انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 140 از 141:  « پیشین  1  ...  138  139  140  141  پسین »

مهسا امینی، پرونده یک جنایت


مرد

 
بایکوت امیر تتلو
به علت توهین بسیار رکیک به مهسا امینی

https://chng.it/wJGNvKYcZn
به این نشانی رفته و امضا کنید. میتوانید تیک را برداشته تا نام، ایمیل و کامنت شما منتشر نشود.
احتمالا همه Change.org را می شناسید و بارها تاثیر اون رو بر جامعه جهانی آزاد دیدید.

همچنین عدم به رسمیت شناختن مسیح علینژاد که به هیچ عنوان رهبر یا سخنگوی مردم وزنان شریف ایران نیست:
https://chng.it/qY55HC2Jy6
ﺍﮔﺮ ﺧﺪﺍﯾﯽ هم ﺑﺎﺷﺪ، ﻻﯾﻖ ﻣﺤﺎﮐﻤﻪ ﺷﺪﻥ ﺍﺳﺖ، ﻧﻪ ﻣﺤﺎﮐﻤﻪ ﮐﺮﺩﻥ!
     
  
مرد

 
LouisDeFunes:
بایکوت امیر تتلو
به علت توهین بسیار رکیک به مهسا امینی

https://chng.it/wJGNvKYcZn
به این نشانی رفته و امضا کنید. میتوانید تیک را برداشته تا نام، ایمیل و کامنت شما منتشر نشود.
احتمالا همه Change.org را می شناسید و بارها تاثیر اون رو بر جامعه جهانی آزاد دیدید.

همچنین عدم به رسمیت شناختن مسیح علینژاد که به هیچ عنوان رهبر یا سخنگوی مردم وزنان شریف ایران نیست:
https://chng.it/qY55HC2Jy6

تتلو حالش خوب نیست . کصخله
     
  
مرد

 
https://youtu.be/iNCANb-ra3o?si=yadPk92nHdoPYXKA

فرشاد آشور:اینارو میبینی آقای رنگو!!!
     
  ویرایش شده توسط: angrytommy   
مرد

 
haj_tosii:
حرکت نمادین دانشجویان دانشگاه کردستان در سنندج به یاد خدانور_لجه‌ای


دمشون گرم خیلی ها جرات همین کار کوچیک رو هم ندارن !!!!!!!!
     
  
مرد

 
بی‌هوش شدن آرمیتا گراوند در مترو به دلیل درگیری بر سر حجاب یا افت فشار؟

[imgs=https://i.iranintl.com/images/rdk9umy0/production/2c02186396b1ad667dcef3d62874e72f1bd9e414-1080x1080.jpg?rect=0,75,1080,810&w=800&h=600&fm=webp&q=70][/imgs]

سازمان حقوق بشری هه‌نگاو تصویری از آرمیتا گراوند در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان فجر تهران منتشر کرده و نوشته که فضای اطراف بیمارستان همچنان شدیدا امنیتی بوده و تغییری در وضعیت هوشیاری این دانش‌آموز دختر که در متروی تهران بیهوش شد ایجاد نشده است.

دختری که به تازگی در متروی تهران بی‌هوش شد «آرمیتا گراوند» نام دارد. او اکنون در بیمارستان فجر بستری و فضای اطراف بیمارستان، امنیتی است. روز سه‌شنبه ۱۱ مهر خبرگزاری ایرنا ویدیویی از صحبت‌های مادر و پدر این دانش‌آموز منتشر کرد که گفتند «حادثه پیش آمده "یک اتفاق" بوده» است.

روز یک‌شنبه نهم مهر گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه یک دختر دانش‌آموز به دلیل بر سر نداشتن مقنعه در متروی تهران مورد آزار نیروهای موسوم به «حجاب‌بان» قرار گرفته و طی درگیری به وجود آمده،‌ ماموری او را هل داده است که باعث شده سرش به میله آهنی واگن برخورد کند و بی‌هوش شود.

این دختر نوجوان که به تازگی مشخص شده آرمیتا گراوند، ۱۶ ساله و اصالتا کرمانشاهی است، ساعتی پس از بی‌هوش شدن در ایستگاه متروی شهدا، به بیمارستان فجر نیروی هوایی تهران منتقل و تحت تدابیر امنیتی بستری شده است.

بنا بر اطلاعات رسیده به ایران‌اینترنشنال، فضای اطراف بیمارستان فجر امنیتی است و ماموران لباس شخصی در اطراف آن مستقر شده‌اند.

ایرنا، خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی، روز سه‌شنبه ویدیویی از مصاحبه با مادر و پدر آرمیتا منتشر کرد که در آن می‌گویند همه فیلم‌های مترو را دیده‌اند و معتقدند حادثه پیش آمده «یک اتفاق» بوده است.

مادر این نوجوان در بخشی از این مصاحبه با بغض می‌گوید: «فکر کنم افتاده ... فکر کنم گفتند فشارش افتاده، خورده زمین، سرش به لبه مترو خورده و دوستانش او را بیرون آوردند ...»

والدین آرمیتا همچنین به ایرنا می‌گویند: «از مردم می‌خواهیم به جای حاشیه‌سازی برای دخترمان دعا کنند.»

این خبرگزاری روز دوشنبه هم ویدیویی کوتاه منتشر کرد که در آن دختری بی‌هوش از داخل واگن بیرون کشیده می‌شود اما تصویری از ورود او به مترو، وارد شدنش به داخل واگن و لحظه بی‌هوش شدنش منتشر نشده است که این مساله با توجه به وجود دوربین در نقاط مختلف ایستگاه مترو از جمله درون واگن‌ها، پرسش‌برانگیز است.

ایرنا به نقل از مسعود درستی، مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران مدعی شد که آرمیتا ساعت هفت صبح روز یک‌شنبه به دلیل «افت فشار» بی‌هوش شده است.

او «درگیری عوامل مترو» با این نوجوان را «شایعه» خواند و مدعی شد «فیلم‌های مداربسته مترو این ادعا را رد می‌کند».

از دو ماه پیش تاکنون شهرداری تهران ۴۰۰ نیروی یگان حفاظت خود را با عنوان «حجاب‌بان» در مترو مستقر کرده است.

اواسط مرداد نشریه اینترنتی فراز خبر داد که این نیروها با حقوق ۱۲ میلیون تومان در ماه قرار است برای تحمیل حجاب اجباری به زنان تذکر داده، از ورود آن‌ها جلوگیری کرده و آن‌ها را به نیروی انتظامی تحویل دهند.

از سوی دیگر روز دوشنبه دهم مهر مریم لطفی، خبرنگار روزنامه شرق که برای تهیه گزارش از وضعیت آرمیتا گراوند به بیمارستان رفته بود، برای چند ساعت بازداشت شد.

https://twitter.com/i/status/1709164478992908424

اتفاقات رخ داده برای این دختر نوجوان و بازداشت خبرنگاری که قصد تهیه گزارش از وضعیت او در بیمارستان داشت، مشابه روندی است که شهریور ماه سال گذشته برای مهسا ژینا امینی و نیلوفر حامدی، خبرنگار روزنامه شرق رخ داد.

نیلوفر حامدی و الهه محمدی، خبرنگار روزنامه هم‌میهن، به دلیل پوشش خبر کشته شدن مهسا امینی و مراسم خاک‌سپاری او در نخستین موج از دستگیری‌های خیزش انقلابی بازداشت شده‌ و با گذشت بیش از یک سال همچنان زندانی‌اند.

در هفته‌های اخیر به موازات برنامه حکومت برای اجرای لایحه «حجاب و عفاف»، گزارش‌های متعددی از شدت یافتن برخورد با زنان بدون حجاب اجباری در متروی تهران منتشر شده است.

https://twitter.com/i/status/1709163108382494914
     
  ویرایش شده توسط: angrytommy   
مرد

 
آرمیتا گراوند به‌دلیل «خونریزی مغزی و خونریزی در جمجمه» همچنان در کُما است[font#DF0101][/font]

رادیوفردا از یک منبع مطلع در بیمارستان فجر در منطقه نیروی هوایی تهران کسب اطلاع کرد که آرمیتا گراوند، دختر دانش‌آموزی که روز ۹ مهر پس از بیهوشی در واگن مترو به بیمارستان منتقل شد، دچار «خونریزی مغزی و خونریزی در جمجمه» شده و «دلیل افت فشار و بیهوشی او همین مسئله است».

بر اساس این گزارش، آرمیتا گراوند در این بیمارستان «همچنان در کُما به‌سر می‌برد»، اما در مورد علت به کما رفتن او به طور شفاف اطلاع‌رسانی نمی‌شود.

منبع رادیوفردا پیشتر به نقل از شاهدان عینی که با آرمیتا به بیمارستان رفته بودند، گفته بود که هنگام ورود سه دختر دانش‌آموز به ایستگاه مترو، چند مأمور به آن‌ها که حجاب اجباری بر سر نداشتند تذکر دادند و پس از درگیری لفظی، یکی از مأموران، آرمیتا گراوند را هُل داد.

پدر آرمیتا: چند روزی است از وضعیت دخترم خبری ندارم

در همین حال، پدر آرمیتا گراوند در مصاحبه‌ای گفته که چند روزی است از وضعیت دخترش خبر ندارد «و تا جایی که خبر دارم در کما است».

او در مصاحبه با روزنامه اینترنتی «فراز» درباره آخرین وضعیت دخترش گفته است: «حقیقتا من اطلاع چندانی از وضعیت آرمیتا ندارم. در بیمارستان نیستم. سر کارم. چند روزی است که از آرمیتا خبری ندارم».

پدر آرمیتا گراوند که نام او اعلام نشده است، در پاسخ به پرسش خبرنگار «فراز» که «وضعیت آرمیتا در حال حاضر چطور است؟» گفت: «من در جریان نیستم. تا جایی که خبر دارم در کما هست. فقط همین را می‌دانم».

آذر آبراهیمیان، خبرنگار «فراز»، که این مصاحبه را انجام داده است در صفحه توئیتر خود نوشته که پدر آرمیتا «بریده بریده» حرف می‌زد.

مشخص نیست که این مصاحبه در چه شرایطی انجام شده است و رادیو فردا هم نمی‌تواند به‌طور مستقل صحت و سقم این اظهارات را تایید کند.

پیشتر یک منبع مطلع به رادیو فردا گفته بود طبقه اول بیمارستان فجر که آی‌سی‌یو این بیمارستان در همین طبقه قرار دارد، در کنترل نیروهای امنیتی است.

مأموران لباس شخصی در بیمارستان حضور دارند و اجازه رفت‌وآمد به این طبقه به هیچ‌کس، حتی کارکنان بیمارستان داده نمی‌شود و از روز دوشنبه تمام ملاقات‌های این بخش لغو شده است. اجازه ملاقات به خانواده‌های بیماران دیگر در این بخش هم داده نمی‌شود.

در همین حال سایت «دیده‌بان ایران» روز چهارشنبه، سه روز پس از بیهوشی آرمیتا گراوند در ایستگاه «شهدا» خط ۴ مترو تهران، نوشت که «دیده‌بان ایران برای پیگیری ماجرا با محل تحصیل آرمیتا گراوندی تماس گرفت. در گفت‌وگوی خبرنگار دیده‌بان ایران با بخش معاونت آموزشی هنرستان عروه‌الوثقی که آرمیتا گراوند دانش‌آموزش بوده، مسئولان این هنرستان مایل به ارائه توضیحات دربارهٔ آرمیتا نبودند؛ با این بهانه که خانواده این دانش‌آموز دچار حاشیه خواهد شد.»

این سایت خبری می‌افزاید که «هنوز هیچ توضیح قانع‌کننده‌ای در اختیار رسانه‌ها برای اتفاقی که منجر به مصدومیت دختر دبیرستانی شده ارائه نشده است. ارگان مطبوعاتی دولت هم شب گذشته ویدئویی از گفت‌وگو با پدر و مادر این نوجوان منتشر کرده که حاوی هیچ نکته تازه‌ای نیست.»

درماجرای #ارمیتا_گراوند، آنچه افکار عمومی را قانع می‌کند، باز گذاشتن دست رسانه‌ها و خبرنگاران مستقل است و انتشار کامل فیلم‌های ورود او به ایستگاه مترو. مصاحبه با پدر و مادرش در رسانه وابسته و توئیتِ افراد بدنام، تنها نتیجه‌اش، بی اعتمادی بیشتر است و حساس‌تر شدن مردم.خود دانید...

— Milad Alavi | میلاد علوی (@miladalavii) October 3, 2023
در همین حال، برخلاف پیام‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی که از ضربه به سر این دختر دانش‌آموز بر اثر درگیری به هنگام تذکر حجاب خبر می‌دهند، روزنامه همشهری، ارگان مطبوعاتی شهرداری تهران، در گزارشی بدون ارائه ویدئو یا سندی مدعی شده که «هیچ‌گونه برخورد لفظی و فیزیکی بین این دانش‌آموز و کارکنان مترو رخ نداده و به هیچ عنوان چنین چیزی ثبت و ضبط نشده است»*.

این ادعا در حالی است مسئولان دولتی از تهیه گزارش از سوی خبرنگاران در این مورد جلوگیری می‌کنند. مریم لطفی، خبرنگار روزنامه شرق نیز که برای تهیه گزارش در این زمینه به بیمارستان رفته بود، برای چند ساعت بازداشت شده بود.

در همین حال بنا به گزارشی از خبرگزاری تسنیم در شبکه ایکس (توئیتر سابق)، مسعود درستی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، به بیمارستان محل بستری شدن آرمیتا گراوند رفته و گفته که «هم‌اکنون این فرد در بیمارستان تحت فرایند درمانی قرار دارد.»

او با حضور در این بیمارستان و در مصاحبه با رسانه‌ها، هیچ توضیحی در مورد علت به کما رفتن این مسافر مترو نداده و تنها گفته است که «ما درخواست‌مان از مسافران در ارتباط با چنین مواردی این است که آرامش خود را حفظ کنند و همکاران ما بتوانند در چنین مواقعی کار خود را انجام دهند.»

شفافیت یعنی الآن لباس شخصی‌ها از اطراف بیمارستان فجر نیروی هوایی تشریف ببرند و خبرنگاران در آنجا حاضر و در مورد حادثه‌ای که برای دختر ۱۶ ساله #آرمیتا_گراوندی اتفاق افتاده است، گزارش تهیه کنند.براساس قوانین کشور تهیه خبر از چنین حادثه‌ای، جرم نیست.

— محسن برهانی (@borhanimohsen1) October 3, 2023
مسعود درستی، مدیرعامل مترو، روز ۱۰ مهر در گفت‌وگو با خبرگزاری ایرنا گفته بود که فیلم‌های مداربسته ادعای درگیری عوامل مترو با این دختر را رد می‌کند و «هیچ‌گونه درگیری لفظی و فیزیکی بین مسافران با آن‌ها یا عوامل مترو در دوربین‌ها ثبت نشده است».

اما هنوز فیلم‌ دوربین‌های مداربسته از لحظه ورود این سه دختر به ایستگاه مترو شهدا و همچنین پیش از ورود آن‌ها به واگن مترو منتشر نشده است.

در این میان، خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) روز ۱۱ مهر مصاحبه‌ای با پدر و مادر این دختر منتشر کرد که در آن نام این دانش‌آموز ۱۶ ساله نام آورده نشد و به وضعیت جسمی فعلی او نیز اشاره‌ای نشد.

منبع رادیو فردا می‌گوید که این ویدئو در بیمارستان و در حضور نیروهای امنیتی از اعضای خانواده او گرفته شده است.

به گفته این منبع، خانواده آرمیتا از سوی نیروهای امنیتی تحت فشار هستند و کسی در بیمارستان اجازه نزدیک شدن و صحبت کردن با اعضای خانواده او را ندارد.

در حالی که ملت ایران هم‌چنان داغدار و دادخواه قتل #مهسا_امینی است، خبر به کما رفتن #آرمیتا_گراوند به دست اوباش حجاب‌بان جمهوری اسلامی تایید دگرباره‌ای‌ست بر اینکه با وجود این رژیم ضدایرانی، جان فرزندان ایران هر روز و هر لحظه در خطر است.جمهوری اسلامی این بار نیز چون قتل مهسا... pic.twitter.com/TaPxOzZV2K
     
  
مرد

 
شهین احمدی، مادر آرمیتا گراوند، بازداشت شد

لینک خبر ایران وایر:https://iranwire.com/fa/news-1/121220-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D8%B4%D9%87%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF%DB%8C-%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%B1-%D8%A2%D8%B1%D9%85%DB%8C%D8%AA%D8%A7-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%88%D9%86%D8%AF%DB%8C/

بر اساس گزارش سازمان حقو‌بشری هه‌نگاو، «شهین احمدی»، مادر «آرمیتا گراوند»، دختر ۱۶ ساله قربانی حجاب اجباری که هم‌اکنون در بیمارستان فجر تهران در کماست، توسط نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران بازداشت شده است.

این گزارش تایید کرده است که عصر روز چهارشنبه‌۱۲مهر، شهین احمدی مادر آرمیتا گراوند، در محوطه بیمارستان فجر تهران توسط نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی بازداشت و به مکانی نامعلومی منتقل شده است.

هه‌نگاو به نقل از یک فرد آگاه نوشته است که بازداشت مادر این دانش‌آموز با توسل به خشونت صورت گرفته و از سرنوشت و محل نگهداری او اطلاعی در دست نیست.

گفته شده که نیروهای امنیتی خانواده خانم احمدی را تهدید کرده‌اند تا از رسانه‌ای کردن این خبر خودداری کنند.

مادر آرمیتا گراوند در روزهای گذشته مجبور شده بود مقابل دوربین‌های رسانه‌های حکومتی تایید کند که حادثه رخ داده برای فرزندش بر اثر افت فشار رخ داده اما در یکی از این ویدیوها به‌شکلی اعتراضی می‌گوید ما همه فیلم دوربین‌ها را چک نکرده‌ایم.

هه‌نگاو پیش‌تر به نقل از یکی از نزدیکان خانواده گراوند نوشته بود:«این مصاحبه در محوطه بیمارستان فجر و با فشار و حضور پر تعداد نیروهای امنیتی ضبط شده و آن‌ها تحت فشار این نیروها تن به این مصاحبه داده‌اند.»

در روزهای گذشته نیروهای حراست آموزش‌و‌پرورش به همراه یک تیم از ماموران امنیتی در هنرستان «عروة الوثقی»، محل تحصیل آرمیتا گراوند حاضر شده و با تهدید از دانش‌آموزان و دوستان آرمیتا خواسته‌اند هیچ گونه اطلاع رسانی در خصوص آرمیتا نداشته باشند. ماموران امنیتی به دانش‌آموزان اعلام کرده‌اند در صورت هر‌گونه اطلاع‌رسانی اعم از به اشتراک گذاشتن عکس‌های آرمیتا، به‌شدت با آن‌ها برخورد خواهد شد.
     
  
مرد

 
با شاهین نجفی ـ قتل آرمیتا گراوند و سکوت اجتماع

     
  
مرد

 
Amirrr89
راهنماییت کردم کجا بیای
این تاپیک مهساست. تا روزی که زنده ای اسم مهسا یادت میمونه. لحظه آخر هم میاد جلو چشت. مطلب نامربوط رو گفتم کجا بنویسی. این سایت بیت رهبری نی. بیا راهنماییت کنم. هنوز هستیم و خواهیم بود ..
     
  

Streetwalker
 
Amirrr89
یکبار پست هات رو حذف کردم،دوباره زدی به مزخرف گویی و توهین تهدید مردک؟
تو کی هستی که به کشور و ملتی هشتاد ملیونی و چند هزار ساله که حتی دشمنانش تحسینش میکنن توهین میکنی؟
تو بی سر پا تهدید میکنی؟

دسترسیت یرای همیشه قطع شد.
آشغال
💔تماشام کن،همه زهرمو،کشیدن ولی،کشندم هنوز❤️‍🩹
     
  ویرایش شده توسط: Streetwalker   
صفحه  صفحه 140 از 141:  « پیشین  1  ...  138  139  140  141  پسین » 
سیاست

مهسا امینی، پرونده یک جنایت

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA