انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  
صفحه  صفحه 1 از 12:  1  2  3  4  5  ...  9  10  11  12  پسین »

سوال و جواب جنسی (رابطه سکس)


مرد

Prince
 

دوستان سوال و جواب های سكسولوژی از دکتر سارا ناصرزاده رو در این تاپیک ارسال کنید.


عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  ویرایش شده توسط: Prince   
مرد

Prince
 
پاسخ به سوالات جنسی و زناشویی ۱
1) بالا رفتن سن مرد چه قدر در سکسش تاثیر داره؟ اصلا این یه حقیقته که اگر مردی داره سنش زیاد میشه دیگه مثل سابق توان جنسی نداره؟ یا توان جنسی مرد بسته به نوع ژن و تغذیه و محیطی که زندگی میکنه و استرسشه؟

تمامی این فاکتورهای که اسم بردی در توانایی جنسی مرد تاثیر دارن حالا اینکه در چه سنی هست خیلی‌ مهم نیست. اما کلا با بالا رفتن سنّ به دلیل کهولت اعضای بدن در مجموع استقامت بدن کم می‌شه و روی فعالیت جنسی مرد تاثیر میذاره اما اگر کسی‌ بدنش رو سالم نگاه داره مثلا مرتب ورزش کنه تغذیهٔ سالم داشته باشه و...... غیره. یک مرد باید بتونه تا زمانی‌ که زنده است رابطهٔ جنسی سالم و لذت بخشی داشته باشه. همینجا باید بگم که بعد از سن ۵۰ سالگی مردها باید سلامتی پروستاتشون رو سالانه چک کنن چون با بالا رفتن سنّ و کم شدن هورمون تستسترن غدهٔ پرستات بزرگ می‌شه که میتونه نه تنها مشکلات جنسی‌ ایجاد کنه بلکه میتونه مسائل دیگری رو هم برای فرد به دنبال بیار.

2) امکان این هست که خانومی بعد از شش سال سکس هنوز پرده بکارتش باقی مونده باشه؟ یعنی مثلا وقتی مدتی بین سکسش فاصله میفته ، سکسش همراه با درد و خونریزیه؟ این خونریزی مربوط به چیه؟


بطور خلاصه پرده بکارت يک نوع بافت است که معمولا در دهانه واژن قرار دارد و از زمان تکامل جنين برجای می ماند. بعضی از خانم ها بطور مادرزادی اين بافت را ندارند. چند نکته درباره اين پرده :

۱- پرده بکارت انواع مختلفی دارد.

۲- ممکن است در اثر فعاليت های روزمره، ورزش و غيره به مرور از بين برود که کاملا طبيعی است.

۳- ممکن است موقع نزديکی برای بار اول خونريزی کمی داشته باشد و يا اصلا خونريزی نداشته باشد.

۴- ممکن است به دليل استحکام به جراحی موضعی برای برداشتنش احتياج باشد.

۵- بر اثر معاينه زنان و يا استفاده از تامپون در زمان عادت ماهانه ممکن است از بين برود.

۶- دخول برای بار اول برای همه دردناک نيست و ممکن است باعث خونريزی نشود.

۷- ترميم (دوختن) دوباره پرده بکارت از نظر پزشکی توصيه نمی شود و ممکن است عواقب ناخواسته ای از جمله عفونت، خونريزی و درد بسيار شديد در هنگام دخول را به دنبال داشته باشد.

۸- در اکثر موارد پرده بکارت به مرور از بين ميرود و يکبار نزديکی تمام اين بافت را از بين نميبرد (در اصطلاح پزشکی مثلا گفته می شود ساعت ۱۲ و ۳ پاره شده به اين معنی که مابقی آن برجا است).

در مورد حالتی که اینجا پرسیدید. ممکن هست که پردهٔ بکارت این فرد از نوع اصطلاحا ارتجاعی باشد. در این حالت در هر بار نزدیکی‌ بافت دهان واژن کنار میرود و فرد میتواند دخول داشته باشه اما اگر مدتی‌ رابطه نداشته باشه این بافت یا اصطلاحا پرده به حالت اول (تقریبا) برمیگرد و برای همین هست که به مرور سکس راحت تر نمی‌شه برای این افراد مگر اینکه یک روتینی داشته باشند که مدام ماهیچها و بافتهای دهان واژن رو باز نگاه دارند. لزوماً نه با سکس، با ماساژ دهان واژن هم می‌شه این کار رو کرد. غالباً این افراد پس از زایمان اولشون دیگه این مشکل رو ندران. اما اگر خیلی‌ اذیت میشید متخصص زنان میتواند با یک عمل ساده این بافت رو برداره.

3) رابطه جنسى با تفاوت سنى زياد چه عواقبى ميتونه داشته باشه؟

رابطهٔ جنسی‌ بین دو نفر با هرگونه ختلف سنی هیچ موردی از نظر علمی‌ نداره. فقط باید هردو طرف بالای سن قانونی‌ باشن! اما اینکه رابطهٔ احساسیشون به چه گونه خواهد بود و اینکه آیا به یک اندازه میل و یا توانایی جنسی‌ داشته باشن بحثی‌ جداگانه است.

4) سقط جنین توی سن پایین برای یه خانوم چه عواقبیو داره؟ اصلا سقط جنین توی هر سنی میتونه خطرناک باشه برای خانوم یا نه یه سن خاص داره؟

معمولا سقط جنین به روشهای مختلف انجام می‌شه (هورمونی که بیشتر قرص یا تزریق است و یا مکانیکی -با عمل جرّاحی). در مجموع اگر این کار زیر نظر یک متخصص باشه، در بدن یک خانم سالم نباید خیلی‌ اثر جسمی منفی‌ داشته باشه بخصوص اگر تعدادش کم بوده باشه. بدن میتونه معمولا خودشو اترمیم کنه. اما برخی‌ اوقات اگر شخص مدام این کار رو انجام بده و از سنین پین هم شروع کرده باشه دیوارهٔ رحم ممکن است توانایش رو برای نگهدری جنین در آینده از دست بده. البته این به ندرت پیش میاد و با توجه به معاینهٔ بالینی پزشک متخصص زنان و زایمان میتون پاسخ صحیحتری رو در این مورد بهتون بده. اما از نظر روحی‌ سقط جنین روی هر فردی تاثیر متفاوتی داره. بعضی‌ از افراد اونقدر آسیب می‌بینن که تا مدتها از رابطه جنسی‌ زده میشوند یا مشکل دارند که به اوج لذت جنسی‌ (ارگاسم) برساند. اتفاقا یکی ز سوالات در این مورد بود.

5) یا واقعاً شکل و اندازه و فرم عضو تناسلی‌ در سکس خوب تاثیر داره؟

شکل و یا اندازهٔ آلت تناسلی‌ در مرد یا زن به طور معمول نقشی‌ در موفقیت آمیز بودن رابطه نداره. گرچه در بعضی‌ پژوهشها خانمها گزارش دادند که اندازهٔ آلت مرد براشون مهم بوده یا اینکه مردهایی که ختنه نشدن با مردهای که ختنه شدن فرق دارن اما هیچ کدوم از این پژهشها از نظر روش تحقیق ۱۰۰% کنترل شده نبودند و در ضمن به همون نسبت مطالعه وجود داره که این نتایج رو نقض می‌کنه! مسالهٔ اصلی‌ این است که زن و مرد بدن خودشونو خوب بشناسن و بتونن به طرف مقابلشون یاد بدن که چطوری به اونها لذت بدن و اینکه اونقدر حوصله و اشتیاق داشته باشن که در مورد طرف مقابل هم یاد بگیرن که با هم یک رابطهٔ جنسی لذت بخش رو شکل بدن.

6) من چه با دختر سکس داشته باشم چه نه، زود ازش خسته میشم، از این تنوع طلبی خسته شدم نمی تونم با کسی بمونم واقعا؟

باید روی عمق بابتون کار کنین، این ممکنه نشونه این باشه که از عمیق بودنه رابطه حراس ناخودآگاه دارید.

7) اگه يه خانوم يه مدت طولاني سكس داشته و حالا بنا به دلايلي و با توجه به ميل زيادي كه داره نتونه سكس داشته باشه چه اثرات منفي يي ميتونه داشته باشه؟

کم شدن میل جنسی‌ خیلی‌ ربطی‌ به این نداره که چقدر رابطه جنسی‌ داشتید. به چگونگیش مربوطه اگر روابط خوشایندی داشته باشید هرچی‌ بیشتر باشن بیشتر هم میل جنسی‌ ایجاد می‌شه براتون. ممکن از داشتن روابط کوتاه مدت و‌ یا سطحی خسته شدین. یا در مرحله‌ای از زندگیتون هستین که سکس معنی‌ دیگری داره براتون.

8) آیا سکس یا خود ارضاعی با جوش زدن روی اعضای بدن بخصوص صورت و کمر ارتباطی‌ داره؟!

تا جای که سواد من اجازه میده: خیر

9) نداشتن ميل به سكس در خانوم ها چند روز مونده به دوره پريود طبيعيه يا نه؟

بله ۱۰۰%. این به دلیل نوسانات هورمونی این دوران است.

10) کسی که سکس دهانی انجام میده میتونه مبتلا به بیماری خاصی بشه یا کلا واسش ضرر داره؟ (هم زن هم مرد)

ضرر فیزیکی نداره. اما بیماری های مقاربتی از این طریق هم منتقل میشن.
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  ویرایش شده توسط: Prince   
مرد

Prince
 
پاسخ به سوالات جنسی و زناشویی ۲
11) فکر میکنین میزان حس رضایت جنسی توی همجنس گرا ها با استریت ها متفاوته؟

رضایت جنسی‌ به فاکتور‌های مختلفی‌ بستگی داره بنابرین این فرضیه درست نیست که افراد همجنس گرا رضایت جنسی بیشتری دارند.

12) این دستگاههای توان بخشی جنسی و سایز دهنده آلت و دارو های سایز دهنده مشکلی برای افراد ایجاد نمیکنه؟

باید به هر دارو و یا روشی‌ که قول میده سایز آلت تناسلی مرد را بعد از بلوغ افزایش بده شک کرد، تنها روشهای پزشکی‌ و جراحی هست که آن هم درصد خطای بالائی دارد. داروهاییه که در ماهواره تبلیغ میکنند هم با مسئولیت خودتان مصرف می‌کنید چون هیچ یک مطالعه محکمی پشت آنها نیست. من هیچ کدام را توصیه نمیکنم.
دستگاههای ویبراتور (لرزنده) برای تحریک به خصوص خانمها خوب هستند اما باید توجه کنید که استاندارد باشند مثلا دارای علامت استاندارد CE (از جامه اروپا ) باشند. اگر استاندارد نباشند میتوانند بر اثر ارتعاش بیش از حد به اسیب عصبی ناحیهٔ تناسلی‌ منجر بشن.

13) باکره موندن دخترای ایرانی تا قبل از ازدواج میتونه عاملی باشه برای کاهش میزان تمایل جنسیشون؟

لزوماً نه. مگر اینکه به طور فعال میل جنسیشونو سرکوب کنن. مثلا به رابطهٔ جنسی‌ به عنوان یک چیز وقیح فکر کنن که باعث بشه حتا بعد از ازدواج هم نتونن از این رابطه لذت ببرن.


14) اینکه کسی پریودهای خیلی نامنظم داشته باشه حتی از دوران تجرد طبیعی هست یا خیر؟ و اینکه اگه طبیعی نیست و مریض نخواد دارو مصرف کنه چیکار یابد بکنه؟

پزشک زنان و زایمان می‌تونن این سوال رو بهتر پاسخ بدن. اما داشتن پریود‌های نامنظم ممکن است علامت مشکله جدی دیگری باشه مثل عدم تعادل هورمنها که باید بررسی بشه.


15) فانتزی های سکسی چقدر میتونه تو رایطه زن شوهر مخرب باشه... اینکه کسی موقع سکس با همسرش فقط خیال پردازی کنه به مرور روابط رو سرد نمیکنه؟

بعضی‌ وقتها این خیال پردازیها نتیجهٔ عاداته دیگری مثلا این خیلی زیاد شده که بخاطر شاید تعجب کنید که خیلی‌ها در موقع همبستری با شریک جنسیشون خیال پردزی جنسی‌ می‌کنن که به هیجان لحظه اضافه کنن. این به خودیه خود ایرادی نداره در صورتی‌ که همسرتون احساس نا‌ امنی‌ یا تهدید نکنه که شما به کس دیگری فکر می‌کنین. اینکه افراد به دیدن فیلمهای پورن عادت کردن و دیگه از لحظه لذت نمیبرن.


16) درد و استرس حین سکس، دلیله اصلیش چی می تونه باشه واقعا؟؟؟ دلیله روحی داره یا مشکل جسمیه ؟؟

اکثر اوقات روحیه. بخاطر اینکه پیش نوازی کافی‌ نداشتین، بدنتان آماده نیست (به اندازهٔ کافی‌ مواد لغزنده استفاده نکرده اید) محیطتون آرام و امن نیست (مثلا بچه ممکن وارد اتاق بشه).


17) اینکه یدن زنها در هنگام سکس ترشح نداشته باشه و یا خیلی کم باشه که در نهایت سکس ناراحت کننده ای به دنبال داره چقدر طبیعیه؟ البته نه برای کسی که به تازگی تجربه سکسی داره؟

برای کسی‌ که تازه رابطهٔ جنسی‌ رو شروع کرده تا حدی طبیعی اما قابل جلوگیری است، از مواد لغزنده کنند استفاده کنید، همیشه و پیش نوازی کافی‌ داشته ابشید.


18) میشه راجع به بیماری های هرپیز و اچ پی وی توضیح بدین؟ آیا جدی هستن؟ راه علاجش چیه؟ آیا از طریق ادرار منتقل میشوند مثلا اگر بر اثر شکنجه ادرار آلوده به این ویروس ها بر روی تمامی بدن پاشیده شود؟

hpv یا human pupilluma virus معمولاً از طریقه جنسی‌ منتقل می‌شه و هرپیز یا تپخل جنسی‌ هم همینطور. من مطالعه ندیدم که انتقال از طریقه ادرار بر روی بدن رو گزارش داده باشه اما در مورد تپخال اگر فرد مبتلا با فرد دیگری که در پوستش زخم داشته باشه ارتباط مستقیم بر قرار کنه یعنی‌ تپخل بازش روی زخمه طرف مقابل بید یا با هم سکس داشته باشن، یا هم رو ببوسن. این انتقال مایعات باعث انتقال ویروس می‌شه. متاسفانه دارمان نداره اما می‌شه با دارو کنترلش کرد. فر مورد hpv این ویروس از طریقه رابطهٔ جنسی دهنی، واژن و یا مقعد قابل انتقال و با یک در دارمان معمولا خوب می‌شه اما اگر تشخیص داده نشه ممکن است به سرطان منجر بشه.

19) اگر زن یا مردی به همسرش خیانت کنه و چندین بار سکس لذت بخشی رو تجربه کنه ایا میتونه دوباره برگرده سر زندگیش با فرض اینکه واقعا نخواد با کسان دیگه ای همبستر بشه؟

بله ۱۰۰% این همش به تصمیم خود فرد بر میگرد و اینکه چقدر برای زنگی‌ با همسرش ارزش میزاره.


20) من چند ساله كه از قرص هاي فين پشيا (داراي تركيب فين استرايد) براي جلوگيري از ريزش موي سرم استفاده مي كنم. آيا مصرف طولاني مدت اين قرص ها مي تونه روي كشش هاي جنسي و توان باروري تاثير منفي بذاره؟ و اگر بله آيا با قطع مصرفش اين تاثير برطرف مي شه يا اينكه برگشت ناپذيره؟

بله این دارو روی توانایی جنسی‌ (نعوظ ) و میل جنسی‌ در آقایان تاثیر داره. در اکثر مواقع با قطع دارو پس از چند هفته این حلات باید برطرف بشه قاعدتاً. اما اگر برای مدت طولانی‌ ازشون استفاده کنین پایین بودن تستسترن (مکانیسم اصلی کار این دارو پایین آوردن تستسترن است) عوارض دیگری برای سلامتی‌ میتواند داشته باشد.
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
مرد

Prince
 
پاسخ به سوالات جنسی و زناشویی ۳
۲۱) رابطه ی جنسی که توش خبری از رابطه ی عاطفی نباشه (خارج از ازدواج) در طولانی مدت روی مردا چه تاثیری داره؟

اثر منفی‌ خاصی‌ نداره مگر اینکه از نظر روانی‌ عادت کنید به روابط کوتاه مدت و بدون تعهد و زمانی‌ که می‌خواهید با کسی‌ رابطهٔ دراز مدت شکل دهید به مشکل بر بخورید.

22) در مورد روشهای ختنه کردن توضیح بدن مثلا در بعضی روشها برخی اعصاب سر الت برداشته میشه تا از زود ارضایی در بزرگسالی جلوگیری بشه؟

ختنه کردن در نوزادی قبل از اینکه بچه متوجه باشه در خیلی‌ کشورها از جمله ایران رایج است. در این حد مشکلی‌ معمولاً نیست اما در سن بزگسالی دستکاری کردن اعصابه آلات توصیه نمی‌شه برای اینکه اگر آسیب ببین دیگر قابل برگشت نیست و فرد برای همیشه حسشو از دست میده. در مین کسانی که این عملهارو انجام میدان بر این باور هستن که تحریک زیاد باعث زود انزالی می‌شه حال آنکه در خیلی‌ مورد عوامل دیگری هم در این قضیه نقش دارند.

23) انواع کاندومها چه خار دار و چه شیار دار و موارد استفادشون در سرد مزاجی و عدم ارضای خانمها؟

اول باید بگم که سرد مجازی اصطلاحی است که دیگه اصلا استفاده نمی‌شه، با پیشرفت علم ثابت شده که زن سرد مزاج وجود خارجی‌ نداره!

اگر دوست دارید می‌تونین از کاندوم‌های مختلف استفاده کنین برای تنوع اما حتما باید مطمئن باشید که طرف مقابلتون راضی‌ است چون بعضا این کندمها تحریک رو بیشتر می‌کنن که دردناک ممکن باشه. در هر صورت از مواد لغزنده کننده حتما استفاده کنین.

24) سوال یک دختر: من بعضی وقتا دیر ارضا میشم یا اصلا ارضا نمیشم این مربوط به مشکل روحی هستش یا جسمی؟

اکثرا بخاطر خستگی در طول اون روز هست یا اینکه تمرکز فکری ندارید، مشغولیت فکری دارید، مشکل خاصی نیست اگر فقط هر از گاهی است.

25) خود داشتن صرفا سکس واست مهم میشه نه احساس به پارتنرت و اینکه حتی خود ارضایی هم کمک نمیکنه توضیح بدن.. و اینکه چجوری میشه این تمایل به سکس رو کمتر کرد؟

تمایل به سکس مثل تمایل به خوردنه... کاملا تحت کنترل خود فرد است. بنابراین با کمی مراقبه و مشغول شدن به کارهای دیگر از جمله ورزش کردن (که فعالیت بدنیه مثل سکس) میشه اسن حس سکس خواهی بیش از حد رو تعدیل کرد.
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  
مرد

Prince
 
پاسخ به سوالات جنسی و زناشویی ۴
26) سوال یک پسر: آیا خودارضایی باعث انزال زودرس میشه یا نه؟

چنانچه در موقعیت پر استرس باشه فرد ممکن است عادت کنه که زود به انزال برسه و این براش عادت بشه که بعدا به زود انزالی دچار بشه اما در حالت عادی خود ارضائی به زود انزالی ربطی‌ نداره.

27) برای انزال زودرس چه میشه کرد؟

برای درمان انزال زودرس معمولا پزشک با همکاری روانپزشک يا روانشناس يا روان در مانگر جنسی فرد را مورد معالجه قرار ميدهد چون فاکتورهای متعددی در کار است. معمولا برای تشخيص و درمان انزال زودرس با حضور خانم و آقا هر دو زير نظر روان درمانگر جنسی انجام می شود مگر اينکه نياز به مداخله دارويی باشد. در مجموع هيچ دارويی توسط اف دی ای يا آژانس نظارت بر مواد غذايی و دارويی آمريکا برای درمان انزال زودرس تاييديه نگرفته البته در کشور های مختلف اين قضيه متفاوت است.

اما درمان های غير دارويی بسيار مفيدی هست: اين دو تمرين بالای ۸۵% موفقيت داشته: تمرين برای کنترل انزال و تقويت ماهيچه های لگن. اين دو روش خيلی موثرند:

روش اول تحريک و توقف که به شما ياد ميدهد چطور زمان انزالتان را تنظيم کنيد.: فرد به حالتی شبيه خود ارضايی با دست خودش را تحريک ميکند يا از شريک جنسی اش می خواهد که اين کار را برايش انجام دهد و درست پيش از رسيدن به انزال توقف ميکند، اين کاررا برای سه بار انجام می دهد و برای بار چهارم می تواند به انزال برسد.(برای چند هفته اول با دست خالی و بعد با ژلهای لغزنده کننده اين تمرين را نجام بدهيد که مقاومت را بالا ببريد). از زمانی که اين برنامه را ميشنويد و ميخواهيد تمرينها را شروع کنيد، به مدت ۲ تا ۳ هفته سعی کنيد رابطه جنسی نداشته باشيد. اگر به اين اصل پايبند باشيد نتيجه بسيار بهتری ميگيريد چون مغزتان گيج نمی شود که تحريکات مختلفی را دريافت می کند و به هر کدام بايد پاسخ خاصی بدهد.

حتما با شريک جنسی تان از قبل صحبت کنيد که اين مسئله باعث کدورت نشود. در ضمن در اين مدت ارتباط فيزيکی تان را با هم نگهداريد مثل نوازش کردن و بوسيدن و غيره. بعد از ۲ يا ۳ هفته ميتوانيد رابطه را کم کم شروع کنيد اما باز هم اول يک يا دو بار به مرحله انزال برسيد ولی حرکت را کم کنيد يا متوقف کنيد و بگذاريد حالت تحريک از بين برود و برای بار سوم ميتوانيد به انزال برسيد. در ضمن کشيدن نفس عميق هم در به تعويق انداختن انزال و کنترل روی زمان آن نقش موثری دارد. اين تمرين برای همسرتان ممکن است می سخت باشد چون مراحل پيوسته نيست بنابراين حتما قبل از آن با هم صحبت بکنيد.بعد از شش ماه اين تمرين را بطور پيوسته انجام نتيجه آن را خواهيد ديد.


28) من در حال حاضر مطلقا با هیچ دختری رابطه جنسی ندارم. برای ارضا گاهی سراغ فیلم های پرن اپلود شده تو سایت های سکس میرم که بعدش خودم واقعا از خودم متنفر می شم،چی کار باید بکنم؟ برای ارضا راه حل بهتری هست با توجه به این که در حال حاضر با کسی رابطه جنسی ندارم؟

دیدن فیلم پورن به صورت کلی‌ ایرادی نداره. تنها مشکله بزرگی‌ که میتون پیش بیاره اینه که توقعات نابجا در ذهنتون ایجاد می‌کنه بنابرین وقتی‌ که رابطهٔ واقعی شکل میدین ناامید میشین.

29) دوستم میخواد بدونه درسته که میگن وقتی تو سکس مرد دراز میکشه و زن روی اون میشینه و بلند میشه (پوزیشن رایدینگ) این کار باعث شکستن آلت مرد میشه؟

قأعدتا خیر، اما برای ابتدای دخول بهتره علت رو با دست بگیرید و از تکانهای ناگهانی هم پرهیز کنید.



30) سوال یک پسر: من همجنس باز هستم، به دخترا گرایشی ندارم ولی‌ از سکس باهاشون متنفر نیستم، به پسرا هم گرایش چندانی ندارم. بیشتر از دیدن سکسه گی‌ لذت میبرم،آیا من مشکلی‌ دارم، جنسی‌ یا روانی‌؟

من نمیدونم تجربیات واقعی‌ که با پسر‌ها یا دختر‌ها داشتین چقدر بوده اما در حد این سالی‌ که مطرح کردین این غیر طبیعی نیست که همجنسگرا باشین اما از سکس با جنس مخالف لذت ببرین. یعنی‌ لزوماً با مرد‌ها سکس ندارین اما از دیدن رابطشون لذت میبرین. این دلایل متفاوتی میتونه داشته باشه.

در جوامع غربی بعضا اصطلاح بابسکسوال را مطرح میکنند اما هنوز اطلاعات کافی‌ در دست نیست که بدانیم مکانیسم فکری این افراد چی‌ هست. گرایش جنسی‌ خیلی‌ جنبه اجتماعی و تربیتی‌ داره.
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  
مرد

Prince
 
پاسخ به سوالات جنسی و زناشویی ۵
31) اینکه درمان خود ارضایی چیه؟چطور میشه آدم خود ارضایی نکنه؟حتی روابط سکس هم با دوست دختراش داره ولی از اینکار لدت میبره و هروقت پا بده اینکارم رو میکنه اونم با علاقه؟

خود ارضائی کاملا طبیعیه، نیازی به درمان نداره. بالای ۸۰% افراد در روابط متعهد خدرزی می‌کنن بنابرین غیر عادی نیستید و نیازی به دارمان ندارید مگر اینکه شریک جنسیتون ناراحته یا اینکه اونقدر این کارو می‌کنید که از کار و زندگی‌ افتادید.

32) بسیاری از ما در فیلمهای پورنو دیدیم که خانمها در هنگام ارضا مایعی از بدنشون خارج میشه درصورتیکه به گفته بسیاری از پزشکان این مایع تنها در چند روز اول تخمک گزاری خارج میشه و در روزهای بعد تنها با ارتعاش بدن و سستی همراهه بدون خروج مایعی اما بسیاری از خانمها این مسئله رو نمی دونن و بعضا انقدر سکسو ادامه می دن تا التشون به سوزش و دردهای شدید بیفته؟

قاعده کلی‌ در مورد فیلمهای پورن اینه که این فیلم‌ها سخته میشوند. یعنی‌ مثل یک فیلم تمام و عیار کارگردان دارن، تهیه کنند دارن و بازیگر. یعنی‌ تمام این حالت‌هایی‌ که میینید بعضی‌ شده، ضبط شده، دستکاری فنی شده.

انزال یعنی‌ خارج شدن مایع منی‌ از آلت تناسلی. این اصطلاح برای مردها معمولاً به کار برده میشد تا اینکه چندین سال پیش خانمها گزارش دادند که بعضی‌ اوقات بعد از رسیدن به اوج لذت جنسی‌ (ارگاسم) مایع خاصی‌ که بی‌ رنگ است از مجرای ادرارشان خارج می‌شه. پژهشگران این قضیه را بر رسی‌ کردند و دیدند که تعداد کمی‌ از خانمها این حالت را تجربه میکنند. این خروج مایع مثل حالت انزال در آقایان که با فشار است، نیست و همانطوری که گفتم در درصد خیلی‌ کمی‌ از خانمها تجربه می‌شه. در چند سال اخیر باور بر این است که این مایع معادله مایع است که از پروستات مردان خارج میشود و به همراه مواد دیگر مایع منی را می‌سازد.

33) در مورد روشهای اماده سازی و پوزیشن های ابتدایی برای سهولت بیشتر در هنگام سکس مقعدی خانمها چیکار باید کرد؟

رضایت کامل طرف مقابل، مواد لغزنده کنندهٔ فراوان، ماساژ پیش از دخول، حرکت آرام. و البته استفاده از کاندوم.

34) خانمها از سکس از پشت لدت میبرن یا نه؟ آیا یه جوری میشه که کاری بکنیم لدتشون برانگیخته بشه؟ یا بهتر بپرسم جلو یا عقب منطقه هایی که زنها با تماس بیشتر تحریک میشن کجاست؟

بستگی به فرد داره... ولی رضایت کامل طرف مقابل هم مهمه (همونطوری که در سوال 33 جواب دادم)


35) چطور میشه این تغییر خلق و خو خانمه در هفته ی عادت ماهانه را که معمولا به سمت ایراد گیریهای بیخودی، نق های اضافی، خشن شدن ووووو است، کاهش داد؟

تغییر خلق و خوی خانمها در طول ماه را نمی‌شود تغییر داد برای اینکه به تغییرات هرمونی بدنشون مرتبط است اما اگر از این تغییر‌ها مطلع باشید حداقل باعث دعواهای بیمورد یا ریشه در نمی‌شه. قرشی برای کم تر کردن این حلات هست اما واقعا بهترینش آگاهی‌ داشتن از این موقع از ماه است (در تقویمتون بنویسین) و اینکه در اون موقع ها خیلی‌ پاپیچ خانمتان نشید.
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  
مرد

Prince
 
پاسخ به سوالات جنسی و زناشویی ۶
36) خانمها انتقاد پذیر ترند؟ یا اقایان؟ چرا؟ ایا این تفاوت ربطی به هورمونهای زنانه و مردانه دارد؟

فرقی‌ نداره.. به هورمون هم ارتباطی‌ نداره بیشتر به تربیت فرد بستگی داره. البته در فرهنگ‌های که بیشتر جنبه مرد سالاران دارند آقایون بیشتر انتقاد میکنند اما اینکه طرف مقابلشون چقدر گوش میده
تضمینی نیست.

37) آیا اورال سکس ضرری داره؟با توجه به ترشحات زن؟

در صورتی‌ که هر دو طرف سالم باشند ایرادی ندارد. اما اگر یکی‌ بیماری مقاربتی داشته باشد بیماری از طریقه دهنی هم منتقل میشود بخصوص اگر زخم باز در دهن وجود داشته باشد.

38) آیا سکس زیاد باعث جوش زدن در بدن میشه؟

هیچ گزارشی که این مساله رو نشون بده در دست نیست.

39) گر مردی بعد از سکس حس بدی پیدا کنه و حتی از شریک سکسی دور شه و ترجیحا بخواد تنها باشه به نظرش کار مسخره ای کرده و سکس اونی که قبل از سکس فک میکرده نبوده مشکلش چی میتونه باشه؟

مشکل میتون توقعات بالای باشه که برای خودش ایجاد کرده مخصوصاً این مشکل برای افرادی که پورن زیاد تماشا می‌کنن پیش میاید.

40) متاسفانه در فرهنگ ما برای حفظ بکارت سکس مقعد خیلی رایج هست! خوب بهتر هست عوارض این کار گفته شه تا یه جورایی قبل از انجامش همه از خوب و بدش مطلع بشن؟

رابطه از راه مقعد از نظر پزشکی‌ اصلا توصیه نمی‌شه. برای اینکه منجر به پارگی در دهان مقعد و یا جدار داخلی رودهٔ بزرگ می‌شه. این درصد ابتلا به بیماریهای عفونی‌ رو به طرز قابل توجهی‌ بالا میبره. علاوه بر آن، بعضی‌ افراد فرد بعد از یک مدت کنترل بعد شکم و مدفوع رو از دست میده، بواسیر و شقاق هم در این افراد بسیار رایج است. برای مردها هم اگر بدون کاندم باشد عفونتهای مجاری ادرار شایع است.
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  
مرد

Prince
 
پاسخ به سوالات جنسی و زناشویی ۷
41) من PMS بدی دارم، یعنی به شدت افسرده میشم، گریه میکنم، بی نهایت عصبی میشم و اصلا horny n hot نمیشم اون مدّت. چه کار کنم؟ البته ورزش بهترم کرده اما درمان نه؟

ورزش ۱۰۰% کمک می‌کنه، کارهای آرامش بخش مثل یوگا و مدیتیشن، اگر مذهبی‌ هستین، دعا کردن. مهمترین چیز اینه که این دوران را توی تقویمتون علامت بزنین بخصوص اگر توی رابطه هستین به شریک جنسیتون و خانوادتون بگین که اون چند روز چی‌ بهتون میگذار که عصبانیت‌های یک بار موجب ناراحتیهای دراز مدت نشه. اگر خیلی‌ ناراحتید به روانپزشک مراجعه کنید که درمان داروی برای این مدت هم میتونه مفید باشه.

42) وقتی مدت زیادی یعنی یک سال سکس نکنی درسته که روی هیکل و استایلت تاثیر میزاره و باعث چاق شدن میشه؟

باعث چاق شدن نمی‌شه و اینطوری هم نیست که یادتون بره اما بهرحال روی مهارت شما تاثیر میزاره مثل ورزش کردن که مدتی‌ انجام ندین باید دوباره روی فرم بیاین که بتونین انجامش بدین.

43) چرا خیلی خانوم با وجود اینکه خیلی هات هستن اما در intercourse ارگسم نمیشن؟ چه کار باید کرد؟

۷۵% خانمها با دخول تنها به ارگاسم نمیرسن و باید در حین دخول یا پس از دخول با تحریک کلیتوریس به ارگاسم میرسن.

44) خود ارضایی چه بیماری هایی ایجاد میکنه؟

بر اساس مجموعه مطالعات علمی‌ تا به امروز هیچ بیماری ایجاد نمی‌کنه.

45) اگه ممکنه راجع به انواع پرده ی بکارت و محل قرار گرفتنش در اندام تناسلی توضیح بدن و بگن که آیا ممکنه در اثر خودارضایی و یا حرکات ورزشی سنگین از بین بره؟ و اگر جواب مثبته از کجا میشه بود و نبودش رو تشخیص داد؟ و عمل دوخت دقیقا چه کاری انجام میده؟

قسمتی‌ از این سوال رو قبلان جواب دادم. در مورد عمل دوخت: هرگز این کار رو انجام ندید!!! به دلیل اینکه اگر باعث چسبندگی بشه یا پارگی شدید مشکلاتی که بدن پیش میاد خیلی‌ به مراتب پیچیده تر است. امروز با توجه به فعال بودن خانمها (از جمله ورزش کردن) معمولا خیلی‌‌ها اصلا به اون معنا پردهٔ بکارتی ندران.
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  
مرد

Prince
 
پاسخ به سوالات جنسی و زناشویی ۸
46) آیا تمایل به اعمال خشونت در سکس یه رفتار جنسی طبیعیه؟ یا نوعی انحراف جنسی به شمار میره؟

بستگی داره تا چه حد این تمایل را دارید. اگر در حد کنترل طرف مقابل ایرادی نداره اما اگر تمایل به آسیب زدن به طرف مقابل باید برسی‌ بشه. باید مطمئن بعثهید که طرفتون این موضوع رو می‌دونه و حتما در صورتی‌ که احتمال داره اوضاع از دستتون خارج بشه بتونه بهتون بگه و شما هم قطع کنید هر کاری که دارید می‌کنید.

47) آیا در زمان عادت ماهیانه داشتن سکس از هر نوعش مضره؟

از نظر علمی‌ داشتن رابطهٔ جنسی‌ ضرری نداره به شرطی که با کاندوم باشه وگرنه بخاطر اینکه محیط واژن پر خون احتمال ابتلا به عفونت در این دوران بیشتره. در ضمن بعضی‌ خانمها درد دارند در این دوران.

48) دلیل جوش زدن در ناحیه تناسلی چه چیزی می تونه باشه؟

باکتری. این میتونه بخاطر زدن موهای این ناحیه باشه. یا بخاطر پوشیدن لباس زیر غیر نخی و عراق کردن. بعضی‌ از بیماریهای پوستی‌ هم میتون این مساله رو ایجاد کنه. دیدن دکتر پوست ضرری نداره.


49) آیا در آنال سکس Anal Sex (سکس مقعدی) امکان بارداری به صفر میرسه؟

تقریبا بله. به شرط اینکه مطمئن باشید اسپرم به واژن راه پیدا نکرده.
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  
مرد

Prince
 
پاسخ به سوالات جنسی و زناشویی ۹
50) در رابطه با تمایل به داشتن سکس گروهی و عوارضش (در صورت داشتن) توضیح بدین؟

تمایل به این کار در بعضی‌ افراد وجود داره. باید مطمئن بشید که از یک فرد به فرد دیگر حتما کاندوم جدید بپوشین. اگر یک زوج هستین و میخواهید چنین رابطه‌ ی رو تجربه کنید باید حتما با هم صحبت کنید نه تنها در اولین ملاقات با بقیه بلکه در طول مدتی‌ که این کار رو می‌کنید چونکه یکی‌ ممکن است نظرش عوض بشه در طول زمان.

51) آیا برای یه خانوم ۲۸-۲۷ ساله بعد از ۴ سال سکس داشتن٫ گشاد شدن آلت تناسلی می تونه دلیلی برای عدم لذت از سکس باشه؟ آیا تو این مدت کم این اتفاق می افتد؟ اگه نه٫ دلیل کم شدن لذت چی می تونه باشه٫ منظورم فقط دلیل فیزیکیه نه روحی؟

خیر! گشادی واژن اصلا منین نداره چونکه بافت الاستیکی داره. مگر اینکه زایمان طبیعیه خیلی‌ خیلی سختی داشته باشین. اما کم شدن لذت جنسی‌ بخصوص برای زوجها دلیلش بیشتر اینکه قضیه روتین می‌شه. زوجها با هم حرف نمیزنن که چی‌ میخوان یا دوست دارن و معمولاً پیش نوازیشون کمه.

52) كساني هستند كه اولين رابطه جنسيشون شب ازدواج هست، چه توصيه ها و نكاتي رو برا اين دسته آدمها دارن؟

  • مطمئن شويد که هردو آمادگی روحی برقراری اين ارتباط را داريد.
  • چنانچه نميخواهيد باردار شويد از وسيله جلوگيری مطمئنی استفاده کنيد (معمولا قرص ضد بارداری که از ۳ ماه پيش شروع باشد و کاندوم مناسب است).
  • محيطی امن و بدور از مزاحمت افراد ديگر را انتخاب کنيد.
  • دمای اتاق را معتدل کنيد.

  • پيش از دخول حتما پيش نوازی به حد کافی داشته باشيد. کافی بودن پيش نوازی بايد از ديد هر دو طرف تاييد بشود.
  • کاری که می تواند کمک کننده باشد اين است که در صورتی که حساسيت پوستی خاصی نداريد، ژل ليدوکائين در حدود يک سوم تيوب را نيم ساعت پيش از نزديکی به دهانه و داخل واژن بماليد تا از درد احتمالی بکاهد ( فقط برای بار اول پس از بار اول کمی خراش در ديواره های واژن ايجاد خواهد شد و چناچه دوباره از اين پماد استفاده کنيد دچار سوزش شديد می شويد). اين ژل را می توانيد بدون نسخه از داروخانه ها بگيريد.

  • ممکن است بر اثر تماس ليدوکائين با آلت مردانه در موقع دخول آقايان احساس بی حسی کنند که طبيعی است. دقت داشته باشيد که ممکن است تماس با اين ژل کاندوم را پاره کند.

53) من حدود 3 ماهه که ازدواج کردم. ولی توی این مدت هر بار با شوهرم نزدیکی می کنم درد شدید بهم وارد می شه و نمی فهمم تا چه مرحله ای جلو میریم.. ولی هیچ نشانه ای از پارگی پرده نمی بینم.چون قبلا هم هیچگونه رابطه جنسی نداشتم این مسئله داره اذیتم می کنه. و الان هم خارج کشور هستم و نمی تونم راحت با پزشک های اینجا ارتباط برقرار کنم؟

برای کسی‌ که نزدیکی‌ نداشته معمولان تا ۶ ماه طول میکش که عادت کنید. سعی‌ کنید از مواد لغزنده کنند استفاده کنید. حتما پیش نوازی کافی‌ داشته باشید که محیط واژن آماده باشه. یک جلسهٔ جداگانه با همسرتون بزارین که به هم بگید چه کاری خوب آاو لذت بخش آو چه کاری دردناکه. دخول نباید دردناک باشه اگر هست حتما جای از کار ایراد داره. در مورد بکارت هم باید بگم که ممکن اصلا نداشته باشید نگران نشید. یا اینکه هر با با نزدیکی‌ قسمتیش داره از بین میره آاو برای همین احساس می‌کنید که یک بار چیزی پاره نمی‌شه.

54) آیا دستی که اسپرمی (منی!) میشه و در هوای آزاد خشک میشه، اگر داخل واژن بره، احتمال حاملگی هست؟

معمولاً اسپرم برای زنده ماندن به فضای گرم و مرطوب واژن احتیاج داره بنابرین احتمالش ضعیف است.
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  
صفحه  صفحه 1 از 12:  1  2  3  4  5  ...  9  10  11  12  پسین » 
Sexology - سکسولوژی

سوال و جواب جنسی (رابطه سکس)

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA