انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 2 از 3:  « پیشین  1  2  3  پسین »

هیلا صدیقی


مرد

 
mohan1978: هم خیلی خوشگله هم خیلی خوشگل میشعره هم خیلی خوش هیکله همه جی خوشه
کاش درک ما از اطرافیانمون فقط در چهره نبود.هیلا خوش صورت که نباشه هم،مهم اینه که خوش سیرته.کاش فراتر از چهره میرفتیم و رنجهاش رو که در تک تک کلمات شعرش نهفته درک میکردیم.‏‎
هله
     
  
مرد

 
mereng: کاش درک ما از اطرافیانمون فقط در چهره نبود.هیلا خوش صورت که نباشه هم،مهم اینه که خوش سیرته.کاش فراتر از چهره میرفتیم و رنجهاش رو که در تک تک کلمات شعرش نهفته درک میکردیم.‏‎
مرنگ جان دو تا پست قبلیم رو هم میخوندی بعد اینو میگفتی

خوشگلی و خوش هیکلی مگه عیب داره من اول گفنتم

خوشا به غیرتش واقعا اقاست؟؟؟؟؟
راستی گفتن دستگیر شده کسی اظلاع داره
شعراش تو انجمن امیر کبیر غوغا میکرد

من شهرهای هیلا و استاد بادکوبه ای و عالی پیام رو خیلی گوش میدم و به خیلی اهنگهای بازار ترجیح میدم

بعد خوشگلی و هیکل و تیپش رو گفتم
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  ویرایش شده توسط: mohan1978   
مرد

 
هیلا صدیقی (زاده ۱۳۶۴ در تهران) شاعر، عکاس، فعال جنبش سبز و نقاش ایرانی است[۱]



هیلا صدیقی در سال ۱۳۶۴ خورشیدی در تهران متولد شد و یکسال پس از آن به همراه خانواده به شهر استانبول در ترکیه مهاجرت نموده و تا اواخر سال ۱۳۶۹ در آنجا سکونت داشت. وی پس از بازگشت به ایران تحصیلات ابتدائی را آغاز کرد. در سال ۱۳۷۸ خورشیدی (سال اول دبیرستان) به عنوان یکی از دو دانش‌آموز به عضویت افتخاری کمیسیون فرهنگی شورای عالی آموزش و پرورش درآمد که تا پایان دبیرستان ادامه یافت.

او با تاسیس انجمن ادبی نیستان در تابستان ۱۳۸۱ جوانترین دبیر انجمن فرهنگی، ادبی ایران شد. جلسات این انجمن تا بهار سال ۱۳۸۸ خورشیدی برگزار می‌شد. در همان سال سردبیر نشریه شهر بچه‌ها وابسته به شهرداری منطقه ۶ شد و در راه‌اندازی موزه منزل پدری دکتر شریعتی هم همکاری داشت. او دارای مدرک کارشناسی حقوق است.

هیلا صدیقی در ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی فعال بود؛ او پس از اعتراضات مردم ایران به نتایج انتخابات ریاست جمهوری (۱۳۸۸) شعرهایی با مضامین اجتماعی – سیاسی سرود و در محافل ادبی قرائت کرد.


شعری دیگر از هیلا:
تو جام شوكران را سر كشيدی به ناگه از كنارم پر كشيدی
به دانه دانه اشک مادرانه به آن انديشه های جاودانه
به قطره قطره خون عشق سوگند به سوز سينه های مانده در بند
دلم صد پاره شد بر خاك افتاد به قلبم از غمت صد چاك افتاد
بگو آنجا كه رفتی شاد هستی ؟‌ در آن سوی حيات آزاد هستی ؟
هوای نوجوانی خاطرت هست ؟‌ هنوزم عشق ميهن در سرت هست ؟
بگو آنجا كه رفتی هرزه ای نيست؟ تبر تقدير سرو و سبزه اي نيست ؟‌
كسی دزد شعورت نيست آنجا ؟‌ تجاوز به غرورت نيست آنجا ؟
خبر از گورهای بی نشان هست ؟‌ صداي ضجه هاي مادران هست ؟‌
بخوان همدرد من همنسل و همراه بخوان شعر مرا با حسرت و آه
دوباره اول مهر ست و پاييز گلوی آسمان از بغض لبريز
من و ميزي كه خالی مانده از تو و گلهايی كه پژمرده سر ميز

حسن یوسفی اشکوری معتقد است او نشان داده‌است که هم از استعداد و ذوق سلیم برای شاعری برخوردار است و هم تا حدودی با راز و رموز شعر و ادبیات کهن و نو فارسی آگاه است و هم از حس زیبای انسانی و بیش از همه از حس زنانه سرشار است.

او پس از انتخابات چندین بار احضار و بازجویی شد و خانه‌اش نیز بازرسی ‌شد. او در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی محاکمه شد و رسانه‌ها خبر دادند که به چهار ماه حبس تعزیری و پنج سال حبس تعلیقی محکوم گردید.
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  
مرد

 
پرونده هیلا صدیقی، شاعر جوان در دادگاه انقلاب
پرونده هیلا صدیقی، شاعر جوان در دادگاه انقلاب
جرس: هیلا صدیقی، شاعر جوان و فعال مدنی و سیاسی که بعد از انتخابات شعرهایی با مضامین اجتماعی - سیاسی سروده بود همزمان توسط وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران احضار و پرونده اش به دادگاه انقلاب ارسال شده است.


به گزارش ندای سبز آزادی، این شاعر جوان که در انتخابات سال 88 از جمله طرفداران میرحسین موسوی بود از آذرماه امسال به وزارت اطلاعات احضار شده بود و روزانه ده تا 11 ساعت مورد بازجویی قرار می گرفت. در عین حال همزمان پرونده ای از او در سازمان اطلاعات سپاه نیز تشکیل شده است و ماموران امنیتی با حضور در منزل وی، به جست و جوی خانه پرداختند و اطلاعات شخصی او را نیز ضبط کردند.
او در پاسخ به سوالی در مورد این بازجویی ها گفت که ترجیح می دهد سکوت کند و منتظر تشکیل دادگاهش بماند. خانم صدیقی در عین حال اضافه کرد که هیچ اتهامی را نمی پذیرد و همواره چه پیش و چه پس از انتخابات در چارچوب قوانین رسمی کشور فعالیت کرده است.

صدیقی از جمله فعالان انتخاباتی در ستاد 88 و رئیس ستاد باران بود و شعرهایی از این شاعر جوان به صورت کلیپ در دوران انتخابات پخش شد که معروف ترین آن "شکست سکوت" با مطلع "از خاک سکوت آتش فریاد بسازیم، من با تو و ما میهنی آباد بسازیم" بود. شعار تبلیغاتی اصلاح طلبان در جریان گرلمیداشت سالگرد دوم خرداد در استادیوم 12 هزارنفری آزادی با عنوان "صد واقعه چون دوم خرداد بسازیم" نیز توسط هیلا صدیقی ارائه شده بود.
از جمله شعرهای خانم صدیقی که با استقبال بسیار زیادی هم مواجه شد می توان به "زن ایرانی"،" کلاس درس خالی مانده از تو"، "شب آیینه ها"، گل مریم"، "بابا" و "سبزست دوباره" اشاره کرد.
هیلا صدیقی که در یکی از سازمان های شهرداری تهران کار می کرد تابستان امسال به دلیل فشارهای سیاسی، خارج از محیط کار مجبور به استعفا شد.


نقل از سایت جرس == جنبش راه سبز
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  
مرد

 
اریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۰, ساعت ۶:۴۶ بعد از ظهر
هیلا صدیقی فردا به دادگاه می رود
هیلا صدیقی فردا به دادگاه می رود

جــرس: هیلا صدیقی شاعر جوان که شعرهای انتقادی او با استقبال گسترده ای در عرصه های عمومی و مجازی مواجه شده و پس از انتخابات سال ٨٨ نیز، بارها احضار و مورد بازجویی قرار گرفته بود، فردا سه شنبه بیست و پنجم امرداد ماه، در شعبه بیست و شش دادگاه انقلاب محاکمه خواهد شد.


به گزارش جرس، این شاعر جوان و منتقد در صفحه فیس بوکِ خود در این زمینه نوشته است "فردا صبح، شعبه ٢۶ دادگاه انقلاب، من و ایمان قلبی و قاضی و اتهام و خدای ناظر و دعای خیر شما..."


گفتنی است خبرنگار جرس چندی پیش از قول یک منبع مطلع گزارش داده بود که "پس از آنکه در چند ماه گذشته ماموران امنیتی به خانه هیلا صدیقی رفته و وسایل شخصی او را با خود بردند، این شاعر به مدت بیش از ده روز و به صورت متوالی هر روز به مدت طولانی ۸ الی ۹ ساعت توسط وزارت اطلاعات مورد بازجویی قرار می گرفت اما به تازگی پرونده این شاعر جوان از وزارت اطلاعات به دادسرا انتقال یافته است."


چند ماه پیش نیز یک منبع مطلع به جرس گفت "به تازگی و در روز شنبه دهم اردیبهشت ۹۰، جلسه تفیهم اتهام برای هیلا صدیقی در شعبه سوم بازپرسی دادسرای اوین برگزار و در نهایت آزادی هیلا صدیقی منوط به ارائه سند ملکی شد."


هیلا صدیقی در ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی نیز فعال بوده و این شاعر جوان و فعال مدنی و سیاسی بعد از انتخابات و پس از اتفاقاتی که برای معترضان انتخاباتی رخ داده بود، شعرهایی با مضامین اجتماعی – سیاسی سرود و در محافل ادبی قرائت کرد.


بخشی از شعر او که پس از شهادت معترضان انتخاباتی سروده بود چنین است:

هر چند که باغ از غم پائیز تکیده
از خون جوانان وطن لاله دمیده
صد گل به چمن در قدم باد بهاران
می روید وصد بوسه دهد بر لب باران
قفنوس به پا خیزد و با جان هزاره
پر می کشد از این قفس خون و شراره
با برف زمین آب شود ظلم و قساوت
فرداش ببینند که سبز است دوباره

امروز در صفحۀ فیس بوکِ آریا آرام نژاد، هنرمند جنبشِ سبز نیز پیرامون صدیقی آمده بود:

"دوست و خواهر عزیزم هیلا صدیقی، فردا در دادگاه حاضر خواهد شد تا پاسخگوی اتهاماتی باشد که برایش نوشته اند!
او در دادگاه حاضر خواهد شد تا بیت به بیت شعرش را واکاوی کنند تا ثابت شود که سرودهایش تبلیغ علیه نظام بوده است !!!
در عجبم که چطور یک هنرمند می تواند با چند بیت شعر و یا چند سکانس فیلم و یا چند آهنگ امنیت حکومتی را به خطر بیاندازد که این روزها مدعی «مدیریت جهانی» است ؟

هیلا صدیقی فردا به دادگاه می رود تا در برابر قاضی تمام قد بایستد و بگوید که نسل ما نسلی است که راهش را شناخته ، اگر چه لگد کوب می شود ، اگر چه محروم و تعلیق می شود ، اگرچه به زندان می افتد، اما به طلوع آفتاب و رسیدن بهار معتقد است ...

فردا نگاه هایمان به به شعبه ٢۶ دادگاه انقلاب خواهد بود."

نقل از سایت جرس
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  
مرد

 
اخیرا فیلم کوتاهی از خانم هیلا صدیقی دیدم که این خانم جوان و شاعر شعری با زبان محاوره تحت عنوان « گل مریم » خوانده و موضوع آن انتقاد ضمنی از هجرت ایرانیان به خارج از کشور بود. این شاعره جوان پیش از این نیز قطعه شعری با عنایت به فضای کنونی حاکم بر میهن خوانده و با انتشار گسترده آن در رسانه های تصویری و مجازی به خوبی شناخته شده بود و از این رو شعر اخیر ایشان، که در یک سال پیش خوانده شده است، احتمالا نیز مورد توجه ایرانیان ( بویژه در خارج از کشور ) قرار خواهد گرفت. خانم هیلا در این دو شعر ( بویژه شعر نخست ) نشانه داده است که هم از استعداد و ذوق سلیم برای شاعری برخوردار است و هم تا حدودی با راز و رموز شعر و ادبیات کهن و نو فارسی آگاه است و هم از حس زیبای انسانی و بیش از همه از « حس زنانه » ( که خوشبختانه در جنبش سبز و مدنی اخیر حضوری آشکار دارد ) سرشار است. می توان به آینده این شاعره جوان امیدوار بود و برای او آروزی موفقیت کرد.

و اما در شعر گل مریم اشاراتی شاعرانه و دقیقی از وضعیت کنونی کشور و تنگناهای سیاسی و فرهنگی آن و چگونگی کوچ شماری از ایرانیان به خارج از میهن و شرایط این مهاجران در دیار غربت و ضرورت ماندن در میهن آمده است که با همه یا تمام آنها موافق باشیم یا مخالف ( گرچه خودم به طور کلی – هر چند با چند تبصره – با آن موافقم )، اکنون مورد نظر من نیستند و به طور کلی انگیزه نگارش این یادداشت چیز دیگری است. و آن « چیز دیگر »، این است که خانم شاعر ( هر چند در سال 87 )، به رغم شرایط نامساعد میهن، به آینده روشن و مساعد امیدوار است و می سراید:

گل مریم اگر ابرا سیاهه / از اینجا تا بهار چند کوچه راهه

او در واقع برای ترک کشور و زیستن در تبعید خود خواسته ( و احتمالا حتی اجباری ) هیچ بهانه ای را نمی پذیرد. او از نگاه یک شاعر ( که معمولا شاعران از نگاه ژرف تری بر خوردار ترند. مگر « شعر » و « شعور » همخانه نیستند؟ ) شاعرانه می سرایدکه گرچه ابرهای آسمان میهن تیره است و فسرده و گرفته و عبوس اما در عین حال بهاری تازه و هوایی دلنشین و آسمانی صاف و خورشیدی روشن در پیش است و حتی تا آغاز آستانه بهار « چند کوچه » ای بیش نمانده است.

گرچه این شعر در سال 87 خوانده ( و شاید هم سروده ) شده است و من نمی دانم شاعر هنوز هم همان درک و تشخیص را دارد که « از اینجا تا بهار چند کوچه راهه » یا نه، اما چنین می نماید که این درک در شرایط امروز و در پایان سال پرماجرای 88 و در آستانه سال 89 درست تر و واقع بینانه تر به نظر می رسد. امروز می توان امیدوارانه تر سرود که از اینجا تا بهار آزادی چند کوچه بیش نمانده است. سال پر ماجرا و پر مخاطره و حتی پر اندوهی را پشت سر گذاشتیم اما در عین حال در همین سال سخت و دشوار « جنبش سبز امید » نیز رخ داد و این خیزش مدنی و آزادی خواهانه و عد الت طلبانه به لحاظ شکل و مضمون و غایتمندی از چنان اهمیتی برخوردار است که امروز به اجماع تمام فاعلان و حامیان و ناظران و تحلیلگران آن، راه تازه ای در مسیر طولانی آزادی خواهی مردم ایران گشوده شده است؛ به گونه ای که این راه تازه نقطه عطفی در این سیر تاریخی شمرده می شود. به استناد تمام شواهد و قراین تاریخی و جامعه شناختی، می توان گفت این جنبش گام تازه و تجربه موفقی در تاریخ جنبشها و تکاپوهای اجتماعی ملت ایران و حتی ملل خاورمیانه و در همسایگان ایران خواهد بود. اکنون شماری از آگاهان بر این گمانند که در آینده این نوع مبارزه و جنبش در جهان و بویژه در منطقه مورد تقلید قرار گرفت. این شواهد نه تنها نشانی از یأس ندارد بلکه تمام نشانه ها حکایت از پیروزی نهایی ( هر چند نه چندان زود ) دارد که اکنون جای تحلیل و بیان این شواهد نیست. اما می توان به اشاره گفت که چه نشانی بالاتر از این که در همین زمان کمتر از یک سال ابزارهای سرکوب کند شده و تقریبا از خاصیت افتاده و حاملان جنبش سبز ( یعنی اکثریت قاطع ملت ایران ) با تلاش و مجاهدت بسیار و هزینه های زیاد و استواری آشکار اکنون حاکمیت استبدادی را در آستانه یک « محاصره مدنی » تمام عیار قرار داده اند.

این را شواهد بسیار می گوید. این را آزادی اکثریت چهره های شاخص زندانیان سیاسی می گوید. این را استواری زندانیانی چون تاج زاده و سحرخیز و باقی و زیدآبادی و صمیمی و نبوی و میردامادی و نظر آهاری و شهیدی و صدها دانشجوی گمنام و فعالان عرصه جنبش زنان و لبخندهای پیروزمندانه و پر معنای آزاد شدگان می گوید. این را استواری و رشادت مستمر خانواده های زندانیان سیاسی و بویژه مادران و پدران شهیدان جنبش می گوید. این را لبخند و برافراشتن علامت پیروزی 7 روزنامه نگارانی که پس از شنیدن خبر توقیف روزنامه شان ( اعتماد ) در سالن تحریریه و در کنار عکسهای میر حسین موسوی عکس یادگاری گرفته اند می گوید. این را عکس یادگاری پر نشاط و چهره های خندان شماری از فعالان جنبش زنان در مراسم روز جهانی زن ( 8 مارس ) در کنار خانم زهرا رهنورد می گوید. این را تحرک دانشگاهها و دانشجویان سراسر دانشگاههای کشور می گوید. این را ورود تدریجی طبقات بیشتر متوسط شهری و حتی شهرهای دورافتاده تر به عرصه پیکار آزادی خواهی و عدالت طلبی می گوید. این را استواری سخنگویان جنبش در داخل و همراهی غیر قابل پیش بینی آنان ( موسوی و خاتمی و کروبی ) با جنبش و حمایت بیت رهبر فقید انقلاب و دیگر شخصیت ها و خاندانهای صدر انقلاب از این جنبش و نیز استواری خستگی ناپذیر ایرانیان خارج از کشور ( بویژه جوانان نسل دومی و سومی ) در همراهی با جنبش داخل کشور می گوید. آیا نیازی دارد که باز هم شاهد بیاورم؟

با این همه، این سخن بدان معنا نیست که پیروزی نهایی یعنی دگرگونی ساختاری و تحقق آزادی و عدالت و دموکراسی تمام عیار و اجرای کامل حقوق بشر در جامعه ای مانند ایران در چند ماه و حتی چند سال آینده ممکن است و قابل تحقق. گرچه شماری به هر دلیل ( موجه یا غیر موجه ) دل به فروپاشی نظام بسته اند، اما این اهداف و آرمانهای بلند انسانی و ملی جدی تر و عمیق تر از آن هستند که حتی در دوران پساجمهوری اسلامی به سادگی قابل حصول باشند. مشکلات اساسی در جاهای دیگری است که حداقل ارتباط مستقیمی با نظام سیاسی موجود یا گذشته و یا آینده ندارد. تجربه تاریخی و منطق امور می آموزد که « راه دشواری آزادی » پیمودنی است اما به صبر و مقاومت و مداومت. اما مهم آن است که نا امید نشویم و به گفتمان زمان مجهز باشیم و موقعیت تاریخی را درک کنیم و از استعداد و نیروی عظیم و بی پایان انسانی مان استفاده کنیم و « ایمان بیاوریم به فصل » بهار و فصل گرم و باور کنیم که: « از اینجا تا بهار چند کوچه راهه »؛ هرچند چند کوچه بزرگ و طولانی.

از جرس
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  
مرد

 
سه شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 17:53 |

خبرگزاری هرانا - هیلا صدیقی، شاعر و ادیب جوان و از نگارندگانِ شعرهای انتقادی، توسط دادگاه انقلاب به چهار ماه حبس تعزیری و پنج سال حبس تعلیقی محکوم شد.

آریا آرام نژاد، خواننده و از دوستان هیلا صدیقی، امروز در صفحۀ فیس بوکِ خود از محکومیت این شاعر جوان به چهار ماه حبس تعزیری و پنج سال حبس تعلیقی خبر داده است.

گفتنی است هیلا صدیقی که پس از انتخابات سال ٨٨ نیز، بارها احضار و مورد بازجویی قرار گرفته بود، روز سه شنبه بیست و پنجم مرداد ماه، در شعبه بیست و شش دادگاه انقلاب محاکمه شده و نتیجه دادگاه هنوز اعلام رسمی نشده است.

این شاعر جوان و منتقد، روز گذشته در صفحه فیس بوکِ خود نوشته بود که جلسه رسیدگی به محاکماتش در شعبه ٢۶ دادگاه انقلاب برگزار می شود.
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  
مرد

 
من به ایشان تبریک میگم به خاطر دل وجرات شون ولی ای کاش مردم ایران قدرچنین شیر زنانی روبدونه
     
  

 
کلاس درس خالی مانده از تو



     
  

 
هیلا صدیقی

     
  
صفحه  صفحه 2 از 3:  « پیشین  1  2  3  پسین » 
سیاست

هیلا صدیقی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA