انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
جهان نگاه
  
صفحه  صفحه 2 از 34:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  31  32  33  34  پسین »

عکسهای پر بیننده... نبینی نصف عمرت بر فناست


مرد

 
عكسی كه واسه من وهم سن وسالام خیلی خاطره داره

1
بدرد نخور هم واژه ایست .....
     
  

 
تصاویری از اتاق اعدام در ژاپن

j

l

k

g

f

r

e
این كاربر به درخواست خودش بن شد.
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  ویرایش شده توسط: benyamin   

 
پارچه های ساسانی، موزه ی متروپولیتن

1 2 3 4
این كاربر به درخواست خودش بن شد.
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  

 
موسیقی در 3500 سال پیش در شوش

نخستین شکل از تصاویر زیر، با توجه به فرم لباس و نوع کلاه، یک فرد موسیقیدان را نشان می دهد و بقیه ی تصاویر، تندیس های کوچک افرادی در حال نواختن عود را نشان می دهد که از سفال قرمزرنگ ساخته شده اند.

این آثار در سال 1933 در کاوشهای دمورگان در تپه ی آکروپولیس شوش کشف شده اند. این تندیس ها که ساختشان به دوره ی ایلامی میانه (حدود 1500 پیش از میلاد) باز می گردد، اکنون در موزه ی لوور قرار دارند.
1 2 3 4
این كاربر به درخواست خودش بن شد.
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  

 
10آرامگاه زیبای افراد مشهور جهان
آرامگاه هالیکارنانسوس در ترکیه
این آرامگاه در بین سال های 350 تا 353 پیش از میلاد در ترکیه امروزی ساخته شد .فرمانده ایرانی ( آرتمیسیای دوم ) که برای خواهر و همسرش ساخت . معماری این مقبره توسط ساتیروس و پیتیوس یونانی انجام شد . 45 متر ارتفاع داشت و در هر طرف مجسمه هایی به شکل مجسمه های یونانی قرار گرفته بود که توسط چهار مجسمه ساز یونانی sculptors - Leochares, Bryaxis, Paros ، Timotheus ساخته شده بودند . این مقبره تا 1522 بعد از میلد پابرجا بود.
1

مقبره هادریان ، رم ، ایتالیا
آرامگاه استوانه ایی شکلی که توسط هادریان برای حانواده و خودش ساخته شد ، که بعد ها به عنوان قلعه و موزه بکار گرفته شد . آرامگاه هادریان هم در سمت راست ساحل تیبر Tiber بین سال های 135 تا 130 ساخته شد .

2

مقبره لنین ، میدان قرمز مسکو ، روسیه
این آرامگاه متعلق به لنیناست که بدن مومیایی او تا مدت ها در ین آرامگاه در دید عموم قرار میگرفت . او در سال 1924 در جنگ کشته شد .

3

تاج محل ، آگرا
این آرامگاه در آگرای Agra در هند واقع شده و متعلق به جهانشاه مغول و همسرش ممتاز محل است . در سال 1983 این محل در یونسکو به ثبت رسید
4

آرامگاه ژنرال گرانت در نیویورک آمریکا
ژنرال گرانت 1822 تا 1885 میزیست . در جنگ های داخلی آمریکا ژنرال بود و بعد ها رئیس جمهور آمریکا شد . و همسرش جولیا دنت گرانت ( 1826 - 1902 ) در این مقبره دفن شد . این بنا در یک محل بلند مشرف رودخانه هادسون جا گرفته است .
5

پانتئون ، رم ، ایتالیا
آرامگاه مهم و تاریخی دیگری که متعلق به خدایان بوده است پانتئون است . این بنا در زمان هادریان 125 پس از میلاد از نو ساخته شد . پانتون بهترین نمونه از بناهای حفظ شده جهان باستان است. در این مکان Raphael نقاش ،Arcangelo Corelli و Annibale Carracci آهنگساز وBaldassare Peruzzi مدفون شده اند . همچنین دو پادشاه ایتالیا در این مکان مدفون شده اند . Vittorio Emmanuelle II و Umberto I و ملکه Margherita و Umberto
6
لندن ، انگلیسی
مکان سنتی کفن و دفن پادشاهان انگلیسی و همچنین تاجگذاری آنها .اشراف زاده ها و راهب ها در این مکان دفن میشدند . یکی از آنها Geoffrey Chaucer است . شعرایی نیز در این مکان دفن شده اند . John Milton ، William Wordsworth ، Thomas Gray ، John Keats ، Percy Bysshe ، Robert Burns, William Blake, T.S. Elliot و Gerard Manley
7
شهر واتیکان
مرقد پیتر یکی از دوازده حواری مسیح در این مکان قرار گرفته است . در این مکان 100 آرامگاه وجود دارد . 91 پاپ و امپراتور رم Otto II و آهنگسازی بنام Giovanni Pierluigi da Palestrina و پادشاه کاتولیک تبعیدی بریتانیا James Francis همچنین Edward Stuart و دو پسرش در این مکان مدفون هستند . همچنین Maria Clementina Sobieska همسر Charles Edward Stuart و ملکه سوئد Christina که تخت خود را به این مکان اهدا کرد در این مکان مدفون هستند. آخرین خاکسپاری در این مکان ، خاکسپاری پاپ ژان پل دوم در سال 2005 بود .
10

آرامگاه کوروش بزرگ ، ایران
این آرامگاه قدیمی ترین آرامگاه در شهر پاسارگاد در ایران است . آن مقبره ایی در خور توجه از پادشاه بزرگ ایران کوروش است . که یکی از پنج سایت باستانی ایران در یونسکو می باشد
8

اهرام بزرگ مصر ، گیزه
اهرام تنها بازمانده هفت عجایب بزرگ دنیای باستان است . اهرام خوفو بزرگترین هرم مصر است . این هرم به عنوان آرامگاه چهارمین فرعون بزرگ مصر خوفو ( 2560 پیش از میلاد ) شناخته مس شود . هرم بلندترین بنای دست ساخت انسان در مدت 3800 سال بود
9
این كاربر به درخواست خودش بن شد.
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  ویرایش شده توسط: benyamin   

 
گیاهی که در هر 100سال فقط یک‌بار گل می‌دهد
دانش - زبان شیطان، ‌ملکه آند و یا گل لاشه، نام گیاهی غول‌پیکر در ارتفاعات پرو و بولیوی است که بسیار به ندرت غرق در شکوفه می‌شود، گاهی در هر 100 سال فقط یک‌بار! گل‌های زیبای آن هم بدبوترین گل‌های جهان است.

بهنوش خرم‌روز: در ارتفاعات کشورهای پرو و بولیوی،‌ گیاه منحصر به فردی وجود دارد که به ملکه آند معروف است. این روزها ملکه آند غرق در گل شده و همین موضوع،‌ این گیاه را به ستاره‌ای برای عکاسی نبدیل کرده است. چرا؟ چون این گیاه واقعابه ندرت گل می‌دهد، در هر 100 سال فقط یک بار!

ملکه آند

به گزارش نشنال‌جئوگرافی، امورفوفالوس تیتانوم بزرگ‌ترین و البته بدبوترین گل جهان را دارد. گل‌های آن هم در بهترین حالت تنها دو روز و نیم دوام می‌آورند. بسیاری در توصیف بوی شکوفه‌های ملکه آند از عباراتی مانند تخم‌مرغ گندیده و فیل مرده و حتی بدتر استفاده کرده‌اند. اما همین بوی وحشتناک،‌ به تکثیر این گیاه کمک می‌کند. در واقع ملکه آند در شرایط خشک و بسیار سخت در ارتفاعات 3000 تا 4800 متری می‌روید. بویی که برای ما انسان‌ها بسیار وحشتناک است، سوسک‌های لاشخور را از فاصله‌های بسیار دور جذب می‌کند و همین سوسک‌ها باعث پراکنده شدن گرده‌های گیاه و در نتیجه تکثیر آن می‌شوند.

ملکه آند

به گفته محلی‌ها، ملکه آند که گل لاشه هم نامیده می‌شود، از اجساد پرنده‌ها تغذیه می‌کند. پرنده‌های گرسنه وقتی به این گیاه می‌رسند، جذب گل‌ها می‌شوند، اما برگ‌ها و تیغ‌های بسیار تیز آن‌ها را به دام می‌اندازد و اجساد آن‌ها در پای گیاه می‌افتد. بسیاری از محلی‌ها از این گل بیزارند چون شنیده‌اند که دام‌ها و سایر موجودات چه‌طور با این تیغ‌ها شکار شده و از پا در آمده‌اند.

پرندگانی که به دام ملکه آند می‌افتند

با این حال، برج گل‌های ملکه آند که گاه تا 12 متر ارتفاع دارد، منظره‌ای جذاب دارد که بسیاری از توریست‌ها و عکاس‌ها را به منطقه می‌کشاند. به گفته محققین، شرایط بسیار سخت محیطی باعث می‌شود که گیاه برای ذخیره منابع کافی برای گل دادن و تولید مثل نیاز به زمانی طولانی داشته باشد،‌50 سال و گاهی حتی تا 100 سال! در عوض در هر بار گل‌دهی، در حدود ده میلیون دانه تولید می کند.

ملکه آند

ملکه آند معمولا در گروه‌های چندصدتایی در مناطقی محدود می‌روید و همین امر، باعث می‌شود که ترکیب ژنتیکی و در نتیجه تنوع ژنتیکی در کار نباشد. در نتیجه این گیاه در مقابل بیماری‌های احتمالی،‌ تغییرات آب و هوایی و مانند آن بسیار آسیب‌پذیر است. در واقع این گیاه در طبقه در معرض خطر جای می‌گیرد. بر اساس آمارهای منتشر شده،‌ در حال حاضر 800هزار گیاه در پرو و 3500 گیاه در بولیوی وجود دارد. اما این ارقام در حال کاهش هستند. شاید برایتان جالب باشد بدانید این گیاه با نام‌های دیگری مانند زبان شیطان و نخل مار هم شناخته می‌شود.

e
f
این كاربر به درخواست خودش بن شد.
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  
مرد

 
عكسی بسیار خنده دار از جوانی جواد خیابانی

1
بدرد نخور هم واژه ایست .....
     
  

 
احساسات یک کودک 9 ساله سرطانی در یک نقاشی

d


ای کاش همه بچه های دنیا سالم بودند و ای کاش همه از اول مو نداشتند تا هنگام مریضی بی مو نشوند.

( آرمین پس از دو سال مبارزه با سرطان در مهرماه 1387 برای همیشه آرام گرفت... )
این كاربر به درخواست خودش بن شد.
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  

 

p
این كاربر به درخواست خودش بن شد.
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  

 
این كاربر به درخواست خودش بن شد.
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  
صفحه  صفحه 2 از 34:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  31  32  33  34  پسین » 
جهان نگاه

عکسهای پر بیننده... نبینی نصف عمرت بر فناست

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA