انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
خانه و خانواده
  
صفحه  صفحه 4 از 42:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  39  40  41  42  پسین »

Makeup and Beauty | آرایش و زیبایی


زن

 
خط چشم و طريقه صحيح کشيدن آن |
بعضي از خانمها دوست دارند كه در روز از خط چشم استفاده كنند. استفاده صحيح از خط چشم زيبايي چشمان را چندين برابر ميكند و مژه ها ضحيمتر به نظر مي آيند. خط چشم به رنگهاي مشكي و اي تيره در دسترس است.
موقع كشيدن خط چشم، پلك بالا بايد كاملا خشك و بدون چربي باشد. پلك چشم را با يك يا دو انگشت نگه ميداريم و خط باريكي بالاي چشم، از گوشه داخلي چشم و تا حد امكان نزديك به چشم ميكشيم. سپس از دو سوم خط ، آن را كمي به طرف بالا ميكشيم. براي زير چشم، خط بسيار باريكي از گوشه داخلي چشم شروع كرده و به طرف خارج ميرويم. دو خط در گوشه چشم نبايد به هم بچسبند. يك فاصله كوچك بين دو خط در گوشه خارجي چشم آن را درشت تر نشان ميدهد.
براي نشان دادن چشم به حالت طبيعي، همان خط چشم باريك بالاي چشم كافي است و نيازي نيست زير چشم را نيز خط بكشيد.خانمهايي كه ميخواهند آرايش روزشان كمي بيشتر جلوه كند، در گوشه خارجي، خط چشم را به طرف بالا و بيرون و كمي پهنتر از گوشه داخلي چشم ميكشند.
براي آرايش شب خط چشم را از گوشه داخلي شروع و از وسط مردمك چشم به طرف گوشه خارجي چشم پهنتر و سپس در انتها آن را بسيار باريك تمام ميكنيم. خط ديگري زير چشم ميكشيم و بين دو خط در گوشه خارجي چشم فاصله ميگذاريم كه چشم را شفافتر و بزرگتر نشان دهد.
چشمهاي بادامي را معمولا با خط بسيار پهن در گوشه خارجي چشم در بالا و خط ديگري در پايين كه دو گوشه به هم چسبيده باشند ميتوانيم گرد نشان دهيم و با سايه ، گوشه چشم را بالاتر ميبريم كه بسيار زيبا و جذاب جلوه كند.
     
  
زن

 
آرايش ابرو قسمت چهارم |
درست كردن ابروي نازك و پراكنده :
قسمت ابتداي ابرو، دقيقا بالاي گوشه داخلي چشم، بايد پر باشد. اگر ابروان شما نازك و يا كم پشت است، آن قسمت را با مداد ابرو با خطوط نازك مومانند پر كنيد.
سپس، با يك برس زبر كه در پودر رنگ ابرو فرو كرده ايد كارتان را ادامه دهيد. به اين ترتيب رنگ مداد ابرويتان بيشتر ميشود. هر قدر به كمان ابرويتان نزديكتر ميشويد خطوط را نازكتر كنيد.

چگونه بهترين كمان ابرو را ايجاد كنيم :
ترجيحا، كمان ابرو بايد از ابتداي شروع كره چشم آغاز شود. براي مشخص كردن آن از يك گوش پاك كن استفاده كنيد، آن را در كنار بيني خود قرار دهيد و ير روي پلك بالايي چشم خم كنيد. محل طلاقي گوش پاك كن و ابرو بالاترين نقطه كمان ابرو را مشخص ميكند. اصولا ابرو بايد يك سوم اينچ بعد از گوشه خارجي چشم به صورت كمي سربالا به پايان برسد.

چگونه كمان ابرو بالاتر ببريم؟
براي اين كار بهتر است كه زير بالاترين قسمت كمان ابرو را نازكتر كنيد تا كمان ابرو بالاتر برود. به اين ترتيب ظاهر چشمتان نيز بازتر ميشود.

چه موچيني بهتر است؟
براي برداشتن موهاي اضافه از موچينهاي سر كچ استفاده كنيد.
ابروانتان را براي پر نشان دادن به سمت بالا و براي نازك نشان دادن به سمت چپ و راست برس بكشيد. براي اينكه ابرويتان حالتش را حفظ كند از ژل ابرو استفاده كنيد.
بهترين موچينها، موچينهاي نوك كجي هستند كه قسمت انتهايي زبري دارند و گرفتن مو با آنها آسانتر است. براي كشيدن مو نبايد زور زد. براي كنترل بهتر اين عمل بعضي از موچينها به حالت قيچي هستند.
هر دو يا سه سال، وقتي نوك موچين شل شد، بايد موچين خود را تعويض كنيد.
هميشه موچين خود را تميز نگهداري. به كمك يك گوش پاك كن آغشته به ماده ضد عفوني يا الكل نوك آن را تميز كنيد. هميشه شب هنگام ابرويتان را برداريد تا قبل از شروع آرايش صبحگاهي آثار سرخي از اطراف ابرو محو شود.

چه رنگ مداد ابرو براي شما مناسب است؟
هميشه رنگ مداد ابرويتان را هماهنگ با رنگ موها و پوستتان انتخاب كنيد. معمولا براي روز رنگ طبيعي و براي عصر از رنگهاي تندتر استفاده كنيد.
اگر رنگ موهايتان را تغيير شديدي بدهيد، متناسب با آن رنگ ابرويتان را كمرنگ يا پررنگ كنيد. تنوع رنگ در رنگ ابروهاي پودري بيشتر از مداد ابروها است.
چند سايه چشم را انتخاب كنيد تا رنگ متناسب را پيدا كنيد.
كساني كه ميخواهند آرايششان بينقص باشد، ميتوانند يك يا دو رنگ را با هم استفاده كنند تا آرايش چشمانشان جلوه بخصوصي پيدا كند.
قبل از هر استفاده نوك مداد ابرويتان را تيز كنيد. اگر از رنگ پودري استفاده ميكنيد، هر دو يا سه بار استفاده برس آن را بشوييد و با باد خشك كنيد. اگر پودر زيادي روي برس باشد رنگ را بيش از حد پخش ميكند.
     
  
زن

 
آرايش ابرو قسمت سوم |
قواعد برداشتن ابرو :

توجه : اين كار را روز قبل از مهماني انجام دهيد چون آثار سرخي آن چندان زيبا نيست.
قاعده اول : ابروانتان را با يك برس كوچك مثل مسواك به حالت طبيعي برس بكشيد.
قاعده دوم : يك پارچه لطيف گرم روي ابروي خود بكشيد تا برداشتن ابرو آسانتر شود.
قاعده سوم : زير ابرو را زياد برنداريد چون ظاهر عجيبي پيدا ميكنيد.
قاعده چهارم : ابروهايتان را بيش از حد برنداريد چون به شما چهره متعجب ميدهد.
قاعده پنحم : از موچين جنس خوب و داراي لبه هاي نازك و كيپ استفاده كنيد تا به هتگام برداشتن ابرو موي ابرو را نشكند. اين كار ممكن است باعث عفونت شود.
قاعده ششم : موها را يك به يك بچينيد. آنها را محكم و در جهت رويش مو بكشيد.
قاعده هفتم : ابتدا از وسط ابرو، بالاي بيني، شروع كنيد تا به درد آن عادت كنيد. چون اين قسمت از پوست نسبت به پوست بالاي چشم حساسيت كمتري دارد.
قاعده هشتم : اگر درد اين كار زياد بود قبل از ادامه مقداري خمير دندان بر روي ابرويتان بماليد و بگذاريد چند دقيقه بماند. اين كار حالت بيحسي به پوست ميدهد.
قاعده نهم : برداشتن ابرو را از داخل ابرو به سمت خارج ابرو انجام دهيد.
قاعده دهم : هماهنگي ابروهايتان را در آينه چك كنيد و در پايان يك پارچه لطيف سرد روي ابروهايتان بگذاريد تا سرخي پوست را كاهش دهد.
نكته : اگر ميخواهيد چهره بازتري داشته باشيد فاصله ابروها را كمي بيشتر كنيد و اگر چشمان كشيده ميخواهيد بگذاريد ابروهايتان به هم نزديكتر باشند.


به ياد داشته باشيد :
طبيعي بودن هميشه بهتر است. هرگز ابروهايتان را بيش از حد برنداريد.
وقتي شكل اوليه را به ابرويتان داديد، نگه داشتن اين شكل آسان است.
ابتداي ابرو بايد با گوشه داخلي چشم هماهنگ باشد.
كمان ابرويتان نيز بايد با خط بالاي چشمتان هماهنگ باشد.
     
  
زن

 
آرايش ابرو قسمت دوم |
مقدمه:
زيبا ساختن ابروان ميتواند تغيير شگفت انگيزي در ظاهر شما ايجاد كند. منظور من فقط تغيير سبك ظاهر نيست، بلكه حالت چهره شماست. ابرواني كه شكل زيبايي دارند مانند قابي براي چشمان شما هستند، درست مانند موهاي آرايش كرده كه قاب چهره است و قاب عكس كه زيباساز يك نقاشي زيبا ميتواند باشد. اقراق نيست اگر بگوييم كه شكل ابرو ميتواند به ظاهر شما جلوه دهد و يا جلوه آن را از بين ببرد.

قبل از شروع، نكات زير را بياموزيد:

ابروان شما از كجا بايد آغاز شوند؟
مداد را در كنار بيني به صورت عمودي نگه ميداريم نقطه طلاقي مداد با ابرو، همان محل شروع ابرو شماست.
بلندترين نقطه ابرو بايد كجا باشد؟
مدادي را در كنار بيني به سمت قسمت خارجي عنبيه چشم (قسمت رنگي چشم) نگه داريد . محل طلاقي مداد با ابرو، محل بلندترين نقطه ابروي شما را مشحص ميكند.
نقطه پاياني ابرو كجاست؟
مدادي را طوري نگهداريد كه امتداد آن از كنار گوشه خارجي چشمتان بگذرد. محل طلاقي مداد با ابروي شما دقيقا نقطه پاياني ابروي شماست.
شكل درست ابرو را پيدا كنيد؟
وقتي به ابروي خودتان نگاه ميكنيد، بايد دو خط مرئي وحود داشته باشد. يكي از نقطه شروع ابرو تا بلندترين نقطه ابرو و دومي از بلندترين نقطه ابرو تا نقطه انتهاي ابرو. اين خطوط بايد ممتد و بدون قطعي باشند و در انتها نازك شود.

نكته:
اگر تا كنون ابرويتان را برنداشته ايد، بگذاريد اولين بار يك شخص متخصص اين كار را براي شما انجام دهد و ابرويتان را شكل بدهد. و همچنين اين را به ياد داشته باشيد كه هميشه در جهت رشد مو ابروانتان را برداريد. اين مسئله درد ناشي از كنده شدن مو را كم ميكند.

چگونه ابروانتان را برداريد؟
ابروانتان را به سمت بالا برس بكشيد و با قيچي ابرو قسمتهاي اضافه آن را قيچي كنيد. سپس، روي شكل و كمان ابرويتان كار كنيد. به ياد داشته باشيد كه فاصله بين ابروان شما بايد به اندازه پهناي چشمتان باشد. و بخش داخلي ابرو بايد از بالاي سوراخ بيني آغاز شود. براي اينكه اين نقطه به راحتي مشخص شود، مدادي را در كنار بينيتان به سمت بالا به صورت عمودي نگه داريد تا نقطه ابتداي ابرو مشخص شود. براي اينكه طول ابرويتان مشخص شود، مداد را از كنار ابرو طوري نگهداريد تا امتداد آن از كنار گوشه خارجي چشمتان بگذرد و به ابرويتان برسد. به اين ترتيب نقطه پاياني ابرو مشخص ميشود. سپس، بايد مشخص كنيد كه بالاترين نقطه ابرو يا كحاست. براي اين كار مداد را در كنار بيني قرار هيد تا امتداد آن از كنار قسمت خارجي عنبيه چشم بگذرد و به ابرو برسد.
     
  
زن

 
اپيلاسيون |
اپيلاسيون يکي از راههاي از بين بردن موهاي زائد و ناخواسته مي باشد. در اين روش موهاي زائد از ريشه کنده ميشوند.
مومک داغ :
پيلاسيون با استفاده از موم داغ رايج ترين روش از بين بردن موهاي زائد در بين مردم مي باشد. ابتدا موم را روي حرارت قرار داده تا به حالت مايع درآيد سپس بوسيله يک کارتک روي پوست در جهت رويش موي بدن بماليد . بعد با استفاده از يک تکه پارچه يا نوار گاز استريل موها و موم را در جهت رشد مو از روي پوست پاک کنيد. اين کار بهداشتي است چرا که وسايل و مواد آن بهداشتي مي باشد.
موها بين 4-6 هفته بعد دوباره خواهند روييد. فقط بايد قبل از مومک انداختن حتما از لوسيون ها و يا کرمهاي سفت کننده و تقويت کننده براي پر کردن منافذ خالي شده بر روي پوست استفاده کنيد.
اين روش از بين بردن موهاي زائد براي پاها، خطوط لباس شنا –مايو، زير بغل ها و بازوها مناسب مي باشد.
مومک سرد :
موم سرد بر روي نوارهاي از پيش آماده ماليده شده اند که مي توانند مستقيما بر روي پوست چسبانده شوند. مو به موم سرد روي نوار مي چسبد و با يک حرکت سريع از روي پوست جدا مي شود. موم سرد به عنوان موم فارسي Persian Waxing نيز شناخته شده است. اين کار در منزل توسط اکثر مردم انجام مي شود
     
  
زن

 
آرايش چشم |
آرايش چشم (خط چشم، سايه چشم و ريمل) : مفرح ترين بخش آرايش صورت است. در اينجا نكاتي وجود دارند كه مي تواند به شما در انتخاب رنگ هايي كه بيشتر به شما مي آيند كمك كند.
چشمان اي : سايه هاي آبي تيره، طوسي، خاكستري و سربي به چمان اي شما كمك مي كنند تا برجسته تر و زيباتر جلوه نمايند
چشمان آبي : سايه اي ، شتري و خاكستري مايل به اي چشمان آبي را آبي تر جلوه مي دهد
چشمان سبز : سايه هاي صورتي، عنابي روشن ، ارغواني روشن و صورتي مايل به اي تيره چشمان سبز را سبزتر جلوه مي دهند.
سايه چشم : سايه بر كل پشت چشم مي نشيند يعني فضاي بين خط مژه ها و ابروها. در رنگ ها و فرم هاي مختلف وجود دارد و شامل فرم كرم ( كه براي پوست هاي خشك مناسبند) ، مات كه براي پوست هاي چرب مناسبند و مداد كه براي هر پوستي مناسب است.
ريمل : سابقا فقط به رنگ مشكي وجود داشت اما امروزه شما مي توانيد در تمام رنگ ها آنها را پيدا كنيد. ريمل مشكي فقط براي بلند و پر نشان دادن مژه ها استفاده مي شد .
اگر خواستيد از ريمل هاي رنگي استفاده كنيد توصيه مي كنيم كه از رنگ هاي تيره تر مانند آبي ، سرمه اي يا سربي كه نقطه مقابل سبز و آبي هستند استفاده نماييد. ريمل هاي سبز و آبي بسيار غير طبيعي جلوه مي كنند ريمل به شكل ظرفي است كه داراي فرچه يا عصايي با انتهاي برس مانند مي باشد. بعضي از فرچه ها منحني و بعضي صاف هستند و انتخاب آنها بسته به سليقه و نظر شما دارد.
     
  
زن

 
آرايش چشمهاي مختلف |
آرايش چشمهاي گود :
در اين نوع چشم تكيه دراستفاده ازرنگهاي كمرنگ ميباشد. زيرا باعث ايجاد جلوه بيشتر چشمها ميگردد. براي آرايش اين نوع چشم ميبايست سايه را از گوشه هاي داخلي چشم تا كمي خارج از گوشه هاي خارجي آن به كار گرفت و مقدار كمي از يك سايه تيره تر نيز به چينهاي اطراف چشمها زده و آنها را يكدست نمود.
آرايش چشمهاي با فاصله :
در اين نوع چشم ميباست از سايه در گوشه هاي داخلي و تا وسط پلك جهت نزديكتر نمودن چشمها به هم استفاده نمود .از يك سايه كمرنگ تر در قسمت ميانه پلك به سمت خارج آن استفاده نمود و در قسمت وسط پلك آنرا بخوبي يكدست نماييد.
آرايش چشمهاي نزديك به هم :
براي دورتر نشان دادن چشمها ميتوان از يك نقطه كوچك از كرم كانسيلر نامرئي در گوشه داخلي هر دو چشم استفاده كرد . از يك خط چشم كمرنگ و نازك در لبه بالايي پلكها و نزديك مژه ها كه به سمت خارج ضخيم ميگردند , بايد استفاده نمود. براي گوشه داخلي چشم تا ميانه پلك از يك سايه كمرنگ استفاده نمود و مقدار كمي از نوع تيره تر را در قسمت مياني و به سمت خارج پلك به كار برده و به خوبي در بخش مياني آنها را يكدست نماييد .
روشهاي آرايش چشم :
استفاده از سايه هاي مات و تيره موجب كم جلوه شدن چشمها ميگردد و اين رماني تشديد ميگردد كه رنگ صورت سفيد يا روشن باشد .
اگر ميخواهيد كه چشمهايي درشت و زيبا داشته باشيد سعي كنيد كه در آرايشتان از سايه هاي كمرنگ استفاده نماييد . استفاده از سايه بعد از خط چشم موجب ايجاد يك حالت خواب آلودگي و كم نما شدن چشمها ميگردد . از خط چشم در آخر كارتان براي ايجاد بهترين حالت استفاده نماييد. با استفاده ازيك ريمل مناسب سعي نماييد كه مژه ها را پرپشت و فردار نماييد . براي اين كار ميتوانيد از انواع ريملهاي پرپشت و بلند كننده مژه استفاده نماييد . هيچگاه از خط چشم در داخل مژه ها و پلكهاي پاييني استفاده نكنيد , اين كار موجب كوچكتر به نظر آمدن چشمها ميگردد .
راه حل براي چشمان پف كرده :
يك قاشق غذاخوري را زير اب سرد گرفته و آنرا براي 60 ثانيه روي پف كردگي چشم قرار دهيد. كرمهاي روي پوف كرده گي استفاده كنيد كه داراي نشاسته و روغن جگر كوسه باشند متخصصين پوست سالهاست بر اين عقيده هستند كه اين مواد ورم پوست يا قسمت چشم را از بين ميبرد.
راه ديگر حلقه حلقه كردن خيار و روي چشمها بصورت كمپرس گذاشتن است. چاي سياه كيسه اي را در آب سرد خيس نموده و برا 10 دقيقه روي چشمها بگذاريد و به آرامي از سمت داخل به بيرون چشمها فشار ارامي بدهيد.از خوردن هر چيزي كه داراي نمك باشد خوداري كنيد چرا كه باعث نگهداري مايعات اضافي جمع شده در ناحيه چشمها خواهد شد. در موقع خواب سر را بالا تر از بدن نگهداريد كه باعث اضافه جمع شدن بيشتر مايعات زير چشم نشود.
آرايش چشمهاي با عينك :
اگر قاب عينك شما تيره باشد نيازي به استفاده از رنگها در سايه چشم نميباشد ,فقط كافي است مژه ها را به بالا داده و از هم جدا نماييد .
اگر از انواع اي ريمل استفاده مينماييد ,سعي كنيد به جاي آن از انوع مشكي و بصورت نازك در آرايشتان استفاده نماييد.
از ريملهاي چند كاره جهت استفاده در پايين مژه ها و فر دادن و صاف كردن آنها استفاده نموده و به سمت بالا آنها را حالت دهيد.
اگر از عينكهاي كائوچويي و دسته شاخي استفاده ميكنيد بايد وقت بيشتري براي آرايش ابروهايتان صرف نماييد.
توجه داشته باشيد هدف از آرايش شما نمايش بهتر صورتتان است نه عينكتان , پس در انتخاب رنگها دقت نماييد.
كلكهاي ريمل :
1- براي بيشتر نشان دادن مژه ها چند عدد تك مژه مصنوعي به مژه هاي بالائي قبل از زدن ريمل اضافه كنيد. بهترين راه اضافه كردن اين مژه ها اين است كه انها را با موچين برداشته? از طرف پهن ان بگيريد? و در همان حالت چسب يا ژل مخصوص چسباندن را به مژه بزنيد و چه تك مژه يا مژه كامل انرا از بيرون جشم ميگذاريم.
2- قبل از گذاشتن مژه كامل و چسب زدن انرا با چشم اندازه بگيريد. اگر بلند بود از صمت داخلي به اندازه كافي قيچي كنيد. بعد از گذاشتن مژه براي 10 ثانيه صبر كنيد تا خشك شود. ريملهاي ضد اب بيشتر حالت خشكي به مژه ها ميدهند.
     
  
زن

 
آرايش صورت |
پودرها، كرم پودرها و فون ها براي اين ساخته شده اند كه پوست شما را يكدست و يكنواخت سازند. هيچكس هميشه پوستي يكنواخت و يكدست نداشته و ندارد و اگر شما كسي هستيد كه داراي پوستي خوب و يكنواخت و صاف هستيد پس به مطالب اين قسمت توجه نكنيد.
اما به كساني كه پوست خوبي ندارند و مي خواهند آن را طوري آرايش كنند كه طبيعي بنظر برسد به مطالب زير توجه كنند:
هنگام انتخاب نوع آرايش شما بايد رنگي انتخاب كنيد كه نزديكترين رنگ به رنگ پوست شما باشد. اگر شما از اين قانون تبعيت نكنيد به نظر مي رسد كه يك ماسك غير طبيعي بر صورت خود زده ايد. وسايل آرايشي صورت را بر روي دست و بازوي خود امتحان نكنيد بلكه آنها را بر روي پوست صورت يا گردن خود تست كنيد.

در اينجا چند نوع مختلف از وسايل آرايشي صورت را معرفي مي كنيم :
پوشش دهنده :
پوشش دهنده ها زير كرم پودر زده مي شوند و براي مخفي كردن جوش و خال و لك هاي پوستي استفاده مي شوند. پوشش دهنده ها در تيوپ ها و بطري هايي به شكل مايع وجود دارند و براي پوست هاي خشك مناسب هستند. اين نوع مانند لايه نازكي بر روي پوست مي نشيند و يا به شكل فشرده و چسبنده كه لايه ضخيم تري بر روي پوست ايجاد مي كنند و براي پوست هاي چرب تر مناسب هستند.
پوشش دهنده اي را انتخاب كنيد كه كمي از پوست طبيعي شما روشن تر باشد. كرم پودري كه شما بر روي آن خواهيد زد آنرا يكنواخت و هموار خواهد كرد.
كرم پودر :
كرم پودر بر تمام سطح پوست صورت مي نشيند و پوست را يكنواخت و نرم و لطيف جلوه داده و به سه شكل عرضه مي شود: مايع ، كرم و كرم پودر. براي پوست هاي چرب از كرم هاي بدون چربي و براي پوست هاي خشك از كرم پودرهاي چرب و براي پوست هاي تركيبي از كرم پودرهاي محلول در آب استفاده كنيد.
پودر :
پودر را مي توانيد بر روي كرم پودر استفاده كنيد. چون به كرم پودر شما كمك مي كند كه بر روي پوست شما بنشينيد. اما هدف اصلي از پودر زدن اين است كه حالت بشاش و با طراوت صورت شما حفظ شود. برخلاف سليقه بعضي ها كه پودر شل را ترجيح مي دهند، ما پودر فشرده را توصيه مي كنيم چون تميز تر بوده و ماندگاري آن بر روي صورت بيشتر است.
     
  
زن

 
رايش گونه |
رژ گونه پس از اتمام آرايش صورت شما و در آخرين مرحله انجام مي شود چون به عنوان آخرين حركت آرايشي به بقيه آرايش هاي صورت شما هارموني (هماهنگي) مي دهد
از رژ گونه اي كه مناسب آرايش صورت شماست استفاده كنيد. هر چه رژگونه شما تيره تر باشد مصنوعي تر به نظر خواهد رسيد رژگونه چيزي است كه شما نبايد آنرا با چيز ديگري تركيب كنيد . رژگونه به شكل هاي پودر، ژل و كرم عرضه مي شود. پودر راحت ترين فرم استفاده را دارد. مخصوصا براي كساني كه در آرايش حرفه اي نيستند. فرم ژل و كرم رژگونه ها ماندگاري بيشتري در طي روز دارند و ظاهري بشاش و با طراوت به صورت مي دهد .
     
  
زن

 
آرايش لبها |
متخصصين آرايش بر اين مساله كه آيا بايد ابتدا خط را زد يا رژ لب را اختلاف نظر دارند. پس ما توصيه مي كنيم كه شما هر دو را امتحان كنيد و ببينيد كه كدام راه براي شما مناسب تر است.
خط لب و رژ لب شما بايد با همديگر متناسب باشند. هرگز از يك خط لب تيره نسبت به رژلب خود استفاده نكنيد كه خط لب شما برجسته تر به نظر برسد.
رژلب :
رژلبهاي براق كننده ،مات، كرم مانند و جامد كه معروفترين مارك هاي رژلب به اين شكل عرضه مي شوند وجود دارد. سعي كنيد از تمام انواع آن استفاده كنيد تا نوع مطلوب و مناسب لبهاي خود را بيابيد.
خط لب :
خط لب ها براي مشخص كردن خط دور لب و براي حفظ رژلب استفاده مي شوند. خط لب از پراكنده شدن و ريختن رژ ممانعت مي كند. خط لبها عموما به شكل مداد و گاهي به شكل ماژيك عرضه مي شوند.
چطور دور لبها را درست كرده و آنرا آرايش ترميم كنيم؟
بهترين راه براي درست كردن لبها دوباره كشيدن آنها هستند. براي اينكار كانصيلر همرنگ پوست يا كرم پودر با خاصيت پوشاننده گي را كاملا روي لبها ماليده و روي ان پودر بي رنگ بزنيد . با اسپانج پودر را روي لبها بنشانيد. و دوباره اينكار را براي 3 مرتبه تكرار كنيد اگر البته لازم باشد. كه خوب اين با تمرين معلوم خواهد شود. فقط ياد اوري كنم كه لبها بايد طبيعي جلوه كنند. نه بوتاكسي بعد از اين زير سازي لبها را با مداد مورد دلخواه خود كشيده و رژ لب را با مداد همراه كنيد و ميان لبها حتما براق كننده بزنيد.
آرايش لبها ميتواند به جذابيت و زيبايي صورت اضافه و يا آن را كم نمايد. نزدن رژ لب بهتر از زدن آن به طور نامرتب يا با رنگهاي نامناسب است. با رژ لب ميتوان فرم لبها را زيباتر و اصلاح نمود و با ساير اعضاي صورت متناسب ساخت. قبل از زدن رژ لب بايد لبها كاملا تمير باشند.
فونديشن يا پورد معمولا روي لبها هم زده ميشود. يادآور? ميشود كه رژ لب نبايد از لبي به لب ديگر زده شود. بايد كاملا اختصاصي باشد و در صورت استفاده دو نفر يا بيشتر ميتوانيد براي پاك كردن آن ميتوانيد با دستمال كاغذي اغشته به الكل انرا ضد عفوني كرده و استفاده نمائيد. براي انتخاب رنگ رژ لب ميتوان آن را كنار لب قرار داد و هماهنگي رنگ را با صورت پيدا نمود.
براي زدن رژ لب، لبها را در آرامش كامل به حالت كشيده و جدا از هم (به حالت لبخند) نگه ميداريم با استفاده از مداد مخصوص خط لب، اول لب بالا را ميكشيم كه از گوشه لب شروع و به طرف وسط ادامه مي يابد سپس لب پايين را ميكشيم.اگر ميخواهيد لبها را بزرگتر جلوه دهيد مداد را يك يا دو درجه تيره تر از ماتيك انتخاب كنيد. رنگ مداد لب را كمي تيره تر از رنگ خود رژ انتخاب كنيدبعد از تعيين رنگ مناسب، رژ لب را ابتدا به لب بالا و سپس به لب پايين ميزنيم. توجه داشته ياشيد كه با آرايش ترميمي درست ميتوان فرم لبها را به صورت دلخواه نشان داد.

1- هنگامي كه لب پايين نازك است، خط لب را پايينتر از خط معمولي لب ميكشيم و آن را با رژ لب پر ميكنيم. همچنين كمي وازلين يا برق لب به وسط لب پايين بمليد تا آن را برجسته تر جلوه دهد.
2 - وقتي لب بالا نازك است، خط لب بالا را بالاتر از خط معمولي لب ميكشيم تا پهتر جلوه كند و با لب پايين تناسب داشته باشد.
3 - هنگامي كه لبهاي پايين و بالا نازك هستند، اندازه لبها را در بالا و پايين با مداد لب زياد ميكنيم و داخل خط را با رژ لب پر ميكنيم كه لبها پرتر به نظر آيند.
4 - براي لبهاي پر و بزرگ نبايد رژ لب خيلي روشن و جلب نظر كننده استفاده كرد. رژ لب مات براي اين لبها بهتر از رژ لب براق است.
5 - دهان و لبهاي كوچك را ميتوان با كشيدن خطوط در اطراف دهان بزرگتر نشان داد.
6- در فرم دهاني كه گوشه هاي افتاده دارد ميتوان خط لب را رو به بالا كشيد و فرم دهان را اصلاح كرد.
7 - لبهاي نامساوي را نيز ميتوان با كشيدن خطوط در جاهاي لازم يكنواخت نمود.

براي جلوگيري از ماليده شدن رژ لب بر روي دندانها ميتوان از روش زير استفاده كرد:
انگشت اشاره خود را در دهانتان قرار دهيد و لبهايتان را ببنديد. سپس انگشت خود را بيرون بكشيد. به اين ترتيب رنگ اضافه رژ لب از داخل لبهايتان پاك شده و از ماليده شدن آن به دندانهايتان جلوگيري ميكند
     
  
صفحه  صفحه 4 از 42:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  39  40  41  42  پسین » 
خانه و خانواده

Makeup and Beauty | آرایش و زیبایی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA