انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 268 از 269:  « پیشین  1  ...  266  267  268  269  پسین »

بحث سیاسی روز بی تعارف



 
در پایان اگر براندازی رژیم ملاها تا پایان امسال انجام نگرفت من شهامت این دارم بیام بگم اشتباه کردم و عذرخواهی کنم.
ما دیگه هموطن نیستیم، وطن همدیگه ایم ...
     
  
مرد

 
sepanta_7_7:
اول یک چیزی بگم جمهوری اسلامی کامل تسلیم شده کامل! امروز هم دارند تسلیم نامه رو امضا می کنن نه تفاهم نامه!

امیدوام همین باشه و دیگه این آمریکا ستیزی و دشمنی با اسراییل و تحریم ها تموم بشه . ولی به نظرم استخون لا زخمه و دوباره جنگ و بمباران
     
  ویرایش شده توسط: angrytommy   
مرد

 
sepanta_7_7:
البته این تحلیل من نیست یک تحلیل از فرد دیگه ای هست ولی تا حدود زیادی به تحلیل مت نزدیک هست قبلا هم بهش اشاره کردم. این پروسه در یک سال اجرا نمیشه کل پروسه بالا شاید تا ده سال زمان ببره کل اون پروسه ولی براندازی رژیم ملاها خیلی زود اتفاق میفته یعنی به آخر سال نمیکشه. حتی پالس هاش داره از خود داخل رزیم میاد که عزت الله ضرغامی گفته نظام پوسیده شده و شغال طرقبه هم که اجازه باز شدن طویله اسلامی نمیده
۷. بحث اصلا ایران نیست بحث فراتر از ایران هست. بحث جنگ آمریکا با چین هست. همه چیز زمان مشخص میکنه

حرفاتون برام امیدوار کننده هست بیشتر مخالفان حکومت این روزا خیلی آشفته و بهم ریختن و استرس میدن
     
  
مرد

 
sepanta_7_7
sepanta_7_7
خیلی ممنون . تقریبا جواب سوالاتم رو گرفتم .
سوال اولم رو برای این پرسیدم که صرفا ادعاهاتون رو در پست ۱۶ بندی ابطال ناپذیر دیدم که با جوابتون که آخر سال هست این ایرادی که دیدم رفع میشه .

در مورد پست هفت بندیتون حتی از بین ایرانی ها هم هیچ تحلیل گر و کارشناسی حتی در ایران اینترنشنال ندیدم موافقش باشه .
نا امن کردن تنگه هرمز نیازی به داشتن نیروی دریایی نیست . هر شغالی با یک پهباد از یکی از غار و سوراخ های مرزی ساحلی هزار و چند صد کیلومتری میتونه تنگه رو به شکلی نا امن کنه که هیچ کشتی جرئت نکنه رد بشه و هیچ بیمه ای بیمه نکنه .
در مورد باقی نکات هم که تنها جوابی که به ذهنم میاد این هست . جنگی شد . مراکز سرکوب رو با سی هزار بمب چند صد کیلویی زدن . اما حتی در یک نقطه از کشور ۱.۶ میلیون کیلومتر مربعی هیچ حرکت اعتراضی شکل نگرفت .

در مورد سوال دوم
پاسختون پر از تناقض هست .
فرض بر مرگ رضا پهلوی قبل از براندازی هستش .
برای ولیعهدی نورالزهرا پهلوی نیاز به تایید مجلس هست . مجلسی که نه قبل براندازی و نه بعد براندازی وجود نداشته .
مسئله وقتی پیچیده تر میشه که نورالزهرا پهلوی در حد یک دانشجوی ترم ۳ ادبیات فارسی صحبت میکنه . کل ظهور های که داشته به انگشتان دو دست نمیرسه سابقه اجرایی هم نداشته . رشته شون هم که سیاسی نبوده و روانشناسی بوده . شغلشون هم که مدلینک و املاک بوده (شاید بگید اینها مهم نیست ولی برعکس خیلی مهم هست چون ایشون باید نهاد ها و رو بسازن و حکومت رو از صفر تشکیل بدن) و احتمال واقع بینانه این هست که نماینده های مردم با انتخاب کسی که در ایران به دنیا نیومده و تابیعت کشور دیگه رو داره و فارسی نمیتونه صحبت کنه مخالفت کنند .

همه این داستان در حالی هست که برنامه اینه :
آمریکا باید حمله کنه
مراکز سرکوب نابود بشن
هفتصد هزار سپاهی و بسیجی برخلاف جنگ چهل روزه از وضعیت حال حاضر خسته شدن و کناره گیری میکنند و مردم مراکز حیاتی مثل وزارت خانه ها و صدا سیما رو تصرف میکنند .
مردم مثلا یک ماه در این مراکز میمونند و مقدمات اومدن رضا پهلوی رو آماده میکنند (فرض میگیریم و کاری به غیرممکن بودن نداریم )
بعد از چند وقت هواپیمایی پیدا میشه و رضا پهلوی رو همراه با کسایی که قرار هست ایران رو کنترل کنند از خارج به ایران منتقل کنه
رضا پهلوی به شرایط فراهم شده ورود میکنند و تشکیل دولت گذار میکنند >در دوره گذار :
رضا پهلوی راس دولت اجرایی گذار هستش
رضا پهلوی اعضای مجلس موئسسان رو انتخاب میکنه
رضا پهلوی رئیس قوی قضائیه رو تعیین میکنه
دو سه سالی میگذره و مقدمات رفراندوم فراهم میشه و در اون رفراندوم که در شفافیت کامل هستش مردم آزاده تصمیم میگیرند که رضا پهلوی که در حال حاضر قدرت مطلقه کشور هستش رو به عنوان پادشاه تعیین کنند یا اون رو از قدرت مطلقه ای که الان داره سقط کنند و یه نظام دموکراتیک و مردمی رو انتخاب کنند .

حالا سناریو محتمل و ساده شده که به صورت بالا هست رو اسم رضا پهلوی رو با اسم نورالزهرا پهلوی جایگزین کن و مجدد بخون .
سوالی که پیش میاد اولا هدف یک پادشاهی خواه مثلا شما از تغییر نظام فعلی چیه ؟
صرف اینکه یک فرد از خانواده پهلوی کنترل کار رو بگیره دستش ، حالا مهم نیست قدرت سیاسی اجرایی که پیشکش فارسی صحبت کردن رو داره یا نه . یا حتی ممکنه دارای مشکلات شخصیتی و ضد اجتماعی و روانی باشه .

و اینکه صادقانه بنظر خودتون چقدر امکان همچین چیزی با همه موانع قانونی و اجتماعی فعلی مخصوصا بعد از جنگ اخیر رو ممکن میدونی ؟
آن کس که نداند و نخواهد که بداند
حیف است چنین جانوری زنده بماند
     
  ویرایش شده توسط: trench   

 
trench

جالب شد! انتظارش داشتم و منتظرم بودم!

قبل اینکه بخوام پست قبل شما رو پاسخ بدم. اول من باید بدونم با فردی که دارم صحبت می کنم گرایش سیاسی‌شون چی هست؟ راه حل فردی که باهاشون صحبت می کنم چی هست؟

خوب من منتظر میمونم بهم بگید نحله سیاسی شما و گرایش سیاسی شما چی هست؟

راه حل شما چی هست ؟

بعد من به شما جواب میدم! فکر کنم منصفانه باشه که بدونم تفکراتتون چطوری هست چون تفکرات منو شما میدونید
ما دیگه هموطن نیستیم، وطن همدیگه ایم ...
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7_7   

 
angrytommy

خوب یک چیزی بگم رفتن این حکومت حتمی هست. اگه خلاصه بخوام بکنم جایگزین حکومت فعلی دو گروه هست : پادشاهی پهلوی یا اصلاح طلبان.

اینکه از بین این دو گروه کدوم انتخاب میشن بستگی به هوشیاری مردم داره. خلاصه اش کردم ولی این راه خیلی خسته کننده، استرس زا و سنگین هستش. مردم ایران برای نجات کشورشون با قدرت های جهانی درگیر هستن. یه چیزی هم بگم ترامپ اومده برای نجات آمریکا. ممکنه منافعش بین راه با منافع مردم ایران مخالف بشه. مردم برای اینکه بخوان به خواستشون برسن نباید خسته بشن و جا بزنن.
ما دیگه هموطن نیستیم، وطن همدیگه ایم ...
     
  

 
ترامپ خودش تحت فشار دیپ استیت هستش. جی دی ونس نماینده دیپ استیت مخالف ترامپ در کابینه ترامپ هست و بهش تحمیل شده. اصلاح طلبان نوکران دیپ استیت مخالف ترامپ هستن.
ما دیگه هموطن نیستیم، وطن همدیگه ایم ...
     
  

 
برای اینکه واسه یه عده سوال هست که چرا سران اصلاح طلبان ترور نشدند توسط اسراییل، امیلی شریدر که تو جامعه سیاسی ایران هم معروف هست گفته بود که نتانیاهو قصد ترور اصلاح طلبان رو هم داشته اما ترامپ اجازه نداده. یعنی ترامپ هم خودش تحت فشار هستش. حالا چرا به جای اینکه مارکو روبیو بره سوئیس ، ترامپ جی دی ونس فرستاد؟ البته جرد کوشنر هم که معمار پیمان ابراهیم بود هم همراه جی دی ونس بوده (جرد کوشنر ارتباط دوستانه ای با نتانیاهو داره). گیلا گملیل هم نباید دست کم بگیریم. یک مهره فوق امنیتی و طرفدار رضا پهلوی هستش.

رضا پهلوی از پدرش باهوش تر بود و با سفرش به اسرائیل پشتیبانی لابی یهود در آمریکا و دولت اسراییل داره. ولی محمدرضا شاه تو دهه پترودلار با لابی یهود آشنایی نداشت و قدرتش دست کم گرفته بود.

برتری رضا پهلوی به اصلاح طلبان این هست که مشروعیت بین مردم دارند اما فعلا قدرت اجرایی نداره. اما اصلاح طلبان مشروعیت بین مردم ندارن اما قدرت اجرایی دارن. وضعیت پیچیده ای هست ولی کفه به سمت رضا پهلوی هست . یه عده میان سران فعلی رژیم ج ا با پوتین مقایسه می کنن ولی چیزی در نظر نمیگیرن که مردم روسیه پوتین دوست داشتن و دارن اما مردم ایران از کلیت رژیم ج ا متنفر هستن و گذر کردن،همین موضوع روی کار اومدن یک گروه یا فرد از خود رژیم چالش برانگیز میکنه.

حالا چرا از بریتانیا خبری نیست این وسط. قطر نماینده بریتانیا در خاورمیانه هست. حتی پاکستان هم میشه گفت نمایندگی بریتانیا رو میکنه. بریتانیا همیشه سرمایه گذاری دیپلماتیک میکنه!

به جای توضیح دادن بیشتر صبر میکنم تا بیبینم چی میشه!
ما دیگه هموطن نیستیم، وطن همدیگه ایم ...
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7_7   
مرد

 
sepanta_7_7:
قبل اینکه بخوام پست قبل شما رو پاسخ بدم. اول من باید بدونم با فردی که دارم صحبت می کنم گرایش سیاسی‌شون چی هست؟ راه حل فردی که باهاشون صحبت می کنم چی هست؟

گرایش سیاسی من چه تاثیری بر جواب شما داره .
گرایش سیاسی من فقط یک اصل داره . هر چیزی که اون اصل رو داشته باشه گرایش سیاسی من هست . اون اینکه قدرت به صورت دوره ای و با انتخاب مردم منتقل بشه . جمهوری اسلامی و نظام پادشاهی برای من هیچ فرقی نداره به این دلیل که قدرت به مدت نامحدود در دست فرد یا افرادی باقی می‌مونه . شما کامل ترین انسان زمین رو پادشاه کنید اگر قدرت مطلق رو بدید دستش شاید ده سال اول مشکلی نباشه ولی ده سال دوم فاسد میشه و به بیراهه میره . شاید ده سال دوم هم خیلی خوب پیش بره اما بچش که جانشین میشه احتمال بالا فاسد و ناکارآمد میشه . اینکه فردی ناکار آمد باشه به این معنی نیست که صبح از خواب بیدار بشه بگه خوب امروز چجوری برینم تو کشور و چجوری پدر ملت رو در بیارم . ناکار آمد یعنی عدم توانایی حل مشکلات .

خلاصه بگم گرایش ساسی من هر شکلی از حکومت هست که حاکمان اون به صورت دوره در زمان مشخص توسط رای مردم تعویش میشن . شما بگو پادشاهی . اگر پادشاهی به وجود بیاد که مردم مثلا هر ده سال برای پادشاه جدید رای گیری کنند و پادشاه جدید رو انتخاب کنند من طرفدار اون سیستم هستم .

در مورد راه حل هم من نه صاحب نظر سیاسی هستم نه تحصیلات سیاسی داشتم که راه حل مستقل بدم . اگر میخواید از این نتیجه بگیرید که پس چون راه حلی ندارید من باید موافق تنها راه حل ممکن گذار با نورالزهرا پهلوی باشم که موافق نیستم . لزومی نداره چون الان راه حلی ندارم تن به هر آلترناتیوی بدم . عرصه سیاسی بشدت پویا هست و نمونش رو در این ده سال دیدیم .
قبل جنگ هم وقتی با حمله آمریکا مخالفت میشد دقیقا همین استدلال رو مطرح کردند که اگر آمریکا حمله نکنه و نظام رو سقط نکنه راه حل شما چیه . که خوب نتیجه این شد ولایت فقیه که با بحران جانشینی روبرو بود خیلی به نرم ترین حالت ممکن بدون حتی یک صدای مخالف خامنه ای ۸۷ ساله افلیج رو با خامنه ای ۵۷ ساله فلج جایگزین کنه .

sepanta_7_7:
بعد من به شما جواب میدم! فکر کنم منصفانه باشه که بدونم تفکراتتون چطوری هست چون تفکرات منو شما میدونید

نمیدونم دونستن تفکرات من چه تاثیری بر پاسختون داره ولی بفرمایید .
این رو هم بگم به معنای واقعی کلمه وسط این دعوا های پادشاهی خواهی جمهوری خواهی این مسئله یعنی مرگ رضا پهلوی برام سوال بوده که اگه بمیره فضای اپوزسیون چه تغییری میکنه . اینجا شمارو که بنظرم طرفدار قاطع پادشاهی خواهی هستید رو دیدم گفتم فرصت خوبی هست نظر یک پادشاهی خواه رو نسبت به این مسئله ببینم
آن کس که نداند و نخواهد که بداند
حیف است چنین جانوری زنده بماند
     
  

 
یک چیزی خدمت شما عرض بکنم. شما وقتی میای از تیان آن من ، نسل کشی استالین، کودتای پینوشه ، عملیات انفال فرقه مجاهدین و ... صحبت می کنند فرد بدون مطالعه ای نیستند! آگاهی سیاسی هم دارید !

من اون پست ۱۶ قسمتی که گداشتم دلیل اصلیش خود شما بودید ! چون میدونستم و مطمئن بودم بهش واکنش نشون میدید! اصلن دوست داشتم بیشتر با هم جلو بریم !

من جواب سوالات شما رو دارم و شما هم مسلما جواب با پادشاهی خواهان هم صحبت شدید. و تا حدودی هم با مواضع پادشاهی خواهان آشنایی دارید. پس بذارید بریم جلو !

بعد جالبه چرا انقدر شما روی مرگ رضا پهلوی تاکید دارید ؟ خوب فعلا که داریمش هر وقت نداشتیمش میشه درباره اش صحبت کرد ؟
جواب اون سوالاتی که مدنظر شماست در ادامه بحثمون بهش می‌رسید شما

ولی شما هم یه صحبتی کردید جالب بود برام.

trench:
لزومی نداره چون الان راه حلی ندارم تن به هر آلترناتیوی بدم . عرصه سیاسی بشدت پویا هست و نمونش رو در این ده سال دیدیم .

این متنی که گذاشتید متوجه منظورتون به طور واضح نشدم ؟! منظورتون از پویایی سیاست در ایران چی هستش؟ این یکم بیشتر باز کنیم

همین جمله نشون میده قشنگ هم به سیاست علاقه دارید و درگیر هستید.

اگر یک انتخاب بین پهلوی و اصلاح طلبان جمهوری اسلامی باشه کدوم انتخاب می کنید؟ فرض محال که محال نیست سواله!
ما دیگه هموطن نیستیم، وطن همدیگه ایم ...
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7_7   
صفحه  صفحه 268 از 269:  « پیشین  1  ...  266  267  268  269  پسین » 
سیاست

بحث سیاسی روز بی تعارف

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2025 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA