انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  
صفحه  صفحه 1 از 6:  1  2  3  4  5  6  پسین »

بزرگ كردن کیر! (رويا يا واقعيت)؟


مرد

 

بزرگ كردن آلت تناسلی مرد یا کیر! (رويا يا واقعيت)؟




بزرگ كردن آلت تناسلی در مردان توسط روش Penimore __ (بخش اول)



بزرگ كردن كیر:

مقدمه :

به عنوان یکی از معتيرترین روشهای بزرگ کردن Penimore روش آلت تناسلی در دنيا ميباشد . این روش که بر پایه یکسری تمرینات مخصوص روزانه بنا شده است ، در حقيقت بي عارضه ترین روش محسوب ميشود .این روش که بر پایه یکسری تمرینات مخصوص روزانه بنا شده است ، در حقیقت بی عارضه ترین روش محسوب میشود . این روش سالهاست که در کشورهای آمریکایی و اروپایی استفاده میشود .تا به امروز تحقیقات مفصلی بر روی این روش انجام شده و امروزه توسط پزشکان سکسولوژیست در سراسر دنیا توصیه میشود.

مشاهده شده است که اگر این تمرینات را به دقت و بدون وقفه انجام دهید ،معمولاً اثر آن بعد از سه هفته تا یک ماه شروع شده و تا 6ماه کامل میشود .معمولاً بین٢ سانتیمتر به محیط آلت تناسلی اضافه / ١ تا ۵ / 3تا 10 سانتیمتر به طول و حدود ۵ میشود.درصد موفقیت این روش تا به امروز % ٩٨ گزارش شده است .دیده شده است که بروز آثار این روش به یکسری از فاکتورهای فردی ارتباط دارد .بطور مثال سیگار باعث تضعیف آثار این روش شده و برعکس ، تغذیه مناسب و مرتب انجام دادن این تمرینات باعث تقویت این روش میشود .

مطالعات نشان داده عوامل خارجی نیز میتواند در رشد و نمو آلت تناسلی نقش داشته باشد . همانطور که ذکر شد سیگار از جمله عوامل مهم با اثر منفی بر روی این روش است . متاسفانه گزارش شده است که آلودگی هوا در نواحی شهری هم همانند سیگار دارای اثر منفی میباشد . همچنین لباسهای زیر تنگ ، مایوهای شنا و لیاسهای تنگ ورزشی مثل لباسهای سوارکاری هم اثر منفی دارند و یرعکس ورزش ، بخصوص ورزشهای پر تحرک مثل دویدن ، شنا و ... اثری بسیار مطلوب بر این روش دارد.

روشهایی که از انجام آنها باید اجتناب کرد :

استفاده از دارو :

بسیاری از سایتها با استغاده از تبلیغات کاذب اقدام به فروش قرص هایی برای افزایش سایز آلت تناسلی میکنند ، باید توجه کرد که تاکنون هیچ دارویی برای این امر ساخته نشده است و تمامی این قرصها بی تاثیرند.

استفاده از دستگاه مکنده :

این روش که به ساکشن آلت تناسلی معروف است ، به دلیل مکیدن آلت باعث رسیدن خون بیشتر به آلت تناسلی شده که این روش همراه با درد و کبودی عضو میباشد.

استفاده از وزنه :

این روش که در قدیم مرسوم بوده ، وزنه های مختلفی را به مدت حدودا 20 دقیقه به آلت تناسلی وصل میکردندکه این روش باعث بیماری قانقاریا میشود.

عمل جراحی :

روشی کاملا خطرناک همراه با درد زیاد و احتمال مرگ !!!در این روش با استفاده از عمل جراحی پلاستیک مقداری چربی به آلت تناسلی تزریق میکنند که علاوه بر هزینه بالای جراحی ، مدت زمان دوره نقاهت زیاد است.

نکته هایی در این زمینه :

  • سایز آلت تناسلی در مردان بین 11 تا 15 سانتیمتر میباشد ، همچنین استثناعاتی هم وجود دارد ولی به خاطر داشته باشید کوچکی آلت زمانی مشکل ساز است که طول آن کمتر از 5سانتیمتر باشد و نتوان عمل نزدیکی را انجام داد ، در همین رابطه ( بزرگ بودن آلت تناسلی ) افرادی هستد که با داشتن آلتی 20 سانتی از بزرگی آن رنج میبرند و باید اضافه کرد درصد کمی از زنان قادر به تحمل آلتی بزرگتر از 20 سانتیمتر هستند .

  • این تمرینات باید بطور مستمر و پیگیر انجام و با دقت به دستورات آن عمل شود تا حداکثر اثر را نشان دهد .
  • اثر این تمرینات ممعمولاً در مدت کمتر از یک ماه ظاهر و تا شش ماه کامل میشود .
  • تمام این تمرینات باید 5روز در هته انجام شود و 2 روز متوالی هم استراحت کرد .
  • بهتر است موهای اطراف آلت تناسلی را کوتاه کنید .
  • باید دقت کنیم هدف از این تمرینات بزرگ کردن آلت تناسلی میباشد و نباید در اثر زیاده روی به خود آسیب وارد کنید .
  • اگر درد و یا هرگونه زخم در اثر این تمرینات انجام شد ، باید بدانید زیاده روی کرده اید و باید استراحت کنید تا درد برطرف شود .
  • باید دارای ذهنی مثبت باشید تا بهترین اثر را دریافت کنید .

ادامه ی مقاله در پست بعدی
همه می گویند گل خار دارد چرا کسی نمی گوید خار گل دارد!
     
  
مرد

 
بزرگ كردن آلت تناسلی در مردان توسط روش Penimore __ (بخش دوم)
خلاصه برنامه روزانه :

  • استفاده از حوله گرم ( ١ دقیقه)
  • تمرینات کششی ( 25 تا 30 دقیقه)
  • تمرینات رشد و گردش خون ( ١ دقیقه)
  • استفاده ار ماده لیز کننده
  • تمرینات جلکینگ ( 10 تا 20 دقیقه)
  • ماساژ و گرم کردن ( ۵ تا 10 دقیقه)

  • استفاده از حوله گرم :

یک حوله یا پارچه تمیز را انتخاب کرده و توسط گرما و یا در آب گرم آن را گرم کرده و به مدت 1دقیقه به دور آلت تناسلی بپیچید و یا اگر میخواهید تمرینات را در حمام انجام دهید میتوانید به مدت 30 ثانیه آلت تناسلی را زیر آب گرم نگه دارید .این کار باعث افزایش خونرسانی و الاستیسیته آلت تناسلی میشود .هر چه خونرسانی به آلت تناسلی بهتر باشد ، رشد آن بهتر و سریعتر خواهد بود .

  • تمرینات کششی :

این تمرین باعث افزایش طول آلت تناسلی میشود .افرادی که میخواهند آلت تناسلیآنها بیشتر رشد طولی داشته باشد میتوانند بیشتر از این تکنیک استفاده نمایند .چندین نوع تکنیک در این زمینه وجود دارد که شما میتوانید یکی را انتخاب کرده و آن را انجام دهید . این تمرینات را میتوانید در حالت ایستاده و یا نشسته انجام دهید که به شرح زیرممیباشد .نکه مهم در مورد این تمرینات این است که حتماً آلت تناسلی شل باشد ، زیرادر غیر اینصورت آثار تمرینات ظاهر نخواهد شد .

تکنیک اول :

سر آلت تناسلی را با انگشتان یک دست بگیرید Flaccid

  • در حالت استراحت یا (آنقدر محکم نگیرید که خونرسانی آن مختل شود).
  • آلت تناسلی را بسمت جلو بکشید تا حدی که میتوانید (نباید احساس درد داشته باشید) و به مدت 5دقیقه نگه دارید ، بعد از هر یک دقیقه آن را آرام رها کرده و به مدت چند ثانیه استراحت کنید و سپس دوباره انجام دهید.
  • بعد از 5دقیقه اول به مدت 1دقیقه آلت تناسلی را ریلکس کرده و 30 بار آنرا درشل) بچرخانید . ) Flaccid حالت.
  • مراحل فوق را در چهار جهت دیگر )بالا ، پایین ، چپ و راست (انجام دهید و بعد از هر 5 دقیقه در هر جهت ، مرحله ج را تکرار کنید .
  • بعد از اتمام مراحل فوق به مدت 1دقیقه ، آلت تناسلی خود را 10 بار به سمت جلو بکشید .

تکنیک دوم :

این تکنیک بسیار شبیه تکنیک اول است و بارها این تکنیک با موفقیت روبرو بوده است .

سر آلت تناسلی را با انگشتان یک دست بگیرید Flaccid

  • در حالت استراحت یا(آنقدر محکم نگیرید که خونرسانی آن مختل شود)
  • آلت تناسلی را بسمت جلو بکشید تا حدی که میتوانید (نباید احساس دردداشته باشید) و به مدت 1دقیقه نگه دارید و سپس آنرا آرام رها کرده و به مدت چندثانیه (حدوداً 10 ثانیه) به آن استراحت دهید .
  • عمل فوق را 15 تا 20 بار تکرار کنید و سپس به مدت 10 دقیقه استراحت کنید .

تکنیک سوم :

سر آلت تناسلی را با انگشتان یک دست بگیرید Flaccid

  • در حالت استراحت یا(آنقدر محکم نگیرید که خونرسانی آن مختل شود).
  • به صورت ریتمیک آلت تناسلی را به تعداد 10 بار و هر بار به مدت 15 ثانیه آنرا بهسمت جلو بکشید و رها کنید.
  • عمل فوق را در سه جهت راست ( 10 بار) ، چپ ( 10 بار) و پایین ( 10 بار) تکرار کنید.
  • سر آلت را کمی بمالید تا به حالت نیمه راست شده برسد ، سپس آلت را گرفته آن را در حالتی که میچرخانید به سمت بیرون بکشید و سپس رها کنید (نباید آنقدر بکشید که درد ایجاد شود).
  • سپس عمل فوق را در دو جهت راست و چپ تکرار کنید .

ادامه ی مقاله در پست بعدی
همه می گویند گل خار دارد چرا کسی نمی گوید خار گل دارد!
     
  
مرد

 
بزرگ كردن آلت تناسلی در مردان توسط روش Penimore __ (بخش سوم)
  • تمرینات رشد و گردش خون :

بعد از تمرینات کششی حتماً باید تمرینات رشد و گردش خون را انجام داد ، زیرا باعثافزایش گردش خون در آلت تناسلی شده و موجب رشد آن میشود .روش کار به این شکل است که آلت تناسلی را به سمت جلو نگه داشته و با دست دیگر ضربات آرامی به آن وارد کنید ( 30 بار) . باید مواظب باشید تا ضربات به مناطق حساس مانند بیضه ها برخورد نکند .

  • استفاده ار ماده لیز کننده :

قبل از شروع تمرینات جلکینگ میبایست به مقذار کمی ماده لیز کننده مانند ژل لوبریکانت را بر روی آلت تناسلی بمالید زیرا باعث راحتی در انجام تمرینات جلکینگ میشود .

  • تمرینات جلکینگ :

این تمرین باعث افزایش محیط آلت تناسلی میشود .افرادی که میخواهند آلت تناسلی آنها بیشتر رشد محیطی داشته باشد میتوانند بیشتر از این تمرین استفاده نمایند. چندین نوع تکنیک در این زمینه وجود دارد که شما میتوانید یکی را انتخاب کرده و آن را انجام دهید . نکته مهم این مرحله انجام این تمرینات در حالت نیمه راست شدۀ آلت تناسلی میباشد .

تکنیک اول :

پس از استفده از لوبریکانت و وقتی آلت تناسلی نیمه راست شد ، توسط انگشتان شست و اشارۀ دست چپ حلقه ای درست کرده پس از ابتدای آلت تناسلی دست را به سمت سر آلت حرکت داده و آن را بدوشید ، باید حتماً حرکت دست و تماس آن با آلت به سمت جلو باشد ، سپس همین کار را با دست راست انجام دهید . با این کار سر آلت تناسلی شما قرمز و بزرگ میشود (به علت تجمع خون) که این امر مورد انتظار است ، در این مرحله از دست زدن به نوک آلت بپرهیزید زیرا بسیار حساس است . اگر در حین این شد و یا نزدیک به حالت انزال رسیدید باید کمی Erect تمرینات آلت تناسلی شما کاملاً صبر کنید تا دوباره به حالت نیمه راست برگردد . این روش را درهفته اول ٢٠٠ تا ٣٠٠ بار ، در هفته دوم ٣٠٠ تا ۵٠٠ بار و در هفته های بعد ۵٠٠ بار و یا بیشتر انجام دهید .

تکنیک دوم :

مانند عمل دوشیدن ، با استفاده از Flaccid پس از استفاده از لوبریکانت ، در حالت شل یا هر دو دست آلت را به سمت پایین و خارج(مانند تکنیک قبل) بدوشید . این تمرین باید در شدو یا Erect حالت شل انجام گیرد و اگر در حین این تمرینات آلت تناسلی شما کاملاً نزدیک به حالت انزال رسیدید ، باید کمی صبر کنید تا دوباره به حالت استراحت و یا شل برگردد . عمل فوق را ١٠٠ بار انجام دهید .به مدت دو هفته در هر بار تمرین عمل فوق را ١٠٠ بار انجام دهید و در هفته های بعد این کار را به ٢٠٠ بار در هر تمرین برسانید .

تکنیک سوم :

این تمرین برای کسانی توصیه میشود که میخواهند سر آلت تناسلی خود را هم بزرگ کنند . پس از استفاده از لوبریکانت و وقتی آلت تناسلی به حالت نیمه راست شده درآمد، توسط انگشتان شست و اشارۀ دست چپ حلقه ای درست کرده سپس ازابتدای آلت تناسلی دست را به سمت سر آلت حرکت داده و دست را نزدیک سر آلت به مدت 5ثانیه نگه دارید .سپس این عمل را با دست دیگر انجام دهید.این کار را میتوانید به مدت 10 تا 15 دقیقه در هر تمرین انجام دهید.

  • ماساژ و گرم کردن :

پس از انجام مراحل ذکر شده نوبت ماساژ و استراحت میرسد که باید به نرمی انجام شود .میتوانید از حوله گرم نیز استفاده کنید و در پایان میتوانید آلت تناسلی را شسته و آن را خشک نمایید.

پایان مقاله
همه می گویند گل خار دارد چرا کسی نمی گوید خار گل دارد!
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
مرد

 
بزرگ کردن اندام تناسلی - بررسی صحت ادعای روش penimore
اجازه دهید من اول عین جملات مکانیسم اون روش را بنویسم :

روش PENIMORE چگونه روشي ميباشد؟

اين روش شامل يكسري تمرينات ساده اي است كه فرد در منزل انجام ميدهد و پنج روز در هفته و روزي يك بار انجام ميشود. اين روش را سه عدد لوبريكانت يا كرم ويتامينه همراهي كرده كه باعث تقويت آثار اين روش ميشود. از آنجا كه اين روش به صورت ورزشي بوده تا امروز هيچگونه عوارضي ندارد.

مكانيسم اين روش چگونه است؟

Penis از نظر آناتوميك از سه منطقه عمده تشكيل شده است . دو حفره غاري كه در بالا واقع شده و به آن Corpora Cavernosa گفته ميشود و يك منطقه كوچكتر حفره اي ديگر كه در پايين واقع است كه به آن Corpus Spongisum اطلاق ميشود . در زمان Erection دو حفره C.C. حدود 90% خون را در خود جاي ميدهد . حفره ديگر ( C . S . ) در زمان ادرار كردن و انزال بيشتر مورد استفاده واقع ميشود .

سايز Penis در واقع در ارتباط كامل با دو حفره C . C. ميباشد . همانطور كه در اثر ورزش سلولهاي عضلاني دچار تزايد و رشد ميشوند ، روش Penimor موجب افزايش حجم دو منطقه C . C. ميشود . در اين روش غير از افزايش حجم دو منطقه مذكور باعث افزايش خونرساني به Penis ميشود. در حقيقت Penis همانند ساير نقاط بدن در اثر استفاده از اين روش ميتواند رشد كند.

ظاهرا شما به یک جایی در تهران زنگ میزنید و اونها برای شما محلولی را میفرستند که وقتی چند بار به آلت مالیده بشه میتونه طول وقطر آلت را اضافه کنه،محلولی که اصلا معلوم نیست چی هست و اشاره نشده،فقط نوشته سه عدد لوبریکانت یعنی یکجور پماد.

من فکر نمیکنم که بشه با پماد بتونیم تمام اجزاء بافت طبیعی آلت را زیاد کرد،یعنی هم عضلات را زیاد کرد.. هم عروق و هم اعصاب اون منطقه را ( مخصوصا اینکه بهتره عوارضی نداشته باشه). با توجه به اینکه اون قسمت دارای شبکه وسیع عصبی و عروقی است و هرگونه دخالت نابجا میتونه کار طبیعی مراحل جنسی را بشدت مختل کنه،در ضمن از روش پیشنهادی در هیچ منبع معتبر ی یاد نشده و نمودار نشان داده شده هم اعتبار علمی ندارد و نوعی صحنه سازی برای علمی نشان دادن یک محصول دست ساز به منظور معتبر نشان دادن آن و کسب در آمد ناصحیح است.

بزرگ کردن اندام تناسلی - بررسی روش های دیگر :

  • پیوند سلول بازو برای بزرگ نمودن آلت مرد :

اون روش تنها در مراکز معدودی در خارج انجام شده.. و فعلا گزارشات زیادی ازش نداریم وجنبه آزمایشی داره،در ایران تا بیاد اجرا و عملی بشه سالها وقت لازم داره،تازه اگه مورد تائید مجامع علمی قرار بگیره.

  • بزرگ کردن آلت-بررسی نقش دستگاه واكيوم :

عده ای ادعا میکنند که می توان از این وسیله برای بزرگ کردن آلت تناسلی استفاده کرد و, ممکن است علی الظاهر استفاده هر روزه و آنهم روزی پانزده تا 30 دقیقه باعث بزرگ شدن آلت گردد اما این مسئله بیشتر در حالت شل آلت تناسلی نمایان میشود. و تازه همان هم موقتی است و به محض عدم استفاده چند روزه...به همان اندازه قبل از استفاده از واکیوم برمیگردد.

  • تا چه حد قرصهاي بزرگ کننده آلت رو تایید میکنید؟

این قرص ها نه تنها جنبه سر کاری دارن بلکه امکان ایجاد عوارض هم وجود داره در اون صورت نه تنها آلت بزرگی نخواهید داشت بلکه احتمال اینکه نعوظ عادی و طبیعی خودتونو هم نداشته باشید وجود داره.

  • اندام تناسلی - تستوسترون :

اندام تناسلی شا هر چه هست ارتباطی به داروهای مصرفی شما نداره. تستوسترون می تونه اندام رو بزرگ کنه اما فقط بطور موقتی و لذا قطع مصرف تستوسترون هم تاثیری در اندام تناسلی شما نخواهد گذاشت.

  • نقش وياگرا در افزايش طول آلت :

داروی ویاگرا فقط برای کسانی توصیه میشه که مشکل نعوظ داشته باشن... باعث بزرگ شدن دائمی اندام تناسلی نمیشه.
همه می گویند گل خار دارد چرا کسی نمی گوید خار گل دارد!
     
  
مرد

 
بزرگ کردن آلت تناسلی مردان
اگر در اینترنت جستجو کرده باشید حتماً سایتها و مطالب زیادی در مورد ،، penis enlargement ,, یا همان بزرگ کردن آلت جنسی مردان دیده‌اید. شمار آنها آنقدر زیاد است که واقعاً به سختی میتوان تشخیص داد که کدامیک قابل اعتماد و عملی است. واقعاً که دنیای ترسناکی است. بعنوان یک مرد، از یک طرف می‌دانم مردان در مورد این موضوع چگونه فکر می‌کنند و چه احساسی دارد و اما از طرف دیگر بخواهیم به نظرات پزشکان متخصص رجوع کرده باشیم، ذکر موارد زیر مفید به نظر می‌رسد:

  • اغلب مردانی که از نظر عملکرد جنسی دچار مشکل هستند، مخصوصاً آنهائی که مشکل راست شدن آلت دارند، با همسر خود به راحتی موضوع را مطرح نمی‌کنند.
  • اغلب مردان سعی می‌کنند راه حل مشکل خود را با بحث و تبادل نظر در جمعهای مردانه مثل محیطهای کاری یا دوستان پیدا کنند یا در اینترنت دنبال جواب خود می‌گردند.
  • زنان به مردان می‌گویند که اندازه آلت آنها اهمیتی ندارد.
  • راست شدن ناقص یا عدم آن (Erectile Dysfunction) در حدود یک سوم مردان وجود دارد، جدا از اینکه از چه نژاد یا رده سنی باشند.
  • متوسط اندازه آلت مردانه حدود 5/5 اینچ (حدود 14 سانتیمتر) عنوان می‌شود.
  • سرطان پروستات رایج‌ترین نوع سرطان در جهان می‌باشد.
  • هر سال 38000 مرد تنها در ایالات متحده جان خود را بر اثر سرطان پروستات از دست می‌دهند که این آمار در حال افزایش است.
  • تورم خوش خیم پروستات (BPH) در 50 تا 75 درصد مردان وجود دارد.
  • نود درصد از مردان از اندازه یا طول کنونی و توانائی جنسی خود ناراضی هستند.
  • اغلب مردان نسبت به افزایش اندازه آلت خود تمایل دارند.

ابعاد بدن فرد ،طول آلت را تحت تاثیر قرار می دهد.اگر فردی چاق و سنگین وزن باشد آلت او کوچکتر به نظر می آید،چون توسط بافت های بدن احاطه شده و گاهی در چربی های بدن فرو میرود.این حالت در اصطلاح پزشکی آلت پنهان شده نامیده می شود .

اندازه آلت در حالات شل و راست شده :

اندازه آلت شل به هیچ وجه نشانگر اندازه آلت در حالت راست شده نمی باشد.در بعضی از مردان اندازه آلت تناسلی به سختی بین حالت شل و راست شده تغییر میکند،اما اغلب مردان آلتی با اندازه متوسط در حالت شل دارند که در حالت راست شده به طور قابل توجه بزرگ می شود.

باید توجه داشت که تا کنون هیچ مدرک معتبرعلمی وجود ندارد که قرص ها،شربت ها،لوسیون ها وروغن ها اثر دایمی در بزرگ کردن آلت داشته باشند،لطفا پول خود را پس انداز کنید.

اغلب مردان فکر می‌کنند تنها را واقعی برای داشتن آلتی بزرگتر استفاده از یکی از روشهای زیر است :

  • پمپ آلت
  • لوازم کششی یا وزنه آلت
  • عمل جراحی

  • پمپهای آلت :

در حقیقت این پمپها توسط مردانی بکار می‌رود که از نارسائی‌های انسولین ناشی از دیابت یا اختلالات گردش خون رنج می‌برند. (بهمین دلیل در اکثر کشورها این پمپها تحت بیمه خدمات درمانی قرار دارند).مردانی که تحت چنین شرایطی قرار دارند از گردش خون ضعیف‌تری در نتیجه متابولیسم قند خون خود برخوردارند، تا حدی که حتی خون‌رسانی به ناحیه آلت بدرستی صورت نمی‌گیرد.

تنها کاری که پمپ برای این افراد انجام می‌دهد کشیدن پوست و بافتهای زیرین آن است تا جلوی جریان خون گرفته شود و در نتیجه مقدار خون بیشتری در آلت جنسی تمرکز پیدا کند. بدین ترتیب با محکم گرفته شدن این قسمت، آنها می‌توانند سکس مختصری داشته باشند.

با آزاد شدن فشار روی ناحیه، راست شدن آلت به پایان می‌رسد. با استفاده مکرر از این پمپها اندازه آلت افزایش نمی‌یابد و تنها راست شدن آلت وابسته به آن می‌گردد. پمپهائی با ویژگی FDA وجود دارند که فقط در شرایط بسیار خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند.بنابراین آنچه که پمپها انجام می‌دهند این است که آلت را به حالت نیمه شق در می‌آورند تا بتوانید عمل دخول را انجام دهید.

  • لوازم کششی :

انواع زیادی از این وسایل در دنیا وجود دارند. اغلب این وسایل پزشکی مربوط به آلت مردانه برای کمک به بهبود بافتها پس از عمل جراحی (ختنه) هستند. چنین وسایلی بندرت و بمنظور بهبود جای زخم یا بخیه مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین مگر در 24 الی 36 ساعت پس از عمل جراحی آلت، نیازی به لوازم کششی نیست.

  • وزنه‌های آویزان کردنی :

وزنه‌هائی که از آلت آویزان می‌شوند برای مدت 2000 سال مورد استفاده قرار می‌گرفته است. شواهدی دال بر این مورد در قبایل آفریقای مرکزی دیده شده است. حتی فرض بر این است که فراعنه مصر باستان از این برای بزرگ کردن آلت خود استفاده می‌کردند. البته این روش عملاً جواب نمی‌دهد، زیرا مشاهده شده است که حتی اگر طول آلت در بلند مدت افزایش یابد، ضخامت و کلفتی آن قطعاً کاهش می‌یابد. با توجه به نوع وزنه، گردش خون نیز کاهش می‌یابد، که بنوبه خود می‌تواند باعث مرگ بافتها گردد.

  • جراحی آلت (phalloplasty) :

این روش برای مردانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که شرایط حادی دارند که ،،micro-penis ,, آلت بسیار کوچک نامیده می‌شود.در این جراحی‌ها بوسیله بریدن رباط تعلیق (suspesory ligament) یا تزریق بافتهای چربی، عوارض و نافرمی‌های حاد را از یبن می‌برند.جراحی نمی‌تواند طول استحکام ماهیچه‌های آلت را افزایش دهد. همچنین نمی‌توانید توانائی شما در حفظ راست شدن آلت را زیاد کند و بالاخره جراحی نمی‌تواند توانایی انزال شما را افزایش دهد.

در حقیقت، برخی مطالعات نشان می‌دهد که بریدن رباط تعلیق بمنظور بزرگ کردن آلت، در واقع باعث کوتاه‌تر شدن آن در نتیجه اثری که از فقدان رباط بر جای می‌ماند خواهد شد.


روش طبیعی بزرگ کردن آلت :

گروهی از پزشکان آمریکائی روش را بنام روش طبیعی بزرگ کردن آلت در مردان ابداع کرده‌اند که ادعا می‌کنند تنها روش مؤثر در این زمینه است. آنها علاوه بر چاپ کتبی در این زمینه، این روش را بصورت دریافت وجه از طریق کردیت کارد روی اینترنت نیز به علاقمندان ارائه می‌کنند. ما از چند و چون این روش اطلاعی نداریم اما به گفته این پزشکان روش مذکور طی مدت چهار سال می‌تواند نتایج زیر را برای شما به ارمغان بیاورد :

  • افزایش طول آلت بمیزان 2 اینچ (5 سانتیمتر)
  • افزایش قطر آلت بمیزان 25/1 اینچ (حدود 3 سانتیمتر)

سوالات رایج :

آیا آلت به طور دایمی ممکن است کوچک تر شود؟

بله!آلت در سنین بالا-کهنسالی- ممکن است کوچک تر شود.همچنین شواهدی وجود دارد که ناتوانی جنسی طولانی مدت می‌تواند موجب کوچک شدن اندازه آلت شود.وقتی فردی چاق و سنگین وزن است ،آلتش کوچکتر و جمع شده به نظر می آید.معمولا وقتی وزن کاهش می یابد اندازه آلت به وضعیت قبلی خود برمی گردد .

آیا روش جراحی برای بزرگ کردن آلت وجود دارد؟

بله!تعدادی تکنیک های جراحی وجود دارند که می توانند قطر و طول آلت را افزایش دهند.با آزاد کردن رباطی(لیگامنت)که آلت را در جای خود نگه می دارد می توان آن را تا حد ۵/۲ سانتی متر طولانی تر کرد.
ابمپلنت های پوستی نیز می توانند طول و قطر آلت را اضافه کنند.در مورد هر یک از مداخلات جراحی باید در نظر گرفت که آیا منافع جراحی برخطرات آن غلبه دارد یا خیر باید توجه داشت که در مقابل عوارض جانبی این اعمال،نتایج تزیینی آن ارزش نخواهد داشت.
اکثر اورولوژیست ها به جز در مواردی که بدشکلی(دفورمیتی)یا علت طبی خاصی وجود دارد ،اقدام به این نوع اعمال جراحی نمی کنند .

آیا دستگاه واکیوم، آلت تناسلی را بزرگ می کند؟

دستگاه های واکیوم اندازه آلت را بطور موقت افزایش می دهد(حداکثر ۲۴ ساعت ) البته این دستگاه ها نیز بویژه اگر از استاندارد لازم برخوردار نباشند،می توانند عوارضی همچون ترکاندن عروق خونی را به دنبال داشته باشند که موجب درد و تورم می شود.
همه می گویند گل خار دارد چرا کسی نمی گوید خار گل دارد!
     
  
مرد

 
روشهای بزرگ کردن آلت
قبل از هر چیز، در مورد کم شدن طول آلت در اثر ختنه روی اینترنت گشتی زدیم و نتیجه کلی این بود که اگر جراح کارش را خوب انجام داده باشد، طول آلت کم نمی شود. و اما در مورد افزایش طول آلت با گشت و گذار اینترنتی به این روشها رسیدیم :

  • روشهای مالشی و کششی با دست.
  • استفاده از وزنه و وسایل مکانیکی.
  • استفاده از پمپ.
  • جراحی.

ظاهرا هیچکدام از روشها نتیجه چشمگیری ندارد. اکثر متخصصان با روشهای دوم و سوم کاملا مخالف هستند چون :

  • بافت آلت بسیار حساس است و پمپ و وزنه باعث صدمه به آلت می شود.
  • اثر آنها ماندگار نیست و فقط تا زمانی که مرتب استفاده کنید مؤثر است و پس از آن به اندازه اولیه برمی گردد.

روش چهارم هم باز بخاطر ظرافت بافتهای آلت پیشنهاد نمی شود مگر اینکه آلت نقص مادرزادی داشته باشد یا آنقدر کوچک باشد که عملا نزدیکی ممکن نباشد.

می ماند روش اول که ظاهرا کم خطرتر است. این روش در جوامع غربی به روش عربی معروف است.گویا مردان عرب این روش را نسل به نسل به فرزندانشان آموزش می داده اند. این هم یک کتاب آموزشی خوب در این PENIS ENLARGEMENT TECHNIQUES
همه می گویند گل خار دارد چرا کسی نمی گوید خار گل دارد!
     
  
مرد

 
افزایش سایز آلت، حقایقی که لازم است بدانید
تولید مثل و ادامه ی بقا بدون شک یکی از مهمترین دغدغه های بشر از زمان خلقت بوده و تا انتهای دنیا نیز خواهد بود و این امری کاملا طبیعی است که هر موجودی (و انسان) برای حفظ و باقی ماندن گنجینه های ژنتیکی خود در طبیعت تلاش کند. از اینرو در جوامع مختلف اندام جنسی مرد به عنوان قدرت مردانگی و تضمین بقای نسل به حساب می آمده است (و در بسیاری نقاط هنوز هم به همین شکل باقی مانده است).

جدای از اینکه آیا اندازه اندام جنسی مردانه ارتباطی با قدرت باردار نمودن و بقای نسل دارد یا خیر، مساله ای که تقریبا در تمام مردان مشاهده میشود این است که "آیا اندازه ی آلت کوچکی دارند؟" یا "چطور میتوان اندازه ی آن را بزرگتر کرد؟".

با توجه به اینکه این مساله تقریبا در قشر نوجوان و جوان جامعه گسترش یافته و حجم تبلیغاتی که قرصها و دستگاه های مختلف را برای این منظور پیشنهاد میکنند، افزایش یافته است برآن شدیم تا حقایقی را که احتمالا در مورد آنها اطلاعاتی ندارید با شما در میان بگذاریم.


چرا مردان از بابت اندازه آلت خود نگرانی دارند؟

با وجود اینکه اکثر افراد دارای اندازه و حجم کافی (و بیشتر از کافی) برای عشقبازی و داشتن رابطه زناشویی مطلوب هستند اما به دلیل اینکه انتقال عامل وراثت و ژنتیکی بر عهده جنس نر میباشد همیشه نگرانی هایی از بابت توانایی های جنسی وجود دارد و این تصور حاکم است که "هرچه بزرگتر بهتر!" و شاید دلیل اینکه بسیاری از کاربران از طریق ایمیل از ما درخواست انتشار مطلبی در این زمینه را داشتند، همین تصور باشد.

مطمئنا اگر یک خانم این مطلب را مطالعه کند از اینکه مردان تا این حد نسبت به این مساله نگرانی دارند متعجب خواهد شد چرا که مطالعات روانشناسی نشان میدهد خانم ها به گونه ای کاملا متفاوت با این مساله برخورد میکنند و چند سانتی متر بزرگتر یا کوچکتر بودن اندازه آلت چندان اهمیتی برای آنها ندارد!

از دید روانشناسان از مهمترین دلایلی که این مساله فکر و ذهن قشر جوان و نوجوان را درگیر کرده است، مشاهده فیلمهای مستهجن و مبتذل میباشد که فرد با دیدن آنها و مقایسه خود با آن افراد این سوالات و نگرانیها در ذهنش ایجاد میشود. لازم است بدانید که اکثر بازیگران اینگونه فیلمها دارای اندازه های طبیعی و نرمال نیستند و بعضا چندین بار تحت جراحی های متعدد و متنوع قرار گرفته اند.

سایر طبیعی آلت چه قدر باید باشد؟

این یک حقیقت است که اندازه ی اندام تناسلی چندان اهمیتی ندارد و زنان به این خاطر سمت شما جذب نمیشوند! بیش از نیمی از جمعیت بانوان نمیتوانند نگرانی مردان در این زمینه را درک کنند!

حقیقت دیگری که باید بدانید این است که خانمها عمدتا از دو منظر به این قضیه توجه میکنند :


  • بعضی از خانمها واقعا از آلت بزرگ بیزار هستند و احساس ترس و وحشت دارند (و همین مساله باعث میشود در روابط زناشویی لذت کافی را تجربه نکنند که همین امر منجر به سرد شدن روابط خواهد شد).
  • برای بعضی دیگر از خانمها قطر آلت مهمتر از طول آن است،به این دلیل که قطر آلت است که سبب کشیده شدن دیواره ی واژن میشود و احساس لذت برای خانمها ایجاد میکند.

جالب است بدانید اکثر سایزها در حالت نعوظ بسیار به هم نزدیک هستند. اندازه ی طبیعی آلت در حالت نعوظ (ایستاده) بین ۱۱ تا ۱۵ سانتی متر است و این محدوده، اندازه ی طبیعی محسوب میشود. ولی بازهم تکرار میکنیم که اندازه ی آلت اهمیتی ندارد چرا که در طول زمان مقاربت، اندازه ی واژن با اندازه ی آلت سازگار میشود (با هر اندازه ای).

  • اندازه واژن در حالت طبیعی در خانمهایی که زایمان نداشته اند حدود ۷.۵ سانتی متر است. برای آندسته که زایمان داشته اند کمی متفاوت است.
  • در صورت تحریک و تهییج جنسی، اندازه واژن تا حدود ۱۰ سانتی متر میرسد.

این بدین معناست که آلت ذکور میتواند تمام واژن را به طور کامل دربر بگیرد مگر در آندسته افراد که دارای میکروپینس (Micro penis) یا کوچک بودن بیش از حد آلت هستند (یعنی کمتر از ۸ سانتی متر در حالت نعوظ). ولی همانطور که در بالاتر اشاره کردیم، واژن این قابلیت را دارد که به اندازه های بزرگتر نیز تغییر اندازه دهد بنابراین برای سایزهای بزرگتر نیز مشکلی وجود نخواهد داشت.

* در صورتی که احساس میکنید جزو میکرو پینس هستید باید با پزشک عمومی یا متخصص اورولوژیست (مجاری ادراری) مشورت کنید.

چه راه هایی برای افزایش سایز آلت وجود دارد؟

کمپانی ها و شرکتهای زیادی با ارائه ی محصولات افزایشی با قیمتهای گزاف، پولهای هنگفتی بدست آورده اند. کنگره ها و کنفرانسهای جدید پزشکی که در زمینه ی افزایش سایز برگزار شده اند، در مورد محصولاتی که در ماهواره و اینترنت تبلیغ میشوند بحث کرده اند. نتایج این کنفرانسها در مورد محصولات مذکور به طور خلاصه در لیست زیر آورده شده است:

  • قرص ها و بسته های افزایشی: اتلاف زمان
  • جراحی افزایش سایز آلت: نامطمئن و بعضا خطرناک
  • تمرینات افزایش طول: بی اثر و بی فایده
  • دستگاه های کششی برای افزایش طول: کاربرد بسیار کم و نتایج نامطلوب

از نظر علمی و عملی، تنها راه برای افزایش سایز آلت، جراحی است و تمام روشهایی که در تبلیغات مشاهده میکنید (مانند لارجر باکس، قرصهای تقویتی، ژل، کرمهای گیاهی و ...) تنها اتلاف سرمایه و وقت است. روش جراحی نیز پیچیدگیهای خود را دارد و ممکن است عوارضی مانند خونریزی، عفونت و بدفرم شدن عضو را در پی داشته باشد.

در بین روشهای جراحی، بیشترین کاربرد مربوط به بریدن لیگامنت (رباط) نگهدارنده ی آلت است. بدین ترتیب قدرت نگهدارندگی کاهش میابد؛ آلت آویزان شده و بلندتر به نظر میرسد ولی اندازه ی اصلی تغییری نکرده است.

روش دیگر نیز تزریق چربیهای خود فرد به بافت آلت است که سبب حجیم شدن آن میشود ولی این روش میتواند اختلالاتی را در نعوظ ایجاد کند.

روشهای جراحی تنها به افرادی پیشنهاد میشود که در گروه میکرو پنیس قرار دارند و مطالعاتی که انجام شده است نشان میدهد حدود ۷۰% مردانی که از طریق روش جراحی (که تنها راه موجود است) اقدام کرده اند، به نتایج مطلوب نرسیده اند و از نتیجه عمل ناراضی بوده اند.

پیشنهاد روانشناسان :

روانشناسان به افرادی که در این زمینه نگرانی دارند ( و در گروه میکرو پنیس نیستند) پیشنهاد میکنند که به جای تمرکز بر روی اندازه ی آلت، که نگرانی بیهوده ای است؛ تکنیکهای عشقبازی را فرا بگیرند. برخلاف مردان که در طول یک رابطه از بعد جسمانی بیشتر لذت میبرند، زنان باید قبل از شروع رابطه از لحاظ روانی کاملا آماده شده باشند. همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم برای خانم ها اندازه چندان اهمیتی ندارد، بلکه طرز رفتار و نحوه ی عملکرد شما است که برای آنان لذت را به ارمغان می آورد.
همه می گویند گل خار دارد چرا کسی نمی گوید خار گل دارد!
     
  
مرد

 
اندازه‌ی معمول و متوسط آلت مردانه چقدر است؟
نگرانی درباره‌ی اندازه‌ی آلت :

رشد آلت و هم‌چنین اندازه‌ی آن موضوعی است که مایه‌ی نگرانی بسیاری از نوجوانان و بزرگسالان بوده و می‌باشد. از آن‌جا که مردم می‌دانند که اندازه‌ی آلت مردانه در افراد مختلف متفاوت است افسانه‌ای به وجود آمده‌ است که می‌گوید:

قدرت جنسی به داشتن یک آلت جنسی بزرگ بستگی دارد. رضایت جنسی به عوامل بسیاری بستگی دارد که یکی از آن‌ها می‌تواند اندازه‌ی آلت باشد. اما بزرگی به هیچ وجه به‌معنی و برابر با ارضای جنسی نخواهد بود.

گرایش به آلت بزرگ را تغییر دهید :

با این که بزرگ بودن آلت از لحاظ زیبایی شناختی جالب به نظر می‌رسد، مانند دیگر جنبه‌های آناتومی دید خود را برای انواع مختلف آن باز بگذارید. به عنوان مثال در روم و یونان قدیم آلت بزرگ مایه‌ی خنده و مورد تمسخر بوده است. به عنوان شاهد می‌توانید موزه‌های مربوط به آن دوران را مورد بررسی قرار دهید.چه چیز اندازه‌ی آلت را تعیین می‌کند؟

اندازه‌ی آلت به وسیله‌ی ژنتیک مشخص می‌شود. اندازه‌ی آلت هم‌چنین در دوره‌ی بلوغ دچار تغییرات می‌شود.افزایش طول آلت در سنین حدود 10 تا 14 سالگی آغاز می‌شود البته در برخی از پسران این شروع می‌تواند کمی زودتر‌ یا دیرتر انجام‌ شود. بیضه‌ها شروع به رشد می‌کنند و موهای ناحیه‌ی شرم‌گاهی ظاهر می‌شوند.

ابتدا افزایش طولی و سپس افزایش قطری آلت به آرامی آغاز می‌شود. طول آلت خوابیده در افراد بالغ بین 3 تا 4 اینچ است. نوجوانان باید یک یا دو سال پس از ثابت ماندن میزان قدشان صبر کنند تا اندازه‌ی نهایی آلتشان را بفهمند.
اندازه‌ی متوسط آلت مردانه سایز بدن و اندام می‌تواند روی اندازه‌ی آلت تاثیر بگذارد. اگر فردی اضافه وزن داشته باشد یا بسیار چاق و فربه باشد آلت او ممکن است بسیار کوچک‌تر به نظر برسد؛ زیرا آلت توسط چاقی شخص فراگرفته شده یا اصلا در برگرفته شده است. این مورد در اصطلاح پزشکی آلت پنهان یا پوشیده نامیده می‌شود.

تعدادی از عوامل طبی نیز هستند که بر اندازه‌ی آلت تاثیر دارند. به عنوان مثال مسائلی در بدو تولد وجود دارد که نیاز به دخالت پزشکی دارد. آلت بسیار کوچک(حدود نیم اینچ یا 1.26 سانتی متر) در زمان تولد یک مشکل ژنتیکی است که مشکل ساز می‌شود. آلت پوست دار(webbed penis)،‌ آلت پنهان یا پوشیده و ... همگی شرایطی هستند که آلت اندازه‌ی نرمالی دارد ولی در ظاهر کوچک به نظر می‌رسد.

اندازه‌ی طبیعی و نرمال آلت جنسی مردانه چه‌قدر است؟

یکی از مشکلاتی که برای جواب دادن به این سوال شما وجود دارد این است که به دست آوردن آمار جهانی در مورد اندازه‌ی آلت(شق و خوابیده) ‌چندان هم راحت نیست و معمولا آن‌چنان آمار علمی به دست نمی‌آید. تعدادی نظرخواهی اینترنتی و هم‌چنین تحقیقات میدانی در این مورد وجود دارد ولی به نظر نمی‌رسد که نتایج چندان دقیقی را به ما بدهد. معمولا نتایج از روی گفته‌های اشخاص درباره‌ی اندازه‌ی آلتشان جمع‌آوری می‌شوند که نتایج بستگی به میزان صداقت افراد دارد ولی به نظر می‌رسد در بسیاری موارد افراد تمایل به اغراق در اندازه‌ی آلتشان دارند.

اگر از شما بخواهند آلتتان را اندازه بگیرید و اندازه‌اش را بگویید چه خواهید کرد؟ آیا در صورت جواب دادن اندازه‌ی آن را به بالا رُند می‌کنید یا پایین؟اندازه‌ی آلت خوابیده هرگز بیان‌گر اندازه‌ی آلت عمود شده (یا به اصطلاح شق شده) نیست. در بعضی از مردان تقریبا اندازه‌ی آلتشان در حالت شل و خوابیده و شق شده تفاوتی با هم نمی‌کند. در عده‌ی دیگری از مردان آلت خوابیده و شل ممکن است کوچک باشد اما در حالت شق شده بسیار بزرگ‌تر شود.

مساله جالب این است که معمولا اندازه‌ی آلت در حالت خوابیده و شل است که مردان را نگران می‌کند. اندازه‌ی آلت در طول اعمال جنسی و با تحریک از حالت شل به حالت عمود و شق به تدریج زیاد می‌شود.به هر حال برای آن‌ها که هنوز نگرانند در این‌جا یک آمار خام ارائه می‌کنیم: متوسط اندازه‌ی آلت مردان در حالت خوابیده بین 6 تا 10 سانتی‌متر و در حالت شق شده بین 10 تا 20 سانتی‌متر می‌باشد.
همه می گویند گل خار دارد چرا کسی نمی گوید خار گل دارد!
     
  
مرد

 
بزرگ كردن كيــــــــــــــــــــــــــــــــر ! (رويا يا واقعيت)؟

اندازه الت تناسلی در اقایان در حالت عادی بین 6 تا 10 سانتیمتر و در حالت نعوظ بین 12 تا 18 سانتیمتر و بطور متوسط 15 سانتیمتر می باشد. آلت تناسلی از دوره بلوغ رشد خود را آغاز و تا سن حدود 20 سالگی به نهایت رشد خود می رسد و بعد از آن به هیچ وجه امکان بزرگ شدن ندارد. استفاده از وسایل و تجهیزات مختلف یا داروها و کرمها و پمادهای مختلف تحت عنوان بزرگ کننده به هیچ وجه اندازه الت تناسلی را تغییر نداده و تبلیغاتی که در این زمینه صورت می گیرد به قصد فریب افراد می باشد. اخیرا در ماهواره ها کالایی با عنوان لارجر باکس تبلیغ می شود که هیچ تاثیری در بلند کردن آلت تناسلی نداشته و نخواهد داشت. همچنین کرمهایی که در این زمینه تبلیغ می شود نیز فاقد اثر بوده و هیچ تاثیری در این زمینه نخواهد داشت. حتی برخی از سایتها ورزشهای خاصی را تبلیغ می کنند که باید بگویم الت تناسلی فاقد عضله بوده و ورزش نیز تاثیری بر بلند شدن یا کلفت شدن الت تناسلی ندارد.

نکته ای که باید بگویم اینکه بیش از آنکه اندازه آلت تناسلی در ارضای زن و احساس رضایت مرد از رابطه جنسی نقش داشته باشد رفتار و تکنیکهایی است که مرد در رابطه جنسی به کار می برد. اندازه مجرای تناسلی در زنان در حالت عادی بین 6 تا 8 سانتیمتر و در حالت برانگیختگی بین 8 تا 10 سانتیمتر می باشد و عمده گیرنده های تحریکی آن در 3 تا 4 سانتیمتر ابتدایی ان واقع هستند. حساسترین نقطه مجرا نیز که نقطه جی نامیده می شود در دیواره جلویی مجرا و در فاصله 3 سانتیمتری از دهانه ورودی قرار دارد لذا یک مرد با الت تناسلی حدود 10 سانتیمتر در حالت نعوظ به راحتی می تواند یک زن را تحریک و به ارگاسم برساند. اگر اصول رابطه جنسی صحیح به درستی رعایت شود و مرحله پیش نوازش به خوبی پشت سر گذاشته شود یک زن به راحتی می تواند به ارگاسم برسد.

لذا این دوست عزیز و سایر دوستان اگر در حالت نعوظ اندازه الت تناسلی شان در حد 10 سانتیمتر باشد نباید در این زمینه نگرانی داشته باشند و خیالشان راحت باشد که به راحتی می توانند رابطه را برقرار و شریک جنسی خویش را به ارگاسم برسانند.

در پاسخ به بخش دیگر سوال در مورد مو دراوردن روی الت تناسلی باید بگویم این مساله کاملا طبیعی می باشد و مشکل خاصی نیست. می توانند موها را با استفاده از مواد موبر یا دستگاههای اپیلاسیون از بین ببرند.

در مورد زود انزالی نیز باید یک شرح حال کامل از ایشان اخذ شود و متناسب با مشکل برای ایشان دارو تجویز شود. داروهای ضد افسردگی مثل فلوکستین، سرترالین و کلومیپرامین خاصیت ایجاد تاخیر در انزال دارند که می توان از اینها برای رفع مشکل زود انزالی استفاده کرد.
همه می گویند گل خار دارد چرا کسی نمی گوید خار گل دارد!
     
  
مرد

 
نظرات کاربران انجمن
نظر اول :

vf_1360:
ولی دوستان یه نکته که جالب بود و نوشته بودن این بود اونای که کیر بزرگی دارن مثلا ۲۰ به بالا در سنین بالاتر که آدم دچار انواع بیماری و کم خونی میشه دیر تر و زمان کمتری کیرشون شق میشه چون حجمش زیاده و خون بیشتری میخواد اما اونای که معتدل و بنظرشون کوچیک میاد باید فکر پیریشون و میانسالی که هوس میکنن کس بکنن اما دیگه شق نمیشه بکنن حالا این تحلیل نظر بدید.

نظر دوم :

kamran:
من از دستگاه استفاده کردم.۶ ماه کامل بستمش.از روزی ۲ ساعت تا ۸ ساعت.هیچ تغییری نکرد.من التم ۱۶ سانته با قطر ۱۴ فکر میکردم کوچیکه.ولی وقتی سکس رو شروع کردم دیدم نه تازه بزرگم هست.نصفش تو نرفته طرف اخ و اوخ میکنه میگه جر خوردم......

پس نتیجه میگیریم فقط داریم تلقین میکتیم که کوچیکه،نباید خودمونو با پورن استار ها مقایسه کنیم اصلا،در زمن هیچ راهی غیر جراهی جواب نمیده،من تا اخرش رفتم،زن در زمان تحریک کامل ۱۲ سانت جا داره....پس شما ۴ سانت هم اضافه میاری کسی که عاشقت باشه خواجه هم که باشی عاشقته...دخترها خودمونو میخوان نه التمون رو قربون همه داداشای گلم.موفق باشید.


نظر سوم :

lMehrdad:
ضمن عرض تشکر بابت اطلاعات مفیدی که ارائه کردید میخواستم بگم تمام مواردی رو که در مورد نحوه افزایش طول و قطر آلت تناسلی گفته شد رو قبلا هم در منابع معتبر انگلیسی خونده بودم،اغلب نکاتی که گفته شد رو قبول دارم بجز قسمتی که اشاره کردید مصرف دارو هیچ تاثیری نداره،شخصا با اینکه از نظر اندازه آلت چندان مشکلی ندارم ولی دارویی رو امتحان کردم به نام Pro-solution pills که گفته میشه از ترکیبات گیاهی و بر اساس طب سنتی چین ساخته شده.

بعد از 2 ماه مصرف این دارو اندازه آلت من به طرز ناباورانه ای بزرگ شد و شریک جنسی من شروع به گلایه کردن کرد این شد که دیگه مصرف نکردم. و خب بعد از یه مدتی آندازه آلت من به حالت اولش برگشت،امیدوارم این موضوع هم به کسایی که مشکل دارن بتونه کمک کنه.


نظر چهارم :

aftabitarin:
آقایی که میگه اندازه آلتش ۱۵ سانته چه توقعی داره؟

مگه واژن زن چ قدر جا داره که بخاد بزرگترش کنه،اگه بزرگتر بشه هرچی قرار نیست که همش بره داخل همونطور که کوتاهی خوب نیست،بزرگی زیاد هم خوب نیست،اندازه آلت به طور متوسط ۱۴ سانتی متره،که بین ما اسیایی ها شما اندازه التی خوبی داری،فقط میمونه کلفتی آلت که با دستگاه های فیزیکی که باید دو ساعت به دوساعت در روز استفاده کنید.

بزرگی آلت مهمه یعنی تناسبی بین بلندی و اندازه قطر،ضمن اینکه اگه دوست دختر داشته باشید یا با زنا رابطه داشته باشید،متوجه میشید که زن ها به مالش ناحیه ابتدایی بالای دستگاه تناسلیشونت حساس تر هستند و خیلی وقت ها نیازی به داخل کردن آلت نیست،فیلم ها ی سکسی رو فراموش کنید،قرص و ماساژ اثر ماندگار ندارند بلکه التیام بخش و کمک کننده موقتی هستند.

تنها راهی که هم برای بلندی هم برای سفتی و بیشتر شدن چگالی آلت در هرسنی یعنی تا ۹۰ سال اثر گذاره استفاده از دستگاه کشنده آلت تناسلی هست که می تونید از شرکت روناس طب تنها تولید کننده این دستگاه ها تهیه کنید.


نظر پنجم :

sttdn1368:
دوستان سلام.

اولا اینکه میگن شورت نپوشی بزرگ،میشه دروغه.چرا؟چون من ازسال ۸۲ که چهارده سالم بودتا الان که ۲۴سالمه شورت فقط وقتی میرم بیرن ازخونه میپوشم موقع استراحت و خواب شورت نمیپوشم اصلا.شورتایی هم که میپوشم ازاین شورتای بلند و آزاده تو خونه هم معمولا شلوارکردی یاشلوارک پام میکنم.اما اصلا تاثیری دررشد وبزرگی آلت نداره.

دوما معمولا افرادی که چاق هستند آلتشون میره زیرچربی حدود۲-۳ سانت.اگر دیدی درقسمت عانه جایی که پشم کیر درمیاد پربی دارید بدونید ۲-۳ سانتی کیرتون زیرچربی مونده وزن کم کنید.

سوما دستگاه های لارجرباکس یا اگزایت من دروغه.من خودم دوسال مداوم روزی بین ۴تا۸ ساعت استفاده کردم اما نه کلفت کرد نه درازکرد دستگاهی هم که داشتم ۵تا مگنت یاآهنربا داشت پولتونو دورنریزید این تبلیغا دروغه.

ازقرص وپماد و کرم استفاده نکردم اما فکرکنم تاثیرشون موقته.
همه می گویند گل خار دارد چرا کسی نمی گوید خار گل دارد!
     
  ویرایش شده توسط: مدیر   
صفحه  صفحه 1 از 6:  1  2  3  4  5  6  پسین » 
Sexology - سکسولوژی

بزرگ كردن کیر! (رويا يا واقعيت)؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA