انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
جهان نگاه
  
صفحه  صفحه 1 از 6:  1  2  3  4  5  6  پسین »

تصاویر جالب و دیدنی از سر تا سر جهان


مرد

Prince
 
تصاویر جالب و دیدنی از سر تا سر جهان


تعداد : نامحدود

کیفیت : HD

کلمات کلیدی : جذاب . جالب . عجیب . وسیله . مناطق . دیدنی . شگفت انگیز و ...
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  
مرد

 
و اینک هلیکوپتر لوکس مرسدس بنز . . .

حتما لذت نشستن در مرسدس بنزی لوکس را، برای یکبار هم که شده تجربه کرده اید. حالا نوبت به نشستن در بنز و رفتن در هواست. آری، هلیکوپترهای جدید بنز (EC145) همان فضای شیک و پیک را با جدیدترین فناوری آنهم در هوا به شما عرضه می کند.

اخیرا در نمایشگاه صنایع هوایی در جنوای ایتالیا EC145 به نمایش در آمد. هلیکوپتر مذکور در واقع مدل EC145 از نوع توربین دوموتوره یوروکوپتر است که با نبوغ طراحی صنعتی توسط مرسدس بنز طراحی دوباره ای از منظر داخلی و خارجی به خود گرفته و در آن انواع و اقسام وسایل زینتی و لوکس گران قیمت بدان اضافه شده است. قدرت انعطاف پذیری که مهندسان آلمانی و ایتالیایی خرج کرده اند نشان از ظرافت و کیفیت بالای محصول دارد. اغلب کارها توسط تیمی در بنز ادونس استودیو Benz Advanced Design Studio در کوموی ایتالیا صورت پذیرفته است. آنها روی طراحی مجدد نوعی قایق تفریحی نیز مشغول شده اند.

در بین هلیکوپترهای سطح متوسط هلیکوپتر دو موتوره EC145 از بهترین ها به شمار می آید. سازنده هلیکوپتر در سری جدید خود اتاق خلبان را وسیعتر طراحی نموده و سیستم الکتریکی هلیکوپتر را با چینشی متناسب با تجهیزات لوکس ساخته است. از همه مهمتر طراحی مجدد بال ها و تیغه های آن با هدف کاهش صدا و ورودش به داخل کرده که سرنشینان با کمترین صدا و نویز مواجه شوند. بیش از 315 فروند از این هلیکوپتر (Ec145 معمولی و بدون طراحی بنز) برای انجام عملیاتهای مختلف ساخته و تحویل مشتری شده است.

تنها هلیکوپتر 8 سرنشینه جهان نیز می باشد. نوع مواد و رنگ بکار رفته در ساخت داخل هلیکوپتر از بهترینهای بنز و جهان است و استاندارد اتومبیلهای شیک و تشریفاتی بنز در انها لحاظ شده است. چوبهای محکم و بادوام و در عین حال زیبا جلوه ای خاص به این هلیکوپتر داده است.روشنایی آرام و جذابی که از اتومبیلهای سری E و S گرفته شده در این هلیکوپتر بکار رفته و زیبایی دو چندان به آن داده است.

البته فقط زیبایی نیست که چشم نواز بوده بلکه استفاده بهینه از فضای موجود و قرار دادن اشیای مورد نیاز بدون اینکه شلوغ به نظر آید، در نوع خود بی نظیر است. جایگاه خلبان نیز با الهام از اتومبیلهای سری R طراحی شده است. تمام صندلی ها ریلی و قابل جابجایی بوده و در صورت لزوم برای قرار دادن لوازم اضافی می توان انها را در آورد تا جا برای سایر ابزار و لوازم باز شود. جعبه چند کاره برای قرار دادن نوشابه و مواد خنک، نگهدارنده فنجان قهوه و میز شیک و مانیتور 15 اینچ بهمراه اجرا کننده دی.وی.دی از دیگر لوازم های فانتزی و شیک این هلیکوپتر است.

در واقع سفرهای خصوصی و بیزنسی را در خود دارد و برای هر منظوری ابزار جابجا شده و به شکل مورد نظر در می آید. بوسیله پارتیشن اتاق خلبان از بقیه قسمتها جدا شده و ما بین ان چندین دراور نصب شده تا وسایل همراه مسافر درون آن قرار گیرد. فضای جدید ذخیره لوازم، طراحی جالب دیگر بنز برای این هلیکوپتر است تا جایی که مسافران می توانند وسایل گلف، دوچرخه و اسکیتهای خود را در ان جای دهند. در واقع هیچ فضایی در سقف یا در سطح بیکار نیفتاده و از ان به نحو احسنت استفاده شده است. در بین مدلهای بنز در صنعت اتومبیل سازی فضا سازی شیک در اختیار سری R بوده و طراحی اتاق خلبان و ما بین خلبان و مسافران از آن الهام گرفته شده است. این هلیکوپتر با طراحی بنز از نیمه چهارم 2011 برای عرضه اماده خواهد بود.

اولی.ویر لامبرت قائم مقام در شرکت یوروکوپتر می گوید شرکتش پیشتاز در ساخت هلیکوپترهای خصوصی و ویژه است و طی 7 سال این سومین هلیکوپتر ویژه ای است که با این سبک و سیاق تولید می شود.

مرسدس بنز حالا دیگر سه ستاره واقعی شده است: زمین ، هوا و دریا؛ اتومبیل، هلیکوپتر و کشتی های تفریحی لوکس. اما دلیل اصلی اش عقب نماندن از رقباست. رقبای سرسختی مانند تویوتا، بی.ام.دبلیو، هوندا،نیسان و فولکس واگن پیش از بنز دست بکار شده و به تولید انواع محصولات مرتبط به حمل و نقل زده اند. در واقع این استراتژی جدید شرکتهای مذکور است تا بازارهای جدید وسایل حمل و نقل را فتح نمایند.


عجیب روزگاریست ، شیطان فریاد می زند آدم پیدا کنید سجده خواهم کرد
     
  
مرد

 
عجیب روزگاریست ، شیطان فریاد می زند آدم پیدا کنید سجده خواهم کرد
     
  
مرد

 
تصاویری از مبل های جالب و زیبا
در طراحی مبل از اشیاء مختلف پیرامون خود ایده بگیرید و راحتی را بیش از هر چیز مد نظر قرار دهید. بسیاری از مبل‌های فوق قابل انعطاف بوده، مناسب فضاهای مختلف به خصوص کوچکند. در این مبل‌ها از اشیاء اضافی مانند عروسک‌های نرم و پارچه‌های رنگی مختلف هم استفاده شده‌ است. پارچه‌ها را می‌توان به شکل طناب، اسمارتیز یا مسواک در‌ آورده، با کمی ابتکار تبدیل به مبلی راحت کرد.

عجیب روزگاریست ، شیطان فریاد می زند آدم پیدا کنید سجده خواهم کرد
     
  
زن

Princess
 
بزرگترین شهرهای شناور در جهان !

حدود 70 درصد از سطح زمین را آب پوشانده است ؛ با این حال تصور شهری شناور در آب همچنان جادویی و خیالی به نظر می‌رسد. در این شهرها اغلب قایق‌ جای خودرو را گرفته‌ و خیابان‌ها از جنس رودخانه هستند.در شهرهای شناور آهنگ زندگی آرام و دلپذیر است و ترافیکی هم اگر هست ازدحام قایق است و آب و پارو ... در این ایمیل نگاهی داریم به 12 شهر بزرگی که آب شریان‌های حیاتی آنان را شکل می‌دهد.


گلد‌کست در استرالیا
گلدکست از روزگاران قدیم زیستگاه بومیان استرالیا بوده ‌است. جاذبه‌های گردشگری و طبیعی زیاد این شهر را اکنون به یک مرکز تفریحی گران‌قیمت تبدیل کرده است.




بانکوک در تایلند
بازارهای شناور اطراف بانکوک، این شهر را به پرجاذبه‌ترین و مشهورترین شهر توریستی تایلند تبدیل کرده است.




ونیز در ایتالیا
ونیز به شهر کانال‌ها مشهور است. ونیز هم سطح دریا و دارای 118 جزیره است. بعضی از این جزایر به وسیله پل به هم متصل شده‌اند و برخی دیگر مجزا هستند.




سوژو در چین
این شهر حدود 2500 سال پیش بنا نهاده شد. این شهر جاذبه‌های تاریخی بسیاری دارد به ویژه دو کانال آبی معروف آن از جمله کانال "پینگ‌جیانگ" که قدمتی 800 ساله دارد و کانال "شانتانگ" که قدمتی 1200 ساله دارد. این کانال‌ها حکم خیابان‌های اصلی سوژو را دارند.




سن‌پترزبورگ در روسیه
این شهر در سال 1703 به دستور و با نظارت پتر کبیر ساخته شد و از آن زمان تا 1918 پایتخت روسیه بود. سن‌پترزبورگ در کناره‌های رود نِوا، در شرق خلیج فنلاند در دریای بالتیک قرار گرفته‌ است.




بندر آبردین در هنگ‌کنگ
حدود شش هزار تن در این شهر بر روی قایق‌هایی که "جانکز" نامیده می‌شود، زندگی می‌کنند. گفته شده که هر ساله توریست‌های بسیاری برای صرف غذا در رستوران‌های شناور آبردین به این شهر سفر می‌کنند.




فورت لادردیل در فلوریدای ایالات متحده
این شهر بیش از 300 مایل کانال قابل کشتیرانی دارد که آن را به آب‌های آزاد متصل می‌کند.




دبی در امارات متحده عربی
دبی به تازگی توجه جهانیان را از طریق ساخت و سازهای بزرگ و عظیم از جمله جزایر مصنوعی و همینطور رویدادهای تفریحی و ورزشی هیجان‌انگیز به خود جلب کرده است.




آمستردام در هلند
هستهٔ اصلی این شهر تاریخی در قرون وسطی بوجود آمد و در قرن شانزدهم توسعه یافت. رودخانهٔ آمستِل از وسط آمستردام می‌گذرد و شبکهٔ گسترده‌ای از کانال‌ها و نهرها بخش‌های مختلف شهر قدیمی را به هم وصل می‌کنند.




بندر سری بگاوان در برونئی
سری بگاوان به بزرگترین روستای آبی جهان معروف است. گفته شده که علاوه بر راه‌های آبی حدود 19 مایل پل چوبی این منطقه را به بخش‌های دیگر این کشور متصل می‌کند.




آلپی کرالا در هند
گفته می‌شود که کودکان در آلپی پیش از این‌که بیاموزند راه بروند شنا کردن را می‌آموزند. حدود 500 خانواده بر روی قایق‌های خود در این منطقه زندگی می‌کنند.




نان مادول در کشور میکرونزی
نان ماندول شهری ویرانه در میانه آب‌های اقیانوس آرام است. میکرونزی از مجموعه 600 جزیره بزرگ و کوچک تشکیل شده‌ است. نان ماندول اگرچه سال‌هاست خاموش است ولی دیدن آن خالی از لطف نیست.

عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
مرد

 
برگزیدگان جایزه پرتره تیلور وسینگ
برگزاری نمایشگاه «جوایز عکس پرتره تیلور وسینگ» در نشنال پرتره گالری لندن. چهارمین دوره این جایزه با همکاری موسسه تیلور وسینگ برپا می شود. امسال موضوعات اجتماعی حضور پررنگ تری داشتند.

اثری از آنتونیو اولموس
سوگ چند نوجوان بریتانیایی را برای دوست ازدست رفته شان به نمایش می گذارد.




اثری از جرمی راتا
عکاسان اعم از تازه کار یا حرفه ای از سراسر جهان بخت شان را برای دریافت این جایزه امتحان می کنند.امسال 6033 اثر به دفتر این جایزه ارسال شد. این عکس از جرمی راتا در کابل گرفته شده و دو نظامی افغان را در برابر کاخی ویران نشان می دهد.





اثری از جونی وودوارد
عکس برنده جایزه اول به مبلغ دوازده هزار پوند، اثری از جونی وودوارد؛ عکاسی به شیوه قدیمی بر روی نگاتیو، با استفاده از نور طبیعی.وودوارد می گوید:«من کیفیت و عمقی را که بر روی فیلم به دست می آید ترجیح می دهم. متاسفانه این هنری است که دارد از بین می رود.» نگاه این دختر و تناسب رنگ موی او با حیوانی که در دست دارد، بر قدرت عکس می افزاید.





اثری از جیل ووستار
برنده جایزه دوم به مبلغ دو هزار و پانصد پوند . این عکاس آمریکایی سعی دارد با سبکی استیلیزه به مانند نقاشان، هر گوشه ای از عکس را به شکل دلخواه خودش درآورد.این عکسی است که او از دوست میانسالش لیلی گرفته است. از مجموعه ای که به گذر عمر و میانسالی زنان پرداخته است.





اثری از دونا شوارتز
جایزه سوم به مبلغ هزار و پانصد پوند ؛ زوج آمریکایی پس از رفتن فرزند نوجوانشان از خانه تنها مانده اند. عکاس از آنها خواسته تا مستقیم به دوربین نگاه کنند تا مخاطب بتواند با احساسات آنها شریک شود.





اثری از جاسپر کلارک
برنده جایزه چهارم به مبلغ هزار پوند ؛ نقاشی متولد چین به نام ون وو را در کنار نقاشی هایش نشان می دهد که پس از دیدن فیلم بربادرفته عاشق ویوین لی شده و خودش را غالباً در کنار او می کشد. جنس و رنگ لباس نقاش به کمک ترکیب بندی عکس آمده است.





اثری از دیوید نایت
پنجمین و آخرین برنده این جایزه به مبلغ پانصد پوند است با عکس دختری پانزده ساله اهل ولز. مخاطب در نگاه اول درگیر زیبایی نگاه و صورت این دختر می شود و توجهی به صندلی چرخداری که این دختر بر روی آن نشسته، ندارد.





اثری از جاناتان می
خالکوبی بدن این دو مرد که در تناقض با حس صمیمانه صحنه است، و به همراه استفاده درست از نور و تقسیم بندی دقیق بخش های تاریک و روشن، ترکیب بصری قوی ای را ایجاد می کند.





اثری از یان گراس با عنوان تاتیانا و بلن
غرابت نکته اصلی این عکس است که سعی دارد با در کنار هم قرار دادن یک دختر با لباس های عجیب و یک حیوان غریب تر که هر دو به دوربین نگاه می کنند، چشم مخاطب را با غرابت طبیعت همسو کند.





اثری از دارن هال
یکی از بهترین آثار نمایشگاه که از دید داوران دور ماند ؛
استفاده خلاقانه از نور به عنوان عنصر اصلی در ترکیب بندی برای نمایش چهره ای در میان جمعیت.



.:. خاموشی به هزار زبان در سخن است .:.
     
  
مرد

 
موزه عجیب والتر پاتر

والتر پاتر نام یک تاکسیدرمیست در قرن نوزدهم است .آثار او در موزه برامبر در ساسکس انگلیس به نمایش در آمده است. آثار او به شبیه سازی زندگی انسانی مشهور است. این موزه بیش از 10 هزار گونه جانور را شامل میباشد که به ارزش 500 هزار پوند به یک خریدار واگذار شده است.




.:. خاموشی به هزار زبان در سخن است .:.
     
  
مرد

 
جریان زندگی در اندونزی از نگاه یک تصویربردار





.:. خاموشی به هزار زبان در سخن است .:.
     
  
مرد

 
عروسی‌های مجلل و پرهزینه در افغانستان

در سالهای اخیر سالن های مجللی
برای برگزاری مراسم عروسی در افغانستان ایجاد شده است.




این سالن‌ها شبانه نمای شهر را متحول می کنند.




خریداری طلا از طرف خانواده داماد برای عروس
از بخشهای اصلی مراسم عروسی است.




این مغازه ها که لوازم و لباس مخصوص عروسی
عرضه می کنند ، بازار گرمی دارند.




عروسی در افغانستان
از برنامه های به شدت پر هزینه است.




خانواده ها حتی تا بیش از پنجاه هزار دلار
در این مراسم مصرف می کنند.




برخی از سالن‌های که اخیرا در کابل ایجاد شده
ظرفیت پذیرایی از هزاران مهمان را دارد.




اینجا کارمندان سالن مشغول جدا سازی سالن
برای پذیرایی از مهمانان زن و مرد در دو بخش جداگانه هستند.




حکومت افغانستان با تدوین یک قانون مصارف عروسی ها را مشخص کرد
اما به نظر نمی رسد این قانون تا حالا جدی گرفته شده باشد.

.:. خاموشی به هزار زبان در سخن است .:.
     
  ویرایش شده توسط: goodguy   
مرد

 
بــه کــوتــاهــی آن لحــظــه شــادی کــه گذشــت،

غصــه هــم خــواهــد رفــت
     
  
صفحه  صفحه 1 از 6:  1  2  3  4  5  6  پسین » 
جهان نگاه

تصاویر جالب و دیدنی از سر تا سر جهان

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA