انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
خانه و خانواده
  
صفحه  صفحه 4 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین »

اولین قدم برای موفقیت در تمامی مراحل زندگی


مرد

 
فقط قدمهاروبلندبرنداریدچون ممکنه شلوارتون پاره بشه
پادشاه رم به کوروش گفت:
مابرای شرف می جنگیم وشمابرای ثروت.
کوروش گفت:هرکس برای نداشته هایش می جنگد
     
  
مرد

 
یه هدف مشخص واسه زندگیت داشته باشی و قدمهای بعدی پشتکار و پشتکار و پشتکار...
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
زن

 
من به نظرم اولين قدم اينه كه ادم بتونه خودشو به بقيه وابسته نكنه يعني اكر هرچقدر هم شرايطش عوض شد بازم بتونه ارامشش رو حفظ كنه
     
  
زن

 
بهبود زبان بدن برای موفقیت

1) قبل از جلسات مهم کاری، از راه دهان نفس بکشید.

درست قبل از وارد شدن به اتاق جلسه، نفس عمیقی بکشید و از بازدم را از راه دهان بیرون دهید. اگر کسی شما را نمی بیند، یک صدای "آه" مانند نیز دربیاورید. این کار باعث می شود که تنش و فشار از قسمت گردن، شانه ها و فک شما برداشته شود و تهاجمی و پرتنش به نظر نرسید.

2) وقتی مطلب رسمی و مهمی را ایستاده ارائه می دهید، حرکت کنید و سپس توقف کنید.

انسان ها توجه شان به حرکت جلب می شود. اگر هنگام صحبت حرکت کنید، توجه حاضرین را به خود جلب می کنید. اگر هنگام گفتن نکته ای کلیدی به سمت حضار حرکت کنید و هنگام استراحت دادن یا تغییر موضوع صحبت از آنها دور شوید، تأثیر بیشتری خواهد داشت. همچنین برای تأکید بر حرف هایتان می توانید فاصله بدهید. برای مثال وقتی در مورد سه موضوع متفاوت حرف می زنید، در سه حالت فیزیکی مختلف در مورد آنها سخن بگویید. یا اگر یک خبر خوب و یک خبر بد دارید، از دو سمت مختلف صحنه یا سکو استفاده کنید. ولی وقتی نظر و توضیحی حیاتی و مهم می دهید، حرکت نکنید. وقتی حرکات خود را با توقف های فیزیکی همراه می کنید، بیشترین تأثیر را می گذارید بدین ترتیب که برای تأکید بر مهمترین حرف هایتان، کاملاً بی حرکت بایستید.



3) برای مصمم به نظر رسیدن، کف دست هایتان را بچرخانید.

در اصل حرکاتی که با کف دست انجام می شوند نشان می دهند که شما نسبت به مذاکره در مورد نکته خاصی راغب هستید، ولی وقتی کف دست رو به پایین باشد یعنی نمی خواهید مذاکره کنید. افراد وقتی در مورد چیزی حس قوی و مطمئنی دارند، بطور اتوماتیک کف دست هایشان را به سمت پایین یا داخل می چرخانند. در کل قرار دادن کف هر دو دست روی میز کنفرانس نشانه قاطع اقتدار است.

4) اگر می خواهید شما را جدی بگیرند، زود شروع به حرف زدن کنید.

وقتی در جلسه به صندلی لم می دهید و فقط در پایان بحث نظرتان را می گویید، حرف های شما جدی گرفته نمی شود. وقتی زود نظرتان را می گویید، حتی اگر در مورد مسئله ای جزئی و پیش پا افتاده باشد، به شما به عنوان فردی فعال و صاحب نظر سر آن میز می نگرند که آماده است در بحث شرکت کند. بعداً وقتی دیدگاه ها و پیشنهادات خود را می گویید، بیشتر مورد قبول قرار می گیرند.

5) اگر می خواهید آیا فرد مقابل می خواهد آن مکان را ترک کنید یا خیر، به حالت نشستن او دقت کنید

مردم وقتی می خواهند پایان مکالمه را به طرف مقابل نشان دهند، وضعیت آماده به بلند شدن می گیرند. ممکن است به سمت لبه مبل یا صندلی جابجا شوند، یا به جلو خم شوند و دست هایشان را روی زانوها یا دسته مبل یا صندلی بگذارند. اگر مخاطب شما چنین حالت هایی به خود گرفت باید به این سیگنال احترام گذاشته و فوراً سخن خود را جمع کرده و پایان دهید.
آشفته سریم !
شانه‌ی دوست کجاست ؟
     
  ویرایش شده توسط: nazi220   
زن

 
6) برای بهتر کردن مهارت های خود در مذاکره، ببینید در ساختن یا گسیختن ارتباط چقدر سریع هستید.

وقتی سر میز کنفرانس یا جلسه ای هستید و طرف صحبت شما روبرویتان نشسته است، از میز فاصله بگیرید و روی میز به سمت او خم شوید. به احتمال زیاد می بینید که طرف مقابل نیز از میز دور یا به آن نزدیک می شود. حالا به جلو خم شوید و دست هایتان را روی میز بگذارید طوری که کف دستتان معلوم باشد، حالا مستقیم به چشمان طرف مقابل نگاه کنید و لبخند بزنید. بدین ترتیب مشاهده می کنید که ارتباط شما گرمتر می شود و طرف مقابل دوستانه و باز رفتار می کند. به همین سرعت می توانید با زبان بدن ارتباطی را بسازید یا قطع کنید.


7) وقتی می خواهید تیمتان با شما همکاری کند، شروع به رژه رفتن کنید.

رژه رفتن، آواز خواندن، رقصیدن و طبل زدن همه از نمونه فعالیت هایی است که باعث می شوند اعضای گروه در هماهنگی با یکدیگر عمل کنند. یکی از تحقیقاتی که در دانشگاه استنفورد انجام شد نشان می داد که فعالیت موزون به اعضای گروه انگیزه همکاری به سمت هدف جمعی را می دهد.

8) برای آنکه پویا به نظر برسید، موضع خود را وسعت دهید.

صدای شما از کل بدنتان می آید، نه فقط دهانتان. بدن شما کمکتان می کند تا سخنگوی فعالتر و پویاتری به نظر برسید. پاهایتان را محکم و مطمئن زمین بگذارید و بین آنها فاصله بدهید و وزن خود را بطور مساوی روی پاهایتان تقسیم کنید. چنین موضع ایستادنی باعث می شود که دستگاه عصبی شما آرام شود و بتوانید راحت تر نفس بکشید و صدایتان تقویت شود و بلندتر شنیده شود.

9) برای آنکه کنترل خود را حفظ کنید، عقب بروید.

تحقیقی در دانشگاه رادبود هلند نشان دادن که حرکت به عقب روش مطمئن و خوبی برای افزایش کنترل ادراکی است. محققین دریافتند که وقتی افراد به موقعیت دشواری برمی خورند، برداشتن قدمی به عقب توانایی آنها برای مقابله با مشکل را افزایش می دهد.

10) برای افزایش بهره وری تیمی، زبان بدن خود را بهبود دهید.


فراد دائماً رهبر خود را زیر نظر دارند تا از او راهنمایی های احساسی بگیرند. اگر بدن شما بسته، افسرده یا عصبانی به نظر برسد، این حالت ها (و احساسات ناشی از آنها) بطور ناخودآگاه به اعضای تیم منتقل می شود و آنها از او تقلید می کنند. به این حالت "سرایت احساسی" می گویند و می توانید از آن به نفع خود استفاده کنید. اگر حالت و ظاهر شما آرام، باز و حساب شده باشد، تیم شما بطور منسجم، مثبت و سودمندتری واکنش می دهد.

نکته مهم اینکه چون راهنمایی های بالا ساده هستند دلیل نمی شود که قدرت آنها را دست کم بگیرید. تغییرات غیرزبانی کوچک می توانند تفاوت های بزرگی در درک و نحوه برقراری ارتباط دیگران با شما ایجاد کنند.
آشفته سریم !
شانه‌ی دوست کجاست ؟
     
  
مرد

 
اولین قدم برای موفقیت در مراحل زندگی اینه که صادق باشیم
هم با خودمون هم با اطرافیانمون
به آسمان نگاه میکنم
انگار کسی مرا نگاه میکند
به زمین نگاه میکنم
انگار کسی سایه به سایه همراهی ام میکند
هیچگاه تنهایم نگذاشته
فراموشم نکرده
اما من گاهی فراموش میکنم
فراموش میکنم تنها با اوست که میتوانم؛
بخندم ، گریه کنم ، درد و دل کنم،
با کسی که " خدا &
     
  
زن

 

11 دلیل موفقیت افراد سحرخیز

سرخیزی عامل دستیابی به بسیاری از موفقیت ها محسوب می شود


برخلاف بسیاری از افرادی که کارهای خود را در نیمه های شب انجام می دهند، برخی از لحاظ بیولوژیکی به گونه ای هستند که صبح زود از بیشترین میزان کارایی برخوردارند. این افراد موفق به انجام کارهای بیشتری در ساعات اولیه روز می شوند.

بنابر نتایج بسیاری از تحقیقات ، سرخیزی عامل دستیابی به بسیاری از موفقیت ها محسوب می شود. 11 دلیل علمی برای اثبات این ادعا که افراد صبح خیز از موفقیت بیشتری نسبت به سایرین برخوردارند، وجود دارد:

1.ممکن است به طور طبیعی جزء آن دسته افرادی باشید که صبح زود از خواب بیدار می شوید
بنابر نتایج تحقیقات 10 درصد از انسان ها به طور طبیعی صبح زود از خواب بیدار می شوند. اگر شما هم جزء این دسته افراد هستید، سحرخیزی به شما کمک خواهد کرد تا بازدهی خود را افزایش داده و از موفقیت بیشتری برخوردار شوید.

2.شما در یک شرکت خوب مشغول به کار خواهید شد
بسیاری از افراد موفق عرصه کسب و کار و تجارت صبح زود از خواب بیدار می شوند. برای مثال " ایندرا نویی" رييس شرکت پپسي ( 4 صبح)، "تیم کوک" رییس شرکت اپل (4:30 صبح) و "ریچارد برانسون" (5:45) از خواب بیدار می شود.

3.شانس بیشتری برای خوردن یک صبحانه عالی خواهید داشت
طبق نتایج تحقیقی از مرکز بهداشت دانشگاه هاروارد، افرادی که صبحانه نمی خورد بیشتر در معرض خطر بیماری های قلبی قرار دارند. اگر صبح زود از خواب بیدار شوید زمان کافی برای خوردن یک صبحانه کامل را خواهید داشت.

4.از سلامت بیشتری برخوردار خواهید بود
در مقاله ای از انجمن روانشناسی آمریکا بیان شده است افرادی که صبح زودتر از خواب بیدار می شوند از سلامت جسمی و روحی بیشتری برخوردارند.

5. از بازدهی بیشتری برخوردار خواهید بود
افراد سحرخیز هم مانند بقیه بعداز ظهر انرژی خود را از دست می دهند، اما صبح خود را با بازدهی بالاتری آغاز می کنند.

افرادی که صبح زود از خواب بیدار می شوند نسبت به بقیه افراد شادتر هستند


6. فعال تر خواهید بود
بنابر نتایج تحقیقات دانشگاه هاروارد، افرادیی که صبح زود از خواب بیدار می شود بازدهی بالاتری دارند و درنتیجه فعالیت بیشتری داشته و از موفقیت بیشتری برخوردار خواهند شد.

7. دچار اضافه وزن نمی شوید
نتایج تحقیقات دانشگاه درکسل نشان داد افرادی که صبح زود از خواب بیدار می شوند، نسبت به افرادی که طول شب را بیدارند، از شاخص توده بدنی پایین تری برخوردارند.

8. زمان بیشتری را در طول روز در اختیار خواهید داشت
اگر هر روز صبح یک ساعت زودتر از خواب بیدار شوید، در طول سال 15 روز زمان بیشتر در اختیار خواهید داشت که می توانید این زمان اضافی را به ورزش، مدیتیشن و خوردن صبحانه، مطالعه اخبار یا هر کاری که دوست دارید اختصاص دهید.

9.عوامل کمتری باعث ایجاد اختلال در تمرکز شما خواهند شد
همانطور که در نیمه های شب تماس های تلفنی، پیام های متنی و افراد کمتری باعث ایجاد اختلال در تمرکز انسان می شوند، صبح زود هم از همین ویژگی برخوردار است و فرد می تواند کل زمان را به خود اختصاص دهد.

10.شما با روند طبیعی زمین سازگار خواهید شد
بسیاری از حیوانات روند بیولوژیکی بدن خود را با طلوع و غروب خورشید هماهنگ می کنند. افرادی هم که صبح زود از خواب بیدار می شوند با این ریتم طبیعی هماهنگ می شوند.

11. افراد شادتری خواهید بود
طبق نظر محققان دانشگاه تورنتو، افرادی که صبح زود از خواب بیدار می شوند به نسبت بقیه شادتر هستند.چه کسی دلش نمی خواهد شادتر باشد؟
... الله ...
با هر چه عشق نام تو را می توان نوشت
با هر چه رود نام تو را می توان سرود
بیم از حصار نیست که هر قفل کهنه را‍‍
با دست های روشن تو می توان گشود
     
  
زن

 
7 مانع جدی موفقیت چیست؟

وقتی که در جاده سفر می کنید، خوب است که موانع راه را بشناسید! نمی خواهید تصادف کنید و بسوزید، مگر نه؟ همین امر در مورد سفر ما به سوی موفقیت هم صدق می کند. باید از چیزهایی که ما را از هدف مان دور می کند آگاه باشیم.
وقتی که در جاده سفر می کنید، خوب است که موانع راه را بشناسید! نمی خواهید تصادف کنید و بسوزید، مگر نه؟ همین امر در مورد سفر ما به سوی موفقیت هم صدق می کند. باید از چیزهایی که ما را از هدف مان دور می کند آگاه باشیم. رایج ترین موارد کدامند؟ در اینجا ذکر می کنیم:

1- ترس
ترس یکی از بدترین دشمنان موفقیت است. وقتی که ترس ریشه های حساس خود را اطراف شما می پیچد و شما را به اسارت خود درمی آورد، هرگز قادر نخواهید بود که به رویاهای خود تحقق ببخشید. ما باید با ترس خود روبرو شویم. ببینیم که به چه دلیلی وجوددارند، آنهار ا به گوشه ای پرتاب کنیم و رویاهای خود را با اشتیاقی شکست ناپذیر دنبال کنیم.
غلبه بر ترس و قدم پیش نهادن به منظور رسیدن به سرزمین های تازه و نظرات جدید همان چیزی است که موفقیت را ممکن می سازد. امروز از چه چیزی می ترسید؟ بر کدام ترس باید غلبه کنید تا بتوانید رویای تان را تحقق ببخشید؟ وقتی آن را شناختید، دست به کاری بزنید که به شدت با ترس تان تضاد دارد. این کار با برداشتن اولین قدم در مسیر درست، مواجهه و غلبه بر ترس را به همراه دارد.

2- رخوت و بی علاقگی
بی پرده بگویم، آنچه که بسیاری از افراد را از موفقیت بازمی دارد، عدم داشتن انرژی و انجام کاری است که باعث حرکت به سطح بعدی می شود. آنها به نقطه ای می رسند که احساس راحتی می کنند و سپس خود را برای چرتی به درازای تمام عمر آماده می کنند! بی حال و بی علاقه نباشید؛ ادامه دهید! خود را مجبور کنید که از چرت درآیید و حرکت کنید.

3- نداشتن پشتکار
اغلب اوقات مسابقه با شکست روبرو می شود زیرا مسابقه تمام نشده است. موفقیت در تیزترین کنج یا شیبدارترین تپه است. پشتکار داشته باشید. ادامه دهید. یک تپه دیگر. یک کنج دیگر!
در صنف املاک می گویند سه نکته مهم وجود دارد: «موقعیت، موقعیت، موقعیت». در موفقیت، آن سه نکته مهم عبارتند از: «پشتکار، پشتکار، پشتکار».

4- بدبینی
نکته اینجاست که می توانید به هر چه که باور دارید برسید. از خود بپرسید که چه نوع افکاری را با خود حمل می کنید. آیا خوشبین هستید یا بدبین؟ اگر باور ندارید که می توانید برسید، پس نخواهید توانست.
بدبینی تان هر لحظه شما را پیش می برد. درخواهید یافت که ناخودآگاه خود را تخریب می کنید. خوشبینی را در خود پرورش دهید. به دنبال راه هایی باشید تا باور کنید که می توانید به موفقیت برسید.

5- قبول نکردن مسئولیت
من یاور پلیس ناحیه هستم و چند روز قبل با یک افسر پلیس همراهی کردم تا دو زندانی را به دادگاه ببرد. هر چه می گذشت، زندانیان بهانه هایی می آوردند که آنچه را که قاضی برایش حکم صادر کرده، انجام نداده اند.
پس از برگرداندن زندانیان به زندان، به افسر پلیس گفتم که افراد ناموفق و زندانیان، هر دو عادت های بد یکسانی دارند. آنها مسئولیت زندگی خود را نمی پذیرند. خط آخر این است که: شما مسئول هستید، چه انتخاب کنید که به آن اعتراف کنید یا آن را بپذیرید یا نه اما وقتی آن را می پذیرید (و این زمانی است که قدرتمند می شوید)، در جاده موفقیت گام برمی دارید.

6- انتخاب افراد نامناسب برای وقت گذرانی
ما را به راحتی تبدیل به محصولی از محیط می کند. به همین دلیل است که گذراندن وقت با کسانی که به شما فشار می آورند تا به عقب بازنگردید، اهمیت فراوانی دارد. در مورد افرادی که اطراف تان هستند چطور؟ آیا افرادی با صلاحیت هستند که مشوق تان هستند و در راه موفقیت به شما قدرت می بخشند؟ اگر نه، حرکتی به خود بدهید.
مانع موفقیت ,به سوی موفقیت,دشمنان موفقیت

7- نداشتن بینش
افراد موفق همیشه ماه ها و سال های موفقیت خود را پیش از اینکه آنها را زندگی کنند، می بینند. آنها توانایی نگاه کردن به جلو را دارند و آینده را می بینند و خوب هایی را که به زندگی شان، خانواده شان و کارشان خواهند آمد تصور می کنند.
... الله ...
با هر چه عشق نام تو را می توان نوشت
با هر چه رود نام تو را می توان سرود
بیم از حصار نیست که هر قفل کهنه را‍‍
با دست های روشن تو می توان گشود
     
  
زن

 
خود شناسی....
آدم تا خودشو خوب نشناسه نیتونه موفق بشه....
     
  
مرد

 
هدف داشته باشید فقط هدف
     
  
صفحه  صفحه 4 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین » 
خانه و خانواده

اولین قدم برای موفقیت در تمامی مراحل زندگی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA