انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  
صفحه  صفحه 2 از 3:  « پیشین  1  2  3  پسین »

حرف های در گوشی به اقایان و خانمها ؟؟؟؟؟(قابل توجه متاهلین )


زن

 
زنها خیلی زود رنجن شاید گاهی از اینکه شما با تو صدایش کنی رنج بکشن.........
Signature
اوس کــریم:گنــاهامو نادیده بگیرهمونطور که دعاهامو نشنیده میگیری :
(سلام به همه لزبین های لوتی)
     
  
مرد

 
parisa25: دوستان ميدونستيد به گفته خيلي از روانشناس ها بيشتر طلاق هاي ايران بيشتر از 50 درصد بخاطر مشكل در برقراري سكس هستش از هر دو طرف رو عرض ميكنم
این موضوع از سال ۸۵ اثبات شده و بیشترین امار طلاق رو داره دوست عزیز
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
parisa25: دوستان ميدونستيد به گفته خيلي از روانشناس ها بيشتر طلاق هاي ايران بيشتر از 50 درصد بخاطر مشكل در برقراري سكس هستش از هر دو طرف رو عرض ميكنم
موافقم ولی درصدش خیلی بالاتره
سکس یه نیازه
     
  
↓ Advertisement ↓
مرد

 
ytfdgydfgdfgyd: سکس از عقب ربطی به عشق و علاقه نداره
زن هم باید از این کار لذت ببره وگرنه جز یه حس بد و درناک چیزی تو ذهنش نمی مونه
تازه از مضراتش هم که نمیگم چون همگی می دونین
اگه مردی عاشق زنش باشه حاضر نیست به قیمت حال کردن خودش همسرش رو آزار بده
hack0101: زنو مردی که واقعا همو دوست داشته باشن برای هم هرکاری میکنن تا طرف مقابلشونو راضی کنن حالا هر کاری که میخواد باشه (خوردن-سکس دهانی-از پشت ووووووووووو)
samimakro: باسلام به همه دوستان گلم من معتقدم چه زن چه مرد نباید برای هم غرور داشته باشند باید خیلی راحت به هم بگن که دلشون چی میخاد واز چه نوع سکسی لذت می برند اینطوری دیگه مشکلی پیش نمیاد
vf_1360: بنظر من سکس از عقب درصورتی که زن راضی باشه به هر دوطرف حال میده وگرنه یه طرفه اصلا جالب نیست
اين آقاياني كه به خانم توصيه مي كنن به شوهراشون از عقب بدن ، ببخشيد اين جوري مي گم ولي تا حالا خودشون از پشت دادن كه به خانم ها توصيه مي كنند .
من خودم يه مرد هستم تا به حال تجربه سكس آنال نداشتم دليلش اينكه من بجز همسرم با كس ديگه بودم و در اوليل ازدواج همسرم چند بار به خاطر دل من به من پيشنهاد سكس آنال داد ولي از انجا كه من تجربه كافي نداشتم همون ابتداي كار پشيمون شدم ولي الان اصلا ميل ندارم انجام بدم .
اين آقايوني هم كه دم از كون كردن مي كنند يك بار خودشون جاي ان خانمها بگذارند هر چند كون دادن براي خانم ها نسبت به آقايون از نظر رواني و جسماني راحتر هست و تحمل درد خانم ها كمتر از آقايون هست . لطفاً فقط براي لذت خودتون جو براي خانم ها خراب نكنيد .
افراد كم تجربه با خوندن اين مطالب توقعه زياد از همسرانشان خواهند داشت.
     
  
زن

 
زن و مرد باید کاملا با هم راحت باشن و هر تخیل یا فانتزی که تو فکرشون هست اجرا کنن و استرس و اظطراب و ترس از خودشون دور کنن
صبحی که به جای عـــشق با یک سیگـــار شروع شود…..

یک شروع دوبـــــاره نیست…….

امتداد پایان اســــــت……

برای کســـــی که دیگر امیــــدی به ادامه ندارد…
     
  
مرد

 
تابوهای جنسی؛ سکس یک پیشنهاد زنانه نیست!

ایران وایر :کتاب «تأدیب النسوان» را ورق می زنم؛ نویسنده اش ناشناس است، حرف هایش اما آشنا به نظر می رسد: «زن نباید از امور خسته‌کننده روز سخنی به میان آورد بلکه باید دلبری کند و از همه مهم‌تر، منتظر نشود مرد نخستین حرکت را بکند. خجالت و شرم در رختخواب نامربوط است. باید در کمال بی‌شرمی حرکت نمود. شأن خانمی و بزرگی را از سر بیرون کرده و بر کنار گذاشته و پیش خود تصور نکند که شأن من نیست.»
این توصیه ها را در بسیاری کتاب ها یا جزوه های آموزش روابط جنسی مطلوب می توان یافت. با این حال، کماکان در برخی لایه های اجتماع، باورهایی وجود دارد که عمل به این توصیه ها را شوریدن علیه آداب سنتی می دانند.
بر اساس این باورها، زن حتی در برابر همسر یا شریک جنسی‌ خود هم از ابراز تمایلات جنسی شرم می‌کند. او همیشه باید منتظر بماند تا مرد «دلش بخواهد» و نمی‌تواند خودش آغاز کننده ارتباط جنسی باشد یا بدتر این که تمایلش را به زبان بیاورد.
وقتی دلیل این را از یک کارشناس- مشاوره خانواده می پرسم، می گوید: «تصور عمومی و عرفی جامعه ما از پیشنهاد رابطه جنسیِ خانم‌ها چندان مطابق نیاز فردی اعضای جامعه نیست. از یک طرف نیاز و آمادگی زن‌ها برای سکس نادیده گرفته می‌شود، از طرف دیگر مردهایی هستند که این تمایل را دوست دارند و باعث تحریک بیش‌تر آن‌ها می‌شود. اما در همین هم پیچیدگی‌های بیان نشده فرهنگی نادیده گرفته می‌شوند که فشارهایی در سطح فردی و در ادامه آن، در سطح اجتماعی ایجاد می کنند.»
تلاش می کنم از چند دختر درباره این نکته سوال کنم، کوشش ها موفقیت آمیز نیستند. «نیوشا»، یکی از دخترانی که در این باره حرف می زند، می‌گوید: «همین که خیلی از خانم‌ها قبول نمی‌کنند به سوالات شما جواب بدهند، نشان می‌دهد چه قدر در این زمینه مشکل داریم.»
می‌گوید اگر مجبور شود، با جمله هایی کوتاه نیاز جنسی خود را به دوست پسرش ابراز می‌کند. او نظر جالبی در مورد تغییر روابط جنسی در ایران دارد: « در سال های اخیر، تغییرها بیش تر در مورد گسترش روابط جنسی بوده تا ابراز مسایل جنسی. خانم‌های زیادی را می‌شناسم که در شروع همه رابطه‌های خود به مردان می‌گویند این اولین تجربه آن ها است یا با این که خودشان هم رابطه جنسی دارند اما آن را برای دیگران عیب می‌دانند! اگر در فیلم یا سریالی زن به مرد پیشنهاد سکس بدهد، برخی خانم‌ها حتی دختران جوان واکنش منفی نشان می‌دهند؛ مثلا می‌گویند زن برای جذاب بودن باید خودش را حفظ کند تا نیاز و عشق مرد به او بیش‌تر شود. این طرز تفکر در مردها هم تاثیر منفی گذاشته و آن‌ها هم گمان می‌کنند زنی که در ابراز نیاز جنسی با صداقت عمل می‌کند، زن سالم و عادی‌ نیست.»
دین اسلام در توصیه‌های سکسی خود همیشه مردان را خطاب قرار داده و راهکار زیادی برای زنان ندارد. دستِ بالا داشتن مرد تا آن جا است که در حدیثی از پیامبر نقل شده است: «بدبخت مردی که بنده زنش باشد.»
طبق این تعالیم، وقتی مرد بخواهد، زن حتی اگر سر نماز هم باشد باید نمازش را بشکند و با او هم‌بستر شود (صحیح مسلم، ص 21- 22). حتی رویت های مختلفی در مورد چه‌گونگی شروع جماع وجود دارد؛ مثلا از پیامبر نقل شده است: «مرد نباید مثل قاطر روی زن خود بیفتد. پیش از مقاربت باید به زن پیغامی بدهد. پرسیدند ای رسول خدا، چه پیغامی؟ فرمود بوسه‌ای، سپس آن گاه که می‌خواهد دست به‌کار شود، بگوید بسم الله الرحمن الرحیم، الله اکبر، الله اکبر.» (میثمی، ص 163-4)
از امام علی هم نقل شده که در جماع نباید عجله کرد و در کتاب «قانون قوه باء» به تفصیل در مورد ناز و نوازش‌های پسندیده پیش از سکس توضیح داده شده است (ص 39- 41).
اما خانم‌ها چه کنند؟ آیا زن نمی‌تواند شروع کننده سکس باشد؟ «مهسا» 24 ساله و مجرد می‌گوید: «نه، متاسفانه زن در جامعه ما همیشه باید محجوب و سر به‌زیر باشد. پس اگر چنین درخواستی از همسر یا دوست خود داشته باشد، به سبُک و هرزه بودن متهم می‌شود و این زن هیچ وقار و متانتی ندارد چون نیازش را به طرف مقابل بیان کرده است.»
ظاهرا وضع برای خانم‌های مسن‌تر و بهویژه ازدواج کرده‌ها بدتر است چون جوان‌ها به هرحال تمایل جنسی بیش تری دارند و از هر فرصت کوچکی برای عشق‌ورزی استفاده می‌کنند. اما برای زوج‌هایی که زیر یک سقف زندگی می‌کنند، وضع فرق دارد.
سحر 37 ساله می‌گوید: «این درخواست باید همیشه از طرف مرد باشد و ما نباید این نیاز را به زبان بیاوریم. همین می‌شود که زن باید مدام احساسش را سرکوب و یا خودارضایی کند. اما در مقابل، هروقت که مردش بخواهد باید مطیع باشد. حتی ممکن است در آن زمان تمایلی به سکس نداشته باشد و خیلی وقت‌ها مرد برای رفع نیازش به زور متوسل شود.»
«مهداد شریفیان»، روان‌شناس و کارشناس خانواده که تالیفاتی هم در این زمینه دارد، با این نظر موافق نیست. او با اشاره به مراجعان دفتر خود، این معضل را بیش تر در میان دوستان یا همسرانی که تازه رابطه‌ خود را شروع کرده‌اند، دیده است: «زوج‌هایی که مدت زیادی از رابطه آن‌ها می‌گذرد، بیش تر با کنش‌ها و نیازهای هم آشنا هستند و گاهی حتی به بیان مستقیم آن نیازی ندارند. البته فهمیدن رفتارهای غیرمستقیم یک چیز است و پاسخ مناسب به آن رفتارها چیز دیگری.»
او که در «مرکز مشاوره خانواده» وابسته به شهرداری تهران روزانه با موارد مشابه متعددی رو به رو است، این معضل را موضوعی جهانی می‌داند و آموزش عمومی را تنها راه حل معرفی می‌کند: «به لحاظ بیولوژیک و به طور عمومی، درخواست مرد برای داشتن رابطه جنسی بیش تر است. البته به این معنی نیست که عکس این اتفاق نمی‌تواند بیفتد. به همین خاطر، این موضوع فقط مربوط به فرهنگ ما نیست. به هر میزان جوامع بدوی‌تر باشند، این روند به سمت به اصطلاح مردسالاری گرایش دارد. آگاهی و آموزش می‌تواند این روند را تعدیل کند.»
شریفیان با اشاره به پیشرفت‌های سال‌های اخیر در ایران، می‌گوید: «این نگاه در فرهنگ نسل جدید ما خیلی تغییر کرده است.»
آیا واقعا همین‌طور است؟
«به نظرم وقتی دو نفر هم‌دیگر را دوست دارند، نباید مشکلی باشد. بعضی‌ها این نظر را دارند که برای سکس علاقه یا حتی هوس زودگذر (شبیه عشق در یک نگاه) هم لازم نیست. ولی این غیرممکن است. در کل، هر نوع علاقه‌ای، چه پایدار و چه زودگذر، می‌تواند باعث ایجاد چنین خواسته‌ای بشود و اگر هیچ‌کدام از طرفین مشکلی نداشته باشند خب حل است دیگر!»
این دیدگاه آسان‌گیرانه‌ «آیدا»، یک دانشجوی 27 ساله است. او و خیلی از هم‌نسلانش نیاز چندانی به ابراز تمایل مستقیم نمی‌بینند اما اگر لازم باشد، از به زبان آوردن خواسته خود ابایی ندارند.
آیدا می‌گوید: «بستگی دارد به این که صمیمیت‌مان در چه حدی است. البته من همیشه سعی می‌کنم تا جایی که ممکن است غیرمستقیم به او بفهمانم تا اصلا نیازی به حرف زدن نباشد. ولی اگر دیدم جواب نمی‌دهد، خب طبیعتا می‌گویم من احتیاج دارم. اگر باز هم جدی نگرفت، در موارد حساس به زور متوسل می‌شوم!»
اما چنین روحیه ای دردسرساز است: «راستش مطرح کردن مستقیم برایم دردسرساز شده است. رابطه‌هایی داشته ام که گاهی پیشنهادش از طرف من مطرح می‌شد و البته دست رد هم به سینه‌ام نمی‌خورد ولی مشکل وقتی پیش می‌آمد که طرف این مسایل را به عنوان یک قضیه ناجور برای دوستان مشترک‌مان تعریف می‌کرد و آن موقع بود که قضاوت‌ها شروع می‌شد. حتی کافی است با یک پسر سکس داشته باشی و به هر دلیلی از او جدا بشوی، بعد می شنوی که به خاطر ابراز تمایل جنسی، با فاحشه‌ها مقایسه‌ات کرده است. تازه اگر لطف کند و مستقیم بهت نگوید! انگار نه‌انگار که هرکاری کردیم، دوتایی کردیم و او هم یک طرف قضیه است.»

* توضیح: در گزارش اسامی مصاحبه شوندگان تغییر داده شده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
وقتی به این مرحله از درک لزوم پیش نوازی میرسیم که سالهایی از ازدواج گذشته باشه اما واقعا چه خوبه که زودتر این ضرورت را درک و به اون عمل کنیم تا هم خودمون لذت بیشتری ببریم هم همسرمون. خب حالا ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است پیش بسوی پیش نوازی با همسر گرامی قبل از هر سکس و هر انزالی...............
     
  
مرد

 
چه مطالب خوب و پر باری داره این قسمت
احسنت
زندگی مثل ابرها می گذرد
     
  
مرد

 
pershia1: من خودم يه مرد هستم تا به حال تجربه سكس آنال نداشتم دليلش اينكه من بجز همسرم با كس ديگه بودم و در اوليل ازدواج همسرم چند بار به خاطر دل من به من پيشنهاد سكس آنال داد ولي از انجا كه من تجربه كافي نداشتم همون ابتداي كار پشيمون شدم ولي الان اصلا ميل ندارم انجام بدم .
داداش زدی به خاکی.بذار یه ماجرا بهت بگم.ما یه دوس دختر داشتیم حدود ۱۵ سال پیش.هر دو مجرد بودیم.این خیلی عشق آنال سکس بود.قرار هم نبود باهم ازدواج کنیم.کلی هم سکس داشتیم.اون رفت ازدواج کرد.دقیقا همین حرفو به شوهره زده بود.اون بلانسبت گاگول هم گفته بود نه.خلاصه دختره ۳-۴ سال تحمل کرد ولی دوباره زنگ زد بمن.من گفتم به متاهل خیانت نمیکنم.گفت فلانی میدونی من چطور به آنال سکس وابسته ام.وقتی طرف نمیفهمه دیگه چیکار کنم.تو نباشی هم میرم سراغ یکی دیگه.
رفیق عزیز حواست جمع باشه خیلیم بچه مثبت بودن خوب نیست.بعضی وقتا طرف خودش دوس داره پیشنهاد میده
     
  
مرد

 
دوستان کمک
     
  ویرایش شده توسط: saeid33441   
صفحه  صفحه 2 از 3:  « پیشین  1  2  3  پسین » 
Sexology - سکسولوژی

حرف های در گوشی به اقایان و خانمها ؟؟؟؟؟(قابل توجه متاهلین )

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA