تالارها ثبت نام نظرسنجی جستجو موقعیت قوانین آخرین ارسالها   چت روم
مذهب

مجازات های اسلامی

صفحه  صفحه 8 از 10:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  پسین »  
#71 | Posted: 27 Nov 2012 22:43
برادر عزیز اول بشناسید و بعد نقل کنید هما یون کاتوزیان یا هما کاتوزیان اقتصاد دان و جامعه شناس است و در تاریخ محقق است

استاد عبدالحسین زرینکوب استاد مسلم تاریخ ایران است که هنور کسی فراتر از او در تاریخ ایران تحقیق نکرده است سخن او کجا و اخبار کاتوزیان کجا ؟؟؟؟

سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
#72 | Posted: 28 Nov 2012 02:51
paaaaaarmida:
علی جان من کجا گفتم سنگسار در قرآن اومده؟بذار به روش خودتون علمی تر بگم شاید متوجه جرفم شدین.همونطور که میدونین قلمرورسالت پیامبر بر سه پایه برقراره
۱-دریافت و ابلاغ وحی
۲-تعلیم و تبیین تعالیم وحی
۳-اجرای قوانین الهی از طریق ولایت بر جامعه
دومین مورد به این اشاره میکنه که پیامبر فقط وحی رسان نبوده بلکه وظیفه داشته قوانین الهی رو به بهترین شکل ممکن اجرا کنه تا مردم به معارف قرآن پی ببرند و نحوه اجرای احکام کامل یاد بگیرند.به همین دلیله ک محمد بن عبدالله رو بزرگترین و اولین معلم قرآن میدونیم.بنا به سومی هم داریم برای انجام احکام نیاز به حکومت اسلامی داشته ینی همون(اول)مدینه.میبینیم طبق روایاتی که کینگ گذاشته در زمان پیامبر سنگسار انجام شده.پس پیامبر با این عمل سعی داشته معنی ومفهموم آیه ای که ازش سنگسار استخراج شده به همگان برسونه.نمیدونم میتونم منظورمو برسونم یا نه؟

چقدر شبیه جملات کتابهای دینی و معارف دبیرستان بود
اولا" طبق کدوم کتاب یا استدلال این سه حوزه رو برای رسالت قبول کنیم؟
دوما" منظورتون از آیه ای که سنگسار ازش استخراج شده، کدومه؟

paaaaaarmida:
خب شما بگین مجازات دختر و پسری که با هم عل نامشروع انجام میدن چیه؟

جواب سوالو که با سوال نمیدن من پرسیدم :
کجا برای زنای معمولی حکم سنگسار رو دیدی ؟

paaaaaarmida:
اگه ما در قرن ۲۱ بخواییم قوانین کشور داریمونو بر طبق قرآن پیش ببریم میدونین چی میشه اصلا؟اصلا همچین امکانی وجود نداره که.اونقدر اجکام محدود به زمان و مکان داره که هیچ ملتی قبول نمیکنن اونارو اجرا کنن

درسته. منم نگفتم این کارو کنیم و همه یا بیشتر قوانین اساسی رو از قرآن استخراج کنیم. چون هر زمانه ای شرایط خاص خودش و در نتیجه قوانین خاص خودش رو باید داشته باشه. ولی مواردی که در قرآن به صورت صریح بیان شده، چطور؟ مثلا" در هر زمانه و شرایطی کارهایی مثل دروغ، تهمت، دزدی، سکس با انسان متأهل، ربا و ... یه کار غیر انسانی و خلاف شرع و عرف و عقل و منطق هستن.

paaaaaarmida:
مگه بزرگترین معلم قرآن شما پیامبر نیست؟پس باید احکام قرآن رو چه مستقیم وچه غیر مستقیم همگی رو بر طبق اعمال پیامبر انجام بدین چون ایشون همه این اعمال رو بهترین صورت انجام میداده.بعد هم پیامبر کاری رو که برحسب سلیقه انجام نمیداده همه کارهاش خدایی و برطبق قرآن بوده.

جمله ی اول درسته. پیامبر بزرگترین معلم ماست. ولی این دلیل نمیشه که هر کاری کرده، از قرآن استخراج کرده باشه. اگه من بزرگترین معلم شیمی تهران باشم، دلیل نمیشه که همه ی کارام رو از کتابای شیمی الگو گرفته باشم

paaaaaarmida:
پس ما اگه بخواییم فقط از قرآن تبعیت کنیم نمیتونیم بیشتر از انگشت های دست ازش احکام جزیی دریافت کنیم.تنها راهمون تبعیت از کارهای پیامبره که پیامبم طبق روایات کینگ دستور به سنگسار داده

وقتی تو خود قرآن در مورد زنا حکم صریح داده شده، پس دیگه حرفی نمیمونه. در مورد روایات هم صحبت کردم که همه قبول ندارن اون منابع رو

paaaaaarmida:
شما قبول ندارین همه قوانین و احکام چه جزیی چه کلی همشونو پیامبر در زمان خودش انجام داده تا برای دیگران الگویی باشه؟

همه رو نه. مثال میزنم. همه میدونن که خوارزمی استاد مسلم ریاضیاته. حالا اگه یکی روایت بیاره که خوارزمی ضرب دو در دو رو جواب داده پنج، قبول میکنی؟ چرا؟ چون خیلی مسائل سخت تر از این رو درست حل کرده و اگه ضرب دو دو تا چهار تا رو بلد نبود، کسی نمی اومد بهش لقب استاد و دانشمند ریاضی رو بده و تا الانم ما ازش به همین شیوه یاد کنیم

حالا پیامبری که از همون دوره ی خودش تا حالا به اسم پیامبر رحمت میشناسنش، حتی غیر مسلمونای اون دوره، بیاد یه حکم خلاف قرآن رو اجرا کنه، اونم بارها؟ ولی بازم بهش بگن پیامبر رحمت؟ خب اگه واقعا" این طوری بود، قبل من و شما تو همون دوره ی صدر اسلام بقیه میفهمیدن این شخص رحمت و بخشایش نداره و الان دینش انقدر پیرو نداشت! عقل میگه اگه پیامبری کاراش و حرفاش با کتاب آسمانیش تضاد داشت، آیینش این همه دووم نمی آورد. حتی از نظر عقلی هم میشه به چنین پیامبری ایراد گرفت چون نمیشه که تضادی در رفتار پیامبر و کتابش باشه

عقده یعنی کسی که اولین بار میره تو لیست، مدتش طبق قوانین باید سه روز باشه ولی یهو میشه دو ماه
     
#73 | Posted: 28 Nov 2012 03:22
paaaaaarmida:
یک اینکه من در این مورد اطلاعی ندارم اگه میشه با منبع بگین حرتون رو

اصن یادم نیست. واسه همینم از خودتون پرسیدم که مطمئن بشم. اگه اشتباه نکنم، کتاب عایشه بعد از پیامبر بود. تو همین مایه ها بود اسمش

paaaaaarmida:
دو اینکه چه ربطی داره؟مگه قبل محمد عرب ها ده تا ده تا برده داشتن هر شب با یکیشون میخوابیدن کسی میگفت که باید سنگسار شن؟مثال شما مثل اینه که من میگم یه تیمی همیشه دقیقه ده به بعد گل میزنه شما در جواب میگین تیم دیگری در دقیقه ۵ گل زدهسنگسار اطفال با سنگسار زناکاران کاملا بحث متفاوتیه

مثال بدی بود. چون ادعا کردیه بودید که محمد حکم سنگسار رو وارد کرد و یه جورایی بدعت گذار بود

paaaaaarmida:
طبق همون کتاب هایی که کینگ گذاشته.بعدش هم علی جان آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است؟شما بفرما ثابت کن در زمان پیامبر هیچ سنگساری انجام نشده.اگه تونستی

آخر زمون شده فرض بر برائته

julien:
خیر ثابت شده اعدام خاصیت باز دارندگی نداره.نمونش تو همین ایران اعدام نتونسته جرایمی مثل اسید پاشی کاهش بده حتی ما شاهد افزایش این نوع جرایم هم هستیم.اعدام خشونت رو تو جامعه افزایش میده.تو جوامعی مثل فرانسه که اعدام رو لغو کردن بر خلاف نظرتون آمار قتل و جنایت تو این ۳۰ سال که اعدام رو لغو کردن نسبت به قبل از اون به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده.چون به جای ایجاد ارعاب و وحشت که دستاوردی جز ایجاد خشونت و انتقام جویی در بین افراد نداره به عوامل جرمخیر عوامل سیاسی اجتماعی اقتصادی توجه کردند

نظرت درسته داداش همیشه نظر خودم این بوده که مهم تر از خود قانون، اجرای اون قانونه. یعنی قانونت رو درست اجرا کنی، در دراز مدت جواب میده. حالا چه این قانون اعدام باشه چه لغو اعدام
و به نظرم دلیل افزایش اسید پاشی این نیست که قانون حکم به قصاص میده. دلیلش اینه که قوانین رو خیلی آبکی و شل و ول اجرا میکنن. مثلا" همین آمنه رو هی چند سال رو مخش کار میکردن که از خواستگار اسید پاشش بگذره در حالی که نباید میگذشت. یا مثلا" میگن باید فلان قدر پول بدی تا مجرم و قاتل رو اعدام کنیم برات
یعنی یه جورایی قانون رو دور میزنن تو ایران و کشورهای مشابه
در حالی که اگه همون پسر اسید پاش مثلا" رو دختر خامنه ای اسید میپاشید، یه شهر رو به خاطرش قصاص میکردن !!


julien:
همونطور که اشاره کردم بالا این فقط از روی انتقام جویی و کینه جویی هست.و واقعا دردی رو از جامعه دوا نمیکنه.با این کار بدتر خشونت رو ترویج میکنیم.وقتی جامعه ای مثل ایران این همه آمار اعدام و قصاص توش زیاده روی بچه ها تاثیرات خیلی زیان باری میذاره و خشن بارشون میاره.به جای اینکه از روی کینه و انتقام جویی تصمیم بگیریم بهتره واقعا اونچه که برای جوامع انسانی بهتر هست رو در نظر بگیریم.و گرنه اعدام راحتترین کاره برای مجازات.حکومت و جامعه ای که مسئول نباشه در قبال خودش همیشه اعدام هم توش زیاده.هم ایجاد ارعاب میکنه هم مسئولیتو از گردن خودش وا میکنه

این دو لبه ی یک شمشیره. و کی گفته انتقام و تلافی همیشه بده؟ هر کس باید تاوان اشتباهات جبران ناپذیرشو بده و مسئول باشه.

مثلا" یکی بره دزدی کنه، این جرم قابل جبرانه و میتونه اون مال دزدی رو برگردونه. یا فوقش صاحب مال میتونه بالاخره با کار بیشتر ضررشو جبران کنه.

ولی یکی بیاد پای منو قطع کنه، این ضرر قابل جبران نیست. باید مجازات سنگینی برای اون مجرم ببریم

عقده یعنی کسی که اولین بار میره تو لیست، مدتش طبق قوانین باید سه روز باشه ولی یهو میشه دو ماه
     
#74 | Posted: 28 Nov 2012 03:33
ساچمه

مگه نگفتی کتاب معرفی کنم که نشون بدی اشخاصی مثل رازی چندان دل خوشی از اسلامو اینا نداشتن اون یه کتاب

از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
#75 | Posted: 28 Nov 2012 03:36
mohan1978:
نظر منه این

اعدام فقط برای کسی میتونه مفید باشه که هیچ راه اصلاحی نداره البته این امتحان نیابد بین مردم گرفته شه
من میگم ادمی که در شرایط خاص روحی دست به قتل میزنه یا بر اساس سن و سال عاقل نشده رو نباید اعدام کرد

نه چون همه ی ما بعضی وقتا تحت فشار روحی زیادی قرار میگیریم و همه مونم دوره های خاص عاطفی نوجوونی و جوونی رو طی کردیم یا میکنیم یا خواهیم کرد. مگه فقط اونا چنین شرایط روحی و سنی ای دارن؟
البته منظورم آدمای بالای سن قانونیه وگرنه زیر ۱۸ سال رو واقعا" باید با تحلیل و اغماض و بخشش جریمه کرد

mohan1978:
یا جونی که در اوج غرور و نادانی دوران بلوغ یا درگیر عشقی خوب یا بد اسید پاشی کرده رو نیابد کشت

کسی که قدرت تشخیص خوب و بد رو داره، باید تاوان خسارات جبران ناپذیرش به زندگی بی گناهان رو بده. همون ظور که گفتم، خودمونو جای خانواده ی قربانی بذاریم.

و این که اسید پاش رو نباید کشت. من میگم باید قصاصش کرد نه این که اعدامش کرد

mohan1978:
اینها رو باید تادیب کرد و مجبورکه مسدولیت کارشون رو عهده بگیرن مثلا اینکه اسید پاش تا اخر عمر مسئول تامین مالی طرف باشه

اینا رو هم باید انجام بده ولی بعد قصاص

mohan1978:
من همیشه تو این تعجب بودم که مثلا یک ادم در جریان یک نزاع در اوج هیجان و حماقت و ترشح ادرنالین با چاقو کسی رو میزنه و یعد پشیمون میشه و خودش رو معرفی میکنه یا گریه میکنه و توبه اما وقتی میگیرنش جند تا ادم عاقل در نهایت ارامش و سلامت اونو به مرگ محکوم میکنن یا اگه خردسال باشه که بدتر میبرن تا ۱۸ سالکی نگهش میدارن تا بعد اعدام شه

این واقعا عحیبه

در مورد زیر ۱۸ ساله ها باهات موافقم

عقده یعنی کسی که اولین بار میره تو لیست، مدتش طبق قوانین باید سه روز باشه ولی یهو میشه دو ماه
     
#76 | Posted: 28 Nov 2012 04:08
alinumber7:
ولی یکی بیاد پای منو قطع کنه، این ضرر قابل جبران نیست. باید مجازات سنگینی برای اون مجرم ببریم.

ولی نه اینکه ماهم بیایم و با قطع کردن پاش جبران کنیم
یا مثلا اگه شخص مرتکب قتل شد بکشیمش (چشم جای چشم، خون جای خون در اسلام منظورمه)

البته این نظر شخصی بندس که عرض میکنم شایدم هم توش اشتباه بکنم جاهایی
از نظر من بودن حکمی مثل اعدام برای قتل زیاده. مثلا الله مهربان بنظرم بهتر بود توی قرآن بجای استفاده از این احکام از نظر من خشن یطورایی جامعرو به سمت فضیلت های خوب سوق بده و با کم کردن حکم های خشن در قانون خوش چه در مورد حکم های خلافی مثل قتل و هم چه در مورد اشخاصی مثل کافر و ... یطورایی فرهنگ سازی کنی. در صورتی که به اشد مجازات هم واسه خلاف قتل و مجازات های دیگه که از خود عمل خشن تر هستن پرداخته شده

اگر اشتباه نکنم(اگه اشتباه می کنم دوستان گوشزد کنن که تصحیح کنم) ۳۰ درصد آیات قرآن به بحث جهنم، احکام جزا، کافران و کلا چیزهایی که بوی خشونت ازشون در میاد پرداخته و این موضوع در چنین کتابی که قراره درستوراتش روشنی راه بشر باشه کمی نتیجه معکوس میده. و به بشر دستور ها و رهنمود های لازم برای زندگی مسالمت آمیز و بدور از جنگ و خون ریزی رو بده؛ در صورتی که یکی از بزرگترین اعمال یک فرد مسلمان جهاد در راه خدا(که قربون مفسرین عزیز بشم به حتی درس خوندن در راه خدا هم این کارو ربط دادن) که همون جنگ باکفاره که فکر کنم از نمازم واحب تره!

خوب در هر حال یعنی با بودن چینین مجازات های سنگینی برای این جرم ها و بجز اون بودن آیه های خشن و تهدید آمیز زیاد، همین ها که بعدا قانون میشن و بین مردن به هرشکل جا میافتند باعث یوجود اومدن یه فرهنگ خشن در دراز مدت میشین.
(نمونه کوچیکش البته پوزش از کسایی که کاملا متدانه عزاداری میکنن، سبک خشن عذاراری برای معصومین. البته فقط این نیست توی جشن هم من دیدم میزنن خودشونو)
که اینا با باب شدن یه سنت باز هم از نظر من بد و خشن در بین مردم که این خشونت رو قرآن یاعثش شده. البته مثلا با مردم ابران خودمون مثال میزنم. فرهنگ متمدانه ما بعد از اسلام به چه افتضاحی افتاد. یه دین با احکام و جوی خشن واسه مردمان ما همراه با افرادی خشن تر برای فرمانروایی برما
که نتیجش به خوبی توی عذاداری ها و امثال این رویداد ها مشهوده.

از بحث اصلیم دور نشم؛ الله که میگه من مهربانم و ماهم میگیم یعله شما مهربانی بهتر نبود مثلا بجای مجازات قتل همونطور که قبلا گفتم اول ایجاد به فرهنگ سازی با ارایه دادن آیه های فرهنگ ساز و قرار دادن خشونت کمتر مثلا(چند سال دادن مستمری یه خوانداده شخص مقتول) هم از خشونت دستورات کرم بکرد هم فرهنگ گذتشت و تحمل رو در مردم بالا ببرد

برای مثال شخص الف شخص ب رو میکشه
بعد شخص الف هم اعدام میشه اینجا بجز خانواده شخص ب خانواده شخص الف هم داغون میشن و از اون بدتر اگر بچه ها داشته باشه که بدتر
این اچازه دادن به ترویج یافتن حس هایی مثل تنفر، انتقام و ... خیلی خیلی ..... .

ختم کلام
حکم سنگسار یا اعدام بسیار غیرمتمدنانه هست
سنگسار در زمان پیامبر بوده. کتب تاریخی و اشحاص بزرگ تاریخی اینو ذکر کردنه
توی قرآن درسته صراحتا به این موضوع اشاره نشده ولی این حکم جز سنت پیامبر اسلام هست


.
.
پارمیدا
اگه این بحث به نتیجه ای رسید می خوام مجازات مربوط به کافران و دیگر مجازات ها رو هم وارد کنم با اجازت

از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
#77 | Posted: 28 Nov 2012 04:13
King05:
مگه نگفتی کتاب معرفی کنم که نشون بدی اشخاصی مثل رازی چندان دل خوشی از اسلامو اینا نداشتن اون یه کتاب

https://www.looti.net/11_5157_42.html#msg142121744
     
#78 | Posted: 28 Nov 2012 04:38
King05:
ولی نه اینکه ماهم بیایم و با قطع کردن پاش جبران کنیم
یا مثلا اگه شخص مرتکب قتل شد بکشیمش (چشم جای چشم، خون جای خون در اسلام منظورمه)

محمد جان پستت خیلی طولانی بود. پس همه شو نقل قول نکردم ولی کامل جوابتو میدم

اول این که مهربانی در جای خودش خوبه. ترحم بر پلنگ تیز دندان / ستم کاری بُوَد بر گوسپندان

دوم این که میگی مجازات اعدام خیلی خشنه و بهتره نباشه. الان یه چیزی میگم که اگه ردش کنی، خیلی عجیبه

اعدام در جامعه ی بزرگی مثل کشورها و دنیا رو میگی برداریم، بهتر جواب میده و اصلا" لازم نیست کسی اعدام شه. حالا ما از یه جامعه ی کوچیک تر حرف بزنمی. همین لوتی. انجمن و جامعه ای که خیلی خیلی کوچیک تر از یه کشوره و تازه فقط مجازیه. در همین انجمن و بقیه ی انجمن ها چیزی داریم به اسم بن کردن که معادل اعدامه در دنیای واقعی

ولی خودت بارها یه کاربر رو برای بن شدن به مدیرا گزارش دادی.

چرا براشون فرهنگ سازی نکردیم؟

ما اگه نمیتونیم همین جامعه ی کوچیک مجازی رو با فرهنگ سازی و بدون اشد مجازاتش یعنی بن کردن اداره و کنترل کنیم، اون وقت میتونیم یه کشورو با فرهنگ سازی به جایی برسونیم؟؟؟



King05:
برای مثال شخص الف شخص ب رو میکشه
بعد شخص الف هم اعدام میشه اینجا بجز خانواده شخص ب خانواده شخص الف هم داغون میشن و از اون بدتر اگر بچه ها داشته باشه که بدتر
این اچازه دادن به ترویج یافتن حس هایی مثل تنفر، انتقام و ... خیلی خیلی ..... .

خب در این موارد گزینه ای گذاشتن به اسم دیه که میتونه جای قصاص رو بگیره.

در ضمن با این استدلالت که میگی یه خانواده دیگه هم بدبخت میشه، به مثال زیر توجه کن :

یه کشوری میاد تو شهرهای ایران بمب میندازه و و خیلی خانواده ها رو نابود میکنه. حالا ما بیایم دست رو دست بذاریم چون اگه حتی فقط بمب گذارا رو هم بکشیم، خانواده هاشون نابود میشن؟؟؟ چه برسه به مقابله به مثل کردن و دفاع کردن از کشور و وطن و مردم

عقده یعنی کسی که اولین بار میره تو لیست، مدتش طبق قوانین باید سه روز باشه ولی یهو میشه دو ماه
     
#79 | Posted: 28 Nov 2012 04:50 | Edited By: RONIN
alinumber7:
البته منظورم آدمای بالای سن قانونیه وگرنه زیر ۱۸ سال رو واقعا" باید با تحلیل و اغماض و بخشش جریمه کرد

پس اسلام عزيز چي ميشه؟؟

سن قصاص و ازدواج براي دختر نه سال قمري و پسر پانزده سال قمريه

ميشه يه چيزي رو مايه هاي هفت هشت سال براي دختر و سيزده چهارده براي پسر

تازه چند جور كلاه شرعي هم براي سن هاي پايين تر داريم

اگه قرارباشه هجده سال سن قانوني باشه حتما پس فردا هم ميگين دختر هشت ساله رو نميشه عقد كرد

پس علما و روحانيت مقابل شما دشمنان اسلام خواهند ايستاد

اخه حاج اقايي كه به شكوفه ممه ها و رانهاي سفيد دختر هشت نه ساله عادت كرده چطور مي تونه بره دختر پير هجده ساله!!!!! بگيره

حرفايي مي زنين ها!!!

ضمنا اگه به همين راحتي ميشد اسلام عزيز را تحليل كرد و همين طوري خودمون بگيم اعدام بالاي هجده سال باشه كه ديگه مشكلي نبود و اسلام مي شد بهترين دين

كي گفته من و شما فكر كنيم و نظر بديم؟؟

علما رساله چاپ مي كنند و ما هم اجرا مي كنيم

هر كس از حرف علما سرپيچي كرد از دين خارج است و بايد كشته شود
     
#80 | Posted: 28 Nov 2012 08:56
کامی ممنون بایت اون لینکی که دادی مرسی
.
در ادامه حرفات می خوام اضافه کنم که برخلاف اون چیزی که خود قرآن ادعاشو کرده(قرآن کتابیست آشکار شاید در آن تفکر کنید) چیزی که میبینیم از نظر مفسرین و حتی خیلی از پیروان عزیز دیگر دین اسلام ما انسان ها چیزی نمیفهمیم و قرآن نیاز به تفسیر داره و باید دقیق مانند گوسپند(پوزش از دوستان مسلمان) بعد گفتن هر حکم دقیق بگیم بعععع بعععع و دیگر هیچ تو فکرشم نباشیم
.
.
داداش علی
فرقش اینه توی لوتی قوانین کاملا صریح و قشنگ اومدنه بخاطر اختضای کاری که داره یه سری قانون داره و اگه رعایت نکنی اول اخطار میگیری بعد بن میشی نه همون اول درجا شتکت کنن!
بجز اون قوانین یک سایت پورنو با قوانینی که قراره روشنی راه بشر باشه متفاوت هستش چرا چون یه سایت پورنو قرار نیست که فرهنگ سازی کنه و برای هدایت بشر از توهش و گمراهی نیومده! و همچنین این سایت چنین ادعایی منبی بر کامل بودن خودش و قوانینش نرکرده! و تقریبا تمام قوانینش تغییر کردنه اما اسلام!؟البت چون نمیشه قرآنو دست کاری کرد مفسرین محترم از اونجایی که مردم هیچی نمی فهمن(هه!) با در اوردن معنی هایی جالب قوانینی جالب تر رو واسمون از قرآن در میارن!
بجز اون این بدور از مهربانی که بیای توی ۳۰ درصد محتوای کتابی که به بندت میدی لحن حرف زندت خشن باشه! حتی توی آیه ای هم پیامبری که خودت مبعوث کردی تهدید کنی! این آیه های با مفهوم خشن و تهدید آمیز بیشتر به خشن شدن جو جامعه کمک میکنه. نه آروم شدن ،.... .
و چیزهایی که قبلا گفتم.


داداش ببخشید میشه آیه ای که مربوط به دیه هستو واسم بیاری چون یادم نیست چنبن آیه ایه ایرو ممنونت میشم
بعد از اون دیه زن نصف مرده این چه دلیلی داره!
چرا فقط به دادن همین دیه بسنده نکرده الله توی جزا عمل اعدام.
و با این کار فرهنگ صبر و بردباری و عدم انتقام جویی رو رواج نداده!؟ و به چنتا؟؟؟؟؟ دیگه

بحث جنگ فرق داره گلم یه مثال میزنم واست داداشی عزیزم مثلا یادمه توی یه تاپیکی اگه اشتباه نکنم بلیبلک یا نیماچی یکدومشون از اینکه چرا حضرت علی توی یه صبح تا شب از قبیله .... متاسفانه اسمش یادم رفته که با پیامبر عهد شکنی کرده بوده؛ تا زانو توی خون بود اینقدر سر زد یه جواب جالب شنیدم که توی جنگ خیرات که نمی کنن. فکر کنم خودت شما یا داداش ارسلانم(الیپسس) این چنین پاسخ داده بوید
یا توی تاپیک مخالفان اسلام بیان داخل هم باز چنین حرفی در مورد حضرت علی زده شد و باز هم همین دلیل گفته شد حتی دلیل اینکه چرا شمشیر ایشون دولیه بوده(که کسی که تا توی کشتن و کار با شمشیر ماهر نباشه شمشیر دولبه واسش حکم مرگه) هم حرفهایی زده شده اما بازم همون جواب آشنا گرفته شد. اینجا اگه با در نظر گرفتن حرف شما پیش بریم این همه زن و فرزند از کفار توی جنگ های اسلام یتیم و بیوه شد. که گروهی شونم یه کنیزی و غلامی گرفته میشدن اینم فرهنگ سازی در مورد جنگ! البت دلیلشم چی بوده آقا دوست نداشتن به دین محمد نبی روی بیارن زور که نبوده! ایرانی ها کاری بل اعراب مسلمان داشتن!؟ رومی ها چی!؟ همرو از دم تیغ گذروندن و بزور مسلمان کردن و نوامیسشون رو کنیز و غلام(برده دینی) کردن و ... .
الان یه کلام جالب از امام حسن یا حسین یادم اومد که ایشون میگن:
ما از تبار قريش هستيم و هواخواهان ما عرب و دشمنان ما ايراني (عجم)ها هستند روشن است كه هر عربي از هر ايراني(عجم) بهترو بالاتر و هر ايراني(عجم)"۱" از دشمنان ماهم بدتر است. ايراني(عجم) ها را بايد دستگير كرد و به مدينه آورد ، زنانشان را به فروش رسانيد و مردانشان را به بردگي و غلامي اعراب گماشت
خوب مشخصه که شاید گفته شه که منظور با فقط ایرانی ها نبوده که این بدتر البت اونجایی که با یک نشون دادم و یه دلیل اینکه اعراب بیشتر لفظ عجم رو واسه پارسیان یه کار میبردنه؛ خوب حالا دلیلم از نقل این حدیث اینه که دینی که این شکلی با کسایی که حتی کاری باهاشون ندارن اینطوری حسادت ورزی میکنه و چنین متهوشانه در مورد این مردم حرف میزنه انتظار داشت که مردمی متمدن داشته باشه
و بازم ؟؟؟؟؟

بجز اون از نظر شخصی خودم کلا با جنگ موافق نیستم. و تا مجبور به دفاع از خودم نشم واره دعوایی نمیشم.

راستی هنوز پاسخی در مورد جهاد بهم ندادی که چرا دینی که اینهمه داره ادعای صلح جو بودنو میکنه چطور جهاد توی جز والاترین اعماله!؟


در آخر هم لطفا درست یه این پرسشم پاسخ بده
چرا جزا مقاربت جنسی تو مجرد حد زنا هستش. چرا این دو شخص واسه لذت بردن از همدیگه باید حد بخورن!

از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
صفحه  صفحه 8 از 10:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  پسین » 
مذهب انجمن لوتی / مذهب / مجازات های اسلامی بالا
جواب شما روی این آیکون کلیک کنید تا به پستی که نقل قول کردید برگردید
رنگ ها  Bold Style  Italic Style  Highlight  Center  List       Image Link  URL Link   
Persian | English
  

 ?
برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.



 
Report Abuse  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti

Copyright © 2009-2019 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites