انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 22 از 24:  « پیشین  1  ...  21  22  23  24  پسین »

Donald Trump | دونالد ترامپ


مرد

 
ترامپ و انتخابات و ...


Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  
مرد

 
ترامپ و انتخابات و ...


Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  
مرد

 
خیلی بامزست یه هفته از ریاست جمهوریش مونده تو همین یه هفته میخوان برکنارش کنن
     
  
مرد

 
rexxar23:
خیلی بامزست یه هفته از ریاست جمهوریش مونده تو همین یه هفته میخوان برکنارش کنن

بله.... البته بیشتر بحث استیضاح مطرحه اونهم بخاطر تحریک هواداران و تخریب و قتل در ساختمان کنگره
Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  
مرد

 

نخستین در تاریخ آمریکا؛ دونالد ترامپ برای بار دوم استیضاح شد


مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه ۲۴ دی ماه برای دومین‌بار ظرف ۱۳ ماه گذشته دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری این کشور را به اتهام «تحریک به شورش» استیضاح کرد.
این استیضاح با ۲۳۲ رای موافق در مقابل ۱۹۷ رای مخالف در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد. دونالد ترامپ نخستین رئیس جمهوری در تاریخ آمریکا است که دو بار توسط مجلس نمایندگان استیضاح می‌شود. ۱۰ تن از اعضای جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان از جمله لیز چینی، یکی از رهبران فراکسیون این حزب، برخلاف سیاست حزب جمهوری‌خواه از استیضاح آقای ترامپ حمایت کردند.

میچ مک‌کانل، رئیس جمهوری‌خواه مجلس سنا، در بیانیه‌ای اعلام کرده است، با توجه به رای مجلس نمایندگان، محاکمه دونالد ترامپ در سنای ایالات متحده در نخستین نشست عادی این مجلس برگزار خواهد شد. این در حالی است که سنا تا روز ۱۹ ژانویه- یک روز پیش از پایان دوره دولت دونالد ترامپ- تعطیل است. در جریان رای گیری در مجلس نمایندگان، میچ مک‌کانل گفته است که هنوز درباره رای استیضاح مجلس نمایندگان تصمیم نهایی خود را نگرفته است و به هنگام طرح این موضوع در سنا درباره آن تصمیم خواهد گرفت. روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد که آقای مک‌کانل معتقد است دونالد ترامپ مرتکب خلافی شده که قابل استیضاح است و او از این اقدام دمکرات‌ها خشنود است.

چاک شومر، رهبر اقلیت دموکرات در مجلس سنا، هم گفته است، سنا در خصوص محاکمه دونالد ترامپ موظف است که این را اقدام را انجام دهد و محاکمه و محکومیت او در سنا به رای گذاشته خواهد شد. پس از تصویب لایحه استیضاح در مجلس نمایندگان، آقای ترامپ در مجلس سنا محاکمه خواهد شد و با توجه به برابر بودن کرسی‌های دو حزب در این مجلس معلوم نیست که محکومیت رئیس‌جمهوری که مستلزم دو سوم آرا است در مجلس سنا رای کافی بیاورد.

در جریان جلسه روز چهارشنبه،‌ نانسی پلوسی، از نمایندگان حزب دمکرات و رئیس مجلس نمایندگان، دونالد ترامپ را به «تحریک» افراد به «شورش مسلحانه» متهم کرد، او را «خطری آشکار» برای کشور دانست و گفت که «او باید برود». خانم پلوسی، دونالد ترامپ را به «تحریک» افراد به «شورش مسلحانه» متهم کرد و او را «خطری آشکار» برای کشور دانست و گفت که «او باید برود». نانسی پلوسی گفت که دونالد ترامپ درگیر «جنگ با دموکراسی» است و به گفته او، «شورشیان» و «تروریست‌های داخلی» که به کنگره حمله کردند، «توسط رئیس‌جمهوری به این‌جا گسیل شدند».

به عنوان سخنران بعدی،جیم جوردن، نماینده حزب جمهوری‌خواه که مخالفت حزب خود را با اولین استیضاح ترامپ به رهبری دمکرات‌ها در سال ۲۰۱۹ بر عهده داشت، دمکرات‌ها را به پیگیری «همان کارزار فشار برای استیضاح» متهم کرد. به گفته او، این «فشار» بلافاصله پس از تحلیف ترامپ در سال ۲۰۱۶ آغاز شد و دلیل آن «سیاسی‌کاری» دمکرات‌ها با هدف حذف ترامپ از این سمت است. به عنوان سخنرانان بعدی، جیم مک‌گاورن، نماینده دمکرات، دونالد ترامپ را به «تلاش برای کودتا در کشور» متهم کرد و خواستار استیضاح او شد و در مقابل، تام کول، نماینده جمهوری‌خواه از اوکلاهما گفت که به باور او استیضاح دوباره رئیس‌جمهوری به دودستگی بیشتر در کشور دامن خواهد زد. در ادامه، کوین مک‌کارتی، رهبر اقلیت جمهوری‌خواه در مجلس نمایندگان، دونالد ترامپ را در خصوص حمله به کنگره «مسئول» دانست ولی با این‌حال با استیضاح او در روزهای باقی‌مانده از دوره ریاست‌جمهوری‌اش مخالفت کرد. پس از او اما،‌ دن نیوهاوس، از حزب جمهوری‌خواه، در سخنرانی خود اعلام کرد که با استیضاح ترامپ موافق است و بنابر این ششمین نماینده از حزب جمهوری‌خواه شد که به جرگه طرفداران استیضاح پیوسته‌اند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس یادآوری می‌کند که دونالد ترامپ روز ۱۷ دی ماه ساعاتی قبل از هجوم مرگبار شماری از هواداران خشونت‌طلب او به ساختمان کنگره در پیامی خطاب به آن‌ها گفت علیه نتایج انتخابات «با تمام قوا بجنگید». دونالد ترامپ تاکنون در مورد این حمله هیچ مسئولیتی نپذیرفته و در سخنان روز سه‌شنبه خود گفت نه عملکرد او در رابطه با حمله به ساختمان کنگره، بلکه طرح استیضاح باعث تفرقه در کشور است. او افزود: «ادامه این مسیر به نظر من به کشور لطمه شدیدی خواهد زد و خشم شدیدی برانگیخته است». متن چهار صفحه‌ای لایحه استیضاح به «سخنان تحریک‌آمیز آقای ترامپ و انتشار دروغ در مورد پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست‌جمهوری» استناد می‌کند. یکی از این موارد تشویق هوادارانش به حمله به ساختمان کنگره است که طبق قانون اساسی یک جرم سنگین تلقی می‌شود.

هیچ‌یک از نمایندگان جمهوری‌خواه کنگره به اولین استیضاح آقای ترامپ در سال ۲۰۱۹ رای ندادند ولی این بار تعداد اندکی از رهبران و نمایندگان ارشد این حزب می‌گویند رئیس‌جمهوری سوگند وفاداری خود به حفاظت و دفاع از دمکراسی آمریکا را زیر پا گذاشته و از استیضاح او حمایت خواهند کرد. کوین مک‌کارتی، رهبر فراکسیون جمهوری‌خواه در مجلس نمایندگان و یکی از متحدان آقای ترامپ، مجازات سبک‌تری برای رئیس‌جمهوری پیشنهاد کرد ولی پیشنهاد او در مجلس نمایندگان شکست خورد.

مجلس نمایندگان آمریکا با تصویب لایحه‌ای در غروب روز سه‌شنبه تلاش کرد مایک پنس، معاون رئیس‌جمهوری را قانع کند که با اجرای ماده ۲۵ قانون اساسی دونالد ترامپ را به دلیل عدم صلاحیت برای احراز مقام ریاست‌جمهوری از این مقام برکنار کند. آقای پنس در نامه‌ای خطاب به نانسی پلوسی، رئیس دمکرات مجلس نمایندگان، نوشت که حاضر نیست این کار را انجام دهد. او افزود: «اکنون زمان آن فرا رسیده که کشور را متحد و برای مراسم تحلیف جو بایدن، رئیس‌جمهوری منتخب آماده کنیم». حزب جمهوری‌خواه تصمیم گرفته است که به نمایندگان خود در کنگره اجازه دهد که در مورد استیضاح به صورت مستقل و براساس وجدان خود رای دهند. برخلاف استیضاح گذشته این بار آقای ترامپ به عنوان بازنده انتخابات ریاست‌جمهوری و در شرایطی که جمهوری‌خواهان اکثریت خود را در مجلس سنا از دست داده‌اند با این چالش روبه‌رو خواهد شد. بحران روزهای آخر ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ و هشدار نهادهای انتظامی آمریکا در مورد احتمال اقدامات خشونت‌آمیز شماری از هواداران خشونت‌طلب او در آستانه مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری جو بایدن در روز ‌ چهارشنبه، آینده کشور را در موقعیت سختی قرار داده است.

رادیو فردا
Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  
مرد

 
از انتخابات 2020



Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  
مرد

 
از انتخابات 2020



Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  
مرد

 
روزهای پایانی ترامپ در کاخ سفید

Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  
مرد

 
روزهای پایانی ترامپ در کاخ سفید


Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  
مرد

 
روزهای پایانی ترامپ در کاخ سفید


Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  
صفحه  صفحه 22 از 24:  « پیشین  1  ...  21  22  23  24  پسین » 
سیاست

Donald Trump | دونالد ترامپ

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA