیگری باشیم. وقتی تیمی تهاجمی هستی و به اندازه کافی که برای برد در بازیها نیاز است گل نمی زنی، شاید سیستم درست بازی کردن تیم این باشد که بهتر دفاع کنی و گلهای کمتری بخوری و با گلهای کمی که دریافت می کنی در بازیها به پیروزی برسی.»

آقای خاص ادامه داد:« ولی این چیزی نبود که من می خواستم. چون اصلا چنین چیزی در ذهن ما نبود. و در ساخت و بنای این تیم چنین خواسته ای نداشتیم. ما می خواستیم تا تیممان دوره گذار را سپری کند وبرپایه همین سیستمی که الان ارائه می کنیم پیش برود. ما می خواهیم تا کار حریفان را تمام کنیم ولی برای این کار به گلزنی نیاز داریم.»

گوستاوو پویت، سرمربی ساندرلند این برد را به هواداران تیمش هدیه کرد و گفت:« این برد را تقدیم به هواداران می کنم. ما می توانیم رو به جلو برویم. خیلی مهم است که می بینم که تیممان چنین شرایطی دارد و باید در همه بازیهایمان همین طور باشیم.»
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
ادعای نشریه سان؛ پیشنهاد 48 میلیون پوندی چلسی برای ایگواین
ناپولی در تابستان گذشته با انتقالی 32 میلیون پوندی ایگواین را به خدمت گرفتند و در صورتی که چنین پیشنهادی واقعیت داشته باشد، بعید نیست آنها به آن رضایت بدهند


نشریه سان ادعا کرد که ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، قصد دارد با پیشنهادی 48 میلیون پوندی، گونسالو ایگواین، مهاجم ناپولی را به خدمت بگیرد.

چلسی در حال حاضر با فاصله ای دو امتیازی با صدر جدول، در رتبه چهارم لیگ برتر قرار دارد و در لیگ قهرمانان نیز به مرحله یک شانزدهم نهایی راه پیدا کرده اما عملکرد مهاجمان این تیم با همراه بوده است.

به همین دلیل، گفته می شود که سرمربی پرتغالی آبی ها قصد دارد در ژانویه یک مهاجم جدید به خدمت بگیرد و در این بین، گونسالو ایگواین، شاگرد سابقش در رئال مادرید، به عنوان گزینه اصلی مطرح شده است.

ناپولی در تابستان گذشته با انتقالی 32 میلیون پوندی ایگواین را به خدمت گرفتند و در صورتی که چنین پیشنهادی واقعیت داشته باشد، بعید نیست آنها به آن رضایت بدهند.

ایگواین در 19 دیدار این فصل برای ناپولی در همه رقابت ها، 13 گل برای تیمش به ثمر رساند اما نتوانست مانع از حذف ناپولی از لیگ قهرمانان شود.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
صفحه  صفحه 14 از 16:  « پیشین  1  ...  13  14  15  16  پسین » 
ورزش
ورزش

Chelsea Club | باشگاه چلسی و هواداران

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA