انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 119 از 119:  « پیشین  1  2  3  ...  117  118  119

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
اوباما دستور ساخت پرسرعت‌ترین ابرکامپیوتر دنیا را داد



باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا طی فرمانی دستور داده تا کشورش پرسرعت‌ترین کامپیوتر دنیا را تا سال ۲۰۲۵ بسازد.
این ابرکامپیوتر ۲۰ بار سریع‌تر از پرسرعت‌ترین کامپیوتر فعلی دنیا خواهد بود که در چین است.

این ابرکامپیوتر قادر خواهد بود در هر ثانیه یک کوینتیلیون (یک میلیارد میلیارد) محاسبه انجام دهد.
قرار است برای ساخت این ابرکامپیوتر، نهاد تازه‌ای با عنوان NSCI شکل بگیرد.

ایالات متحده آمریکا به این دلیل به دنبال پرسرعت‌ترین کامپیوتر جهان است چون می‌خواهد با آن، به تحقیقات علمی و شبیه‌سازی‌های پیچیده دست بزند.

آمریکا امیدوار است که با این ابرکامپیوتر بتواند اطلاعات هواشناسی را بهتر رصد کند و پیش‌بینی‌های دقیق‌تری ارائه کند. همچنین قرار است از این دستگاه برای تشخیص سرطان از طریق تحلیل تصاویر پرتو ایکس استفاده شود.

در پست وبلاگی که در سایت کاخ سفید آمریکا منتشر شده، نوشته شده که ناسا، سازمان فضایی آمریکا نیز ممکن است بتواند از این ابر کامپیوتر برای طراحی کم هزینه‌تر هواپیما‌ها استفاده کند.

پرسرعت‌ترین کامپیوتر فعلی دنیا به نام Tianhe-2 در مرکز ملی کامپیوتر چین در گوانگ‌ژو قرار دارد. قدرت محاسباتی آن ۳۳.۸۶ پتافلاپ در ثانیه (۳۳ هزار و ۸۶۳ تریلیون محاسبه در ثانیه) است که دو برابر سرعت دومین ابرکامپیوتر پرسرعت دنیا در آمریکا است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اعلام تغییر غیرمنتظره در ساختار گوگل



گوگل در خبری غیرمنتظره اعلام کرده است که ساختار این شرکت با ایجاد یک شرکت مادر تازه به نام آلفابت تغییر می کند.
براساس این تحول، معروف ترین بخش ها مثل موتور جستجو، اپ ها، یوتیوب و اندروید زیر نظر گوگل حفظ می شود

اما بعضی از زیرمجموعه های تازه تر شرکت، مثل سرمایه گذاری و بخش تحقیقات، واحد تلفن های هوشمند به نام نست، و بازوی هواپیماهای بدون سرنشین زیر نظر آلفابت اداره خواهد شد.

لری پیج از بنیانگذاران گوگل گفت هدف این تحول، ایجاد یک ساختار تازه در شرکتی است که شامل گروه متنوعی از کسب و کارها می شود.
او در یک بلاگ نوشت:‌ "این ساختار تازه به ما امکان خواهد داد تمرکز بسیار زیاد بر فرصت های فوق العاده ای که در داخل گوگل داریم را حفظ کنیم."

او اضافه کرد:‌ "شرکت ما امروز از لحاظ عملیاتی خوب کار می کند، اما فکر می کنیم می توانیم آن را تمیزتر و پاسخگوتر کنیم. کل مساله این است که شرکت های آلفابت باید استقلال داشته باشند و محصولات خاص خود را توسعه دهند."

آقای پیج مدیر عامل آلفابت خواهد شد و سوندار پیچای نائب رئیس فعلی گوگل، مدیر کل گوگل خواهد شد.
سرگی برین که گوگل را با لری پیج ساخت، رئیس آلفابت خواهد شد و اریک اشمیت رئیس کنونی گوگل، رئیس اجرایی کمپانی مادر.
روبین پورات مدیر جدید امور مالی گوگل همین عنوان را در گوگل و آلفابت حفظ خواهد کرد.

کالین گیلیس تحلیلگر امور سرمایه گذاری در شرکت بی جی سی پارتنرز گفت که ساختار تازه احتمالا باعث شفافیت بیشتر در زمینه استراتژی و صرف هزینه بر محصولات تازه توسط گوگل نزد سرمایه گذاران می شود.

او به شبکه بلومبرگ گفت: "گمانه زنی زیادی در مورد اینکه گوگل چقدر پول خرج سرمایه گذاری های تازه می کند وجود داشته است. این وضع پایان می یابد. این تغییر همچنین ساختار لازم را فراهم می کند که اگر کسب و کاری تازه خریداری شد، امکان افزودن آن وجود داشته باشد. مکانیسم این کار حالا وجود دارد."
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نسل جدید XPS دل با پردازنده‌ی نسل ششمی اینتل و حافظه‌ی رم ۱۶ گیگابایتی عرضه می‌شود


لپ‌تاپ XPS دل یکی از بهترین نمونه‌های موجود در بازار است که به واسطه‌ی بهره‌گیری از صفحه‌ی نمایش با حاشیه‌ی بسیار باریک از زیبایی منحصر به فردی برخوردار است. به نظر می‌رسد این کمپانی در حال کار روی نسل جدید این محصول باشد که اطلاعات آن فاش شده است.



بدون شک XPS دل را باید یکی از بهترین لپ‌تاپ‌هایی خواند که روانه‌ی بازار شده‌ است. این محصول از وجود یک صفحه‌ی نمایش ۱۳ اینچ بدون حاشیه در بدنه‌ی یک لپ‌تاپ ۱۱ اینچ بهره می‌برد. حال دل در نظر دارد تا نسل جدیدی از این لپ‌تاپ را با صفحه‌ی نمایش ۱۳ اینچ با شماره‌ی مدل ۹۳۵۰ و رفع محدودیت‌ها و مشکلات موجود در نسخه‌ی قبلی روانه‌ی بازار کند.

از نظر طراحی این لپ‌تاپ تغییر چندانی در مقایسه با نسل قبلی ندارد. دل در نظر دارد به جای استفاده از تراشه‌ی نسل پنجمی اینتل، این محصول به یک پردازنده‌ی نسل ششمی مجهز خواهد شد. پردازنده‌های مورد استفاده در این محصول شامل نمونه‌ی Core i3-6100 با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز، Core-i5-6200U با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز تا ۲.۸ گیگاهرتز در حالت توربو بوست و Core-i76500U با فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز تا ۳.۱ گیگاهرتز در حالت توربوبوست است. همچنین باید به پردازنده‌ی گرافیکی HD 520 اینتل نیز اشاره کرد که برای افزایش عملکرد گرافیکی این محصول مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

این کمپانی برای اولین بار از ماژول حافظه‌ی رم ۱۶ گیگابایتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. همچنین باید به حافظه‌ی داخلی یک ترابایتی نیز اشاره کرد که برای اولین بار در این محصول استفاده خواهد شد. از جمله‌ی سایر قابلیت‌های این محصول باید به ۲ پورت USB 3.0 و نسخه‌ی C پورت USB اشاره کرد. ظرفیت باتری این لپ‌تاپ از ۵۲ وات ساعت به ۵۶ وات ساعت افزایش یافته است.

دل مشکل پرش در ترک‌پد این محصول را نیز بهبود بخشیده تا کاربران بتوانند بدون مشکل با این لپ‌تاپ کار کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اپل آی مک 21.5 اینچی 4K و 27 اینچی 5K را با صفحه‌ی نمایش رتینا معرفی کرد


اپل امروز نسل جدید محصولات سری آی مک خود را معرفی کرد که شامل نسخه‌ی ۲۱ اینچی مجهز به صفحه‌ی نمایش رتینا با رزولوشن 4K و نسخه‌ی ۲۷ اینچی مجهز به صفحه‌ی نمایش رتینا با رزولوشن 5K است.



اپل امروز نسل جدید آی‌مک‌های خود را معرفی کرد. محصولات جدید سری آی مک شامل نسخه‌ی ۲۱ و ۲۷ اینچی از این محصول است که به ترتیب به صفحه‌ی نمایش رتینا با رزولوشن 4K و 5K مجهز شده‌اند.

دسکتاپ‌های جدید اپل از پردازنده‌های سریع اینتل در کنار پردازنده‌های گرافیکی سری آیریس بهره می‌برند. همچنین باید به دو پورت تاندربولت و حافظه‌ی داخلی دو ترابایتی فیوژن تعبیه شده در این محصولات اشاره کرد.

اپل در کنار آی‌مک‌های جدید خود، نسل جدید ابزار جانبی مجیک را نیز معرفی کرده که شامل کیبورد، مجیک ماوس ۲ و مجیک ترک پد ۲ می‌شود.

مجیک کیبورد با قیمت ۹۹ دلار روانه‌ی بازار شده و می‌توان آن را با بهره‌گیری از قابلیت اتصال بلوتوث متصل کرده و مورد استفاده قرار داد. اپل در این محصولات، باتری لیتیوم یونی قابل شارژ را نیز تعبیه کرده که می‌توان با اتصال کابل شارژر که یک طرف آن پورت لایتنینگ و دیگری USB است، مجیک کیبورد جدید را می‌توان در کمتر از دو ساعت بصورت کامل شارژ کرد. اپل کیبورد جدیدش را از نوع طراحی کرده، بطوریکه میزان پایداری کلید‌ها تا ۳۳ درصد افزایش یافته و با توجه به کاهش ارتفاع کیبورد، تایپ کردن بسیار راحت‌تر شده است.

مجیک ترک‌پد ۲ اپل با برچسب قیمت ۱۲۹ دلاری روانه‌ی بازار خواهد شد. این ترک پد از وجود فناوری فورس تاچ بهره می‌برد. با توجه به بهره‌گیری از شیشه در سطح این ترک‌پد، ۲۹ درصد به فضای آن اضافه شده است. مجیک ماوس ۲ نیز با قیمت ۷۹ دلار به فروش خواهد رسید. ماوس جدید اپل نیز از وجود باتری شارژی لیتیوم یونی بهره می‌برد. اپل طراحی داخلی ماوس خود را نیز عوض کرده که نییجه‌ی آن استفاده‌ی کمتر از قطعات متحرک داخلی است.

اپل، آی‌مک‌های جدید خود را از امروز به فروش می‌رساند. قیمت این محصولات جدید به ترتیب برای نسخه‌ی ۲۱.۵ و ۲۷ اینچی ۱٫۴۹۹ و ۱٫۷۹۹ دلار است. کاپرتینویی‌ها در کنار دو محصول جدید معرفی شده همچنان به تولید مک‌بوک ۲۱.۵ اینچی غیررتینا با قیمت ۱٫۰۹۹ و ۱٫۲۹۹ دلار ادامه خواهند داد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
یاهوقابلیت Account Key را در سرویس ایمیل جایگزین رمز عبور کرد


هفت ماه پس از آنکه یاهو رمز عبور سنتی را با کدهای یکبار مصرف پیام کوتاه جایگزین کرد، حال شاهد کنار گذاشتن فرآیند استفاده از رمز عبور بصورت کلی توسط یاهو هستیم. موتور جستجوی کهنه‌کار اینترنت امروز رسما زا Account Key رونمایی کرد که با استفاده از آن گجت موبایل به حساب کاربری یاهو متصل شده و لاگین شدن از طریق تایید یک اعلانیه در ابزار موبایل انجام می‌شود.



یاهو درصدد انجام یک بازنگری کلی در سرویس ایمیل خود است. بخشی از این بازنگری مربوط به ایجاد تغییرات در فرایند ورود به حساب کاربری ایمیل است که امروز شاهد معرفی رسمی تغییرات صورت گرفته در این سرویس هستیم. یاهو امروز رسما از Yahoo Account Key رونمایی کرد. با استفاده از این قابلیت دیگر نیازی به وارد کردن رمز عبور به شکل سنتی نیست، چراکه با برقراری ارتباط بین سرویس ایمیل و گجت موبایل کاربر، ورود به حساب کاربر از طریق نمایش و تایید اعلانیه‌ای توسط کاربر روی گوشی‌هوشمند یا تبلتش انجام می‌شود. با استفاده از اپلیکیشن ارائه شده برای سرویس ایمیل یاهو می‌توان علاوه بر ایمیل این کمپانی از سرویس‌های Outlook، Hotmail و AOL نیز استفاده کرد. البته جای خالی جی‌میل در بین سرویس‌های پشتیبانی شده توسط اپلیکیشن یاهو قابل مشاهده است.

همانطور که اشاره کردیم، سرویس ایمیل یاهو با ابزار موبایل مورداستفاده توسط کاربر نظیر گوشی هوشمند ارتباط برقرار می‌کند. زمانی که کاربر برای ورود به حساب کاربری به صفحه‌ی مورد نظر وارد می‌شود، یاهو تشخیص می‌دهد که حساب کاربری که مشخصه‌ی ایمیل آن وارد شده، از این ویژگی بهره می‌برد و بصورت خودکار اعلانیه‌ای را در گوشی هوشمند یا تبلت کاربر نمایش می‌دهد. کاربر می‌تواند به راحتی با تایید یا رد اعلانیه‌ی مورد نظر به حساب کاربری خود وارد شود.

Account Key مزایای متعددی دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم. برای مثال دیگر کاربران نباید نگران فراموش کردن رمز عبور خود باشند. همچنین با استفاده از این قابلیت امنیت سرویس‌های مختلف مورد استفاده توسط کاربر نیز افزایش پیدا می‌کند. بسیاری از کاربران برای سرویس‌های مختلف خود از یک رمز عبور استفاده می‌کنند، حال آنکه فاش شدن یا به سرقت رفتن یکی از این رمز عبورها باعث می‌شود تا امنیت باقی سرویس‌ها نیز به خطر افتاده و حریم خصوصی کاربر مورد تعارض واقع شود. البته این موضوع زمانی صحت دارد که کاربران از ورود به حساب دو مرحله‌ای استفاده نکرده باشند. یکی از اصلی‌ترین اهداف یاهو برای پیاده‌سازی چنین روشی، تسریع در عملکرد سرویس ایمیل یاهو است.

یاهو به همین امکان اکتفا نکرده و اپلیکیشن جدیدی را نیز با عنوان Mail Plus Plus معرفی کرده است. این اپلیکیشن به شبکه‌های اجتماعی متصل شده و آخرین تصاویر دوستانتان را برای نمایش در لیست مخاطبان در کنار اطلاعاتی دیگری نظیر ایمیل یا شماره‌ی تلفن مورد استفاده بصورت زنده در اختیارتان قرار می‌دهد. اپلیکشن جدید یاهو قابلیت‌های دیگری را در زمان نمایش ایمیل‌ها در اختیار کاربر قرار می‌دهد. از جمله‌ی این قابلیت‌های باید به امکان استفاده از انواع ژست‌های حرکتی برای صدور دستورات اشاره کرد. یاهو برای افرادی که به خود ایمیل فرستاده و از این ویژگی به عنوان یک لیست برای انجام کار استفاده می‌کنند، قابلیت‌های خاصی در نظر گرفته تا بتوانند به راحتی از این ویژگی به عنوان یادآوری انجام کارها استفاده کنند. شماری از قابلیت‌های ارائه شده را می‌توان با استفاده از 3D Touch آیفون نیز مورد استفاده قرار داد.

باید دید که اپلیکیشن جدید یاهو و قابلیت‌های ارائه شده در سرویس ایمیل یاهو چگونه می‌تواند به تعداد کاربران این سرویس اضافه کند؟
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تبلت گلکسی ویو سامسونگ با نمایشگر ۱۸.۴ اینچی معرفی شد


سامسونگ در جریان رویداد ایفا ۲۰۱۵ برلین به عرضه یک تبلت غول‌پیکر ۱۸.۴ اینچی به نام گلکسی ویو اشاره کرد که در این مدت شاهد اخبار و شایعات زیادی پیرامون این محصول بودیم. دقایقی پیش این غول کره‌ای به صورت رسمی از تبلت غول‌پیکر خود رونمایی کرد.



تبلت Galaxy View سامسونگ که به یک نمایشگر ۱۸.۴ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی مجهز شده با توجه به امکانات در نظر گرفته شده برای آن، به زعم بسیاری از کارشناسان یک تلویزیون پرتابل و قابل حمل شناخته می‌شود که امکان تماشای فیلم و برنامه‌های تلویزیونی روی آن فراهم شده است.

گلکسی ویو سامسونگ به یک نمایشگر ۱۸.۴ اینچ با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس کاری ۱.۶ گیگاهرتز و اسپیکرهای استریو مجهز شده و گفته می‌شود باتری آن هنگام پخش فایل‌های ویدیویی تا ۸ ساعت دوام می‌آورد. نکته‌ی قابل توجه درباره این تبلت دستگیره‌ای است که در پایه‌ی نگهدارنده پشت دستگاه تعبیه شده و می‌توانید مانند یک کیف آن را حمل کنید.

به اعتقاد سامسونگ گلکسی ویو بزرگترین دستگاه موبایل اندرویدی است که تا کنون تولید شده؛ ولی به نظر می‌رسد با توجه به نوع کاربری آن باید کمی در استفاده از کلمه‌ی موبایل یا قابلیت حمل، محتاط‌تر عمل کنیم. البته این دستگاه غول‌پیکر خیلی نمی‌تواند کاربری تبلت نیز داشته باشد و شاید با امکان حمل و نقل آن در فضای منزل، تنها بتوان برای تماشای محتوای رسانه‌ای در فضاهای داخلی از آن استفاده کرد و بیشتر اوقات باید روی پایه‌ی خود باشد.

سامسونگ در کنار بهره‌گیری از سخت‌افزار مناسب با هدف اجرای فایل‌های تصویری سعی کرده طراحی نرم‌افزاری گلکسی ویو برای تماشای فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی مناسب باشد و در همین راستا سعی کرده با استفاده از سرویس‌های استریم آنلاین مانند یوتیوب، توئیچ، نت‌فلیکس، هولو، سی‌ان‌ان و... بهترین محتوای تصویری را در اختیار کاربران قرار دهد.

سامسونگ علاوه بر بهره‌گیری از نمایشگر ۱۸.۴ اینچی، گلکسی ویو را به یک پردازنده‌ی هشته هسته‌ای اکسینوس ۷۵۸۰ ، رم ۲ گیگابایتی، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، شیار کارت حافظه، دوربین جلوی ۲.۱ مگاپیکسل (که برای تماس‌های تصویری کاربرد دارد)، سیستم‌عامل اندروید ۵.۱ آب نبات چوبی و شیار نانوسیم کارت با پشتیبانی از شبکه پرسرعت LTE مجهز کرده است. وزن این تبلت ۲.۶۵ کیلوگرم است که باعث می‌شود قابلیت حمل مکرر آن دور از ذهن باشد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ویزا کارت رایگان به دست آورید و هر چیزی که می خواهید بخرید.
این راه واقعی و تضمینی است.
در مرحله اول وارد این سایت شوید.

http://www.AWSurveys.com?R=6796653
درمرحله بعد

بر روی این گزینه کلیک کنید Create A Free Account

در این مرحله گزینه ها را پر کنید.

1.UserName: نام کاربری

2.Password: كلمه عبور (حتما باید بین 7-15حرف باشد)

3.First Name: اسم شخص(هر چیز)

4.Last Name: نام خانوادگی(هر چیز)

5. مذکر یا مونث(Male: مذكر )(Female: مونث )

6. سن

7.ايميلتون

8. کلمات درون عکس را باید وارد کنید.
در صفحه ی بعد حتما login را بزنید و با نام کاربری جدید وارد شوید
. بر روی
Create Free Account کلیک کنید و صفحه جدیدی نمایان می شود، و این تازه شروع کار است،
و این جدول برای شما نمایان می شود :

My A.W.Survey State:
و مقدار پول شما صفر می باشد،
و کمی پایین تر جدولی دیگر قرار داردبا نام:

The Following Surveys are Available:
وارد هر یک از گزینه ها شوید مثلا :

Welcome Survey -- A $6.00 Website Evaluation is Available.
بر رویش کلیک کنید،
صفحه جدیدی نمایان می شود، کلیک کنید :
Start Survey Now ،
دو تا مکان برای نوشتن ظاهر می شود،هر چیزی که می خواهید وارد کنید و بعد بر روی گزینه زیر کلیک کنید :
click here to submit both reviews
وقتی صفحه دیگری بازشد بر روی گزینه زیر کلیک کنید:
Click Here to go Home and to see your New Balance
صفحه دیگری باز می شود،و دوباره سراغ همان جدولی که گفتم بروید:
و دوباره این کار را انجام دهیدتا پول شما به ۲۶ دلار برسد.
و بعد بر روی این گزینه کلیک کنید.
Refer Friends and Earn 1.25 per Friend
در قسمت Your Direct Referring Link is below لینک اختصاصی شما قرار دارد. آنرا به دوستانتان معرفی کنید تا مراحل شما را طی کنند. به ازای ثبت نام کردن هر کدام از دوستانتان مبلغی به پولتان اضافه میشود.

و به این صفحه برویدHome :
و سپس به همان جدول پولتان برگردید.

وقتی پولتان به ۷۵ دلار رسید بر روی گزینه کلیک کنید Redeem Money
بعد به صفحه دیگری میروید،
به شما شماره کارت ویزا اهدا می شود
ویزا کارت مجانی رایگان دریافت می کنید و هر چیز که می خواهید بر روی اینترنت می توانید خریداری کنید.
تازه میتوانید اکانت راپید شیر هم خریداری کنید .
     
  
صفحه  صفحه 119 از 119:  « پیشین  1  2  3  ...  117  118  119 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA